Κατήγγειλε στην Αστυνομία κλοπή, όμως όταν αρνήθηκε να υπογράψει με το ζόρι ότι είναι Χριστιανός Ορθόδοξος όλα άλλαξαν...
Mικροπράγματα

Κατήγγειλε στην Αστυνομία κλοπή, όμως όταν αρνήθηκε να υπογράψει με το ζόρι ότι είναι Χριστιανός Ορθόδοξος όλα άλλαξαν...

Ο Γιάννης Οικονόμου (o Έλληνας που μιλάει 32 γλώσσες) αφηγείται το καψόνι που έζησε σήμερα το πρωί σε Αστυνομικό Τμήμα της Αθήνας

Ο Γιάννης Οικονόμου, γλωσσολόγος και μεταφραστής, απασχολούμενος σήμερα στη Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Κομισιόν, έκανε το λάθος να έρθει διακοπές στην πατρίδα του...

 

Χτες βράδυ τον έκλεψαν και όπως ήταν απαραίτητο -για να μπορέσει να βγάλει καινούργια έγγραφα το συντομότερο πριν επιστρέψει στο Βέλγιο όπου ζει- πήγε στην Αστυνομία. Είχε το θάρρος να μη δεχτεί να υπογράψει κάτι το οποίο ήταν ψευδές, κι όμως η Αστυνομία σύμφωνα με τα λεγόμενά του σχεδόν του επέβαλλε να ψευδομαρτυρήσει. Απ' τη στιγμή που δεν το έκανε, λέει πως αντιμετωπίστηκε με αγένεια και αδιαφορία.

 

Ο Γιάννης Οικονόμου, γλωσσολόγος και μεταφραστής με εξαιρετικές επιδόσεις, απασχολούμενος σήμερα στη Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Κομισιόν είχε δώσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη πρόσφατα στο LIFO.gr και τον Θοδωρή Αντωνόπουλο. 

 

Αυτή είναι η αφήγησή του και τη δημοσιεύουμε με την άδειά του:

Χθες τη νύχτα μου έκλεψαν το σακίδιο με τα προσωπικά μου αντικείμενα και μετρητά στον Άρειο Πάγο, κάτω από την Ακρόπολη.

Πήγα σήμερα να το καταγγείλω αφού χθες τη νύχτα η Ασφάλεια ήταν κλειστή.

Επιστρέφω μόλις από το αστυνομικό τμήμα και αισθάνομαι διπλά ως θύμα. Αισθάνομαι να έχει ποδοπατηθεί η προσωπικότητά μου ως πολίτη.

 


Το γραφείο ήταν γεμάτο καπνό, δεν μπορούσα να αναπνεύσω, παρόλο που επιγραφή (βλ. φωτο) απαγόρευε το κάπνισμα.
Αλλά ας είναι...


Τη βιβλιοθήκη του γραφείου κοσμούσαν θρησκευτικά βιβλία, και στον τοίχο κρεμόταν ορθόδοξη εικόνα (βλ. φωτο) κι ας πρόκειται για δημόσια υπηρεσία που οφείλει να εξυπηρετεί κάθε πολίτη, ασχέτως θρησκεύματος.
Αλλά ας είναι...


Έδωσα λοιπόν την κατάθεσή μου για την κλοπή στον φιλικό αστυνομικό. Ώσπου μου έδωσε την κατάθεσή μου για να την υπογράψω.


Και τότε διαπίστωσα εμβρόντητος (μετά από χρόνια που είχα σχέσεις μόνο με το βελγικό αστυνομικό τμήμα της γειτονιάς μου) ότι η κατάθεσή μου με εμφάνιζε ως Χριστιανό Ορθόδοξο.


Παρατήρησα ευγενικά στον αστυνομικό ότι 1) δεν είμαι Χριστιανός, και 2) ό,τι και να είμαι, δεν έχει καμία σχέση ούτε με τη χθεσινοβραδινή κλοπή ούτε με το ελληνικό κράτος.

 

Τότε ο αστυνομικός υπηρεσίας άλλαξε άρδην:
Μου εκτύπωσε άλλη κατάθεση στην οποία με ανέφερε ως άθεο, παρόλο που δεν είχα αναφέρει αν και ποιο θρήσκευμα είχα.


Και άρχισε τότε να μου φωνάζει με τσαμπουκά και αγενέστατα στον ενικό εξηγώντας μου γιατί πρέπει να αναφέρεται το θρήσκευμα στα δημόσια έγγραφα.


Και ήρθε τότε το καψόνι, η εκδίκηση του ψυχολογικά αδύνατου Χριστιανού Ορθόδοξου μπάτσου:

 

Ενώ του είχα εξηγήσει ότι χρειάζομαι αντίγραφο της κατάθεσής μου το ταχύτερο δυνατό ώστε να ανανεώσω τις κλεμμένες πιστωτικές μου κάρτες και την επίσης κλεμμένη άδεια οδήγησής μου τώρα που (έχω την ατυχία να) βρίσκομαι στην Ελλάδα, και ενώ του είχα πει ότι θα βρίσκομαι λίγες μόνο μέρες ακόμα στην Ελλάδα όντας μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, μου λέει με ύφος όλο χαιρεκακία:
"Πέρνα σε 20 μέρες να πάρεις το αντίγραφό σου".

Μάλιστα.

 

Με έκλεψαν, έχασα χρήματα, τα προσωπικά μου αντικείμενα, πέρασα μια άυπνη νύχτα βλέποντας τον κλέφτη να εισβάλλει στην προσωπική μου ζωή, ΚΙ ΕΧΩ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΤΟΒΛΕΤΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΓΑΜΑΕΙ ΤΗΝ ΗΔΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΨΥΧΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.


Τώρα πώς θα ανανεώσω την άδεια οδήγησής μου;


Και κυρίως, πώς θα μπορέσω να ξανανιώσω ότι ανήκω σ' αυτή τη γαμημένη τριτοκοσμική χώρα που με εκδικείται επειδή επέλεξα να μην πιστεύω στον επίσημο Θεό της;

Mικροπράγματα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

Mικροπράγματα Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

2.1.2020
11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

Mικροπράγματα 11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

23.11.2019
Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

Mικροπράγματα Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

17.11.2019
Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

Mικροπράγματα Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

28.10.2019
6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

Mικροπράγματα 6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

26.10.2019
Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

Mικροπράγματα Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

14.10.2019
Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

Mικροπράγματα Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

27.8.2019
ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

Mικροπράγματα ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

20.8.2019
«Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

Mικροπράγματα «Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

12.7.2019
20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

Mικροπράγματα 20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

10.7.2019
50 Σχόλια
123
avatar
MagosTouOzz 4.8.2017 | 22:07
Μεγάλο σοκ να σε κλέβουν και φαντάζομαι ακόμα μεγαλύτερο αυτό που έζησε στο αστυνομικό τμήμα. Όμως χωρίς να θέλω να παίξω το δικηγόρο​ του διαβόλου, όταν έχει μπροστά σου τέτοιο τύπο, τι τα θες αυτά με το θρήσκευμα; Κάνε τη δουλειά σου και φύγε!! Αν θέλεις κάποτε να γίνει διαχωρισμός κράτους εκκλησίας και να μην δηλώνεται το θρήσκευμα πουθενά (και εγώ μαζί σου) άσκησε πιέση​ σε βουλευτές και αντίστοιχα όργανα της ΕΕ. Και ο θεός να βάλει το χέρι του...
avatar
Ανώνυμος/η 4.8.2017 | 23:58
"κανε τη δουλειά σου και φύγε "
αυτό θα μας φάει .
και για να προλάβω , οχι δεν είναι λύση να μην υπερασπίζεται κανείς τα δικαιώματά του εναντι του νομου σε ένα χώρο που η λειτουργία του είναι να διασφαλίζει τη φύλαξη του νόμου - αν δε μπορεις να ζητήσεις να σου διορθωσουν ενα εγγραφο ( που γράφει μάλιστα Χριστιανή Ορθόδοξος ) επειδή φοβάσαι έναν αμόρφωτο τύπο , μη περιμένεις προκοπή "ασκώντας πίεση" κάπου καπως κάποτε σε "βουλευτες και όργανα" .
Λαλού 5.8.2017 | 00:47
Δηλαδή αν ήσασταν εσείς στη θέση του κ. Οικονόμου και ο αστυνομικός έγραφε λανθασμένα πως είστε μουσουλμάνος ή εβραίος στο επίσημο έγγραφο που θα έπρεπε να υπογράψετε (αντί για ΧΟ που υποθέτω ειστε) δε θα σας πείραζε, θα λέγατε "δε βαριέσαι είναι και λιγο περίεργος τύπος ο αστυνομικός ας υπογράψω να ξεμπερδεύω";
avatar
ΕΛΠΟ 4.8.2017 | 22:44
Ανοίγουμε λοιπόν ξανά το μέγιστο θέμα του μέσου-κλασσικού Έλληνα Δημόσιου Υπαλλήλου.

Με την πρώτη που κάτι δεν συμφωνεί ή δεν υπάρχει σε αυτές τις περίφημες "εγκυκλίους", του προκαλείται ψυχοπνευματική διαταραχή και πάγωμα λειτουργίας εγκεφάλου.

Όποιου δε δεν παγώνει ο εγκέφαλος του και τον βάζει να δουλέψει για να λυθεί ένα πρόβλημα, αντί να επιβραβεύεται, κατατάσσεται σε αυτούς που "χαλάνε την πιάτσα".

Γιατί, πως να ζητάνε αλλιώς να προσληφθούν και άλλοι ΔΥ για να καλύπτουν "πάγιες και διαρκείς ανάγκες" που όλο και αυξάνονται ;

Υπομονή και καλό στομάχι.

ημίθεος 5.8.2017 | 05:41
μπάτσος αυθαιρέτησε και αυθαιρέτησε υπέρ μιας συγκεκριμένης θρησκείας - εσείς πάλι το χαβά σας να πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα βαφτίζοντάς τον γενικώς δημόσιο υπάλληλο. Πάμε άλλη μία: μπάτσος και χριστιανός είναι, ενεργεί βάσει μιας μπατσοχριστιανικής λογικής!
avatar
ΕΛΠΟ 5.8.2017 | 15:35
Δηλαδή λέτε ότι οι άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες για άλλα θέματα - άσχετα με την θρησκεία - ενεργούν αμέσως. Και είναι χαβάς μου προσωπικός, λέτε με περισσή ευγένεια, αλλά κατ΄αρχήν έστω ότι είναι, εσάς τι σας πειράζει, δεν είναι δικαίωμά μου; Σας ενοχλεί κάτι ημίθεέ μου ;

Κατά δεύτερον όμως, μήπως ζείτε σε άλλη χώρα;

Αφού λοιπόν εσείς μόνο από τους μπάτσους έχετε παράπονο και μεις που είμαστε κοινοί θνητοί ζούμε σε άλλη χώρα και συγγνώμη κιόλας που σας ταράξαμε,

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ (ενδεικτικά, υπάρχουν και πλήθος άλλα παραδείγματα) :

Ζήτησα από Πολεοδομική Υπηρεσία που στεγαζόταν στον 3ο όροφο δημόσιου κτιρίου, να λάβω από τον φάκελλο μιας οικοδομής που βρισκόταν ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ, αντίγραφο ενός από τα έγγραφα.

Στην ερώτησή μου πότε θα μπορούσα να έχω το έγγραφο, ο 30άρης περίπου υπάλληλος μου είπε ότι ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, συνήθως κάνουν ΕΞΗ ΜΗΝΕΣ να διεκπεραιώσουν ανάλογα αιτήματα.

Έκπληκτος και ελαφρά οργισμένος του είπα "πως είναι δυνατόν κλπ, κλπ".

Τότε έκανε την "παραχώρηση" να μου πει ότι θα ζητήσει έγκριση από τον προϊστάμενό του να μου δώσουν το έγγραφο ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ !

Τότε πια, με ύφος και έκφραση εμφανώς οργισμένη (το μόνο που έλειπε ήταν να τον βρίσω), του απάντησα ότι "θα επανέλθω σε 10 μέρες, που έχετε υποχρέωση να με ενημερώσετε ΕΓΓΡΑΦΩΣ - αν δεν μου παραδώσετε το αιτούμενο έγγραφο - γιατί κωλύεστε και πότε εκτιμάτε τον χρόνο παράδοσης".

Αποτέλεσμα ;

Την 8η (όγδοη) ημερολογιακή μέρα κλήθηκα να μεταβώ να παραλάβω το έγγραφο !

Εγώ δεν θα πω - όπως εσείς σαν να απευθύνεστε σε ηλίθιο - "πάμε άλλη μία".





ημίθεος 5.8.2017 | 21:43
πολύ ορθώς πράξατε και τους ενημερώσατε ότι θα ασκήσετε το δικαίωμά σας κι έτσι εξυπηρετηθήκατε! αν δεν ζητάει κανείς τα δικαιώματά του αλλά περιορίζεται να μεμψιμοιρεί (κάπως κρυφο-μαζοχιστικά) είναι καθαρά πρόβλημα αντίληψής του. Επίσης, δεν αποτελεί ποτέ και σε καμμία συζήτηση επιχείρημα η φράση "κι εσάς τι σάς πειράζει;" εκτός κι αν κατέχετε κάποιο - άγνωστο σε μένα - μονοπώλιο έκφρασης άποψης...
avatar
ΕΛΠΟ 5.8.2017 | 23:20
ημιθεος 21:43'

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Με αναγκάζετε να απαντήσω σχεδόν επί προσωπικού πια, για ένα μείζον θέμα.

Για τελευταία φορά μαζί σας.

Το "εσάς τι σας πειράζει" δεν ήταν επιχείρημα, ήταν άμυνα στο "έχω χαβά", όπως μου προσάψατε με ευγένεια μαζί με το ΄"πάμε άλλη μία" στον ηλίθιο εμένα ώστε να εμπεδώσω την άποψή σας (ερώτηση : δείχνοντάς μας έτσι πως εννοείτε εσείς το "ΔΕΝ κατέχω μονοπώλιο έκφρασης άποψης"; - για το οποίο τώρα διαμαρτύρεστε σε μένα) !

Φανταστείτε να το κατείχατε το μονοπώλιο, ένα μαστίγωμα μας χρειαζότανε !

Το "τι σας πειράζει" συμπληρωνόταν δε και από το "τι σας ενοχλεί" - η γενίκευση σε όλους τους ΔΥ δηλαδή -, που υπονοούσε μήπως έχετε λόγους να υπερασπίζεστε τους ΔΥ σαν σύνολο...

Αυτά δεν τα καταλάβατε.

Όσο για τα επιχειρήματά μου για αυτήν καθ' εαυτή την γενίκευση που έκανα, τα παρέθεσα μαζί με το παράδειγμα, αλλά κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε.

Δεν είναι η πρώτη φορά.

Κατόπιν αυτών, τα "πολύ ορθώς πράξατε..." και λοιπά θεωρητικά που λέτε, είναι ...περιττά.

ημίθεος 7.8.2017 | 13:25
ναι, αγαπητέ ΕΛΠΟ, έχω πρόβλημα με τις γενικεύσεις (η αρχή της ναζιστικής λογικής περί "συλλογικής ευθύνης"). Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος δημόσιος ή ιδιωτικός υπάλληλος, φούρναρης, ταξιτζής, επιχειρηματίας ή φοιτητής για να ενοχλείται όταν κάποιοι πάνε να τον τσουβαλιάσουν αυθαιρέτως μαζί με κάποιους προβληματικούς της ίδιας κατηγορίας
Σωφρόνιος 4.8.2017 | 22:51
Δεν ξερει πώς λειτουργει η Ελλαδα; Αυτα παθαινεις εδω οταν πας «με το σταυρο στο χερι»...
Mellon Collie 5.8.2017 | 07:08
Αμήν.
Maggie 4.8.2017 | 23:13
Οι περισσότεροι που μενουν εξω δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τα κακως κείμενα της Ελλαδας. Εμεις εχουμε αυτα (επεσες σε περιπτωση) στο εξωτερικο έχουν αλλα. Δεν ειναι ολα σκ@τα εδω και ολα εξω ροδινα. Μερος του να ευ ζειν ειναι και η προσαρμοστικότητα στον καθε πολιτισμο. Ηθελε να εφαρμόσει τον τροπο σκεψης του που ειναι πλεον μια πολυπολιτισμική απόρροια πραγμάτων, στο ελληνικο αστυνομικο τμήμα. Εχμ..
kosko 4.8.2017 | 23:26
Το ιδιο bulling μπορει να υποστει καποιος οπουδηποτε.Ακομη και δουλευοντας σε δημοσιο ή ιδιωτικο τομεα.Ειμαι και εγω ενας παθων. Τα προβατα αυτα απλα δε γουσταρουν οποιον δεν ειναι σαν και αυτους
Chorizo 4.8.2017 | 23:38
Δε συμφωνώ με την άποψη που λέει να παίξεις το παιχνίδι τους για να κάνεις τη δουλειά σου. Δηλαδή αντί να του πούμε μπράβο που έκανε τον κόπο να αντιδράσει στις γραφικότητες και ηλιθιότητες, θα του πούμε ότι φταίει κιόλας; Αυτό θα ήταν το τρίτο χαστούκι.

Όταν αρχίσουμε να απαιτούμε κι εμείς οι ντόπιοι, ίσως να αλλάξουν τα πράγματα.
avatar
mentoras 4.8.2017 | 23:40
Πάντως το 20μερο για την έκδοση αντιγράφου κατάθεσης ισχύει για όλους ανεξάρτητα του τι θα δηλώσεις και δεν πρόκειται για καψόνι στον συγκεκριμμένο (μιλώ από προσωπική εμπειρία). Ναι μεν το Δημόσιο πάσχει από πάρα πολλές πλευρές - νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό - αλλά μου φαίνεται ότι ο καταγγέλων, παρά τη διαμονή του στο εξωτερικό, δεν έχρι ακόμα αποβάλει το ελληνικότατο σύνδρομο της Σταχτομπούτας ("όλοι συνωμοτούν και κινούνται εναντίον μου"). Τέλος πάντων, καλό ξεμπέρδεμα.
Άρης Δημοκίδης 5.8.2017 | 00:49
Δεν μπορώ να πιστέψω πως ισχύει για όλους το 20ήμερο.

Σε παρόμοια περίπτωση, στην Ασφάλεια Καλαμαριάς μου είχαν πει πως θα είναι έτοιμο σε τέσσερις εργάσιμες ημέρες (δεν είναι δα και ΤΟΣΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΟΠΟΣ να βγάλουν ένα αντίγραφο) αλλά τελικά είχε γίνει σε τρεις.
ημίθεος 5.8.2017 | 05:47
έχεις δίκιο, προφανώς αν δεν είχε γίνει η ιστορία με το θρήσκευμα θα το έπαιρνε σε τρεις-τ΄έσσερις ημέρες. Οπότε: μπορεί να ζητήσει να δει όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις απώλειας ταυτοτήτων και να σημειώσεις τη χρονική διάρκεια από την ημέρα δήλωσης απώλειας μέχρι την παραλαβή του εγγράφου κι εφόσον διαπιστώσει ότι μόνο στη δική του περίπτωση τηρήθηκε ακραία το 20ήμερο, τότε ναι, κάνει αναφορά στο Συνήγορο του Πολίτη. Επίσης, αν κι έχει απόλυτο δίκιο, ας αναλογιστεί ότι πρέπει να πράξει με γνώμονα τι έχει περισσότερο ανάγκη εκείνη τη στιγμή: το χαρτί ή τον αγώνα για την τήρηση της ανεξιθρησκείας;
avatar
ShootingStar 7.8.2017 | 15:28
Eγω παρέλαβα σε 10 εργάσιμες απο αστυνομικό τμήμα του κέντρου. Το φόρτο εργασίας στο τμήμα ασφαλειας στο κέντρο (πχ. Ακροπόλεως) είναι τεράστιο λόγω κλοπών (και όχι μόνο). Φαντάσου Ερμού/Μοναστηράκι/πλάκα και μισή Ομόνοια χειρίζεται. Απο προσαγωγές για ναρκωτικά, πορνεία, και όλες τις κλοπές στα υπερ-τουριστικά μέρη.
avatar
ΕΛΠΟ 5.8.2017 | 07:45
Κατ' αρχήν συμφωνώ με τον Άρη και δεν πιστεύω ότι μπορεί να ισχύει 20ήμερο για να σου δώσουν αντίγραφο κατάθεσης.

Αλλά και αν ισχύει, ΚΑΚΩΣ ΙΣΧΥΕΙ. Αλλά αφού εσείς το ξέρετε, παρακαλούμε πείτε μας ποιος νόμος ή εγκύκλιος το ρυθμίζει.

Και για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου :

Βήμα 1ο : Φωτοτυπία κατάθεσης, χρόνος εργασίας 5(πέντε)
λεπτά.

Βήμα 2ο : Σφράγισμα, επικυρώσιμο, υπογραφή, χρόνος
εργασίας 5 (πέντε) λεπτά.

Χρόνος καθυστέρησης λόγω απουσίας του αρμόδιου υπογράφοντος προϊσταμένου, βλάβης φωτοτυπικού (όπου υπάρχει ακόμη, γιατί σε πολλές υπηρεσίες μας στέλνουν να βγάλουμε μόνοι μας), κλπ., κλπ. : Από 10 (δέκα) λεπτά έως 23 ώρες και 50 λεπτά.

Συνεπώς, χρόνος παράδοσης επικυρωμένου αντιγράφου κατάθεσης από 20 (είκοσι) λεπτά μέχρι 24 ώρες.

Δεν φτάνουν ; Ή μήπως να το πρωτοκολλούσαν και υπέγραφαν ηλεκτρονικά και να το στέλνανε στο μέϊλ του αιτούντος - γιατί σας φαντάζομαι να γελάτε, τι είπα ;

Τώρα βέβαια, αν εγώ πω επίσης ότι θα έπρεπε κάθε Δημόσια Υπηρεσία να αξιολογείται για τους χρόνους ικανοποίησης αιτημάτων των πολιτών και - αν πετύχαινε τους στόχους - οι υπάλληλοι της να επιβραβεύονται στο τέλος κάθε χρόνου με έκτακτο bonus αντί του "επιδόματος έγκαιρης προσέλευσης (!), ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΑΡΗ - ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΚΙΔΗ, ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ.

Lewton 5.8.2017 | 10:37
Ώπα ώπα ώπα τι; Έκανα την διαδικασία δύο εβδομάδες πριν... Την κατάθεσή μου την πήρα υπογεγραμμένη κατευθείαν να την έχω εγώ, ενώ όταν πήγα 2-3 μέρες μετά με μάρτυρα, πιστοποιητικό γεννήσεως(που πρακτικά δεν χρειάζεται, το παίρνουν υπηρεσιακά και αυτοί σε δυο μέρες)και δυο φωτογραφίες, μου έφτιαξαν την ταυτότητα ΕΠΙΤΟΠΟΥ. Για Χ.Ο κλπ ουτε λογος.
A guy somewhere north 5.8.2017 | 12:51
Σχετικά με το 20ήμερο για την παραλαβή του "αποδεικτικού κατάθεσης" που ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις στον ελληνικό δημόσιο, απ'ό,τι διαβάζω: ζω σε χώρα της βόρειας Ευρώπης. Με έκλεψαν. Πήγα στο αστυνομικό τμήμα στις 10 το βράδυ. Έκανα την καταγγελία της κλοπής (εγώ μιλούσα και ο αστυνομικός πληκτρολογούσε). Όταν τελειώσαμε, εγώ να λέω κι εκείνος να γράφει στον υπολογιστή, μου διάβασε τι είχε γράψει. Συμφώνησα. Το εκτύπωσε σε δύο αντίγραφα, τα οποία και οι δύο υπογράψαμε. Έβαλε και στα δύο τη σφραγίδα της αστυνομίας.

Συνολικός χρόνος εκτύπωσης, υπογραφής, σφράγισης και παραλαβής από μένα του αντιγράφου της καταγγελίας: περί τα 20 δευτερόλεπτα.
Ευχαριστώ.
ΥΓ: παρόλο που έχουμε πάρει από την ΕΕ πακτωλό εκατομμυρίων Ευρω για τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης, εδώ δεν είναι καν ζήτημα χρημάτων. Υπολογιστές στα αστυνομικά τμήματα υπάρχουν. Είναι απλά θέμα έλλειψης οργάνωσης, έλλειψης πολιτικής βούλησης, τριτοκοσμικής θεώρησης της Αστυνομίας ως Αστυνομίας του Χατζηχρήστου ως Ηλία του 16ου, αυτο-εικόνας μας ως λαού...
avatar
Ανώνυμος/η 4.8.2017 | 23:56
Καταρχάς μόνο εμένα με ξένισε η γλώσσα του κειμένου??
Γιατι βλέπω τελευταία οτι ειναι της μόδας μορφωμένοι ανθρωποι να χρησιμοποιούν γλώσσα πεζοδρομίου.
Με πιο όμορφα ελληνικα και χωρις βωμολογίες μπορει καποιος που ξερει τοςο καλά να χειρίζεται το λόγο να εκφρασει τις σκέψεις του.

Και κάτι αλλο: το σημαντικό για τον κυριο Οικονόμου ποιο ειναι? Οτι του ειπε να περασει σε 20 μερες ή που ειχε θρησκευτικά βιβλία και εικόνες στον τοιχο?? Γιατί με τόση εμμονή απέναντι σε αυτα που θεωρεί κακώς κείμενα στην Ελλάδα ξεχνά νομίζω την ουσία!

Orestes Kyriakos Poulakis 5.8.2017 | 01:38
Σωστά, έπρεπε να το σκεφτεί πως αφού είναι μορφωμένος θα πρέπει να προσέχει πως εκφράζεται γιατί μπορεί να τον παρεξηγήσουν. Δεν καταλαβαίνω τι άλματα κάνει η σκέψη σας, εγώ πάντα σκεφτόμουν πως αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει μια λέξη γιατί αυτή εκφράζει καλύτερα αυτό που θέλει να πει, δεν έχει κανένα λόγο να φοβάται να την χρησιμοποιήσει, ούτε γιατί μπορεί να φανεί ψαγμένη (αν είναι και μορφωμένος), ούτε για να το παίξει Παρθενόπη και να μην ενοχληθεί η χριστιανική ηθική όσων έχουν ξεχαστεί στον χρόνο.

Υποθέτω πως αυτό που σας ενόχλησε είναι το "ρε πούστη μου", πράγματι, θα μπορούσε να αντικατασταθεί με ένα "στο καλό", "στην ευχή" και διάφορα άλλα, αλλά τότε δεν θα διαβάζαμε τι συνέβη σε έναν άνθρωπο που τον κλέψανε εχθές, θα βλέπαμε ταινία του Λογοθετίδη, ή θα διαβάζαμε έργο του Ξενόπουλου.
avatar
Ανώνυμος/η 5.8.2017 | 02:31
Απο τον" πουστη" στην " ευχή" εως και στο Λογοθετίδη και Ξενοπουλο , τα αλματα τα κανετε μαλλον εσεις.
Maggie 5.8.2017 | 09:11
"Δεν καταλαβαίνω τι άλματα κάνει η σκέψη σας, εγώ πάντα σκεφτόμουν πως .."

Δε κανει αλματα η σκεψη καποιου που απλα εχει αντίθετη η διαφορετική άποψη
14:17 5.8.2017 | 12:18
Τυποι και εντυπωσεις πιο πανω απο την ουσια, εδω ο κοσμος καιγεται αλλα ας προσεχουμε πώς εκφραζομαστε, τυπικη νοοτροπια μικροαστου που παντα εχει μαξιλαρακι τον καθωσπρεπισμο, ξεχωριζει το πεζοδρομιο απο το σαλονακι του.
Ο ανθρωπος ειναι αγανακτισμενος, φυσικα και θα μιλησει οπως γουσταρει.
Scotland for Holidays 5.8.2017 | 18:25
Το σημαντικο για τον κυριο Οικονομου και αλλους που μπορει να βρεθουν σε αυτη τη θεση, ειναι να αντιμετωπιζονται σαν πολιτες που απευθυνομενοι σε μια υπηρεσια, θα λαβουν τη σχετικη υπηρεσια. Εδω κατα καποιο τροπο εγινε αυτο, αλλα εγινε με το ζορι και με καψονι. Κι οχι λογω ελλειψεων της μοναδας, αλλα γιατι ο υπαλληλος που εκεινη την ωρα σημειωτεον λειτουργει ως εκπροσωπος της κρατικης μηχανης, σπαστηκε. Τοσο απλα. Δηλαδη εδω, ειδικα με το 'ελα σε 20 μερες' μιλαμε για καταχρηση δυναμης και θεσης. Μαθημα (και ερωτηση) για ολους: μπορεις να διατηρησεις την ψυχραιμια σου οταν αισθανεσαι οτι ο αλλος διαφερει στα ιδεολογικα πιστευω απο τα δικα σου, και να μην καταχραστεις τη θεση ισχυος που εχεις, αλλα να εξυπηρετησεις (και να φανεις επαγγελματιας) ειτε εισαι γιατρος, ειτε εισαι αφεντικο, ειται εισαι μπατσος;

Το γεγονος οτι αρχισε δε να του φωναζει (ο αστυνομικος) οτι πρεπει να αναγραφεται το θρησκευμα στα δημοσια εγγραφα, εκτος απο αχαρακτηριστο ως συμπεριφορα, μου φαινεται και ανακριβες. Μπορει καποιος να μας πει ακριβως τι ισχυει και ΓΙΑΤΙ τελικα πρεπει να αναγραφεται το θρησκευμα στα εγγραφα; Που εξυπηρετει αυτο; Γιατι δεν μπορω να σκεφτω εναν πρακτικο λογο περα απο τη δυσκολια να διαχωριστουν δυο εντελως διαφορετικα πραγματα στην Ελλαδα.

Οσο για το 'κανε τη δουλεια σου και φυγε χωρις πολλη φασαρια' ενω το καταλαβαινω ως σταση (οντως θα τελειωσεις πιο γρηγορα και ουτε θα τη σπασεις σε καποιο μπατσο που βαριεται) βαθια μεσα μου με ενοχλει και δεν ξερω αν μπορω να το πετυχω χωρις να τη λεω μετα στον εαυτο μου γιατι δεν προσπαθησα αρκετα. Αν ολοι το βουλωνουμε στα κακως κειμενα της Ελλαδας (ή οπου ζει ο καθενας) και ποτε δεν διαμαρτυρομαστε, τιποτα δεν θα αλλαξει και ποτε.
14:17 6.8.2017 | 21:24
Aγαπητε/η Scotland for Holidays,
1. Καθε φορα που σε πετυχαινω, ξερω οτι θα συμφωνησω με καθε τι που εχεις γραψει.
2. Αναρωτιεμαι αν ειναι η Stevie Nicks αυτη στο avatar.
Scotland for Holidays 6.8.2017 | 22:56
Χαιρομαι που συμφωνουμε 14:17.

Ειναι οντως η Stevie Nicks. Μεγαλη συμπαθεια... : )
avatar
Ανώνυμος/η 5.8.2017 | 01:30
φιλε μου,τι να σου πω;;εχεις περα για περα δικιο,αλλα που να το βρεις!!!!!!!!!!!!!!
avatar
tktk 5.8.2017 | 03:13
Δε φταίνε τα αγράμματα μπατσάκια για αυτά. Φταίει η εκπαίδευσή τους και ΚΥΡΙΩΣ η πολιτική ηγεσία.
123
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια