Κρυφή φωτογραφία του 2003 που διέρρευσε πρόσφατα. Βλέπουμε ερευνητές της αστυνομίας να ψάχνουν το σπίτι του Μάικλ Τζάκσον για παιδική πορνογραφία. Βρήκαν μόνο βιβλία τέχνης.
Mικροπράγματα

Το «πορνογραφικό υλικό» που βρέθηκε στο υπνοδωμάτιο του Μάικλ Τζάκσον κρύβει εκπλήξεις

Δεν παρεξηγήσαμε αυτόν, αλλά κάποια απ’ τα ευρήματα…

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ

Δεν σκοπεύω να αθωώσω τον Μάικλ Τζάκσον για τα βιβλία με εικόνες αγοριών και κοριτσιών που είχαν βρεθεί το 2003 στο υπνοδωμάτιό του. Διαβάζοντας όμως τη λίστα με τα ευρήματα, μου έκανε κάτι εντύπωση.

 

Πάρα πολλά απ' τα «πορνογραφικά» (σύμφωνα με τα ΜΜΕ) υλικά που χρησιμοποιούσε ήταν στην πραγματικότητα λευκώματα τέχνης. Θα περίμενε κανείς να έμπαινε στο ίντερνετ όμως αυτός, απ' ό,τι φαίνεται, την έβρισκε με Larry Clark, Tracy Emin και Gilbert & George. Θα μπορούσε να έχει πορνοπεριοδικά όμως την έβγαζε με παμπάλαιες συλλογές εικόνων, πχ. με την «Taormina» του Γερμανού φωτογράφου Wilhelm Von Gloeden με φωτογραφίες αγοριών από τα τέλη του 1800!

 

Η μάλλον εκλεπτυσμένη συλλογή του Τζάκσον κάνει τις φημολογούμενες πράξεις του με παιδιά ακόμα πιο ενοχλητικές και νοσηρές. (Λέγεται πως χρησιμοποιούσε τις φωτογραφίες για να δείξει στα παιδιά ότι και άλλα αγόρια και κορίτσια γδύνονταν, και να τα πείσει να κοιμηθούν μαζί του. Όμως τα βιβλία που είχε ούτε παιδική πορνογραφία είχαν ούτε ιδιαίτερα ύποπτα θεωρήθηκαν από όσους τα ερεύνησαν πιο προσεκτικά.)

 

Το εξώφυλλο του Fourth Sex που παρουσιάστηκε ως λαβράκι στις πρόσφατες «αποκαλύψεις» του Radar Online.

 

Σελίδες απ’ το βιβλίο (διακρίνουμε τον ηθοποιό Ρίβερ Φίνιξ)

 

Δείτε τη συνέχεια στα ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Mικροπράγματα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

Mικροπράγματα Η σύντομη και απλή ιστορία της υπέροχης Ειρήνης που ζει μόνη στην Κίναρο

2.1.2020
11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

Mικροπράγματα 11 τρίβια απ' το πρώτο (πρώτο!) τεύχος της LifO

23.11.2019
Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

Mικροπράγματα Πώς κατάφερε η RuPaul να γίνει μία απ' τις πιο επιδραστικές σούπερ-σταρ της δεκαετίας του '10

17.11.2019
Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

Mικροπράγματα Τα 13 πιο συνηθισμένα προβλήματα μεταξύ φίλων

28.10.2019
6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

Mικροπράγματα 6 ξεχωριστοί Δημήτρηδες της Ελλάδας

26.10.2019
Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

Mικροπράγματα Το τέλος του θρυλικού φωτογραφικού Studio Νικολέρη της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν η ιστορία του.

14.10.2019
Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

Mικροπράγματα Παγκόσμια Ημέρα Σκύλου: 20 λόγοι που αγαπάμε τους σκύλους

27.8.2019
ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

Mικροπράγματα ΚΟΥΙΖ: Το είπε η Βίβλος ή το Κοράνι;

20.8.2019
«Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

Mικροπράγματα «Ξινός, ευαίσθητος, αμυντικός, κλειστός, περίεργος» | O Αντίνοος Αλμπάνης απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

12.7.2019
20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

Mικροπράγματα 20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης

10.7.2019
3 Σχόλια
avatar
Baron von Sternberg 26.11.2017 | 14:44
Γράφετε: φημολογούμενες πράξεις του με παιδιά ακόμα πιο ενοχλητικές και νοσηρές. (Λέγεται πως χρησιμοποιούσε τις φωτογραφίες για να δείξει στα παιδιά ...)
Να υποθέσω πως τα λένε οι ίδιοι που θεωρούν αυτές τις φωτογραφίες πορνογραφικές; Τι θα πει λέγεται;
Κωνσταντίνα Μαρτίνη 27.11.2017 | 02:29
Σταματήστε να σπιλωνεται την μνημη αυτού του ανθρώπου με ό, τι μπούρδα σας κατεβαίνει απ το κεφαλι. Πολυ βολικό να βγαίνει τέτοιο δημοσίευμα στην διάρκεια της ψηφοφορίας του καλύτερου pop icon παραπληροφορειται τον κοσμο συνεχως! Σεβαστείτε την μνήμη του μοναδικού ανθρώπου στον κόσμο που πρόσφερε τοσα πολλά στην μουσική βιομηχανία και ενέπνευσε πολλούς καλλιτέχνες. Την ανάδειξη της ποπ και πολλές αναμνήσεις των παιδικών και εφηβικών μας χρόνων της χρωσταμε σε εκείνον. Σεβαστείτε την επιθυμία μας να τον αφήσετε ήσυχο. Μην τον μολύνεται. Δεν το αξίζει. Πρόσφερε τόσα πολλά σε αυτον τον κόσμο βοήθησε οσο μπορούσε τον πλανήτη. Ειχε απαλύνει ενα κομμάτι του ανθρώπινου πόνου.Σταματήστε να καταστρέφεται την υπόληψη του.
avatar
Νικος Νικολαιδης - ΣΦ 27.11.2017 | 03:41
Πριν 24 χρονια, ο Σταθης Τσαγκαρουσιανος ειχε γραψει στις "Επιλογες" της Ελευθεροτυπιας, ενα αρθρο για τη πρωτη δικη, αυτη του 93 με τιτλο " Ο Μαικ Παει Μπορντελο" : " Το μπορντελο του νεοπουριτανισμου ανθει". 
"Στη χωρα οπου τα παιδια γεννιουνται ενηλικες και γερνουν αστραπιαια μπροστα στις αλεπαλληλες εικονες της ωμοτητας ( το αιμα της ΤV, την ποπ πορν, τους εφηβους που διακινουν κρακ, τους runaways, τα οπλα σαν παιχνιδι των γκετο, την απολυτη εμπορευματοποιηση των παντων ), τα παιδια αντιμετωπιζονται σαν αγγελουδια. Τη στιγμη που το αμερικανικο way of life εχει σκοτωσει καθε εννοια παιδικοτητας, ολοι υπερασπιζονται την αθωοτητα των παιδιων σε βαθμο υστεριας. Απο ευθυνοφοβια. Και υποκρισια ! Αυτοι που καταναλωνουν το σηριαλ Τζακσον ( με ενα μιξαζ πουριτανισμου και ηδονοβλεψιας : " Τι αθλιο φαι - Κριμα που μας τελειωσε !" ) ειναι οι ιδιοι που δεχονται με απαθεια τους ιλιγγιωδεις αριθμους της πορνειας. Αυτο το θεωρουν δεδομενο".

Ο MICHAEL JACKSON ΚAΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ

Τα στοιχεια που ακολουθουν ειναι απο ενα εικοσαχρονο αρχειο που διατηρω για τη σχεση του καλλιτεχνη με τα Αμερικανικα μηντια. 
Παροτι δεν υπηρξα μεγαλος θαυμαστης της μουσικης του, θεωρω οτι ο ανθρωπος αυτος - ο οποιος πουλησε μισο δισεκατομμυριο δισκους, βρεθηκε για μεγαλο διαστημα στο επικεντρο της Αμερικανικης αλλα και παγκοσμιας μουσικης σκηνης επηρεαζοντας τη ζωη εκατονταδων εκατομμυριων ανθρωπων σ ολο τον κοσμο - στιγματιστηκε οσο κανεις αλλος απο τα μηντια και αξιζει να γραφτουν λιγα λογια για τη ζωη και το εργο του απο τη φωτεινη πλευρα του φεγγαριου. 


18  ΣΗΜΕΙΑ

Εαν καποιος κανει μια στοιχειωδη αναγνωση του τελευταιου βιβλιου της Aphrodite Jones το Michael Jackson Conspiracy, ενα βιβλιο που παρουσιαζει νομικα ντοκουμεντα απο τη δικη του Τζακσον θα δει οτι για δεκαδες πραγματα για τα οποια ειχε κατηγορηθει μεσα απο τα μηντια, οχι μονο ειναι αθωος αλλα αυτοι που τον κατηγορουσαν ηταν 'η βρεθηκαν να ειναι ενοχοι ! Την ιδια στιγμη οτιδηποτε θεωρειτο θετικο 'η λειτουργουσε για να αναδειξει την ανθρωπια του, τα ιδια αυτα μηντια το θαβανε συστηματικα.  http://www.youtube.com/watch?v=Oinowv4GRJs&feature=related

Για παραδειγμα :

1 ) η γυναικα που τον ειχε κατηγορισει οτι ειχε πειραξει το παιδι της, κατηγορηθηκε αργοτερα για απατη και ψεμματα για χρηματα που ειχε κρυψει απο τις αστυνομικες αρχες της πολης του Λος Αντζελες. Το στοιχειο αυτο ποτε δε δημοσιευτηκε στις εφημεριδες. Ηταν οι κατηγοριες εναντιον του που δημοσιευονταν συνεχεια παροτι ειχε βγει αθωος. 

2 ) Οποτε καποιος μαρτυρας επισκεφτοταν το δικαστηριο και ελεγε καλα πραγματα για τον Τζακσον, τα μηντια τον αγνοουσαν ακομη κι αν αυτος ο μαρτυρας ηταν σουπερ-διασημος. Ο Μαικλ δεν υπηρξε αθωος μεχρι να αποδειχτει ενοχος. Ουτε αντιμετωπιστηκε ως αθωος με το περας της δικης του. Για τα μηντια ο Τζακσον ηταν παντα ενοχος.

3 ) Η οικογενεια που τον κατηγορησε το 2005, χρησιμοποιησε τον ιδιο δικηγορο με αυτον που ειχε χρησιμοποιησει η πρωτη οικογενεια το 1993, αλλα ο δικηγορος αυτος, οταν ο γνωστος δημοσιογραφος Λαρι Κινγκ ( του CNN ) τον ειχε ρωτησει αν οι κατηγοριες ειναι αληθεια, του ειχε απαντησει οτι "ολα ειναι ψεμματα κι οτι το κανανε για τα λεφτα ". 


Για το ιματζ του.
4 ) Τα μηντια ποτε δε μιλησανε για το 20% της διαθηκης του που πηγαινε σε ιδρυματα. Η περιουσια του Μαικλ, ο τζιρος απο την κινητη και ακινητη περιουσια του για τα 40 χρονια επαγγελματικης του ζωης ειχε αγγιξει τα 2 δις δολαρια. Γυρω στα $100 εκατομμυρια για καθε γνωστο του τραγουδι και $1 δις. μονο απ τη συλλογη τραγουδιων των Μπιτλς των οποιων ειχε τα δικαιωματα.  http://www.youtube.com/watch?v=6wnuK7N62jU&feature=related

5 ) Ποτε δε βρεθηκαν ιντερνετ files, χαρακτηριστικο ανθρωπων που κατηγορουνται μ αυτα που τον κατηγορουσαν.

6 ) Τα εκατονταδες χιλιαδες παιδια που βοηθησε χρηματικα και αλλα τοσα που περασαν απο το κτημα του ( που ειχε αγορασει απο τον Πολ Μακαρτνει ( των Μπιτλς ) λιγο μετα το ντουετο τους "Say Say Say" ), στο χωριουδακι Λος Ολιβος κοντα στο Λος Αντζελες, οταν αυτος δεν ηταν καν εκει. 
Επειδη ποτε δε το διαφημιζε, και τα μηντια ποτε δε το αναφερανε εστω και μια φορα, το γεγονος αυτο εχει περασει στα ψιλα και εχει παντελως αγνοηθει απο τους παντες. Τα νουμερα ομως ειναι αστρονομικα. Οποιοσδηποτε αλλος ανθρωπος να ηταν θα ειχε βραβευθει με το Νομπελ Ειρηνης. Ο Τζακσον αγνοηθηκε απο τα αμερικανικα μηντια.

