ΓΚΑΛΟΠ | Έχουν θέση στις δημόσιες υπηρεσίες οι θρησκευτικές εικόνες;
Mικροπράγματα

ΓΚΑΛΟΠ | Έχουν θέση στις δημόσιες υπηρεσίες οι θρησκευτικές εικόνες;

Με αφορμή την δ.σύμβολο του ΕΟΠΠΕΠ που υποτίθεται ότι πέταξε στα σκουπίδια εικόνα της Παναγίας, ψηφίστε εδώ και δείτε αυτόματα τι ψήφισαν οι υπόλοιποι αναγνώστες

Η καταγγελία εναντίον της Ελένης Γιαννακοπούλου προέρχεται μόνο από ένα άτομο που λέει πως ήταν μπροστά στο υποτιθέμενο περιστατικό και η σοβαρότητά της δεν μπορεί να κριθεί από εμάς.

  

Ξανάνοιξε όμως μια ενδιαφέρουσα κουβέντα. Μπορεί κάθε δημόσιος υπάλληλος να βάζει να βάζει στο γραφείο του στη Δημόσια Υπηρεσία θρησκευτικές και άλλες εικόνες;

  

Κάποιοι είπαν πως και οι φωτογραφίες απ' τις διακοπές ή των παιδιών δε θα έπρεπε να μπαίνουν στα επαγγελματικά γραφεία, άλλοι πως όλες οι θρησκευτικές εικόνες (κάθε θρησκεύματος) μπορούν να υπάρχουν ελεύθερα παντού. 

 

 

Γράψτε μας την άποψή σας στα σχόλια, και αν θέλετε ψηφίστε σ' αυτήν την (προφανώς όχι επιστημονική) μίνι-δημοσκόπησή μας.

.

Mικροπράγματα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

Mικροπράγματα Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

2.1.2020
11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

Mικροπράγματα 11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

23.11.2019
Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

Mικροπράγματα Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

17.11.2019
Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

Mικροπράγματα Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

28.10.2019
6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

Mικροπράγματα 6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

26.10.2019
Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

Mικροπράγματα Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

14.10.2019
Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

Mικροπράγματα Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

27.8.2019
ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

Mικροπράγματα ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

20.8.2019
«Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

Mικροπράγματα «Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

12.7.2019
20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

Mικροπράγματα 20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

10.7.2019
36 Σχόλια
123
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 31.8.2017 | 15:39
Με γνώμονα την αρχη της Ανεξηθρησκειας υπάρχουν δύο επιλογες, η ελευθεριακη δηλαδη ο καθεις μπορει να φερει το οποιοδήποτε συμβολο της οποιασδήποτε θρησκείας ή η απαγορευτικη δηλαδη κανεις να μην μπορει να φερει συμβολα (τυπου Κεμαλ δηλαδη), είναι θεμα επιλογης πια καθολικη αποφαση θα ισχυσει.

Προσωπικα τασσομαι υπερ του Κεμαλικου προτυπου, κανεις δημοσιος υπάλληλος εν υπηρεσία να μην φερει θρησκευτικα συμβολα, αυτο βεβαια είναι πρακτικα αδυνατο την στιγμη που ακομα και η σημαία περιέχει (για θρησκευτικους για αλλους και ιστορικους για καποιους αλλους τον σταυρο) οποτε πιο εφαρμοσιμο θα είναι το ελευθεριακο μοντελο.
εξωγήινη 31.8.2017 | 15:41
Ειμαι υπερ. Η πλειοψηφια των Ελληνων ειναι Χριστιανοι Ορθοδοξοι και παρα πολλοι πιστευουν στη δυναμη των θρησκευτικων συμβολων - οπως και το συνολο της ανθρωποτητας αλλωστε. Δεν βλεπω λοιπον τον λογο να προσβληθει ενας πολιτης που θα περασει για μια ωρα απο μια υπηρεσια μια δυο φορες το χρονο για το πως νιωθει ανετα καποιος που περναει 8 ωρες την ημερα εκει τη μιση του ζωη.
Συνηθως ειναι οι ιδιοι αυτοι που ενοχλουνται με αυτους που υποστηριζουν την πληρη ελευθερια για μαντιλες, κορανι, τζαμια. Ειναι πολυ περιεργο αντι να απαιτεις να αφομοιωθει η μειονοτητα στην πλειονοτητα, να απαιτεις να απωλεσει τις θρησκευτικες της παραδοσεις η πλειοψηφια για να νιωσουν ανετα οι λιγοι.
avatar
mo1983 31.8.2017 | 16:02
Νομίζω το ερώτημα ειναι διατυπωμένο άσχημα. Τι εννοούμε με το ρήμα αναρτώ; να κολλήσω στην πόρτα του γραφείου αφίσα της Παναγίας; τη συγκεκριμένη κυρία σύμφωνα με την καταγγελία την ενόχλησαν ακόμα και ο σταυρος που φορούσε η εργαζόμενη. προσωπικη μου άποψη ειναι οτι όπως επιτρέπουμε σε μουσουλμάνα την μπούρκα έτσι πρεπει να επιτρέπουμε και στον κάθε εργαζόμενο να φοράει ο,τι θέλει και να βάζει και στο γραφείο του ο,τι θέλει. Αυτα.
avatar
katerina 31.8.2017 | 18:19
Νομίζω ότι το κτητικό "του" στο "γραφείο του" που γράφεις, σηκώνει λίγη συζήτηση. Νομίζω δηλαδή ότι εκεί είναι όλη η ουσία της κουβέντας.

Αν το γραφείο αυτό ήταν ένας ιδιωτικός χώρος εργασίας, δεν θα υπήρχε κανένας λόγος αντιπαράθεσης, ακόμα και αν τον χώρο αυτό τον επισκέπτονταν πολύς περισσότερος κόσμος από ότι τη δημόσια υπηρεσία.

Το όλο ζήτημα προκύπτει από το γεγονός ότι το γραφείο δεν είναι "του", αλλά είναι ένας δημόσιος χώρος. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες ότι ο καθένας πάνω του μπορεί να φοράει ό,τι θέλει (αν και αγριεύομαι πολύ όταν βλέπω τατουάζ με σβάστικες ή κάτι παρόμοιο), αλλά το γεγονός ότι σε όλα σχεδόν τα δημόσια κτήρια, ξεκινώντας από τα σχολεία, υπάρχει από μια χριστιανική εικόνα, μάλλον θα το έλεγα τροχοπέδη στο να αποκτήσουμε νοοτροπία ανεξιθρησκίας. Γιατί μπορεί το νόμο να τον έχουμε, αλλά ξέρουμε πολύ καλά ότι σε τέτοια ζητήματα που έχουν πάρα πολύ βαθιές ρίζες, η ψήφιση ενός νόμου συνήθως απέχει πολύ από την εφαρμογή του και ακόμα περισσότερο από το να τον ενσωματώσουμε στη νοοτροπίας μας και όχι να τον εφαρμόζουμε απλά επειδή πρέπει.

Και όταν λέω νοοτροπία ανεξιθρησκίας, δεν εννοώ να απολέσει ο καθένας οτιδήποτε θεωρεί σημαντικό για την πνευματική του ηρεμία, να σταματήσει να πιστεύει σε ό,τι θέλει και να αλλοτριωθεί, εννοώ να μην έχει την ανάγκη να το δείχνει και πολύ περισσότερο να το επιβάλλει στους υπόλοιπους, και να σέβεται τα πιστεύω των άλλων, δίνοντάς τους χώρο για να τα αναπτύξουν ίσο με το χώρο που έχει κι ο ίδιος.

Με λίγα λόγια, αν ένας άνθρωπος, από τη στιγμή που θα πατήσει το πόδι του σε ένα σχολείο, μέχρι να γίνει 30, 40, 50 χρονών, βλέπει παντού γύρω του χριστιανικές εικόνες, διδάσκεται μόνο γι αυτή τη θρησκεία, ζει με έθιμα που είναι βαθιά θρησκευτικά και έχουν ενσωματωθεί στην παράδοσή του ως λαογραφικά, τότε πόσο ανεκτικός θα γίνει στους ανθρώπους που πιστεύουν σε κάτι άλλο; Πώς θα αποκτήσει αυτή τη νοοτροπία της ανεξιθρησκίας;
avatar
mo1983 1.9.2017 | 00:14
Ομολογώ οτι κάπου σε έχασα. Δηλαδή ενας υπάλληλος του ΙΚΑ δεν μπορεί στο γραφείο του να βάλει αν θέλει πχ την εικόνα της οικογένειας του και μια της Παναγίας; αυτός ειναι ο χώρος εργασίας του, εκεί περνάει 8 ωρες κάθε μερα. απο αυτο που λες καταλαβαίνω οτι μονο αυτός που εχει δίκη του επιχείρηση μπορεί στο δικό του γραφείο να βάλει μια εικόνα.
avatar
katerina 1.9.2017 | 16:30
Κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί, γιατί ακριβώς δεν είναι γραφείο ΤΟΥ, είναι δημόσιος χώρος. Στον οποίο υποχρεώνεται ο κάθε πολίτης να πάει για να εξυπηρετηθεί.

Σε έναν ιδιωτικό χώρο φυσικά ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει (αρκεί να είναι νόμιμο) και ο κάθε πολίτης έχει την επιλογή αν θα πάει εκεί ή όχι.

Όπως έχει αναφερθεί και σε άλλα σχόλια, όταν κάποιος πάει σε μια δημόσια υπηρεσία και βλέπει θρησκευτικά σύμβολα, είναι σαν να τα έχει αναρτήσει η υπηρεσία, ακριβώς γιατί το γραφείο δεν ανήκει στον κάθε υπάλληλο, αλλά στην υπηρεσία.

Σκέφτομαι πχ πώς θα αντιδρούσα αν δεν επρόκειτο για θρησκευτικά σύμβολα αλλά πχ για κομματικά, ή ναζιστικά ή αθλητικά ή οτιδήποτε άλλο που έχει να κάνει με τις προτιμήσεις του κάθε υπαλλήλου. Την ίδια αντίδραση θα είχα, δεν θα μου άρεσε και δεν θα το θεωρούσα πολύ σωστό. Ή για να το κάνω λίγο πιο ακραίο, τι θα γινόταν αν κάποιος κυκλοφορούσε με το μπουρνούζι του, ακριβώς επειδή είναι το γραφείο του. Γιατί πχ κάτι τέτοιο να μας σοκάρει ή να μας προσβάλλει; Με αυτό δεν θέλω να γίνω εριστική, θέλω μόνο να θέσω τον προβληματισμό ως προς το πού βρίσκονται τα όρια για το τι επιτρέπουμε και τι όχι. Και τείνω να πιστέψω ότι έχουμε ανοχή σε μια συμπεριφορά που μοιάζει με τη δική μας αλλά η ανοχή αυτή μειώνεται όσο η συμπεριφορά απομακρύνεται από αυτά που είναι οικεία σε μας. Αυτό όμως θα έπρεπε να είναι το κριτήριο;

Αλλά αυτό που με προβληματίζει και δεν μπορώ να το καταλάβω, και θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος, είναι γιατί κάποιος να έχει την ανάγκη να έχει εικόνες ή άλλα σύμβολα της θρησκείας του και μάλιστα μέσα σε μια δημόσια υπηρεσία. Γιατί έχει αυτή την ανάγκη να εξωτερικεύσει με αυτόν τον τρόπο κάτι που είναι καθαρά προσωπικό και μόνο έτσι έχει νόημα;
avatar
mo1983 1.9.2017 | 18:24
Στο γιατι εχει την ανάγκη κάποιος να εξωτερικεύει με αυτον τον τροπο κάτι που όπως λες ειναι καθαρά προσωπικό, νομίζω απάντησες, αλλα δεν το καταλαβες. :) Γιατι αυτη ειναι η πίστη του και δεν τον ενδιαφέρει τι θα πω εγω, εσυ η οποιοσδήποτε άλλος για αυτο.
Νομίζω οτι βάζεις μονο στη συζήτηση τις θέσεις όπως αυτη του "ταμία" της εφορίας, ενός γραφείου δηλαδή που αλλάζει συχνά εργαζόμενο. τα περισσότερα γραφεία όμως δεν εχουν να κανουν με κόσμο και ειναι ο προσωπικός χώρος υπαλλήλων. Για αυτές λοιπόν τις θέσεις νομίζω οτι πανω στο γραφείο του μπορεί ο υπάλληλος να βάλει και την οικογένεια του και το σύμβολο της πίστης του με απλό και διακριτικό τροπο. Το ίδιο μπορούσαμε να κανουμε και στο γραφείο στον ιδιωτικό τομέα που εργαζόμασταν κι εμείς. Δεν χρειάζεται να εισαι το αφεντικό για να κανεις το άμεσο εργασιακό σου περί βάλλουν πιο οικείο.
avatar
spylab 31.8.2017 | 16:05
Σε συγχρονες κοσμικες κοινωνιες δεν εχουν καμια θεση.
Στις ημιθεοκρατιες παλι, μαλλον εχουν :)
sn07 31.8.2017 | 16:20
56% όχι σε χριστιανικά σύμβολα
81% ναι σε αλλόθρησκα (μουσουλμανικά κλπ)!

Το ποιο χρήσιμο συμπέρασμα του γκάλοπ για εμένα είναι η (εξοργιστικά υποκριτική) πολιτική ορθότητα των ημερών που λέει όχι στα χριστιανικά σύμβολα (καθότι είμαστε "wake" και δεν είμαστε πρόβατα να πιστεύουμε σε θεούς και δαίμονες) αλλά είμαστε και Ισλαμόφιλοι (μη μας πουν και ισλαμοφοβικούς, που τολμάμε να κρίνουμε την θρησκεία της αγάπης).

Όσο υπάρχει αυτή η τάση, να μην περιμένουμε να πέσουν τα ποσοστά που στηρίζουν την άκρα δεξιά στη Δύση και τα νεοναζίδια στο μικρό μας Banana Republic.
Άρης Δημοκίδης 31.8.2017 | 16:41
Κανένας δεν προτιμάει τα μουσουλμανικα σύμβολα περισσότερο. Ξαναδιάβασε την ερώτηση και θα καταλάβεις γιατί έχει τόσο πολλά ναι, ακόμα και αυτούς που δεν θέλουν τα χριστιανικα σύμβολα.
avatar
katerina 31.8.2017 | 18:27
Να γιατί θα έπρεπε να διδάσκεται η λογική σε όλες τις τάξεις του σχολείου.

Η μια ερώτηση είναι αν συμφωνείτε με την ανάρτηση χριστιανικών συμβόλων.

Η δεύτερη ερώτηση είναι: ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι οι χριστιανοί μπορούν να αναρτούν ό,τι θέλουν, συμφωνείτε να αναρτούν ΚΑΙ όλοι οι άλλοι ό,τι θέλουν;

Δηλαδή η πρώτη ερώτηση ουσιαστικά λέει αν συμφωνείτε να υπάρχει ανάρτηση θρησκευτικών συμβόλων, η δεύτερη λέει ότι με δεδομένη την ανάρτηση, συμφωνείτε να ισχύει για όλες τις θρησκείες;

Και για να το κάνω ακόμα πιο εύκολο:
Αν η πρώτη ερώτηση έλεγε συμφωνείτε με την ανάρτηση αλλόθρησκων συμβόλων, είμαι σίγουρη ότι το όχι θα είχε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από το 56% που έχει τώρα. Εσύ σε αυτή την ερώτηση αναφέρεσαι, αλλά δεν υπάρχει αυτή η ερώτηση στο γκάλοπ. Αν υπήρχε, το αποτέλεσμα θα ήταν το αντίθετο από αυτό που υποστηρίζεις.
avatar
walkingbread 31.8.2017 | 16:23
Πώς γίνεται η πλειοψηφία να διαφωνεί με την ανάρτηση χριστιανικών εικόνων στα γραφεία, αλλά ταυτόχρονα να συμφωνεί με την ανάρτηση συμβόλων του ισλάμ ή του βουδισμού κλπ. Πόσο ενοχικό σύνδρομο για το χριστιανισμό πια;
sonath 31.8.2017 | 17:53
Ξαναδιάβασε το ερώτημα: ΕΦΟΣΟΝ οι χριστιανοί επιτρέπεται να αναρτούν τα θρησκευτικά τους σύμβολα στο χώρο εργασία τους, ΤΟΤΕ θα πρέπει να έχουν το ίδιο δικαίωμα και οι αλλόθρησκοι;
Xrusostomou Vasilis 31.8.2017 | 18:15
είναι απλό τους ενοχλεί κάθε τι το οποίο προέρχεται από αυτόν τον τόπο ... πολύ θα μου πουν ο χριστιανισμός προέρχεται από την Ελλάδα;;; όχι δεν προέρχεται από εδώ αλλά εδώ και 2000χρόνια τον έχεις ασπαστεί τον έχεις αποδεχθεί και έχεις κάνει τις αλλαγές σύμφωνα με την δική σου κουλτούρα...
διχασμένοςκορμός 31.8.2017 | 16:29
Έχει μεγάλη διαφορά το τι κάνει ο κάθε υπάλληλος ξεχωριστά είτε επάνω του είτε στον χώρο που του αναλογεί, και το τι κάνει η υπηρεσία.
Η πρώτη περίπτωση (π.χ. σταυρό στο λαιμό ή εικόνα στο γραφείο) είναι πιο σύνθετη νομίζω, εγώ πάντως είμαι εν γένει θετικός.
Η δεύτερη περίπτωση είναι για μένα πολύ πιο ξεκάθαρη: Καμία εικόνα ή σύμβολο οποιασδήποτε θρησκείας δεν θα έπρεπε να υπάρχει σε χώρο που νοείτε ώς δημόσιος (φυσικά συμπεριλαμβανομένων και των σχολείων).
Ο Νοών... νοείτω 31.8.2017 | 17:42
● Αν οι Χριστιανοί υπάλληλοι έχουν δικαίωμα να βάζουν εικόνες της πίστης τους, το ίδιο έχουν και οι αλλόθρησκοι που δουλεύουν στο Δημόσιο; (Μουσουλμάνοι κλπ)

- Το δικαίωμα αυτό το έχουν και πως το έχουν; Θεωρώντας το ως κάτι αορίστως-ηθικώς αυτονόητο ή τους το επιτρέπει κάποιος συγκεκριμένος εσωτερικός κανονισμός; Ή μήπως επειδή, τουλάχιστον μέχρι προσφάτως, σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες υπήρχε και από μία επιτοίχια εικόνα του Χριστού ή της Παναγίας, θεώρησε λογικό ο εκάστοτε υπάλληλος να προσθέσει δίπλα στο γραφείο του και ένα μανουάλι;;;...
Αν όλα αυτά με κάποιο αντικειμενικό και τεκμηριωμένο λόγο επιτρέπονται, τότε ναι ο κάθε αλλόθρησκος έχει το ίδιο δικαίωμα.

● Είναι ΟΚ να διακοσμούν οι υπάλληλοι τα γραφεία των Δημόσιων Υπηρεσιών με διακοσμητικά, φωτογραφίες της οικογένειάς τους κλπ;

- Άλλο πράγμα είναι μια κάποια διακριτική διακόσμηση, ένα ωραίο λουλουδάκι, μία φωτογραφία κάποιου όμορφου τοπίου, τα οποία βοηθάνε στην καλή εργασιακή διάθεση (όπως και αυτή του πελάτη/επισκέπτη) και άλλο ολόκληρο το οικογενειακό γενεαλογικό δέντρο σε φωτογραφίες επάνω και πέριξ της επιφάνειας, περιμετρικά του γραφείου.
Να τονίσω πως υπάρχουν φορές που αυτή την πολύ... ιδιαίτερη διακόσμηση συμπληρώνει η έντονη ακαταστασία.

Ειλικρινά, εάν είχα την δυνατότητα αποστολής φωτογραφιών θα σας τις έστελνα να δείτε τι ακριβώς περιγράφω.

Υ.Γ.: Αυτή η μίνι-δημοσκόπηση σας και τα αποτελέσματά της, πιστέψτε με, άνετα θα μπορούσαν να βγάλουν επιστημονικά-κοινωνιολογικά συμπεράσματα.
sonath 31.8.2017 | 17:51
Το ερώτημα έχει να κάνει με τη φύση του χώρου της δημόσιας υπηρεσίας. Είναι χώρος ατομικής εργασίας (π.χ. προσωπικό γραφείο) ή χώρος όπου εξυπηρετούνται πολίτες; Στην πρώτη περίπτωση είναι αποδεκτή η διακόσμηση με προσωπικά αντικείμενα, ακόμα και θρησκευτικής φύσης. Στη δεύτερη περίπτωση όμως, σε ένα σοβαρό δημόσιο τομέα θα έπρεπε να αποτρέπεται αυστηρά η οποιαδήποτε προσωπική παρέμβαση από τον υπάλληλο και ο χώρος να αντανακλά αποκλειστικά την εικόνα που η ίδια η δημόσια υπηρεσία έχει αποφασίσει για τον εαυτό της.
Xrusostomou Vasilis 31.8.2017 | 18:03
Η πλειοψηφία στην Ελλάδα είναι Χριστιανοί ορθόδοξοι , είναι λάθος να μην υπάρχουν τα σύμβολα της χώρας και της θρησκείας σε κάθε δημόσια υπηρεσία...εάν αρχίσουμε να καταργούμε και να απαγορεύουμε ένα προς ένα το επόμενο θα είναι να αφαιρεθεί ο σταυρός από την Σημαία μας...
Υ.Γ. Δεν πιστεύω στον Χριστιανισμό και σε καμία από τις θεότητες ... αλλά πιστεύω στην ύπαρξει μιας ανώτερης δύναμης από τον άνθρωπο...όπου ο κάθε ένας μας τον/την ονομάζει όπως θέλει ... αλλά οι παραδόσεις της χώρας μας η Ιστορίας μας βασίζεται στον δωδεκαθεϊσμο και στον χριστιανισμό με επικρατέστερει την τελευταία .. και θα έπρεπε όλοι μας πιστεύουμε ή μη να τις σεβόμαστε και να τις διαδίδουμε στην επόμενη γεννιά ...
avatar
boxer 1.9.2017 | 13:02
Kοίτα να διαδώσεις πρώτα τη σωστή ορθογραφία και άσε τα άλλα.
Φερόμενος 1.9.2017 | 14:18
Για αυτές τις μικρούτσικες κυνικές παρεμβάσεις, αγαπούσαμε (από εποχής του χρήστη "αμαρτωλού υιού..."), αγαπάμε και θα αγαπάμε τον boxer (με τον τρόπο μας)...
avatar
boxer 2.9.2017 | 10:20
Ο υιός έγραφε σεντόνια.
avatar
katerina 11.9.2017 | 09:28
Επίσης οι περισσότεροι στην Ελλάδα είναι ολυμπιακοί, ή φαν της Βίσση, ή τους αρέσει το παστίτσιο. Με την ίδια λογική θα πρέπει να προμηθευτούν οι δημόσιες υπηρεσίες με σημαίες του ολυμπιακού, αφίσες της Βίσση και αποσμητικά χώρου με άρωμα παστίτσιο; Θα πρέπει να υπάρχει ένα σύμβολο για κάθε προτίμηση της πλειοψηφίας σε κάθε δημόσια υπηρεσία;
123
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια