5 πράγματα που κάνετε λάθος, από την ώρα που ανοίγετε τα μάτια σας
Ψυχή&Σώμα

5 πράγματα που κάνετε λάθος, από την ώρα που ανοίγετε τα μάτια σας

...και σαμποτάρετε την ευτυχία και τη δημιουργικότητά σας μέσα στη μέρα

Λένε ότι ο άνθρωπος κάνει λάθη από την ώρα που ξυπνάει μέχρι την ώρα που θα πέσει και πάλι για ύπνο. Και μάλλον δεν πρόκειται για υπερβολή, αφού ακριβώς την ώρα που ξυπνάμε - ή προσπαθούμε, τουλάχιστον- κάνουμε μικροπράγματα που σαμποτάρουν όλη μας τη μέρα και μαζί την πιθανότητα να ευτυχήσουμε. 

 

Για παράδειγμα: 

 

1.

Πατάμε το snooze. Συνεχόμενα. 

Το ξυπνητήρι χτυπάει, αλλά εμείς θέλουμε 5 λεπτά ακόμη. Και 10 και πάει λέγοντας. Όσο περισσότερο, όμως, πατάμε την "αναβολή αφύπνισης", τόσο βυθιζόμαστε, ξανά και ξανά, σε κύκλους ύπνου που δεν θα ολοκληρώσουμε ποτέ. Ο οργανισμός μας παίρνει το απολύτως λάθος μήνυμα -ότι θα ξανακοιμηθούμε, δηλαδή- και στο τέλος σηκωνόμαστε από το κρεβάτι, πιο κουρασμένοι από ποτέ. 

 

2.

Ελέγχουμε μηνύματα, mails και notifications με το που ανοίγουμε τα μάτια μας. 

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι πρόκειται για τη συνήθεια που άπαξ και αποκτήσει κανείς, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποβάλλει. Το υγιές είναι να ελέγχουμε υποχρεώσεις, εκκρεμότητες και πρόγραμμα ημέρας, τουλάχιστον μία ώρα μετά την αφύπνιση μας, όταν σώμα και πνεύμα έχουν ξυπνήσει πλήρως και μπορούν να διαχειριστούν δύσκολες καταστάσεις, αγχώδεις προθεσμίες και γενικώς κρίσιμες καταστάσεις. Σε διαφορετική περίπτωση, βυθιζόμαστε σε έναν στρεσογόνο κύκλο που επιβαρύνει την καρδιά, αυξάνει την αρτηριακή πίεση και εκτοξεύει τα επίπεδα άγχους. 

 

3.

Πίνουμε καφέ, ενώ τρέχουμε να ετοιμαστούμε. 

Τις πρωινές ώρες, μεταξύ 8 και 9 το πρωί, το σώμα παράγει τα υψηλότερα επίπεδα κορτιζόλης, που ρυθμίζουν τα επίπεδα ενέργειας. Η κατανάλωση καφέ πριν από αυτές τις ώρες, μειώνει την κορτιζόλη. Η καλύτερη ώρα για τον πρώτο καφέ της ημέρας είναι μετά τις 9.30 το πρωί. 

 

 

4.

Δεν τρώμε πρωινό 

Το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι εκείνο που κινητοποιεί τον μεταβολισμό και ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η πρωινή πείνα, ακόμη κι όταν δεν γίνεται αντιληπτή, μας κάνει εριστικούς και δεν μας επιτρέπει να συγκεντρωθούμε σ' αυτό που έχουμε να φέρουμε εις πέρας. Οι διαιτολόγοι προτείνουν ελαφρύ πρωινό, για όσους δεν έχουν όρεξη το πρωί. Δημητριακά και χυμοί φρούτων είναι ό,τι πρέπει ακόμη και για τους πιο δύσκολους... 

 

5.

Φτάνουμε στη δουλειά με καθυστέρηση

Δεν έχει σημασία αν αναπληρώνουμε τον χρόνο, φεύγοντας αργότερα. Οι ώρες που χάνονται το πρωί είναι οι πιο παραγωγικές και κυρίως εκείνες που διασφαλίζουν τις υγιείς σχέσεις με προϊσταμένους και συναδέλφους. Αθροιστικά, όλα τα παραπάνω λάθη συμβάλλουν στο να καταστρέφουν κάθε μέρα κι από λίγο, να φέρνουν γκρίνια στις επαφές και χαμηλούς ρυθμούς απόδοσης... Ό,τι μπορεί να βελτιώσει κανείς, κέρδος προκύπτει!

 

Με στοιχεία από Business Insider

 

 

Ψυχή&Σώμα
2 Σχόλια
avatar
ellemichael 3.2.2017 | 16:07
"Δημητριακά και χυμοί φρούτων είναι ό,τι πρέπει ακόμη και για τους πιο δύσκολους..."

Αμάν με τους φρουτοχυμούς σας, ο χειρότερος τρόπος κατανάλωσης φρούτου, χάνεται όλη η ουσία. Ή το φρούτο όπως είναι ή πολτοποιημένο (smoothie) αλλιώς είναι σαν να πίνεις ένα ποτήρι ζάχαρη!
επιπλέω 7.2.2017 | 21:29
Αμα εισαι "δυσκολος" το καλύτερο είναι κανα κεκάκι, κανένα κρουασανάκι, κανένα τοστάκι, κανενα τυροπιτάκι... Νοστημα και απλά πράγματα. Ασε τα φρουτα για πιο μετα
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια