Κάποια από τα αντικείμενα που έχεις ήδη στο σπίτι μπορούν να σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τους μυς σου και να διατηρήσεις την κινητικότητα σου όσο είσαι στο σπίτι.
Ψυχή&Σώμα

Πώς να κάνεις το σπίτι γυμναστήριο χρησιμοποιώντας απλά αντικείμενα

Μερικά πράγματα που έχεις ήδη στο σπίτι μπορούν να σε βοηθήσουν να διατηρήσεις τη δύναμη και την ευκινησία σου.

-

Αν θες να συνεχίσεις να κάνεις μέρος των ασκήσεων που έκανες στο γυμναστήριο, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ξοδέψεις χρήματα σε εξοπλισμό. Κάποια από τα αντικείμενα που έχεις ήδη στο σπίτι μπορούν να σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τους μυς σου και να διατηρήσεις την κινητικότητά σου όσο είσαι στο σπίτι.

 

Πακέτα με αλεύρι μέσα σε πλαστικές σακούλες = kettlebell

Μπορείς να βάλεις πακέτα με αλεύρι ή ζάχαρη του ενός κιλού (διάλεξε πόσα κιλά θέλεις) μέσα σε μια γερή πλαστική σακούλα. Αφού τη δέσεις καλά έτσι ώστε τα πακέτα να μην έχουν χώρο να κουνηθούν, βάλ' τη μέσα σε μια άλλη πλαστική σακούλα με μακριά χερούλια. Έχεις έτσι ένα πρόχειρο βαράκι kettlebell που μπορείς να χρησιμοποιείς σε ένα σωρό ασκήσεις.

 

Πετσέτα μπάνιου

Χρησιμοποίησε κάλτσες που να γλιστράνε, μια πετσέτα ή ακόμα και ένα κομμάτι χαρτόνι για να δουλέψεις τον κορμό σου από θέση σανίδας με mountain climbers, pikes κ.λπ.

 

Τζιν παντελόνι = ιμάντας TRX

Ένα ρούχο από γερό ύφασμα όπως ένα τζιν/ δερμάτινο παντελόνι ή μπουφάν μπορεί να χρησιμεύσει ως ιμάντας TRX για πολλές ασκήσεις, αν δεθεί σε σταθερό σημείο του σπιτιού όπως μια κολόνα ή ένα βαρύ έπιπλο. Για να είσαι ασφαλής σιγουρέψου ότι το ύφασμα είναι πολύ γερό και δεμένο καλά και πως το σημείο που διάλεξες είναι πραγματικά σταθερό.

 

Σκούπα

Για να διατηρήσεις τη κινητικότητα ώμων και θώρακα, πέρνα το κοντάρι της σκούπας πίσω απ' τον αυχένα σου και ακούμπησε στα δύο άκρα τα χέρια σου. Με μικρή απόσταση ανάμεσα στα δύο σου πόδια, ενεργοποιημένους κοιλιακούς και σταθερή λεκάνη, κούνα το πάνω μέρος του σώματός σου δεξιά και αριστερά.

 

Κρεβάτι

Χρησιμοποίησε την άκρη του κρεβατιού ή του καναπέ για να ανυψώσεις τα πόδια σου και να κάνεις ασκήσεις για ενδυνάμωση ποδιών/γλουτών, όπως άρσεις λεκάνης, καθίσματα και Bulgarian split squats.

 

Μπουκάλια νερό = βαράκια

Μπουκάλια γεμάτα με νερό μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως βαράκια. Κάνε καθίσματα με ένα μπουκάλι του ενός λίτρου σε κάθε χέρι και σήκωσέ τα ψηλά πάνω απ' το κεφάλι σου κάθε φορά που ανεβαίνεις.

 

Μικρά παιδιά = μεγαλύτερα βαράκια

Ασκήσεις που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος μπορούν, αν πάρεις το παιδί σου στη πλάτη, να γίνουν πιο δύσκολες για σένα και πιθανά πιο διασκεδαστικές για το παιδί. Μην το παρακάνεις και κινήσου με οδηγό το βάρος που σήκωνες στο γυμναστήριο. Συνήθως παιδιά μέχρι 10 ετών είναι καλοί «παρτενέρ» για καθίσματα.

 

Με πληροφορίες από Guardian.

 

 

 

Ψυχή&Σώμα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμπνευσμένα από την πανδημία του κορωνοϊού, τα «Σενάρια ζωής» αναδεικνύουν τη Λερναία  Ύδρα της μικροβιακής αντοχής

Ψυχή&Σώμα Εμπνευσμένα από την πανδημία του κορωνοϊού, τα «Σενάρια ζωής» αναδεικνύουν τη Λερναία Ύδρα της μικροβιακής αντοχής

1.6.2020
Η Nutricia στηρίζει την κοινωνία και τους ήρωες της πρώτης γραμμής στη μάχη με την πανδημία

Ψυχή&Σώμα Η Nutricia στηρίζει την κοινωνία και τους ήρωες της πρώτης γραμμής στη μάχη με την πανδημία

26.5.2020
Η πείνα του δέρματος στην εποχή της απόστασης, μέσα από 7 μαρτυρίες και απόψεις

Ψυχή&Σώμα Η πείνα του δέρματος στην εποχή της απόστασης, μέσα από 7 μαρτυρίες και απόψεις

24.5.2020
Πώς το μουρουνέλαιο λειτουργεί ως ασπίδα προστασίας του οργανισμού

Ψυχή&Σώμα Πώς το μουρουνέλαιο λειτουργεί ως ασπίδα προστασίας του οργανισμού

19.5.2020
Η κανονικότητα της χαράς. Του Στέφανου Ξενάκη

Ψυχή&Σώμα Η κανονικότητα της χαράς. Του Στέφανου Ξενάκη

17.5.2020
Ουμάμι: Μία μελέτη με Έλληνες ερευνητές εξερευνά την «πέμπτη βασική γεύση»

Ψυχή&Σώμα Ουμάμι: Μία μελέτη με Έλληνες ερευνητές εξερευνά την «πέμπτη βασική γεύση»

14.5.2020
Ο σωστός τρόπος να φοράμε τη μάσκα

Ψυχή&Σώμα Ο σωστός τρόπος να φοράμε τη μάσκα

11.5.2020
Όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα για τον κορωνοϊό σε ένα συγκεντρωτικό άρθρο

Ψυχή&Σώμα Όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα για τον κορωνοϊό σε ένα συγκεντρωτικό άρθρο

7.5.2020
Fever gate: Για την αμηχανία που μπορεί να αισθανόμαστε σήμερα, κατά την έξοδό μας από την καραντίνα

Ψυχή&Σώμα Fever gate: Για την αμηχανία που μπορεί να αισθανόμαστε σήμερα, κατά την έξοδό μας από την καραντίνα

4.5.2020
To δώρο του πόνου. Του Στέφανου Ξενάκη

Ψυχή&Σώμα To δώρο του πόνου. Του Στέφανου Ξενάκη

2.5.2020
1 Σχόλια
avatar
rileyhammond 13.4.2020 | 13:41
thanks
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια