Φωτογραφία

25 φωτογραφίες πραγματικά άγριας φύσης: ποια θα ψηφίζατε εσείς;

Το National History Museum μας καλεί να ψηφίσουμε την καλύτερη

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας επέλεξε 25 από τις καλύτερες φωτογραφίες της χρονιάς που συμμετέχουν στο διαγωνισμό Wildlife Photographer of the Year 2016 και ζητάει να τις αξιολογήσουμε ψηφίζοντας αυτή που θεωρούμε πιο εντυπωσιακή και ενδιαφέρουσα. Η ψηφοφορία θα είναι ανοιχτή μέχρι τις 10 Ιανουαρίου 2017. Μπορείτε να ψηφίσετε εδώ

 

Into the night ( Μέσα στη Νύχτα) της Karine Aigner (ΗΠΑ). Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, 20 εκατομμύρια νυχτερίδες φθάνουν στο Bracken Cave στο Σαν Αντόνιο του Τέξας, για να γεννήσουν και να μεγαλώσουν τα μικρά τους. Κάθε βράδυ, οι πεινασμένες μητέρες αναδύονται σε μια δίνη για να αναζητήσουν τροφή. Φωτογραφία: Karine Aigner/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Jelly starburst της Andrea Marshall (ΗΠΑ). Η Andrea έκανε υποβρύχια κολύμβηση ανοιχτά των ακτών της Μοζαμβίκης όταν συνάντησε εκατοντάδες γιγάντιες μέδουσες. Πολλές ήταν καλυμένες με μικρούς ευθραυστους αστερίες -ευκαιριακούς αναβάτες- που εκμεταλλεύτηκαν το συγκεκριμένο σύστημα μεταφοράς για φτάσουν στην ακτή. Φωτογραφία: Andrea Marshall/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Monkey ball (Μπάλα από πιθήκους) του Thomas Kokta (Γερμανία). Λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών στο νησί Shodoshima της Ιαπωνίας οι πίθηκοι συγκεντρώνονται σε ομάδες για να ζεσταθούν. Ο φωτογράφος σκαρφάλωσε σ' ένα δέντρο για να πετύχει τη λήψη που ήθελε. Φωτογραφία: Thomas Kokta/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Ghostly snow geese του Gordon Illg (ΗΠΑ). Αυτές οι χήνες χιονιού έμοιαζαν με φαντάσματα, καθώς έφταναν με το πρώτο ροζ φως της ημέρας στο εθνικό καταφύγιο άγριας ζωής Bosque del Apache στο Νέο Μεξικό των ΗΠΑ. Φωτογραφία: Gordon Illg/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Head-on (Μετωπικά) του Tapio Kaisla (Φινλανδία). Ο Tapio ταξίδεψε στο εθνικό πάρκο Dovrefjell–Sunndalsfjella της Νορβηγίας για να δεί αυτά τα υπέροχα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον. Τα φωτογράφισε να δοκιμάζουν τη δύναμή τους σε μία εντυπωσιακή, μετωπική σύγκρουση. Φωτογραφία: Tapio Kaisla/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Breakfast time (Ώρα για Πρωινό) του Cari Hill (Νέα Ζηλανδία). Λίγο μετά την αγορά του Giraffe Manor στο Ναϊρόμπι της Κένυας, οι ιδιοκτήτες διαπίστωσαν ότι έχουν απομείνει ελάχιστες καμηλοπαρδάλεις Ρότσιλντ στη χώρα. Έτσι ξεκίνησαν ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής για να επαναφέρουν ισορροπία στον πληθυσμο τους. Σήμερα, δέχονται επισκέψεις από καμηλοπαρδάλεις που αναζήτούν μικρές γευστικές απολαύσεις. Φωτογραφία: Cari Hill/2016 Wildlife Photographer of the Year
Caterpillar curl του Reinhold Schrank (Αυστρία). Ο Reinhold βρισκόταν στη λίμνη Κερκίνης φωτογραφίζοντας πουλιά, όταν είδε αυτή την εικόνα. Φωτογραφία: Reinhold Schrank/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Facing the storm του Gunther Riehle (Γερμανία). Ο Gunther φωτογράφισε αυτούς τους νεοσσούς αυτοκράτορικούς πιγκουίνους, καθώς προσπαθούσαν να προστατευθούν από τη δύναμη μιας χιονοθύελλας στην Ανταρκτική. Φωτογραφία: Gunther Riehle/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

The stand-off του Michael Lambie (Καναδάς). Ήταν περίοδος αναπαραγωγής και όλες οι αρσενικές γαλοπούλες έκαναν επίδειξη στις θηλυκές. Εκτός από μερικές που βρίσκονταν σε σύγχυση, όπως ο νεαρός νάρκισσος της φωτογραφίας που φλερτάρει με το... είδωλό του (γαλοπούλα νάρκισσος). Φωτογραφία: Michael Lambie/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

 

Colorado red της Annie Katz (ΗΠΑ). Ήταν μία παγωμένη μέρα του Ιανουαρίου, όταν η Annie είδε αυτή την κόκκινη αλεπού του Κολοράντο να κυνηγάει. Το φως ήταν τέλειο και φωτογράφισε την αλεπού καθώς την πλησίασε κοιτώντας στο φακό. Φωτογραφία: Annie Katz/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Tasty delicacy (Νόστιμη Λιχουδιά) του Cristobal Serrano (Ισπανία). Ένα κολιμπρί ετοιμάζεται να απολαύσει το νέκταρ ενός λουλουδιού στο Εθνικό Πάρκο Los Quetzales στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα. Φωτογραφία: Cristobal Serrano/2016 Wildlife Photographer of the Yea

 

The blue trail (το Μπλέ Μονοπάτι) του Mario Cea (Ισπανία). Μία αλκυώνη βουτάει στο νερό. Φωτογραφία: Mario Cea/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Eye contact (Οπτική Επαφή) του Guy Edwardes (Ηνωμένο Βασίλειο). Ο αργυροπελεκάνος που φωτογραφίζεται εδώ στη λίμνη Κερκίνης είναι το μεγαλύτερο είδος πελεκάνου στον κόσμο. Ο πληθυσμός του απειλείται από το κυνήγι, τη ρύπανση των υδάτων και τη μείωση των υγροτόπων. Φωτογραφία: Guy Edwardes/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

The couple (το Ζευγάρι) του Sergio Sarta (Ιταλία). Κατά τη διάρκεια μιας κατάδυσης στα ανοικτά των ακτών της Tulamben στο Μπαλί της Ινδονησίας, ο Sergio διέκρινε στον ηφαιστειακό, σκούρο γκρι, αμμώδη βυθό ένα έντονα χρωματισμένο οργανισμό - έναν αχινό φωτιά με ένα κομψό ζευγάρι γαρίδες Coleman. Φωτογραφία: Sergio Sarta/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Into the fray του Stephen Belcher (Νέα Ζηλανδία). Ο Stephen πέρασε μία εβδομάδα στην κοιλάδα Zhouzhi στα όρη της Κίνας, φωτογραφίζοντας τις μαϊμούδες με τη χρυσή μύτη (Rhinopithecus roxellana). Στη φωτογραφία δύο αρσενικά ετοιμάζονται να παλέψουν, ο ένας είναι ήδη ανεβασμένος σε βράχο, ένω ο άλλος οχυρώνεται πίσω από ένα νεαρό μέλος της ομάδας. Φωτογραφία: Stephen Belcher/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Hitching a ride της Daisy Gilardini (Ελβετία). Μία πολική αρκούδα με -το περίεργα κρεμασμένο πάνω της- αρκουδάκι της, στο εθνικό πάρκο Wapusk στο Manitoba του Καναδά. Φωτογραφία: Daisy Gilardini/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Opportunistic croc του Bence Máté (Ουγγαρία). Η φωτογραφία τραβήχτηκε από ασφαλή απόσταση, ωστόσο ο φωτογράφος δεν θα ξεχάσει τον φόβο που ένιωσε από το δολοφονικό βλέμμα του μήκους περίπου τεσσάρων μέτρων κροκόδειλου του Νείλου. Φωτογραφία: Bence Máté/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Willow up close του David Maitland (Ηνωμένο Βασίλειο). Ο David φωτογράφισε την κρυσταλλοποιημένη σαλικίνη που προέρχεται από τον φλοιό της ιτιάς. Η σαλικίνη είναι βασικό συστατικό της ασπιρίνης και αυτός είναι αναμφίβολά ο λόγος που κάποια ζώα μασούν τον φλοιό της. Φωτογραφία: David Maitland/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Eye in focus της Ally McDowell (ΗΠΑ/Ηνωμένο Βασίλειο). Η Ally συχνά φωτογραφίζει χρώματα και μοτίβα του βυθού. Εδώ εστίασε στο μάτι ενός ψαριού. Φωτογραφία: Ally McDowell/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Confusion (Μπέρδεμα) του Rudi Hulshof (Νότια Αφρική). Ο Rudi φωτογραφίζοντας δύο ρινόκερους, καθώς προσπερνά ο ένας τον άλλον δημιούργησε τη ψευδαίσθηση ενός δικέφαλου ζώου. Φωτογραφία: Rudi Hulshof/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

A mother’s hand (το Μητρικό Χέρι) του Alain Mafart Renodier (Γαλλία). Ένα μωρό μακάκος κοιμάται στο Jigokudani Snow Monkey Park της Ιαπωνίας, ενώ η μητέρα του το προστατεύει. Φωτογραφία: Alain Mafart Renodier/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Spiral του Marco Gargiulo (Ιταλία). Η Sabella spallanzanii είναι ένα είδος θαλάσσιου σκουληκιού (πολυχαίτης), το οποίο εκκρίνει βλέννα σχηματίζοντας έναν σκληρό, αμμώδη σωλήνα που προεξέχει από την άμμο. Φωτογραφία: Marco Gargiulo/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

The stare of death (Το βλέμμα του Θανάτου) του Johan Kloppers (Νότια Αφρική). Ο Johan είδε αυτό το μικρό γνού την ώρα που γεννήθηκε στο διασυνοριακό πάρκο Kgalagadi, στη Νότια Αφρική. Το απόγευμα της ίδιας μέρας είδε τον θάνατό του, όταν πιάστηκε από ένα λιοντάρι. Φωτογραφία: Johan Kloppers/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η πολύχρωμη αρχιτεκτονική της Τουρκίας

Φωτογραφία Η πολύχρωμη αρχιτεκτονική της Τουρκίας

10.12.2019
Ειρήνη Μιχοπούλου: «Η φωτογραφία πορτρέτου πρέπει να γίνεται με δεξιότητα και υπομονή»

Φωτογραφία Ειρήνη Μιχοπούλου: «Η φωτογραφία πορτρέτου πρέπει να γίνεται με δεξιότητα και υπομονή»

8.12.2019
«Υπνωτισμένοι από το μπλε φως της οθόνης»: Γνωστός φωτογράφος απεικονίζει την εξέλιξη του εθισμού στο κινητό

Φωτογραφία «Υπνωτισμένοι από το μπλε φως της οθόνης»: Γνωστός φωτογράφος απεικονίζει την εξέλιξη του εθισμού στο κινητό

7.12.2019
Στάθης Μαμαλάκης: «Η φωτογραφία πορτρέτου είναι μια στιγμιαία ισορροπία ανάμεσα στο θέμα και τον φωτογράφο»

Φωτογραφία Στάθης Μαμαλάκης: «Η φωτογραφία πορτρέτου είναι μια στιγμιαία ισορροπία ανάμεσα στο θέμα και τον φωτογράφο»

7.12.2019
Επίσκεψη στο λαό της Καρελίας

Φωτογραφία Επίσκεψη στο λαό της Καρελίας

5.12.2019
Παντελής Ζερβός: Small talk με έναν έξοχο φωτογράφο των Αθηναίων της LiFO

Φωτογραφία Παντελής Ζερβός: Small talk με έναν έξοχο φωτογράφο των Αθηναίων της LiFO

5.12.2019
Πάρις Ταβιτιάν: «Όταν φωτογραφίζεις, δεν διακρίνεις αν πρόκειται για δουλειά ή προσωπική ευχαρίστηση»

Φωτογραφία Πάρις Ταβιτιάν: «Όταν φωτογραφίζεις, δεν διακρίνεις αν πρόκειται για δουλειά ή προσωπική ευχαρίστηση»

4.12.2019
Πάνος Μιχαήλ: «Δεν υπάρχει τίποτα πιο αποκαλυπτικά ξεγυμνωτικό για έναν νάρκισσο από ένα close-up»

Φωτογραφία Πάνος Μιχαήλ: «Δεν υπάρχει τίποτα πιο αποκαλυπτικά ξεγυμνωτικό για έναν νάρκισσο από ένα close-up»

3.12.2019
Freddie F.: «Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη πρόκληση σε οποιοδήποτε πορτρέτο είναι η εμπιστοσύνη»

Φωτογραφία Freddie F.: «Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη πρόκληση σε οποιοδήποτε πορτρέτο είναι η εμπιστοσύνη»

2.12.2019
New York, New Wave: Σπάνιες φωτογραφίες από την θρυλική εικαστική σκηνή της Νέας Υόρκης στα ‘80s

Φωτογραφία New York, New Wave: Σπάνιες φωτογραφίες από την θρυλική εικαστική σκηνή της Νέας Υόρκης στα ‘80s

2.12.2019
3 Σχόλια
piripiri 27.11.2016 | 10:02
Εμένα μου άρεσε η καμηλοπάρδαλη, η αλκυώνη και ο κροκόδειλος. Όλες όμως είναι φοβερές.
avatar
Ανώνυμος/η 28.11.2016 | 15:18
Η Αλεπου είναι Κουκλαρα αλλα και η Φωτογραφια με τους Πιθηκους παρα πολυ καλη.


Υ.Γ.: αυτή με το Λιονταρι πολύ σκληρη ρε Παιδι μου.
avatar
fronto 28.11.2016 | 20:55
Blue trail. Μonkey Ball. Ghostly snow geese.