«Ναι, ήμασταν απατεώνες αλλά και ο λαός ήταν διεφθαρμένος, αντάλλασσε παροχές με ψήφους... Από τον τυροπιτά που δεν δίνει απόδειξη χρεοκόπησε η Ελλάδα», έλεγε πέρσι τέτοια εποχή στον Σκάι.
Ελλάδα

Ας πει επιτέλους κάποιος στον Πάγκαλο να σιωπήσει!

Όσο εύστροφος και πνευματώδης κι αν περνιέσαι, υπάρχει ένα όριο που αν το διαβείς χάνεις πλέον εντελώς εκτός από το μέτρο και το όποιο δίκιο σου, ακόμα κι όταν το έχεις

Δεν έχει πια κάποιο επίσημο αξίωμα, όμως ο πληθωρικός και αθυρόστομος Ελευσινιώτης πολιτικός εξακολουθεί να «γράφει ιστορία» με τις άλλοτε εμπνευσμένες, άλλοτε απογοητευτικές «ατάκες» του σαν το χτεσινό απαράδεκτο «καλός Τούρκος είναι μόνο ο νεκρός» αφού «ο Τούρκος δεν έχει μέσα του την έννοια του δικαίου».

 

Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που το «τερματίζει» κατρακυλώντας μερικές φορές στη χυδαιότητα...

 

Βουλευτής και υπουργός του ΠΑΣΟΚ επί σειρά ετών, αντιπρόεδρος της κυβέρνησης επί ΓΑΠ (2009–2012) και αναπληρωτής πρωθυπουργός την ίδια περίοδο, είχε πει το '10 σαν ξέσπασε το μνημονιακό «τσουνάμι» το μνημειώδες «μαζί τα φάγαμε».

 

Αργότερα αυτή η φράση έγινε και τίτλος βιβλίου του και που, όσο θυμόσοφο κι αν ακουγόταν, ήταν ταυτόχρονα εντελώς αποπροσανατολιστικό.

 

Τέρας μορφώσεως, με λαμπρές σπουδές στο Παρίσι, δραστηριοποιημένος στους Λαμπράκηδες και με αξιόλογη προσφορά στον αντιδικτατορικό αγώνα (το '68 μάλιστα του αφαιρέθηκε η ελληνική ιθαγένεια).

 

«Θήτευσε», επίσης, στην Παράγκα του Σίμου του Υπαρξιστή – ίσως τότε να υιοθέτησε το χαρακτηριστικό και απόλυτα ταιριαστό με τις κατά καιρούς δηλώσεις του χύμα, ατημέλητο "look" -, ενώ μεταπολιτευτικά είχε ως δικηγόρος υπερασπιστεί μεταξύ άλλων το ιστορικό γκέι περιοδικό Αμφί όταν δικαζόταν για «άσεμνα δημοσιεύματα».

 

Δεν ξέρω αν για ποταπές δηλώσεις σαν αυτές με τους «καλούς νεκρούς Τούρκους» φταίνε τα «γεροντάματα», φαίνεται όμως ότι κάποιοι τουλάχιστον πολιτικοί είναι καλύτερα να συνταξιοδοτούνται και να ιδιωτεύουν προτού ευτελιστούν εντελώς.


Από τους πλέον εμβληματικούς «Πασοκάνθρωπους», ο 79χρονος σήμερα Θεόδωρος Πάγκαλος δεν δίστασε να συγκρουστεί την προηγούμενη δεκαετία με τον ΓΑΠ, τον Ευάγγελο Βενιζέλο και άλλα επιφανή στελέχη της παράταξής του.

 

Φρόντισε, επίσης, να προβεί σε σκληρή κριτική και αυτοκριτική που βέβαια φρόντιζε να είναι όσο το δυνατό πιο «συμπεριληπτική» ώστε να φαντάζει συλλογική η «ενοχή» (όπως όταν εξίσωνε τον καταναλωτή που έπαιρνε τυρόπιτα χωρίς απόδειξη με σκάνδαλα δισεκατομμυρίων), ενώ ομολόγησε ευθαρσώς ότι το '15 ψήφισε ΝΔ ως «μόνη διέξοδο».

 

Όσο όμως και να του αναγνωρίζει κανείς την αμεσότητα και το θάρρος της γνώμης του, όσο και να διασκεδάζει με τα λεγόμενά του ή ακόμα και να χειροκροτεί κάποια εξ αυτών, όσο και να εκτιμά τον αυθορμητισμό και την αμεσότητά του, όσο και να τον θεωρεί ιδιόρρυθμο, γραφικό ή ακόμα και σέξι όπως το μοντέλο Στέλλα Γιαμπουρά, έρχεται η στιγμή που θες να του πεις ένα μεγαλοπρεπές «Σώπα επιτέλους», προτού το ξεφτιλίσεις εντελώς...

 

«Αντίπαλός μου είναι ο κύριος Τίποτα!», έλεγε το '94 για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο που διεκδικούσε όπως κι εκείνος τη δημαρχία της Αθήνας. Φωτο: Eurokinissi

 

Και δεν ξέρω αν για ποταπές δηλώσεις σαν αυτές με τους «καλούς νεκρούς Τούρκους» φταίνε τα «γεροντάματα», σαν αυτά που κάνανε πρόσφατα τον Μίκη Θεοδωράκη αλλά και τον Μανώλη Γλέζο ακόμα να εκφράζονται σαν όψιμοι σοβινιστές με αφορμή το Μακεδονικό (δεν θυμάμαι ωστόσο τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη ή τον Χαρίλαο Φλωράκη π.χ. να εκστομίζουν αντίστοιχες μπούρδες ακόμα και σε προχωρημένη ηλικία).

 

Φαίνεται όμως ότι κάποιοι τουλάχιστον πολιτικοί είναι καλύτερα να συνταξιοδοτούνται και να ιδιωτεύουν προτού ευτελιστούν εντελώς.

 

Ιδού μια ανθολογία από ατάκες του ανδρός:

• «Η Γερμανία είναι οικονομικός γίγαντας αλλά πολιτικός νάνος... ένας γίγαντας με πήλινα πόδια και μυαλό μικρού παιδιού», δήλωνε το '90 στο Συμβούλιο της Ευρώπης προκαλώντας παραλίγο διπλωματικό επεισόδιο με μια «ατάκα» που αργότερα εκμεταλλεύτηκε δεόντως το αντιμνημονιακό στρατόπεδο.


• «Αντίπαλός μου είναι ο κύριος Τίποτα!», έλεγε το '94 για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο που διεκδικούσε όπως κι εκείνος τη δημαρχία της Αθήνας. Μολονότι πολύ έξω δεν είχε πέσει, είτε εντέλει δεν έπεισε περισσότερο είτε οι ψηφοφόροι δεν του συγχώρεσαν εκείνη του την αμετροέπεια και η κάλπη «έβγαλε» Αβραμό.


• «Σε έχει πηδήξει ποτέ χοντρός;», αναρωτήθηκε μεγαλόφωνα σε συμβούλιο κορυφής της Κομισιόν τη δεκαετία του '80 όταν η Μάργκαρετ Θάτσερ βλέποντάς τον ρώτησε τον διπλανό της «ποιος είναι αυτός ο χοντρός» ψιθυριστά μεν, σε ανοικτά μικρόφωνα δε. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται σε βιβλίο του ο Μίμης Ανδρουλάκης, χωρίς να μας πληροφορεί και αν υπήρξε ανταπάντηση της «Σιδηράς Κυρίας»!


• «Όσο πιο καθυστερημένος είναι ένας λαός, τόσο μεγαλύτερη η εμμονή του με τη σημαία» (για την κρίση των Ιμίων το '96).


• «Ο Οτσαλάν είναι ένας άνθρωπος που δεν τον κάλεσε κανείς... Ένας Άρης Βελουχιώτης, ένας Τσε Γκεβάρα πεθαίνει στη μάχη, δεν την κοπανάει από 'δω κι από 'κει ζητώντας άσυλο», έλεγε το '99 για τον Κούρδο ηγέτη που «μας τον πήρανε» μέσω Κένυας οι Τούρκοι ενόσω εκείνος ήταν υπουργός Εξωτερικών, κάτι που του στοίχισε πολιτικά οδηγώντας στην παραίτησή του.


• «Δε γαμιέσαι πρωί-πρωί;» Απάντηση σε δημοσιογράφο που τον ρωτούσε έξω από τη Βουλή αν τον προβληματίζει η επιστολή Σημίτη προς ΓΑΠ (2008).

 

 

 

• «Εμείς πάντως -και εννοώ όσους πήραν ενεργό μέρος στην επανάσταση- περάσαμε καλά. Το αν πετύχαμε ή όχι, θα το κρίνουν οι επόμενοι. Η σεξουαλική επανάσταση δεν αφορούσε το σεξ ως ατομική πράξη αλλά ως κοινωνικό γεγονός. Όπως και η επανάσταση κατά του σουτιέν την ίδια εποχή» - από συνέντευξη που μου είχε δώσει το '08 για το γκέι περιοδικό 10% όπου είχε επίσης επίσης ταχθεί υπέρ του συμφώνου συμβίωσης, απορρίπτοντας ωστόσο τον γάμο.


• «Πήραν (οι Γερμανοί στην Κατοχή) τον ελληνικό χρυσό που βρισκόταν στην Τράπεζα της Ελλάδος, πήραν τα ελληνικά χρήματα και ποτέ δεν τα επέστρεψαν... Δεν λέω ότι αναγκαστικά πρέπει να το κάνουν, αλλά πρέπει τουλάχιστον να πουν "ευχαριστώ" χωρίς να παραπονιούνται τόσο για κλοπές και ασάφειες στις οικονομικές συναλλαγές» σχολίαζε ως αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στο BBC τον Φεβρουάριο του '10.


• «Δεν ξέρω τι δουλειά είχε ο Μανώλης Γλέζος επιτιθέμενος(;) εναντίον της φρουράς του Άγνωστου Στρατιώτη. Θα προτιμούσα να είχε προστατεύσει τον εαυτό του και τη συμβολική του αξία από τέτοιου είδους περιπέτειες. Ίσως δεν κάνει και τις καλύτερες παρέες» (Μάρτιος '10 μετά από επεισοδιακή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα).


• «Ο πιο αντιπαραγωγικός κλάδος στην Ελλάδα είναι οι στρατιωτικοί και τα Σώματα Ασφαλείας» (Δεκέμβριος του '10 στο Βήμα).


• «Μαζί τα φάγαμε στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής», είπε τον Σεπτέμβριο του '10 στη βουλή για να λάβει "πληρωμένη" απάντηση λίγο καιρό αργότερα καθώς δειπνούσε σε ψαροταβέρνα της Αττικής: «Συγγνώμη, εσείς δεν είστε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, ο κύριος Πάγκαλος;», τον ρώτησε ένας καλοντυμένος 35χρονος που γευμάτιζε παραδίπλα. «Ναι», απάντησε ξερά εκείνος. «Κ. Πάγκαλε, να σας θυμίσω ότι είπατε "μαζί τα φάγαμε", δίκιο έχετε και μαζί θα τα φάμε! Μου επιτρέπετε σας παρακαλώ να πάρω την πιατέλα σας;», συνέχισε ο άγνωστος που αμέσως μετά «βούτηξε» το δίσκο με τα ψάρια – αγαπημένο Παγκάλειο έδεσμα - και τα πήγε στη δική του παρέα για να τα φάνε, αφήνοντας τον Θόδωρο σύξυλο.

 

Έχει αποκαλέσει τον Αλέξη Τσίπρα «μαλάκα» και «τσογλάνι». Φωτο: Eurokinissi


• «Εάν δεν έχουμε πάρει μέχρι τις 12 Ιουλίου τα χρήματα τότε θα βρεθούμε αντιμέτωποι με ένα τρομερό σενάριο. Η επιστροφή στη δραχμή σημαίνει ότι την επόμενη μέρα οι τράπεζες θα κατακλυστούν από τρομαγμένο πλήθος που θα θέλει να αποσύρει τα χρήματά του. Ο στρατός θα πρέπει να προστατεύσει με τανκς τις τράπεζες... Θα ξεσπάσουν ταραχές παντού, τα καταστήματα θα αδειάσουν και μερικοί άνθρωποι θα πηδήξουν από το παράθυρο" (στην El Mundo το '11)


• «Οι Αγανακτισμένοι; Ένα μείγμα από κομμουνιστές, φασίστες και μαλάκες!» (Νοέμβριος '11 στη γαλλική τηλεόραση).

 

• «Για να μπορέσω να πληρώσω τον ΕΝΦΙΑ πρέπει να αναγκαστώ να πουλήσω ακίνητα... εάν δεν βρεθεί αγοραστής δεν έχω να πληρώσω, δεν μπορώ να πληρώσω, ας έρθει ο Βενιζέλος να με συλλάβει!», έλεγε το '11 για τα πολυάριθμα ακίνητα και αγροτεμάχια που διατηρεί στο όνομά του σε Αττική, Εύβοια και Κυκλάδες, προμοτάροντας αθέλητα το κίνημα «Δεν Πληρώνω»! Ο ίδιος δήλωνε επιπλέον στην Εφορία το '10 καταθέσεις ύψους 17.693,86 Ευρώ και συνολικό εισόδημα 640.632,2 Ευρώ.


• «Ο κόσμος εδώ βράζει στο ζουμί του ...στα αρχίδια του ο Μπελογιάννης! Ποιος ήταν, ο Ιησούς Χριστός; Ένας κομμουνιστής ηγέτης ήταν, που μπήκε για να ανασυστήσει το κόμμα του», έλεγε τον Μάρτιο του '17 στον ΒΗΜΑ FM για τα εγκαίνια του σπιτιού-μουσείου του θρυλικού αγωνιστή στην Αμαλιάδα παρουσία του πρωθυπουργού.


• «Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απασχολεί τον ελληνικό λαό, η εργασία ή η αποκατάσταση της κυρίας Φώφης. Αυτή μια ζωή πληρωνόταν χωρίς να εργάζεται σε διάφορες θέσεις του Δημοσίου και σε Τράπεζες, όχι διότι είχε ικανότητες, αλλά επειδή ήταν η κόρη του Γιώργου Γεννηματά... Αν έχει ανάγκη από δουλειά, να καθαρίζει σκάλες ή να κάτσει σπίτι της και να μαγειρεύει, δεν φαντάζομαι τι άλλο μπορεί να κάνει» (τον Ιούλιο του '17 για τη νυν πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης).

 

Αυτή μια ζωή πληρωνόταν χωρίς να εργάζεται σε διάφορες θέσεις του Δημοσίου και σε Τράπεζες, όχι διότι είχε ικανότητες, αλλά επειδή ήταν η κόρη του Γιώργου Γεννηματά... Φωτο: Eurokinissi


• «Ναι, ήμασταν απατεώνες αλλά και ο λαός ήταν διεφθαρμένος, αντάλλασσε παροχές με ψήφους... Από τον τυροπιτά που δεν δίνει απόδειξη χρεοκόπησε η Ελλάδα», ήταν μια άλλη διάσημη από τηλεοράσεως ρήση του.


• «Τα Σκόπια ας λέγονται Αθήνα ή Σπάρτη. Εμένα όταν μου εμφάνισε το θέμα το '92 ο Σαμαράς, απάντησα να ονομαστούν όπως θέλουν... είναι τιμή να μας αντιγράφουν, είναι τιμή μας να αντιγράφουν τον Μέγα Αλέξανδρο» (τον Ιανουάριο στην τηλεόραση του Σκάι)


• «600.000 ψήφισαν τον Σώρρα, μη μου λέτε για λαό. Ο καθένας που λέει μαλακίες λέει "ο λαός". Ένας λαός ηλιθίων δεν μπορεί να κάνει δημοψήφισμα που θέλει ο Καμμένος» είπε στην ίδια εκπομπή όταν ο αρχιστράτηγος Πάνος πρότεινε να κάνουμε... εμείς δημοψήφισμα για το όνομα της γειτονικής χώρας.


• Έχει κατά καιρούς αποκαλέσει τους επαναστάτες του '21 «αγράμματους και αδαείς χωριάτες», τους δημόσιους υπάλληλους «κοπρίτες», τον Αλέξη Τσίπρα «μαλάκα» και «τσογλάνι», τον Γιάνη Βαρουφάκη «άθλιο υποκείμενο», την κυβέρνηση Σύριζα-ΑΝΕΛ «ερμαφρόδιτη», τους βουλευτές του Σύριζα «αλογομούρηδες», τους δε Έλληνες πολίτες «διεφθαρμένους όσο και τους πολιτικούς που ψηφίζουν».

 

Ελλάδα
49 Σχόλια
12
avatar
Antigoebbels 14.2.2018 | 13:53
Έχετε να πείτε κάτι κύριε Αντωνόπουλε για τα χθεσινά καμώματα των Τούρκων στα Ίμια ή θα ασχολείστε μόνο με τους κακούς έλληνες εθνικιστές που κατεβαίνουν στα φασιστικά συλλαλητήρια;;;

avatar
Άρης Κωνσταντινίδης 14.2.2018 | 14:02
Πρέπει να κάνουμε έναν διαχωρισμό. Όσο ήταν μαχημος πολιτικός, πάντα ψηφιζόταν ενώ σπάνια πρόσεχε τα λόγια του. Έλεγε πάντα ότι πίστευε (συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί του) αλλά οι ψηφοφόροι του πάντα τον έβαζαν στη βουλή και μάλιστα με εντυπωσιακά ποσοστά. Ας ρωτήσουμε εκείνους λοιπόν γιατί το έκαναν αυτό.

Τώρα πια στη σύνταξη, λέει πάλι ότι θέλει χωρίς να μασάει τα λόγια του, μόνο που σήμερα είναι ακόμα πιο οξύς γιατί μιλάει με την άνεση του ανθρώπου που δεν έχει τίποτα να χάσει. Ωστόσο, πάντα του ζητούν τη γνώμη μου, προφανώς γιατί υπάρχει αρκετός κόσμος που ενδιαφέρεται να την ακούσει. Και πάλι αν ευθύνονται κάποιοι για το γεγονός ότι δε δέχεται "να σιωπήσει"(οχι και πολύ δημοκρατική προτροπη-σωστα?), είναι αυτοί οι τελευταίοι. Όχι ο ίδιος.
avatar
Όπως ελθει 14.2.2018 | 14:06
Λέει πικρές αλήθειες ο Πάγκαλος και ας σας ενοχλεί εκεί στο lifo
avatar
Έπαρχος Μασπηρεκαιμασήκωσους 14.2.2018 | 14:11
Πραγματικά και ειλικρινέστατα, δεν είχε σε τίποτα άδικο. Ειδικά στο "μαζί τα φάγαμε".
avatar
kleinmein 14.2.2018 | 14:46
Δε ξέρω τι έφαγες εσύ, αλλά εγώ δεν έφαγα τίποτα. Συνεπώς μαζί τα φάγαΤε. Και τώρα είναι καιρός μαζί να τα πληρώσεΤε.
patsis 14.2.2018 | 15:25
@Έπαρχος Μασπηρεκαιμασήκωσους

Αν εννοείτε ότι κι εσείς προσωπικά φοροδιαφύγατε/πήρατε μίζες/διορίσατε ή διοριστήκατε παρανόμως/χτίσατε αυθαίρετα/ευνοήσατε αθέμιτα πολιτικούς "φίλους", μπορείτε να το εξηγήσετε περαιτέρω; Και, ιδίως, μπορείτε να εξηγήσετε πώς είστε σίγουρος ότι τα ίδια ή ανάλογα έκαναν όλοι οι Έλληνες πολίτες, ή έστω οι περισσότεροι;

Αν, από την άλλη, εννοείτε ότι το εκλογικό σώμα για δεκαετίες δεν απέκλειε από τα αξιώματα τους διεφθαρμένους, αυτό είναι σημαντικά διαφορετικό ζήτημα το οποίο εξίσου χρειάζεται να αναπτύξετε.

Μήπως είστε απόλυτος; Μήπως αυτή σας η άποψη είναι πολιτικά "μαζοχιστική";
avatar
Γράφων 14.2.2018 | 15:49
Αδερφέ ούτε κι εγώ ψήφισα Συριζα. Πλήρωσε μόνος σου το τρίτο (και μακρύτερο) μνημόνιο...

Αν η μικρονοϊκότητα φτάνει σε τέτοιο επίπεδο ας το κάνουμε νιανιά:
αν εσύ δεν έφαγες τίποτα από πουθενά
μήπως ο μπαμπάς που σε χαρτζηλικώνει πήρε μια σύνταξη δυσανάλογη με τις κρατήσεις του ή (πιο σύνηθες) με την προσφερθείσα εργασία του;
μήπως οι γονείς σου βρήκαν δουλειές στο δημόσιο με αμοιβή δυσανάλογη των προσόντων τους;
μήπως έτρωγε ο αφεντικός σου (στον ιδιωτικό τομέα) και σου έδινε μεγαλύτερο μισθό γιατί του περίσσευαν;
μήπως τρούπωσες σε κάνα stage επί Πάκη του Προσλήφτορα;
μήπως έκανες ιδιαίτερα και οι γονείς της μαθητιώσας νεολαίας σε πληρώναν όσα ζητούσες γιατί τους περίσσευαν διότι σκύλευαν οι ίδιοι το σώμα της ελληνικής οικονομίας;
μήπως, μήπως, μήπως...

Ξέρεις, αγαπητέ κλάινμάιν, οι κοινωνίες ανεβαίνουν ή κατεβαίνουν σαν ένα σώμα. Όχι σαν ξεχωριστές μονάδες. Αν πχ μας πάρουν φαλάγγι οι καλοί γείτονες Τούρκοι δεν θα λυπηθούν τους διεθνιστάς (βλ. Λουκάς Νοταράς).

Νικητές και νικημένοι όλοι χάσαμε μαζί...
avatar
Απλά Μαθηματικά 14.2.2018 | 16:32
Είμαι βέβαιος οτι εσυ δεν έφαγες τίποτα ποτέ.
Ποτέ δεν ζήτησες υπηρεσία "χωρίς ΦΠΑ" απο τον Τάκη τον υδραυλικό.
Ποτέ δεν ζήτησες να σου σβηστεί κλήση
Ποτέ δεν ζήτησες διορισμό/μετάθεση για εσένα ή κάποιον δικό σου.
Ποτέ δεν "λάδωσες" Δ.Υ.
Ποτέ δεν έδωσες/πήρες φακελάκι
Και επειδή τώρα σκέφτεσαι "ναι καλά και πόσο κόστισαν αυτά ολα σε σχέση με τα εκατοντάδες δις που χρωστάμε?" θα σου πω απλά να τα πολλαπλασιάσεις επι 10εκατομμύρια πληθυσμό.
Αν και πάλι δε πειστείς, τότε αποδεικνύεις οτι ο Πάγκαλος έχει δίκιο.
Είμαστε λαός ηλιθίων.
avatar
Γράφων 14.2.2018 | 17:01
@ patsis 14.2.2018 | 15:25

Ο Λιάπης είχε πάρει 60.000 σταυρούς στη Β' Αθήνας.
Ο Τσοχατζό έβγαινε μονοκούκι στη Σαλονίκη.
Όταν ο Κακλαμάνης έφυγε από Δήμαρχος στην Αθήνα αφού γίναν καταλήψεις από δημοτικούς υπαλλήλους λέγοντας ότι δεν αναγνωρίζουν άλλον δήμαρχο (!) μετά άγνωστοι κλέψαν τους υπολογιστές όπου τηρούνταν τα αρχεία προμηθειών.

Προσωπικά, ομιλώντας, γνωρίζω άπειρες γυναίκες οι οποίες εκμεταλλευόμενες νόμο της χούντας συνταξιοδοτήθηκαν με 15 χρόνια δουλειάς όταν το προσδόκιμο ζωής είχε πάει στα ογδόντα τόσα, ανύπανδρες θυγατέρες στρατιωτικών που παίρναν σύνταξη 1500 Χ 14 (ασχέτως εισοδημάτων ή ηλικίας) διότι ορφάνεψαν από μπαμπά, πολλούς στρατιωτικούς που στα 45 τους πίναν καφεδάκι σπίτι ως συνταξιούχοι, είχα φίλη αρχαιολόγο που μου έλεγε ότι απορούσε με τις αυξήσεις που της δίναν (είχε προσληφθεί με 900 και είχε φτάσει να παίρνει 1400 μέσα σε 5-6 χρόνια), φίλους καθηγητές που θεωρούσαν ότι το να παίρνουν 1200 Χ 14 για δουλειά 8 μηνών τον χρόνο ήταν λίγο. Επίσης, δεν γνωρίζω ούτε έναν που να έχει χτίσει σπίτι και να μην υπάρχει ούτε μία πολεοδομική παράβαση.. Για να μην πούμε ότι με την παογραφή δημοσίων υπαλλήλων ελέω μνημονίου βρήκαν δυο αστυνομικούς που ήταν στη φρουρά της Μερκούρη! Τους είχαν "ξεχάσει" και για 25 χρόνια παίρναν το τσεκ σπίτι κι από δω παν κι άλλοι. Φίλος νυχτοφύλακας το 2004 μου έλεγε πώς συνάδελφοί του πήγαν με φορτηγό και σήκωσαν υπολογιστές, γραφεία, τηλεοράσεις. Σπίτι φίλου που ο μπαμπάς του δούλευε σε δημόσια υπηρεσία είχε έπιπλα αποκλειστικά από εκεί (γραφεία, καρέκλες, ανεμιστήρες και 4-5 γραφομηχανές!). Μέχρι που μια φορά είχε πάει στο χωριό του σουκού με το αυτοκίνητο της υπηρεσίας επειδή το δικό του ήταν συνεργείο.

Δεν γνωρίζω ούτε έναν που να είχε δυνατότητα να διαπλακεί και να δεν διαπλέκετο. Μην κάνουμε πλάκα τώρα...
avatar
Έπαρχος Μασπηρεκαιμασήκωσους 15.2.2018 | 00:30
Ένα νούμερο μόνο αρκεί: από το 2000 μέχρι το 2012 το κράτος επιδότησε τα ασφαλιστικά ταμεία με 214 δις. Και ολογράφως: διακόσια δέκα τέσσερα δις.
avatar
kleinmein 14.2.2018 | 17:17
@ Γράφων (15:49),

Δε ξέρω αν καταλαβαίνεις τι έγραψες...

1. Σπεκουλάρεις ότι ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ. Κάνεις λάθος. Είσαι κακός στη σπέκουλα. Προσπάθησε να την αποφεύγεις όταν επιχειρηματολογείς.

2. Εγώ προσωπικά δε πληρώνω κανένα μνημόνιο. Είμαι εκτός. Εσύ;

3. Όπως είπα και πριν, εγώ προσωπικά δεν έφαγα τίποτα. Το ανεκδιήγητο "να δούμε τι φάγανε οι γονείς, συγγενείς, αφεντικά κτλ" παραπέμπει σε άλλου είδους καθεστώτα. Να το κοιτάξεις.

4. Συμφωνώ μαζί σου μόνο σε ένα: κάποιοι τα φάγανε, αλλά δυστυχώς όλοι οι Έλληνες θα τα πληρώσουν. Απλά εγώ το βλέπω σαν ευκαιρία να δούμε ποιοι ακριβώς τα φάγανε (με ΟΝΟΜΑΤΑ) και πως θα τα πληρώσουν, ενώ κάποιοι το βλέπουν σαν ευκαιρία να τη βγάλουν με το μικρότερο δυνατό προσωπικό κόστος. Να πληρώσω δηλαδή και εγώ τα δικά τους σπασμένα. Το ερώτημα είναι απλό: πιστεύεις ότι το τελευταίο είναι πράγματι δίκαιο, ή μήπως έφαγες και εσύ τόσα πολλά που όντως πρέπει να τσοντάρουμε όλοι το κατιτις μας; Στη πρώτη περίπτωση είσαι χρήσιμος κουτός, στη δεύτερη εγκληματίας. Διάλεξε και πάρε. Εγώ σπέκουλα δε κάνω.

Τώρα που έγινε απολύτως εμφανές και κατανοητό ότι ο μικρόνους είσαι εσύ, άσε τα φτηνά μαθήματα πολιτικής φιλοσοφίας (περί κοινωνιών που ανεβοκατεβαίνουν μαζί), κοίτα τι έγραψες και προσπάθησε να καταλάβεις τα λάθη σου.
avatar
Ανώνυμος/η 14.2.2018 | 20:50
Οχι «δε κανω», αλλα «δε γκανω» (βλ. παραμφερες σχολιο παραδιπλα). Εσυ δε μπλερωνεις μνημονια, καλα που πλερωνουμε εμεις που τα φαγαμε!
avatar
Γράφων 14.2.2018 | 22:54
Η μικρονοϊκότητα παραμένει.

Αναφορικά με το νο3 σου απλά σ'αρεσει δεν σ'αρεσει πρέπει να το χωνέψεις. Είμαστε, σε ενεστώτα χρόνο, βαθιά διεφθαρμένοι. Δεν πιστεύουμε στη δημοκρατία (το ποσοστό ΧΑιτών και υποστηρικτών της δικτατορίας του προλεταριάτου είναι ενδεικτικό) και γουστάρουμε όποιον τάζει λεφτά: Κωστάκη τον Αμίλητο, ΓΑΠ, Τσιπραλέξη.

Στο μυαλό σου έχεις μια ποινική εικόνα του "φαγώθηκαν λεφτά" ενώ η αλήθεια είναι η γενικευμένη ανομία. Η γενικευμένη διαφθορά, η οποία είναι (ενεστώτας) καθεστώς.

Τα λεφτά που φαγώθηκαν, διότι όντως φαγώθηκαν, δεν γίνεται να πλησιάσουν τα 300 δις. Τα 300 δις είναι προϊόν λανθασμένης λειτουργίας ολόκληρης της πολιτείας. Όχι προϊόν απάτης 20, 30, 100 ή 5000 κλεφτών.

Το 2005 σε εκατομμύρια ευρώ είχαμε λιγότερες εξαγωγές από το Λουξεμβούργο. Σου φταίνε τα κλεμμένα γι' αυτό;

Είμαστε μια χώρα που παράγει μόνο φασαρία και θέλει να έχει εισοδήματα πετρελαιοπαραγωγού χώρας.

Η δημοκρατία είναι πολίτευμα ενηλίκων. Και έχει συλλογικά αποτελέσματα. Το πώς πας να βγάλεις την ουριτσα σου εκτός είναι χαρακτηριστικό του βολεψιματια Έλληνα.

Σου εύχομαι τα καλύτερα στη νέα σου πατρίδα.
Albert Pierrepoint 15.2.2018 | 13:07
@ Γράφων
Χωρίς να είμαι καθηγητής άλλο πράγμα είναι οι 8 μήνες του καθηγητή και άλλο οι 11 των υπολοίπων.
Ο καθηγητής είναι ο μόνος δημόσιος ο οποίος έχει καθημερινή δουλειά, με συγκεκριμένο ωράριο, πρόγραμμα και κουραστικό κοινό.
Κι αυτή τη δουλειά την κάνει 30 χρόνια.

Οι υπόλοιποι δημόσιοι έχουν πόστα.
Που σημαίνει ότι καααααθονται και όταν έχει δουλειά θα δουλέψουν (αν δουλέψουν).
Ο εφοριακός ή ο ταμίας σε μια υπηρεσια η οποία έχει όντως εποχιακά, φόρτο εργασίας, θα καθίσει το πολύ 4-5 χρόνια στη θέση αυτή και μετά θα πάει στις μέσα καρέκλες.

Επίσης όλοι οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν φέρνουν δουλειά γραφείου τα βράδια στα σπίτια τους (βάλε άλλες 3-4 ώρες ειδικά οι φιλόλογοι) ούτε τα σαββατοκύριακα.
Αυτή η καραμέλα για τους καθηγητές δείχνει πλήρη άγνοια.
avatar
Γράφων 15.2.2018 | 17:33
Καθηγητής και Μπάοκ (πες μου και ΠΑΣΟΚ και σε παντρεύομαι);

Ωρε, μανούλα...

Ρε καρντάσι (αλήθεια σε πάω) οι καθηγηταί δουλεύουν έως 24 ώρες την εβδομάδα 8 μήνες τον χρόνο. Μην τα λες αυτά παραέξω.

Υπάρχουν και κάτι μπάμιες που δουλεύουν ιδιωτικό τομέα, παίρνουν δουλειά σπίτι και τον συνδικαλισμό τον έχουν ακούσει μόνο στην ταινία με τη Βουγιουκλάκη...
avatar
kleinmein 15.2.2018 | 13:13
@ Γράφων 22:45

Πράγματι, παραμένεις μικρόνους. Στο μυαλό σου έχεις μια θολή εικόνα γενικευμένης ανομίας ενώ στη πραγματικότητα υπάρχουν ευθύνες με ονοματεπώνυμο. Τα ονοματεπώνυμα είναι πολλά, αλλά υπάρχουν. Τα λεφτά δεν πέφτουν από τον ουρανό, ούτε φυτρώνουν στο έδαφος για να τα φάμε όλοι γενικά και αόριστα. Τα λεφτά δημιουργούνται και διοχετεύονται στη κοινωνία μέσα από ένα σύστημα ιεραρχίας. Είναι προφανές ότι αυτό το σύστημα ιεραρχίας λειτούργησε αποτελεσματικά για την ελιτ και όχι για τη συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας. Και για να προλάβω τις συνήθεις δικαιολογίες του τύπου "μα ο λαός τους ψήφισε":
1. ο λαός δεν έδωσε εντολή σε κανέναν πολιτικό να πάρει μίζες για εξοπλιστικά, έργα υποδομής κτλ και να αναθέσει τα έργα σε "ημέτερους".
2. ο λαός δεν έδωσε εντολή σε κανένα πολιτικό να μαγειρέψει τα νούμερα της οικονομίας για να βγαίνει η χώρα λάδι στις στατιστικές.

Ενω λοιπόν οι ολίγοι πλούτιζαν, οι πολιτικοί ανέλαβαν να σηκώσουν προπέτασμα καπνού, μαγειρεύοντας τα στοιχεία της Οικονομίας ώστε να φαίνεται ότι "πάμε καλά". Και επειδή ακριβώς "πηγαίναμε καλά" δόθηκαν παροχές και στο λαό. Για κανένα άλλο λόγο.

Εσύ λοιπόν που λες ότι έλαβες μέρος στο φαγοπότι, βάλε την ουρίτσα σου μέσα και βγάλε το πορτοφολάκι σου και άρχισε να πληρώνεις τα σπασμένα. Και σταμάτα να κουνάς το δάχτυλο στους υπόλοιπους, γιατί μόνο γέλιο προκαλείς. Ενδεχομένως και θυμό σε όσους από τους συμπολίτες μας στερούνται αγαθά προκειμένου να ξεπληρώσουν τις δικές σου αμαρτίες.

Άσε λοιπόν το Λουξεμβούργο, το Λιχτενστάιν, τον Άγιο Μαρίνο κτλ. Άσε τα περί τυπικών γνωρισμάτων του Έλληνα. Αοριστολογίες του στυλ "μαζί τα φάγαμε" όχι μόνο είναι ψευδείς αλλά τερματίζουν και το μέτρο του ωχαδερφισμού (μιλώντας για γνωρίσματα του Έλληνα). Ενηλικιώσου (πολιτικά).

@ Απλά μαθηματικά 16:32

Εγώ ποτέ. Εσύ;

@ 8bf88a17 20:50

επί της ουσίας κάτι;


----
Προσπάθησα ήδη να απαντήσω ξεχωριστά στα σχόλιά σας αλλά δεν βλέπω τις απαντήσεις μου ποσταρισμένες. Ελπίζω να πρόκειται περί απλού λάθους του συστήματος...
avatar
Γράφων 15.2.2018 | 17:21
Προφανώς δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογώ μαζί σου διότι οι άνθρωποι που σκέφτονται σαν εσένα είστε πλειοψηφία στη χώρα μας. Βγάζατε ΠΑΣΟΚ - ΝΔ για να υπάρχει ένα σύμπαν ευκολίας και μετά αγανακτήσατε. Μετά βγάλατε Σύριζα. Και έκτοτε μιλάτε "γενικώς", χωρίς να είστε ψηφοφόροι του Σύριζα.

Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει αν δεν είσαι ακριβώς αυτή η κατηγορία αλλά τα λεγόμενά σου είναι σαφή: ζούσες εδώ αλλά δεν είχες μυρωδιά.

Ή τυφλός ήσουν ή ανόητος ή βολεμένος.

Ζητώ συγγνώμη, αποφεύγω πάντα τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς αλλά η έπαρσή σου και ψευδογνώση σου είναι χαρακτηριστικό ή του πολύ ανόητου ή του πολύ βολεμένου που τον ρίξαν απότομα.

Δεν έχει νόημα να σου πω ότι το μεγαλύτερο φάουλ του ΠΑΣΟΚ δεν ήταν οι μίζες του Άκη και του Γιάννου ή της SIEMENS προς το κόμμα αλλά η ήττα του Σπράου και του Γιαννίτση.

Δεν έχει κανένα νόημα να σου πω ότι στις τοπικές κοινωνίες όπως το Λασίθι ή το Ρέθυμνο εξελέγετο ο πιο διεφθαρμένος (Κ. και Κ. αντίστοιχα) ακριβώς επειδή υπήρχε η εντολή από τους ψηφοφόρους "κάνε εσύ ό,τι θες αλλά θα κάνω κι εγώ ό,τι θέλω" ή πιο σωστά "κάνε μου ό,τι θέλω αλλά κάνε κι εσύ ό,τι θες".

Δεν έχει κανένα νόημα να σου πω ότι προκειμένου να λαδωθεί ο Άκης τα είχε πάρει ακόμη κι ο ΚΨΜιτζής φαντάρος στο κυλικείο ανωτάτων στο Πεντάγωνο.

Δεν έχω κανένα στόχο να "κερδίσω" στην επιχειρηματολογία. Είστε τουλάχιστον το 62%. Έχω όμως στόχο να μην αφήσω την αερολογία να είναι αναπάντητη και την μπάλα να παραμείνει στην κερκίδα.

Για πες μου: από το 1974 μέχρι το 2015 φταίγαν όλοι οι πολιτικοί αλλά κανένας ψηφοφόρος; Και οι ανωτέρω (Κ. & Κ.) ή εν γένει οι διεφθαρμένοι πολιτικοί πώς βγαίναν και ξαναβγαίναν; Με τις ψήφους τίμιων κι ανίδεων όπως εσύ;

Δεν μπορεί αδιάφθοροι πολίτες να εκλέγουν για σαράντα χρόνια διεφθαρμένους πολιτικούς.

Δεν μπορεί σε μια χώρα που παρανομούσαν όλοι (η περιπτωσιολογία δεν έχει τέλος, μπορώ να ρίξω τον server της lifo) οι μισοί να το παίζουνε κινέζοι. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ βγαίναν με 80%-90%. Φταίνε οι "άλλοι" όμως!

Έκανε ποτέ απεργία δημόσιος υπάλληλος, όχι για αυξήσεις και προσλήψεις αλλά, για αξιοκρατία και μηχανογράφηση και δεν το θυμάμαι;

Συνήνεσε ποτέ συνδικαλιστής για πάγωμα στις αυξήσεις;

Συμφώνησε ποτέ πολίτης για αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης;

Είχε ποτέ κανείς την απορία από πού έρχονται τα λεφτά; Ή όταν το 1995 το 47% των εργαζομένων δουλεύοντας στον ευρύτερο δημόσιο τομέα γιατί θεωρούσε ότι το δημόσιο οφείλει να τους δώσει σύνταξη στα 50 τους άντε στα 55; Δηλαδή από τον πλούτο που παρήγαγε το 1/2 των Ελλήνων πληρωνόνταν το άλλο 1/2 και οι συντάξεις όλων.

Παρατήρησε ποτέ κανείς τις ταμπέλες όλων των δημοσίων έργων τα τελευταία 30 χρόνια που αναφέρουν συγχρηματοδότηση κατά 60%-90%; Άρα το προϊόν της φορολογίας ήταν αποκλειστικά για μισθούς και συντάξεις. Αλλά ούτε κι αυτό rang a bell.

Μέχρι που ήρθε ο Κωστάκης ο Αμίλητος και άρχισε να δανείζεται και για μισθούς και συντάξεις. Αλλά ούτε αυτό σου το είπαν, σωστά; Εσύ ήσουν σαν τον Χριστόδουλο. Επί χούντας διάβαζες.

Αδερφέ καλύτερα που είσαι εκεί που είσαι. Τόση αθωότητα δεν είναι για αυτή τη χώρα. Άσε τους μ@λ@κες να πληρώσουν...
avatar
kleinmein 16.2.2018 | 00:23
@ Γράφων 17:21

Ευτυχώς που αποφεύγεις τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Μέχρι τώρα με έχεις χαρακτηρίσει 1. μικρόνου, 2. ανίδεο, 3. τυφλό, 4. ανόητο, 5. βολεμένο, 6. επαρμένο. Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν μίλαγες προσωπικά...

Επίσης μέχρι τώρα με έχεις βγάλει ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ένα 62%, αλλά λες ότι δε σε ενδιαφέρει κιόλας. Σε είχα συμβουλέψει να σταματήσεις τις μαντεψιές γιατί δεν είσαι καλός σε αυτές...

Και μετά ρίχνεις και έναν κατεβατό αχταρμά από αντικρουόμενα και ασύνδετα πράγματα. Ενδιάμεσα όμως αναφέρεις και 2-3 ονοματάκια. Γιάννο, Τσοχατζόπουλο, Καραμανλή κτλ. Τελικά οι ευθύνες έχουν ονόματα και όσο σε πιέζω αρχίζεις και τα αραδιάζεις σιγά σιγά. Είδες; Δε φάγανε όλοι.

Και μερικά ακόμα:
1. Εγώ δεν είπα ότι η Ελλάδα δεν είχε πρόβλημα διαφθοράς και ανομίας σε διάφορες βαθμίδες της κοινωνίας. Συνεχίζεις να επαναλαμβάνεις ανούσιες ιστορίες περί ΚΨΜ κτλ λες και είναι επιχειρήματα για την ενοχή του συνόλου των Ελλήνων (φυσικά δεν είναι). Αυτό που είπα είναι ότι η ανομία που περιγράφεις οφείλεται σε συνειδητή απόφαση της ιεραρχίας του κράτους, με στόχο τη συγκάλυψη άλλων, πολύ σημαντικότερων υποθέσεων που αφορούσαν του σπόνσορες του πολιτικού συστήματος. Αυτό φυσικά δεν είναι ελληνική πατέντα. Συμβαίνει σε όλες τις αστικές δημοκρατίες Δυτικού τύπου, προσαρμοσμένη στη κουλτούρα και το επίπεδο του Καπιταλισμού ανα επικράτεια. Επειδή είναι προφανές ότι ο ανίδεος (ή μήπως βολεμένος;) δεν είμαι εγώ, αλλά εσύ, σε παραπέμπω στο Failed States του Noam Chomsky για τα περαιτέρω.

2. Το να ρωτάς γιατί δεν έγινε πορεία για τη μηχανογράφηση του Δημοσίου είναι τουλάχιστον αστείο. Άλλα θέματα τα οποία απασχολούν τη κοινωνία αλλά για τα οποία δεν έχουν γίνει πορείες είναι και τα εξής: α. να έρχονται τα λεωφορεία στην ώρα τους, β. κλιματική αλλαγή και περιβάλλον, γ. ναρκωτικά, δ. παχυσαρκία. Επίσης δε βλέπω να γίνονται καταλήψεις σε ογκολογικά εργαστήρια επειδή οι επιστήμονες δεν έχουν ακόμα ανακαλύψει την απόλυτη θεραπεία για τον καρκίνο. Σα δε ντρέπονται.

3. Από το 1975 μέχρι και σήμερα οι ψηφοφόροι δεν έχουν ευθύνες για τον πλουτισμό των ελίτ και των πολιτικών ηγετών μας. Οι ψηφοφόροι δεν έχουν ευθύνες για το μαγείρεμα των στατιστικών. Οι ψηφοφόροι δεν έχουν ευθύνες για το ότι ο Τσοβόλας τα έδινε όλα. Αυτοί που ξέρουν τα πραγματικά νούμερα - αυτοί έχουν τις ευθύνες.

Παράλληλα με αυτό, κάτι ακόμα: κατηγορείς το λαό ότι ζητάει παροχές. Λες και μέχρι την έναρξη της κρίσης η Ελλάδα ήταν κάτι μεταξύ Μονακό και Ελβετίας. Θυμάσαι τη γενιά των 700 ευρώ; Ηταν πριν τη κρίση. Τόσο πλούσιοι ήταν οι άνθρωποι τότε (εκτός φυσικά από αυτούς που λες ότι συναναστρέφεσαι εσύ και που ισχυρίζεσαι ότι τρώγανε με χρυσά κουτάλια). Το πρόβλημα δεν είναι ότι ο λαός ζητάει μια καλύτερη ζωή. Το πρόβλημα είναι ότι οι διαπλεκόμενοι πολιτικοί κάνουν τα πάντα για να δώσουν αυτή τη καλύτερη ζωή στις ελιτ που τους χρηματοδοτούν, χρεώνοντας τη ζημιά στο λαό.

Αυτά για τώρα. Σκέψου, αναθεώρησε και δούλεψε για να αλλάξει κάτι στο τόπο. Όχι γενικά, αόριστα και ωχαδερφιστικά ("μαζί τα φάγαμε"), αλλά στοχευμένα.


Υ/Γ: στο επόμενο θα με βγάλεις Ποτάμι, ΧΑ ή ΚΚΕ;
avatar
Γράφων 16.2.2018 | 07:23
Εσύ βλέπεις τους λαούς έρμαια της ιστορίας που τους πάνε όπου θέλουν οι ελίτ. Επίτρεψέ μου να έχω την πεποίθηση ότι οι λαοί δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Οι ελίτ είναι καθοριστικής σημασίας αλλά οι λαοί είναι αυτεξούσια υποκείμενα της ιστορίας κι εκτός από την επανάσταση έχουν και την ψήφο.

Η γενιά των 700€ ήταν στη χώρα που ήταν η πρώτη σε πωλήσεις πόρσε καγιέν και πρώτη σε κατανάλωση ουίσκι στον κόσμο. Στη χωρα που έκανε πορείες για μην κλείνουν τα νυχτερινά μαγαζιά ποτέ. Ή αυτό δεν το έχει αναφέρει ο Τσόμσκι;

Και ένα ρητορικό ερώτημα. Αν είμαστε τόσο ανήμποροι να αντιδράσουμε στις ορέξεις των ελίτ γιατί δεν καταργούμε το κοινοβούλιο να μην πληρώνουμε και τους 300;

Και, ναι καλέ μου άνθρωπε, όσο για τα χάλια μας δείχνουμε πάντοτε με το δάχτυλο αλλού τόσο θα μεταναστεύουμε γιατί κι η λύση θα είναι αλλού.

Αν μου φταίει για τα πάντα ο Σόιμπλε, ο Βαρδινογιάννης κι ο Σημίτης τότε δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα.

Κατά τα λοιπά να περνάς καλά και (ειλικρινά) σου εύχομαι επάνοδο στην Ελλάδα με τις συνθήκες που επιθυμείς.
avatar
kleinmein 16.2.2018 | 14:05
@ Γράφων 07:23

Να σε διορθώσω και πάλι σε μερικά πράγματα:

1. Αυτό περί λαών και ελιτ δε το βλέπω "εγώ". Το διαπιστώνουν, διαχρονικά, κορυφαίοι φιλόσοφοι, εκ των οποίων ο Chomsky είναι ένας από τους πιο γνωστούς σήμερα.

2. Αυτό για τη δύναμη της ψήφου θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τραγικό. Διάβασε το Manufacturing Consent των Herman και Chomsky (ναι, πάλι αυτός) για τα περαιτέρω.

3. Τα περί κατανάλωσης ουίσκι και καγιεν στη χώρα μας είναι αστικοί μύθοι. Προφανώς δεν έχεις μπει στο κόπο καν να το ψάξεις γιατί αν έμπαινες δε θα έβρισκες τίποτα ουσιώδες προς υποστήριξη. Εγώ βρήκα μερικές ενδιαφέρουσες παραπομπές που δείχνουν το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεσαι:
α. περί καγιεν: http://www.bbc.com/news/magazine-17702226
β. περί αλκοόλ: http://www.who.int/substance_abuse/publications/global_alcohol_report/en/

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_alcohol_consumption_per_capita

Όπως εύκολα θα διαπιστώσεις, η κατανάλωση spirits στην Ελλάδα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, ενώ η κατανάλωση αλκοολ γενικά απέχει από "πρωταθλητισμό". Με άλλα λόγια είναι εξαιρετικά απίθανο να είμαστε πρωταθλητές στη κατανάλωση ουίσκι.

4. Περί πρότασης διάλυσης του Κοινοβουλίου: υπάρχουν, νομίζω, καλύτερες λύσεις από το "πονάει πόδι, κόψει πόδι".
avatar
Γράφων 16.2.2018 | 15:25
1. Ο Τσόμσκυ είναι βασικά γλωσσολόγος. Εκεί τον εμπιστεύομαι περισσότερο από τις πολιτικές επιστήμες.

2. http://www.andro.gr/empneusi/kornilios-kastoriadis/

Συγγνώμη αλλά οι λαοί είναι υπεύθυνοι για την ιστορία τους. Κι όχι επειδή το λέει ο Καστοριάδης. Επειδή έτσι είναι λογικό.

3.
(α) http://www.athensvoice.gr/17101_i-larisa-proti-sto-kosmo-analogika-se-arithmo-porse-kagien

(β) http://www.tanea.gr/news/greece/article/1594340/?iid=2

Εικάζω ότι διαφωνείς και με το ποσοστό ιδιοκατοίκησης που είναι μοναδικά υψηλό στην Ελλάδα; Διαφωνείς και με το ότι η μέση ελληνική οικογένεια έχει δύο σπίτια (κυρίως και εξοχικό-χωριό);

4. Η καλύτερη λύση, που προφανώς δεν είναι η κατάργηση της δημοκρατίας, είναι να ωριμάσει ο μέσος Έλληνας και να αναλάβει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί σταματώντας να δείχνει κάπου αλλού. Στους γερμανοτσολιάδες, στους Ελλοχίμ, στους Εβραίους και στους Μασώνους.

5. Δεν μπορούμε να είμαστε σαν την Γερμανία του '50. Να προσποιούμαστε ότι ούτε ξέρουμε και ούτε ευθυνόμαστε για ό,τι συνέβη.

Να είσαι καλά.
avatar
kleinmein 17.2.2018 | 02:58
@ Γράφων 16/2 15:25

1. Αυτό πρέπει να είναι το πιο αστείο επιχείρημα που έχει λεχθεί ποτέ έναντι του Chomsky. Μοιάζει να βγήκε από ιστορίες για πρόσληψη κομματόσκυλων που επειδή απλά είχαν γραμμένο στο βιογραφικό τους επακριβώς τον τίτλο που αντιστοιχεί στη φωτογραφική ανακοίνωση, πήραν τη δουλειά εις βάρος πολύ πιο ταλαντούχων υποψηφίων. Εσύ που είσαι ειδικός στα φαινόμενα σήψης στην Ελλάδα θα πρέπει να ξέρεις εκατοντάδες τέτοιες περιπτώσεις. Ε;

Πάντως παρόμοια επιχειρήματα χρησιμοποιούν οι πολέμιοι της κλιματικής αλλαγής, των εμβολιασμών, αλλά και όσοι πιστεύουν στην επίπεδη γη. Δυστυχώς για όλους αυτούς, η πραγματικότητα τους διαψεύδει.

Παρεμπιπτόντως ο Edward Herman ήταν ειδικός στη πολιτική οικονομία. Αυτουνου το CV σου κάνει ή μήπως και τούτος είναι λίγος;

2. Ο Καστοριάδης έχει πει ότι οι λαοί εκπαιδεύονται να μην ασχολούνται με την πολιτική. Bad luck.

3. α. Το λινκ που ποστάρεις περί καγιέν παραπέμπει (με νεκρό λινκ) σε άρθρο ενός Πολεμαρχάκη. Προφανώς δε διάβασες ότι το άρθρο του BBC που παρέθεσα εδώ αναφέρει συγκεκριμένα ότι αυτός ο μύθος περί καγιέν στην Ελλάδα ξεκίνησε από αυτόν το Πολεμαρχάκη, ο οποίος είπε ότι πρόκειται για κάτι που "ακούγεται". Ο δε εκπρόσωπος Τύπου της Πόρσε είπε ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο γιατί πούλησαν μόνο 1500 αυτοκίνητα στην Ελλάδα συνολικά.

Παρεμπιπτόντως πρώτα είπες ότι η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη συγκέντρωση καγιεν στο κόσμο. Μετά το γύρισες στο ότι η Λάρισα έχει τη μεγαλύτερη συγκέντρωση. Τι θα ακολουθήσει; Κάποιο προάστιο της Λάρισας; Μετά κάποια συνοικία; Στο τέλος κάποιο αδιέξοδο;

β. Εγώ σου παρέθεσα επίσημα στοιχεία από WHO και OECD και εσύ ένα άρθρο από τα ΝΕΑ το οποίο παίρνει στοιχεία από το περιοδικό «Wine & Spirit International» και το "Σκωτσέζικο Συνεταιρισμό Ουίσκι"!!! LOL!!!

γ. Τίποτα το ιδιαίτερο και στην ιδιοκατοίκηση: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_home_ownership_rate
Αν έχεις στοιχεία για το πόσα σπίτια έχει κατά μέσο όρο ο Έλληνας πολίτης, θα χαρώ να τα δω. Ελπίζω ότι θα παραθέσεις στοιχεία από ανεξάρτητους, επίσημους φορείς και όχι από το "κυνηγεσία & κυνοφιλία".

Παρεμπιπτόντως, είναι έγκλημα να κατέχεις νόμιμα αγορασμένο σπίτι; Δε γνωρίζω καμμία Δυτικού τύπου Δημοκρατία που να έχει πρόβλημα με την ιδιοκατοίκηση.

4. Αμήν. Παράλληλα όμως να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι πραγματικοί υπαίτιοι. Τα ονόματα μερικών από αυτούς τα ανέφερες σε προηγούμενο σχόλιό σου.

5. Χαχαχα. Σε έφερα εκεί ακριβώς που σε ήθελα. Απόλαυσε:

Πράγματι, ο γερμανικός λαός υπέφερε. Πλην όμως όσοι από τους επικεφαλής δεν αυτοκτόνησαν, τους έστειλαν στη ΚΡΕΜΑΛΑ.

Περαστικά.
avatar
Γράφων 17.2.2018 | 08:31
Καλέ μου άνθρωπε έχω διαβάσει Τσόμσκυ, το Οικονομικοί Δολοφόνοι, έχω δει το debtocracy, και να με συμπαθας ολη αυτή η γραμματεία μου θυμίζει 20χρονο από την Πεύκη που μόλις κατάλαβε ότι ο κόσμος είναι λίγο πιο σύνθετος από αυτό που νόμιζε.

Ξέρω την κυρίαρχη αριστερή αφήγηση. Δυστυχώς σε αυτήν υπάρχουν σκοτεινά κέντρα εξουσίας, ανομολογητες ελίτ και μυστικοσυμβούλια.

Όλα αυτά δεν αλλάζουν την ευθύνη του μέσου Έλληνα που έπαιρνε καταναλωτικό δάνειο με 20%+ επιτόκιο για να πάει μπουζούκια. Του Έλληνα αγρότη που έπαιρνε την επιδότηση την έπαιζε καζίνο και τα ρέστα σε πρώην ανατολικό μπλοκ.

Κρατά τη θεώρηση σου ότι φταίνε κάποιοι πολιτικοί. Θα συνεχίσω να πιστεύω ότι φταίνε αυτοί που τους διάλεξαν.

Αναφορικά με τους Γερμανούς υπάρχει μια ειδοποιός διάφορα περί ευθυνης (πέραν του ότι είναι απόλυτα ψευδές ότι όλοι πήγαν κρεμάλα): εκεί ο Χίτλερ κατήργησε το κοινοβουλιο. Εδώ οπότε μια κυβέρνηση πήγαινε να το μαζέψει ψηφίζαμε την άλλη για να συνεχίσουμε το πάρτυ. Από τον Κωστάκη τον Προσληφτορα στον Λεφτά Υπάρχουν ΓΑΠ στον Μείνε Όπως Είσαι Μην Αλλάζεις Τίποτα Αλέξη.

Ή τυχαία πήγαν όλοι οι παλιοί ΠΑΣΟΚοι ΣΥΡΙΖΑ;

Να περνάς καλά.
avatar
kleinmein 17.2.2018 | 15:56
@ Γράφων 17/2 08:31

1. Δεν πρόκειται περί "αφηγήματος της αριστεράς" αλλά για πραγματικότητα. Δε πρόκεται περί "φταίνε οι άλλοι", αλλά περί "φταίνε συγκεκριμένοι άνθρωποι και οργανισμοί". Το μόνο αφήγημα εδώ είναι η ψευδοφιλοσοφία που συνοψίζεται στα τσιτάτα τύπου "μαζί τα φάγαμε" που εκτοξεύονται από πληθωρικούς πολιτικούς με μηδενική (αν όχι αρνητική) προσφορά στο τόπο. Εσύ έχεις αποφασίσει ήδη πιο είναι το συμπέρασμα ("φταίει ο κόσμος") και απλά ψάχνεις να βρεις επιχειρήματα και στοιχεία που το στηρίζουν. Αποτυγχάνεις παταγωδώς εδώ και 5-6 σχόλια που έχουμε ανταλλάξει συνολικά. Δεν έχεις προσφέρει ούτε μισό στοιχείο που να αντέχει σε στοιχειώδη κριτική. Τώρα μας λες ότι ο μέσος Έλληνας έπαιρνε καταναλωτικά δάνεια για να πάει στα μπουζούκια και ότι οι αγρότες έπαιζαν τις επιδοτήσεις στα καζίνο. Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι αυτά ισχύουν; Στείλε μας ένα λινκ (κατά προτίμηση όχι από το Σκοτσέζικο συνεταιρισμό ουίσκι). Αλλιώς σταμάτα να παπαγαλίζεις ράδιο-αρβύλα αφηγήσεις και κράτα τα πιστεύω σου για τον εαυτό σου.

Και καθώς θα ψάχνεις να βρεις "στοιχεία" σε περιοδικά για wine tasting, εξήγησέ μας, αν μπορείς, πως το ιδιωτικό χρέος των πολιτών μετατράπηκε ξάφνου σε κρατικό χρέος. Μήπως άραγε για να ξεχρεώσουν οι τραπεζίτες (aka χρηματοδότες των διαπλεκόμενων ηγετών μας) εις βάρος του λαού; (Hint: η απάντηση είναι "Καπιταλισμός", κοινώς το πως να παριστάνεις τον επιτυχημένο επιχειρηματία στις πλάτες των κορόιδων)

2. ΨΕΥΔΕΣ το επιχείρημα περί ψήφισης άλλων κυβερνήσεων για τη συνέχιση κάποιου δήθεν "πάρτυ" (αλήθεια, πάρτυ με 700 ευρώ μηνιάτικο; με χάρτινα ποτηράκια και τσάι κάνατε πάρτυ;). Σε ΚΑΘΕ αλλαγή του κυβερνώντος κόμματος τα συνθήματα ήταν κάθαρση, εξορθολογισμός, ανακατανομή του πλούτου (γιατί "λεφτά υπάρχουν"), επανίδρυση του κράτους κτλ. ΚΑΜΜΙΑ νέα κυβέρνηση δεν ήρθε στην εξουσία με το σύνθημα "ας υποθηκεύσουμε το μέλλον των παιδιών μας για να περάσουμε εμείς καλά¨. Σταμάτα να ΨΕΥΔΕΣΑΙ ασύστολα λοιπόν. Η Ιστορία δε ξεγράφεται και δυστυχώς για σένα και τους ομοίους σου, κάποιοι έχουμε μνήμη ελέφαντα.

Υ/Γ: Και μια ακόμα διόρθωση των γραπτών σου: εγώ δεν είπα ότι όλοι οι επικεφαλής ναζί στάλθηκαν στη κρεμάλα. Μόνος σου δημιουργείς δήθεν αντι-επιχειρήματα και μόνος σου τα καταρρίπτεις. Κλασσική περίπτωση straw man.
avatar
Γράφων 17.2.2018 | 19:47
Όπως αγαπάς.

Μείνε τυφλός και κουφός.
Αυτός που μένει εδώ και πληρώνει είναι ο straw man και όχι αυτός που την έχει κάνει και θεωρεί ότι φταίνε "οι άλλοι".
avatar
kleinmein 17.2.2018 | 23:45
@ Γράφων 17/2 19:47

Για μια ακόμα φορά δε παραθέτεις ούτε ένα επιχείρημα, ούτε ένα σοβαρό στοιχείο. Μόνο προσωπικούς χαρακτηρισμούς, που τελικά δε τους αποφεύγεις και τόσο πολύ. Σου τέλειωσαν τα ψέμματα και στριμώχτηκες στη γωνία. Περαστικά και καλές αποπληρωμές.

Υ/Γ: μετά τη φοροκαταιγίδα ελπίζω να σου μείνουν μερικά φράγκα για να πάρεις μια συνδρομή στο Wine & Spirit International, απ' όπου προέρχονται τα "αξιόπιστα" στοιχεία που μας τσαμπουνάς.
avatar
Γράφων 14.2.2018 | 14:38
Το πρόβλημα είναι ο Πάγκαλος επειδή κάνει (χονδροειδείς-απρεπείς-ή-βάλε-συνώνυμο) δηλώσεις ή ο Κούλης επειδή δεν ήξερε ότι ο ΜΠΑΟΚ είχε αποκλειστεί.

Δεν είναι το ξέπλυμα της καραμανλικής δεξιάς από τη Novartis,
δεν είναι η χυδαία εργαλειακή αντιμετώπιση της ελληνικής δικαιοσύνης από την κυβέρνηση της αριστεράς,
δεν είναι η επανειλημμένη στόχευση κατά του 'φασίστα Άδωνι' (βλ ψευδομάρτυρες ΚΕΕΛΠΝΟ),
δεν είναι το φιάσκο της σκοπιανής ονοματολογίας,
δεν είναι ότι κοντεύουμε να συρθούμε σε πόλεμο με την Τουρκία ενώ πριν από δυο χρόνια ο τσιπραλέξης έλεγε ότι η θάλασσα δεν έχει σύνορα,
δεν είναι ότι επειδή κοντεύουμε να συρθούμε σε πόλεμο με την Τουρκία [ανεχόμαστε] το ΥπΕθΑ Καμμένο και συγκυβερνήτη της "πρώτης φοράς αριστερά" (για τον οποίο έχουμε ανεχτεί offshore, ρουλέτες με μετρητά και άλλα),
δεν είναι η άνοδος των επιτοκίων,
δεν οι αθρόες προσλήψεις σε όποια τρύπα που δημοσίου δοθεί η ευκαιρία,
δεν είναι ότι θα έχουμε επιτήρηση χωρίς λεφτά,
δεν είναι η αγωγή της Fraport κατά του ελληνικού δημοσίου,
δεν είναι ότι δεν έρχεται επενδυτής (aka εργοδότης) ούτε με σφαίρες παρά την ξεφτίλα μας,
δεν είναι το μπάχαλο και η απελπισία μέσα στα οποία ζούμε.

Το πρόβλημα είναι ο Πάγκαλος, ο καθαρότερος οικονομικά πολιτικός ever.

Το πρόβλημα είναι οι δηλώσεις ενός συνταξιούχου πολιτικού και όχι οι πράξεις των ενεργεία! Ε, ήμαρτον πια, άλλο ελευθεροτυπία άλλο εθελοτυφλία!

ΥΓ1 Τη φράση για τους Τούρκους δεν την λέει πρώτη φορά. Απορώ με την έκπληξη των πάντων.
ΥΓ2 Πάλι καλά που είχε περάσει από την παράγκα του Σίμου και είχε υπερασπιστεί το Αμφί αλλιώς μαύρο φίδι θα τον είχε φάει.
Albert Pierrepoint 14.2.2018 | 15:40
Γράφοντα για τον ΠΑΟΚ.
Σε κάποια μέρη στην Ελλάδα, πχ. στην Ήπειρο, στη Θεσσαλία αλλά και στη Στερεά Ελλάδα, τείνει να εξαλειφτεί το τελικό ν από λέξεις που με βάση τους κανόνες χρειάζεται π.χ. κλείσε τη πόρτα, κάθισε στη καρέκλα κλπ.
Επειδή αυτό στον καθημερινό λόγο δεν ρολάρει, ο ομιλητής πρέπει να χοντρύνει το αρχικό σύμφωνο επομένως στο λόγο του η φράση γίνεται: κλείσε τη μπόρτα, κάθισε στη γκαρέκλα, είμαι από τη Μπάτρα.

Απο εκεί βγήκε μάλλον και το ΜΠΑΟΚ.

Από την άλλη, οφείλεις να γνωρίζεις ότι και εδώ στη Μακεδονία, πέφτει τρελό γέλιο με τη ντοπιολαλιά εκατομμυρίων Αθηναίων και τις κολοκοτρωναίικες εκφράσεις τύπου:
"Νάτονε ο Μποτία με το κλάμα" ή
"τόνε σχόλασε το Γκαρθία"
Δεν ξέρω αν μπορείς να πεις "τόνε απέλυσε το Λεμονή" ή είναι λίγο υπερβολικό.
Θα μου πεις εδώ λες το Σεπτέμβρη, Σεμτέβρη θα σε πειράξει το προηγούμενο.
:)
avatar
Ανώνυμος/η 14.2.2018 | 20:47
Δεν τα ξερετε καλα! Ειναι «Ζμπαοκ» («στην ΠΑΟΚ»)
avatar
Γράφων 14.2.2018 | 22:55
Σε μπαω.
sn07 14.2.2018 | 14:45
Τα καραγκοζιλίκια των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΧΑ μας έφεραν στην νέα κρίση των Ιμίων, όχι ο Πάγκαλος.
Τα στεφάνια από τα ελικόπτερα,
οι σέλφιες με τα πλοία στο φόντο,
οι περήφανες φωτό με νεοναζί-νεοκομμουνιστές και ακροδεξιούς παρέα στα σύνορα,
ο προκλητικός λόγος ένος ανθρωπάκου στα 4 που έχει κάνει 180 σε ότι εχει πει ποτέ,
το χαμογελαστό παιδάκι που κάλεσε τον δικτάτορα στην Αθήνα για σόου και του βγήκε ανάποδα,
ο ΥΠΕΣ που στήριζε σοβιέτ στην άνοιξη της Πραγας και τώρα είναι busy μηνύοντας τον ελεύθερο τύπο,
ο πρόεδρας που λέει την άποψη του στα εθνικά θέματα αλλά το βουλώνει στην άλωση των θεσμών από την κυβέρνηση.
avatar
leonlm 14.2.2018 | 20:48
Οτι ενας μισοτρελος Τουρκος προεδρος τα εχει βαλει με Τραμπ Ευρωπη και εχει καταρριψει Ρωσικο αεροπλανο δεν σου λεει κατι.....ο Συριζα φταιει μονο
sn07 15.2.2018 | 10:36
Απορώ πραγματικά για τα 11 upvotes σου! Ξέρω ότι στην Ελλάδα καλλιεργείται συστηματικά κλίμα αποχαύνωσης και προπαγάνδας, αλλά εδώ η λογική έχει πάει περίπατο.

Τι σημασία έχει να κάνω κριτική σε ένα Δικτάτορα, όταν στην Ελλάδα έχω ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο ΛΑΟΣ έχει εκλέξει νόμιμη κυβέρνηση; Δεν μπορώ να ελέγξω τι θα πει/κάνει ο Ερτογάν, αλλά έχω κάθε δικαίωμα να απαιτώ ΑΡΙΣΤΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ από την Ελληνική κυβέρνηση. Επειδή αυτο είναι ανεκδοτο, ασκώ κριτική σαν Πολίτης.

Αμφιβάλει κανείς πως εάν η Ελληνική πλευρά ήταν υπεύθυνη και σοβαρή οι Τούρκοι θα ήταν λιγότερο προκλητικοί;
avatar
leonlm 15.2.2018 | 15:34
Συμφωνω εν μερει,απλα στο παραπανω σχολιο δεν καταλαβαινω πώς επηρεαζει τα ελληνοτουρκικα η σταση του ΥΠΕΣ στην ανοιξη της Πραγας...εκει καταρριπτεται η κοινη λογικη και ξεκιναει η στοχευμενη.Εξαλλου εγω στα 35 μου δεν θυμαμαι σοβαρη εξωτερικη πολιτικη στο παρελθον οσον αφορα το Αιγαιο.Θυμησε μου εσυ.Τραγικοι ανεκαθεν οχι μονο σημερα
Haifischnet 15.2.2018 | 16:49
Ποια άνοιξη της Πράγας, ρε παιδιά; Πού πάει η συζήτηση;
avatar
Γράφων 15.2.2018 | 17:35
Haifischnet 15.2.2018 | 16:49

Που πάτε παλληκάρια; Που πάτε ωρέ παιδιά;
patsis 14.2.2018 | 15:18
Είναι ένας από τους λίγους αξιωματούχους της ελληνικής δημοκρατίας που, όσο και να προσπαθήσω, δεν μπορώ να θυμηθώ να έχει προσφέρει ποτέ κάτι καλό. Μια πολιτική ζωή στο παθητικό. Ούτε καν "αθόρυβο", μη προβεβλημένο έργο δεν έχω εντοπίσει ποτέ να έχει προσφέρει στα υπουργεία που ήταν. Ούτε, έστω, κάτι λίγο, που να απαλύνει τις συνεχείς "γαία-πυρί-μιχθήτω" δηλώσεις του.

Φυσικά, το να απορρίπτει κανείς ολοκληρωτικά μια καριέρα είναι πιθανότατα άδικο, αλλά ο Πάγκαλος, με τις τόσες γκάφες, προσβολές και αποτυχίες του με προκαλεί να το σκεφτώ.

Τώρα γι' αυτούς που τον έχουν τακτικό στις ραδιοφωνικές (νομίζω) εκπομπές τους, έχουν βρει ένα σύστημα να βγάζουν το ψωμί τους, λέμε τώρα. Το 2011-2012 τουλάχιστον, που άκουγα τέτοιες εκπομπές στην Αθήνα, ήταν προφανές ότι το μοτίβο είχε ως εξής: εισαγωγή από τους δύο παρουσιαστές με σχολιασμένες ειδήσεις, σολάρισμα Πάγκαλου με τουλάχιστον 5-6 χυδαίες εκφράσεις, κυρίως κατά τρεχόντων επιφανών (ώστε να συζητηθούν και να παίζονται μετά τα ηχητικά) και ακατάπαυστα χορηγοί-διαφημίσεις-χορηγοί-διαφημίσεις, πριν, μετά και κατά τη διάρκεια όλου αυτού.

Πολιτικό υποπροϊόν ναι, δημοσιογραφία ή πολιτική όχι, δεν ήταν. Με κάτι τέτοια έκοψα τελικά και το ελληνικό ραδιόφωνο, μετά από την τηλεόραση που είχα κόψει ήδη από χρόνια.
avatar
Γράφων 14.2.2018 | 17:15
Αγαπητέ πάτσι,
σου απαντώ διότι καίτοι διαφωνώ καθέτως είσαι αξιοπρεπέστατος σαν σχολιαστής.

Αναφορικά με την καριέρα του Πάγκαλου εγώ θα έλεγα το αντίστροφο: παντού άφησε έργο πίσω του. Από το ΥπΕξ στο ΥπΠο.

Συγκεκριμένα ας θυμηθούμε μια περίπτωση αφανούς έργου στο ΥπΠο:
Κάθε Παρασεκευή παίρναν τηλέφωνο φάρσα για βόμβα. Μέχρι να τελειώσουν τα σκυλιά γινόταν ένα μικρό τριήμερο για τους "εργαζόμενους" στο ΥπΠο. Μια φορά έδωσε εντολή να κλειστούν όλοι στα γραφεία διότι ο υποτιθέμενος δράστης ήταν μέσα. Μέχρι να τον πιάσει η αστυνομία. Η έρευνα τελείωσε μετά τα μεσάνυχτα. Πάει το τριήμερο και κατά συνέπεια δεν "ξαναμπήκε" βόμβα ποτέ.

Αναφορικά με το δεύτερο σκέλος έχεις δίκιο. Αλλά ο κος Πάγκαλος είναι ένας συνταξιούχος πρώην πολιτικός. Για σκέψου άλλες περιπτώσεις ούτε καν πολιτικών αλλά δημοσιογράφων που κάνουν μανούρα από το τίποτα με ατάκες του τύπου "Φάτε τους τάδε" προκειμένου να τραβήξουν κλικ.

Αντιαισθητικό; Ναι. Παράνομο; Όχι. Live and let die.
avatar
Γκαργκάουλας 14.2.2018 | 15:40
Δεν νομιζω οτι είναι ετσι τα πραματα κ.αρθογράφε. Τα λέει χοντρά ο κ.Πάγκαλος αλλά έτσι ήταν πάντα και λέει και πολλές αλήθειες παρόλες τις χοντράδες του.
Εσάς κύριε σάς ενόχλησε απ΄ότι φαίνεται αλλά οι αλήθεια πολλούς ενοχλεί.
avatar
σκύλος 14.2.2018 | 16:02
Ας πει επιτέλους κάποιος στον Πάγκαλο να σιωπήσει! Πηγή: www.lifo.gr


Κανείς να μην σωπαίνει!

Όλα στη φόρα-όλα σε πλήρη έκθεση-όλοι υπό κρίση!

Ακόμα και συ...
Kωνσταντίνα 14.2.2018 | 16:43
Αγαπητέ κ. Αντωνόπουλε αν και σας έχω μια συμπάθεια, εδώ θα πάρω το μέρος του κ Πάγκαλου. Η Ελλάδα πάσχει απο αυτογνωσία.
12
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια