Living

Η νέα πλατφόρμα Playmotion της Amita Motion έχει κερδίσει αυτούς που αγαπούν τη μουσική

Η Σόνια Δήμογλη, Διευθύντρια Marketing Ελλάδας & Κύπρου της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μας μίλησε για τους στόχους της Amita Motion τα επόμενα χρόνια.

 

ADVERTORIAL

H συναυλία-θεσμός, που πραγματοποιήθηκε για 14η συνεχή χρονιά τον Σεπτέμβριο του 2019, συγκέντρωσε πάνω από 80.000 νέους που κατέκλυσαν το Τείχος των Εθνών στο ΟΑΚΑ. Το νέο τραγούδι «Άλλο Level» που δημιουργήθηκε από το κοινό, την Ελένη Φουρέιρα και τον Lil Barty μέσα από τη νέα της πλατφόρμα, βρέθηκε στις κορυφαίες τάσεις του YouTube με πάνω από 1.500.000 προβολές. Ο λόγος για την Amita Motion και τη νέα της πλατφόρμα Playmotion.

Πώς μπορεί ένας χυμός να έχει αποκτήσει πιστούς fans με αγάπη για τη μουσική; Τι νέο ετοιμάζει η Amita Motion, η οποία εδώ και 14 χρόνια έχει άμεσα συνδεθεί με τη μουσική και τη θετική ενέργεια; Συναντήσαμε τη Σόνια Δήμογλη, Διευθύντρια Marketing Ελλάδας & Κύπρου της Coca-Cola Τρία Έψιλον, και μας μίλησε για τους στόχους της Amita Motion τα επόμενα χρόνια, τα καινούρια προϊόντα της οικογένειας Amita αλλά και τον ρόλο της μάρκας στην κατηγορία του χυμού.

 

 

 

— 14 χρόνια Ημέρα Θετικής Ενέργειας φέτος και 80.000 κόσμου κατέκλυσαν το Τείχος των Εθνών στο OAKA για να παρακολουθήσουν το μεγαλύτερο line up που είχε ποτέ η ΗΘΕ. Ποιο μπορεί να είναι το επόμενο βήμα για την Amita Motion και την Ημέρα Θετικής Ενέργειας;

Καταρχάς θα ήθελα να πω ότι είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μετά από τόσα χρόνια η ΗΘΕ παραμένει για τους φίλους της Amita Motion το πιστό ραντεβού του Σεπτεμβρίου. Αν και η ΗΘΕ πραγματοποιείται εδώ και 14 χρόνια, κάθε χρόνο εξελίσσεται και προσφέρει νέες εμπειρίες. Φέτος, μάλιστα, η Amita Motion δημιούργησε τη νέα μουσική πλατφόρμα Playmotion, για να μεταφέρει τα συναισθήματα της Ημέρας Θετικής Ενέργειας όλη τη χρονιά. Με δράσεις που ξεκλειδώνουν σταδιακά μέσα στη χρονιά, κάθε μέρα είναι πλέον ΗΘΕ, κάθε μέρα η μουσική είναι κοντά μας και κάθε μέρα πραγματοποιούνται ξεχωριστοί διαγωνισμοί που μας εκπλήσσουν.

 

 

Συνεπώς, το επόμενο στοίχημα για εμάς είναι να παραμείνουμε επίκαιροι και μέσα από τη νέα μας πλατφόρμα Playmotion και φυσικά την ΗΘΕ, να εξελίξουμε τις εμπειρίες και τα συναισθήματα που προσφέρουμε στους νέους γύρω από τη μουσική κι όχι μόνο. Θέλουμε ταυτόχρονα, μέσα από τις δράσεις μας, να προσφέρουμε κάτι πίσω στην κοινωνία. Σχεδιάζουμε ήδη τα επόμενά μας βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.

 

— Μιλάτε για αναβάθμιση και ανανέωση. Ζούμε σε μία εποχή που συνεχώς οι τάσεις και επιθυμίες των καταναλωτών αλλάζουν, γι' αυτό μία εταιρεία πρέπει να είναι σύγχρονη και ευέλικτη για να τους κερδίζει συνεχώς. Πώς μπορεί μία τόσο μεγάλη εταιρεία σαν την Coca-Cola Τρία Έψιλον, με 50 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, να ακολουθεί τις τάσεις και ειδικά σε μία τόσο ανταγωνιστική κατηγορία όσο του χυμού;

Είμαστε η εταιρεία που το 1983 παρήγαγε τον πρώτο συσκευασμένο, 100% φυσικό χυμό στην Ελλάδα. Από τότε διευρύνουμε συνεχώς την κατηγορία, έχοντας πάντα ως στόχο να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας νέα προϊόντα και περισσότερες επιλογές. Φέτος μόνο παρουσιάσαμε στην αγορά τη νέα σειρά της Amita, «Amita Εξοχή», που προσφέρει μοναδικούς γευστικούς συνδυασμούς 100% φυσικών χυμών, εμπνευσμένους από τα φρούτα του τόπου μας (Πελοπόννησο, Μακεδονία, Θεσσαλία), αλλά και την «Amita Free», μια νέα καινοτόμα σειρά χυμών με λιγότερες θερμίδες*, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Θα εστιάσω στην «Amita Free», μια και είναι το πιο πρόσφατο μας λανσάρισμα. Πρόκειται για μία καινοτομία που ανταποκρίνεται στις τάσεις της αγοράς και την ανάγκη των καταναλωτών μας για έναν υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο ζωής. Πιστεύουμε ότι είναι μια καινούρια πρόταση, η οποία θα ανατρέψει τα δεδομένα στην κατηγορία των χυμών ραφιού, μειώνοντας τις θερμίδες στα φρουτοποτά και έχοντας στο επίκεντρο πάντα τις γευστικές προτιμήσεις της ελληνικής αγοράς.

 

 

 

*με λιγότερες θερμίδες από τα αντίστοιχα φρουτοποτά με ζάχαρη
Living