ΓΚΑΛΟΠ: Θετική ή αρνητική εξέλιξη η αποχώρηση της Eldorado Gold απ' την Ελλάδα; Και πώς κρίνετε τη δήλωση Καρανίκα;
Mικροπράγματα

ΓΚΑΛΟΠ: Θετική ή αρνητική εξέλιξη η αποχώρηση της Eldorado Gold απ' την Ελλάδα; Και πώς κρίνετε τη δήλωση Καρανίκα;

Ψηφίστε εδώ και δείτε αυτόματα τι ψήφισαν οι υπόλοιποι αναγνώστες

Με ανακοίνωση της η πολυεθνική του Καναδά Eldorado Gold γνωστοποίησε τη Δευτέρα το πρωί πως οι συνεχείς καθυστερήσεις στην έκδοση «αδειών» ρουτίνας από την πλευρά των Ελληνικών αρχών καθιστά την επένδυση αδύνατη και πως αποφάσισε την αναστολή της επένδυσης στη χώρα μας.

 

«Αυτές οι καθυστερήσεις έχουν αρνητικές επιπτώσεις στα κόστη και τον προγραμματισμό της Eldorado και τελικά υπονομεύουν τη δυνατότητά μας να προωθήσουμε αποτελεσματικά την ανάπτυξη και λειτουργία αυτών των περιουσιακών στοιχείων» αναφέρεται στην ανακοίνωση. Όπως προσθέτει η εταιρεία το διοικητικό της συμβούλιο αποφάσισε ότι υπό τις παρούσες συνθήκες δεν θα γίνουν περαιτέρω επενδύσεις τόσο στα ορυχεία της Κασσάνδρας όσο και στο Πέραμα και τις Σάπες στη Θράκη. Μοναδική εξαίρεση στη διακοπή των επενδύσεων τα χρήματα για ένα πρόγραμμα συντήρησης και για ένα πρόγραμμα προστασίας του περιβάλλοντος.

 

.

.

 

*Γράψτε μας, αν θέλετε, τη γνώμη σας στα σχόλια. 

Mικροπράγματα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

Mικροπράγματα Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

2.1.2020
11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

Mικροπράγματα 11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

23.11.2019
Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

Mικροπράγματα Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

17.11.2019
Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

Mικροπράγματα Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

28.10.2019
6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

Mικροπράγματα 6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

26.10.2019
Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

Mικροπράγματα Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

14.10.2019
Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

Mικροπράγματα Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

27.8.2019
ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

Mικροπράγματα ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

20.8.2019
«Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

Mικροπράγματα «Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

12.7.2019
20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

Mικροπράγματα 20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

10.7.2019
40 Σχόλια
12
TheJuggernaut 11.9.2017 | 16:39
Το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό: Ότι η εταιρία αφενός αρνείται να τηρήσει τα προσυμφωνημένα όσο αφορά το περιβάλλον κι αφεταίρους χρωστά εκατομμύρια ακόμη στο κράτος τα οποία έπρεπε να έχει ήδη καταβάλλει. Στόχος της εν τέλει δείχνει να είναι η πλήρης απομύζηση του ορυκτού πλούτου της περιοχής την οποία θα εγκαταλήψει ρημαγμένη κακήν κακώς όταν πλέον δεν τη συμφέρει. Όσο για την "αποχώρησή" της, τα ίδια είχε ανακοινώσει και το 2016 και το 2015.
avatar
atman 11.9.2017 | 21:32
τι λες, εφοσον εκρεμει η διαιτησια καθυστερουν με γελοιες δικαιολογιες κλπ κλπ.

συριζαισμοι με λιγα λογια.
avatar
Maria Kalap. 11.9.2017 | 16:51
αλήθεια, ό,τι γράφει ο Καρανίκας (και ο κάθε Καρανίκας) στο facebook του μπορεί να επηρεάσει την έλευση ή όχι επενδύσεων στην Ελλάδα; και πώς γίνεται να κόπτεστε τόσο πολύ για την επένδυση στη Χαλκιδική αλλά το κομμάτι της καταστροφής του δάσους, των διώξεων των πολιτών που αντιδρούν και την περιβαλλοντική καταστροφή που συντελείται στην περιοχή να μην βρίσκει καθόλου χώρο στο poll;
avatar
atman 11.9.2017 | 21:33
ο Καρανικας ειναι συμβουλος στρατηγικου σχεδιασμου, εγω τον πληρωνω (δεν ξερω εσυ) και παιρνει και υπρεωριες.

οι πολιτες που ανυσηχουνβ διοριστικαν.

κατα τα αλλα μια ψυχραιμη και επιστημονικα εμπεριστατωμενη συζητηση δεν εχει γινει.
avatar
Abyssal 11.9.2017 | 17:06
Θεωρώ απαράδεκτο που η πλειοψηφία απαντάει ότι είναι "κακό" να αποχωρήσει η eldorado. Οι πρακτικες που εφαρμόζουν στη Ελλάδα είναι ανάλογες καναδεζικων επιχειρησεων που δρουν στην Αφρική ανεξέλεγκτα οπως η Acacia mining. Σαν μηχανικος περιβαλλοντος αυτό που εχω να πω είναι διαβάστε την μελέτη, δεν χρειάζεται να είσαι εξειδικευμένος για να κατανοήσεις τα αίσχη. Υπήρχε χρόνια πριν online, πιθανοτατα θα είναι ακομα προσβάσιμη. Κάτι το οποίο δεν κατανοούν οι περισσότεροι είναι ότι δεν δύναται να θυσιάσουμε την Χαλκιδική για ενα finite αποθεμα που δίνει πόσες 1500-2000 θεσεις εργασίας για 10 χρόνια; Η Χαλκιδική τρέφεται και θα τρέφεται απο τον τουρισμό. Αυτο που γίνεται είναι οικολογική καταστροφή για ψίχουλα.
Δον Ιδιώτης 11.9.2017 | 18:56
Αγαπητέ το ΣτΕ με 16 διαφορετικές αποφάσεις του (που ελήφθησαν με διαφορετικές συνθέσεις) απεφάνθη για το αντίθετο. Γιατί να πιστέψουμε εσάς;

Και μια και μιλάμε για οικολογική συνείδηση ποια είναι τα μέτρα που πήρε η κυβέρνηση εναντίον της ΔΕΗ μετά την τεράστια (και τετελεσμένη) καταστροφή στο Αμύνταιο όπου κατέρρευσε ορυχείο και βούλιαξαν 80 εκατομμύρια κυβικά μέτρα χώμα. Που ήταν οι διαμαρτυρίες και οι πορείες; Που ήταν οι μηχανικοί περιβάλλοντος; Αλλά εκεί πρόκειται για μια κρατική εταιρεία και όχι για ιδιώτες που πίνουν το αίμα των εργαζομένων με το μπουρί της σόμπας, οπότε όλα οκ.

Πόση υποκρισία πια;
avatar
Ανώνυμος/η 12.9.2017 | 01:21
@Δον Ιδιωτη
Αυτο το επιχειρημα οτι "εφοσον το εκανε η ΔΕΗ ας το κανουν και οι ιδιωτες" πραγματικα με ξεπερναει.

"Κυρια, κυρια και ο Γιαννακης ειχε σκονακι γιατι μου βαζετε μηδεν μονο εμενα?"

Ποτε θα καταλαβουμε οτι το περιβαλλον δεν σηκωνει αστεια?
avatar
ShootingStar 12.9.2017 | 08:40
Eχεις πατήσει ποτέ πόδι στην Χαλκιδική?
Μεγάλωσα σε εκείνα τα μέρη - της ανατολικής Χαλκιδικής. Μεγάλωσα σε ένα μέρος με πεντακάθαρα νερά, ψάρια, και τουρισμό. Χωρίς υποκρισία λοιπόν μπορώ να σου πω οτι δεν υπάρχει ίχνος απο ψάρι, τα νερά πλέον είναι μολυσμένα, και ο τουρισμός της περιοχής έχει καταστραφεί.
Για λίγες θεσούλες που πήραν αδερφοξάδερφα στην Εldorado μας καίει, δεν μας καίει για τις δουλειές μιας ζωής , και την ίδια την ποιότητα ζωής που χάσανε οι ντόπιοι.
Δον Ιδιώτης 12.9.2017 | 10:52
@Toolio και Abyssal

Σιχαίνομαι την υποκρισία. Και σε μια χώρα που έχει γεμίσει αυθαίρετα τα οποία νομιμοποιούνται με αλλεπάλληλους νόμους, που αφήνει τα δάση της να καίγονται, που δεν μπορεί να διαχειριστεί τα σκουπίδια της που,που,που ... ε είναι υποκρισία να ξεσηκώνονται και οι πέτρες για μια εταιρία που εξορύσσει χρυσό στη Χαλκιδική,ένα μέρος όπου υπήρχαν ορυχεία χρυσού απ' την αρχαιότητα.

Και ναι,αν όντως ενδιαφέρεστε για το περιβάλλον δείξτε το παντού,όχι όπου εξυπηρετεί τις ιδεοληψίες μας.

avatar
Abyssal 12.9.2017 | 16:48
@ Δον Συμφωνω με το πρώτο σκέλος της απάντησης σου.

Δεν σε τιμάει καθόλου βέβαια ολες οι υποθεσεις που κανεις για άτομα που δεν γνωριζεις και πιθανότατα δεν εχεις δεί στην ζωή σου ουτε φευγαλέα στον δρομο. Είναι επιεικώς απαράδεκτη η θεωρία σου ότι νοιάζομαι (για να μιλήσω προσωπικά) για το συγκεκριμένο θεμα περισσότερο απο ότι νοιάζομαι για αλλα περιβαλλοντικά θεματα στην Ελλαδα ή ανα τον κόσμο επειδή δεν το ψευδώνυμο μου δεν είναι κάτω απο καθε άρθρο της lifo.
Ο Νοών... νοείτω 11.9.2017 | 19:20
Πέστααα!!!...
avatar
Abyssal 11.9.2017 | 23:19
Δον δεν εχω καμία απαίτηση να με πιστέψεις. Για αυτο παρέπεμψα στη περιβαλλοντική μελέτη που έχει συνταχθεί. Ο καθένας μπορεί να κρίνει αφού την διαβάσει. Επιπλέον υπάρχουν μελέτες για τα βαρέα μέταλλα που έχουν απελευθερωθεί στην περιοχή απο την κακοδιαχείριση της εταιρίας.

Θα έπρεπε να σε ανησυχεί που το ΣΤΕ έχει γνωμοδοτήσει θετικά (16 φορές!) στην προκειμένη περίπτωση. Δεν ξέρω ποιοι μηχανικοί συμβουλεψαν το ΣΤΕ αλλά πιθανότατα πρέπει να τους αφαιρεθεί το δίπλωμα. Δεν είναι μονο οι γιατροί που ορκίζονται στο τέλος των σπουδών τους.

Σχολιάζω επί του θέματος και όχι για ολες τις οικολογικες καταστροφές που έχουν συμβεί στην Ελλάδα γιατί πιθανότατα θα έγραφα μέχρι μεθαύριο. Τωρα αν εσυ θες να πας την συζήτηση σε πολιτικό επίπεδο μάλλον βρηκες το λάθος άτομο.
Ορίων 12.9.2017 | 16:02
@ Abyssal: θα συμφωνήσω σε κάποια, σε άλλα θα διαφωνήσω. Πηγαίνω χρόνια στην περιοχή και έχω μιλήσει με αρκετό κόσμο. Η επιχείρηση δεν κατατάσσεται στους αγίους. Αλλά, πως προκύπτει αυτό που λες, ότι δρα τελείως ανεξέλεγτα; Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στις αποφάσεις του ΣτΕ, που θυμάσαι τι έκανε με την TVX.
Δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ την eldorado. Με ενοχλεί όμως η ιδεοληπτική στάση του ΣΥΡΙΖΑ, που δυστυχώς είναι μονόφθαλμη. Ο Δον Ιδιώτης έκανε μια μια εξαιρετική παρατήρηση: η κυβέρνηση που κόπτεται για το περιβάλλον, τι κάνει με την ΔΕΗ; Η παραγωγή ηλιακής ενέργειας είναι το μέλλον. Toolio, τα επιχειρήματα του τύπου "αυτό με ξεπερνάει" δεν είναι επιχειρήματα. Αφού κόπτεστε για το περιβάλλον, γνωρίζετε τι γίνεται στην Εορδαία; Το Στρατώνι μοιάζει με 'παιδική χαρά' σε σχέση με τις καταστροφές εκεί
@ShootingStar: αυτά που λέτε για τα ψάρια και την καταστροφή του τουρισμού, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και το ξέρετε. Από την Ολυμπιάδα ως την Ιερισσό, τα καταλύμματα είναι γεμάτα με Σέρβους, Βούλγαρους και λιγότερους Έλληνες. Αν κάποιοι ναρκοθέτησαν τον καλό τουρισμό στην Χαλκιδική, αυτοί είναι οι ίδιοι οι κάτοικοι, που χρέωναν (και χρεώνουν) υπερβολικά τις υπηρεσίες τους, χωρίς να τις αναβαθμίζουν.
avatar
Abyssal 12.9.2017 | 22:56
@Ορίων

Προς απάντηση σου και προς όσους διαβάζουν ακόμα παραθέτω τα παρακατω όσο πιο απλοϊκά γίνεται.

Καταρχας η εξόρυξη χρυσού είναι καταστροφική για το περιβάλλον χωρις μέχρι τώρα τεχνογνωσια που να επιτρέπει έστω ελάχιστες επιπτωσεις στις εκάστοτε περιοχες. Υπάρχουν συγκεκριμένες μέθοδοι που χρησιμοποιούνται παγκόσμιως με την πιο διαδεδομενη να είναι η κυάνωση η οποία ουσιαστικά είναι ενα διάλυμα το οποίο ψεκαζεται πανω απο τον χρυσό που έχει εξορυχθει για να τον διαχωρίσει απο τα άλλα πετρώματα. Το κυανιο πληροφοριακα δεν έχει εξουδετερωθεί ουτε σε εργαστήριο μέχρι τώρα όπως επισης δεν υπάρχει δυνατότητα στεγανοποίησης των δεξαμενών που θα το περιέχουν με αποτέλεσμα να μεταφερθεί μέχρι 180 χλμ απο τον τοπο που βρίσκεται. Για περισσότερες πληροφορίες ως προς τις επιπτώσεις του κυανίου google. Στις σκουριες τώρα αυτό που γίνεται, το οποίο είναι πρωτάκουστο και δεν έχει εφαρμοστεί πουθενα αλλού δηλαδή δεν υπάρχει μελέτη για τις επιπτωσεις, μεταφέρεται και ο αρσενοπυριτης απο την Ολυμπιαδα για να επεξεργαστεί μαζί με τον χαλκοπυριτη των σκουριων. Αυτο σημαίνει μεταφορα χιλιαδες τόνων αρσενικού για όποιον δεν κατάλαβε.

Τι επιπτώσεις έχει αυτο;

Για να το πω απλά. Ξεχαστε την γεωργία και την κτηνοτροφία σε μεγάλη ακτίνα απο την περιοχή. Βαρέα μέταλλα θα μπουν στην τροφική αλυσιδα επηρεαζοντας ή και σκοτώνοντας απο μικροοργανισμούς μέχρι εμάς.

Περαιτέρω επιπτώσεις:

Η άρδευση σε συνδυασμό με την αποψίλωση για τις ανάγκες της εξόρυξης θα δημιουργήσουν πλυμμηρικα επεισόδια με κατολισθήσεις και θα καταστήσουν το έδαφος αχρηστο για πολλες δεκαετιες ακόμα και μετα το περας των δραστηριοτητων.

Η σκόνη που παράγεται περιεχει σωματιδια βαρέων μετάλλων που μπορούν να μεταφερθούν σε τεράστιες αποστάσεις με άμεσο αντίκτυπο στην υγεια μας.

Η μεταφορα των βαρέων μετάλλων απο υπογεια και επιφανειακα ύδατα θα καταστήσει σε τεραστιες αποστασεις την γεωργία και κτηνοτροφια, ακόμη και υδατοκαλλιεργειες αλλά και την αλιεία δηλητηριώδες με άμεση συνεπεια στην ευζωία των κατοίκων συμπεριλαμβάνοντας την απωλεια θέσεων εργασίας πολυ μεγαλύτερων απο αυτο που προσφέρει η eldorado.

Αυτα είναι μονο η επιφάνεια και δεν μπορώ να το αναλύσω περαιτέρω γιατί γράφω απο το κινητό. Σίγουρα εχω ξεχάσει αρκετα. Δυστυχώς σας ενδιαφέρουν περισσότερο τα κομματικά παρα να ενημερωθητε για τις πραγματικές συνέπειες και είναι λυπηρο.

Όσον αφορα το τι θα κάνει αυτή η κυβέρνηση ελπίζω στο να τους διώξει. Φυσικά μονο ελπίζω και η αλήθεια θα είναι μια ακομα κωλοτούμπα αλλά δεν παύω να ελπίζω.

avatar
ShootingStar 13.9.2017 | 09:59
Α ναι Ορίων, πες μου κι άλλα για την Ιερισσό, τα νέα Ρόδα, το Στρατώνι. Φαίνεται αυτοί που ζουν εκεί δεν ξέρουν για τα ψάρια κτλ, ξέρεις εσυ. Μπράβο.
avatar
mo1983 11.9.2017 | 17:10
Τι σχόλιο να γράψουμε βρε παιδιά. Είμαστε καταδικασμένοι. Τα έλεγαν και προεκλογικά οτι δεν ήθελαν καμια επένδυση κι εμείς δεν τους πιστέψαμε και τους ψηφίσαμε. Ειμαστε υπεύθυνοι για όλους αυτους που αυτη τη στιγμη μας κυβερνούν.
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 12.9.2017 | 13:11
Αυτο που ψηφίσατε συνειδητα αυτους που δεν πιστευατε ότι θα πραξουν αυτα που ευαγγελιζοντουσαν είναι θεμα. Αλλο να ξεγελάσουν την ψηφο σου και να μην κανουν αυτα που υποσχεθηκαν (κοινη πρακτικη απο υποψηφίους) και αλλο να ψηφισεις συνειδητα με κριτηριο δεν πιστευω ότι θα κανουν αυτα που υποσχονται (καθολου κοινη πρακτικη ψηφοφορων).
avatar
mo1983 12.9.2017 | 13:18
Δεν θα διαφωνήσω καθόλου μαζί σου. Το πρώτο πληθυντικό παει στο εκλογικό σώμα στο οποιο ανήκω κι εγω άσχετα αν εγω δεν τους ψήφισα ποτέ. Παντως καλά τα λες!
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 12.9.2017 | 13:39
Γενικα σαν λαος και σαν εκλογικο σωμα είμαστε οι ότι να 'ναι της ΕΕ ;)
svts 11.9.2017 | 18:12
πριν από χρόνια όταν η οικογένεια Κωσταντακώπουλου άρχισε την κατασκευή της Costa Navarino, όλοι οι και καλά αγωνιστές είχαν <<πέσει>> να φάνε την επένδυση για την δήθεν οικολογική καταστροφή, πράγμα που βέβαια και ευτυχώς ποτέ δεν συνεβει και καμαρώνει όλος ο κόσμος αυτό το στολίδι που μεταξύ άλλων είναι και ένα οικολογικό θαύμα.
τώρα eldorado στο ίδιο έργο θεατές, βολεμένοι, μωροί, Καρανίκες βγάζουν την κακία τους και αγνοούν πόσες οικογένειες έχουν ένα μεροκάματο από την επένδυση. το άσχημο είναι ότι δεν είναι μια προσωπική άποψή αλλά άποψη μεγάλου μέρους μιας επικίνδυνης πολιτικής ηγεσίας. προσωπική μου άποψη είναι ότι πρωταιρεότητα έχουν οι άνθρωποι και όχι τα δεντρά, τι να την κάνεις μια καταπράσινη Χαλκιδική με τον ενεργό πληθυσμό άνεργο ή μετανάστη ..
avatar
Ανώνυμος/η 11.9.2017 | 19:07
Αληθεια τωρα? Οικολογικο θαυμα το Κοστα Ναβαρινο? Οι πισινες, τα γηπεδα γκολφ που θελουν τονους νερου καθε χρονο και οι χλιδοσουιτες? Και ολο αυτο σε μια απο τις ομορφοτερες γωνιες της Ελλαδας? Και για την Χαλκιδικη προτιμας να καταστραφει ολοσχερως το περιβαλλον στην περιοχημ να μολυνθει το νερο για μερικες καρκινογονες και κακοπληρωμενες θεσεις εργασιας? Μολις πεσουν τα τελευταια δεντρα αγαπητε/η μου να δεις πως θα πεφτουν οι τελευταιοι ανθρωποι που θα κανιβαλιζονται μεταξυ τους.
avatar
atman 12.9.2017 | 22:28
@toolio σου απαντησα τεκμηριωμενα οτι η δυτικη πελοπονησος δεν εχει κανενα προβλημα νερου, εχει τεραστιες βροχοπτωσεις και η περιοχη εχει πυκνη βλαστηση, ποταμια με ολο το χρονο ροη νερου (Νεδα), λιμνη με ολο το χρονο ροη νερου (Παραλιμνιο) κλπ κλπ.

Αν υποθεσουμε οτι υπηρχε προβλημα εμτ ο γκαζον φαντασου ποσο προβλημα εχουν τα εκατονταδες χιλιαδες αρδεσιυμα και καλιεργησιμα στρεματα της μεσσηνιας.

Απο οτι φαινεται δεν γνωριζεις τον τοπο καλα.

Και για να σε δικαιολογησω: τα ιδια ελεγα και εγω. ωσπου πολυ απλα μου εκοψε και σκεφτηκα οτι στην Μεσσηνια μπορει να αρχισει να βρεχει Δεκεμβριο και να σταματησει Φεβρουαριου (σχημα υπερβολής αλλα πραγματικοτητα) Και καταλαβα οτι η κλαψα για το γκαζον ειναι μια γελοια κατηγορια σε μια περιοχη με τεραστια βροχοπρωση για τα ελληνικα στανταρντ. Δεν ειανι ΟΛΑ τα μερη κυκλαδες.

Για του λογου το αληθες δες εδω: http://www.hnms.gr/hnms/greek/climatology/climatology_region_diagrams_html?dr_city=Kalamata

και συγκρινε με εδω:

http://www.hnms.gr/hnms/greek/climatology/climatology_region_diagrams_html?dr_city=Athens_Hellinikon

3 φορες παραπανω βροχοπτωση η Καλαματα απο το Ελληνικο και κανα δυο παραπανω απο ... θεσαλονικη και απο τη Λαρισα (ταξη μεγεθους)!!! Δεν χωρανε ολα τα μετρα και ολα τα μερη σε αυτο που εχουμε στο μυαλο μας.

Η αριστεριλα της ελλαδας που εχει κυριαρχησει 40 χρονια τωρα ειναι αντιεπιστημονικη αντιπαραγωγικη και αντιορθολογικη.
avatar
atman 13.9.2017 | 11:55
ρε ειστε φοβεροι. ολοκληρη ερευνα εκανα να ξεστραβωθειτε για το γκαζον που καταστρεφει την Πυλο, στατιστικα στοιχεια απο την ΕΜΥ για να μη λεω παπατζες, αλλα ο ελληνας εκει. εξω οι επενδυτες. ωραιιοι.
avatar
atman 11.9.2017 | 21:34
απορω γιατι σε καταψηφισαν. Η ιστορια του Costa Navarino ειναι τεκμηριωμενη οπως και οτι συνεβαλε αποφασιστικα στην αυξηση του εισοδηματος δευτερογενος και τριτογενος ολης της περιοχης.

(βεβαια για να ειαμι δικαιος θα γραψω οτι δεν ειναι σιγουρο οτι η επενδυση στην χαλκιδικη μπορει να γενησει τις ιδιες συνεργειες)
avatar
atman 12.9.2017 | 10:21
Τοολιο αν ειχες επισκεφτει την περιοχη ποτε θα ηξερες οτι:
- η δυτικη πελοπονησος ειναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ υγρη και με ΠΟΛΛΑ νερα, αρα κανενα προβλημα για το γκολφ. Δηλ πραγματικα πηγαινε μια βολτα ζησε λιγο εκει πριν πεις για το τοπικο κλιμα.
- 50 μετρα εξω απο το Ναβαρινο δεν βλεπεις οτι υπαρχει. Πηγαινε μια βολτα στη παραλια του Ρωμανου στο συστηνω. Η επενδυση εχει "εξαφανιστει" μεσα στο περιβαλλον. Και να μου το ελεγαν δεν θα το πιστευα.
Φυσικα το ναβαρινο και το γκολφ δεν ειναι της αισθητικης μου. Επειδη ομως βρισκω το θεαμα βαρετο ή και γελοιο δεν εχω κανενα προβλημα οποιος θελει να το απολαμβανει αρκει να μην ενοχλει. (οπως δεν το κανει)

Επομενως καθε κριτικη χωρις προσωπικη εμπειρια ειναι παπαγαλια αριστεριλας. γκοσαμε 40 χρονια τωρα.
avatar
Ανώνυμος/η 12.9.2017 | 19:47
atman

Την γνωριζω σχετικα καλα την περιοχη.
Δεν μιλαω θεωρητικα. Τα επιχειρηματα μου δεν αφορουν τοσο την αισθητικη οσο το περιβαλλον. Το γεγονος οτι δεν φαινονται οι πισινες και τα γηπεδα γκολφ δεν τα κανει να μην υπαρχουν. Η περιοχες αυτες τροφοδοτουντε σε μεγαλο βαθμο απο πηγαδια. Αφθονο δεν ειναι σε καμια περιπτωση. Συνεπως λοιπον οικολογικο θαυμα οπως χαρακτηριστηκε απο τον παραπανω σχολιαστη δεν ειναι. Η αρχιτεκτονικη του που αναφερεις εσυ δεν το κανει οικολογικο θαυμα.
Δες το παρακατω σχολιο μου για την κυβερνηση πριν με κατηγορησεις για αριστερη παπαγαλια
Ashton Heston III 11.9.2017 | 21:53
Συγκρίνεις ένα ξενοδοχείο/resort με ένα ορυχείο. Δεν πολυστέκει η σύγκριση, δεν νομίζεις;
Ashton Heston III 11.9.2017 | 22:01
Το γεγονός ότι οι επαγγελματίες επαναστάτες σκούζουν για το παραμικρό δεν σημαίνει πως όλες οι περιπτώσεις είναι το ίδιο. Όσο για τον Τσίπρα, που δηλώνει με θράσος πως θέλει επενδύσεις στην γνώση και την καινοτομία, ας κοιτάξει καλύτερα το χάλι των πανεπιστημίων για το οποίο ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό οι συνδικαλιστές που βρίσκονται στον πυρήνα του κόμματος του, καθώς και την νέα "μεταρρύθμιση" στην Παιδεία που θα χειροτερεύσει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
avatar
Ανώνυμος/η 11.9.2017 | 18:16
Καμια εμπιστοσυνη στην Κυβερνηση (ποσο μαλλον στον Καρανικα) και καμια εμπιστοσυνη στην El Dorado που εχει σακατεψει το περιβαλλον, δεν τηρει τις προδιαγραφες και καθε χρονο ανακοινωνει οτι φευγει προκειμενου να δεχομαστε την ανευ ορων εκμετελλαυση της γης.

Ειναι πολυ πιο συνθετο το θεμα λοιπον lifo για να απαντηθει με ενα ΝΑΙ η ΟΧΙ
Ο Νοών... νοείτω 11.9.2017 | 18:37
Αγαπητέ Toolio,
Πολύ σωστό σχόλιο. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου!
Τα ίδια, περίπου, θα έγραφα κι εγώ.

Κυρίως ότι το θέμα είναι πολυσύνθετο (πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, ανθρωπιστικά), για να απαντηθεί με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ.
avatar
apdm 11.9.2017 | 20:10
Την δεκαετία του 80 άρχισε να κατασκευάζεται ο περιφερειακός της Θεσ/νίκης. Ήμουν φοιτητής και θυμάμαι το πάθος με το οποίο αγωνίζονταν οι αριστερές οργανώσεις για να ματαιωθεί το έργο. Συμμετείχα κι εγώ σε πορείες εναντίον της κατασκευής (δύο φορές τουλάχιστον, αν θυμάμαι καλά). Η σταθερή δικαιολογία από τότε ήταν η καταστροφή του περιβάλλοντος.
Τριάντα τόσα χρόνια μετά, είναι αδύνατο να φανταστεί κάποιος την Θεσ/νίκη, χωρίς τον περιφερειακό της. Ολόκληρος ο νομός Χαλκιδικής θα ήταν αποκομμένος από την υπόλοιπη Ελλάδα. Φυσικά το περιβάλλον δεν έπαθε τίποτα.
avatar
ثانوس 11.9.2017 | 20:25
Συγχαρητήρια στην πλειονότητα των σχολιαστών για τον ψύχραιμο χαρακτήρα των σχολίων τους.
avatar
Ανώνυμος/η 11.9.2017 | 21:28
Ο Κάρανικ έχει φάει απίστευτη λάσπη απλά και μόνο γιατί ήταν κύριος απέναντι στην Μενεγάκη.Είναι υπερβολικά ομορφωμένος και καλλιεργημένος άνθρωπας τον ξλερω από τόσο...
avatar
atman 11.9.2017 | 21:31
δεν εχω αποψη. Αλλα την εξελιξη θα την βρω ουδετερη αν μαζι με την Ελντοραντο μειωθουν και τα εξοδα του δημοσιου κατα το ιδιο ποσο με αυτο που περιμεναν απο την επενδυση.

Πχ απολυστε 2500 μετακλητους και προσλαβετε τους μεταλορυχους.
12
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια