Σινεμά

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα

Πορτραίτα του φωτογράφου Wilson Webb με το πρωταγωνιστικό καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ, σε ένα ταξίδι στον χρόνο και στην αυγή της φωτογραφικής τέχνης

Πώς θα ήταν το καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ «Μικρές Κυρίες» (εκ των υποψηφίων για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας) αν φωτογραφίζονταν στην εποχή που διαδραματίζεται το αγαπημένο βιβλίο στο οποίο βασίστηκε;

 

Ο φωτογράφος Wilson Webb αποφάσισε να το διαπιστώσει, προσκαλώντας τις πρωταγωνίστριες και τους πρωταγωνιστές της ταινίας να ποζάρουν ενδεδυμένοι τον χαρακτήρα τους σε μια φωτογράφηση που θα μπορούσε να έχει γίνει με τις πρώιμες τεχνικές μεθόδους της εποχής, στην Μασαχουσέτη των μέσων του 19ου αιώνα, όπου διαδραματίζεται το μυθιστόρημα της Λουίζα Μέι Άλκοτ που έχει γαλουχήσει τόσες γενιές.

 

 Σίρσα Ρόναν ως Τζόζεφιν «Τζο» Μαρτς

 

Το καστ ανταποκρίθηκε και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα παρουσιάστηκε στον λογαριασμό Twitter του φωτογράφου, ο οποίος δήλωσε σχετικά με τη φωτογράφηση:

 

«Οι ηθοποιοί ήταν πολύ υπομονετικοί και έδειξαν πραγματικό ενδιαφέρον για την διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας. Του εξηγούσα τι ακριβώς έκανα και μπορούσαν να δουν την εικόνα καθώς εμφανιζόταν».

 

Έμμα Γουότσον ως Μεγκ Μαρτς

 

Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

 

Ο Webb χρησιμοποίησε την μέθοδο της «υγρής φωτογραφικής πλάκας» που πατενταρίστηκε το 1851. Κάθε φωτογραφία απαιτεί ισχυρότατο φλας, τόσο φωτεινό που μπορείς να «νιώσεις και να μυρίσεις το καυτό φως».

 

Στη συγκεκριμένη μέθοδο, τα θερμά χρώματα εμφανίζονται σκοτεινά και τα απαλά, φωτεινά, γεγονός που σημαίνει ότι είναι πολύ σημαντική η επιλογή των χρωμάτων στα ρούχα και στο φόντο. Η όλη διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας κράτησε γύρω στα 40 λεπτά.

 

Ελίζα Σκάνλεν ως Ελίζαμπεθ Μαρτς
Λουί Γκαρέλ ως Φρίντριχ Μπάερ

 

 

«Οι ηθοποιοί έπρεπε να κάθονται απολύτως ακίνητοι, λόγω της αργής εστίασης. Αν μετακινούνταν έστω και ελάχιστα μέχρι να στηθεί σωστά η φωτογραφική πλάκα, η φωτογραφία θα έβγαινε τελείως θολή».

 

Φλόρενς Πιου ως Έιμι Μαρτς

 

 

Μπομπ Όντενκερκ ως Πατέρας Μαρτς
Τζέιμς Νόρτον ως Τζον Μπρουκ

 

 

 

Λόρα Ντερν ως «Μάρμι» Μαρτς

 

 

 



Σινεμά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «ρεμπετοαναβίωση» στον ελληνικό κινηματογράφο των αρχών της δεκαετίας του ’60

Σινεμά Η «ρεμπετοαναβίωση» στον ελληνικό κινηματογράφο των αρχών της δεκαετίας του ’60

18.10.2020
Η τολμηρή αφροαμερικανική πρωτοπορία του Όσκαρ Μισό στο 11ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Σινεμά Η τολμηρή αφροαμερικανική πρωτοπορία του Όσκαρ Μισό στο 11ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

18.10.2020
Το σινεμά του Στέλιου Μάινα και οι ταινίες της εβδομάδας

Σινεμά Το σινεμά του Στέλιου Μάινα και οι ταινίες της εβδομάδας

17.10.2020
Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη

Σινεμά Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη

15.10.2020
Τρίτη και 13: 10 ταινίες για να δεις την πιο άτυχη μέρα του χρόνου

Σινεμά Τρίτη και 13: 10 ταινίες για να δεις την πιο άτυχη μέρα του χρόνου

13.10.2020
«Δεν αντέχω άλλο αυτή την ξεφτίλα»: Ξαναβλέποντας το «Νοκ Άουτ» του Παύλου Τάσσιου

Σινεμά «Δεν αντέχω άλλο αυτή την ξεφτίλα»: Ξαναβλέποντας το «Νοκ Άουτ» του Παύλου Τάσσιου

10.10.2020
H περίπτωση Όρσον Γουέλς. Toυ Κωστή Παπαγιώργη

Σινεμά H περίπτωση Όρσον Γουέλς. Toυ Κωστή Παπαγιώργη

10.10.2020
Podcast/ Josep, Τα χελιδόνια της Καμπούλ, Αντρέι Ταρκόφκσι, σινεμά σαν προσευχή. Οι νέες ταινίες.

Σινεμά Podcast/ Josep, Τα χελιδόνια της Καμπούλ, Αντρέι Ταρκόφκσι, σινεμά σαν προσευχή. Οι νέες ταινίες.

9.10.2020
Η Θέλγια Πετράκη ήταν η αποκάλυψη του Φεστιβάλ Δράμας

Σινεμά Η Θέλγια Πετράκη ήταν η αποκάλυψη του Φεστιβάλ Δράμας

8.10.2020
«The Capote Tapes»: Τα απόρρητα του Προυστ της ποπ κουλτούρας, Τρούμαν Καπότε

Σινεμά «The Capote Tapes»: Τα απόρρητα του Προυστ της ποπ κουλτούρας, Τρούμαν Καπότε

6.10.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια