Η Αντωνιάδου πότε δεν μπήκε στη διαδικασία να πει ότι «είναι υπερβολές αυτά που λέτε και γράφετε, εγώ ποτέ δεν ήμουν εργαζόμενη που διαπρέπει στη NASA».
Απόψεις

Ελένη Αντωνιάδου: Η Barbie που έλεγε ψέματα

Ή που δεν είπε ολόκληρη την αλήθεια...

ΤOY ΜΠΑΜΠΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗ

Τις τελευταίες ώρες στο ελληνικό Ίντερνετ γίνεται ένας μικρός χαμός με την περίπτωση της Ελένης Αντωνιάδου «που διαπρέπει ως επιστήμονας στη NASA» και που η Mattel την έκανε... Barbie για να τιμήσει τα σύγχρονα γυναικεία πρότυπα!


Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Στις 7 Σεπτεμβρίου, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως με ανάρτησή της στο Facebook δημοσίευσε φωτογραφία στην οποία βράβευε την Ελένη Αντωνιάδου, γράφοντας:

 

«"Μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι". Απονέμοντας στην Ελένη Αντωνιάδου, που διαπρέπει στη NASA, ειδική στους τομείς της Αναγεννητικής Ιατρικής και της Βιοαστροναυτικής, βραβείο προσφοράς στην επιστήμη και τον άνθρωπο, στο πλαίσιο των 1ων επιχειρηματικών βραβείων Θαλής ο Μιλήσιος. Το πάθος της για την επιστήμη μας εμπνέει και μας γεμίζει αισιοδοξία».

Τι είπε ο κ. Μπουγιούκος; Ότι η Ε. Αντωνιάδου είχε συμμετάσχει ως φοιτήτρια σε ένα καλοκαιρινό campus της NASA, στο οποίο συμμετέχουν εκατοντάδες φοιτητές και ότι η ίδια δεν έχει καμία άλλη σχέση με τη NASA, ούτε έχει βραβευθεί από αυτή καθώς και ότι δεν κάνει έρευνα στην αναγεννητική ιατρική.

 

 

Κάτω από την ανάρτηση της υπουργού, η Ελένη Αντωνιάδου σχολιάζει: «Δική μου η τιμή, ειδικά από εσάς μια γυναίκα με λαμπρή καριέρα εκτός και εντός πολιτικής που ταυτόχρονα είναι και νέα μητέρα, πραγματικά αξιοθαύμαστη! Εύχομαι καλή αρχή και καλή δύναμη στο έργο σας!».

 

Όλα κυλούσαν καλά μέχρι εκεί, μέχρι που τα σχόλια κάτω από την ανάρτηση της υπουργού αλλά και σε προφίλ χρηστών του Facebook γέμισαν καταγγελίες εις βάρος της Ελένης Αντωνιάδου, με πιο σοβαρές αυτές που διατυπώθηκαν από τον επιστήμονα Κώστα Μπουγιούκο που εργάζεται σε γαλλικό πανεπιστήμιο (Paris Diderot University) και που στο παρελθόν έχει εργαστεί και στο CNRS. Τι είπε ο κ. Μπουγιούκος; Ότι η Ε. Αντωνιάδου είχε συμμετάσχει ως φοιτήτρια σε ένα καλοκαιρινό campus της NASA, στο οποίο συμμετέχουν εκατοντάδες φοιτητές και ότι η ίδια δεν έχει καμία άλλη σχέση με τη NASA, ούτε έχει βραβευθεί από αυτή καθώς και ότι δεν κάνει έρευνα στην αναγεννητική ιατρική. «Ένας από τους καθηγητές της είχε ανακαλύψει μία τεχνητή τραχεία η οποία σε όσους ασθενείς δοκιμάστηκε δυστυχώς πέθαναν, αλλά και πάλι η ίδια δεν έχει απολύτως καμία σχέση με αυτή την ανακάλυψη» συμπλήρωνε ο κ. Μπουγιούκος.

 

Και κάπου εκεί τα πράγματα άρχισαν να χοντραίνουν καθώς άρχισαν να εμφανίζονται νέες καταγγελίες για την τεχνητή τραχεία: τις επεμβάσεις τις είχε κάνει ένας Ιταλός χειρούργος Πάολο Μακιαρίνι και όλοι οι ασθενείς απεβίωσαν. Έφτασε δε η περίπτωση Μακιαρίνι να εξελιχθεί σε μεγάλο διεθνές ιατρικό σκάνδαλο.

 

Και ενώ όλοι οι ασθενείς είχαν αποβιώσει, η Ε. Αντωνιάδου καυχιόταν σε εκπομπή της Τατιάνας Σταφανίδου το 2014 (όπου κυριαρχούσε η λεζάντα «Η Ελληνίδα καλλονή επιστήμονας της NASA που εκπαιδεύει αστροναύτες») ότι το 2011 είχε τοποθετηθεί σε καρκινοπαθή τεχνητή τραχεία που είχε δημιουργήσει η ίδια με μία συμφοιτήτριά της και στην ερώτηση της Στεφανίδου αν ο ασθενής ζει μία φυσιολογική ζωή σήμερα, εκείνη κουνούσε καταφατικά το κεφάλι και λέει κάτι ακατάληπτο, και η δημοσιογράφος αναφωνεί «αυτό και αν είναι επίτευγμα».

 

 

H Eλένη Αντωνιάδου στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου το 2014

 

Η Αντωνιάδου, τόσο στην εκπομπή της Στεφανίδου, όσο και σε δημοσιεύματα του τύπου αλλά ακόμα και τώρα με αφορμή την ανάρτηση της Κεραμέως, πότε δεν μπήκε στη διαδικασία να πει ότι «είναι υπερβολές αυτά που λέτε και γράφετε, εγώ ποτέ δεν ήμουν εργαζόμενη που διαπρέπει στη NASA».


Ούτε όταν τον περασμένο Μάρτιο η εταιρεία Mattel, με αφορμή τα 60 χρόνια της κούκλας Barbie, την επέλεξε ως την πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model χάρις στα επιτεύγματά της στη NASA. Γιατί ως NASA Scientist την ανέφερε τότε η Mattel...

 

Η Ελένη Αντωνιάδου κρατώντας την κούκλα της Mattel.


Ούτε –μέχρι στιγμής τουλάχιστον– δεν μπήκε στη διαδικασία να απαντήσει στις τόσες καταγγελίες που τη βαρύνουν και ειδικά για το αν ο ασθενής που ανέφερε στην Τατιάνα ήταν από εκείνους του Μακιαρίνι ή όχι.

 

Το μότο «μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι» το χρησιμοποιούσε συχνά η Ε. Αντωνιάδου, γι' αυτό το κόπιαρε και η υπουργός Παιδείας. «Μπορείς να γίνεις ότι ονειρεύεσαι, αρκεί να το πιστέψουν και οι άλλοι» θα συμπληρώναμε εμείς.

 

Ελένη Αντωνιάδου: Το πρώτο (έμμεσο) σχόλιο μετά το σάλο για τη NASA

 

 

Απόψεις
45 Σχόλια
12
Πρίγκιπας για μια βδομάδα 16.9.2019 | 17:21
Άλλο level ματαιοδοξίας.
avatar
foodinspector 16.9.2019 | 18:30
Ψευτιές για κλάματα. Καλή τύχη σαν Barbie
Δον Ιδιώτης 16.9.2019 | 19:28
Στην Ελλάδα προφανώς και είσαι ότι δηλώσεις, γνωστά αυτά.
Πάντως διάβασα ότι η Κεραμέως απλά προσκλήθηκε για να παραδώσει το βραβείο, η βράβευση έγινε από την διοίκηση των βραβείων
"Θαλής ο Μιλήσιος"
avatar
boxer 16.9.2019 | 20:23
Τα ίδια δεν είχε κάνει και η Πέμυ Ζούνη που διέδιδε ότι τη σκηνοθέτησε ο Ανγκ Λι? Και φωτοσόπαρε και φωτογραφίες για να φαίνονται μαζί?
Αριάνα Γράνδε 16.9.2019 | 22:31
Αχ τι μου το θύμισες. Ήταν τόσο cringe στιγμή που έκανα ρυτίδες όταν το είχα δει.
Lucretius 16.9.2019 | 22:33
Τι ρεζιλίκι ήταν και εκείνο!
Aliki Lekou 17.9.2019 | 12:24
Ε δεν είναι το ίδιο ακριβώς! Η Ζούνη το παραδέχτηκε μετά το κράξιμο, αυτή η κυρία εδώ δεν βγήκε να πει ότι δεν ισχύει τίποτα. Και θέλει να περνιέται επιστήμονας, τρομάρα της! Ίδιο δλδ. η NASA με μία ταινία ξέρω εγώ... Ό,τι να'ναι!
avatar
boxer 17.9.2019 | 14:13
Δεν το παραδέχτηκε. Το έριξε σε μια συνεργάτιδα της και της εκανε και αγωγή από πάνω...
konstas 16.9.2019 | 21:03
Μεγάλο φάουλ από την Κεραμεως.... Ασχέτως αν την πάτησε η Mattel (η οποία στο κάτω κάτω μπορεί να μην την πάτησε καν γιατί πούλησε τον μύθο) ένας πολιτικός σε θέση ευθύνης πρέπει να ελέγχει αυτούς με τους οποίους συγχρωτιζεται, ιδίως μάλιστα όταν τους βραβεύει ως παράδειγμα προς μίμηση.

Αν η κάθε Μπάρμπι μπορεί να εμφανιστεί ως διαπρεπής επιστήμονας και να βραβευθεί για αυτό χωρίς έλεγχο, τι άλλο μπορεί να περάσει χωρίς έλεγχο; Είναι ζήτημα αξιοπιστίας
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 16.9.2019 | 22:43
"Αν η κάθε Μπάρμπι μπορεί" Ο χαρακτηρισμός σου είναι σεξιστικός. Το αν είπε όντως ψέματα είναι θέμα χαρακτήρα, όχι φύλου.
caravan 17.9.2019 | 11:00
Φωτεινή, νομίζω παραβλέπεις κάτι.

Ασχολήθηκαν τόσο μαζί της επειδή είναι νέα γυναίκα όμορφη.
Μια "Μπάρμπι". Το κοντράρισμα με τις υποτιθέμενες αδιανόητες -για τόσο όμορφη και νέα γυναίκα- ακαδημαϊκές επιδόσεις είναι που τσίγκλησε τα ένστικτα του κανιβαλλιστικού κοινού.
Αν ήταν όπως η αξιολογότατη επιστήμονας της Αυστραλίας, Βάσω Αποστολοπούλου, στην όψη, σε διαβεβαιώ ότι κανένας δεν θα ασχολούνταν ιδιαίτερα.

https://www.enimerotiko.gr/wp-content/uploads/2019/06/karkinos-mastoy-ellinida-aneptyxe-to-proto-emvolio-pagkosmios-1-960x504.jpg

Έτσι "δουλεύει" η μπίζνα.
Που βέβαια αυτό είναι σεξιστικό στην βάση του, ως σύλληψη, συμφωνούμε ως προς αυτό, αλλά όχι με την έννοια που το λες τώρα εδώ. Γιατί συναίνεσε να γίνει Μπάρμπι και καμάρωσε γι'αυτό. Έχει ευθύνη επομένως.
avatar
moli8 17.9.2019 | 11:47
Αμάν βρε Φωτεινή , είναι σαν να φοράς εκείνα τα γυαλιά από το csi και να ανακαλύπτεις παντού σεξισμό. Η συγκεκριμένη έχει γίνει Μπάρμπι στην κυριολεξία (η τέλοσπαντων μοντέλο κούκλας της Mattel ), δεν την κατηγορουμε για το φύλο της
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 17.9.2019 | 13:58
Και το μπαρμπι (λαϊκιστι χαζογκομανα) είναι θεμα χαρακτηρα, όχι φυλου ( αρσ. κεν κεν, λαϊκιστι χαζογκομενος/κλαρινογραμπρος). Σεξισμός τεκμενεται μόνο εαν ο χαρακτηρισμος αποδιδεται λογω φυλου και όχι ατομικης συμπεριφορας.

Konstas διαφωνω στο ότι είναι μπαρμπι, μια χαρα επαιξε το παιχνιδι της πανεμορφης, δυναμικης γυναικας για να της αποδωσω το ελαφρυντικο της χαζογκομενας (καθοτι το πρωτο συνθετικο είναι το χαζο-).

Το πρωτευων προβλημα είναι ότι για αλλη μια φορα φαινεται ότι οι δημοσιογραφοι δεν ασκουν δημοσιογραφικο ελεγχο (βαση του οποιου πηγαζει η εγκυροτητα τους). Δευτερευοντως ότι η επιτροπη που επελεξε την βραβευση της δεν ασκησαν ελεχο του εργου της (βαση του οποιου πηγαζει η εγκυροτητα της) και τελος πολυ τελος το ότι η Υπ. Υγ. της εδωσε το βραβειο (που ομως η εγκυροτητα της πηγαζει απο την ικανοτητα διαχειρησης οργανισμων και όχι της ατομικης της ικανοτητας για δημοσιογραγικο ελεγχο).

https://www.lifo.gr/now/greece/24672
https://www.lifo.gr/team/u653/37238

https://www.lifo.gr/search?q=%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%BD%CE%B7%20%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%85

Τα αρθρα της 31 ιαν 2017 και 6 μαρτιου 2019, δεν μου ανοιγουν.

Αυτη την στιγμη αποκλειστικα και μονο ο κ. Μπουγιουκος εκανε δημοσιογραφικη ερευνα, υπηρετοντας ετσι την κοινη γνωμη και δεν είναι καν δημοσιογραφος.

Η Καραβαν' εχει μεγαλυτερο δικιο απο ότι νομιζει, εαν δεν ήταν νεα γυναικα (παν)ομορφη δεν θα καταφερνε να ξεγελασει της δημοσιογραφικη κοινωνοτητα, γιατί τα εξωτερικα χαρακτηριστικα της σε συνδοιασμο με το αφηγημα της υπηρετουν το γυναικειο empowerment στερεοτυπο και απο ουσια γιοκ. Από την αλλη; η κ. Αποστολοπουλου δεν είναι φωτογενης,δεν κανει για μαρκετινγκ.
avatar
Μικές 18.9.2019 | 04:37
Σεξιστική ήταν κατ' αρχήν η βράβευση της. Δεν ήθελαν να βραβεύσουν μια επιστήμονα βάσει του έργου της. Φοβούνταν φαίνεται πως θα τους χαλάσει τη γκλαμουριά της εκδήλωσης. Έψαχναν κάποια κατ' αρχήν νεότατη, με αναλογίες μοντέλου, να ξέρει να περπατάει τη γόβα, να έχει κάνει και τις γύρες της στα κανάλια. Η επιστήμη δεν ήταν το προαπαιτούμενο, αλλά η κορδέλα στο υπόλοιπο πακέτο.

konstas 20.9.2019 | 01:24
@Φωτεινή
αν δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το "Μπάρμπι" από το "γυναίκα" και μιλάς για σεξισμό έχεις πρόβλημα

Είναι σαν να αναφερθεί κάποιος λ.χ. σε "κάγκουρα" και επειδή ως κάγκουρες χαρακτηρίζουμε άνδρες και όχι γυναίκες, να τον χαρακτηρίσουμε ως σεξιστή.

@Προσωρινώς ο Ποκοπίκος
Συμφωνώ μαζί σου. Το "κάθε Μπάρμπι" δεν το είπα ως "χαζογκόμενα" (γιατί επίσης συμφωνώ ότι μια χαρά έξυπνα εκμεταλλεύθηκε την κατάσταση και μόνο χαζή δεν είναι) αλλά επειδή ο λόγος που έγινε γνωστή εξ αρχής -κακά τα ψέμματα- είναι ότι επειδή είναι όμορφη και την έκαναν Μπάρμπι.

Πόσες γυναίκες επιστήμονες υπάρχουν εκεί έξω, χωρίς να τυγχάνουν καμίας προβολής επειδή δεν έγιναν ποτέ Μπάρμπι (και ειλικρινά.... δεν θα είχα κανένα πρόβλημα με το να έχει γίνει Μπάρμπι, αν πραγματικά είχε τα προσόντα που παρουσιάζεται ότι έχει)
avatar
Γράφων 17.9.2019 | 00:00
Ε, ακόμη και έγκριτα ΜΜΕ παρουσίαζαν ως πρότυπο το φεμινιστικό ίνδαλμα.
avatar
atman 16.9.2019 | 23:57
Να δείτε πόσοι καθηγητές α βαθμίδας ιδίως οι προερχόμενοι από άτει έχουν κάνει καριέρα με πολυ χειρότερα. Αλλά επειδή εδώ τυγχάνει πολιτικής εκμετάλλευσης το θέμα έχουμε μεγέθυνση του στα όρια της δολοφονίας χαρακτήρα..
avatar
moli8 17.9.2019 | 11:52
Ε όχι και δολοφονία χαρακτηρα. Έβγαινε στην τηλεόραση πριν 5 χρόνια ως "εκπαιδεύτρια αστροναυτών" και ως "κατασκευάστρια πρωτοπόρας τεχνητής τραχείας" .
avatar
atman 17.9.2019 | 14:07
5 χρονια πριν δεν ακουγα τιποτα να σπιναρετε - τωρα γινεται πογκρομ; Γιατι αραγε επισασε η ευαισθησια τωρα;;;;
avatar
Γράφων 17.9.2019 | 15:28
@ atman

Γιατί Τατιάνα (που την έβγαλε) γουστάρουμε ρε φίλε. Η Κεραμέως μας την σπάει. Εσύ τι θες;

Όταν παρουσιαζόταν με νυν διαγραμμένα άρθρα ως το παιδί-θαύμα δεν είχαμε απορίες διότι κόλλαγε στον φεμινιστικό μύθο της ωραίας και πετυχημένης σε ανδροκρατούμενους χώρους.
Ashton Heston III 17.9.2019 | 17:21
Κράζουν την Κεραμέως για την κακή της επιλογή άνθρωποι που λαχταρούν να πάρει ο Τσίπρας το Νόμπελ Ειρήνης...
avatar
atman 18.9.2019 | 18:34
@Γραφων τελικα γουσταρουμε και Τατιανα και Μενεγακη; Μπορεις να διαβαζεις και Πασκαλ και Μπρυκνερ και να εισαι ελαφρολαικος τελικα!
avatar
Γράφων 19.9.2019 | 09:05
@ atman
Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδάνε, φίλε...

Τι Ευθυμιάδης, τι Γεωργιάδης.
avatar
moli8 18.9.2019 | 18:14
Καταρχάς χαρακτηρίζοντας ως "δολοφονία χαρακτηρα" και "πογκρομ" (βλ παρακάτω) αυτό που γίνεται ξεφτυλιζουμε τις έννοιες. Πογκρομ ονομαζόταν οι σφαγές στο γκετο,, πογκρομ και το κράξιμο στο Τουίτερ, Ω Μον Ντιέ δηλαδή. Έβγαινε στην τιβι ως εκπαιδεύτρια αστροναυτών και κατασκευάστρια πρωτοπόρας τεχνητής τραχείας. Κακώς αυτή η ιστορία δεν έγινε 5 χρονια πριν , ας απολογηθούν όσοι δημοσιογράφοι δεν κάνουν έλεγχο των πηγών τους , αλλά όχι και δολοφονία χαρακτηρα.
@Γραφων
Το "όμορφη και έξυπνη" δεν αναπαράγει έναν φεμινιστικό μύθο . Αναπαράγει μια σεξιστική ρητορική, ένα εμφύλιο πρότυπο (η γυναίκα πρέπει να είναι όμορφη, πρέπει να συμμορφώνεται με πρότυπα εξωτερικής εμφάνισης κλπ) - ει και με ένα δήθεν φεμινιστικό τουϊστ, ότι η συγκεκριμένη είναι και έξυπνη .
avatar
Γράφων 19.9.2019 | 06:24
Δεν αναφέρθηκα ποτε σε ομορφη και εξυπνη σκετο. Δεν κατανοώ σε τι αναφερεσαι.

Εμένα με εντυπωσιάζει το ίδιο μέσο να τα λέει μια έτσι μια γιουβέτσι. Όταν υπάρχει πολιτική απόχρωση στο background...
___sofianna 17.9.2019 | 00:07
https://www.nature.com/nature/journal/v505/n7482/full/nj7482-251a.html
Στην παραπάνω συνέντευξη έκανε το "λάθος" να απαντήσει ειλικρινώς σχετικά με την συνεργασία της με την NASA. Απέκρυψε βέβαια τα κυριολεκτικά θανάσιμα αποτελέσματα των μεταμοσχεύσεων τραχείας του Μακιαρίνι.Είναι ίσως πιο σημαντικό να έχεις στο βιογραφικό σου (μια συμμετοχή σου σε μια έρευνα που πιστώνεις ως δικιά σου) ένα τέτοιο κατόρθωμα παρά να είσαι υπεύθυνος των λεγόμενων σου προς την επιστημονική κοινότητα και τον κόσμο.
Θεωρητικά μιλώντας εάν τα έργα της ήταν αντάξια των βραβεύσεων που της έχουν δωθεί δεν θα τα υποστήριζε μέσω κάποιας δήλωσης της; Η σιωπή της είναι μια ξεκάθαρη απάντηση και με την απόπειρα της για μια γρήγορη δόξα αποδειχθεί πως είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα προς αποφυγήν.

Υ.Γ. Η start up της Transplants Without Donors (που δηλώνει ότι ιδρύθηκε πριν σχεδόν 11 χρόνια) νομίζω ότι χρειάζεται μια διερεύνηση γιατί δεν υπάρχουν καθόλου αποδείξεις δράσεων της.
avatar
lilbitter 17.9.2019 | 00:24
Αυτα συμβαινουν οταν οι δημοσιογραφοι μιας ολοκληρης χωρας αντι να κανουν την δουλεια τους για χρονια ολοκληρα απλα αντιγραφουν δελτια τυπου.

avatar
Γράφων 17.9.2019 | 07:08
Κι αν βάλεις και δικό σου άνθρωπο στο ΑΠΕ έχεις όλα τα ΜΜΕ να πουλάνε δωρεάν τον δικό σου αξιακό κώδικα. Και αδιασταύρωτα.

ΥΓ Η Τατιάνα δεν ήταν που κόντευε να γίνει εκπρόσωπος τυπου;

ΥΓ2 Με εντυπωσιάζει το πώς οι δημοσιογράφοι δεν παίρνουν ευθύνη ποτέ για τίποτα και πάντα φταίνε "οι άλλοι". Θα είναι από την εποχή που ήταν της μόδας ο Σαρτρ...
avatar
iVasvas 17.9.2019 | 15:52
Επιτρέψτε μου να προσθέσω ότι, πριν χρόνια επιχειρηματολόγησα σε έναν δημοσιογράφο ότι δημιουργούν πραγματικότητα, κυριολεκτικά, και παρολίγον να χρειαζόμασταν ΚΑΡΠΑ.

Οι δημοσιογράφοι είναι ίσως το μόνο επάγγελμα που δεν έχει καθόλου υποστηρικτές.
Cogito ergo sum 17.9.2019 | 12:50
Δυστυχώς ο τρόπος με τον οποίο τα μίντια προβάλουν επιστημονικά θέματα είναι επιεικώς απαράδεκτος. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και έξω. Στο βωμό της τηλεθέασης, των views και των likes υπερβάλουν χοντρά και πολλές φορές διαστρέφουν τα πάντα. Έρχεται μετά ο άλλος σε συζήτηση, πετάει το μαργαριτάρι του και αν πας να διορθώσεις σου λέει, δικαιολογημένα, ότι το διάβασε στο τάδε έγκυρο site. Και άντε μετά να βγάλεις άκρη.

Η συγκεκριμένη περίπτωση πάντως ξεπέρασε κάθε όριο. Η τύπισσα μας δούλευε τόσο καιρό, είναι αισχρή. Ξεφτίλα και για τους διάφορους σάλιαγκες (δημοσιογράφους, πολιτικούς, κτλ.) που χαζογέλαγαν τόσο καιρό μαζί της, για πάρουν από την ψεύτικη λάμψη της.
avatar
SKYHOOK47 17.9.2019 | 13:02
Εμένα πάντως εντύπωση μου προκαλεί ο χρόνος που έγινε αυτή η αποκάλυψη. Η κα Αντωνιάδου είχε λάβει διακρίσεις και επι κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ https://www.protagon.gr/themata/teleti-aponomis-education-leaders-awards-2019-44341837582

https://www.typosthes.gr/thessaloniki/93405_i-27hroni-biologos-apo-ti-thessaloniki-einai-asteri-tis-nasa-foto
Τώρα ξαφνικά θυμήθηκαν οτι το βιογραφικό της ήταν κάπως φουσκωμένο;;;
Κατά τη γνώμη μου όλο αυτό το σκηνικό γίνεται για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας και τίποτα άλλο, είναι γνωστό άλλωστε το αφήγημα της ΝΔ περί αριστείας, η κα Αντωνιάδου ήταν η προσωποποίηση αυτού του αφηγήματος .
Η κα Αντωνιάδου όμως ήταν και υπέρμαχος των δικαιωμάτων των γυναικών και του φεμινιστικού κινήματος κάτι το οποίο άρεσε στην προηγούμενη κυβέρνηση και γι αυτό και δεν είχε δώσει και τόση σημασία στις ακαδημαϊκές τις περγαμηνές και δεν δημιούργησε θέμα όταν έπαιρνε διάφορα βραβεία δεξιά και αριστερά, τώρα όμως που ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε στην αντιπολίτευση , δεν είχε κανένα πρόβλημα να καταγγείλει αυτό το φουσκωμένο βιογραφικό και να καταρρίψει το περί αριστείας αφήγημα της κυβέρνησης...

ημίθεος 17.9.2019 | 16:24
την βράβευσε κάποιος υπουργός του Σύριζα;
avatar
SKYHOOK47 18.9.2019 | 11:35
Στα λόγια μου έρχεσαι...
ημίθεος 18.9.2019 | 16:31
διαφώτισέ μας, δεν τα προλαβαίνουμε όλα...
Ashton Heston III 17.9.2019 | 16:45
Το timing που ρωτάς οφείλεται στο γεγονός ότι η Κεραμέως την πάτησε. Όταν λες πως είσαι υπέρ της αριστείας δεν μπορείς να κάνεις γκάφες. Θα έπρεπε να είχε ρωτήσει επιστήμονες πριν να δεχτεί να παραστεί στην βράβευση. Τα περί τεχνητής τραχείας από 3D printer οργάνων που έσωσε άνθρωπο που είχε 2 εβδομάδες ζωής φαινόταν απάτη από μακριά. Το γεγονός ότι βγήκε στην Τατιάνα of all places, ή ότι καταδέχτηκε να γίνει Barbie επίσης θα έπρεπε να είχε προβληματίσει. Τα δε βραβεία της Αντωνιαδου ήταν κάποια σχετικά άγνωστα βραβεία επιχειρηματικότητας, η κοπέλα δεν είχε πάρει κανένα επιστημονικό βραβείο τόσα χρόνια που υποτίθεται πως δραστηριοποιείται—δεν έχει κάν ολοκληρώσει το διδακτορικό της. Φταίει η Κεραμέως και οι επιστήμονες σύμβουλοι που έχει επιλέξει, οι οποίοι δεν την προειδοποίησαν.

Επειδή ζούμε σε μια εποχή όπου κάποιος που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες μπορεί να φτάσει να γίνει μέχρι και Πρόεδρος των ΗΠΑ, θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

Επιπλέον, η Κεραμέως έχει ένα από τα σημαντικότερα υπουργεία αυτής της κυβέρνησης, και (όπως διαπιστώνεις και εσύ) το «βαθύ» αριστερό κατεστημένο των ελληνικών πανεπιστημίων την περιμένει στην γωνία για γκάφες σαν και αυτήν, οπότε ας προσέξει ιδιαίτερα στο μέλλον.
avatar
SKYHOOK47 18.9.2019 | 16:22
Θα συμφωνήσω μαζί σας , όμως αυτοί που καταγγέλλουν την υπουργό οτί δίνει βραβεία σε γιαλαντζί άριστους είναι οι ίδιοι που όταν η δεσποινίς Αντωνιάδου βραβεύονταν στο εξωτερικό και στο εσωτερικό και γίνονταν μέχρι και Barbie, έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο,κάτι το οποίο θα πρέπει να μας προβληματίζει, δεν νομίζετε;;;;;
Ashton Heston III 18.9.2019 | 19:35
Πολλοί από αυτούς που καταγγέλουν την υπουργό ψήφισαν Τσίπρα το ‘15 για να σκίσει τα μνημόνια και να εφαρμόσει το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης. Αυτούς τους αγνοούμε.

Το θέμα είναι ότι η υπουργός είναι ευφυής άνθρωπος, σε νευραλγικό πόστο μιας σοβαρής ως επί το πλείστον κυβέρνησης, και θα έπρεπε να προσέχει και να έχει καλύτερους συμβούλους.
avatar
SKYHOOK47 18.9.2019 | 22:02
@Aston Heston
Εννοείται ότι η κα υπουργός θα έπρεπε να είχε προσέξει ώστε να μην εκτεθεί...
Ας ελπίσουμε ότι θα τις γίνει μάθημα για το μέλλον...
Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός τελικά...
Ashton Heston III 19.9.2019 | 05:47
Εντωμεταξύ SKYHOOK το βραβείο είναι υπό την αιγίδα του Προκόπιου Παυλόπουλου, όμως αυτόν δεν τον κράζουν. Αυτός είναι δικός τους, βλέπεις. Τόσος κόσμος έφαγε ψωμάκι χάρη στον φιλεύσπλαχνο Προκοπάκη (800.000 προσλήψεις επί Καραμανλή του Βου).
ημίθεος 18.9.2019 | 16:35
την βράβευσε η γνωστή και μη εξαιρετέα "εκσυγχρονίστρια" Άννα Διαμαντοπούλου. Η φράση "επί κυβερνήσεως ΣυριζΑνέλ" είναι αισχρή προπαγάνδα
avatar
SKYHOOK47 18.9.2019 | 19:52
Στα link που παράθεσα οι βραβεύσεις έγιναν στο διάστημα που συγκυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ... Γιατί ταράζεσε;;;; Φαίνεται ότι χτύπησα κάποια ευαίσθητη χορδή ή είναι η ιδέα μου;;;;;
ημίθεος 20.9.2019 | 00:43
είναι τόσο απλό που μόνο εσείς δεν το βλέπετε : η Αννα Διαμαντοπούλου την βράβευσε και όχι κάποιος από τους Ανέλ ή τον Σύριζα. Κανείς κυβερνητικός τότε, σε αντίθεση με σήμερα που την βράβευσε υπουργός της ΝΔ. Επίσης, ΔΕΝ της παρέδωσε απλώς το βραβείο αλλά στη συνέχεια υπερθεμάτισε και η ίδια στο FB της. Μόνο αν τής έδινε και λεφτά του υπουργείου της θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για μεγαλύτερη στήριξη. Πάλι καλά που δεν μάς έπεσε επί κυβερνήσεως ΣύριζΑνέλ και κανένας μετεωρίτης για να τούς το χρεώσετε κι αυτό...
avatar
SKYHOOK47 20.9.2019 | 08:51
Στα λόγια μου έρχεσαι πάλι. Εάν τη βράβευση δεν την έκανε η υπουργός παιδείας τίποτα δεν θα γινόταν και η δεσποινίδα Αντωνιάδου θα συνέχιζε την γεμάτη διακρίσεις καριέρα της.
Ο κ. καθηγητής τώρα θυμήθηκε να κάνει τις αποκαλύψεις,τόσα χρόνια που η δεσποινίδα Αντωνιάδου βραβεύονταν από διάφορους ιδιωτικούς φορείς του εσωτερικού και του εξωτερικού και γινόταν μέχρι και φιγούρα Barbie ,πετούσε αϊτό... Είναι κουραστικό να με κάνεις να επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα, οι λόγοι που έγινε όλο αυτό είναι καθαρά πολιτικοί είτε το πιστεύεις είτε όχι...


ημίθεος 24.9.2019 | 00:08
ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ επιστήμονας δεν ήταν μαΙντανός της Τατιάνας και δεν ήταν υποχρεωμένος καν να την ξέρει την Μπάρμπι, ούτε στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο ήταν... Τού απαγορεύεις να την πήρε όντως τώρα χαμπάρι και να την περιποιήθηκε; Καλά, για το επιχείρημά σου ότι είναι πολιτικό το θέμα, δεν θα σχολιάσω τίποτε (πέρα από ότι αυτή που το πολιτικοποίησε ήταν το πολιτικό πρόσωπο Κεραμέως). Καλή τύχη στην προσπάθεια ανακάλυψης κι άλλων κομμουνιστών κάτω από το κρεβάτι σας και ευτυχισμένο το 1959!
12