Καταγγελία για αποτρόπαια πράξη ταξιτζή του Taxibeat στην Αθήνα
Mικροπράγματα

Καταγγελία για αποτρόπαια πράξη ταξιτζή του Taxibeat στην Αθήνα

To απίστευτο περιστατικό και η απάντηση της εταιρίας

Δημοσιεύουμε την καταγγελία του Γιώργου Ανδρουλάκη όπως μας την έστειλε. Είναι φίλος μας και πλήρως αξιόπιστος. Τα πλήρη στοιχεία του, όπως και όλα τα στοιχεία της αλληλογραφίας του με το TaxiBeat είναι στη διάθεσή του LIFO.gr, και είναι ήδη γνωστά και στην εταιρία. 

 

Προχτές λοιπόν, ο Γ.Α. επικοινώνησε με το Taxibeat:

 

Καλησπέρα,

είμαι πελάτης σας αρκετά χρόνια και χρησιμοποιώ το taxibeat συστηματικά, διότι το σέρβις είναι ανώτερο από αυτό των τυχαίων ταξί που σταματάει κανείς στο δρόμο. Παρόλο που έχω την εντύπωση ότι τον τελευταίο χρόνο η ποιότητα των υπηρεσιών σας έχει πέσει αρκετά, δεν έχω μπει ποτέ στον κόπο να κάνω κάποια αρνητική κριτική.

 

Χθες το βράδυ, μαζί με ένα φίλο μου, χρησιμοποιήσαμε το Taxibeat (Στοιχεία οδηγού: A.S. TAB 62xx- Σ.Σ. Τα πλήρη στοιχεία στη διάθεση της εφημερίδας μας, έτσι όπως έχουν γνωστοποιηθεί και στο Taxibeat) για μία διαδρομή από Κεραμεικό προς Νέο Kόσμο.

 

Λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, στην οδό χαμηλής κυκλοφορίας Τυμφρηστού, βλέπουμε 4 γάτες να κάθονται στη μέση του δρόμου, έξω από το σουβλατζίδικο "Τα σκαλάκια". Τονίζω ότι οι γάτες ήταν εμφανέναστατες ακόμα και από το πίσω κάθισμα στο οποίο καθόμουν. Παρόλη την παρότρυνση και εμένα και του φίλου μου να σταματήσει, ο οδηγός του ταξί συνέχισε κανονικά, με αποτέλεσμα να σκοτώσει τη μία από αυτές.

 

Στη συνέχεια σα να μην έγινε τίποτα, συνέχισε να οδηγεί. Κατόπιν έντονης διαμαρτυρίας μας, σταμάτησε, απολογήθηκε απαθέστατα ότι δεν τις είδε και τελικά του είπα να εξαφανιστεί από μπροστά μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι η απάθειά του πριν σκοτώσει τη γάτα αλλά και μετά, ήταν αποστομωτική.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, απαιτώ

 

1. Να μη χρεωθώ για αυτή τη διαδρομή, μιας και τελικά δεν έφτασα στον προορισμό μου και επιπλέον επιφορτίστηκα ψυχολογικά από την κτηνώδη απάθεια του οδηγού σας.

 

2. Να με ενημερώσετε για τα πειθαρχικά μέτρα που θα λάβετε εναντίον του συγκεκριμένου οδηγού και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε οι οδηγοί σας να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες.

 

Τέλος, τονίζω με απόλυτη βεβαιότητα ότι δεν επρόκειτω περί ατυχήματος. Ο οδηγός σας με απόλυτη διαύγεια επέλεξε να μη φρενάρει, ρισκάροντας να σκοτώσει τέσσερις γάτες.

 

Λογικά θα γίνει καταγγελία και από τον ιδιοκτήτη του ψητοπωλείου, στον οποίο η άτυχη γάτα ανήκε.

Αναμένω απάντησή σας το συντομότερο δυνατό. 

 

¤

H απάντηση απ' το Taxibeat, μερικές ώρες αργότερα. 

 

Kαλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

Λυπούμαστε πραγματικά πολύ για το περιστατικό που συνέβη στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε σήμερα Σάββατο 17/06/2017 και ώρα 01:51.

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, να έχουμε τέτοια επικοινωνία με τους επιβάτες μας ώστε να γνωρίζουμε τί ακριβώς συμβαίνει στις διαδρομές τους!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα πραγματοποιηθούν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι τόσο στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε όσο και στον λογαριασμό του οδηγού που σας εξυπηρέτησε του κύριου S. A., καθώς η φιλοσοφία του Taxibeat αλλά και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους συνεργαζόμενους οδηγούς απέχει από την εικόνα που μας περιγράψατε.

Είναι σημαντικό να σας αναφέρουμε ότι δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση της χρέωσης της συγκεκριμένης διαδρομής, καθώς η διαδρομή αυτή έχει πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνο το σημείο κανονικά.

Λυπούμαστε πολύ για την αναστάτωση που προκλήθηκε και την εμπειρία σας και θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι από την πλευρά μας θα δουλέψουμε σκληρά για να σας παρέχουμε ευχάριστες εμπειρίες Taxibeat στο μέλλον, ενώ παραμένουμε στη διάθεσή σας για ότι άλλο χρειαστείτε.

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

Taxibeat CX Team

 

 

ΥΓ. Ελπίζω πως πέρα απ' τις κλισέ γενικότητες της απάντησης του Taxibeat, θα ακολουθήσει και νέα επικοινωνία που θα απαντά στη συγκεκριμένη ερώτηση («Να με ενημερώσετε για τα πειθαρχικά μέτρα που θα λάβετε εναντίον του συγκεκριμένου οδηγού και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε οι οδηγοί σας να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες») και που θα αποδίδει δικαιοσύνη. 

 

Τα χρήματα είναι δευτερεύον ζήτημα φυσικά και μονάχα συμβολικά τα ζήτησε ο άνδρας που έκανε την καταγγελία, όμως για το «δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση της χρέωσης της συγκεκριμένης διαδρομής, καθώς η διαδρομή αυτή έχει πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνο το σημείο κανονικά» δε θέλω να μιλήσω, γιατί σίγουρα θα πω κάποια πολύ βαριά κουβέντα. 

Mικροπράγματα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

Mικροπράγματα Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

14.10.2019
Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

Mικροπράγματα Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

27.8.2019
ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

Mικροπράγματα ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

20.8.2019
Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

Mικροπράγματα Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

30.7.2019
«Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

Mικροπράγματα «Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

12.7.2019
20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

Mικροπράγματα 20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

10.7.2019
"Κλιματισμός Ώρα Μηδέν", και άλλες 15 #καύσωνας_movies!

Mικροπράγματα "Κλιματισμός Ώρα Μηδέν", και άλλες 15 #καύσωνας_movies!

28.6.2019
Ο φονικός καύσωνας του 1987 μέσα από 11 εικόνες

Mικροπράγματα Ο φονικός καύσωνας του 1987 μέσα από 11 εικόνες

28.6.2019
Η ζωή και ο θάνατος της Ρένας Παγκράτη

Mικροπράγματα Η ζωή και ο θάνατος της Ρένας Παγκράτη

25.6.2019
Οι 24 πιο καλτ διαφημίσεις σημερινών Ελλήνων υποψηφίων

Mικροπράγματα Οι 24 πιο καλτ διαφημίσεις σημερινών Ελλήνων υποψηφίων

26.5.2019
23 Σχόλια
12
avatar
ثانوس 19.6.2017 | 17:55
Έχει απόλυτο δίκιο ο πελάτης που αγανάκτησε, καθώς η απάθεια του οδηγού ήταν όντως κτηνώδης.

Όμως, χωρίς να αμφισβητώ απαραίτητα τις προθέσεις του, οφείλω να πω πως μου χτύπησε άσχημα ότι η πρώτη του απαίτηση ήταν "Να μη χρεωθώ...". Μια γατίσια ζωή έφυγε άδικα κι αυτός απαιτεί να μη χρεωθεί.

Κι αυτό, ανεξάρτητα του αν έπρεπε να πληρώσει ή όχι, που γνώμη μου ήταν ότι έπρεπε όντως να πληρώσει μέχρι ο σημείο του συμβάντος, καθώς η απαξία της πράξης του οδηγού δεν αναιρεί το γεγονός πως είχε εκτελέσει κανονικά το δρομολόγιο μέχρι το σημείο εκείνο.
pistolero 19.6.2017 | 20:25
Συμφωνώ απολύτως. Το γεγονός ότι απαιτεί να μην πληρώσει απλά αποδυναμώνει την καταγγελία, καθώς είναι δύο διαφορετικά θέματα. Η πράξη του ταξιτζή φρικτή και εγκληματική, και χρήζει παραδειγματικής τιμωρίας. Ο καταγγελων όμως ως τι ζητάει "αποζημίωση"? Ως συγγενής του θύματος?
VITROUVIOS 19.6.2017 | 20:48
Διαφωνώ όσον αφορά στην πληρωμη απο τον πελάτη του κομίστρου, μιας και χωρις υπαιτιότητα δικιά του δε συνεχίσθηκε η διαδρομή. Ο οδηγός ταξί με έκνομη πράξη του, ήταν υπαίτιος της διακοπής μίσθωσης.
Η "ξύλινη"απάντηση του taxisbeat, μόνο ζημιά φέρνει στην εταιρεια.
cooluser 19.6.2017 | 23:22
θεωρώ ότι το προτείνει ως το ελάχιστο δυνατόν ισοδύναμο, καθώς γνωρίζει ότι αν κινηθεί νομικά για ψυχολογική οδύνη και σπατάλη προσωπικού χρόνου θα βρει πολύ δύσκολα το δίκιο του, αφού βρισκόμαστε σε τριτοκοσμική χώρα
cooluser 23.6.2017 | 00:44
Κατά τη γνώμη σας αν ο οδηγός σκότωνε άνθρωπο, ή έστω διέπραττε κάποιο μικρό αδίκημα όπως ο βανδαλισμός ιδιωτικής περιουσίας (να έγραφε δηλαδή κάποιο σύνθημα) θα έπρεπε και πάλι ο πελάτης να πληρώσει επειδή έφτασε από το Α μέχρι το Β; Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω με μια τέτοια άποψη και δεν θα μου έκανε αν μια τέτοια άποψη έβρισκε σύμφωνους τους Μιχαλολιάκο, Πάγκαλο, Βενιζέλο, Σόιμπλε, Μέρκελ, Καραμανλή και άλλους εκλεκτούς.
Theodore Georgedakis 19.6.2017 | 18:41
Σίγουρα το ότι πουλήθηκε η taxi beat έχει αντίκτυπο στην ποιότητα υπηρεσιών και ... στην ευαισθησία...
avatar
Estranged 19.6.2017 | 18:42
Ποιά πειθαρχικά (μόνο) μέτρα;

Κατευθείαν τμήμα. Εώς 30.000 ευρώ πρόστιμο και 5 έτη φυλάκιση σύμφωνα με τον 4039/12 για κακοποίηση ζώου. Με κατάθεση για εσκεμμένη κακοποίηση ελπίζω για την ανώτατη αυτή ποινή από το δικαστήριο.
avatar
Κακιασμενος 19.6.2017 | 19:29
Κανονικά η εταιρεία θα πρέπει να προχωρήσει σε περαιτέρω έρευνα και σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι ο οδηγός σκότωσε τη γάτα να επιστραφεί το αντίτιμο της διαδρομής, να προβεί σε διακοπή συνεργασίας με τον εν λόγω ταξιτζή και να καταθέσει μήνυση εναντίον του.
Για εσάς που τον γνωρίζετε είναι αξιόπιστος, η εταιρεία όμως δεν τον γνωρίζει. Ελπίζω σε συμμόρφωση της Taxibeat.
Costas K. 19.6.2017 | 22:28
Καταρχήν ουδεμία σχέση έχω με οσα πρόσωπα ή εταιρείες αναφέρονται στο άρθρο. Θεωρώ την πράξη του ταξιτζή τραγική και θα πρέπει να τιμωρηθεί απο το νόμο. Τελεία. Ωστόσο θεωρώ και την απαίτηση του επιβάτη προς το Taxibeat, καθώς και το σκεπτικό του άρθρου, εντελώς εκτός πραγματικότητας. Ο ταξιτζής είναι ελεύθερος επαγγελματίας σε ότι αφορά στη δουλειά του και ιδιώτης σε ότι αφορά στις πράξεις του. Δεν είναι υπάλληλος του Taxibeat, απλώς συνεργάζεται μαζί τους και αυτοί πλην των υπηρεσιών κλήσης και κράτησης, προσφέρουν και μια πλατφόρμα αξιολόγησης για τον κάθε οδηγό για να γνωρίζει ο πελάτης το ποιόν του και την ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρει. Αν υποθέσουμε πως υπάρχει κάποιος επιπλέον φορέας που θα μπορούσε να ελέγξει πειθαρχικά το παράπτωμά του και να επιβάλλει ενδεχομένως κάποια ποινή, αυτός είναι το συνδικάτο αυτοκινητιστών στο οποίο ανήκει. Αυτό που θα έπρεπε να κάνει ο επιβάτης, ήταν να ζητήσει αλλαγή δρομολογίου προς το πλησιέστερο Τ.Α., να καταθέσει μηνυτήρια αναφορά εναντίον του και να τιμωρηθεί απο το δικαστήριο. Tο μήνυμα που βγαίνει απο το κείμενο, ουσιαστικά ρίχνει την ευθύνη στο Taxibeat, που φέρει και την μικρότερη ευθύνη. Είναι σαν να κάνουμε κράτηση για πτήση και να ρίχνουμε την ευθύνη για οποιοδήποτε συμβάν κατα τη διάρκεια της πτήσης, στο πρακτορείο που κλείσαμε τα εισητήρια. Μια ενημέρωση προς το Taxibeat για διακοπή της συνεργασίας, ήταν αρκετή.
avatar
pprmn 19.6.2017 | 23:00
Τραγικό μου ακούγεται το σκηνικό. Από τη στιγμή, όμως, που δεν το είδα με τα μάτια μου, θα προσπαθήσω να επιβάλλω αυτοσυγκράτηση στον εαυτό μου και να μην απαιτώ την κεφαλή του οδηγού επι πινακι.
επιπλέω 20.6.2017 | 00:19
Εγώ απλά αναρωτιέμαι, ήταν προτιμότερο να κάνει ο οδηγός κάποιον επικίνδυνο ελιγμο ή να φρενάρει απότομα στη μέση του δρόμου;
Vincent 20.6.2017 | 01:01
Πολύ λογικό, αν του πεταγόταν άνθρωπος θα έπρεπε να φρενάρει απότομα στη μέση του δρόμου; Μάλλον όχι. Άρα η αξιολόγησή σας είναι άνθρωπος>φρενάρισμα>γάτα. Ελπίζω να μην έχετε δίπλωμα.
Μάριος 20.6.2017 | 07:11
Μη σου φανεί παράξενο. Η ζωή ενός ανθρώπου είναι σαφώς πολυτιμοτερη από μιας γάτας.
Αν χρειαστεί να κάνεις ελιγμό να αποφύγεις γάτα ή έναν άνθρωπο, ελπίζω να μην το θεωρήσεις δίλημμα.
kaviyas 20.6.2017 | 09:28
Εγω εχω διπλωμα. Δεν συμφωνω φυσικα με την βαρβαροτητα του ταξιτζή, απλως μου εκανε μεγαλη εντυπωση το επιχειρημα σας.
Αν ας πουμε εσεις κανατε εναν επικινδυνο ελιγμο για ν αποφυγετε μια γατα, χανατε τον ελεγχο και χτυπαγατε ενα παιδι, ποια αξιολογηση θα κανατε εσείς;
βλαχάκι (το) 20.6.2017 | 09:20
Βρε "επιπλέω", τον εν λόγω δρόμο τον έχεις δει;
https://www.google.gr/maps/place/%CE%A4%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%81%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D+7,+%CE%91%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1+117+43/@37.964201,23.7297726,3a,75y,351.37h,78.42t/data=!3m7!1e1!3m5!1s1BLX3gu-AzmlUpbzAQ46-w!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D1BLX3gu-AzmlUpbzAQ46-w%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D86%26h%3D86%26yaw%3D208.44879%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x14a1bd103a718b8f:0x1420e9ae597508aa!8m2!3d37.9641409!4d23.7297734, δεν είναι η Λ. Συγγρού, ένα κωλοστενάκι είναι, σιγά την κυκλοφορία που έχει ...δεν μπορεί ο άλλος να βγάλει τα αλάρμ και να ακινητήσει προσεκτικά;

Απ' την αφήγηση αντιλαμβανόμαστε ότι το "εμπόδιο" ήταν οφθαλμοφανέστατο κι απ' το πίσω κάθισμα και μάλλον ορατό για αρκετή ώρα (δεν ήταν π.χ γάτα που πετάχτηκε ξαφνικά στο δρόμο). Εννοείται κανείς (λογικός) δεν λέει να προκληθεί ατύχημα, αλλά ο τύπος μοιάζει σαν να την πάτησε επίτηδες!
Haifischnet 20.6.2017 | 13:24
Αν δεν οδηγείς όντας προετοιμασμένος να φρενάρεις "απότομα", όπως λες, άστο το ρημάδι να το οδηγήσει κανένας άλλος.

Ένας οδηγός, είτε ερασιτέχνης είτε επαγγελματίας (ο τελευταίος περισσότερο) οδηγεί έχοντας μία σφαιρική αντίληψη του περιβάλλοντός του, ώστε σε περίπτωση που τύχει να μπορέσει να το προλάβει με ασφάλεια (δικαιολογία του τύπου "ήμουν αφηρημένος" δεν είναι ελαφρυντικό).

Αλλά τι λέω; Εδώ βλέπω καθημερινά οδηγούς που δεν ανάβουν τα φώτα του αυτοκινήτου αν δεν πέσει τελείως ο ήλιος. Σου λέει, "εγώ βλέπω". Εσύ βλέπεις, ηλίθιε, ο άλλος σε βλέπει όμως;
Mpan 20.6.2017 | 00:57
το οτι απαγορευεται νομικα να πατησεις ζωο και να το εγκαταλειψεις ενδιαφερει κανεναν; περα απο το taxibeat και το τι θα κανει, πρεπει να ενημερωθει και η αστυνομια και η εισαγγελια ζωων.
avatar
Nayia 20.6.2017 | 12:15
Συμφωνώ, αυτό επρεπε να γίνει αμέσως και μετa όλα τα υπόλοιπα. Το αυτόφωρο που υσχίει στην Ελλάδα για αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι πρέπει, μακάρι να ίσχυε και στην Κύπρο.
avatar
Π.Κ. 20.6.2017 | 08:24
Το άτομο δεν κάνει για οδηγός ταξί! Είναι και επαγγελματία, η ντροπή των ταξιτζήδων! Αν είχε πεταχτεί το ζώο, αν δεν προλάβαινε να αντιδράσει, τότε δικαιολογημένα η επιχείρησή να τον υπερασπιζόταν. ΤΏΡΑ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΎΝΤΑΙ! ΚΑΙ ΒΈΒΑΙΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΏΣΕΙ Ό ΠΕΛΆΤΗΣ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΤΟ ΠΙΣΟΝ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΔΗΓΌΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΚΘΈΤΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΌΤΕΣ ΤΟΥ.
Monsta 20.6.2017 | 11:18
Για όσους αναρωτιέστε περί ελιγμών ή φρεναρίσματος, να σημειωθεί ότι ο άνθρωπος αναφέρει ότι το ταξί βρισκόταν σε δρόμο χαμηλής κυκλοφορίας. Ένας οδηγός το ξέρει αν τον παίρνει να φρενάρει, ή όχι. Αν όντως δεν γινόταν να αποφύγει το γατί και αναγκαστικά το χτυπούσε, δεν νομίζω να γινόταν ούτε καταγγελία, ούτε τίποτα, διότι θα ήταν δικαιολογημένο το γεγονός.

Το γεγονός ότι ο άνθρωπος επέλεξε να σκοτώσει το ζώο, είναι απόδειξη ότι πολλοί άνθρωποι λειτουργούν με λάθος τρόπο, και αυτό το γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά - ειδικά όσο αφορά στους Έλληνες οδηγούς, οι οποίοι έχουν οδηγική παιδεία 0 και κάνουν ένα σωρό παραβάσεις, θέτοντας σε κίνδυνο άλλους οδηγούς αλλά και πεζούς. Όταν όμως ερχόμαστε στους ταρίφες, αυτοί είναι μια κατηγορία από μόνοι τους. Νομίζουν ότι τους ανήκει ο δρόμος, αυτή η έκφραση ισχύει. Χέρι έξω από το παράθυρο, προσπεράσεις, χωσίματα, υψηλές ταχύτητες και πάμε.

Συνήθως όποτε μπαίνω σε ταξί κάθομαι μπροστά και πάντα φοράω ζώνη. Μια φορά ένας μου είπε ''δεν χρειάζεται να βάλεις ζώνη, είμαι καλός οδηγός''. Α ΣΟΒΑΡΑ, ε αφού είσαι καλός οδηγός, ας κάτσω στην οροφή τότε να απολαύσω και την διαδρομή. Οι περισσότεροι ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ να βγάλουν το εξάρτημα που αποτρέπει τη ζώνη από το να βαράει.

Καλά έκανε ο Γ.Α. και έκανε την αναφορά. Όπου τους πετυχαίνετε να κάνουν ηλιθιότητες, να τους αναφέρετε μπας και στρώσουν.
12