Design

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019

Η διάσημη φουάρ σύγχρονης τέχνης του Μαϊάμι που συγκεντρώνει κάθε χρόνο πλήθος celebrities από τον χώρο της τέχνης, της μόδας και του χρήματος, λειτουργεί και ως ευκαιρία για φίρμες όπως η Louis Vuitton και η Miu MIu να εισχωρήσουν στην καλλιτεχνική κοινότητα.

Η μεγάλη εικαστική φουάρ με την επωνυμία Art Basel Miami Beach που κάθε χρόνο συγκεντρώνει στο Μαϊάμι πλήθος από διάσημους καλλιτέχνες, επιμελητές τέχνης, συλλέκτες, διασημότητες και την «αφρόκρεμα» στον χώρο της αγοράς της τέχνης, δεν έχει να κάνει μόνο με την σύγχρονη τέχνη. Λειτουργεί μεταξύ άλλων και ως ευκαιρία για τον χώρο της μόδας να εισχωρήσει στην καλλιτεχνική κοινότητα, παρουσιάζοντας συνεργασίες με καλλιτέχνες, εικαστικά πρότζεκτ και βέβαια, προϊόντα εικαστικής έμπνευσης προς πώληση. Ο οίκος Dior μετέφερε μάλιστα την φετινή ανδρική επίδειξη της φθινοπωρινής γραμμής του 2020 στο Μαϊάμι. Το παράδειγμά του ακολούθησαν κι άλλες φίρμες όπως η Bottega Veneta και η Gucci. Ακολουθεί μια επιλογή από τα πιο εντυπωσιακά και περίεργα προϊόντα υψηλής μόδας (με εικαστικό concept) που έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμής στην έκθεση, που ήδη έχει ακουστεί έντονα φέτος μετά την αξίας 120.000 δολαρίων «μπανάνα στον τοίχο» που εμφάνισε ως νέο έργο του ο Μαουρίτσιο Κατελάν.

 

Μπαούλο Louis Vuitton για αθλητικά παπούτσια αξίας 182.000 δολαρίων

 

Σχεδιασμένο από τον Virgil Abloh για την Louis Vuitton, αυτό η ντουλάπα-μπαούλο χωράει οκτώ sneakers μποτάκια και έξι χαμηλά κάθε μεγέθους. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να μονογραφηθεί με το όνομα του ιδιοκτήτη.

 

Γυναικεία τσάντα Fendi «ξύστε και μυρίστε»

 

Πρόκειται για συνεργασία της Fendi με τον αρωματοποιό Francis Kurkdjian που είχε ως αποτέλεσμα αυτή την δερμάτινη τσάντα που πράγματι μυρίζει ακόμα και χωρίς ξύσιμο. Το άρωμα με το οποίο έχει διαποτιστεί κρατά μέχρι και τέσσερα χρόνια, μαζί με την τσάντα πάντως προσφέρεται και ένα μπουκαλάκι άρωμα για το δέρμα της τσάντας ή της ιδιοκτήτριάς της.

 

Ξοδεύοντας 1.599.000 δολάρια γι' αυτό το t-shirt κερδίζετε δώρο ένα διαμέρισμα

 

Ολοκληρώνοντας την κατασκευή συγκροτήματος κατοικιών στο Μαϊάμι, η Diesel κατέφυγε σ΄ αυτό το τρικ για να διαφημίσει τα νεόδμητα διαμερίσματα. Αγοράζοντας ένα μπλουζάκι της φίρμας με την κάτοψη του χώρου – με αντίτιμο που φτάνει μέχρι τα 5.500.000 δολάρια - παίρνετε 'δώρο' το αντίστοιχο διαμέρισμα.

 

Σκαμπό – Επιτραπέζιο παιχνίδι από την Miu Miu

 

Το σκαμπό αυτό της φίρμας Miu Miu λειτουργεί και ως επιτραπέζιο παιχνίδι και περιλαμβάνει πολύχρωμα sticks που μετακινούμενα μπορούν να δημιουργήσουν διάφορα πρωτότυπα σχήματα.

 

Κρεμαστά ράφια Louis Vuitton

 

Ο Αμερικανός σχεδιαστής Andrew Kudless ανέλαβε τη δημιουργία αυτού του έργου για λογαριασμό της Louis Vuitton – η οποία ως φίρμα παραμένει συνδεδεμένη με τις αποσκευές και το ταξίδι - θέλοντας να δείξει μ' αυτό το ράφι την «ένταση» ανάμεσα στην εμπειρία του ταξιδιού και στην επιθυμία να μείνεις σπίτι.

 

«Τριπαρισμένη» γυναικεία τσάντα Valentino

 

Ο ζωγράφος Emilio Villalba συνεργάστηκε με τον Valentino για τη δημιουργία μιας σειράς από τσάντες με στάμπες που θυμίζουν emoji – χείλη, τσιγάρα και μάτια όπως η συγκεκριμένη τσάντα που αν εστιάσεις πάνω της μπορεί και να σου φανεί ότι ανοιγοκλείνουν.

 

Καναπές από «αζήτητα» Balenciaga

 

Την περσινή χρονιά ο εικαστικός Harry Nuriev είχε παρουσιάσει στην Art Basel Miami ολόκληρο εξοπλισμού γραφείου – ο οποίος περιλάμβανε μέχρι air conditioner και φωτοτυπικό – με την ετικέτα Balenciaga. Φέτος συνεργάστηκε ξανά με την ίδια φίρμα δημιουργώντας αυτόν τον καναπέ που είναι παραγεμισμένος με ελαττωματικά ενδύματα που είχαν ξεμείνει στο στοκ της εταιρείας.

 

 

Με στοιχεία από το New York

Design