ΤΡΕΛΟ ΠΑΡΕΑΚΙ: Ο Αμβρόσιος (δεξιά -πιο δεξιά δε γίνεται) και ο προϊστάμενός του στο κέντρο. Μια ωραία οικογένεια μίσους και παρασιτισμού...  EUROKINISSI

Η οριστική χρεοκοπία της ελληνικής Εκκλησίας ονομάζεται Αμβρόσιος

Η αθώωσή του για το απύλωτο, αμετανόητο ρατσιστικό του μίσος δείχνει πόσο νοσηρή είναι η φάση τόσο στο παρασιτικό παπαδολόι, όσο και στη Δικαιοσύνη.

Ένοχος κρίθηκε σήμερα 20/01/2019 από το δικαστήριο ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων, Αμβρόσιος, για τις δυο κατηγορίες που αντιμετώπιζε. Καταδικάστηκε για υποκίνηση σε ρατσιστική βία ή μίσος και κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος. Με την αφορμή αναδημοσιεύουμε ένα παλιό άρθρο γνώμης μας, που είχε γραφτεί, όταν είχε αθωωθεί.

Η χθεσινή αθώωση του Αμβρόσιου για το καραμπινάτο ρατσιστικό του μίσος εναντίον Ελλήνων πολιτών βασικά δείχνει δύο πράγματα: ότι ο αντιρατσιστικός νόμος που τόσο επαινέσαμε, στην πράξη είναι κούφιος. Και ότι η ελληνική Εκκλησία δεν δυναστεύει μόνο τις τσέπες των Ελλήνων και τους μπακαλίστικους υπολογισμούς των πολιτικών·  δυναστεύει και τη Δικαιοσύνη.

 

Αν όμως η ελληνική Εκκλησία έχει τέτοιους αναχρονιστικούς φασίστες ως ταγούς, να πάει να φτιάξει σαπούνια μαζί με τους χρυσαυγίτες και τους ναζί... Δεν εκπροσωπεί μια κοινωνία που θέλει να είναι δίκαιη και ισόνομη.

 

Όχι ότι δεν το ξέραμε ότι είναι ένα σκοταδιστικό μόρφωμα που διαχρονικά εναγκαλίζεται τα αντιδραστικότερα γεννήματα της ελληνικής ζωής, παρασιτεί αφαιμάσσοντας την ελληνική οικονομία – χωρίς να πληρώνει φόρους, κάνοντας χρήση τριτοκοσμικών προνομίων λες και ζούμε στην Τουρκοκρατία, εκβιάζει με την οργή της φανατισμένης βάσης της τα ψοφοδεή πολιτικά ανθρωπάκια που στέκονται κλαρίνο μπροστά της, σφυρίζει κλέφτικα 10 χρόνια τώρα στην ανθρωπιστική κρίση (δίνοντας ψίχουλα που πέφτουν από τον δίσκο της Κυριακής), παποκαισαρίζει ασύστολα απέναντι σε οποιονδηποτε δειλό χειρισμό πάει να σπρώξει τα πράγματα μπροστά. 

   

Όμως ποτέ πριν ένα τέτοιο πυκνό σώμα μίσους, ηθικής βίας και βαθύτατης κοινωνικής βλακείας δεν είχε εκφραστεί τόσο εμφατικά από έναν κορυφαίο εκπρόσωπό της. Με τρόπο ανατριχιαστικό και κυρίως ατιμώρητο.

 

Κι αν η ελληνική Δικαιοσύνη αφήνει ατιμώρητο το τόσο ρατσιστικό μίσος ενός παραληρηματικού, κακότατου γέροντα του οποίου τα ναζιστικά σαλιαρίσματα αναπαράγονται χαιρέκακα από τα κίτρινα media, ούτε αυτή πια συνομιλεί με την κοινωνία. Δεν συνομιλεί καν με τον απλό ανθρώπινο αίτημα του δυτικού πολιτισμού: ότι είμαστε άνθρωποι για να σεβόμαστε τον διπλανό μας, ασχέτως φυλής, φύλου και σεξουαλικότητας.

 

Μετά από αυτό, προσωπικώς, δεν θέλω να έχω ουδεμία σχέση με την ελληνική Εκκλησία. Και δεσμεύομαι δημοσίως ότι θα ψηφίσω τυφλά το κόμμα εκείνο που θα τολμήσει να διαχωρίσει την Εκκλησία από το Κράτος, λήγοντας αιώνες ενός ακροδεξιού, χουντικού, κατεργαραίικου εναγκαλισμού.

