Γραών ύθλος...
Απόψεις

Αιδοίο στο δωμάτιο: η σεξιστική ακράτεια του Παπαδόπουλου και η εμετική «υποκλοπή» του Δανίκα

Το σκάνδαλο σε αυτή την νοσηρή συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο Πρώτο Θέμα, δεν είναι ο γηραιός στιχουργός, που έχει πια το ακαταλόγιστο. Είναι ο δημοσιογράφος που συνειδητά τον διέσυρε.

Eίναι γνωστή ανέκαθεν η αθυροστομία του Παπαδόπουλου. Την οποία φρόντιζε να την κρατάει στα ιδιωτικά του πυροτεχνήματα. Απ’ έξω ήταν ο ντρέτος, λαϊκός άντρας. Και ένας μεγάλος στιχουργός που πολύ θα ήθελε να είναι ποιητής, αλλά δεν ήταν. 

 

Τα τελευταία χρόνια, ο Παπαδόπουλος απεσύρθη. Στη χαλαρότητα του γήρατος, το χούι του μεγεθύνθηκε. Έγινε ένα εμμονικό παραλήρημα γύρω από τα αιδοία που δεν αξίζει καν να το λες σεξιστικό. Είναι απλώς γηρατειά.

 

Ωστόσο σεξιστής ήταν πάντα. Ήταν ένας από αυτούς τους άντρες που διατυμπανίζουν συνεχώς ότι «αγαπάνε όλες τις γυναίκες», με μια έμφαση αλλόκοτη, λες και οι άλλοι άντρες, οι σιωπηλότεροι, τις αγαπάνε λιγότερο. ΄Η κάνουν λιγότερο έρωτα. Ή χειρότερο.

 

Αυτή η επιδειξιμανία, αν δεν είναι ύποπτη, είναι κακόγουστη. Και σίγουρα είναι σεξιστική. Απομειώνει όλες τις γυναίκες σε μια τρύπα. Δυστυχώς.

 

Αυτό φυσικά  δεν είναι αγάπη για τις γυναίκες. Ούτε καν δικός σου ναρκισσισμός. Αν βλέπεις τις γυναίκες σαν μια τρύπα, βλέπεις και τον εαυτό σου σαν ένα μόριο. Αυτό δεν δείχνει και μεγάλη αυτοεκτίμηση. «Πηδάει σα σκύλος», λεμε.

 

Σεξιστής ήταν πάντα. Ήταν ένας από αυτούς τους άντρες που διατυμπανίζουν συνεχώς ότι «αγαπάνε όλες τις γυναίκες», με μια έμφαση αλλόκοτη, λες και οι άλλοι άντρες, οι σιωπηλότεροι, τις αγαπάνε λιγότερο. ΄Η κάνουν λιγότερο έρωτα. Ή χειρότερο.

 

Εν πάση περιπτώσει, το κόλλημά του, ο δημιουργός του «Δρόμου» το κρατούσε ιδιωτικά. Οι σάπιοι άντρες του ΠΑΣΟΚ που τρίβοντας τ΄αχαμνά τους ξεμεσημέριαζαν στου Απότσου μιλώντας για Παπανδρέου και μουνιά, τον έβρισκαν σκαμπρόζικο. Αλλά μετά γύρναγαν στα εξόχως υποκριτικά «Νέα» κι εκεί ο Παπαδόπουλος έγραφε τις κόσμιες, λυρικές επιφυλλίδες του. Η παρτίδα σωζόταν.

 

Ήταν κι η εποχή βιαίως «απονήρευτη». Εξ ίσου αθυρόστομος ήταν κι ο Χορν. Έλεγε ασύλληπτες σεξιστικές σπόντες στις κυρίες, εκείνες κοκκίνιζαν ― στο τέλος κάγχαζαν σαν ζώα όλοι, ψιλοερεθισμένοι. «Έτσι είναι ο Τάκης», έλεγαν.

 

Εποχές ανέμελης, έμφυλης βίας.

 

Το σκάνδαλο σε αυτή την νοσηρή συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο Πρώτο Θέμα, δεν είναι ο γηραιός στιχουργός, που έχει πια το ακαταλόγιστο. Είναι ο δημοσιογράφος που συνειδητά τον διέσυρε και η εφημερίδα που δημοσίευσε τον γεροπαραλυμένο ύθλο τους.

 

Το ζόρι που τραβάει ο Δανίκας, με τις γυναίκες και τα σεξουαλικά, είναι επίσης προ πολλού γνωστό. Στις συνεντεύξεις του. Σε όλες σχεδόν όσες δημοσιεύει τα τελευταία χρόνια, εμμονικά, εφηβικά, αλλόκοτα προσπαθεί να πάει την κουβέντα στο σεξ, το αιδοίο, τα στήθη κ.λπ. 

 

Κάτι θέλει να αποδείξει-  αλλά τι; Ή απλώς προσπαθεί να πουλήσει σαν εξωμήτριο του Κωστόπουλου λίγο ακόμη σεξ;

 

 

Όμως εδώ, εκθέτει έναν σημαντικό δημιουργό. Που έγραψε αληθινά σπουδαία τραγούδια. Που εξέφρασε τη λαϊκή Ελλάδα μιας ολόκληρης εποχής, με εικόνες ανεξίτηλης τρυφερότητας, με λίγα λόγια φτιαγμένα από ψωμί και φως, αδρά και σίγουρα. Ο «Δρόμος» είναι ένα αριστούργημα που στέκεται με αξιώσεις δίπλα στα πιο ωραία έργα του Χατζιδάκι. 

 

Κι όμως, ο δημοσιογράφος πήγε σαν ποντικός σε αυτόν τον δημιουργό, στην αδύναμη ώρα του, να του «υποκλέψει» το παραμίλημα. Και το δημοσίευσε αυτούσιο― έναν ορυμαγδό λιγούρικης μέγκλας: μουνί, μουνί, μουνί, μουνί…. Ένα  τριπάκι απωθημένων!

 

Και βεβαίως είναι και η εφημερίδα.  Που της ταιριάζει να δημοσιεύει αυτό το εμετικό κείμενο. Μετά τα πτώματα στο πρωτοσέλιδο. Μετά τις υποκλοπές. Μετά τις αυτοκτονίες. Μετά τις άπειρες κιτρινίλες. Μετά την φαιά παρακαταθήκη του Θέμου (που γίνεται φαιότερη).

 

Μια απορία μόνο: Τι διαφορά έχει το Θέμα από το Μακελειό, που τις προάλλες είχε 6 γυναίκες πρωτοσέλιδο, ονομάζοντάς τες πουταναριό; 

 

Αν εξαιρέσεις το καλύτερο lay out, καμμία! Και στις δύο περιπτώσεις, οι γυναίκες αντιμετωπίζονται σαν ένας κόμματος κρέατος, ή ακριβέστερα ως αξιολάτρευτη οπή.

 

Νομίζαμε ότι έχουμε δει τον πάτο της ελληνικής δημοσιογραφίας με τον Χίο. Όχι, υπάρχει κάτι χειρότερο, πιο υποδόριο, πιο ύπουλο κυριολεκτικά: ο Δανίκας και το Θέμα.

 

Και τα δύο είναι συνώνυμα του δημοσιογραφικού εξευτελισμού. 

 

 

Απόψεις
70 Σχόλια
123
avatar
Blah blah 3.4.2019 | 06:14
Χωρίς να έχω διαβάσει την συνέντευξη, όπου ούτε και πρόκειται από την στιγμή που είναι στην συγκεκριμένη φυλλάδα, έχω να πω: από έφηβη αναρωτιόμουν τί ζόρι τραβάει αυτός ο Δανίκας. Και δεν με λες παιδουλα ετών 40. Ας αποσυρθεί πια.
avatar
Άρης Κωνσταντινίδης 3.4.2019 | 14:31
Για τον Δανικά γνώριζα ελάχιστα, αλλά επειδή ήθελα να αποκτήσω άποψη διάβασα τη συνέντευξη. Μπορούμε να έχουμε άποψη μόνον τότε, όταν γνωρίζουμε το αντικείμενο της κριτικής μας. Θεωρώ πάντως ότι οι ερωτήσεις του ήταν εύστοχες. Τώρα στην ουσία της συνέντευξης και των λεγόμενων του Παπαδόπουλου, έχω να πω ότι τον θεωρώ ποιητή και όχι σκέτο στοιχουργο. Επίσης είναι εξαιρετικά αθυροστομος αλλά αυτό είναι δικός του λογαριασμός. Δε με ελκύει ο λόγος του, ούτε θεωρώ πως έχει κανένα "ακαταλόγιστο", αυτό το έχουν μόνο όσοι έχουν χάσει το μυαλό τους και ο Λ. Π. δεν είναι αυτό. Ήταν πάντα έτσι, πάντα έτσι μιλούσε. Απωθητικό. Αλλά έγραφε με ψυχή.

Πιστεύω πως η αρθρογράφος σαφώς υπερβάλλει. Και ο τρόπος με τον οποίο επιτίθεται και στους δύο, νομίζω την κάνει να χάνει και το (οποίο) δίκιο της. Θα έλεγα, με τόσες κατάρες που έριξε, περισσότερο απωθητικη καταντάει η ίδια.
avatar
Ramon Ramone 3.4.2019 | 17:49
Σαφώς. Πέρα από το τι είναι ο Δανίκας και η γνωστή φυλλάδα (που - δυστυχώς - φιλοξενεί τον Αρκά), πέρα από το αν αυτά που λέει ο γνωστός στιχουργός είναι "πολιτικώς ορθά" ή όχι, το άρθρο γέρνει. Πολύ. Υπέρ του δέοντος και σε βαθμό εμπάθειας. Και αυτό λειτουργεί ως μπούμερανγκ. Και, τελικά, είναι άλλο πράγμα να σκέφτεσαι πριν μιλήσεις και άλλο πράγμα να σκέφτεσαι να μιλήσεις. Ακόμα και χυδαία.
avatar
Ramon Ramone 4.4.2019 | 09:42
Εν τω μεταξύ (και συμπληρωματικά), έχει πλάκα το πως η "ευπρέπεια" στον δημόσιο λόγο για την οποία τόσο κόπτονται μερικοί, ξαφνικά δεν έχει πια και τόση σημασία αν δεν εξυπηρετεί την ατζέντα τους...
avatar
Γράφων 3.4.2019 | 06:57
Φαίνεται ότι ζούμε σε εποχές που τα αφιερώματα στην πεολειξία, στον πιο ερωτικό πίνακα του Φασιανού κοκ είναι πιο της μόδας από την προέλευση του κόσμου. Κι ο Κουρμπέ στον τάκο.

Δεν συγχωρούμε σε έναν Πικάσο τους ουρολαγνικούς πίνακες του '67. Δεν πρέπει να αναφέρεται η καψούρα των αρρένων για το αιδοίο. Είναι σεξισμός...

Θα κόψουμε και τους Queen που τραγουδούσαν fat bottomed girls you make all the rocking world go round. Κι ας το τραγουδούσε ο Mercury. Θα κόψουμε και τα αποκριάτικα της Δόμνας Σαμίου. Χίλιες φορές η Άντζυ.

Θα ζήσουμε επιτέλους έναν άφυλο πολιτισμό. Άχρωμο. Άοσμο. Άγευστο. Άκαβλο (μονο φωτογαφίες απο πέη και γυμνούς άρρενες θα επιτρέπονται). Αλλά πολύ πολιτικά ορθό. Δεν θα προσβάλλει καμία "μειονότητα".

Καμία γυναίκα δεν πρέπει να νιώθει διεκδικίσημη ή ποθητή. Κανένας άνδρας δεν πρέπει να διεκδικεί ή να ποθεί. (Γυναίκα τουλάχιστον). Διότι ρε φίλε, ποια ποθείς; Μήπως είσαι χονδροφοβικός ή έχεις πρόβλημα με το μονόφρυδο; Πώς διεκδικείς; Μήπως είσαι επίδοξος βιαστής, γυναικοκτόνος;

Το λογικό άλμα προς την απολυταρχία γίνεται όταν από το κυνήγι της ρητορικής μίσους περνάμε στο κυνήγι του τι α ρ έ σ ε ι στον άλλον. Από τότε που κυνηγούσαμε τινές διότι τους άρεσε το πέος περάσαμε στην εποχή που δεν πρέπει να σου αρέσει το αιδοίο.
avatar
a simple man 3.4.2019 | 10:54
Τι τραβάς κι εσύ βρε αγόρι μου! Μιλάνε όλοι για πέη, κι όχι για αιδοία.
Και πόσο ωραία αριθμητική ξέρεις! Ισοφαρίζεις τα άρθρα για ένα πίνακα του Φασιανού με τα φληναφήματα δύο γέρων που μιλάνε για γυναίκες σα να αγοράζουνε κιμά στο χασάπικο.
avatar
Γράφων 3.4.2019 | 11:18
Ξέρεις "αγόρι μου" (δεν κατανοώ το condescending ύφος και θα σε παρακαλούσα να το πουλάς αλλού), ο καθένας έχει δικαίωμα να γουστάρει ό,τι θέλει. Ο θεματοθέτης έχει το καρπούζι έχει και το μαχαίρι.

Ουδείς όμως έχει δικαίωμα να μισεί ή να ειρωνεύεται τον άλλον για αυτά που γουστάρει.

Κιμάς είναι η λογική του "δεν δικαιούσαι να σου αρέσει ό,τι σου αρέσει".

Κιμάς είναι η επικείμενη προσβολή ως άλλοθι λογοκρισίας. Δεν έχω κανένα σκοπό να σε πείσω ότι η άποψή μου είναι πλειοψηφία. Απλά δεν θέλω να είναι σιωπηρή η μειοψηφία. Σα να μην υπάρχει. Αυτά ως προς την ουσία της συνέντευξης. Το απρόν άρθρο είναι απλά αντίδραση στη συνέντευξη.

Ως προς τα σημαινόμενα των αντιδράσεων στη συνέντευξη: η χουντίλα ξεκινάει με την "προσβολή" και την επιβολή λογοκρισίας υπέρ των "προσβεβλημένων". Είτε αυτοί είναι χριστιανοί είτε φεμινιστές είστε εθνικόφρονες.

Κατάλαβες "αγόρι μου";
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 3.4.2019 | 11:04
Εγώ που είμαι γυναίκα, διαβάζοντας την συγκεκριμένη συνέντευξη δεν ένιωσα ούτε διεκδικίσημη ούτε ποθητή. Ενιωσα αμήχανη, προσβεβλημένη, θυμωμένη, και κουρασμένη γιατί δεν αντέχω άλλο οι άντρες να μιλούν ασταμάτητα γιατί τις γυναίκες και το σεξ χωρίς πότε να μπαίνουν στον κόπο να τις ρωτήσουν τι γνώμη έχουν και πώς αισθάνονται οι ίδιες για όλο αυτό. Και αν ένας άντρας σαν τον Παπαδόπουλο και τον Δανίκα προσπαθούσε να με πλησιάσει ερωτικά, θα έφευγα τρέχοντας.
avatar
Γράφων 3.4.2019 | 11:58
Εσύ είσαι μία γυναίκα. Δεν είσαι ΟΙ γυναίκες.

Διαφωνείς ότι υπάρχουν γυναίκες που νιώθουν ποθητές και διεκδικίσημες και δεν θα έτρεχαν μακρυά από έναν Παπαδόπουλο;
avatar
AlexK 3.4.2019 | 15:30
Η Φωτεινή είναι η μόνη που πρέπει να έχει γνώμη γιατί είναι γυναίκα.Οι υπόλοιποι που έχουμε άποψη για το πως πρέπει να αισθάνονται οι γυναίκες ας σωπάσουμε και ας την ακούσουμε.Νo vagina, no opinion.Btw, ο Παπαδόπουλος επισκέφθηκε το ιατρικό κέντρο όπου εργαζόνταν η αδερφή μου ως δερματολόγος και στο ασανσέρ της την έπεσε με τον χειρότερο τρόπο.Δεν κολακεύτηκε καθόλου, γύρισε σπίτι αηδιασμένη και έξαλλη γιατί στο ίδιο ασανσέρ ήταν και ο διευθυντής που της έκανε νόημα να μην μιλήσει όσο ο Παπαδόπουλος θαύμαζε με χυδαίο τρόπο τα οπίσθια της.Άλλη μια γυναίκα λοιπόν που είναι προσβεβλημένη και θυμωμένη.
avatar
Γράφων 3.4.2019 | 17:15
@ Alex K

Πάμε ξανά:
Εσύ διαφωνείς ότι υπάρχουν γυναίκες που κολακεύονται όταν τις κοιτάνε;

Βλέπω το escalation: απαγορεύεται να κάνεις κάτι, απαγορεύεται να πεις κάτι, απαγορεύεται να κοιτάξεις... Μετά τι;

Προβλέπω ότι σε λίγα χρόνια θα γίνεται διαγωνισμός για το ποιος είναι πιο προσβεβλημένος και πιο θυμωμένος.
βλαχάκι (το) 3.4.2019 | 19:07
Βρε AlexK, βρε ΑlexK, τι δεν καταλαβαίνεις αγόρι μου; Η αδερφή σου και η κάθε γυναίκα υποχρεούται να γουστάρει σχόλια στον εργασιακό της χώρο, για τον πισινό της, προερχόμενα από ένα άτομο τριπλάσιας ηλικίας, κλεισμένη σε ένα ασανσέρ μαζί του, αλλά και με τον διευθυντή της που της κάνει νοήματα να σκάσει και να κολυμπήσει.
avatar
Μαύρος Γάτος 11.4.2019 | 17:33
Προς Alex K:
Και μια μυτιληνιά παροιμία μιας και ο Παπαδόπουλος λατρεύει τόσο πολύ τον Μόλυβο :

"Είδες γέρο παλαβό; Απ' τα νιάτα του ήτανε..."
avatar
Ηροστρατος 3.4.2019 | 11:20
Μαρεσε η που οι queen και ο mercury με το φτηνιαρικο stadium rock τους και τα καραkitch "we are the champiions" που τραγουδανε οι ποδοσφαιροβιοι στα γηπεδα, χρησιμοποιουνται στο σχολιο σαν σημειο αναφορας σοβαρων καλλιυεχνων!
ball and chain 3.4.2019 | 12:34
Ηροστρατε you just killed a man
avatar
mspamas 3.4.2019 | 14:02
Εκτός αν ακούς μόνο Miles Davis ή Μάλερ, οι μισοί και βάλε από τα ακουσματά σου (είτε ροκ, είτε ψαγμενιάς, είτε ηλεκτρονικής, κλπ) μια χαρά μεγάλωσαν με το Stadium Rock των Queen, και οι περισσότεροι θα δίνανε το δεξί τους χέρι (που λέει ο λόγος) να είχαν γνωρίσει τον Mercury.

Και τι μεγάλη ψαγμενιά να είσαι υπεράνω των «ποδοσφαιρόβιων στα γήπεδα». Ανέβηκες κατηγορία τώρα, εσύ και η Κουτσή Μαρία που την είδε ελίτ...
avatar
Ramon Ramone 3.4.2019 | 16:07
Ηρόστρατε, μου κάνει λίγο Βάγκνερ το σχόλιο σου...
avatar
Κατερίνα Σ.Μ. 3.4.2019 | 17:15
Ως σημείο αναφοράς α λα καρτ αντιδράσεων βλέπω ότι έγινε.
avatar
Ηροστρατος 3.4.2019 | 18:24
mspamas:
Ναι,.ακουγα και Μiles Davis, αλλα και δεκαδες αλλες.μουσικες που δεν ειχαν καμμια σχεση με το καρκιτσαριο του mercury και των queen!
Και ποδοσφαιροφιλος υπηρξα παντα, αλλα.οχι του τυπου "μπυροκυλης που τραγουδαει we are the champions" στο γηπεδο.
Τι να κανουμε, καποιοι εχουμε.το χαρισμα να αναζητουμε την ποιοτητα!
Και ναδινα το δεξι μου χερι για να γνωρισω το σαχλό τον mercury???
Το αριστερο σου χερι για ποιον θα τοδινες; Για τη Μπριτνευ Σπηαρς;;;

avatar
boxer 3.4.2019 | 18:31
Φτάσαμε να συγκρίνουμε τους Queen που έχουν κάνει παγκόσμια καριέρα σε κοινό δισεκατομμυρίων, με έναν στιχουργό που το όνομα του κάνει γκελ στα σύνορα ενός ξεπεσμένου κράτους με δέκα εκατομμύρια κατοίκους.
βλαχάκι (το) 3.4.2019 | 20:49
Ηρόστρατε, τι μουσικές ακούς, λοιπόν;
avatar
Ramon Ramone 3.4.2019 | 23:49
Ηρόστρατε, you're toxic!

https://www.youtube.com/watch?v=LOZuxwVk7TU
avatar
mouse 3.4.2019 | 17:04
@ Γράφων
Αντί να υπερασπίζεσαι ξελιγωμένες συμπεριφορές κρονόληρων γερόντων, σκέψου μόνο ένα πράγμα: πώς θα ένιωθε ένας άντρας αν μπαίνοντας σε ένα δωμάτιο γινόταν σχόλιο από γυναίκες "πέος στο δωμάτιο" κι αυτό ήταν κάτι απολύτως αποδεκτό κι οι γυναίκες το αιτιολογούσαν ως διεκδίκηση και πόθος για το αρσενικό. Απλώς αντίστρεψε την εικόνα.
avatar
Γράφων 3.4.2019 | 20:02
Στο sex and the city αναφερεσαι;
avatar
Κατερίνα Σ.Μ. 3.4.2019 | 17:10
Ελίσσεται η κοινωνία και έχει περάσει σε άλλα στάδια εκσέλικσης. Τώρα το "άφυλον" περνάει και στα ψηφοδέλτια και καταγγέλει τον μισογυνισμό λόγω της εμφάνισής του. Ό,τι να 'ναι/κουλό/και τρέχα γύρευε, στο ίδιο πακέτο.
βλαχάκι (το) 3.4.2019 | 18:36
Από το παρελθόν:

[…Σχεδόν λυπάμαι τα (νεότερα) πλάσματα που θα βλέπουν το l' origine du monde και θα ξινίζουν τα μούτρα από αδαημοσύνη και αποτροπιασμό].

https://m.lifo.gr/now/life/150594?comment=1894731#1894731

Τελευταία φορά που η λίφο ασχολήθηκε με το "l' origine du monde" του Κουρμπέ ήταν το φθινόπωρο του 2018 (τόσο παλιά! ...Not). Υπέροχος πίνακας, παρεμπιπτόντως :-)

...Όταν, όμως, τα κάνουμε αχταρμά στο κεφάλι μας (έργα τέχνης και το δικαίωμα να σου αρέσει η γυναίκα και το αιδοίο/ χυδαία σχόλια που όχι γυναίκα δεν θα συγκινούταν, αλλά ούτε ένα καπάκι λεκάνης/μονόφρυδα-σωματότυπους-βιασμούς- γυναικοκτονίες/ τον φόβο ότι οι gay και τα άφυλα και οι φεμινίστριεzzzz έχουν καθυποτάξει τον κόσμο ολάκερον και θα επιτρέπουν μόνο αψεγάδιαστα, ψυχρά πέη για θέαση) τότε κάτι δεν πάει καθόλου καλά (όχι στον κόσμο, αλλά στο κεφάλι μας).
avatar
zero-gravity 3.4.2019 | 19:36
Δε νομίζω πως διώχθηκε κανείς γιατί φλέρταρε ούτε υπάρχει κίνδυνος να συμβεί σύντομα.
Δηλαδή η απάντηση στις παρενοχλήσεις είναι οτι θα γίνει ο κόσμος "άκαυλος". Δε νομίζω πως γίνεται ο κόσμος άκαυλος, μερικοί άντρες ξεκαυλώνουνε. Κυρίως αυτοί που θέλουν να συνεχίσουν να κάνουν ότι τους καπνίσει στο όνομα της ελευθερίας ή της ελευθεριότητας. Τη γνώμη των γυναικών στο θέμα δε νομίζω πως τη ζήτησε κανείς.

Ισως να καταλάβαινες αν δε σε αποκαλούσαν με το όνομα σου ή την ιδιότητα σου. Αν ήσουν απλώς ένας "π@&τ$*ς".

Δεν εκφράζεις το θαυμασμό σου ή το πόθο σου προς τη "Γυναίκα" αποκαλώντας την μ@#ν!
Γιατί γι'αυτό μιλάμε.
avatar
daydreamcatcher 3.4.2019 | 20:39
Νομίζω οτι συγχέονται πολλά πράγματα στο συγκεκριμένο σχόλιο.

Κατ'αρχάς η συνέντευξη του Παπαδόπουλου δεν είναι κάποια μορφή τέχνης από μόνη της. Δεν αντιλήφθηκα να κρίνεται κάπου το έργο του Παπαδόπουλου ως αθυρόστομο αλλά ο ίδιος. Και ουτε καν ο ίδιος, αλλά κυρίως ο δημοσιογράφος, που καθοδήγησε και εκθείασε αυτού του είδους την (αισχή κατά τη γνώμη μου) αθυροστομία με τέτοιο τρόπο, λες και είναι η ύψιστη αρετή.

Συνεπώς όλο το κομμάτι σχετικά με τη λογοκρισία της τέχνης από το Φασιανό ως τους Queen, θεωρώ οτι ξεφεύγει από το νόημα του κειμένου και δεν εξυπηρετεί σε κάτι τη συγκεκριμένη συζήτηση πέρα από τη δημιουργία εντυπώσεων. Θα είχε κάποια βάση σε κάποια άλλη συζήτηση αλλά εδώ απλά αποπροσανατολίζει. Δεν είναι το ζήτημα η λογοκρισία της τέχνης εδώ, και σίγουρα είναι πολύ far-fetched να λέμε οτι θα είναι άχρωμος ο πολιτισμός μας αν δε προωθούμε τις χυδαιολογίες στις συνεντευξεις.

Επίσης δεν είπε κανείς οτι η γυναίκα δεν πρέπει να νιώθει διεκδικίσημη ή ποθητή και οτι ο άντρας δεν πρέπει να ποθεί. Αυτό δε μας αφαιρεί το δικαίωμα να κρίνουμε το πως εκφράζεται κάποιος ως προς τον πόθο του, όταν πρόκειται περί δημοσίου λόγου. Άσε που δεν είχε σχέση με αυτό η συνέντευξη του Παπαδόπουλου. Δεν αναφερόταν σε μία συγκεκριμένη γυναίκα που ποθούσε αλλά στις γυναίκες γενικά. Αν δεν αντιλαμβάνεστε οτι ο συγκεκριμένος τρόπος έκφρασης είναι υποτιμητικός για τις γυναίκες κρίμα. Και το λέω αυτό ως γυναίκα.

Κατά τ άλλα δε θα αμφισβητήσω οτι ίσως κάποια γυναίκα νιώσει ποθητή αν κάποιος τη χαρακτιρίσει πρόστυχα, αλλά ούτε και γίνεται να επεκτείνουμε το συλλογισμό αυτό σε όλες τις γυναίκες. Δεν κρίνουμε το τι γίνεται μεταξύ συναινούντων ενηλίκων, αλλά τι προβάλλεται ως πρότυπο συμπεριφοράς/ανδρισμού.
avatar
Ramon Ramone 4.4.2019 | 00:08
Congrats!
avatar
Γράφων 4.4.2019 | 00:08
Ενώ το κείμενο του άρθρου δεν έχει αποκλειστικό σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων και μάλιστα κλεψιτυπα: ασχολούμενο όχι με πρωτότυπες ιδέες, προτασεις ή σκεψεις αλλά με το πώς μιλάει και πως σκέφτεται ένας 84χρονος!

Και ασκώντας κριτική σε αυτόν τον περιλουζει κανονικότατα.

Δεν είναι λίγο κλισέ άσημοι να περιμένουν ένα ολίσθημα διασήμων για να τους κατακεραυνωσουν επιδιώκοντας προσοχή και φημη;

Κατά τα λοιπά ισχύουν τα του πρώτου μου σχολίου. Από εδώ ξεκινάει το σκότος. Από το "Εγώ θα σου πω πώς θα μιλας".

ΥΓ Κι όμως κινείται.
avatar
daydreamcatcher 4.4.2019 | 11:01
@ Γράφων
Όχι, δεν είναι συγκρίσιμο το σχόλιο σου και το άρθρο. Το άρθρο σχολιάζει μια συγκεκριμένη συνέντευξη και τη στάση δύο συγκεκριμένων ατόμων (δημοσιογράφου κ καλλιτέχνη). Σε ορισμένα σημεία κάνει γενικεύσεις και αναγωγές σε κοινωνικά φαινόμενα, αλλά όπου συμβαίνει αυτό, έχει άμεση σχέση με το περιεχόμενο της συνέντευξης. Μπορεί να είναι υπερβολικοί κάποιοι χαρακτηρισμοι, αλλά δεν χρησιμοποιεί υπερβολή στα επιχειρήματα ούτε κινδυνολογει με υπερβολές όπως εσύ .

Σε κάθε περίπτωση ο ρόλος του δημοσιογράφου είναι ο σχολιασμός της καθημερινότητας. Δεν είναι άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό, ούτε φιλοσοφικό πόνημα για να υπάρχει η απαίτηση της πρωτότυπης ιδέας. Τα πρόσωπα που έχουν δημόσιο λόγο είναι λογικό να σχολιάζονται. Και εδώ, προς τιμήν της δημοσιογράφου, σχολιάστηκε μόνο ο δημόσιος λόγος και έγινε σαφές ότι δεν κατακρίνεται η συμπεριφορά του Παπαδόπουλου στην προσωπική του ζωή, αλλά το περιεχόμενο της συνέντευξης και το πώς εκθειάζεται αυτή η φρασεολογία στη συνέντευξη. Λογικοτατο μου φάνηκε.

avatar
Γράφων 4.4.2019 | 13:58
Μιλάς σοβαρά τώρα;

Κι επειδή υπάρχουν πράγματα ατάκτως ερριμμένα στα μυαλά πολλών -και δεν δύναμαι πρακτικά να απαντώ σε κάθε έναν μεμονωμένα...

Ο επώνυμος δημοσιογράφος που βάλλει πέραν των ορίων της κοσμιότητας κατά ενός συναδέλφου του λόγω αισθητικών διαφορών (αν υπάρχουν κάποιες άλλες παρακαλώ αναφέρατέ τες) δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει άρθρο για "επιστημονικό περιοδικό, ούτε φιλοσοφικό πόνημα" αλλά είμαι εγώ;

Πάμε ξανά:
Το άρθρο αυτό είναι η αφετηρία για χειρότερα πράγματα. Η δυσανεξία στην αισθητική του "άλλου". Η καταγγελία αυτής.

Πουθενά ο Παπαδόπουλος δεν είπε "μου αρέσει να χουφτώνω γυναίκες παρά τη θέλησή τους". Πουθενά. Δεν καταγγέλλεται για κάτι κακό που έκανε.

Αλλά καταγγέλλεται για αυτό που του αρέσει. Καταγγλέλλεται για τον τρόπο που εκφράζεται.

Καταγγέλλεται για αυτό που είναι. Καταγγέλλεται γιατί του αρέσουν αυτά που του αρέσουν. Όχι γιατί έκανε κάτι κακό ή παράνομο. Δεν υπάρχει νόμος που να λέει ότι απαγορεύεται να σου αρέσει το αιδοίο και να το λες.

Καταγγέλλεται για ό,τι έχει κάνει συναινετικά στη ζωή του. Διότι αυτό ΠΛΕΟΝ είναι εκτός πολιτικής ορθότητας.

Επειδή εκεί πολλοί τεκμαίρουν ότι έχει κάνει πράγματα όχι συναινετικά, απαντώ ευθαρσώς:
μόλις καταργήσαμε το τεκμήριο της αθωότητας.

Τον βγάλαμε σχεδόν βιαστή γιατί; Γιατί δεν γουστάρει πια ο τρόπος έκφρασής του (σ.σ. πουθενά δεν είπα ότι εγώ συμφωνώ με αυτόν τον τρόπο έκφρασης και αυτό φαίνεται από την αισθητική/ύφος των σχολίων μου).

Αλλά όταν τα λες αυτά είσαι "δήθεν" υπερασπιστής...

Και δεν είναι δήθεν όσοι ενοχλούνται με αυτά που είπε ο Παπαδόπουλος αλλά όχι με αυτά που κάνουν άλλοι κι άλλοι (τον πρέσβυ της Βενεζουέλας τον θυμάται κανείς;).

Φτάνει με το δούλεμα.

ΥΓ Τον Δανίκα ουδέποτε τον είχα σε εκτίμηση. Αυτό με τα χρόνια ενισχύεται. Αλλά δεν συζητάμε τι εκτιμάμε και τι όχι. Συζητάμε τα όρια κοινωνικής ανοχής σε ανθρώπους με άλλες απόψεις και γούστα.

Και από αυτόν τον διάλογο καθίσται σαφές ότι οι λιγότερο ανεκτικοί είναι αυτοί που αυτοπροσδιορίζονται ως ανεκτικοί.

Τι μας εμποδίζει αν βάλλουμε κατά της ελευθερίας της έκφρασης του άλλου στον λόγο να βάλλουμε και κατά της ελευθερίας της έκφρασής του στην τέχνη;

Το λέω -όχι σε εσένα- επειδή πολλοί θεώρησαν ότι συγχέω την συζήτηση με την τέχνη. Οι ίδιοι διασπούν και διαχωρίζουν την ελευθερία της έκφρασης. Και μάλιστα μιας έκφρασης η οποία δεν έχει τίποτα παραβατικό ή παράνομο. Είναι μόνο αντιαισθητική για τους ίδιους. Τώρα δεν θα μπω στην ανάλυση ποίησης που αρέσκονται πολλοί να κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις ("λέει αυτό αλλά εννοεί εκείνο").

Οι δήθεν υποστηρικτές της ελευθερίας θυμώνουν με την ελευθερία της έκφρασης ενός τρίτου.

Ουάου!
avatar
Ramon Ramone 5.4.2019 | 22:55
Όταν η χυδαιότητα βγαίνει από τις σελίδες ενός λογοτεχνήματος, από την καθ' όλα νόμιμη συναίνεση της κρεβατοκάμαρας (όπου μπορεί να λειτουργεί διεγερτικά), από τις καφενόβιες κουβέντες ή από τα γηπεδικά συνθήματα και επιβάλλεται ως συμπεριφορά μέσω της δημοσιοποίησης της ως παράδειγμα προς μίμηση (γιατί έτσι πλασάρεται) και εσύ δεν βρίσκεις κάτι το μεμπτό παρά μόνο στην (υπερβολική όντως) ένταση της αρθρογράφου που σχολιάζει την συνέντευξη "βάλλοντας πέραν των ορίων της κοσμιότητας" (τι ειρωνεία!) και στην λογική της που «είναι ίδια με αυτήν ενός χρυσαυγίτη» (παρομοίωση ομοίου ύφους με εκείνη μεταξύ Θ. Αντωνόπουλου – Χίου), όταν δεν βρίσκεις κάτι το μεμπτό ούτε καν στο συμβάν που καταγγέλλει άλλος σχολιαστής (αν όντως είναι αληθές και αν όντως συνέβη όπως αναφέρεται) παρά εστιάζεις στο υποτιθέμενο escalation για να στρέψεις την κουβέντα και την προσοχή εκεί που θέλεις εσύ (σε διαφωνία περί αισθητικής και σε κινδυνολογίες περί -ισμών που έρχονται καβαλάρηδες να αποκαθηλώσουν τα ιερά και τα όσια του Γένους και της ανθρωπότητας), όταν δεν καταλαβαίνεις (ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις) ότι το θέμα δεν είναι η ελευθερία της έκφρασης αλλά η δικαιολόγηση της χυδαιότητας ως «αυθεντικής» αρσενικής συμπεριφοράς στον ΔΗΜΟΣΙΟ λόγο, ε, τότε, αναρωτιέμαι ξανά, τι άλλο να πει κανείς;
avatar
Κατερίνα Σ.Μ. 3.4.2019 | 22:28
Ελίσσεται η κοινωνία και έχει περάσει σε άλλα στάδια ...εξελιξης. Τώρα το "άφυλον" περνάει σε ψηφοδέλτια και καταγγέλει διάφορα σχόλια ως μισογυνισμό λόγω της εμφάνισής του. Αρνητής του δυαδικού φύλου, και ταυτοχρόνως κατά του μισοΓυνισμού. Πόση αντίφαση χωράει σε μια καταγγελία; Ό,τι να 'ναι/κουλό/και τρέχα γύρευε...
Takis Papas 4.4.2019 | 00:06
Γράφων
κάτι πάει να πει το σχόλιό σου αλλά πέφτει σε μια λούμπα που "ακούγεται" πολύ χωρίς να χει ίχνος βάσης.
Εν ολίγοις προσπαθείς να στηρίξεις την άποψή σου σε μια απαξίωση: μόνο οι πούστηδες εχουν δικαιώματα και οι στρέιτ είμαστε υπό διωγμό.
Τέτοια μπούρδα επί του θέματος είναι δύσκολο να ειπωθεί.
Πρώτον γιατί ΔΕΝ βλέπεις παντού γύρω σου γυμνούς άντρες και πέη, ειδικά στην Ελλάδα αυτό είναι ακόμα ταμπού.
Δεύτερον ΔΕΝ είναι οκ να σαι "πούστης", ειδικά στην Ελλάδα, και ΔΕΝ έχεις το ακαταλόγιστο όπως υπονοείς. Προσπάθησε να μπεις στη θέση ενός, στην κανονική καθημερινή ζωή (όχι στα παρτυ του "jet set") και θα δεις πόσο ευκολο είναι...(ΔΕΝ)
Τρίτον σε πολλούς αρέσουν οι αντρικοί γλουτοί και όχι απαραίτητα το πέος ή το αιδοίο. (Αυτό πάντα κάπως εξαφανίζεται απ τη συζήτηση, όπως και οι λεσβίες, ο μισός δηλ γκέι πληθυσμός).
Εν πάσει περιπτωσει μάλλον θα πρεπε να μιλάμε γενικά για ανθρώπους, επιθυμίες και κορμιά και όχι για μέρη του σώματος.
Η σχέση των στρέιτ γυναικών με τους στρέιτ άντρες, χρειάζεται επαναπροσδιορισμό, απ ότι φαίνεται. Δε θα γίνει σε αντιδιαστολή με τον γκέι πληθυσμό. Δε χρειάζεται.
Όσο για τον άκρατο φεμινισμό (!), κι αυτόν δεν τον βλέπω να έρχεται. Όποιος απειλείται, καποιο πρόβλημα έχει


avatar
Ramon Ramone 4.4.2019 | 10:40
Καμιά φορά το μόνο που χρειάζεται για να καταδείξεις αυτό που θέλεις είναι να παραθέσεις τα ίδια τα λόγια εκείνου με τον οποίον αντιπαρατίθεσαι λεκτικά ακόμα και αν, τυπικά, αφορούν άλλο άρθρο και άλλο θέμα. In that context (τα κεφαλαία δικά μου):

"ΘΑ ΠΑΡΕΝΟΧΛΩ με τα σχόλιά μου ανθρώπους σαν κι "εσάς" ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΙΝΟ ΚΤΗΜΑ ότι ..."

https://www.lifo.gr/articles/greece_articles/229929/pente-thymata-epitheseon-tis-xrysis-aygis-miloyn-sti-lifo

Πραγματικά, όταν κάποιος τα λέει όλα μόνος του, αυθορμήτως, σαν να μην έχει καν συναίσθηση του τι λέει και τι λέει αυτό που λέει για τον ίδιο, τι άλλο να πει κανείς;
Ο Νοών... νοείτω 4.4.2019 | 18:41
Δεν νομίζω ότι απαγορεύτηκε ο ερωτικός πόθος, για κάθε γυναίκα και άντρα, ετερόφυλα ή ομόφυλα. Είναι άλλωστε στη φύση μας. Δεν καταργείται. Ούτε πιέστηκε ή υποχρεώθηκε κανείς για την καψούρα μόνο ως προς το αιδοίο ή το φαλό. Ό,τι ποθεί ο καθένας και δικαίωμα του, όποιας ηλικίας και αν είναι.

Σε αυτό που διαφωνούμε είναι στον προσβλητικό τρόπο και λόγο της έκφρασης αυτής, πρακτικά, λεκτικά, γενικώς και αορίστως, όταν δεν επιτρέπεται εκ των συνθηκών, καθιστώντας τον προσβλητικό από και προς κάθε κατεύθυνση.

Κι εδώ, εκτός από έναν άνθρωπο που είναι δημόσιο πρόσωπο, μεγάλης ηλικίας (χωρίς να του απαγορεύεται ο θαυμασμός), η οποία ηλικία τις περισσότερες φορές συνδυάζεται με μια εμπειρία και σοφία ζωής, θέλει να λέγεται και ποιητής...!

Κρίμα.
avatar
σαλιγκάρι 3.4.2019 | 08:06
το Θέμα είναι πρώτο σε κυκλοφορία κυριακάτικων εφημερίδων,
υποθέτω είναι πρώτο και στα social media. ως υπενθύμιση του σε ποιόν λαό απευθύνονται.
δεν είναι μόνο το είδος των άρθρων και οι δημοσιογράφοι, αυτό είναι η μία μεριά. η άλλη μεριά είναι αυτοί που διαβάζουν το Θέμα, το κοινό, ο λαός.

υ.γ. σχετικά με το 'στο τέλος κάγχαζαν σαν ζώα όλοι, ψιλοερεθισμένοι' θέλω να πω ότι ακόμα καγχάζουν σαν τα ζώα όλοι σε τέτοιες συζητήσεις, αλλά όχι μόνο σε τέτοιες συζητήσεις. καγχάζουν το ίδιο και σε συζητήσεις που κουτσομπολεύουν, που προσβάλλουν, που μειώνουν κάποιον ή κάποιαν ως άνθρωπο.
avatar
THEOHARIS 3.4.2019 | 11:14
Oι κυκλοφορίες των Κυριακάτικων εφημερίδων είναι 1.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
2.ΤΟ ΒΗΜΑ
3.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
avatar
σαλιγκάρι 4.4.2019 | 07:44
την προηγούμενη Κυριακή το Θέμα ήταν πρώτο σε πωλήσεις
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 3.4.2019 | 08:39
"Εξ ίσου αθυρόστομος ήταν κι ο Χορν. Έλεγε ασύλληπτες σεξιστικές σπόντες στις κυρίες, εκείνες κοκκίνιζαν ― στο τέλος κάγχαζαν σαν ζώα όλοι, ψιλοερεθισμένοι. «Έτσι είναι ο Τάκης», έλεγαν." Βεβαίως, ο Χορν έχει μείνει στην ιστορία ως ένας σπουδαίος ηθοποιός ενώ όλες αυτές οι γυναίκες που παρενόχλησε σεξουαλικά δεν μίλησαν ποτέ για αυτό που πέρασαν. Και κάθε φορά που ακούν κάτι για τον Χορν ή τον βλέπουν ακόμα και σήμερα στις ταινίες στην τηλεόραση αυτές θυμούνται τι τους έλεγε και νιώθουν απαίσια ενώ παράλληλα ακούν όλους τους άλλους να του πλέκουν το εγκώμιο.
avatar
mspamas 3.4.2019 | 14:03
Ναι, έχουν τρομερά τραύματα, 4 δεκαετίες μετά, που τους είπε κάποτε "τόσα χρόνια βαρελάς, τέτοιο πάτο δεν ξανάδα".
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 3.4.2019 | 14:48
Πρώτον, δεν ξέρεις τι ακριβώς τους είπε (όχι πως η ατάκα που ανέφερες είναι ελαφριά, το αντίθετο!). Δεύτερον, το θέμα δεν είναι να χωρίσουμε τα αδικήματα σε ελαφριά και βαριά για να αθωωσουμε τους θύτες πιο ελαφριών εγκλημάτων πχ. Να πούμε ο βιαστής ένοχος, ο σεξουαλικός παρενοχλητής αθώος. Τα πιο ελαφριά αδικήματα δεν παύουν να είναι αδικήματα. Τρίτον, το ότι κάποια ψυχολογικά τραύματα απαλύνονται με τον χρόνο δεν σημαίνει ότι σβήνουν ποτέ εντελώς, ιδιαίτερα όταν αυτός που σου έκανε καλό όχι μόνο δεν έχει τιμωρηθεί αλλά εγκωμιαζεται για "το ήθος του" , και δεν μιλάω μόνο για τους επώνυμους θύτες.
avatar
Πεισιστρατος 3.4.2019 | 08:48
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος δείχνει έναν απέραντο ερωτισμό και σεξουαλικότητα (αν και στο τέλος της ζωής του). Μην υποτιμάτε τον Παπαδόπουλο χάριν της διαβολής του Δανίκα. Αν κάποιος μπορεί να μιλήσει για την γυναίκα, τον έρωτα, το σεξ, το μουνί απροσχημάτιστα, αυτός ειναι ο Παπαδόπουλος.Για να το διαπιστώσετε διαβάστε παρακαλώ λίγο τα ποιήματά του.
avatar
Ανώνυμος/η 3.4.2019 | 09:15
εξαιρετικό κείμενο!!
ένα πολύ καλογραμμένο κείμενο που εκφράζει μια απόλυτα σωστή για μένα κριτική!

"Αυτό φυσικά δεν είναι αγάπη για τις γυναίκες. [...] Αν βλέπεις τις γυναίκες σαν μια τρύπα, βλέπεις και τον εαυτό σου σαν ένα μόριο"
Cogito ergo sum 3.4.2019 | 09:30
Εξαιρετικό άρθρο. Μόνο μια αντίρρηση έχω σχετικά με το ακαταλόγιστο λόγω ηλικίας, το οποίο δεν το καταλαβαίνω, στις περιπτώσεις τουλάχιστον που δεν υπάρχουν ιατρικά θέματα στη μέση. Προφανώς έτσι ήταν πάντα ο Παπαδόπουλος - ή τέτοια απωθημένα είχε - και έτσι εκφράζεται και τώρα στα γεράματα. Υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα ανθρώπων που έμειναν αξιοπρεπείς μέχρι το τέλος. Ίσως γιατί έτσι ήταν σε όλη τους τη ζωή; Ή το έχεις ή δεν το έχεις και ο Παπαδόπουλος δεν…

Για το Πρώτο Θέμα συμφωνώ απολύτως. Κίτρινη φυλλάδα από τις λίγες, όπως ακριβώς την ήθελε ο "κομιστής". Ύπουλη όμως, καθώς δεν απευθύνεται σε αυτούς που αρέσκονται σε σκληρά πρωτοσέλιδα τύπου Μακελειό. Το Θέμα απευθύνεται σε όλους. Είναι η εφημερίδα με την μεγαλύτερη κυκλοφορία, μπαίνει σε πολλά σπίτια. Και διαμορφώνει άποψη και αισθητική.

Να τους χαιρόμαστε.
avatar
THEOHARIS 3.4.2019 | 11:17
Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ είναι εδώ και πολύ καιρό η 3η σε πωλήσεις εφημερίδα.
ο Φθιώτης 3.4.2019 | 18:10
Το επαναλαμβάνετε θέλοντας να τονίσετε την προφανή κατάντια μας ως αναγνωστών ή είστε, απλώς, υποστηρικτής της εφημερίδος ?..
avatar
Vlak-man 3.4.2019 | 09:49
Δυστηχως στη Ελλαδα συγχέουμε την ιδιοτητα με την ουσια. Ποσοι τραγουδιστες εχουν θεοποιηθει και τους εχει δωθει απλετο βημα, αεναως, ενω στο βαθυ σκοταδι, περιθωρίοποιημενοι μενουν ανθρωποι με λαμπρο πνευμα και μορφωση? Ο Παπαδόπουλος και πολλλλοοοιιιι αλλοι ειδικα τις εποχης της μεταπολιτευσης μιλησαν και μιλανε και θα αγιοποιηθουνε... Γιατι? Γιατι μας αξιζουν. Ο Παπαδοπουλος... Μεγας ποιητης! Χανονται οι εννοιες... Εξαιρετος στιχουργος αλλα ποιητής ειναι κατι αλλο, εντελως αλλο. Η ιστορία εχει αποδειξει οτι πολλοι σπουδαοι καλλιτέχνες ηταν μικροι άνθρωποι. Και επιτελους...ιδιοτητα με την ουσια ενος άνθρωπου δεν πρεπει να μπερδεύεται. Τρανη αποδειξη η αθλιοτητα του υπερμετρου σεξισμου και της βδελυροτητας που διάβασαμε απο απόσπασματα της συγκεκριμένης συνέντευξεις. Συγχαρητήρια που το αναλυσατε το θεμα.
avatar
Άρης Κωνσταντινίδης 3.4.2019 | 18:42
Θεωρείτε τον Ντίνο Χριστιανοπουλο περισσότερο "ποιητή" από τον Παπαδόπουλο? Επιτέλους, ποιος είναι ο διαχωρισμός? Ο άνθρωπος δεν έγραψε στίχους για σκυλάδικα, έγραψε για αριστούργηματα που 50 και 60 χρόνια μετά μιλούν στην ψυχή μας!

Άλλο να μη μας αρέσει ο τρόπος που εκφράζεστε στις συνεντεύξεις του και άλλο, τελείως άλλο, να μειώνουμε το ταλέντο του. Και ξέρετε γιατί? Γιατί ο μόνος άξιος κριτής της τέχνης είναι ο Χρόνος. Σκεφτείτε λοιπόν πόσα τραγούδια του παρέμειναν μεγάλα μέχρι σήμερα και αναλογιστείτε.
avatar
psifo-foros 3.4.2019 | 09:55
Παντού σεξισμός=παντού φασίστες των ζαίων. Να το κοιτάξετε με την φασιστική πολιτικορθίλα
Jonathan R. Mayers 3.4.2019 | 10:57
Στο στυλ του Παπαδόπουλου, υπάρχουν πολλοί στη χώρα μας
Ο απλός λαός τους λέει πορνόγερους.
Οι περισσότεροι είναι ακίνδυνοι, γαβγίζουν, σαλιαρίζουν, αλλά δεν δαγκώνουν. Ο πραγματικά ερωτικός άνθρωπος, αυτός που όχι μόνο αγαπάει, αλλά κυρίως αγαπιέται, δεν διατυμπανίζει τις επιδόσεις του, ούτε θεοποιεί τα ελάχιστα δευτερόλεπτα σεξουαλικής λύτρωσης.
Δεν μιλάω βέβαια για τις κλινικές περιπτώσεις παιδεραστών, σατύρων και εν δυνάμει βιαστών, αυτούς που οι κοινωνία αποκαλεί και ανώμαλους, οι οποίοι προφανώς έχουν τεράστιο κοινωνικό, πνευματικό και ηθικό έλλειμμα.
Η εμμονή του Δανίκα σε τέτοια θέματα, προφανώς και προβληματίζει. Αλλά από έναν δημοσιογράφο "πολυεργαλείο" στο Πρώτο Θέμα, που έχει άποψη για τα πάντα, ενώ "υποτίθεται" ότι το αντικείμενό του είναι ο κινηματογράφος, όλα να τα περιμένεις.
Προφανώς έχει πάθει υπερκόπωση, περιμένοντας (όχι τον Γκοντώ) αλλά την Μπελούτσι.
Όσον αφορά τον Τάκη (όπως μισούσε να τον αποκαλούν) τον Χόρν στην παρέα Χατζηδάκι, Λαμπρία και γέρου Καραμανλή, παρουσία ωραίων γυναικών στη Μύκονο, νομίζω ότι αδικείται και δε συγκρίνεται με το ραμολί παρεάκι Δανίκα - ΛεΠα.
Ο πραγματικά ευφυής διασκεδαστής, μπορεί να αντιληφθεί την ατμόσφαιρα σε μια παρέα, το κλίμα και το χιούμορ που μπορεί να σηκώσει και να πετάξει το πιο χοντροκομμένο αστείο, χωρίς να ξεφτιλιστεί ή να προσβάλλει.
Αν δεν το δεχτούμε αυτό, προσβάλλουμε την αριστοφανική καταβολή μας.
123