Εάν ήδη εργάζεστε με λιγοστά επίπεδα ενέργειας, τα οποία εξαντλούνται και αυτά, ο χρόνος στη φύση θα σας γεμίσει με αρκετή ενέργεια.
Ψυχή&Σώμα

3 πράγματα που θα σας φανούν χρήσιμα εάν αισθάνεστε εξουθενωμένοι

Η επιστήμη δείχνει τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να αναπληρώσουμε τη χαμένη μας ενέργεια – χωρίς καφέ

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πολλαπλούς ρόλους στη ζωή μας: σύντροφοι, γονείς, φίλοι, συνεργάτες, αφεντικά, μέλη της κοινωνίας. Προσπαθώντας να αντεπεξέλθουμε και να φέρουμε εις πέρας τον κάθε ρόλο, πολλοί από εμάς καταλήγουμε να νιώθουμε εξουθενωμένοι.


Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν μερικά απλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε, ξεκινώντας από σήμερα, τα οποία θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε την περίοδο εξάντλησης.

 

Το ζήτημα είναι να αντιμετωπιστούν οι πιθανοί παράγοντες άγχους πριν εμφανιστούν μικρές αλλαγές στη συμπεριφορά μας, τα λεγόμενα "microsteps", όπως είναι για παράδειγμα η ενεργοποίηση του ξυπνητηριού μισή ώρα νωρίτερα, έτσι ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να πατήσουμε αναβολή.

 

Tο multitasking κάνει κακό στην μνήμη μας. Οπότε, εάν είστε ήδη εξαντλημένοι, κάντε στον εαυτό σας την χάρη να εστιάσετε σε ένα και μόνο πράγμα.

 

Όμως είναι σημαντικό να έχουμε στο μυαλό μας κάποια tips που θα μας βοηθήσουν να αναζωογονηθούμε.


Σταματήστε το multitasking (δηλαδή να κάνετε πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα)

Όταν είμαστε εξαντλημένοι, προσπαθούμε να αναλαμβάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες εργασίες, ώστε να μπορέσουμε (θεωρητικά) να τελειώσουμε νωρίτερα και έπειτα να ξεκουραστούμε. Ωστόσο, στην πράξη, το multitasking δεν βοηθάει.

 

Σύμφωνα με τον Αμερικανικό Σύλλογο Ψυχολόγων, όταν αναλαμβάνουμε περισσότερα από ένα πράγματα, μας είναι πιο δύσκολο να συγκεντρωθούμε και στην πραγματικότητα μειώνεται η παραγωγικότητά μας. Επιπλέον, ερευνητές του Στάνφορντ διαπίστωσαν ότι το multitasking κάνει κακό στη μνήμη μας. Οπότε, εάν είστε ήδη εξαντλημένοι, κάντε στον εαυτό σας τη χάρη να εστιάσετε σε ένα και μόνο πράγμα.

 

Περάστε χρόνο στη φύση

Εάν ήδη εργάζεστε με λιγοστά επίπεδα ενέργειας, τα οποία εξαντλούνται και αυτά, ο χρόνος στη φύση θα σας γεμίσει με αρκετή ενέργεια. Και δεν χρειάζεται να πάτε για μια βδομάδα στην εξοχή για να επωφεληθείτε από τα οφέλη της, 20 λεπτά περπάτημα σε εξωτερικό χώρο είναι αρκετά για να μειώσετε το στρες και να νιώσετε καλύτερα, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Frontiers of Psychology".


Ομοίως, μια έρευνα του 2008 έδειξε ότι η παρατήρηση εικόνων της φύσης μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της συγκέντρωσης του ατόμου. Ως πρώτο βήμα, θα μπορούσατε να αλλάξετε την ταπετσαρία ή την προφύλαξη οθόνης στον υπολογιστή σας με μια φωτογραφία που θα σας ενέπνεε ή να διατηρήσετε έναν φάκελο με εντυπωσιακές φωτογραφίες της φύσης και να τις κοιτάζετε όποτε νιώθετε την ανάγκη.


Πάρτε έναν υπνάκο

Η κοινωνία μας έχει κάνει να νιώθουμε τεμπέληδες όταν επιλέγουμε να κοιμηθούμε για λίγες ώρες μέσα στην μέρα προκειμένου να ξεκουραστούμε. Ένας εικοσάλεπτος ύπνος ωστόσο είναι σε θέση να μας κάνει πιο παραγωγικούς, δημιουργικούς και αποτελεσματικούς. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2006, η οποία δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό "Sleep", ακόμη και ένας υπνάκος των δέκα λεπτών μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα μας.

 

Με στοιχεία από το thriveglobal.com

Ψυχή&Σώμα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι εκστρατείες και οι αντικαπνιστικοί νόμοι δεν αρκούν για να σταματήσουν όλοι οι καπνιστές το κάπνισμα

Ψυχή&Σώμα Οι εκστρατείες και οι αντικαπνιστικοί νόμοι δεν αρκούν για να σταματήσουν όλοι οι καπνιστές το κάπνισμα

31.7.2020
Vegan Beauty: Τι διαχωρίζει τα βίγκαν από τα κοινά καλλυντικά;

Ψυχή&Σώμα Vegan Beauty: Τι διαχωρίζει τα βίγκαν από τα κοινά καλλυντικά;

31.7.2020
Νέες συνήθειες για τη δερματική μας υγεία

Ψυχή&Σώμα Νέες συνήθειες για τη δερματική μας υγεία

31.7.2020
Ένας δίμετρος (κυριολεκτικά) 27χρονος μάς πλοηγεί στη ζούγκλα της αρρενωπότητας και των στερεοτύπων της

Ψυχή&Σώμα Ένας δίμετρος (κυριολεκτικά) 27χρονος μάς πλοηγεί στη ζούγκλα της αρρενωπότητας και των στερεοτύπων της

30.7.2020
Δημήτρης Καραγιάννης: Ο γνωστός ψυχίατρος μιλά για την προσπάθεια του ανθρώπου να δώσει νόημα στη ζωή

Ψυχή&Σώμα Δημήτρης Καραγιάννης: Ο γνωστός ψυχίατρος μιλά για την προσπάθεια του ανθρώπου να δώσει νόημα στη ζωή

26.7.2020
Ατοπική Δερματίτιδα: Το μυστικό… κρύβεται από κάτω

Ψυχή&Σώμα Ατοπική Δερματίτιδα: Το μυστικό… κρύβεται από κάτω

15.7.2020
Έχω κυτταρίτιδα, ε και;

Ψυχή&Σώμα Έχω κυτταρίτιδα, ε και;

8.7.2020
Αντιγόνη Πάντα Χαρβά: «Χριστέ μου, το λίπος θα σε καταπιεί»

Ψυχή&Σώμα Αντιγόνη Πάντα Χαρβά: «Χριστέ μου, το λίπος θα σε καταπιεί»

2.7.2020
Οι εταιρείες καλλυντικών αναγκάζονται να "καθαρίσουν" την εικόνα τους

Ψυχή&Σώμα Οι εταιρείες καλλυντικών αναγκάζονται να "καθαρίσουν" την εικόνα τους

29.6.2020
Πώς να αντιμετωπίσετε τη χρόνια φλεβική ανεπάρκεια

Ψυχή&Σώμα Πώς να αντιμετωπίσετε τη χρόνια φλεβική ανεπάρκεια

29.6.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια