Mικροπράγματα

186 ζωοφιλικά σωματεία της Ελλάδας απαιτούν την «απαγόρευση κάκιστου εθίμου της Εκκλησίας»

Η κακοποίηση ζώων τη βραδιά της Ανάστασης

Φωτο αρχείου

 

Αν αγαπάς τα ζώα (όλα τα ζώα, όχι μόνο σκύλους και γάτες) δεν ξέρεις από πού να πρωτοαρχίσεις. Το Πάσχα που σουβλίζονται άπειρα αρνιά μοιάζει με σταγόνα στον ωκεανό το να ζητάς το παρακάτω. 

 

Πάντως η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (56 Σωματεία) και η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 130 Ζωοφιλικών Σωματείων έγραψαν στην Αστυνομία, την Εισαγγελία, τη Μητρόπολη Πάτρας αλλά και στον Αρχιεπίσκοπο ζητώντας κάτι συγκεκριμένο:

 

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΚΙΣΤΟΥ ΕΘΙΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Προς:
 Εισαγγελία Πρωτοδικών Πατρών
 Αστυνομική Διεύθυνση Πατρών
 ΑΤ Πατρών
Κοινοποίηση:
 Γ.Α.Δ. Αχαΐας
 Ιερά Μητρόπολις Πατρών
 Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και πάσης Ελλάδος
 Δήμος Πατρέων

 

Φωτο αρχείου

 

Θέμα: Απαγόρευση κάκιστης τήρησης εθίμου με ταλαιπωρία ζώων στις Eκκλησίες.

 

Αξιότιμοι κύριοι,
Με αφορμή την επεισοδιακή Ανάσταση στον Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Πάτρα το 2015, με το ζωντανό αρνί δεμένο στην εξέδρα της Αναστάσεως για τις ανάγκες λοταρίας, την ώρα που οι πιστοί προσέρχονταν για να γιορτάσουν την Ανάσταση, και την ώρα που οι καμπάνες χτυπούσαν ενώ παντού ακούγονταν κροτίδες και το ζώο προσπαθούσε να λυθεί βελάζοντας, η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία και η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή επισημαίνει και υπενθυμίζει ότι τέτοια πράξη συνιστά κακοποίηση και απαιτείται η διαδικασία αυτόφωρο σε περίπτωση εφαρμογής τέτοιων συμπεριφορών.


Η κακοποίηση ζώου είναι βαρύ πλημμέλημα βάσει του Ν.4039/12.
Οι παραβάσεις δε της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του Ν.1197/81 όπως αυτές τροποποιήθηκαν με το άρθρο 47 του Ν.4235/2014, τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και με χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ έως δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, αλλά και διοικητικά πρόστιμα της τάξης έως 30.000 ευρώ ανά ζώο
Για όλα τα παραπάνω παρακαλούμε για τις ενέργειές σας άμεσα προκειμένου να προληφθούν και να απαγορευθούν εφέτος τέτοιες συμπεριφορές και τήρηση τέτοιων εθίμων εν μέσω λατρευτικών τελετών σε χώρους μάλιστα όπως οι εκκλησίες που αφενός είναι καταφανώς παράνομες αφ' ετέρου προσβάλλουν τη χώρα μας προβάλλοντας βάρβαρα-παγανιστικά έθιμα.


Σε περίπτωση μη τήρησης του νόμου παρακαλούμε όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες και διαδικασίες.

 

Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (56 Σωματεία)
και
Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 130 Ζωοφιλικών Σωματείων
Η Πρόεδρος Η Γραμματέας
Α. Βυσσίνου Μπομπολάκη Μ. Χουστουλάκη

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

Mικροπράγματα Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

2.1.2020
11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

Mικροπράγματα 11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

23.11.2019
Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

Mικροπράγματα Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

17.11.2019
Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

Mικροπράγματα Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

28.10.2019
6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

Mικροπράγματα 6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

26.10.2019
Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

Mικροπράγματα Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

14.10.2019
Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

Mικροπράγματα Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

27.8.2019
ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

Mικροπράγματα ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

20.8.2019
«Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

Mικροπράγματα «Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

12.7.2019
20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

Mικροπράγματα 20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

10.7.2019
12 Σχόλια
avatar
Harlan 16.4.2017 | 12:04
Οταν τα σφάζουν - με εντελώς βάρβαρο και ανεπίτρεπτο - τρόπο οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες, τότε σκίζουμε τα καλτσόν μας από ιερή αγανάκτηση. Τα σχόλια εδώ στην lifo για το συγκεκριμένο θέμα είναι ενδεικτικά. Πως τολμούν αυτοί οι μαυριδεροί να μην σέβονται τους ελληνικούς μας νόμους; Μέχρι και σχόλια για ομαδικούς βιασμούς (που διαπράττουν αυτοί οι ασεβείς μουσουλμάνοι) πέρασαν από την λογοκριτική ματιά της lifo. Αν και το άρθρο ασχολιόταν με τις σφαγές χαλάλ, τα σχόλια ασχολούνταν (και) με βιασμούς.

Εννοείται ότι απεχθάνομαι τόσο τις σφαγές (γενικά) όσο και τους βιασμούς. Αλλά μου έκανε εντύπωση στο συγκεκριμένο άρθρο το μένος όλων των σχολιαστών προκειμένου να τηρηθούν οι ελληνικοί νόμοι από τους πρόσφυγες.

Όταν όμως τους ελληνικούς νόμους τους παραβαίνει η ορθόδοξη εκκλησία, τότε σφυρίζουμε αδιάφορα. Όλα είναι τέλεια και οι φιλοζωικές οργανώσεις είναι κάτι γραφικοί τύποι που δεν αξίζουν να τους παίρνουμε σοβαρά.

Άλλωστε το γράφουν και τα Ιερά Ευαγγέλια. Ο Χριστός, πριν ανέβει τον Γολγοθά έβγαλε ένα αρνί στην λοταρία. Αρα μπορούν οι σημερινοί πιστοί να βασανίζουν ζώα αλύπητα.

Λοταρία, τζόγος, τζέρτζελο και επίδειξη (βαρελότα) υμνώντας και δοξάζοντας Εκείνον που έδιωξε τους έμπορους από τον Ναό.
Και πλήρης αδιαφορία για τον Αμνό. Που τον δένουν σε έναν πάσσαλο και τον βασανίζουν - πριν τον σφάξουν (καραμπινάτα παράνομα).

Ολο αυτό το βασανιστήριο το βαφτίζουν γιορτή (και θρησκεία) της Αγάπης. Μεγαλύτερη υποκρισία δεν έχω ξαναδεί.
avatar
Love travelling 16.4.2017 | 20:08
Θέλω να απαντήσω στο πρώτο κομμάτι του σχολίου σου επειδή σχολιάζεις χωρίς να έχεις ιδέα...Έζησα 6 μήνες στην Τουρκία και είδα τα έθιμα τους...
1ον Σφάζουν το αρνί με τέτοιο τρόπο που πεθαίνει αμέσως οπότε δεν το βασανίζουν καθόλου ;)
2ον Ο σεβασμός και η αγάπη που έχουν για τα ζωα είναι τεράστιος και σαν Έλληνες δεν θα τούς φτάσουμε ποτέ (πχ φολες στην Ελλάδα είναι τοπ μόδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια )
3ον ο σεβασμός για τα ζώα είναι κάτι προσωπικό και δηλώνει παιδεία...Ακόμα και αν oι μουσουλμάνοι έκαναν αυτά που ανέφερες δεν έχει νόημα να συγκρίσεις καταστάσεις...είναι η κουλτούρα τους και μαγκιά μας πού το σεβόμαστε...το θέμα είναι να καλλιεργήσουμε παιδεία στο λαό μας να σέβεται τα ζώα και να μην βλέπει αυτές τις αουγκανιστικες συνήθειες και έθιμα που συνεχίζει η εκκλησία μας :)
Heuristically programmed ALgorithmic computer 16.4.2017 | 23:10
1) Είμαι περίεργος να μας περιγράψεις πως σφάζουν ένα αρνί χωρίς να το βασανίσουν και που πεθαίνει μάλιστα αμέσως.

2) Οι Τούρκοι δεν ρίχνουν φόλες το αφήνω ασχολίαστο, πάω στοίχημα στα βάθη της Τουρκίας που δεν πιάνει κινητό (που λέει ο λόγος) κάνουν τα ίδια και χειρότερα.

Καλή προσπάθεια αλλά δεν έπεισες.

avatar
Love travelling 17.4.2017 | 11:16
Prota apo ola piga sta vathi tis tourkias,ena xorioudaki konta sti kappadokia kata ti diarkeia (.....)


[ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ όχι greeklish]
avatar
Ανώνυμος/η 17.4.2017 | 14:57
Ποιος σου είπε ότι διαφωνουμε με την τιμωρία των χριστιανων που παραβιάζουν τους νομους περι ζώων;

Στο άρθρο που αναφέρεσαι υπήρχε η εξης ερώτηση:

Γιατί οι φιλόζωοι καταγγέλουν τους πρόσφυγες που ζουν σε συγκεκριμένα στρατόπεδα της Ελλάδας Προβλήματα πρώτου κόσμου;

Εδώ υπάρχει καποια αμφιβολία περι προβληματα πρώτου κόσμου; υπάρχει αμφιβολία ηθικης "αναγκη vs φιλοζωίας"; υπάρχει νομικό πλαίσιο και πρέπει να τηρηθεί, που ακριβως το άρθρο αυτό βάζει προβληματισμο εαν θα πρέπει να τηρηθεί ο νόμος; πουθενα.

Είναι σαφες, ότι τελεστηκε παρανομη πραξη, οι οργανώσεις το κατήγγειλαν, η δικαιωσύνη πρεπει να αποδωθει, που ακριβως βλέπεις να φερνει καποιος την οποιαδήποτε αμφιβολία όπως έγινε στο άρθρο με τους μετανάστες "Προβλήματα πρώτου κόσμου;"

Κάνεις το ακριβως αντιθετο με τους "ναι αλλα για τους μεταναστες δεν λέτε τιποτα", "ναι αλλα για το Ισλαμ δεν λέτε τιποτα", εσυ; "ναι αλλα για τους χριστιανους δεν λέτε τιποτα". Μια φορα, μια χαρα τα λέμε και για τους χριστιανους και τους μουσουλμάνους, και τους μεταναστες, και τους ντοπιους, και για τους θεους τους ιδιους, αλλοι μεροληπτουν ιδεολογικα. Οπως εχει πει αλλωστε και ο φιλος μου ο μικρος κουμουνιστης είμαι λεγκαλιστης (και έχει δικιο).
avatar
Harlan 18.4.2017 | 09:48
Φυσικά και έχεις δίκιο - θεωρητικά.
Η διαφορά βρίσκεται στο δια ταύτα. Στο τι πραγματικά γίνεται.
Όταν πατανομούν οι μετανάστες, πέφτουν εισαγγελείς, πέφτει αστυνομία - το κράτος δείχνει τον σκληρό εαυτό του. Οταν παρανομεί η εκκλησία, το κράτος σφυρίζει αδιάφορα.

Όταν λοιπόν μπουκάρουν οι αστυνομικοί στα γραφεία των υπέυθυνων της λοταρίας και τους οδηγήσουν με χειροπέδες στο τμήμα, όταν ο εισαγγελέας απαγγείλει κατηγορίες και στείλει τους υπέυθυνους στο εδώλιο, τότε θα έχεις και πρακτικά δίκιο.
Double Helix 18.4.2017 | 08:25
Φίλτατε τα ίδια και για τους Χριστιανούς που σφάζουν αρνιά αβέρτα χωρίς να πληρούν τηρούν τους σύγχρονους κανόνες υγιεινής.

Για τα θερμοκήπια όπου αναγκάζονται τα φυτά να αναπτύσονται σε ψεύτικα κλίματα, εκτός του φυσικού τους χώρου θα πούμε τίποτα;
avatar
Ανώνυμος/η 18.4.2017 | 16:13
HARLAN δεν εγκάλεσες σε υποκρισία και διπλά μετρα και σταθμα το κράτος ΑΛΛΑ τους σχολιαστες ( ότι κάνουμε τα στραβα ματια στους χριστιανους αλλά εξαντλουμε όλη την νομιμοφροσυνη στους μεταναστες/προσφυγες. Αυτο είπες ακριβως εδω:

Οταν τα σφάζουν - με εντελώς βάρβαρο και ανεπίτρεπτο - τρόπο οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες, τότε σκίζουμε τα καλτσόν μας από ιερή αγανάκτηση. Τα σχόλια εδώ στην lifo για το συγκεκριμένο θέμα είναι ενδεικτικά. Πως τολμούν αυτοί οι μαυριδεροί να μην σέβονται τους ελληνικούς μας νόμους; Μέχρι και σχόλια για ομαδικούς βιασμούς (που διαπράττουν αυτοί οι ασεβείς μουσουλμάνοι) πέρασαν από την λογοκριτική ματιά της lifo. Αν και το άρθρο ασχολιόταν με τις σφαγές χαλάλ, τα σχόλια ασχολούνταν (και) με βιασμούς. Πηγή: www.lifo.gr

Εαν έλεγες ότι το κρατος εθελοτυφλει απέναντι στην εκκλησία θα είμουνα μαζί σου, μόνο που δεν είπες αυτο. Εμας έκρινες με εμμεσως πλην σαφως το αυτονόητο (ότι ειμαστε ρατσιστες), σε αυτό απαντησα και μαλιστα καθόλου θεωρητικα.

Οποτε το ξαναλέω, το αρθρο βασει του οποιου μας κατακρίνεις με επιχείρημα "στο αρθρο με τους μεταναστες έτσι....αλλά στο άρθρο με τους χριστιανους γιουβετσι" είχε έναν προβληματισμο που αυτό το άρθρο ΔΕΝ έχει, τα σχόλια στο άλλο αρθρο ήταν απαντηση στον προβληματισμο περι συναισθηματικης ηθικης vs νομιμότητας, η ίδια απάντηση θα ήταν εαν αυτό το αρθρο έβαζε προβληματισμο θρησκεία vs νομιμοτητας, η ιδια απάντηση θα ήταν εαν ο προβληματισμος ήταν ιδεολογία vs νομιμοτητας κτλ.

Το προβλημα δεν είναι καθολου "θεωρητικο" όταν έχει πρακτικες επιπτώσεις στην πολιτικη που εν συνεχεία αυτη οριζει τις ζωές μας, τις δικές μας αλλά και των μεταναστών/προσφυγων.

Και θα σου το πάω και αλλιως, για ένα περίεργο λόγο κανενας πλεον "ανθρωπιστης" δεν ασχολήται με το γεγονός ότι έχουμε 50-60.000 ανθρώπους να βολοδερνουν χωρίς σκοπο, χωρίς παρον ή μελλον σαν τις αδικες κατάρες, αλλα το δικαίωμα να σκοτώνουν αδεσποτα ζώα; ας προβληματιστουμε αλλα προς θεου μην κατακρίνουμε... την συγκριτικη ρητορική την γνωρίζω όπως βλέπεις πολυ καλα αλλα αναγνωρίζω ότι η μονη αξία που έχει είναι δημαγωγικης φύσεως και όχι επιλυσης προβληματων.

Οταν ολοι αυτοι οι μεταναστες/προσφυγες αφεθουν στον γενικο πληθυσμο της χωρας (που ανοικουμε) τι νομίζεις ότι θα συμβει; τα προβληματα που κρυβουμε κατω από το χαλι θα μας χτυπήσουν κατάμουτρα και θα είναι πλεον αργα ΚΥΡΙΩΣ για τους μεταναστες/προσφυγες και δεν θα είναι για τα αδεσποτα.

Με την ακροδεξια (μιας και απο την πρωτη σου παραγραφο καταλαβαίνω ότι σε απασχολει) όχι μόνο δεν έχουμε τελιώσει αλλά θα γίνει πιο δυσκολα αντιμετωπίσημη και το μεταναστευτικό είναι σταθμος κλειδι.

Προς το παρόν οι μόνοι που ασκουν κριτικη στο μεταναστευτικο είναι οι ακροδεξιοι και όλοι ξερουμε τι είδους κριτικη ασκουν, αυτό πρέπει να σταματήσει από χθες κι ολας.


Υ.Γ.Μην παρεξηγηθω, δεν σε κατηγορω για συγκριτικη ρητορικη εκ προθέσεως και ότι μας είπες "υποπτους"
απο κακία, αλλά προβληματισου εαν είπαμε κάτι "υποπτο" ή το προφανες, ότι καποιοι άνθρωποι τελεσανε παρανομες πραξεις και πρεπει να θεωρηθουν παρανομες, το εαν θα αποδοθει δικαιοσυνη είναι άλλου παπα ευαγγελιο (και σε αυτο εχεις δικιο ότι η εκκλησία και πολλοι αλλοι την σκαπουλάρουν).
avatar
Harlan 18.4.2017 | 21:53
Δεκτή η κριτική σου, ευχαριστώ για το καλοπροαίρετο σχόλιο. Θα έπρεπε να είχα κάνει πιο ξεκάθαρο, ότι εννοώ το κράτος.
Και εγώ βρίσκω την συγκριτική ρητορική ανούσια.

Ας μείνουμε στο θέμα του άρθρου που είναι η λοταρία και ο παράνομος βασανισμός του ζώου.
Για τους μετανάστες (το ότι θα μας σκάσει το πρόβλημα κατάμουτρα) συμφωνώ μαζί σου, αλλά αυτά σε άλλο άρθρο.
Φερόμενος 17.4.2017 | 12:04
«…απαγόρευση κάκιστου εθίμου της Εκκλησίας…»

Δεν αποτελεί έθιμο ΤΗΣ Εκκλησίας όπως αναφέρεται στον τίτλο αλλά συνήθεια(;) κάποιας εκκλησίας των Πατρών. Συνληθεια που υπάρχει π.χ. σε πολιτιστικά σωματεία της Αράχωβας αν δεν κάνω λάθος, όπως και σε πολλές λοταρίες της επαρχίας. Παρουσιάζεται σαν να υπάρχει Εκκλησιαστική παράδοση ένα πράγμα δεσίματος αρνιού στην εξέδρα παραμονές τη Αναστάσεως κάτι που δεν ισχύει φυσικά. (Ούτε οι κροτίδες ούτε καν το σούβλισμα είναι "Εκκλησίασικό έθιμο". Στο Άγιο όρος π.χ. τρωνε ψάρι)
avatar
mimikos 18.4.2017 | 03:38
Αυτο το αρνακι στη φωτο,φαινεται τοσο νόστιμο!!!
kaviyas 19.4.2017 | 00:47
Εγώ δεν καταλαβαίνω προς τι το θέμα. Προσωπικα, και δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν, δεν μ απασχολεί πως σφάζουν ένα ζώο.
Η ζωοφιλία μου φαίνεται δήθεν και υποκριτική. Μια first world ευαισθησία για ανθρώπους, που δεν πεινούν και μπορούν ν αλλάξουν το κρέας με κάτι άλλο.
Όπως πολλοί πριν από εμένα έχουν πει, δικαίωμα τους, να είναι υποκριτες και να νομιζουν, οτι ειναι καλύτεροι από όλους, αλλά τουλάχιστον να μην προσπαθούν να επιβάλλουν τις απόψεις τους στους αλλους.
Τώρα ως προς το θέμα της σφαγής των αρνιών από τους μετανάστες, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω το πρόβλημα των σχολιαστων. Η σφαγή είναι σφαγή. Δεν υπάρχει πολιτισμένη σφαγή. Μπορεί κάποιες τρομερά μοντέρνες μονάδες να έχουν ειδικά μηχανήματα, που να ναρκωνουν πρώτα τα ζώα, αλλά σας διαβεβαιώνω, ότι το μεγαλύτερο ποσοστο των ζώων στην Ελλάδα τα σφάζουν με παρόμοιο τροπο μ αυτο των προσφύγων. Τους κόβουν τον λαιμό. Απλώς είναι πιο καθαρά τα σφαγεία. Τώρα αν όλοι εσείς νομιζετε, οτι ενα καθαρό σφαγείο είναι με κάποιο τρόπο ένας πιο πολιτισμένος θάνατος για το ζώο, τότε τι να πω σκεφτε ξέρετε.
Κατά τ αλλα Κάθε Πάσχα θα λέμε τα ίδια. Οι βιγκαν θα σκούζουν και οι υπόλοιποι θα τσακωνόμαστε για την πετσούλα αδιαφορώντας για τον τρόπο, που πέθανε το ζώο, όπως ακριβώς όλοι αδιαφορούμε για εκατοντάδες τρομερά γεγονότα, που συμβαίνουν κάθε στιγμή στην γη. Να τωρα που σας μιλάω, σκοτώνεται κόσμος. Βιαζονται γυναίκες και παιδιά. Τώρα ακριβώς που διαβάζεται αυτές τις γραμμές. Θα κάνετε κάτι γι αυτό; Μπορείτε να κάνετε κάτι γι αυτό; Ακόμη και να μπορούσατε πραγματικάόλοι εσείς πιστεύετε, ότι θ αφήνατε την βολή σας Ή θα διακινδυνευατε την ζωή σας για αγνώστους; Και όχι τα σχόλια στο facebook και στην lifo δεν αλλάζουν τίποτα.
Θα σας φέρω το απλούστατο παράδειγμα (δεν είναι δικό μου, είναι του Louis ck). Όλοι ξέρουμε τις συγκλονιστικά απάνθρωπες συνθήκες για τους εργαζομενους υπό τις οποίες παράγονται τα καταναλωτικά αγαθά, που εμείς χαιρόμαστε εδώ στον ανεπτυγμένο κόσμο. Κόσμος αυτοκτονεί στην Κίνα στα εργοστάσια, που φτιάχνουν κινητά και τηλεοράσεις ας πουμε. Δεν βλέπω όμως κανέναν ευαίσθητο να ΜΗΝ αγοράζει κινητό. Γιατί αλλιώς πως θα μπορέσει να γράψει τα ψαγμένα ευαίσθητα "κατηγορω" του την ωρα, που κάνει το χοντρό του στην τουαλέτα. Κανένας δεν θα πάθαινε τίποτα χωρίς κινητό. Είναι μια μίνιμουμ θυσία. Κανένας κίνδυνος. Και όμως εθελοτυφλούμε σ όλα τα προβλήματα και διαλέγουμε, που θα το παίξουμε πολιτισμένοι.
Ζούμε στην εποχή της απόλυτης υποκρισίας και της κόρης αυτής, της πολιτικής ορθότητας.