 

Lgbtqi+
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
52 Σχόλια
123
avatar
Pikachu 16.3.2018 | 12:30
Αηδίασα... Ακόμα και αυτό το ελάχιστο σέβας που είχα προς το πρόσωπό λόγω ''ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ'' , εξατμίστηκε !!!!
avatar
Ανώνυμος/η 16.3.2018 | 13:33
Προς το προσωπο λογω θρησκειας; Ισως εννοειτε προς το αξιωμα.
avatar
Pikachu 16.3.2018 | 14:50
ναι ναι αυτο
Πυριφλεγέθων 16.3.2018 | 12:48
Εύγε κύριε Τσαγκαρουσιανέ, ένα άρθρο που κάθε μία του λέξη με εκφράζει.
avatar
Άρης Κωνσταντινίδης 16.3.2018 | 13:29
Κάποιος φίλος μου, μου είπε το εξής: Συμφωνώ με την αθώωση Αμβρόσιου. Γιατί εκτός από άθεος είναι και φιλελεύθερος. Ο λεγόμενος αντιρατσιστικός νόμος είναι όντως "κούφιος" γιατί δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Αν ίσχυε ένας τέτοιος νόμος, τότε και ο αρθρογράφος θα βρισκόταν σήμερα στο δικαστήριο και θα καταδικαζόταν για τον τρόπο με τον οποίο μιλάει για τους παπάδες.

Δεν ισχυριζομαι πως δεν υπάρχει λεκτική βία ή οποία συχνά γίνεται εξαιρετικά απεχθής. Όμως στην λεκτική βία μπορούμε να απαντάμε με τον ίδιον τρόπο και εμείς: λεκτικά. Όχι με μηνύσεις.

Η ελευθερία είναι το πολυτιμότερο αγαθό ενός σύγχρονου πολιτισμένου κράτους. Και η ελευθερία θα πρέπει να περιλαμβάνει και την γλώσσα με την οποία επιλέγει να μιλήσει ο καθείς.

Ως προς τον Αμβρόσιο ασφαλώς και συμφωνώ πως είναι ένας σκοταδιστής ιεράρχης στον οποίο κάθε λογικός άνθρωπος θα έπρεπε να γυρίζει την πλάτη. Το ποίμνιό του όμως φοβάμαι πως έχει αντίθετη γνώμη. Τον ακούει και τον παίρνει και στα σοβαρά. Και αν αισθάνομαι ότι απειλούμαι από καποιον, αυτός δεν είναι ο κάθε Αμβρόσιος (γεμάτη τέτοια μπουμπούκια είναι άλλωστε η εκκλησία), είναι ακριβώς ο κόσμος αρνείται να κρίνει τον υποτιθέμενο καθοδηγητή του και τον ακολουθεί.

Και αυτους τους ανθρώπους δεν υπάρχει περίπτωση να τους πείσεις πως κάνουν λάθος κλείνοντας στη φυλακη τον Αμβρόσιό τους!
avatar
tktk 16.3.2018 | 14:59
Οι Εβραίοι δεν πήγαν στους φούρνους σε μια μέρα. Προηγήθηκε ρητορική μίσους με άμεσα δολοφονικά αποτελέσματα ετών.
Μάλλον δεν καταλαβαίνεις καθόλου την έννοια της ρητορικής μίσους και η διάκρισή της από μια γνώμη, ιδίως για πρόσωπα με δημόσια θέση.
Τετοιοι νόμοι υπαρχουν σε όλα τα ανεπτυγμένα κρατη και η διάκριση ανάμεσα στις γνώμες και ρητορικές μίσους είναι επιτυχής. Προφανώς είσαι άλλος ένας Έλληνας που πιστεύει ότι ζούμε μόνοι μας στον πλανήτη ή οτι πρεπει κάθε φορά να ανακαλύπτουμε τον τροχό.
avatar
Άρης Κωνσταντινίδης 16.3.2018 | 16:31
Μόλις με αποκαλεσατε "Έλληνα που πιστεύει ότι ζει μόνος στον κόσμο και κάθε φορά πρέπει να ανακαλύψει τον τροχό". Το σχόλιο σας δεν είναι απαξιωτικό? Με παρουσιάζει σχεδόν βλάκα. Επιπλέον θα μπορούσα να ισχυριστώ πως αντιμετωπίζετε ρατσιστικά όχι μόνο εμένα αλλά τους Έλληνες γενικότερα. Γιατί λέτε "άλλος ένας Έλληνας" (από τους πολλούς δηλαδη) "που πιστεύει" (μαζί με όλους τους άλλους ομοίους του) "ότι ζει μόνος και πρέπει να ανακαλύπτει" κλπ.

Λέω να σας κάνω μήνυση βάση του αντιρατσιστικού νόμου. Ποια ποινή σας αξίζει σύμφωνα με τον νόμο που υπερασπίζεστε?
avatar
tktk 16.3.2018 | 20:21
Αρης Κωνσταντινίδης ευτυχώς δεν έχει ποινικοποιηθεί η βλακεία.
Μάθε πρώτα τί προβλέπει ο νόμος και τί τυχόν εμπίπτει σ αυτόν...οι εξυπνάδες περιττεύουν.
Αλέξανδρος Α. 17.3.2018 | 16:24
Στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν 'νόμοι ρητορικής μίσους' καθώς υπάρχει πραγματική ελευθερία λόγου. Όταν λέτε 'ανεπτυγμένα κράτη' προφανώς εννοείτε τα σοσιαλιστικά Ευρωπαϊκά κράτη (που βρίσκονται δεκαετίες πίσω απο τις ΗΠΑ στα δικαιώματα και την ελευθερία απο το κράτος).
Tasos Kotaras 16.3.2018 | 20:24
Ήμουν έτοιμος να συμφωνήσω στο κείμενό σας, όμως νομίζω ότι τελικά ο διάβολος βρίσκεται στις λεπρομέρειες.

Αυτό που δεν έχει γίνει απόλυτα αντιληπτό, είναι ότι ένας ιεράρχης, ή οποιοσδήποτε άλλος με κάποιο αξίωμα, οφείλει να είναι περισσότερο προσεκτικός στον λόγο που εκφέρει από οποιονδήποτε άλλον από εμάς. Και αυτό γιατι δεν εκπροσωπεί τον εαυτό του, αλλά μια συλλογικότητα (η οποία βέβαια δεν τον έχει εκλέξει, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Την συλλογικότητα αυτή μάλιστα την καθοδηγεί και την εμπνέει, αν όχι λόγω της προσωπικότητάς του, τουλάχιστον λόγω της θεσμικής του θέσης. Δεν είναι λοιπόν απόλυτα ελεύθερος να εκφράζεται - όπως καταλαβαίνω ότι υπονοείτε - εκτός βέβαια αν θέλει να πετάξει το ράσο και τα άλλα αξεσουάρ που φέρει πάνω του.

Επομένως, οι φράσεις μίσους που μπορεί να βγούν από το δικό μου στόμα μπορεί να τις πάρει ο αέρας, όμως τα λεγόμενα ενός ιεράρχη βρίσκουν εύφορο έδαφος να φυτρώσουν και να αναπτυχθούν και ίσως κάποτε να μετατραπούν σε πράξεις βίας.

Το πιο επικίνδυνο είναι ότι το φίδι κρύβεται στον κόρφο κάποιου που εμπνέει στους οπαδόυς του εμπιστοσύνη, ελπίδα και αγάπη όπως είναι η Εκκλησία. Αντίθετα από τις κορώνες του Μιχαλολιάκου, που ξέρεις πάνω κάτω τι εκφράζει και πού το πάει, το μίσος που εκφράζει η εκκλησία βρίσκει τους πιστούς με τα αυτιά έτοιμα να ακούσουν το κάθε τι, με κατεβασμένα τα αμυντικά τείχη της λογικής τους. Είναι εκεί στο ξεβράκωμα της λογικής και της αποθέωσης του θυμικού που γενικά κάνει παιχνίδι ο "λαίκισμός" μόνο που δεν περιμένεις να το δεις από την Εκκλησία.

Προφανώς ο νόμος δεν δικάζει με βάση τη θέση και το αξίωμα του καθενός, πόσσω μάλλον την ιδεολογική του ταύτιση, αλλά νομίζω ότι ένας δικαστής με αίσθημα ευθύνης θα έπρεπε να το είχε λάβει υπόψιν και να συντελούσε - τώρα που ήταν νωρίς - ώστε το τέρας να μην μεγαλώσει. Δυστυχώς όμως, το τέρας θα μεγαλώσει με τέτοιες αποφάσεις. Ίσως και άλλοι ιεράρχες τώρα αποφασίσουν να ακολουθήσουν το ρεύμα που διαμορφώνεται.

Συνεχίζοντας και λίγο πιο πέρα, μου κάνει εντύπωση ότι και η ίδια η Εκκλησία δεν τόλμησε να προστατεύσει το "μαγαζί" της. Μήπως αυτό είναι ακόμα χειρότερο; Μερικές φορές η ανοχή του εγκλήματος είναι χειρότερη από το ίδιο το έγκλημα, γιατί τον εγκληματία τον βλέπεις και όσο μπορείς αυτοπροστατεύεσαι, όμως η δύναμη της σιωπηρής συνενοχής των πολλών είναι ένα καζάνι που βράζει, και μέσα σε αυτό βράζουμε όλοι δίκαιοι και άδικοι, λίγο λίγο σαν τον βάτραχο. Κάποια μέρα θα έχουμε γίνει Ιράν, αλλά είτε θα είναι αργά για να το αντιληφθούμε, είτε θα το έχουμε τιμή μας και καμάρι μας.
Αλιόσα 17.3.2018 | 10:14
Συμφωνώ. Το αντιρατσιστικό θέτει κακό προηγούμενο. Αύριο, κάποιος από την άλλη πλευρά θα μηνήσει κάποιον π.χ. που μιλάει δημοσίως για φανταστικούς φίλους και κρεμάλες για παρακίνηση μίσους εναντίον των Χριστιανών. ΔΕΝ λύνεται κανένα πρόβλημα. Απλώς, αστυνομεύεται ολοκληρωτικά ο δημόσιος λόγος ρατσιστικός ή μη.
Tasos Kotaras 17.3.2018 | 23:00
Μάλλον κάνετε παρανόηση. Ο νόμος δεν αφορά περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης. Δεν ασχολείται κανείς με π.χ. μια άποψη (π.χ. "οι ομοφιλόφιλοι είναι διαταραγμένες προσωπικότητες") ούτε ενδιαφέρεται κανείς για τυχόν υποτιμητικές λεκτικές επιθέθεις - βρισιές (άντε να επισύρουν καμία μήνυση για εξύβριση που είναι πταίσμα). Ούτε νομίζω ότι αξίζει να εξετάσει αν δικαιώς ή αδίκως ένα κλάμπ (εν προκειμένω η Εκκλησία) θέλει να αποκλείσει κάποιο μέρος της κοινωνίας από τους κόλπους του.

Εδώ μιλάμε για πρόκληση μίσους και εν δυνάμει πράξεων βίας. Αναγράφω εδώ χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το τι ειπώθηκε, που φαίνεται ξεκάθαρα ότι καλούνται οι οπαδοί/πιστοί να προβούν σε επιθετικές ενέργειες:

"... Είναι οι κολασμένοι της κοινωνίας! ... Ε λοιπόν αυτούς τους ξεφτιλισμένους, φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! ... Μη διστάζετε, λοιπόν! Οταν και όπου τους συναντάτε, φτύστε τους! Μην τους αφήνετε να σηκώνουν κεφάλι! Είναι επικίνδυνοι! ..."

Αν υπάρχει κάποιο ευνομούμενο κράτος που ένα τέτοιο κύρηγμα μίσους θα προστατεύονταν ως "ελεύθερη έκφραση" να μου το πείτε. Αν π.χ. ένας Χρυσαυγίτης ηγέτης έλεγε "όπου πετύχετε κάποιον Πακιστανό μην διστάσετε να τον φτύστε και μην τον αφήσετε να σηκώσει κεφάλ", θα ξύπναγαν ιστορικές μνήμες που θα τρόμαζαν περισσότερο εσάς τους υποστηριχτές της "ελεύθερης έκφρασης".

Από την άλλη, συμφωνώ ότι το να κλείσεις στη φυλακή κάποιον 75-χρονο μπορεί τελικά να ακούγεται γελοίο και ίσως να έφερνε και αντίθετα αποτελέσματα. Αν όμως η εφαρμογή του νόμου έχει αρνητικότερα αποτελέσματα από τη μη εφαρμογή του, αντί να λέμε να καταργηθεί ή να "παγώσει" μπορούμε να ζητήσουμε να γίνει πιο "λογικός". Π.χ. εγώ θα σκεφτόμουν ότι αν υποχρεωνόταν ο υπόδικος να ανακαλέσει δημόσια την υποκίνηση αξιόποινων πράξεων, να την γλύτωνε με χρηματικό πρόστιμο, τουλάχιστον την πρώτη φορά.

Όσο για την γνώμη καθ' εαυτή, προφανώς και δεν τίθεται θέμα να ζητήσεις από κάποιον να αρχίσει ξαφνικά να αγαπάει τους ομοφυλόφιλους ή να θέλει να τους βλέπει στο "μαγαζί" του. Δική του μαγκιά να αντιπαθεί όποιον θέλει, δικό του και το μαγαζί, κανένας δεν υποχρεώνει κάποιον να ψωνίζει από αυτό.
Αλιόσα 18.3.2018 | 19:22
@Tasos Kotaras

Το θέμα δεν είναι ποιοι όντως καταδικάζονται αλλά και το ποιος μπορεί να κατηγορηθεί. Ο φόβος, δεν προκύπτει από την καταδίκη, αλλά από την νομική δυνατότητα να σε πάει κάποια ομάδα συμφερόντων στα δικαστήρια με βάση ένα τρομερά γενικόλογο επιχείρημα περί «υποκίνησης βίας». Χαρακτηριστικές περιπτώσεις, πρόσφατες:
Σώτη τριαναταφύλου- Ιδού μία άποψη για τον νόμο με αφορμή την περίπτωση http://www.kathimerini.gr/918665/opinion/epikairothta/politikh/enos-kakoy-nomoy-myria-epontai
Τάκης Θεοδωρόπουλος, http://www.protagon.gr/epikairotita/44341421571-44341421571
Ζούμε δυστυχώς και σε έναν τόπο τρομερής δικολαγνείας. Όταν ο γείτονας σε πάει σε δικαστήριο για ένα στραβό παρκάρισμα, ας μην ρίχνουμε και άλλο νερό στον μύλο της παράνοιας. ΚΑΜΙΑ εκφορά λόγου δεν πρέπει να διώκεται. Τέλος. Σε υπαρκτές πράξεις υποκίνησης βίας, υπάρχει και η περίπτωση του ηθικού αυτουργού άλλωστε, μην ξεχνιόμαστε.
Κλείνοντας, ο νόμος ο ίδιος ίσως να μην αφορά τυπικά την άποψη την αφορά όμως σίγουρα ουσιαστικά-δυστυχώς αυτό προκύπτει από τα μέχρι τώρα δεδομένα…Όποιος δεν το βλέπει νομίζω πως εθελοτυφλεί… (Και μου κάνει τρομερή εντύπωση που κάποιοι της προοδευτικής πτέρυγας βιάστηκαν να τον κάνουν σημαία)
-να μην ξεχνάμε και την τραγελαφική περίπτωση του ακαδημαϊκού Χάινς Ρίχτερ…
Δον Ιδιώτης 19.3.2018 | 10:48
@;Άρης Κωνσταντινίδης και λοιπούς προλαλήσαντες:

Σαφώς και δεν θα έπρεπε να διώκεται μια γνώμη όσο σκοταδιστική κι αν είναι αυτή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως έχουμε υποκίνηση σε βία (φτύστε τους όπου τους βρείτε κλπ) και αυτό δεν είναι απλή εκφορά γνώμης και μάλιστα όταν εκστομίζεται από κάποιον που κατέχει δημόσιο αξίωμα.
Αλιόσα 19.3.2018 | 18:16
@Δον Ιδιώτη, για αυτήν ΑΚΡΙΒΩΣ την περίπτωση υπάρχει η ηθική αυτουργία.
Δον Ιδιώτης 20.3.2018 | 16:06
@Αλιόσα
Τότε ας διωχθεί με βάση το νόμο περί ηθικής αυτουργίας δεν διαφωνώ
avatar
carryplot 16.3.2018 | 13:45
Έχει ξαναειπωθεί αρκετές φορές και καλό είναι να μην το ξεχνάμε: Ο τελευταίος που καταδίκασε το γνωστό συνάφι, ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. Πέραν εκείνου, ουδείς.
avatar
Psineas 16.3.2018 | 19:53
Ξεχνάτε τον Σημίτη, νομίζω.
avatar
Ανώνυμος/η 16.3.2018 | 14:09
Νομίζω ότι πρέπει να βάλουμε τα θέματα σε μία σειρά. Κατ' αρχήν μου την δίνει απίστευτα στα νεύρα το γεγονός ότι αθηναϊκά μέσα ποστάρουν ανακοινώσεις του Αμβρόσιου με συχνότητα θαρρείς και είναι ο Πατριάρχης, με σκοπό να βλάψουν ένα θεσμό με πολύ περισσότερους και προοδευτικότερων ιδεών εκπροσώπους απ' ότι ένας, με άλλα λόγια κιτρινίζουν και μόνο που ασχολούνται μαζί του! Σιγά ρε παιδιά, ένας μητροπολίτης είναι και μάλιστα από τα Καλάβρυτα, ούτε καν την Πάτρα (αλλά είναι ωραίος ο ήχος, κλικ κλικ κλικ)! Σταματήστε τη διαφήμιση και την αναπαραγωγή, δίνετε πάτημα σε εκατοντάδες άλλους ακραίους Αμβρόσιους στα χωριά και τις πόλεις της Ελλάδας και, τελευταίον, παραδέχεστε τη νίκη τους και την ήττα σας (χαρά που θα κάνουν τώρα τα φασιστογκρουπ)! Δεν είναι έτσι απαραίτητα, ας μην βιαζόμαστε και ας περιμένουμε να δούμε τους λόγους για τους οποίους αθωώθηκε ο Αμβρόσιος, στους οποίους άλλωστε θα βασιστεί και η έφεση ή η αναγωγή της υπόθεσης στο ΕΔΔΑ. Υπάρχει η πιθανότητα να αθωώθηκε ο ίδιος, αλλά όχι τα λεγόμενά του.

Και ένα βασικό ζήτημα, ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους δεν είναι η λύση στην συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά αλλού. Έτσι δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ κάποιοι το οχετολόγιο. Εκτός αν το αδιαχώριστο επιβάλει να δημοσιεύονται τα λεγόμενά της Εκκλησίας από όλα τα μέσα, οπότε πάω πάσο, αλλά πλέον μιλάμε και για χειραγωγημένο τύπο. MUTE κύριοι, όπως έγινε κάποτε και με τη Χρυσή Αυγή!
avatar
ΜΗΔΕΝ ΕΝΑ 16.3.2018 | 15:37
Toν είδαμε και τον προκαθήμενο! Τον Ιερώνυμο. Μέσα στην ανοχή και τη γλύκα... και τα ντιλάκια με την εκάστοτε κυβέρνηση. Θεάρεστη μορφή, τι να σου πω!
avatar
Ανώνυμος/η 16.3.2018 | 17:38
Όταν έλεγα για άλλες φωνές, προφανώς και δεν εννοούσα τον Ιερώνυμο (αν και μιας και τον ανέφερες, χίλες φορές αυτός παρά κανένας Χριστόδουλος). Πιο πολύ εννούσα κάποιους τύπου Φιλόθεος Φάρος (τον οποίο η Σύνοδος έχει στην μπούκα), γιατί υπάρχουν και τέτοιοι!

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι η μονόπλευρη απεικόνιση των χειροτέρων ενός θεσμού δεν διορθώνει τίποτα, φανατίζει και διχάζει τη χώρα. Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι ηττήθηκε ο φιλελευθερισμός επειδή αθωώθηκε ένας 75+ ρασοφόρος. Και δεν βλέπω γιατί έπρεπε να διωχθεί οπωσδήποτε ο παπάς Αμβρόσιος για το παραλήρημά του και όχι πολιτικοί, τύπου Νικολόπουλος για το "Ευρώπη των Πουσταριών (δικό του, όχι λογοκρισία)". Και αντί να μηδενίζεις και να αναφέρεσαι στα ανούσια, θα ήθελα να προτείνεις κάτι πιο επικοδομητικό για το πως θα το καταφέρουμε να το φέρουμε αυτό στην χώρα που γουστάρει ταυτόχρονα Δύση, αμερικανικές σειρές, i-phone, Ρωσία και Πούτιν.

Και όσον αφορά τα ντηλάκια, εδώ δεν φταίει μόνο η Εκκλησία, αλλά η κυβέρνηση που την αφήνει και ο ΠτΔ που την προσκυνάει. Να σου θυμίσω πριν 20 χρόνια περίπου τι έκανε η τότε κυβέρνηση και ένας συντηρητικότατος ΠτΔ με 1.000.000+ υπογραφές για το θρήσκευμα στις ταυτότητες;
avatar
tktk 16.3.2018 | 20:25
Βλαξ Μαμπα
ακόμα και η φράση του Νικολόπουλου έχει τεράστια διαφορά απ το συστηματικό κηρυγμα μίσους του Αμβρόσιου.
Κρίνουμε καθε φορά κατα περιπτωση.
Δε σημαίνει όπως γράφει ένας έξυπνος παραπάνω ότι ποινικοποιούμε την οποιαδήποτε φράση, ακόμη και καποιον που βρίζει τους πούστηδες.
avatar
Μαύρος Γάτος 16.3.2018 | 16:56
Αμ δεν είναι μόνο ένας! Απλά είναι ο πλέον γραφικός και ο πιο εκπεφρασμένα φασίστας
Πυριφλεγέθων 16.3.2018 | 17:31
"Και ένα βασικό ζήτημα, ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους δεν είναι η λύση στην συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά αλλού. Έτσι δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ κάποιοι το οχετολόγιο."

Συμφωνώ ότι δεν θα σταματήσουν καποιοι το οχετολόγιο.Ομως αν γίνει ο διαχωρισμός εκκλησίας - κράτους δεν θα είναι πια δημόσιοι λειτουργοί που θα μιλούν ρατσιστικά και εμεις θα χρηματοδοτούμε κιόλας. Οπως σε όλες τις ευρωπαικές χώρες όποιος θέλει να είναι μέλος της οποιαδήποτε θρησκείας την χρηματοδοτεί ο ίδιος και όχι το κράτος.
avatar
MentalFloss 17.3.2018 | 01:04
Βλαξ Μάμπα,
Αντιλαμβάνομαι τα λεγόμενά σας και εν μέρει συμφωνώ. Βέβαια, πρέπει να πω ότι το mute δεν μπορεί εδώ να λειτουργήσει, επειδή μιλάμε για μια δικαστική απόφαση που προφανώς κάνει όσους κατέθεσαν την μήνυση να αισθάνονται αδικημένοι και μαζί τους όλοι όσοι ασπάζονται την άποψή τους. Ακόμη, ένα σημείο στο οποίο διαφωνώ είναι το εξής: Υπάρχει η πιθανότητα να αθωώθηκε ο ίδιος, αλλά όχι τα λεγόμενά του" . Δεν δικάζονται λεγόμενα στα δικαστήρια, δικάζονται φυσικά πρόσωπα (ή νομικά σε άλλες περιπτώσεις) και κατά τον ίδιο τρόπο δεν καταδικάζονται. Οπότε αν δεν καταδικαστεί ο ίδιος είναι μια τρύπα στο νερό.
avatar
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 16.3.2018 | 14:18
ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ. ΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ, ΑΔΙΑΦΟΡΗ Η΄ ΕΧΘΡΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΗΣ. ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΕΣ. ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
avatar
supertsita 16.3.2018 | 15:25
Μα κύριε Τσαγκαρουσιάνο, η χρεοκοπία της Εκκλησίας είναι δεδομένη και πασίγνωστη. Ποιος δεν γνωρίζει ότι συνώνυμά της είναι ο πηχτός σκοταδισμός, η φανατισμένη μισαλλοδοξία, ο απόλυτος ανορθολογισμός, ο μισάνθρωπος ρατσισμός, η ντροπιαστική μισογυνία της, η χουντο-και φασιστολαγνεία της, η λυσσαλέα εξουσιομανία της, η αρρωστημένη φιλαργυρία της; Αυτό που είναι κατά τη γνώμη μου το πιο σοβαρό ζήτημα είναι η απόλυτη χρεοκοπία της δικαιοσύνης, αν και ούτε εδώ θα πρέπει κανέις να πέφτει από τα σύννεφα, εκτός κι αν είναι αφελής αιθεροβάμων. Θυμόσαστε τη δίκη του Πλεύρη το 2009 για το εμετικό του αντιεβραικό παραλήρημα "Εβραίοι όλη η αλήθεια;" Ενώ καταδικάστηκε πρωτόδικα, στο Εφετείο αθωώθηκε. Δυστυχώς αυτή είναι η Ελληνική δικαιοσύνη και πώς θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στη μικρό, γραφικό, μεσογειακό μας Ιράν; Η μεγάλη πλειοψηφία των δικαστών είναι ακαλλιέργητοι μικρόνοες συντηρητικοί θρησκόληπτοι κυρΠαντελήδες, σαν αυτούς που απαρτίζουν τους απανταχού συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, ό,τι είναι δηλαδή η πλειοψηφία των απλών Ελλήνων νοικοκυραίων, μόνο με μεγαλύτερο κύρος και εξουσία. Και μιλάω έχοντας εμπειρία από πρώτο χέρι επ' αυτού από δικαστικούς λειτουργούς που ποδοπατούνται για να προσκυνήσουν ιερά λείψανα, είναι ζωσμένοι κομποσκοίνια, ακυρώνουν θεσμικές συναντήσεις με συναδέλφους τους γιατί τρέχουν στα μοναστήρια να συναντήσουν καλογέρους κτλ. Αυτό νομίζω είναι το πιο λυπηρό στοιχείο και αυτό που δεν επιτρέπει καμμιά αισιοδοξία για το μέλλον αυτής της χώρας.
thejohnnydebt 16.3.2018 | 16:13
Μαυρο σε ΝΔ,ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ,ΑΝΕΛ,ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ, και λοιπους
που στηριζουν την εκκλησια τοσα χρονια.
Ειναι ενα απο τα λιγα πραγματα που μπορειτε να κανετε
εκτος απο το να καταδικασετε το γεγονος.
Ουτε μας αρκει που βγαινει ο ΣΥΡΙΖΑ και καταδικαζει το γεγονος.
Πραξεις θελουμε,απο λογια χορτασαμε.
Απολυση του δικαστη και του παππα
και τιμωρια χθες......
avatar
Andrikos 16.3.2018 | 16:16
Μακαρι να γινει εφεση. Γνωριζει κανεις;
avatar
supertsita 16.3.2018 | 19:28
Δεν επιτρέπεται έφεση εν προκειμένω σε αθωωτική απόφαση. Η δε εισαγγελέας εισηγήθηκε την αθώωση του...
avatar
leonlm 16.3.2018 | 16:30
Μαλιστα...φρασεις οπως "παπαδολόι", "ολη η εκκλησια" αποτελουν τσουβαλιασμα.Εαν ενας αστυνομικος χτυπησει εναν πολιτη δεν σημαινει πως ΟΛΟΙ οι αστυνομικοι ειναι μπατσοι...εαν ενας ταξιτζης με βρισει δεν σημαιναι πως ΟΛΟΙ οι ταξιτζηδες εναι αξεστοι...εαν ενας εφοριακος τα παιρνει δεν σημαινει πως ΟΛΟΙ οι εφοριακοι ειναι μιζαδοροι.Επικινδυνες λογικες σε περιεργους καιρους
avatar
Leontios 20.3.2018 | 10:20
Σωστά αυτά που λες, αλλά δυστυχώς, άσχετα με το συγκεκριμενο γεγονός. Αν θα ήθελες όντως να κάνεις έναν παραλληλισμό, φαντάσου τον αρχηγό της ασφάλειας Αττικής να προτρέπει δημοσίως να χτυπανε τους πολίτες οι ένστολοι. Και παράλληλα όχι απλά να μην τον εκδιώξει κανείς, αλλά να μην βγαίνει κανείς δημοσίως να καταδικάσει τα λεγόμενά του, ή έστω αντιπροσωπεύοντας τα σώματα ασφαλείας να πάρει σαφείς αποστάσεις από αυτές τις δηλώσεις.
Γιατί να σου υπενθυμίσω ότι σε όλα τα παραδείγματα που αναφέρεις, οι υπόλοιποι των "συναφιών" καταδικάζουν και απομονώνουν ΔΗΜΟΣΙΩΣ τον εκάστοτε "παραφωνο" συνάδελφό τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το αντίστοιχο "συνάφι" τήρησε σιγή, που παραπέμπει σε σιωπηλή αποδοχή έως και σύνταξη με τις απόψεις του Αμβροσίου. Οπότε πως να μην "τσουβαλιάσεις" που λες και εσύ...
avatar
leonlm 22.3.2018 | 00:45
Καταλαβαινω το σκεπτικο σου.Απλα εαν καποιος αδαης διαβασει το "παπαδολόι" νομιζω πως ευκολα θα συμπερανει πως ο ιερεας μιας γειτονιας της Αθηνας ή καποιος μοναχος στο Αγιο ορος που δεν μισει ουτε θεωρει μοιασματα τους ομοφυλοφυλους ειναι ΚΑΙ εκεινος ενας ρατσιστης Αμβροσιος.Προσωπικα γνωριζω και καλους ιερεις,και καλους αστυνομικους και καλους εφοριακους...
avatar
Leontios 4.4.2018 | 11:14
Σας παρακαλώ παίδες, προσπαθήστε να συλλάβετε τα γεγονότα στις σωστές τους διαστάσεις:
Το θέμα δεν είναι ο "άγιος" παπούλης της ενορίας σου, ή ο μοναχός που κυρήττει την αγάπη μέσα από το κελί του στο Άγιο Όρος. Το θέμα είναι η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ της χώρας, των Ελλήνων, αυτή που εκφράζει ΔΗΜΟΣΙΩΣ το πως πρέπει να ζουν οι πιστοί (ίσως και όλοι οι άνθρωποι πάνω στην γη) και μέσω του βήματος τους υποδεικνύουν στην 8χρονη κόρη μου τι είναι σωστό και τι όχι. Τι να το κάνω εγώ αν υπάρχει ένας, δύο, πενήντα, ή δεν ξέρω εγώ πόσοι κυριολεκτικά άγιοι άνθρωποι που μεμονωμένα καθοδηγούν τους -τυχερούς- πιστούς τους σωστά?
123