Απόψεις

7 συμπεράσματα για την Τραπεζική διαφήμιση

Το όλον όζει παρακμής και διαφθοράς.

Τα κριτήρια βάσει των οποίων μοιράζεται το χρήμα (επισκεψιμότητα/ κυκλοφορία κ.λπ.) παραμένουν θολά, για να μη λαμβάνονται υπ΄ όψιν.

 

Μέσα συνήθως λαλίστατα περί την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος, σιωπούν ως προς το σκάνδαλο του πώς διανεμήθηκε το τραπεζικό χρήμα για "διαφήμιση" σε καιρό ακραίας κρίσης. Τα περισσότερα δεν δημοσίευσαν καν τις λίστες! Λογικό και αναμενόμενο.  Το πράγμα όμως βοά, οπότε αρκούν 7 λακωνικές παρατηρήσεις για να αποδελτιωθεί μια ακόμη παθογένεια του αντίσκηνου που ονομάζεται Ελληνικό κράτος.

 

1. Η διαφήμιση των Τραπεζών δεν μοιράζεται με κριτήρια αξιοκρατίας ούτε ισονομίας. Αλλά ανάλογα με την εκβιαστική φύση του μέσου, την φιλική σχέση που έχει ο ιδιοκτήτης του με τους πυλώνες της διαπλοκής, και την προθυμία του να λειτουργεί όχι ως δημοσιογραφικός οργανισμός αλλά ως δημόσιες σχέσεις της τράπεζας.

 

2. Το τι διαφημίζεται δεν έχει σημασία. Το χρήμα μοιράζεται για να εξαγοράζει τη σιωπή.

 

3. Παρασιτικά sites, έντυπα-βιτρίνα μικρού βεληνεκούς και μπλογκς που χρησιμοποιούνται ως τάγματα εφόδου για την σπίλωση των "εχθρών του συστήματος" ενθυλακώνουν ποσά, κι έτσι διαιωνίζεται η κίτρινη δημοσιογραφία των εκβιαστών και φίλων.

 

4. Τα Μορφωτικά Ιδρύματα των Τραπεζών επιχορηγούνται με γιγαντιαία ποσά, για τους καιρούς της κρίσης, χωρίς κανείς να αναμετρά τα πεπραγμένα τους. 

 

5. Τα μέσα του Σύριζα (επίσημα και ανεπίσημα) ωφελούνται σκανδαλωδώς, σε πλήρη αναντιστοιχία με το μέγεθός τους. Από τη μια πατάσσουν την διαπλοκή, από την άλλη τρέφονται από αυτήν.

 

6. Τα κριτήρια βάσει των οποίων μοιράζεται το χρήμα (επισκεψιμότητα/ κυκλοφορία κ.λπ.) παραμένουν θολά, για να μη λαμβάνονται υπ΄ όψιν.

 

7. Το όλον όζει παρακμής και διαφθοράς.

 