7 ) Καθε φορα που εκανε συναυλια στο εξωτερικο επισκεφτοταν καποιο νοσοκομειο για να γνωρισει απο κοντα και σε πολλες περιπτωσεις να συμπαρασταθει χρηματικα σε αρρωστα παιδια. Παροτι οι περιπτωσεις ηταν χιλιαδες ποτε του δε του αναγνωριστηκε οχι γι αυτον αλλα για να το ξερει ο κοσμος και οπως κανουνε για φοβερα αμφιλεγομενες καλλιτεχνικες προσωπικοτητες οπως η Ατζελινα Τζολι που εχουν κανει πολυ-πολυ λιγοτερα αλλα διαφημιζονται συνεχεια.

8 ) Ο κοσμος που βρισκοταν εξω απο το δικαστηριο ηταν αγανακτισμενος που τα δημοσιογραφικα επιτελεια που ειχαν κατασκηνωσει εκει ειχαν αποφυγει δυο ντουζινες ατομα που ειχαν δηλωσει μεσα στην αιθουσα του δικαστηριου οτι δεν υπηρχε τιποτα κυνικο στη ζωη του Τζακσον. Ειχαν γινει επεισοδια εναντιον τηλεοπτικων συνεργειων αλλα ολα ειχαν αποκρυφτει απ το τηλεοπτικο κοινο.

9 ) Τον κατηγορουσαν οτι του ειχε γλυστρισει για λιγα δευτερολεπτα το μωρο του σε μπαλκονι ξενοδοχειου ( οχι απο αμελεια, ουτε απο απροσεξια αλλα στην προσπαθεια του να το δειξει στο κοινο που ειχε κατασκηνωσει εξω απ το ξενοδοχειο του ) στο Βερολινο. Το επεισοδιο αυτο τα μηντια το δειχνανε συνεχεια και μαλιστα σε αργη κινηση για να μεγενθυνεται το "λαθος" του, ποτε ομως δε μιλησανε για τον διασημο κιθαριστα Ερικ Κλαπτον που του ειχε πεσει το μωρο απο παραθυρο ξενοδοχειου και ειχε σκοτωθει, ( απο δικη του αμελεια ).

10) Στα μηντια του εκαναν συνεχεια πλακα για την εμφανιση του, τις πλαστικες εγχειρησεις που ειχε κανει αρχιζοντας απο μια αναγκαστικη μετα απο ενα ατυχημα που ειχε σε ενα διαφημιστικο της Pepsi ( τον ειχε σωσει ο γιος του Μαρλον Μπραντο, ο Μικο, ο οποιος δουλευε για τον Τζακσον ως σωματοφυλακας του ) αλλα ποτε δεν εκαναν παρομοια πλακα στην Σερ, τις φιλες του Μαικλ, Λιζα Μινελλι, Ελιζαμπεθ Τεηλορ, Τζε'ι'ν Φοντα  'η τον Μιγκ Τζαγκερ, που ολοι τους ειχαν κανει παρομοιες πλαστικες επεμβασεις την ιδια ακριβως περιοδο. 
Τον ελεγαν υποτιμητικα γκε'ι' ( γιατι ξερανε οτι στη μαυρη “γκετο” κουλτουρα το να εισαι γκε'ι' θεωρειτο μεχρι προσφατος ταμπου ). 

11 ) Δε τον καλουσαν με το κανονικο του ονομα αλλα με το υποτιμητικο "Γουακο Τζακο" που μπορει να αποδωθει στα Ελληνικα ως ο " Παραξενος" 'η "Περιεργος" Τζακσον. Αυτο φυσικα επηρεαζε τους παντες και τα παντα, κανοντας ανθρωπους που καποτε ηταν κοντα του να τον εγκαταλειψουν. Η Μπρουκ Σιλντς εδωσε ενα σοου στην κηδεια του οταν μεταξυ δακρυων εξιστορουσε τι καλα φιλαρακια ηταν.
Αυτο που ξεχασε να πει ειναι οτι ειχε να του μιλησει εικοσι χρονια απο τον ογδοο γαμο της Ελιζαμπεθ Τεηλορ, το 91...   

12 ) Προγραμματα οπως η δημοφιλης εβδομαδιαια σατιρα "Saturday Night Live" και το τηλεοπτικο/ραδιοφωνικο Howard Stern, του κανανε συνεχεια πλακα. 
Ο Howard Stern ειχε κολλημενη στο τοιχο του στουντιου του τεραστια αφισα καρικατουρα του Τζακσον με υποτιμητικα σχολια και το σλογκαν-λογκο του προγραμματος του "Howard Stern / King of All Media" ενας εμμεσος αλλα οξυτατος σχολιασμος στον ατυπο τιτλο του Τζακσον ως "King of Pop". 
Η αντιπαραθεση ειχε ξεκαθαρα θρησκευτικες διαστασεις, αλλα κανεις δε μιλαγε... 

13 ) Ποτε δε μιλησανε για το βιντεο SCREAM και τι συμβολιζε. Γιατι μετα απο χρονια συνεργαστηκε με την αδελφη του την Τζανετ Τζακσον, 'η γιατι ειχε το "εθνος του μισοφεγγαρου- του Λουι Φαρακχαν..." για ασφαλεια οταν καναν τα γυρισματα του πιο ακριβου βιντεο ποτε ( κοστους $7 εκατομμυριων ) μονο με μαυρους καλλιτεχνες, και τι συμβολιζε εκεινος ο φαλακρος στο δελτιο ειδησεων στην οθονη του διαστημοπλοιου ( εδω στο 3:14  https://www.youtube.com/watch?v=0P4A1K4lXDo ). Αυτα συζητιοντουσαν μοναχα μεταξυ μαυρων... Ποτε στα μηντια. Μονο στο γκετο, την εποχη του ματωμενου Μπρουκλιν, τους λογους που ο Κορνελ Γουεστ κι ο ραββινος Μα'ι'κ Λερνερ - του περιοδικου Τικκουν εδω στο Σαν Φρανσισκο - ειχανε γραψει το κοινο τους βιβλιο. 

14 ) Ποτε δε μιλησανε για το τραγουδι "They don't care about us" και τους στιχους " τζουμι - σουμι - εβριμπαντι ντου μι.. "
Σε ενα καπως απιστευτο βιντεο, μεσα σε ιδιωτικο αεροπλανο, ο θρυλικος σκακιστης, Αμερικανος Μπομπι Φισερ, καθ οδον να γινει Ισλανδος πολιτης απο την Ιαπωνια, οπου ειχε διαφυγει μετα το 92 οταν ειχε σπασει το Αμερικανικο εμπαργκο στη Γιουγκοσλαβια παιζοντας παρτιδα σκακι με το διασημο αντιπαλο του, τον πρωην Σοβιετικο Σπασκι, αναφερεται στον Μαικλ Τζακσον γι αυτο ακριβως το τραγουδι και τι τραβουσε ο κακομοιρης τραγουδιστης, αναφερεται και σε μια ταινια με πρωταγωνιστη τον ελεεινο και μετριο ηθοποιο Τζο Κλουνε'ι' που επισης κανουνε πλακα στον Τζακσον. ( εδω : https://www.youtube.com/watch?v=z5imiHYoBx4 )
Το γεγονος οτι η πασιγνωστη νομικος-δημοσιογραφος του Ασσοσιεντετ Πρες, Λιντα Ντιτς, τον αποκυρηξε νεκρο !!! την επομενη ( μιλαμε για 1993 τωρα σε αρθρο που ειχε δημοσιευτει στο ΣΦ Κρονικολ) αποδυκνειει το μισος που ειχαν καποιι δημοσιογραφοι απεναντι του. Η Ντιτς ειναι απο τις πιο γνωστες νομικους-δημοσιογραφους. Δινει συνεχεια διαλεξεις σε διαφορα δημοσιογραφικα συνεδρια. Δυο χρονια αργοτερα το ΣΦ Εξαμινερ δημοσιευει αρθρο της Ρομπιν  Α΄ι'σνερ οτι ο Τζακσον εχει καρδιακα προβληματα...
Ενοχος, αρρωστος και τρελος δηλαδη μεχρι να σπασει. 
Ο Τζακσον εβγαινε συνεχεια στην επιθεση παροτι εντελως μονος του..." Αυτα ελεγε ο Χριστος και τον σταυρωσανε ! " τους απαντουσε.
Θυμαμαι ειχα δει ενα γραμμα στην Ντιτς μιλωντας για "Δικες της Μοσχας" κατα του Τζακσον, αλλα δεν υπηρξε συνεχεια.

15 ) Την σχεση του με το NAACP.
Τον αγωνα του να πολεμησει τον ρατσισμο στο MTV τα πρωτα χρονια του καλωδιακου καναλιου, εκβιαζοντας οτι θα ματαιωσει την κυκλοφορια του μουσικου του βιντεο "Θριλερ" το 1982 ( του πιο ακριβου βιντεο εκεινη την εποχη - πραγματικη επανασταση και το πρωτο που συναγωνιζοταν τη λεγομενη "Βρετανικη Εισβολη", συγκροτηματων απο τη Βρετανια οπως οι Γιουριθμικς, Ντιπες Μοντ, Ντουραν Ντουραν, Γκαζαγκουγκου, Κιουρ κοκ, που γινανε διασημα στην Αμερικη μονο και μονο επειδη σε αντιθεση με τα αμερικανικα γκρουπ ειχαν δικα τους βιντεο ) αν δε χρησιμοποιουσαν αλλους μαυρους καλλιτεχνες και ενω κι ο ιδιος προερχοταν απο την εταιρεια Μοταουν που για χρονια τυπωνε λευκα μοντελα στα εξωφυλλα δισκων που τραγουδουσαν μαυροι τραγουδιστες γιατι κινδυνευε η εμπορικοτητα των δισκων.
Κι οχι μονο τα εξωφυλλα δισκων. Αλλα και περιοδικων. 
Στις 27 Νοεμβριου του 79, το γνωστο περιοδικο "Rolling Stone" κι ο εκδοτης του Τζαν Γουενερ απαντουσε στον ατζεντη του Μαικλ πως "θεωρησαμε οτι δε του αξιζει να γινει εξωφυλλο για το νεο του δισκο το " Off the Wall "'. 
Λιγες μερες αργοτερα ομως ο δισκος ανακηρυσοταν ενας απο τους πιο εμπορικους στη ιστορια κι αυτο που επακολουθησε τρια χρονια αργοτερα ηταν το ανεπαναληπτο αλμπουμ "Θριλερ", ο πιο πετυχημενος δισκος ολων των εποχων...  
Υπαρχουν βιντεο με την Jones και τον φανταστικο δικηγορο του Τζακσον, τον Tom Meserau στο youtube.com. Ειναι συγκλονιστικα. Ολα που τον κατηγορουν μια απατη. http://www.youtube.com/watch?v=HIwehjDPOYU

16 ) Υπαρχει βιβλιο το "FREAK" το οποιο ειναι μια λιστα μονο με αρνητικα σχολια - ολα ψεμματα - για τον Τζακσον. 

17 ) Η συνεχης και ανελεητη πλακα για το χρωμα του δερματος του, το οποιο ειχε ασπρισει απο μια αρρωστια του δερματος που λεγεται "Βιτιλιγκο" ( οπως προφερεται στα Αγγλικα ), μια ασθενεια που επηρεαζει το βαθμο μελανινης που εχει το ανθρωπινο δερμα με αποτελεσμα να αναγκαστει να φοραει γαντι στο ενα χερι και να αποφευγει οσο το δυνατον και για το υπολοιπο της ζωης του, τις ακτινες του ηλιου ( γι αυτο κυκλοφορουσε παντα με ομπρελλα στις εξοδους του). 

18 ) Τελος η ταινια ντοκουμεντο για τη ζωη του Τζακσον απο τον Αγγλο-Πακιστανο δημοσιογραφο Μαρτιν Μπασιρ το 2003. 
Για πολλους μηνες ο Μπασιρ επισκεφτοταν τον Τζακσον στο σπιτι του - το ραντζο Νεβερλαντ - αλλα και αλλου παιρνοντας του συνεντευξεις με σκοπο να δειξει ποιος ειναι ο πραγματικος χαρακτηρας του καλλιτεχνη. Τον ελουζε με κοπλιμεντα για να τον πλησιασει και να του παρει απαντησεις σε πολυ προσωπικες ερωτησεις που του εκανε. 
Οταν ομως προβληθηκε η ταινια, ο Μπασιρ ειχε αφαιρεσει σχεδον οτι θετικο ειχε πει 'η ειχε παρουσιασει ο Τζακσον και με καταλληλο μονταζ ειχε δημιουργησει μια απιστευτα διαστρεβλωμενη εικονα της ζωης του. 
Αμεσως ο Μαικλ διαμαρτυρηθηκε παροτι η ζημια ειχε γινει, απαιτωντας να προβληθουν στιγμιοτυπα απο την ιδια ταινια που ειχε κινηματογραφησει ενας δικος του καμεραμαν ενω στη συνεχεια αναγκαστηκε να κανει και δικη του ταινια με στιγμιοτυπα απο την προσωπικη του ζωη κατα το παρελθον ( δειτε εδω τα πρωτα του χριστουγεννα απ το 93 οργανωμενα απο την Ελιζαμπεθ Ταυλορ http://www.youtube.com/watch?v=WOnAFOrGRyE&feature=related γιατι οι Μαρτυρες του Ιεχωβα δε πιστευουνε σε χριστουγεννα - υπαρχουν και αλλα βιντεο της ιδιας συγκλονιστικης ταινιας με σπανιοτατες στιγμες απ τη ζωη του καλλιτεχνη).

Οταν παρουσιαστηκε η ταινια στη δικη του 2005 στην οποια αθωωθηκε απο ολες τις κατηγοριες, τρεις μαρτυρες αρχισαν να κλαινε απο συγκινηση. Υπηρχαν εκατονταδες μηντια εξω απ το δικαστηριο εκεινη την ημερα. Μονο δυο θεωρησαν οτι ηταν αναγκαιο να το αναφερουν. 
Τελος, οταν πεθανε ο Τζακσον, τοτε και μονο τοτε, ο Μπασιρ δηλωσε οτι δεν ειχε δει τιποτα περιεργο γυριζοντας την ταινια με τον Μαικλ το 2003 κι οτι ο τελευταιος ηταν ενας πολυ καλος πατερας...

Ο Μαικλ Τζακσον, ο οποιος πεθανε πριν επτα ακριβως χρονια σε ηλικια 50 χρονων, υπηρξε ο τελευταιος μουσικος καλλιτεχνης παγκοσμιας εμβελειας. 
Αυτο μπορει κανεις να το δει διαβαζοντας και τον πεζο τομο του παιδικου του φιλου και αργοτερα "ευθυγραμισμενου" Ραντι Ταραμπονελι ( το 700-σελιδο Μ. Τζε΄ι΄/ Ολη η Ιστορια " ) αλλα και τη βαρετη αυτοβιογραφια του ( 1989 )
που ειχε διορθωσει η Τζακλιν Ωνασης και ηταν αφιερωμενη στον φιλο του, τον Φρεντ Αστερ. 

Την βια και καταπιεση απο τον πατερα του την μετετρεψε σε μια παγκοσμια εκστρατεια αγαπης για τα παιδια, μια αποθεωση της παιδικης ηλικιας καθοδηγουμενος απο δυο πραγματα : την Βιβλο και την ιστορια του σκωτσεζου Μπαρι, το "Πιτερ Παν", μια παλια ιστορια και μια πιστη την οποια του την ειχε προτεινει η παιδικη του φιλη Τζειν Φοντα. 

Ειδε απο μικρη ηλικια, περιοδευοντας και τραγουδωντας με τα μεγαλυτερα αδελφια του σε διαφορα στριπτιζαδικα της πολιτειας της Ιντιανα ( ο ιδιος γεννημενος στο βιομηχανικο Γκαρυ της Ιντιανα το 58 ), την υποκρισια της σχεσης θρησκειας με μουσικη, το γεγονος οτι ηταν αποδεκτο για εναν μαυρο καλλιτεχνη να τραγουδα με παθος τα μπλουζ, τα γκοσπελ και τη μοταουν και μετα να απατα τη συζυγο του ( οπως εκανε ο πατερας του ο Τζοσεφ ) 'η να εχει για συντροφια γκρουπις ( οπως εκαναν οι αδελφοι του ). Σε πολυ μικρη ηλικια, ειχε πλησιασει ενα τετοιο γκρουπι ενος απο τους αδελφους του το οποιο περιμενε σε σταθμευμενο αυτοκινητο κι αφου το ρωτησε γιατι συμπεριφερεται ετσι, το συμβουλεψε να μη ξαναδει τον αδελφο του δινοντας του λεφτα για να φυγει. 
Στα εικοσι του φορουσε γυαλια ηλιου, χτυπουσε πορτες για να προσηλυτισει ανθρωπους να γινουν "Μαρτυρες του Ιεχωβα" της θρησκειας της μητερας του Καθριν. 
Παρεμεινε μοναχικος, λογω των δυσκολιων που του δημιουργουσε η αντιφατικη υποσταση της οικογενειας του ( απο τη μια ακρως πουριτανικη, συντηρητικη, ρεπουμπλικανα, καταπιεστικη, θρησκοληπτη, απο την αλλη προσαρμοσμενη στις απαιτησεις του Μοταουν λα'ι'φσταιλ, της χλιδης, του παρτικιουλαριστικου μαυρου γκλαμουρ του προεδρου της εταιρειας Μοταουν του Γκορντι, της "πριγκηπισσας" Νταιανας Ρος, του Μ. Γκε'ι', του Ρομπινσον, της σκηνης του Σικαγο). 
Ο αγαπημενος του αδελφος, Τζερμε'ι'ν,  παντρευτηκε την κορη του Γκορντι, την Χε'ι'ζελ.  Ακολουθησαν τα αλλα αδελφια... 
Ειδε την ενηλικιωση, τους γαμους των αδελφιων του με αναμικτα συναισθηματα. Παρεμεινε μια ζωη θλιμενος, αποκομμενος, ενα κλασσικο αουτσαιντερ με παροπλισμενο τον ασσο στο μανικι, μπερδεμενος, παρα πολυ ντροπαλος. 
Παρατηρουσε τα παντα, δε μπορουσε ομως να διαλεξει ουτε καν να ψελλισει τα αδιεξοδα του. Ενιωθε μονος και πολυ διαφορετικος απο τις επιλογες που του προσφεραν στο πιατο, το οικογενειακο και επαγγελματικο του περιβαλλον. Δεν ενοιωσε ποτε κοντα τους. 
"Ζω μεσα σε ενα πηγαδι" ελεγε. "Στην οικογενεια μας οι παντες μοιραζονται αναμεταξυ τους μονο τις στεναχωριες, ποτε τις χαρες. Δε προκειται ποτε να παντρευτω...Ποτε ! ".

Η σολο καριερα ως αυτοσκοπος και μια διεξοδος. 
Ενας τροπος εκφρασης, μια διεξοδος απο την καταπιεση και τον πονο της προσωπικης του ζωης. 
Την περιοδο εκεινη ο Τζακσον εβγαινε στο δρομο και περπατουσε στην περιοχη κοντα στο σπιτι του μπας και γνωρισει καποιον ανθρωπο που θα ηθελε να γινει φιλος του.. ( Στον πρωτο του σολο-δισκο, στο βιντεο μιας μπαλαντας που αναφερεται στο περας μιας διχρονης ερωτικης σχεσης - που ποτε δεν ειχε - ενας εφηβος Τζακσον δε μπορει να συγκρατησει τους λυγμους του. Ενα βιντεο που σφυζει απο πονο. Ο σκηνοθετης αναγκαζοταν να διακοψει το φιλμαρισμα για να σκουπισει ο ερμηνευτης τα δακρυα του. Τελικα αποφασιστηκε να τραβηχτει διχως τελικο μονταζ παροτι ο Τζακσον δυσκολευοταν να τραγουδησει. Εδω :  "She's out of my life" :  http://www.youtube.com/watch?v=6DQJPL9Yuq0 . Ο διασημος παραγωγος Κουινσι Τζοουνς - ο Μιστερ "Κιου" -αποφασισε να κανει το ιδιο με την ηχογραφηση του κομματιου. Δεκαετιες αργοτερα, το τραγουδι αυτο συνεχιζε να του προκαλει συγκινηση. Υπαρχουν βιντεο οπου ο Μαικλ, σταματα, γονατιζει και κλαιει. Τοσο τραυματικα ηταν τα παιδικα και εφηβικα του χρονια ).
Η σολο καριερα εγινε επισης ο μοναδικος τροπος οπου θα μπορουσε να ξανακτισει τα χαμενα παιδικα του χρονια και με ανεξαρτησια να συντηρησει την αθωοτητα που τοσο πολυ ειχε πολεμησει για να διατηρησει μονο τωρα ως ενηλικος κρυπτο-χριστιανος και συνειδητος ουμανιστης... 
Αυτο ηταν και το οραμα του. 1 ) Πιστη Θρησκευτικη, 2 ) Ουμανισμος και 3 ) Μοραλιστικη Επαναπροσδιορηση της σεξουαλικοτητας που ισως να προερχοταν απο αυτα που ειχε δει να τραβαει η μητερα του απ τον Τζοσεφ και τα γκρουπις του.
Απ τα εξι πιο γνωστα του τραγουδια, δυο ειναι εμβατηριακα γκοσπελ με ιεραποστολικο μηνυμα και οικουμενικες εφαρμογες : "Man in the Mirror" http://www.youtube.com/watch?v=F9Nh84lfvW0  και  "We Are the World". Δυο μοραλιστικες προσεγγισεις στη σεξουαλικοτητα των γκρουπις :Το "Billie Jean" που βασιζεται σε μια πραγματικη ιστορια, την αλληλογραφια μιας κοπελλιας στο πατρικο σπιτι των Τζακσον, στο Εντσινο του Λος Αντζελες, λεγοντας στον Μαικλ οτι ηταν πατερας του παιδιου της και το καταπληκτικο "Dirty Diana" http://www.youtube.com/watch?v=yUi_S6YWjZw για το γκρουπι Ντα'ι'ανα, το οποιο θεωρειται απο πολλους κριτικους κορυφαια στιγμη στην καλλιτεχνικη του καριερα. 1988.  
Με τη βοηθεια ενος απο τους καλυτερους κιθαριστες στον κοσμο, τον Στιβ Στιβενς, ( του μουσικου Μπιλι Α'ι'ντολ ), ενας φορτισμενος Τζακσον γυριζει προς τα κατω με δαιμονισμενη καλλιτεχνικη ορμη και χτυπα το ζητημα-ταμπου της βιομηχανιας που τον ειχε αναδειξει. 
Το πληγμα που ειχε επιφερει εναντια στο χυδαιο θεσμο των γκρουπις ηταν σημαντικο. Με το τελος της δεκαετιας του 80, γκρουπις συγκροτηματων οπως Μπον Τζοβι και Κις, ανηκαν στο παρελθον. Ηταν κατι που μπορουσε κανεις να διαπιστωσει στα βιντεο τους...

Το πεμπτο ειναι το "Beat it" ενα τραγουδι εναντιον του αυταρχισμου και της βιας ενω το εκτο ειναι το πιο εμπορικο τραγουδι του, το γνωστο σε ολους "Thriller".

Ταμπουρωμενος πισω απο πλαστικες εγχειρησεις, στρατιωτικες στολες, διχως φιλους 'η οικογενεια, ο Τζακσον προσπαθουσε να κρυψει την ανασφαλεια του για το παρουσιαστικο του ( την μεγαλη επιπεδη μυτη για την οποια τα αδελφια του κι ο πατερας του, του εκαναν συνεχεια πλακα ) ταυτοχρονα ομως να καταλαβει τον κοσμο που παρατηρουσε μεσα απ τα καναλια της τηλεορασης, τα μπαλκονια στο Λος Αντζελες, το Λας Βεγκας, στα εκατονταδες ξενοδοχεια που χρησιμοποιουσε στα διαφορα ταξιδια του ανα τον κοσμο. Ζουσε διχως αμφιβολια μια αντιφατικη ζωη.

Ενας ανθρωπος βαθια μεσα και ταυτοχρονα πολυ εξω απο τα πραγματα. 

Διαμορφωνε την ποπ κουλτουρα ζουσε ομως μακρια απ αυτην. 

Δημιουργος και κατηγορος της την ιδια στιγμη.

Απο τη μια ενοιωθε οτι δεν επρεπε να προδωσει τη σοου μπιζ γιατι αυτο ικανοποιουσε την καλλιτεχνικη του πλευρα, του 'δινε ελευθερια κινησεων κι οξυγονο. Απο την αλλη η κοσμοθεωρια του για την παιδικη ηλικια κι οι ουνιβερσαλιστικες του τασεις, τον αντιπαρεθεταν μ αυτην, τον δαιμονοποιουσαν στα μηντια και τον καλλιτεχνικο περιγυρο, ως περιεργο, ανωριμο, εναν κομπλεξικο-μεσια. 

"Διχως τα παιδια η ζωη μου δε θα ειχε απολυτως κανενα νοημα" ελεγε. 

Το συστημα δεν ηθελε αλλη ευκαιρια αλλα ο Τζακσον του εδινε : Την ειλικρινια του. 

Διχως να φοβαται να εκφρασει την αποψη του για τα μεγαλυτερα αστερια της σοου μπιζ, εγινε ακομη πιο αντιπαθητικος, μονιμος στοχων ολων.  

Ειχε μιλησει ανοιχτα για την κακη αποψη που ειχε για τη Μαντονα ( δε την συμπαθω...κακος χαρακτηρας), για την Μπριτνε'ι Σπιερς ( "Οχι !Μα...τωρα γιατι την εφερες εδωπερα ! μονο εσενα προσκαλεσα...ας περιμενει κατω. Πες της να περιμενει κατω...καλα πες της να ανεβει...ωχ θεε μου...γιατι ! γιατι ;! αφου ειχαμε..." ειχε πει καποτε στον χορευτη του, Τζαστιν Τιμπερλε'ι'κ για την Σπιερς οταν οι δυο τελευταιοι ηταν ζευγαρι ), τον Μπρους Σπρινγκστιν ( "τον λενε "αφεντικο". Γιατι ; Αφου δεν εχει ουτε φωνη ουτε ταλεντο..), τον Πρινς ( Στο Περπολ Ρε'ι'ν" την ταινια του Πρινς, ο Τζακσον ειχε δηλωσει οτι δε του αρεσε ο τροπος που ο Πρινς συμπεριφεροταν στις γυναικες, εδειχνε αγενης και ηταν κακος ηθοποιος - Δε τον ειχε προσκαλεσει να συμμετασχει στο "We are the world" γι αυτο το λογο), ομως η ειλικρινεια του δεν τον εμποδισε να συνεργαστει με ολους και με την Σπιερς, που δειχνει τον απιστευτα γενναιοδωρο χαρακτηρα του.

Περνωντας απο "λευκα ρομαντζα" με την Τατουμ ο Νιλ, την παρθενα αλλα καθολα "καθοδηγουμενη" - απο την πεινασμενη για κοινωνικη αναρριχηση μητερα της - Μπρουκ Σιλντς ( το κοριτσακι της ταινιας "Γαλαζια Λιμνη" ), ο αγνος Μαικλ, με τα μπουγελα, τις μηχανες ποπ-κορν και την απεραντη μοναξια, βρηκε διασημη αγαπη και ερωτα πολυ αργοτερα, κι απο κει που κανεις δε θα το περιμενε : την κορη του Ελβις Πρεσλε'ι' ! Λιζα-Μαρι, πρωην γυναικα του Νικολας Κε'ι'τζ, του ανηψιου του Φρανσις Φορντ Κοπολα.

Σε τηλεφωνικη ομιλια με εναν ραββινο ( την οποια ο ραββινος δημοσιοποιησε στον Λαρι Κινγκ οταν ο Μαικλ πεθανε και την εκανε και βιβλιο κατοπιν εορτης ) ο Τζακσον ειχε εκμυστηρευθει οτι μονο αυτη μπορουσε να καταλαβει τι δραμα περνουσε σαν το πιο εμπορικο καλλιτεχνικο αστερι σ ολο τον κοσμο διχως να εχει στο μυαλο της τα λεφτα του. 
Μαζι της μπορουσε να ειναι για πρωτη φορα ευαλωτος. Να ναι ο πραγματικος του εαυτος.
Ηταν μαζι οταν ο Μαικλ εγραφε την μπαλαντα "You are not alone" αλλα στην αγωνιωδη προσπαθεια του να διαφημισει την καινουργια αμεσοτητα που ειχε αποκτησει μαζι της - μετα τη δικαστικη περιπετεια του 93 - εμπορευματοποιει και καταστρεφει πληρως τη σχεση του μαζι της. 

Πεφτοντας θυμα σε πραγματα που αυτος θεωρουσε δεδομενα οπως η φιλοτιμια και ο σεβασμος στην ιδιωτικοτητα, το λαθος του να υπερβει εαυτο για να παιξει στο φακο τα προσωπικα του συναισθηματα χαρη στις επικοινωνιακες Κασσανδρες για να τον αφησουνε ησυχο με το να αλλαξουνε τον τροπο με τον οποιο τον παρουσιαζανε στο κοινο του, του δημιουργησε ενα μπουμερανγκ το οποιο ερχοταν καταπανω του με ιλλιγιωδη ταχυτητα. 
Ηταν θεμα χρονου η Λιζα-Μαρι να τον αφησει μετα απο ενα προσωπικο της δισκο. 1996. 

( Η Λιζα-Μαρι του συμπαρασταθηκε βεβαια και προς τιμη της ποτε δεν εχασε τα ειλικρινη συναισθηματα της γι αυτον και την οικογενεια του, ειδικα τη μητερα του την οποια αγαπουσε και σεβοταν απεριοριστα. ) 
Ηταν ο μοναδικος πραγματικος ερωτας του Μαικλ Τζακσον. Αλλα τον ειχε καταστρεψει.

Απο τοτε η ζωη του ηταν ενας κατηφορος παροτι απεκτησε τρια παιδια απο δυο διαφορετικες γυναικες ( διχως να εχει σχεση μαζι τους ).

Οι τασεις φυγης απο την πιεση των μηντια και τη σοου μπιζ, η ελλειψη καποιας προσωπικης σχεσης και οι δυο δικες του 93 και 05, τον οδηγησαν στα παυσιπονα, τα διαφορα υπνωτικα οπως το "προποφολ" που τελικα τον σκοτωσε.

Το 1993 ο Σταθης Τσαγκαρουσιανος, ειχε γραψει στις "Επιλογες" της Ελευθεροτυπιας, ενα αρθρο για τη πρωτη δικη, αυτη του 93 με τιτλο " Ο Μαικ Παει Μπορντελο" : " Το μπορντελο του νεοπουριτανισμου ανθει". 
"Στη χωρα οπου τα παιδια γεννιουνται ενηλικες και γερνουν αστραπιαια μπροστα στις αλεπαλληλες εικονες της ωμοτητας ( το αιμα της ΤV, την ποπ πορν, τους εφηβους που διακινουν κρακ, τους runaways, τα οπλα σαν παιχνιδι των γκετο, την απολυτη εμπορευματοποιηση των παντων ), τα παιδια αντιμετωπιζονται σαν αγγελουδια. Τη στιγμη που το αμερικανικο way of life εχει σκοτωσει καθε εννοια παιδικοτητας, ολοι υπερασπιζονται την αθωοτητα των παιδιων σε βαθμο υστεριας. Απο ευθυνοφοβια. Και υποκρισια ! Αυτοι που καταναλωνουν το σηριαλ Τζακσον ( με ενα μιξαζ πουριτανισμου και ηδονοβλεψιας : " Τι αθλιο φαι - Κριμα που μας τελειωσε !" ) ειναι οι ιδιοι που δεχονται με απαθεια τους ιλιγγιωδεις αριθμους της πορνειας. Αυτο το θεωρουν δεδομενο".

Η δικη του 2005, παροτι αθωοθηκε, ηταν καταστροφικη για την υγεια του. 

Το τελειωτικο κτυπημα. 

Ο Μαικλ Τζακσον αποτελεσε το βαρυ πυροβολικο της Αμερικανικης μουσικης κουλτουρας. Οτι πιο καλο ειχε να εξαγει η Αμερικανικη εμπορικη μουσικη κουλτουρα τις τελευταιες δεκαετιες ηταν αυτος o καλλιτεχνης.
Στην επετειο των τριαντα χρονων επαγγελματικης καριερας του, το 2001, δινει μια διπλη συναυλια στο θρυλικο "Μαντισον Σκουερ Γκαρντεν" στο κεντρο της Νεας Υορκης. Υπαρχει ενα βιντεο απ αυτη τη συναυλια με την εκτελεση του Billie Jean. Ειναι συγκλονιστικο... 
Μπορει να γραφτει ακομη και βιβλιο γι αυτο το βιντεο ! 
Καθε πλανο του αποτελει και ενα κομματι του δημογραφικου μωσαικου που λεγεται Αμερικη. 
Μεχρι και Ελληνες εχει το βιντεο ( 5:49 ) ! ( νομιζω της οικογενειας Λιβανου ). Μπροστα στην Τεηλορ, την Μινελλι, τον Μαρλον Μπραντο, την ηθοποιο Σουζαν Σαραντον, γνωστους δημοσιογραφους και ενα εκστασιασμενο και πολυ νεανικο κοινο, ο Μαικλ λουσμενος στα δυο λατρευτα του χρωματα το μεταλλικο κυανο και το μεταλλικο βυσσινι, δινει μια απιστευτη ερμηνεια, συνοψιζοντας 50 χρονια μουσικης, χορευτικης και κοινωνικης ιστοριας της Αμερικης μεσα απο ενα γνησιο, καθαρα αμερικανικο ηχο : Michael Jackson - Billie Jean - Live MSG New York 2001 - ReMastered - HD- https://www.youtube.com/watch?v=KhH81uFfs24
 . Ηταν μια ιστορικη βραδια για δυο λογους. Ουτε ο Πρεσλε'ι', ουτε ο Σινατρα, ουτε οι Αμπα, ουτε οι Μπιτλς, ουτε οι Στοουνς, ουτε καποιος αλλος καλλιτεχνης 'η συγκροτημα μπορεσε να αγγιξει τοσα διαφορετικα κοινωνικα στρωματα και να τα κανει ενα με τη μουσικη του κ το μηνυμα της. Στα πλανα αυτου του βιντεο μπορει κανεις να δει την πορεια των μαυρων της Αμερικης για κοινωνικη καταξιωση απο την τριμπεκα μεχρι την γκετο-σιστερ. Να δει ανθρωπους ολων των εθνικοτητων και σεξουαλικων προσδιορισμων : τους Γαλλους ( 4:46 ) - οι Γαλλοι φημιζονται για τη μεγαλη αγαπη που ετρεφαν στον Τζακσον παροτι τα...αμερικανικα μηντια σιχαινονται τη Γαλλια ( Στο "Ραβελσταιν" ο αντι-Γαλλος νομπελιστας Σαουλ Μπελοου αφηγηται τους θαυμαστες του Τζακσον εξω απο το "Κριλο" καπως ειρωνικα : " μι-ΚΕΛ ! τζα-ΚΣΟΝ ! μιΚΕΛΛ-τζαΚΣΟΝ"). Τον πιο φανατικο του θαυμαστη ( 2: 55 με το κασκωλ )...Τους Ρωσους νεο-μεταναστες, την σαγηνευμενη ηθοποιο Σουζαν Σαραντον ( 5:12 ), που δε μπορει να παρει τα ματια απο πανω του. Τον λατρευτο και ατακτο φιλο του, τον μπομπιρα Μακολε'ι' Καλκιν μαζι με τις Μινελλι και Τεηλορ ( 5:25 ) να χειροκροτουν με υπερηφανια το κλασσικο του σπιν. Τους Λατινους, τους Προτεσταντες, τους Εβραιους, ολοι εκει, ολοι ενα, ολοι μαζι να ζουνε την τεχνη του Τζακσον συμμετεχοντας στην εκτελεση της σαν το ακροατηριο του Γκλομπ, με παλμο και ενα μπασο οπου νομιζε κανεις οτι κτυπουσε ολη η καρδια της Αμερικης : η ομορφη "Αμερικανα". 
 
Ηταν μια νεο'υ'ρκεζικη γιορτη που μυριζε ομως Ντιτροιτ, Ατλαντα, Σικαγο, Λουιζιανα, για εναν καταπληκτικο ανθρωπο, εναν σπουδαιο ακτιβιστη και εναν μεγαλο καλλιτεχνη. 
Ενα καλλιτεχνη με οραμα και κοσμικη ενεργεια να λυτρωσει τον καημο του καθε πονεμενου, μια στιγμη που αξιζει κανεις να νοιωθει υπερηφανος που την εχει ζησει 'η οτι ειναι Αμερικανος. 
Αυτον ακριβως τον λογο σκοτωνανε για δεκαετιες τα Αμερικανικα μηντια... 

Ο αλλος ειναι η ιδια η ημερομηνια της συναυλιας : 
10 Σεπτεμβριου, 2001. 
Λιγες ωρες και λιγα μονο μετρα αποσταση απο το τελος μιας αθωοτητας που ο ιδιος ειχε παλεψει τοσο πολυ να εγκαθυδρισει. 

Ευχαριστω.
Να δωσω μια πληροφορια για οσους δε το γνωριζουν, το οτι η βασικη κι8αριστρια του Τζακσον στις προβες για την τελευταια του περιοδεια ειναι η Ελληνικης καταγωγης Orianthi Panagaris  http://www.youtube.com/watch?v=BXf8oJq049w( Στο βιντεο του τραγουδιου "You Rock My World" στο 3:24, μπορει κανεις να θαυμασει μια σκηνη με τον Μαρλον Μπραντο και τον γιο του, Μικο :   http://www.youtube.com/watch?v=g4tpuu-Up90&feature=related   ).
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια