Σινεμά

7 ταινίες που αξίζει να δούμε την περίοδο των γιορτών

Από οσκαρικά φαβορί έως εκλεκτούς εκπρόσωπους του arthouse cinema και η πρώτη ταινία «γερού» τρόμου.

Vice: Ο δεύτερος στην ιεραρχία

27/12

Η ταινία με τις περισσότερες υποψηφιότητες στις φετινές Χρυσές Σφαίρες (έχει έξι), που λογικά πάει με φόρα και στα Όσκαρ, είναι άλλη μία προσθήκη στις εντυπωσιακές μεταμορφώσεις του Κρίστιαν Μπέιλ που αλλάζει και πάλι το σώμα του, ώστε να μοιάσει όσο περισσότερο μπορεί στον Ντικ Τσένεϊ. Βίος και πολιτεία του αντιπροέδρου των ΗΠΑ τα χρόνια του Μπους Τζούνιορ, του ανθρώπου που έκοβε κι έραβε στον Λευκό Οίκο, οργανώνοντας, μεταξύ άλλων, την αντεπίθεση της χώρας μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου. Έιμι Άνταμς, Στιβ Καρέλ και Σαμ Ρόκγουελ (ως Μπους) συμπληρώνουν ένα χορταστικό καστ.

 

Ο Ένοχος

27/12

Η υπόθεσή του ξεκινά όταν ένας τηλεφωνητής στα Επείγοντα απαντάει στην κλήση μιας γυναίκας που πιθανόν έχει απαχθεί...

 

Από τα πιο αγωνιώδη και ασυνήθιστα θρίλερ της χρονιάς, ένα φιλμ από τη Δανία που βάζει τον θεατή στη διαδικασία να φαντάζεται τις περισσότερες εικόνες όσων συμβαίνουν αντί να τις βλέπει. Η υπόθεσή του ξεκινά όταν ένας τηλεφωνητής στα Επείγοντα απαντάει στην κλήση μιας γυναίκας που πιθανόν έχει απαχθεί, κάτι που θα δώσει στη βραδιά μια αναπάντεχη τροπή και σ' εκείνον την ευκαιρία να αποκαλύψει ένα έγκλημα πολύ μεγαλύτερο από αυτό που νόμιζε αρχικά, με μοναδικό του όπλο το τηλέφωνο.

 

Destroyer

3/1

Η μετάλλαξη της Νικόλ Κίντμαν στον ρόλο μιας ντετέκτιβ.

 

Η πιο εντυπωσιακή μετάλλαξη της χρονιάς, μαζί με αυτήν του Μπέιλ, είναι αυτή της Νικόλ Κίντμαν στον ρόλο μιας ντετέκτιβ που βρίσκεται σε μυστική αποστολή με σκοπό να εισχωρήσει σε μια επικίνδυνη συμμορία. Οι κριτικοί στις ΗΠΑ δεν μιλούν απλώς για σωματική μεταμόρφωση αλλά για μια «αόρατη» Κίντμαν που λειτουργεί ως χαμαιλέοντας και υποστηρίζει τον ρόλο της με εντυπωσιακό τρόπο.

 

Το Πράσινο Βιβλίο

3/1

Βίγκο Μόρτενσεν και Μαχέρσαλα Άλι απογειώνουν τους αντίστοιχους ρόλους με το ταλέντο τους.

 

Η ταινία που κέρδισε το φετινό Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ένα βραβείο που κατά παράδοση στέλνει τον νικητή στα Όσκαρ. Η ιστορία είναι από αυτές που συγκινούν την Ακαδημία, αφού περιγράφει την εμπειρία που βίωσε ο Ιταλοαμερικανός οδηγός του Αφροαμερικανού τζαζ μουσικού Ντον Σίρλεϊ, συνοδεύοντάς τον στο ταξίδι του στον αφιλόξενο αμερικανικό Νότο το 1962. Βίγκο Μόρτενσεν και Μαχέρσαλα Άλι απογειώνουν τους αντίστοιχους ρόλους με το ταλέντο τους.

 

Το Βαποράκι

3/1

Ο Κλιντ Ίστγουντ είναι ακόμη ακμαίος και επιστρέφει στον συνδυασμό πρωταγωνιστή-σκηνοθέτη.

 

Μια δεκαετία μετά το Gran Torino, ο Κλιντ Ίστγουντ είναι ακόμη ακμαίος και επιστρέφει στον συνδυασμό πρωταγωνιστή-σκηνοθέτη, με τον ρόλο ενός ηλικιωμένου που κοιτά πίσω, αναγνωρίζει τα λάθη του και πάει να κάνει άλλο ένα, δουλεύοντας ως οδηγός για καρτέλ ναρκωτικών, με την ελπίδα πως έτσι θα διορθώσει τα υπόλοιπα. Το τρέιλερ ήταν κάτι παραπάνω από υποσχόμενο, οι πρώτες κριτικές είναι συγκρατημένα θετικές και η διπλή παρουσία του Ίστγουντ μοιάζει με εγγύηση. Πλάι του, ο Μπράντλεϊ Κούπερ, ένα από τα πρόσωπα της χρονιάς, χάρη στη δική του αντίστοιχη διπλή παρουσία στο A star is born.

 

Η Άγρια Αχλαδιά

3/1

Η Άγρια Αχλαδιά πήρε αρκετές διθυραμβικές κριτικές.

 

Από τους λίγους σκηνοθέτες του σύγχρονου arthouse κυκλώματος που έχουν το δικό τους κοινό και στα μέρη μας, ο Τούρκος Νούρι Μπίλγκε Τσεϊλάν (Κάποτε στην Ανατολία, Χειμερία Νάρκη) μπορεί να μην ξαναπήρε τον Χρυσό Φοίνικα με το νέο του φιλμ, όμως αρκετές κριτικές από τις Κάννες ήταν και πάλι διθυραμβικές. Με θέμα την επιστροφή ενός συγγραφέα στον τόπο καταγωγής του, ο Τσεϊλάν εκθειάζει πάλι το τοπίο της χώρας του με τα πανέμορφα αισθητικά, αργόσυρτα πλάνα του αλλά και με έναν πιο προσωπικό τόνο σε σχέση με όσα έχει κάνει στο παρελθόν.

 

Escape Room

3/1

Έξι άνθρωποι λαμβάνουν την ίδια πρόσκληση, να αποδράσουν από ένα δωμάτιο με γρίφους.

 

Το πιο φιλόδοξο απ' όσα φιλμ προσπάθησαν να κλέψουν λίγη από τη δόξα μιας αγαπημένης συνήθειας και του ελληνικού κοινού τελευταία δεν είναι πολύ πρωτότυπο στη δομή του, αλλά ευελπιστεί να χαρίσει τις πρώτες ανατριχίλες του 2019. Έξι άνθρωποι λαμβάνουν την ίδια πρόσκληση, να αποδράσουν από ένα δωμάτιο με γρίφους, αλλά πολύ αργά θα καταλάβουν πως δεν συμμετέχουν σε ένα αθώο παιχνίδι και ότι η επιλογή τους δεν ήταν τυχαία.

Σινεμά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Τέξας στον ISIS: Ένα 20λεπτο υποβλητικό ντοκιμαντέρ στο Netflix λέει πολλά για την απομόνωση, τη φιλία και τα πολιτισμικά στερεότυπα

Σινεμά Από το Τέξας στον ISIS: Ένα 20λεπτο υποβλητικό ντοκιμαντέρ στο Netflix λέει πολλά για την απομόνωση, τη φιλία και τα πολιτισμικά στερεότυπα

11.11.2019
Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο γίνεται σήμερα 45 και θυμόμαστε 10+1 αγαπημένες ερμηνείες του

Σινεμά Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο γίνεται σήμερα 45 και θυμόμαστε 10+1 αγαπημένες ερμηνείες του

11.11.2019
Τα 5 πιο εμβληματικά αυτοκίνητα σε ταινίες της τελευταίας δεκαετίας

Σινεμά Τα 5 πιο εμβληματικά αυτοκίνητα σε ταινίες της τελευταίας δεκαετίας

11.11.2019
Στίβεν Κινγκ: Ο συγγραφέας που ξέρει και τον πιο κρυφό μας φόβο

Σινεμά Στίβεν Κινγκ: Ο συγγραφέας που ξέρει και τον πιο κρυφό μας φόβο

11.11.2019
Κατρίν Ντενέβ: Το πιο όμορφο πράγμα της μέρας

Σινεμά Κατρίν Ντενέβ: Το πιο όμορφο πράγμα της μέρας

8.11.2019
Το It's the end of the f***ing world επέστρεψε και είναι ακόμα καλύτερο

Σινεμά Το It's the end of the f***ing world επέστρεψε και είναι ακόμα καλύτερο

8.11.2019
Η Σίρλεϊ ΜακΛέιν στα 85: «Ήμουν πάντα ισότιμο μέλος της αντροπαρέας, οπότε κανείς δεν μου την έπεφτε χοντρά»

Σινεμά Η Σίρλεϊ ΜακΛέιν στα 85: «Ήμουν πάντα ισότιμο μέλος της αντροπαρέας, οπότε κανείς δεν μου την έπεφτε χοντρά»

8.11.2019
Σεφερλής, Χειλουδάκη, Τζάστιν Μπίμπερ: Όσα είπε χτες βράδυ ο John Waters στο stand-up του στη Θεσσαλονίκη

Σινεμά Σεφερλής, Χειλουδάκη, Τζάστιν Μπίμπερ: Όσα είπε χτες βράδυ ο John Waters στο stand-up του στη Θεσσαλονίκη

7.11.2019
«Ήταν ευλογία αυτές οι ταινίες»: Ο Ίθαν Χοκ και η Ζιλί Ντελπί θυμούνται την πολυαγαπημένη «Before» τριλογία

Σινεμά «Ήταν ευλογία αυτές οι ταινίες»: Ο Ίθαν Χοκ και η Ζιλί Ντελπί θυμούνται την πολυαγαπημένη «Before» τριλογία

7.11.2019
«Έχει χαθεί το όραμα και το ρίσκο»: Ο Μάρτιν Σκορσέζε έγραψε ένα μανιφέστο κατά των ταινιών “franchise” στους New York Times

Σινεμά «Έχει χαθεί το όραμα και το ρίσκο»: Ο Μάρτιν Σκορσέζε έγραψε ένα μανιφέστο κατά των ταινιών “franchise” στους New York Times

5.11.2019