Δείτε τα ποσά ΕΔΩ και ΕΔΩ

12 Σχόλια
avatar
rania oikonomou 6.5.2016 | 11:18
Μήπως μπορείτε να παραθέσετε στοιχεία για όσα γράφετε για τα Μορφωτικά Ιδρύματα; Ακούγεται αυθαίρετη η απόφανσή σας, τη στιγμή μάλιστα που πολλά από αυτά, λ.χ. το ΜΙΕΤ, έχουν σπάνια εκδοτική δράση και ιδιαιτέρως σημαντικά δημόσια παρουσία, όπως στα εικαστικά.
avatar
a simple man 6.5.2016 | 16:22
Τι άλλα στοιχεία θελετε? Το οτι παιρνουν 3.000.000 ευρώ το καθένα την ώρα που πεινάει ο κόσμος, για να χτίζουν μουσεία για τον φασίολο, στα οποία δεν πατάει κανείς, δεν σας αρκεί? είναι αυτό που έχει ανάγκη μια γονατισμένη χώρα, από τα λεφτά της διάσωσης?? στο φινάλε, ας τα βάλουμε κάτω, να τα μετρήσουμε και αυτά. Μιλάμε για κρατικό χρήμα
Haifischnet 6.5.2016 | 18:47
Κρατικό χρήμα είναι και όλοι οι άνευ αντικειμένου δημόσιοι οργανισμοί και υποοργανισμοί.
funky-loser 7.5.2016 | 10:33
να ελεγχθούν όλοι! με τα λεφτά μας κάνουν παιχνίδι!
avatar
Μανόλης 6.5.2016 | 18:52
Αν αναφέρεστε πάντως στα μουσεία του Π.Ι. της τράπεζας Πειραιώς κάνετε μεγάλο λάθος. Έχει τύχη να επισκεφτώ κάποια από αυτά και ούτε μόνος ήμουν και εξαιρετικά τα βρήκα και απαραίτητα! Χρειαζόμαστε περισσότερα από «δαύτα». Συμβάλλουν στις θέσεις εργασίας, στον τουρισμό και στην ιστορική/πολιτιστική έρευνα.
annibas 6.5.2016 | 19:52
Το να επιλέγεις να μην πας σε ένα μουσείο είναι σεβαστό και αναμενόμενο στην Ελλάδα, όπως το να μιλάς και για όλα χωρίς να ξέρεις. Σε κτίριο του ΜΙΕΤ είχα δει την έκθεση της Βούλας Παπαϊωάννου, το ΠΙΟΠ ασχολείται με την ανθρωπολογία -λαογραφία ελληνικά -και έχει ανακαινισει πολλούς χώρους που ήταν συνδεδεμένοι με την παράδοση του τόπου και τους έχει μετατρέψει σε μουσεία. Δεν ξέρω αν είναι δικά μου λεφτά ή δικά σου ή αυτών που δεν εξυπηρετούν τα δάνεια τους. (Από κόμματα, κανάλια, καναλαρχες, εργατοπατερες κ.α.). Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι σε εμένα και το ΜΙΕΤ και το ΠΙΟΠ μου αρέσει που υπάρχουν. Αλλά σαφώς είμαι η μικρή μειοψηφία.
Haifischnet 9.5.2016 | 13:41
Μαζί σου. Τουλάχιστον αυτοί παράγουν πολιτισμό που φαίνεται, όχι σαν κάτι αμφιλεγόμενους "καλλιτέχνες" που ζητούν επιδότηση από τα λεφτά του φορολογούμενου για να κάνουν το ψώνιο τους.
annibas 6.5.2016 | 17:27
Το ΜΙΕΤ έχει πολλά και αξιόλογα βιβλία. Δεν μπορώ να γνωρίζω τα οικονομικά του αλλά και ο Γκομπριχ και ο Μπροντέλ που έχω δεν θα το έβγαζε ο ψυχογιος και ο Λιβάνης. Το ίδρυμα της Πειραιώς που επίσης δεν γνωρίζω τα οικονομικά του έχει το μουσείο ελιάς και υδροκίνησης . Εμένα αυτό που με πειράζει είναι η επιχείρηση της ΕΡΤ που είναι αναγκαστική και σου έχει ένα προϊόν επιεικώς απαράδεκτο.
avatar
SYSTEMA 6.5.2016 | 19:36
Για το ΜΙΕΤ συμφωνώ. Αλλά για τα Μουσεία Ελιάς και σαπουνιού και Μαχαιροπήρουνου, να μου επιτρέψετε να έχω αντίρρηση. Πόσοι άνθρωποι πάνε σε αυτά τα μουσεία, πόσα εισητήρια έκοψαν; Τόσα λεφτά με αμφιβολο αποτέλεσμα; Την ώρα που οι Θεόφιλοι σαπίζουν στο μουσείο Τεριάντ και οι αρχαιολογικοί χώροι είναι κλειστοί επειδή δεν υπάρχουν λεφτά να πληρωθούν οι φύλακες!!! Μήπως όλα αυτα είναι πράγματα της πολυτέλειας σε εποχή μεγάλης ανάγκης.
annibas 6.5.2016 | 20:04
Σε εποχή μεγάλης ανάγκης γυρίσαμε στην παράδοση. (Γενιά του 30 ). Οπότε η ελιά και η μαστίχα μάλλον χρειάζεται. Δεν ξέρω πόσα εισιτήρια κόβει αν και έχω πάει σε εκθέσεις και είμαι μόνος, αλλά ξέρω πως πολλά κρατικά μουσεία και αρχαιολογικοι χώροι είναι κλειστεί γιατί οι φύλακες βαριούνται να πάνε. Έχω εμπειρία και δυστυχώς όχι μία φορά. Επίσης αν και πήγα στην εφορία να διαμαρτυρηθώ εννοείτε πως δεν έγινε τίποτα. Τώρα σε αυτά τα μικρά και άδεια μουσεία οι φύλακες είναι και ευγενικοί και εκεί πράγμα που στα δημόσια δυστυχώς δεν συμβαίνει με αποτέλεσμα ,μια και πηγαίνουν και ξένοι, να γινόμαστε διεθνώς ρεζίλι.
avatar
xristosd 6.5.2016 | 23:03
"Το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς με αφορμή τον φετινό εορτασμό του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM) με θέμα «Μουσεία και Πολιτιστικά Τοπία», προγραμματίζει καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου σειρά σχετικών δράσεων.

Τι είναι τα πολιτιστικά τοπία

Τα πολιτιστικά τοπία έχουν αναγνωριστεί ως φυσική έκταση με φυσικά χαρακτηριστικά και με στοιχεία δημιουργημένα και/ή τροποποιημένα από την ανθρώπινη δραστηριότητα, με υλικά ή άυλα πολιτιστικά και ιστορικά στοιχεία που διατάσσονται στο τοπίο και αντικατοπτρίζουν τις ανθρώπινες σχέσεις και αλληλεπιδράσεις με το τοπίο αυτό. Τα πολιτιστικά τοπία μπορεί να ποικίλλουν σε μέγεθος, ενώ αντιθέτως μια κρίσιμη προϋπόθεση για την ταυτοποίηση ενός πολιτιστικού τοπίου είναι η αναγνώριση της σχέσης που είχαν (ή συνεχίζουν να έχουν) οι άνθρωποι με τα μέρη τα οποία δημιουργούν και στα οποία ζουν. Ουσιαστικά, τα πολιτιστικά τοπία δεν είναι μουσειακά αντικείμενα, είναι κατοικημένα, ζωντανά τοπία."

Αν κάποιος κατάλαβε τι εννοιεί ο ποιητής να μας το πει με απλά ελληνικά!
avatar
xristosd 6.5.2016 | 23:26
Αν αυτά τα μουσεία κοστολογούνται με τα εκατομμύρια που δίνει η Τράπεζα Πειραιώς (και με εισητήριο 3 / 5 ευρώ ανά άτομο) για ένα έτος!!! ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (Π.Ι.Ο.Π) 2.871.000 για το 2015

Google-άρετε επίσης
ΦΕΛΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΕΠΕ / 135.000

ΣΠΑΝΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ IKE-ZOOMNEWS 105.000

ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΕ 165,00
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. 335,05 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ (500.000!)

Και πολλά άλλα

Και αυτά σε μια εποχή που
α. οι τράπεζες σώθηκανε από εμάς
β. το brand δεν έχεει σημασία μια που ούτε λογαριασμό δεν μπορείς να ανήξεις
γ. ....

Καλή συνέχεια

Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια