Τον Ιησού υποδύτεαι στην ταινία ο Υβάν Σανιέ από το Καμερούν, ο  οποίος εδώ και μερικά χρόνια εργάζεται  ως εκπρόσωπος των οικονομικών μεταναστών στην Ιταλία  και μάλιστα χρίστηκε ιππότης για το έργο του το 2016 από τον Πρόεδρο της χώρας, Σίλβιο Ματαρέλα.
Σινεμά

Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα;

Απάντηση: Με τους οικονομικούς μετανάστες και τους πρόσφυγες, σύμφωνα με την αφήγηση της ταινίας «Το Νέο Ευαγγέλιο» που γυρίστηκε στον Ιταλικό Νότο, στο ίδιο ακριβώς σκηνικό που είχε γυριστεί «Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» του Παζολίνι αλλά και «Τα Πάθη του Χριστού» του Μελ Γκίμπσον.

Ήταν αργά ένα απόγευμα του περασμένου Σεπτέμβρη όταν η πομπή από μετανάστες (κυρίως Αφρικανούς), νεαρούς Ιταλούς, μέλη ΜΚΟ, δημοσιογράφους, ντόπιους, και ένα γαϊδουράκι, διέσχιχε τους φιδίσιους πλακόστρωτους δρόμους της πόλης Ματέρα στον Ιταλικό Νότο, αναφωνώντας το σύνθημα «εργασία, αξιοπρέπεια, δικαιώματα. Επικεφαλής της πορείας που συνοδευόταν κινηματογραφικές κάμερες ήταν ο Ιησούς Χριστός και οι Απόστολοι του.

 

Η πορεία αποτελεί σκηνή – συγκεκριμένα, την είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα – της ταινίας που γύριζε εκείνες τις μέρες στην ήδη διάσημη ως κινηματογραφικό σκηνικό του θείου δράματος, ιταλική πόλη, ο Ελβετός σκηνοθέτης Μίλο Ράου, με τίτλο «Το Νέο Ευαγγέλιο» επιχειρώντας να απαντήσει στο ερώτημα: Για ποια ζητήματα και υπέρ τίνος θα αγωνιζόταν ο Χριστός στον 21ο αιώνα;

 

H εντυπωσιακή γεωγραφία του μέρους και ειδικά οι αρχαίες σπηλιές κάνουν την περιοχή να μοιάζει ως ένα ιδανικό και εξαιρετικά φωτογενές υποκατάστατο των Αγίων Τόπων.

 

Την απάντηση την βρήκε στη σύγχρονη Ιταλία όπου αποφάσισε τελικά να γυρίσει αυτό το υβριδικό πρότζεκτ που συνδυάζει μυθοπλασία, ντοκιμαντέρ και πολιτική εκστρατεία, επιλέγοντας για τον ρόλο του Ιησού έναν πρώην μετανάστη εποχιακό εργάτη από τους χιλιάδες που δουλεύουν κάτω από άθλιες συνθήκες στα χωράφια του Νότου. Πρόκειται για τον Υβάν Σανιέ από το Καμερούν, ο οποίος εδώ και μερικά χρόνια εργάζεται πλέον από επίσημη θέση ως εκπρόσωπος των οικονομικών μεταναστών και μάλιστα χρίστηκε ιππότης για το έργο του το 2016 από τον Πρόεδρο της χώρας, Σίλβιο Ματαρέλα.

 

Το υποβλητικό σκηνικό της πόλης Ματέρα και οι αρχαίες σπηλιές της περιοχής την καθιστούν ιδανικό υποκατάστατο των Αγίων Τόπων.Εδώ άλλωστε γυρίστηκε «Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» του Πιερ Πάολο Παζολίνι το 1964 αλλά και «Τα Πάθη του Χριστού» του Μελ Γκίμπσον, σαράντα χρόνια αργότερα.

