Το πρώτο φυσικό κατάστημα των Ancient Greek Sandals επικεντρώθηκε στο να δημιουργηθεί το τέλειο «σπίτι» για το brand. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
Μόδα&Στυλ

Φωτεινό, φιλικό και καλόγουστο: το πρώτο κατάστημα των Ancient Greek Sandals άνοιξε στο κέντρο της Αθήνας

Μπήκαμε στο πρώτο φυσικό κατάστημα των AGS στην Κολοκοτρώνη και καταγράφουμε εικόνες κι εντυπώσεις

Αντλώντας έμπνευση από την Εστία, τη θεά της οικίας στην αρχαία Ελλάδα που αντιπροσωπεύει το σπίτι, τη ζεστασιά και την οικογενειακή ζωή, η όλη αντίληψη του σχεδιασμού του χώρου που στεγάζει το πρώτο φυσικό κατάστημα των Ancient Greek Sandals επικεντρώθηκε στο να δημιουργηθεί το τέλειο «σπίτι» για το brand, να εκπέμπει μια νοσταλγική αίσθηση και να σε βάζει σε mood διακοπών με τα γαλάζια πλακάκια πισίνας στο πάτωμα.

 

Έχοντας κάνει το απόλυτο success story μέσα στα χρόνια της κρίσης, αποκτώντας διεθνή απήχηση και υψηλές πωλήσεις σε καταστήματα κυρίως της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου, οι ιδρυτές του brand, Χριστίνα Μαρτίνη και Νικόλας Μίνογλου αποφάσισαν επτά χρόνια μετά το λανσάρισμα των AGS στην αγορά να εξασφαλίσουν το δικό τους αποτύπωμα στην Αθήνα με τη δημιουργία αυτού του πρώτου καταστήματος.


«Ψάχναμε να βρούμε τον χώρο εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια» λέει ο κ. Μινόγλου όταν τον συναντώ τις προάλλες στην οδό Κολοκοτρώνη, πίσω από την παλιά Βουλή. «Δεν θέλαμε να ανοίξουμε απλά ένα κατάστημα χωρίς να έχουμε βρει το σωστό σημείο» συμπληρώνει.

 

Επενδύσαμε στην υψηλή ποιότητα, την παραδοσιακή τεχνική και στην άνεση. Ο σχεδιασμός ήταν πολύ φιλικός για το πόδι και άρεσε αμέσως, ενώ το ύφος παρέπεμπε αυτόματα στην ελληνική μυθολογία.


Αν και ο χώρος δεν έχει ανοίξει ακόμα επισήμως –τα εγκαίνιά του θα γίνουν την Πέμπτη 30 Μαΐου–, με το που σηκώθηκαν τα ρολά ο κόσμος, κυρίως τουρίστες, άρχισε αμέσως να μαγνητίζεται από τη βιτρίνα και να μπαίνει μέσα για να ψωνίσει τα καλοκαιρινά του σανδάλια.


Τοποθετημένο σε στρατηγική θέση, μια και σε απόσταση αναπνοής βρίσκονται και τα καταστήματα των Hermes, Prada και Rolex, το flagship store των Ancient Greek Sandals λειτουργεί τόσο ως έκθεση των σανδαλιών όσο και ως χώρος υποδοχής και φιλοξενίας των πελατών. «Δεν μας ενδιέφερε να κάνουμε ένα μαγαζί που να είναι γεμάτο με ράφια για προϊόντα. Θελήσαμε να φτιάξουμε έναν χώρο φιλοξενίας όπου οι πελάτες θα νιώθουν, πρώτα απ' όλα, οικεία» μου λέει η Χριστίνα Μαρτίνη, συνιδρύτρια και σχεδιάστρια των AGS, καθώς με ξεναγεί στο κατάστημα.


Το κτίριο που στεγάζει το κατάστημα χρονολογείται από το 1907. Ήταν ένα από τα πρώτα κτίρια της Αθήνας για την κατασκευή του οποίου χρησιμοποιήθηκε μπετόν. Στο παρελθόν στέγασε το ξενοδοχείο The Athénée Palace, ενώ το 1950 ανακαινίστηκε από τον σημαντικό Έλληνα αρχιτέκτονα Εμμανουήλ Βουρέκα ο οποίος έχει σχεδιάσει κι άλλα εμβληματικά κτίρια στην πόλη όπως το Χίλτον και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

 

Οι ιδρυτές του brand, Χριστίνα Μαρτίνη και Νικόλας Μίνογλου, αποφάσισαν να εξασφαλίσουν το δικό τους αποτύπωμα στην Αθήνα με τη δημιουργία του πρώτου τους καταστήματος. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO


Εκτός από το σωστό σημείο, οι δύο δημιουργοί της εταιρείας που έχει ως σήμα κατατεθέν το φτερωτό σανδάλι του θεού Ερμή και τα προϊόντα της διατίθενται σε πάνω από 350 καταστήματα σε όλον τον κόσμο, ανάμεσα στα οποία τα Colette, Barneys, Selfridges και Le Bon Marché, φαίνεται να έχουν επιλέξει και τη σωστή στιγμή. «Η Αθήνα αναδιαμορφώνεται, γίνεται ένα συναρπαστικό μέρος και θέλουμε να είμαστε κομμάτι της» προσθέτει ο κ. Μίνογλου, αναφερόμενος στα πολλά νέα ξενοδοχεία και εστιατόρια που ανοίγουν στην περιοχή του κέντρου τους τελευταίους μήνες. «Έχει γίνει πλέον μια δημοφιλής στάση για πολλούς τουρίστες και αποκτά μεγάλη σημασία ως πόλη».

 

O κ. Μίνογλου υπολογίζει ότι μέσα στο 2019 η εταιρεία θα πουλήσει 140.000 ζευγάρια σανδάλια, μια αύξηση που αγγίζει το 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η επιτυχία του brand οφείλεται εν μέρει στη διαπίστωση που είχαν κάνει οι ιδιοκτήτες της εταιρείας για την «τρύπα» που υπήρχε στη διεθνή αγορά σε χειροποίητα, δερμάτινα σανδάλια κατασκευασμένα με τον παραδοσιακό τρόπο, για τα οποία όταν έρχονται οι ξένοι στη χώρα μας ξετρελαίνονται. «Παρακολουθούσα τους Αμερικανούς φίλους μου να φεύγουν από τις διακοπές τους έχοντας οπωσδήποτε στη βαλίτσα τους ελαιόλαδο και σανδάλια» σημειώνει ο κ. Μίνογλου.

 

«Το έβλεπα πολύ ξεκάθαρα κι εγώ, ως αγοράστρια. Επενδύσαμε λοιπόν στην υψηλή ποιότητα, την παραδοσιακή τεχνική και στην άνεση. Ο σχεδιασμός ήταν πολύ φιλικός για το πόδι και άρεσε αμέσως, ενώ το ύφος παρέπεμπε αυτόματα στην ελληνική μυθολογία. Παίρνουμε τις πρώτες ύλες από την Ιταλία αλλά η κατασκευή γίνεται στην Ελλάδα με τον μεσογειακό τρόπο, δηλαδή με τα λουριά να μπαίνουν μέσα στον πάτο όπως συμβαίνει σε αντίστοιχα υποδήματα στο Κάπρι, το Ποζιτάνο, τη Νότια Γαλλία» λέει η κ. Μαρτίνη.

 

Έχουν ως σήμα κατατεθέν το φτερωτό σανδάλι του θεού Ερμή. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO


«Κατασκευάσαμε το σημείο από το οποίο "μετράμε χιλιόμετρα" ανάπτυξης ενός νέου δικτύου πωλήσεων, όπως μετράμε τα χιλιόμετρα της Ελλάδας ξεκινώντας από την πλατεία Ομονοίας» λέει η Ίρις Λυκουριώτη από την ομάδα «Οι αρχιτέκτονες της Φάλαινας» που ανέλαβε τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του χώρου. «Το σημείο αυτό είναι και το λειτουργικό κέντρο του χώρου, διατρέχει τα διαφορετικά επίπεδα (ορόφους) και γύρω από αυτό οργανώνονται τόσο η έκθεση των σανδαλιών όσο και η υποδοχή και η φιλοξενία των πελατών» συμπληρώνει.

 

Η κ. Μαρτίνη, που στο παρελθόν έχει εργαστεί στο studio του Louis Vuitton αλλά και στον οίκο Balenciaga, έστελνε καθ' όλη τη διάρκεια της προεργασίας αλλά και της εκτέλεσης της μελέτης μια σειρά από moodboards με διάφορες αναφορές, χώρους, υλικά, αρχιτεκτονικά παραδείγματα και αντικείμενα ντιζάιν. «Πάντα θαύμαζα την αρχιτεκτονική των ξενοδοχείων των '60s και '70s και ήθελα το κατάστημά μας να αντανακλά αυτή την αισθητική» λέει η ίδια.

 

«Εμείς τα επεξεργαστήκαμε συνθέτοντάς τα με τις δικές μας αναφορές, με τις κοινές μας μνήμες από την Ελλάδα και την Αθήνα. Σε γενικές γραμμές αυτές περιστρέφονται γύρω από παραδείγματα του ελληνικού και διεθνή μοντερνισμού, τη σχέση της Ελλάδας και του ελληνικού ντιζάιν με τον διεθνή χώρο, που δεν μπορεί παρά να περιλαμβάνει τον διάλογο της αρχιτεκτονικής με τον τουρισμό, δηλαδή το μεγάλο πρόγραμμα των Ξενία του ΕΟΤ μέσα στη μεταπολεμική τουριστική ανάπτυξη συνολικά του ευρωπαϊκού Νότου, για την οποία δούλεψαν πολλοί αρχιτέκτονες και σχεδιαστές από όλες τις μεσογειακές χώρες.

 

Πολλοί και πολλές και οι δικοί μας ήρωες και ηρωίδες, όπως ο Άρης Κωνσταντινίδης και ο Le Corbusier, ο Franco Albini αλλά και κυρίως οι γυναίκες που είναι λιγότερο γνωστές, όπως η Καίτη Διαλεισμά, η Ιωάννα Μπενεχούτσου, οι οποίες σχεδίασαν μερικά από τα Ξενία, η Charlotte Periand, η Gae Aulenti η ιέρειά μας, η Eileen Gray, γυναίκες καταπληκτικές ντιζάινερ που δούλεψαν συστηματικά πάνω στον συγκερασμό των εφαρμοσμένων τεχνών και των τεχνικών κατασκευής, των παραδοσιακών τεχνικών και της τεχνολογίας.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Παράλληλα, το μεσογειακό καλοκαίρι, η Αθήνα ως πόλη-ψηφιδωτό και οι καλοκαιρινές συνήθειες ημών των Αθηναίων, έθεσαν το πλαίσιο για τη δημιουργία των διαφορετικών στοιχείων του χώρου του καταστήματος» λέει η κ. Λυκουριώτη, η οποία μου εξηγεί ότι τα πάντα στον χώρο είναι custom made, δηλαδή κατά παραγγελία. «Αυτή είναι η ειδικότητά μας ή αν θες το "μεράκι" μας» συμπληρώνει.

 

Ο πελάτης μπαίνει στο πρώτο καθιστικό-πισίνα, το οποίο οργανώνεται γύρω από την «εστία» της AGS και κοιτάει προς το εσωτερικό του χώρου, ανεβαίνει με τη σκάλα στον όροφο αφού συναντήσει τον αθηναϊκό φωταγωγό, το πιο τολμηρό στοιχείο του καταστήματος, ένα φρεάτιο που αφήνει ημι-ορατές τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις του καταστήματος και κάπως «σπάει» τη φωτογένεια του, αναδεικνύοντάς τη, κι επενδύεται με το τζάμι αρμέ των μπαλκονιών της αθηναϊκής πολυκατοικίας.

 

 

Στον όροφο, η «εστία» μετατρέπεται σε ένα φυγόκεντρο καθιστικό που κοιτάει προς την Αθήνα και την πλατεία της Παλαιάς Βουλής. Το καθιστικό είναι πλεκτό, όπως οι καρέκλες των θερινών σινεμά, και το μεγάλο παράθυρο μετατρέπεται στην οθόνη της πόλης.

 

 

Οι δύο μεσοτοιχίες που κρύβουν χώρους αποθήκευσης είναι πολύ σημαντικά στοιχεία του χώρου: η πρώτη είναι επενδυμένη με καθρέπτη που όχι μόνο διπλασιάζει τον χώρο αλλά και φέρνει τα είδωλα της πόλης στο εσωτερικό του, ενώ η δεύτερη, για την οποία είναι περήφανη όλη η αρχιτεκτονική ομάδα αλλά και οι ιδιοκτήτες, είναι ένα τεράστιο υφαντό που πραγματικά κλέβει την παράσταση στον χώρο, φτιαγμένο ειδικά για το κατάστημα της AGS από την Αλεξάνδρα Μπίσσα, μια υπέροχη νέα κοπέλα, σχεδιάστρια υφαντών και υφάντρα.

 

Τα πολύχρωμα υφαντά που υπάρχουν μέσα στο κατάστημα τα δημιούργησε με τρομερή σχολαστικότητα η κ. Μπίσσα σε μηχανικό αργαλειό. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
Το θέμα του υφαντού είναι πολύ παλιά ιστορία για τα AGS. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Το θέμα του υφαντού είναι πολύ παλιά ιστορία για τα AGS. Η κ. Μαρτίνη είχε κάποια στιγμή σχεδιάσει και μια εξαιρετική σειρά από υφαντές τσάντες που πλέκονται στην Κρήτη ενώ «Οι Αρχιτέκτονες της Φάλαινας» με τους οποίους υπάρχει μια σταθερή συνεργασία είχαν εισαγάγει ένα μεγάλο χαλί από κουρελού για τις ανάγκες του πρώτου pop up της AGS στο πολυκατάστημα Le Bon Marché στο Παρίσι.

 

Τα τεράστια πάνελ με τα πολύχρωμα υφαντά λοιπόν, που υπάρχουν μέσα στο κατάστημα, τα δημιούργησε με τρομερή σχολαστικότητα η κ. Μπίσσα σε μηχανικό αργαλειό, καθώς αυτός, όπως μου εξηγεί, της έδωσε τη δυνατότητα δημιουργίας μοτίβων. «Αυτό που θέλαμε είναι το υφαντό να το αντιλαμβάνεται κανείς χρωματικά από απόσταση, π.χ. από την Πλατεία της Παλαιάς Βουλής, αλλά και όταν πηγαίνει κοντά να μπορεί σχεδόν να το ψηλαφίσει, χαζεύοντας τον "χάρτη" των μοτίβων του».

 

«Παρατηρώντας τα μάλλινα μέρη του υφαντού μπορούμε να δούμε υπολείμματα ξερόχορτων που τρώνε τα πρόβατα, δηλαδή τη βλάστηση των βοσκότοπων. Με άλλα λόγια έρχεται το τοπίο κυριολεκτικά μέσα στο χώρο, μέσα από την παραγωγή και την τέχνη. Αυτά όλα τα βρίσκουμε σπουδαία ή τουλάχιστον συναρπαστικά και κυρίως ιδιαίτερα σημαντικά για το ντιζάιν», συμπληρώνει η κ. Λυκουριώτη.

 

Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο του μοναδικού σχεδιασμού του χώρου είναι και η ασύμμετρη κωνική χοάνη, η «καμινάδα» του «σπιτιού» της AGS, το δακτυλίδι του φωτισμού αλλά και οι γλάστρες που χαρίζουν ένα στοιχείο πράσινου μέσα στον χώρο.

 

«Το βασικό μας μέλημα ήταν να διεγείρουμε όλες τις αισθήσεις των πελατών μας. Να βλέπει τα σανδάλια και το ντιζάιν του χώρου, να αγγίζει τα δέρματα των σανδαλιών, να μυρίζει τα κεριά που έχουμε λανσάρει φέτος και να ακούει τη μουσική που έχει επιλέξει ειδικά για την AGS ένας πολύ αγαπημένος μας DJ, o Dear Quentin, o οποίος θα κάνει και τη μουσική επιλογή στα εγκαίνια του καταστήματος την Πέμπτη» μου λέει ο Γιάννης Βαγενάς, ο διευθυντής πωλήσεων της AGS από το Rainbowwave Showroom, του οποίου το άγρυπνο βλέμμα και η αισθητική εκλέπτυνση έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

«Η σκηνή του κοσμήματος ανθίζει στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή και υπάρχουν τόσοι πολλοί σχεδιαστές κοσμημάτων των οποίων την αισθητική θαυμάζω» λέει η κ. Μαρτίνη εξηγώντας μου πως τη μέρα των εγκαινίων θα λανσαριστεί αποκλειστικά και μόνο για το κατάστημα μια σειρά σανδαλιών που προέκυψε έπειτα από συνεργασία με έξι από τους πιο αξιόλογους σχεδιαστές κοσμημάτων της χώρας μας.


Πιο συγκεκριμένα, πιστός στο μινιμαλιστικό του στυλ, ο Γιάννης Σεργάκης χρησιμοποίησε μεταλλικές λωρίδες για να δημιουργήσει το δικό του ζευγάρι. Η ελληνικής καταγωγής Ευγενία Νιάρχου, δημιουργός του Venyx World, έχει δημιουργήσει μια φουτουριστική εκδοχή των Ancient Greek Sandals, ενσωματώνοντας στο σχέδιό της ιριδίζον βινύλιο αλλά και όστρακα που τοποθετεί στο λουράκι του αστραγάλου.


Η Ιλεάνα Μακρή, χρησιμοποιώντας το σύμβολο του φιδιού, συνώνυμο με πολλά από τα κοσμήματά της, υφαίνει το σώμα του γύρω από τις καμπύλες ενός από τα best seller σανδάλια του brand. Ο περίφημος οίκος κοσμημάτων Λαλαούνη χρησιμοποιεί περίπλοκα κοσμήματα από χρυσάφι και τα στολίζει με τιρκουάζ πέτρες για να δημιουργήσει ένα νέο, λαμπερό και σε στυλ '60s ζευγάρι σανδάλια, αντλώντας έμπνευση από τις μεσογειακές διακοπές.


Η Μαρί Βαγγαλάτη των Leather Trinkets έχει χρησιμοποιήσει την τεχνική της διακόσμησης με φύλλα χρυσού για να εφαρμόσει λεπτομέρειες στα σανδάλια. Κάθε ζευγάρι είναι διακοσμημένο στο χέρι που σημαίνει ότι είναι και εντελώς μοναδικό. Και τέλος, η Μαργαρίτα Χρυσάκη, δημιουργός του Maggoosh, δημιούργησε ένα πολύπλοκο κόσμημα για το πόδι, κολλημένο σε ένα «αόρατο» ζευγάρι σανδάλια. Η προσοχή που έδωσε στη λεπτομέρεια και η απεριόριστη φαντασία της την οδήγησαν στην δημιουργία ενός περίτεχνου ζευγαριού, ιδανικού για τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού.

 

Εκτός από τα σανδάλια στο κατάστημα, κανείς μπορεί να βρει μια επιμελημένη επιλογή χρηστικών αντικειμένων και έργων τέχνης η οποία κατά καιρούς θα εμπλουτίζεται και θα αλλάζει. Για αρχή θα δούμε τα κεραμικά της Μυρτώς Ζηρίνη και της Φανής Σκουλικίδη, αντικείμενα τέχνης του Στρατή Ταβλαρίδη που μαζί με την Αλεξάνδρα Καλουτά έχουν δημιουργήσει την βιτρίνα-έκπληξη της μέρας των εγκαινίων, ειδικές εκδόσεις όπως το γαστρονομικό περιοδικό Τaverna αλλά και το Nomas, τις πετσέτες της Μαρίας-Όλγας Βλάχου που υπογράφει ως Postfolk, το βιολογικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Dr. Kavvadia που παράγεται από υπεραιωνόβια δέντρα και τα κερκυραϊκά σαπούνια Πατούνης.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

«Η σκηνή του κοσμήματος ανθίζει στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή και υπάρχουν τόσοι πολλοί σχεδιαστές κοσμημάτων των οποίων την αισθητική θαυμάζω» λέει η κ. Μαρτίνη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

 

Οι ιδρυτές του brand, Χριστίνα Μαρτίνη και Νικόλας Μίνογλου. Φωτο: Μανώλης Τσάφος

 

Το flagship store της Ancient Greek Sandalsστην Αθήνα διαθέτει αυτή τη στιγμή γύρω στα 160 διαφορετικά σχέδια σανδαλιών.

 

 

 

Μόδα&Στυλ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από αυτήν τη δεκαετία κανείς δεν πρόκειται να ξεχάσει την Γκουίνεθ Πάλτροου

Μόδα&Στυλ Από αυτήν τη δεκαετία κανείς δεν πρόκειται να ξεχάσει την Γκουίνεθ Πάλτροου

15.12.2019
Μέσα στο νέο ατελιέ του Άγγελου Μπράτη στο Κολωνάκι

Μόδα&Στυλ Μέσα στο νέο ατελιέ του Άγγελου Μπράτη στο Κολωνάκι

12.12.2019
Γυναίκες: Η φιλοδοξία να δείχνουμε αληθινές

Μόδα&Στυλ Γυναίκες: Η φιλοδοξία να δείχνουμε αληθινές

9.12.2019
Αυτές είναι οι μπότες που δεν βγαίνουν ποτέ εκτός μόδας

Μόδα&Στυλ Αυτές είναι οι μπότες που δεν βγαίνουν ποτέ εκτός μόδας

8.12.2019
Soffa: Το κοινωνικό εργοστάσιο μόδας στον Βοτανικό που προωθεί μια νέα ηθική επιχειρήσεων

Μόδα&Στυλ Soffa: Το κοινωνικό εργοστάσιο μόδας στον Βοτανικό που προωθεί μια νέα ηθική επιχειρήσεων

7.12.2019
Influencers, μην ξεχνάτε τη «μαμά» σας: Η επιστροφή της Paris Hilton

Μόδα&Στυλ Influencers, μην ξεχνάτε τη «μαμά» σας: Η επιστροφή της Paris Hilton

6.12.2019
Έχει πέσει όντως η ποιότητα των θρυλικών για την αντοχή τους Dr Martens και φταίνε οι «Κινέζοι» γι’ αυτό;

Μόδα&Στυλ Έχει πέσει όντως η ποιότητα των θρυλικών για την αντοχή τους Dr Martens και φταίνε οι «Κινέζοι» γι’ αυτό;

3.12.2019
Φέτος τον χειμώνα πιθανότατα όλοι θα αγοράσουμε ένα (ακόμα) πουπουλένιο μπουφάν

Μόδα&Στυλ Φέτος τον χειμώνα πιθανότατα όλοι θα αγοράσουμε ένα (ακόμα) πουπουλένιο μπουφάν

3.12.2019
Η ιστορία των hoodies: ένας συνδυασμός μόδας, πολιτικής και ποπ κουλτούρας

Μόδα&Στυλ Η ιστορία των hoodies: ένας συνδυασμός μόδας, πολιτικής και ποπ κουλτούρας

2.12.2019
Τα φτερά ήταν το απόλυτο trend του 2019 και οι διάσημες το λάτρεψαν

Μόδα&Στυλ Τα φτερά ήταν το απόλυτο trend του 2019 και οι διάσημες το λάτρεψαν

27.11.2019