 

Η επιλογή της συγκεκριμένης πόλης πάντως καθόλου τυχαία δεν ήταν. Η Ματέρα φέρει τον τίτλο της πολιτιστική πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2019 και η ταινία αποτελεί μέρος από μια σειρά σχετικών πρότζεκτ και εκδηλώσεων. Εκτός αυτού, η εντυπωσιακή γεωγραφία του μέρους και ειδικά οι αρχαίες σπηλιές κάνουν την περιοχή να μοιάζει ως ένα ιδανικό και εξαιρετικά φωτογενές υποκατάστατο των Αγίων Τόπων.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ γυρίστηκε «Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» του Πιερ Πάολο Παζολίνι το 1964 αλλά και «Τα Πάθη του Χριστού» του Μελ Γκίμπσον, σαράντα χρόνια αργότερα. Αναγνωρίζοντας αυτή την βιβλική κινηματογραφική κληρονομιά του υποβλητικού σκηνικού, ο σκηνοθέτης προσκάλεσε να συμμετέχουν ως ηθοποιοί στην ταινία του ο Ενρίκε Ιραζόκι που είχε υποδυθεί τον Ιησού στην ταινία του Παζολίνι και την Μάγια Μόργκενστερν που είχε τον ρόλο της Παναγίας στην ταινία του Γκίμπσον.

 

 

Δεύτερος απο αριστερά, με τον τηλεβόα, ο σκηνοθέτης της ταινίας, Μίλο Ράου

 

 

 

 

 

Η ταινία «Το Νέο Ευαγγέλιο» βρίσκεται στο στάδιο του μοντάζ και αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα την περιοδεία της στα διεθνή φεστιβάλ πριν την κυκλοφορία της στις αίθουσες σε έναν χρόνο από τώρα.

 

Με στοιχεία από τους New York Times

 

 

Σινεμά
15 Σχόλια
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 18.11.2019 | 10:52
Με αυτούς που ήταν πάντα: με τους φτωχούς.
avatar
Μαύρος Γάτος 19.11.2019 | 01:12
Κάτι μου λέει ότι ένα τέτοιο άτομο μάλλον θα προτιμούσε να πιει ένα κρασάκι με άθεους, μακρυμάλληδες, "δικαιωματιστές", παρά με χρυσοφορεμένους επισκόπους.

Ασε που λέγεται ότι υπήρξε και "μπαχαλάκιας", καθώς μπούκαρε με το μαστίγιο στον Ναό και στράφηκε εναντίον των εμπόρων που τον λυμαίνονταν !
avatar
Γράφων 27.11.2019 | 16:41
"Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του θεού τω θεώ" το είπε ο Μάο;

Λίγο μονομερής ανάγνωση των ευαγγελίων δεν είναι αυτή; Γιατί και στο σπίτι του Ρωμαίου πήγε και όπου τον κάλεσαν... Όπου ήταν ευπρόσδεκτος.
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 19.11.2019 | 03:55
Αφηστε που λεγεται ότι ήταν φανταστικος ηρωας δωδεκα βιβλιων επιλεγμενων απο μια πληθωρα αλλων βιβλιων που δεν περασαν στον τελικο απο μια επιτροπη πλουσιων χρυσοφορεμενων ανωτερων κληρικων σε μια περιοχη που λεγοταν Νικαια κατ εντολη του τοτε αρχηγου Κρατους με την επωνυμια Ανατολικη Ρωμαικη Αυτοκρατορία (Βυζαντιο δεν υπηρξε ποτε, είναι αλλοιωση της Ιστορίας που επηλθε απο μεταγεννεστερους φιλελληνες βορειο ευρωπαιων με μονο "πατημα" ότι γεωγραφικα λιγο πριν την καταρευεση είχαν μεινει τα μονο ελληνικα εδαφη)
avatar
Μαύρος Γάτος 19.11.2019 | 18:28
που λεγεται ότι ήταν φανταστικος ηρωας δωδεκα βιβλιων ε Πηγή: www.lifo.gr

Ενδέχεται να είναι πραγματικό ιστορικό πρόσωπο, ένας κοινωνικός επαναστάτης που εξουδετερώθηκε με τον μεγαλοφυέστερο τρόπο : την μετατροπή του σε μια θρησκεία που υπηρετεί το ακριβώς αντίθετο των όσων πρέσβευε...
βλαχάκι (το) 20.11.2019 | 09:38
Κάποιοι μπορεί να διαφωνούν αλλά το consensus των ειδικών είναι ότι έχει, πράγματι, υπάρξει βάση με "ιστορικό Ιησού".Το τι σχέση έχει αυτός με την κατασκευή του "χριστιανικού Ιησού" είναι ένα άλλο θέμα.
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 20.11.2019 | 16:40
Μπορει...μπορει και όχι,με αλλα λογια δεν ξερουμε, απλα υποθετουμε. Μπορει... τοτε; δεν εχει σχεση με τον Χριστο που ολοι γνωριζουν μεσα απο τα δωδεκα βιβλια τα οποια μας λενε ότι είναι ο υιος του Θεου; Ακομα και να υπηρχε τι γνωριζουμε για αυτον; μπορει να παρουσιαστικε οικιοθελως στις μαζες ως Υιος του Θεου(δεν είναι πρωτοφανες για εκεινες τις εποχες), μπορει και όχι και να ηταν θυμα καπιλευσης.

Αυτο που ΣΙΓΟΥΡΑ γνωριζουμε ότι η εκδοχη του Χριστου που ηταν με το μερος των φτωχων και εναντια των Γραματαιων και Φαρισαιων είναι δημιουργημα πλουσιων, χρυσοφορεμενων Αρχιερεων κατ' εντολη ενος Αυτοκρατορα που βαρεθηκε να προσπαθει να διοικει μια αυτοκρατορία με πολλους παραλληλους θρησκευτικους εμφυλιους, την στιγμη που η αυτοκρατορια του κινδυνευε απο εξωτερικους εχθρους.

Το τελευταιο το γνωρίζουμε, δεν το υποθετουμε.Μεχρι να εχουμε Γνωση και όχι υποθεσεις εργασίας που να λενε κατι αλλο τότε Βλαχακι ισχυει το σημαντικοτερο ολων : Εχω δικιο, εχεις αδικο :P
avatar
Ανώνυμος/η 21.11.2019 | 23:32
Δεν νομίζω πως αρνείται κανείς το ότι οι ενέργειες του Κωνσταντάν με τα όποια κίνητρά του (πολλαπλά ενδεχομένως εκ των οποίων κύριο ήταν, σαφώς, το unification) έπαιξαν όντως σημαντικό ρόλο στην αποδοχή και σε ένα standardization, αλλά από πού προκύπτει αυτό που λες, εδώ;

"Αυτο που ΣΙΓΟΥΡΑ γνωριζουμε ότι η εκδοχη του Χριστου που ηταν με το μερος των φτωχων και εναντια των Γραματαιων και Φαρισαιων είναι δημιουργημα πλουσιων, χρυσοφορεμενων Αρχιερεων κατ' εντολη (..)" κ.λπ..

Γενικότερα, θα πρότεινα έναν χρήσιμο οδηγός "μύθου και αλήθειας" ... του "Κώδικα Ντα Βίντσι". (Δες για τον Κωνσταντάν, την Σύνοδο της Νίκαιας, τη Βίβλο κ.λπ.). http://www.religionfacts.com/da-vinci-code/list
και
μιλώντας για το σύμβολο "Φαρισαίος", ενδεικτικά:
https://www.westmont.edu/~fisk/Lecture%20Outlines/Anti-JudaismInJohnAndJohn8.htm
(Εφόσον ο χριστιανισμός ξεπήδησε μέσα από τον ιουδαϊσμό και διαχωρίστηκε σαφώς, οι ...κόντρες, σε διάφορα επίπεδα, υπήρχαν από παλιά, πιο παλιά απ' το 325).

...
"που ολοι γνωριζουν μεσα απο τα δωδεκα βιβλια τα οποια μας λενε ότι είναι ο υιος του Θεου;"

Ποια δώδεκα βιβλία;
(Η Καινή Διαθήκη έχει 27 βιβλία, βλ. και "Early Lists of New Testament Scripture", επίσης τον "Κανόνα" δεν τον έφτιαξαν το 325 https://clearlens.org/closing-the-books-on-the-new-testament-canon/.Τα "Δώδεκα Ευαγγέλια" είναι αντίστοιχες στον αριθμό περικοπές απ' τους 4 ευαγγελιστές).
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 22.11.2019 | 04:07
Ο Ιησούς κατά πάσα πιθανότητα υπήρξε, αλλά δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι ήταν ο υιός του Θεού. Πηγή: www.lifo.gr

Μια αμφιβολια και μια σιγουρια....

Δεν γνωριζουμε τι ισχυρηστικε διοτι τα μονα που γνωριζουμε για αυτον είναι ότι ισχυρηστικαν οι Αρχιερεις που επιλεξαν (απο πληθωρα αλλων ισχυρησμων απο αλλους θρησκους) ποιος είναι ο λογος του Θεου και ποια η Φυση αυτου.

Οι μαθητες του ηταν Δωδεκα και αυτο το ξερουμε διοτι αυτο αποφασισαν θνητοι Αρχιερεις.

Οι Διαθηκες είναι δυο διοτι αυτο αποφασισαν θνητοι Αρχιερεις

Οι βιοι των Αγιων κτλ είναι αυτα που είναι διοτι αυτο αποφασισαν θνητοι Αρχιερεις.

Βλεπουμε ολοι το μοτιβο;

Δεν υπάρχει αποδειξη απευθειας Λογου είτε του Θεου, ουτε του Ιησου....μονο μετα απο φιλτραρισμα θνητων Αρχιερεων πληροφορίες.

Δεν μπορω να γνωριζω εαν υπαρχει θεος ή όχι, δεν μπορω να γνωρίζω εαν υπήρξε ο Ιησους και τι είπε και τι όχι.... Ουτε εσεις. Η διαφορα μας είναι ότι εσεις κανεντε το εξης λαθος, ξεκινατε με μια αμφιβολια(ορθως), βαση αυτης κανετε υποθεσεις εργασίας(και παλι ορθως) και τα συμπερασματα σας τα αντιμετωπίζετε ως σωστα(κακως).

Για να χρησιμοποιησω τα λογια του Neal degrasse Tyson: όταν καποιος βλεπει ενα ATIA μπορει να κανει ότι υποθεσεις θελει αλλα θα πρεπει να θυματε ότι ακρονυμο ΑΤΙΑ σημαινει Αγνωστου Ταυτοτητας Ιπταμενο Αντικειμενο.....Αγνωστου! όχι Γνωστου.

Αγαπητε Ανωνυμε δεν αντικρους την ουσια των επιχειρηματων μου, προφανως και εχεις δικιο στις χρονολογικες διαδικαστικες λεπτομερειες αλλα αυτο δεν αναιρει την ουσια του ότι όλα τα ιερατικα κειμενα είναι αποτελεσμα φιλτραρισματος του Ιερατίου. Αναφορικα με τον Αυτοκρατορα, εγω είμαι υπερ του και της αποφασης του να υποχρεωσει όλες τις εμπολεμες θρησκευτικες σεχτες να καταληξουν σε μια θρησκεια και να καταπνιψουν ολες τις υπολοιπες, Πολιτικα αυτο επρεπε να γινει και το εκανε...εγω του βγαζω το καπελο...ναι αντικρουει σε πολλες σημερινες αξιες της Δυσης αλλα οι Αξιες είναι ευκολο να εφαρμοζονται σε καιρους ειρηνης και ευμαριας εν καιρο καταρευσης η Πολιτικη ως η Τεχνη του Εφικτου και όχι του Αξιακα Σωστου εχει τον πρωτο και τελευταιο λογο και ναι μπορει να καταπατησει ακομα και Θεμελιωδων Αξιων.

Τα σχολια μου ήταν ως απαντηση σε συμπερασματα τυπου:

Με αυτούς που ήταν πάντα: με τους φτωχούς. Πηγή: www.lifo.gr

Κάτι μου λέει ότι ένα τέτοιο άτομο μάλλον θα προτιμούσε να πιει ένα κρασάκι με άθεους, μακρυμάλληδες, "δικαιωματιστές", παρά με χρυσοφορεμένους επισκόπους. Ασε που λέγεται ότι υπήρξε και "μπαχαλάκιας", καθώς μπούκαρε με το μαστίγιο στον Ναό και στράφηκε εναντίον των εμπόρων που τον λυμαίνονταν ! Πηγή: www.lifo.gr

Τα οποια βαση αυτων που σιγουρα γνωρίζουμε ότι δηλαδη ενα Χρυσοφορεμενο Ιερατειο μας εχει πει για τον Θεο και τον Υιο του τον Χριστο εν κοσμο Ιησου. Κυριολεκτικα ότι πηγες εχουμε είναι είτε απο το Ιερατειο είτε απο αλλους εκπροσωπους του Θεου που παρεπιπτωντως ολοι ισχυρηζονται ότι είναι οι Εκπροσωποι του Θεου και του Λογου Του και εαν καποιος αμφιβαλει για το εαν λενε την αληθεια το μονο που εχει να κανει είναι να τους ρωτησει.

"Ειμαι ο εκπροσωπος του Θεου και εαν δεν με πιστευετε ρωτηστε με να σας το επαληθευσω"

Ολη η βιβλιογραφια είναι αποτελεσμα των διαφορων Ιερατειων (κυριαρχων και μη, και ναι μιλαω και για τις αιρεσεις και για μεμονομενους εκπροσωπους, ολων αυτοκλητων βεβαιως βεβαιως)

Δεν εχουμε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ γνωση για το εαν ότι λεγεται για τον Θεο και τον Υιο Του είναι αληθες ή όχι, εχουμε όμως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ γνωση για το ΠΩΣ και απο ΠΟΙΟΥΣ αποφασιστικε το ποιος είναι ο Θεος, ο Υιος και ο Ιησους που γνωριζουμε. Εχουμε αντικειμενικη γνωση για το μοτιβο της μεθοδολογίας και των χρηστων της αλλα όχι τα συμπερασματα τους. Εαν καποιος Πιστευει μια χαρα απο εμενα αρκει να μην βαφτισει την Πιστη Γνωση.

Ο Ιησους ηταν, είναι και θα συνεχισει να είναι Ηρωας Μυθοπλασίας μεχρι να ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ το αντιθετο. Όλες οι αποψεις για τον Χριστο είναι αυθαιρετες. Όλες και όλων, δεν υπαρχουν αδιαμφισβητητες πρωτογενεις πηγες, τι υπάρχει; "εγω εξουσιοδοτηθηκα απο τον Θεο για να σας πω Ποιος είναι και ποιος είναι ο Λογος Του" αυτο είναι το ακριβες αντιθετο της αδιαμφισβητητης πρωτογενους πηγης. Μπορει να εχουν δικιο, μπορει και όχι, μπορει μερικοι απο αυτους να εχουν δικιο και αλλοι όχι, κανεις δεν ξερει, ξερουμε όμως ποιοι είναι και ποια η μεθοδολογία που χρησιμοποιησαν, δε πα να είναι 25 ή 29 βιβλια η Καινη Διαθηκη η μεθοδολογια είναι η ιδια, δε πα να εγινε το 325 ή 523 η μεθοδολογία είναι η ιδια: Διαφοροι Ιερεις αποφασισαν το Ποιος είναι ο Θεος, ποια η Φυση Του και Ποιος ο Λογος Του, πολεμησαν μεταξυ τους μεχρι που η Πολιτικη Εξουσια αποφασισε ότι ο πολεμος θα τελειωσει και οποιοι δεν συνετιστουν θα εξοντωθουν, π.χ. οι Μονοφυσιτες χασανε και τον πολεμο και τα κεφαλια τους, οι Τριαδιστες κερδισαν και τον πολεμο και τα κεφαλια τους. Για τον Ο.Χ-ισμο ο Ιησους δεν είναι θνητος αλλα μια εκ των τριων Φυσεων του Θεου, για τους Μονοφυσιτες ο Ιησους είναι θνητος προφητης του Λογου Του και κανεις δεν εχει αποδειξεις για τιποτα...μονο Πιστη.

Για να μην παρεξηγηθω είμαι ενεργος υπερμαχος της Ανεξιθρησκειας και του Αναφαιρετου Δικαιωματος του Πιστευειν. Αλλα το Πιστευειν δεν εξυπακουεται και Γνωριζειν και εδω ερχεται μια αλλη εννοια αυτη της Αμφιβολίας.

Υ.Γ. Επιτηδες σε αυτο το σχολιο δεν εβαλα ιστορικα γεγονοτα αλλα την ουσια του προβηματος για να προσπερασουμε τις οντως ιστορικες διορθωσεις σε λεπτομερειες που δεν επιρεαζουν ομως την ενσταση μου στην σιγουρια του ποιος ηταν και με ποιους θα επινε κρασι.

Υ.Γ.2 Για να γινω και λιγο βλαστημος Ο Ιησους είναι ότι θελουν να είναι οι συγγραφεις του, οι αποψεις των υπολοιπων είναι fan-art και όχι canon.
βλαχάκι (το) 22.11.2019 | 12:30
Ε, όχι και "ανώνυμος".
πολλή δουλειά, laterz.
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 22.11.2019 | 19:12
Βλαχακι ως ανωνυμος/η μου το παρουσιαζει, συ 'σαι;
βλαχάκι (το) 23.11.2019 | 19:26
Ναι, βρε, εγώ είμαι. Μια στις τόσες συμβαίνει γενικώς.

Ποκοπίκε, κάποια απ' αυτά που λες λαμβάνομαι υπόψιν ως δεδομένα και αυτονόητα, για θρησκεία μιλάμε άλλωστε. Η μελέτη του "ιστορικού ιησού" ή ακόμη και μέρους του συνόλου των θρησκευτικών συγγραμμάτων, που κάλλιστα περιλαμβάνει διάφορες ειδικότητες και μεθοδολογίες (ιστορικούς, αρχαιολόγους, θρησκειολόγους, various μελετητές) δεν έχει να κάνει με την ufoλογία https://youtu.be/FwNOmS78q-o
Φυσικά και γίνονται "υποθέσεις". Υποθέσεις-μοντέλα, όμως, έχουμε σε διάφορους τομείς, από την παλαιοανθρωπολογία μέχρι την γλωσσολογία e.t.c..

"Κατασκευές" είναι κι άλλα πράγματα που τα δέχονται οι περισσότεροι έτσι πολύ απλά, μόνο που η "κατασκευή" δεν είναι απαραίτητα κάτι το τόσο απλό και μονοσήμαντο, κάτι το μία κι έξω ή κάτι το 100% "ξένο" προς μία "αντικειμενική πραγματικότητα. (Κατασκευή, π.χ. περασμένη από διαχρονικό φιλτράρισμα είναι και οι λέξεις που προφέρεις, εδώ και τώρα και το Έλλην κατασκευή είναι).

Εσύ, επίσης, ισχυρίστηκες κάτι το πολύ συγκεκριμένο σχετικά με την "εκδοχή" του Χεσούς ως "έτσι και γιουβέτσι". Και σε ρωτώ, αναγνωρίζοντας -φυσικά- τα "μαγειρέματα" όλες αυτές τις εκατοταετίες: Πόθεν προκύπτει αυτό που είπες και πού ξέρεις ότι τα "έτσι και τα γιουβέτσι" δεν βρίσκονταν π.χ. στον πυρήνα των αντιλήψεων των διάφορων πρωτοχριστιανικών σεκτών που προφανώς η χριστολογία τους ήταν διαφορετική, αλλά προφανώς είχαν και κοινά.

"μεχρι που η Πολιτικη Εξουσια αποφασισε ότι ο πολεμος θα τελειωσει"

Νot so simple, βλ.
Arianism
Ειδικώς: History Of Controversy And Conflict
https://www.britannica.com/topic/Arianism
+
How Arianism Almost Won
https://christianhistoryinstitute.org/magazine/article/how-arianism-almost-won
και, φυσικά, οι ιδέες δεν έσβησαν, υπάρχουν μέχρι και σήμερα (κάποιες τλχ).

Και για να γελάσουμε λίγο:
5 θαύματα που διεγράφησαν απ' την Βίβλο επειδή ήντουσαν πολύ σούπερ γουάο!
https://www.cracked.com/article_20248_5-miracles-deleted-from-bible-being-too-awesome.html

Και να ακούσομε ένα ακόμη απολύτως ταιριαστό άσμα (πραγματική Αγάπη, εγγυημένη) από τους Θεούς:
https://www.youtube.com/playlist?list=RDSyQOj0EiZIo
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 22.11.2019 | 19:17
Αι ρε με βρηκατε μικρο και με πειραζεται...ζουδια!

Πειτε ότι θελετε αυτο το ΠΣΚ μονο αγαπη θα σας εχω.

Υ.Γ. Μονο σε εσας τους δυο και μονο το αυτο το ΠΣΚ...μην κακομαθετε κιολας :P

Υ.Γ.2 Αγαπητε νεε, εγω τα τιμαω τα μη-καπνιστων στεκια με την παρουσία μου, απλα μη με πατε σε μη καπνιστων ντισκοτεκ, οπου αλλου θελετε μεσα είμαι
βλαχάκι (το) 23.11.2019 | 20:22
...Ντισκοτέκ;
τζήζας
Αλιόσα 28.11.2019 | 14:54
Άργησα να πάρω χαμπάρι, αλλά ας αφήσω αυτά εδώ…
-ο Ιστορικός Ιησούς, υπήρξε. (Fact έξω-έσω χριστιανικό)
-Αναφορές Θεότητας και λατρείας του ως θεού, είναι πολλές διάσπαρτες, και ουχί μόνον στο τελευταίο χρονικά κατά Ιωάννη. Σύντομη βαπτισματική «φράση» του πρώτου-πρώτου αιώνα: ΙΧΘΥΣ: Ιησούς Χριστός, Θεού Υιός Σωτήρ.
-Τριαδικό δόγμα και αναφορά στον Παράκλητο (Άγιο Πνεύμα) υπάρχουν όπως και βούληση ίδρυσης Εκκλησίας. Κλασικότατο χωρίο: «Συ ει Πέτρος και επί ταύτη τη πέτρα οικοδομήσω μου την Εκκλησία κλπ»
-Οι φοβεροί και τρομεροί «χρυσοί δεσποτάδες» (ποκοπίκο) του Μ. Κων/νου (4ος αι.-σύμβολο πίστεως κλπ) είναι κυρίως οι: Αθανάσιος, Βασίλειος, Γρηγόριος, Νύσσης και Χρυσόστομος.
-facts: Συμφωνούν μεταξύ τους, επιβεβαιώνουν βιβλικά και εμπειρικά το βίωμα της πρώτης Εκκλησίας ανατρέχοντας πάντοτε εκεί, κυνηγιούνται ΚΑΙ από τον ίδιο τον Κων/νο, πεθαίνουν σε δυσμένια-εξόριστοι και κυρίως, έχουν απόλυτη εσωτερική δογματική συνοχή.
Το ωραίο συνθηματάκι «τον Χριστό τον έφτιαξαν οι χρυσοί παπάδες ελέω εξουσίας», είναι πάρα, μα πάρα μα πάρα πολύ συζητήσιμο σε κάθε του χαρακτηριστική λεπτομέρεια. Αυτά.