Φωτογραφία

Ποιος είπε ότι το να είσαι άνδρας είναι μόνο ένα πράγμα;

Ανακαλύπτοντας τις διάφορες υφές του ανδρισμού σε μια έκθεση που υπό κανονικάς συνθήκας θα εξετίθετο στο Barbican του Λονδίνου

Η έκθεση Masculinities: Liberation through Photography, που που υπό κανονικάς συνθήκας θα εξετίθετο στο Barbican του Λονδίνου, αποτελεί μια σύνθεση έργων 50 διεθνών καλλιτεχνών, οι οποίοι συνεργάστηκαν για να αποδομήσουν την κωδικοποίηση, την παρουσίαση και την κοινωνική κατασκευή του ανδρισμού. 

 

Σε αυτή την ταινία, ο creative director και κινηματογραφιστής, Bunny Kinney «δανείζεται» τη θεματική της παραπάνω έκθεσης για να δημιουργήσει ένα παιχνιδιάρικο φιλμ σε παστέλ τόνους, θέλοντας να εξερευνήσει τους ρόλους του φύλου, την πατριαρχία και την ηγεμονική αρρενωπότητα. 

 

«Το κόνσεπτ ήταν απλό: να δημιουργήσω ένα ζωντανό ντοκουμέντο για το σημαίνει ο ανδρισμός σήμερα, ενσωματώνοντας σε αυτό μια μεγάλη ποικιλία ατόμων», αναφέρει ο Kinney, ο οποίος πήρε συνέντευξη από 16 ανθρώπους, των οποίων οι ταυτότητες εκτείνονται σε ολόκληρο το φάσμα της έννοια του ανδρισμού. «Κάθε άτομο έχει μια διαφορετική σχέση με τη δική του αίσθηση περί τι είναι ο ανδρισμός και τι σημαίνει γι'αυτόν». 

 

Catherine Opie, Bo from “Being and Having”, 1991 Collection of Gregory R. Miller and Michael Wiener © Catherine Opie, Courtesy Regen Projects, Los Angeles; Thomas Dane Gallery, London; and Soloman R. Guggenheim Museum, New York

 

Rotimi Fani-Kayode, Untitled, 1985 © Rotimi FaniKayode, Courtesy of Autograph, London

 

Thomas Dworzak Taliban portrait. Kandahar, Afghanistan. 2002 © Collection T. Dworzak/Magnum Photos

 

Sam Contis, Untitled (Neck), 2015 © Sam Contis

 

Sunil Gupta, Untitled 22 from the series Christopher Street, 1976 Courtesy the artist and Hales Gallery. © Sunil Gupta. All Rights Reserved, DACS 2019

 

Karlheinz Weinberger Horseshoe Buckle, 1962 © Karlheinz Weinberger. Courtesy Esther Woerdehoff

 

Hal Fischer, Street Fashion: Jock from the series Gay Semiotics, 1977/2016 Courtesy of the artist and Project Native Informant London

 

Adi Nes, Untitled, from the series Soldiers, 1999 Courtesy Adi Nes & Praz-Delavallade Paris, Los Angeles

 

Peter Hujar, David Brintzenhofe Applying Makeup (II), 1982 © 1987 The Peter Hujar Archive LLC; Courtesy Pace/MacGill Gallery, New York and Fraenkel Gallery, San Francisco

 

 

@Nowness

 

 

 

 

Φωτογραφία
11 Σχόλια
avatar
Γράφων 6.4.2020 | 10:17
Θα περίμενε κανείς ίσως να δει έναν πατέρα με το παιδάκι του. Έναν ποδοσφαιριστή. Έναν παππού με τα ροζιασμένα χέρια του. Έναν εργάτη σε ορυχείο ή έναν εργάτη εργοστασίου να κουβαλάει κασόνια που περιέχουν τα προϊόντα που όλοι καταναλώνουμε. Ένα άντρα ερωτευμένο, μαζί με το άλλο του μισό. Ακόμα και τον ψιλικατζή της γωνίας, με την μπάκα του, το τρύπιο και λερό φανελάκι του.

Όχι!

Οι εναλλακτικές αρρενωπότητες είναι οι άντρες που βάζουν make up, οι άντρες με τα κολλητά ρούχα και οι γυναίκες με μουστάκια (πόσο μπροστά πια ο Αρκάς!).

Αυτό δεν είναι αποδόμηση. Αλλά πολύ συνειδητή δόμηση κάτι άλλου.

Πως το λέει ο πιτσιρικάς; "Αφού υπάρχει και βιβλίο The boy in the Dress". Ε, άμα υπάρχει και βιβλίο ή έκθεση φωτογραφίας στο Barbican...
avatar
nego 6.4.2020 | 16:37
Υποτίθεται ,από την άλλη ότι η "αρρεν"ωπότητα είναι μία ,ένα από τα gender ,και οι εναλλακτικές δεν είναι εναλλακτικές,είναι εντελώς άλλα gender!!!
βλαχάκι (το) 6.4.2020 | 17:49
Θα περίμενε, κανείς, να το έχεις ψάξει λίγο περισσότερο πριν εκφράσεις άποψη.

Το ξέρω ότι, στην πραγματικότητα, δεν σε ενδιαφέρει η έκθεση: Αυτή αποτελεί ένα έναυσμα για σχόλιο ενάντια στην προσλαμβανόμενη "θηλυκότητα" (στους άνδρες), την προσλαμβανόμενη "αρρενωπότητα" στις γυναίκες, το gender ambiguity/ play και ενδεχομένως την ταυτότητα φύλου ... ΟΜΩΣ η έκθεση αποτελείται από πολλά και διάφορα έργα ... οπότε θα σου πρότεινα να ρίξεις μία ματιά:

Soldiers
Adi Nes. Untitled 2000
http://artmarketmag.com/adi-nes-soldiers/
___

The Return of the Prodigal Son, 1982 (σειρά φωτό δεξιά)
Duane Michals, American
https://artmuseum.princeton.edu/collections/objects/17579
___

Father Figure
Masahisa Fukase transformed the ritual of the family portrait into a source of play—and a memento mori.
Masahisa Fukase, Untitled, from the series Family, 1971–89
https://aperture.org/blog/masahisa-fukase-family/
___

Bull Fighters from Vila Franca de Xira and Montemor o Novo in Portugal
Rineke Dijkstra
https://sep.yimg.com/ay/artbook/once-you-ve-stood-on-the-edge-of-the-abyss-it-doesn-t-matter-how-you-got-there-rineke-dijkstra-the-louisiana-book-1.gif
+
https://ambermerryphotography.wordpress.com/2015/02/26/rineke-dijkstra-artist-research-portraiture-project/
___

Fixing the Vacuum
Larry Sultan, Fixing the Vacuum, 1991.
https://openspace.sfmoma.org/2017/06/fixing-the-vacuum/
___

Hans Eijkelboom, With My Family, 1973, Kunstmuseum Den Haag.
https://dam-13749.kxcdn.com/wp-content/uploads/2020/03/Hans-Eijkelboom-With-My-Family-1973-Kunstmuseum-Den-Haag-1024x868.jpg
___

Richard Billingham – Ray’s a Laugh
https://martasdgaspar.wordpress.com/2015/01/22/richard-billingham-rays-a-laugh/
+
Down and Out and Back Again: Richard Billingham’s Photographic Past Takes on New Life
https://www.artnews.com/art-news/artists/down-and-out-and-back-again-richard-billinghams-photographic-past-takes-on-new-life-7421/
___

Fred with Tires, Hollywood, 1984
https://www.herbritts.com/#/archive/photo/fred-with-tires-hollywood-1984/
___

Karen Knorr, Newspapers are no longer ironed, Coins no longer boiled So far have Standards fallen. From the series Gentlemen, 1981–83
https://images.ctfassets.net/5jh3ceokw2vz/6t3Uk9GDivv7nAv7LKxqjU/0b4ecaee098b04cec9218930b5ec4cc6/6._Karen_Knorr__Newspapers_are_no_longer_ironed__Coins_no_longer_boiled_So_far_have_Standards_fallen_from_the_series_Gentlem.jpg?w=800
___

Catherine Opie, Rusty, 2008
https://images.ctfassets.net/5jh3ceokw2vz/4ghvgQoPhgUVdCNQgF7yVx/35f54a68e1e091a6e228ea670848364b/10._Catherine_Opie__Rusty__2008.jpg?w=1200
___

The Family, 1976 | Richard Avedon
https://iconicphotos.wordpress.com/2012/05/18/the-family-1976-richard-avedon/
___

Hank Willis Thomas, It’s the Real Thing!, 1978
https://images.ctfassets.net/5jh3ceokw2vz/5R1tSjdvao2YkIgTW9sFyC/078002b457c8b6ca434a35506e118d53/Hank_Willis_ThomasHWT06.004_1978_Its_the_real_thing_HR.jpg?w=1200


ΥΓ1. Μην ρίξεις το βάρος στην επιλογή φωτογραφιών του παρόντος άρθρου.
Οφείλεις να ξέρεις καλύτερα.

ΥΓ2. To αστειάκι με την Θέκλα του Αρκά πάλιωσε, το είπες το ξανάπες, πολύ φοβάμαι θα το ξαναπείς (και θα νομίζεις ότι είναι και καλό : δεν είναι).
avatar
Γράφων 6.4.2020 | 19:41
Το ξέρω ότι δεν σε ενδιαφέρει η πραγματικότητα παρά μόνο ο σκοπός της έκθεσης.

Άκου (ή έστω ανάγνωσε) μια αληθινή ιστορία.

Ένα κοριτσάκι Ελλήνων γονέων πάει σε σχολείο στο Μανχάταν. Στο σχολείο αυτό, όπου έχουν διαβαστεί πολλά βιβλία σαν κι αυτό που περιγράφει ο πιτσιρικάς (The Boy in the Dress), η δασκάλα ρώτησε τα παιδάκια τι φύλο "αισθανονται" ότι έχουν.

Εννοείται ότι όλα τα παιδάκια δήλωσαν το αντίθετο από αυτό που έχουν στην πραγματικότητα. Όλα ήθελαν να είναι προχωρημένα, διαφορετικά. Σαν τους ήρωες των βιβλίων που τους διαβάζει η δασκάλα.

Όλα; Όχι. Το ελληνάκι δήλωσε "κορίτσι". Την άλλη μέρα τα υπόλοιπα παιδάκια δεν του μιλούσαν. Ποιος θέλει να κάνει παρέα με ένα βαρετό "φυτό", που δεν είναι cool και διαφορετική και προοδευτική;

Στα νηπιαγωγεία του Καναδά διδάσκονται τα περί οικογενειών ουρανίων τόξων πριν να μάθουν τι είναι το ουράνιο τόξο.

Νομίζω ότι αν ο σκοπός δεν είναι η προπαγάνδα εκτός από την εξαίρεση αναφέρεις και τον κανόνα.

Νομίζω, αν σε έχω κατανοήσει ορθώς, ότι οι προθέσεις σου δεν είναι κακές. Σε μια απόπειρα να γίνεις περιεκτικός όμως αποκλείεις την πραγματικότητα. Νομίζω.

Πέραν του προσωπικού σχολίου, που μπορεί να πέφτω έξω, δεν θα αφήσω ποτέ καμία "εναλλακτική" ερμηνεία να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα.

Προφανώς και ριχνω το βάρος στην επιλογή φωτογραφιών που συνοδεύουν το παρόν άρθρο. Αν θες να γράψεις εσύ ένα άλλο άρθρο θα δώσω βάρος στις φωτογραφίες που εσυ θα επιλέξεις.

Να περνάς καλά και να παραμένεις ασφαλής.
avatar
Γράφων 6.4.2020 | 19:47
Το αστειάκι με την Θέκλα θα το λέω για όσο μια γυναίκα με κολλητό μουστάκι θα προβάλλεται ως άντρας.

Σε αυτό συμφωνώ με την Ζερμαιν Γκρηρ.
Ένας ακρωτηριασμένος άντρας δεν είναι γυναίκα και μια γυναίκα που φόρεσε μουστάκι δεν είναι άντρας.
βλαχάκι (το) 7.4.2020 | 17:38
"Προφανώς και ριχνω το βάρος στην επιλογή φωτογραφιών που συνοδεύουν το παρόν άρθρο. Αν θες να γράψεις εσύ ένα άλλο άρθρο θα δώσω βάρος στις φωτογραφίες που εσυ θα επιλέξεις".
Προφανώς δεν μπορείς να έχεις άποψη για την έκθεση τότε, παρά μόνο για το άρθρο. Τις φωτό τις είδες, σε ενδιαφέρει;

Όχι.

Το θέμα μας τι είναι, όμως; Η έκθεση. Και αυτό σχολίασες αρχικώς, μετακινείς το τέρμα and you know it. Δύσκολη η παραδοχή.

-----
Αν ήξερες και κάτι παραπάνω θα γνώριζες ότι τα πορτρέτα της Catherine Opie, που δεν είναι άλλωστε και χτεσινά, δεν προσπαθούν -με την ανάδειξη μιας πασιφανούς mockery αρρενωπής στερεοτυπικότητας, συγκεκριμένης κοπής κιόλας- να κάνουν "passing" των εν λόγω προσώπων.

Έξάλλου, άλλο αρρενωπότητα, άλλο άρρεν, άλλο θηλυκότητα και άλλο θήλυ

https://i2.wp.com/www.comicsbeat.com/wp-content/uploads/2013/11/bechdel.jpg
+
https://i.pinimg.com/originals/e4/6b/82/e46b829e1fffebeb0e236e8a16b8065d.jpg

...Προμπλέμ; που λένε και οι γερμανοί;
----

"Στα νηπιαγωγεία του Καναδά διδάσκονται τα περί οικογενειών ουρανίων τόξων"

Και πάρα πολύ καλά κάνουν. Δεν βρίσκω τίποτε μεμπτό σ' αυτό, τι μου το λες δηλαδή;

----
Στις x ιστορίες που μπορείς να μου πεις ότι δήθεν ένα κοριτσάκι απομονώθηκε από όοοολους τους συμμαθητές του, που αισθάνεται κοριτσάκι κι όχι αγοράκι και όοοολοι οι συμμαθητές αισθάνονται το άλλο φύλο επειδή διαβάζουν του διαβόλου βιβλία (καλά, δάκρυ χύνω έτσι;) θα σου πω x στην νιοστή ιστορίες απ' την Ελλάδα κι απ' όλο τον κόσμο με παιδιά που τους πετάξαν έξω από το σπίτι τους, που σταμάτησαν το σχολείο ή που τελείωσαν όπως, όπως με το bullying, που αυτοκτόνησαν, που τους έβρισαν, που τους βίασαν, που τους έσπασαν στο ξύλο, που τους σκότωσαν, που τους έστειλαν με το ζόρι στον ψυχίατρο, που τους περιθωριοποιησαν, που προσπάθησαν να τους "γιατρέψουν", που ζήσαν και ζουν μισή ζωή στην ντουλάπα για την σεξουαλική τους ταυτότητα ή την ταυτότητα φύλου τους ή που έχασαν πολλά χρόνια απ'τη ζωή του ή ακόμη και για αγόρια που έμαθαν και τους έμαθαν ότι τα μόνο επιτρεπτά συναισθήματα είναι θυμός και η οργή, ανίκανα στην έκφραση, με καταστρεπτικά αποτελέσματα για τους άλλους και για τους ίδιους.
Ειλικρινά, αυτή η λίστα μπορεί να γίνει πολύ μακριά, πίστεψέ με.

Υγ. Ε, κάτι μου είπες τώρα με την Greer. Τοις πάσι πως όλοι όσοι αντιπαθούν το φεμινισμό, αρέσκονται στην TERF προσέγγιση ορισμένων φεμινίστριων και δη παλαιάς κοπής. Ταυτόχρονα, παρουσιάζουν στοιχεία εμμονής με το θέμα, χωρίς εμφανή λόγο. Αλλά για μια ακόμη φορά σου έχω νέα: μία τρανς γυναίκα δεν είναι άνδρας, επίσης. Ούτε ένας τρανς άνδρας είναι γυναίκα.

Υγ.2 Και, θα πρότεινα να μην χρησιμοποιεις στομφόδη κακοποιητικό λόγο. [FΥΙ: Δεν θέλουν όλες οι τρανς γυναίκες να αφαιρέσουν το πέος τους αφενός και αυτές που θέλουν ή το έχουν κάνει δεν το βλέπουν, απαραίτητα, ως "ακρωτηριασμό" με την έννοια που θα το εκλάβανες εσύ, κύριε γράφοντα, αν σου συνέβαινε, αύριο, σε ατύχημα].

Υγ.3 https://www.thesun.co.uk/news/9785236/bearded-woman-beats-men-beard-contests/
Προμπλέμ;

avatar
Γράφων 7.4.2020 | 21:26
Το θέμα είναι η έκθεση έτσι όπως παρουσιάζεται στο παρόν άρθρο. Όχι έτσι όπως την έχεις φανταστεί εσυ.

Και η παρουσίασή της γίνεται μέσα από ένα βιντεάκι. Το είδες ή όχι;

Μην κόβεις τις φρασεις μου στη μέση. Ήμαρτον με την μονταζιερα.

Κακοποιητικός λόγος δεν είναι να λες έναν μυωπα μύωπα, όπως πχ ειμαι εγώ. Η ειλικρίνεια δεν είναι κακοποίηση. Το ψέμα είναι. Κακοποίηση είναι να αντιμετωπίζεις τον μυωπα σα να μην είναι, να μην φοράει γυαλιά και να τρακάρει με το αμάξι του.

-------‐----------------

Και στην ουσία αυτού που λες. Στο μόνο έγκυρο - για μένα- επιχειρημά σου.

Για όλους αυτούς που έχουν κακοπάθει με αφορμή τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό έχει υπάρξει ολόκληρο παγκόσμιο κίνημα. Ειδική ποινική νομοθεσία. Χίλια δύο πράγματα. Και μπράβο.

Για την κακοποίηση του να βαφτίζουμε τα αγόρια κορίτσια και τούμπαλιν όποιος τολμήσει να μιλήσει βαφτίζεται χίλια δυο και του αποδίδονται ό,τι νάναι χαρακτηρισμοί. Το ότι έχει κακοποιητικό λόγο ειναι ένα από αυτά.

Κακοποιητικό είναι να λες ό,τι νάναι και μην σηκώνεις αντίλογο.
βλαχάκι (το) 8.4.2020 | 19:59
To θέμα είναι η

ΕΚΘΕΣΗ
ΕΤΣΙ
ΟΠΩΣ
ΕΙΝΑΙ.-

όχι όπως νομίζεις εσύ ότι είναι.
όχι όπως νομίζει εγώ ότι είναι.

Τα links που έβαλα στο πρώτο σχόλιο αφορούσαν φωτογραφίες που παρουσιάζονται στην εν λόγω έκθεση. Μου πέφτουν τα αυτιά απ΄τον συλλογισμό σου: σού παραθέτω αυτά τα links για να έχεις μια πιο πλήρη εικόνα και μου λες ότι "παρουσιάζω την έκθεση όπως την φαντάζομαι;" Are you serious? Απ' την κοιλιά μου τις έβγαλα τις φωτογραφίες ρε άνθρωπε;
Η εν λόγω έκθεση έχει ένα "queer" κομμάτι (και καλά κάνει) αλλά αυτό είναι ΜΟΝΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙ της.

To βίντεο του κινηματογραφιστή, στον παρόν, είναι ΕΤΕΡΟ project και έχει σαφή προσανατολισμό (gender roles/ expression/ identity).

ενώ:

Το ΕΠΙΣΗΜΟ βίντεο και μίνι παρουσίαση της έκθεσης είναι αυτό:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=UYB62YrxXrQ&feature=emb_logo

....μήπως, επιτέλους, αρχίζει να διακρίνεις κάποιες διαφορές;
_______

Ε...τι να κάνουμε για κάποιους ανθρώπους "μυωπία" είναι η ύπαρξη πέους και όχι η απουσία του και "laser αποκατάστασης της όρασης" είναι η αφαίρεσή του.
Deal with it.
και
Να σου πω την αλήθεια εγώ το εύχομαι στο μέλλον να συζητήσεις με κανά σοφό και κωλοπετσομένο τρανς άνθρωπο από κοντά τα εν λόγω. Να δεις τι θα σου πει, να δεις αν θα μπορέσεις να τ@ν "πείσεις" ότι "εσύ για το καλό του και για καλό της Αλήθειας (original-trademark)" λες αυτά που λες...να δεις αν θα μπορείς να ξεστομίσεις αυτά που με περισσή ευκολία λες εδώ.

...Γιατί εγώ έχω ένα moto, που προσπαθώ να τηρώ, ίσως όχι, πάντοτε, επιτυχώς βέβαια, αλλά θα ήθελα:

"Μην λες ποτέ σε κάποιον, πίσω απ' το πληκτρολόγιό σου, αυτό που μάλλον δεν θα τόλμαγες να του το πεις κατάφατσα".

_______

Ανέφερα ανθρώπους που έχουν κακοποιηθεί για τον σεξουαλικό προσανατολισμό ΚΑΙ την ταυτότητα φύλου τους (δεν μ' αρέσει το trans erasure, ηθελημένο ή αθέλητο) και
ανέφερα άνδρες (γενικώς) που έχουν γαλουχηθεί με την πεποίθηση ότι επιτρεπόμενη έκφραση και συναίσθημα γι' αυτούς είναι, ο θυμός, η οργή, το μίσος.

Τα χίλια δυο πράγματα που λες, καλώς γίνονται, αλλά επειδή καθόμαστε και συζητάμε για τα lgbqtq+ θέματα (ενίοτε και πολύ), επειδή βγαίνουν και κάποιοι νόμοι δίδεται η εσφαλμένη αίσθηση σε κάποιους ότι: ΟΛΑ ΚΑΛΑ, σαν να συζητάμε ξέρω 'γω για χρήματα και να πιστεύουμε ότι είμαστε λεφτάδες.

ΌΧΙ: δεν είναι όλα καλά. Αυτά που ανέφερα δεν είναι μόνο του χτες είναι και του σήμερα (και τώρα που το σκέφτομαι έχω αφήσει διάφορες γκάμες έξω).
ΟΧΙ: δεν αναφέρομαι σε 65ρηδες, αλλά και 20χρονα παιδιά.
ΟΧΙ: ο κόσμος δεν είναι μόνο το Μανχάταν.
ΟΧΙ: δεν το πιστεύω ότι στον πλανήτη μας ποτέ θα γίνει κυρίαρχη αφήγηση και τάση (ούτε καν μειοψηφική αφήγηση/ τάση άξιας λόγου) το να το παίζει κανείς lgbtq+ ενώ δεν είναι, επειδή θα του κάνουν bullying οι άλλοι (που επίσης θα το παίζουν lgbtq+ ενώ δεν είναι) επειδή είναι "cool".
ΟΧΙ: δεν έχουν λυθεί σημαντικότατα προβλήματα για να ασχολούμαστε με ψεκασμένους φόβους μετακινημένου τέρματος και δεν φτάνει οι Οβραίοι φτιάξαν τον κορονοϊό και τον πέρασαν μέσω Γουχάν, θέλουν να καταστρέψουν τον άνδρα και την γυναίκα, φτιάχνοντας τρίφυλ(λ)ους.
avatar
Γράφων 9.4.2020 | 00:32
Συγγνώμη που δεν έκατσα να ψάξω το επίσημο βίντεο της έκθεσης και αρκέστηκα σε αυτό που παρουσιαζόταν στο παρόν άρθρο.

Κατά τα λοιπά στο live ειμαι πιο κυνικός από αυτό που βλέπεις εδώ.

Κατά τα λοιπά αυτά που λες είναι στα όρια του παραληρηματικού.
βλαχάκι (το) 9.4.2020 | 19:49
Πάμε μία ακόμη φορά: το βίντεο που παρουσιάζεται εδώ δεν είναι της Έκθεσης αλλά διαφορετικού σχετιζόμενου προτζεκτ.
Σα να λέμε, καθ' υπερβολίν, ότι ο μάκης εμπνεύστηκε από την αναδρομική έκθεση της βούλας παπαϊωάννου, εφτιαξε ένα βίντεο μόνο με τοπία της, και μετά κάποιος κράζει την βούλα που δεν φωτογράφισε ανθρώπους (!)

---
Α! "κυνικότητα" το βαπτίσαμε, τώρα;

Ε, είναι που δεν έχεις συναντήσει τα κατάλληλα άτομα (live). Ποτέ δεν είναι αργά, όμως, να σου δέσει κάποιος την "κυνικότητα" φιόγκο. Ποτέ μη λες ποτέ.

---
Άσε μας, βρε, που τα "λοιπά που λέω" είναι στα όρια του "παραληρητικού", επειδή αναφέρω στην τελευταία αράδα ότι οι φόβοι που έχετε μερικοί, μερικοί, είναι ΨΕΚΑΣΜΕΝΗΣ φύσεως και ομοιάζουν με τις ψεκασμενιές τύπου "οι εβραίοι έφτιαξαν το κορονοϊό"
avatar
Γράφων 10.4.2020 | 08:10
Δεν ξέρω σε τι έκταση σε έχει επηρεάσει η καραντίνα αλλά ποτέ δεν είπα ότι οι Εβραίοι έχουν κατασκευάσει τον ιό. Σταμάτα να οραματίζεσαι πράγματα.

Αυτό που είπα και λέω είναι ότι είσαι ένας νταής που βρίζει ή απειλεί τον άλλον (το τι θα δεθεί κόμπος ποίου είναι δικό σου θέμα) όταν βρίσκεσαι αντιμέτωπος με αλήθειες που σε κάνουν να νιώθεις άβολα για τα δόγματά σου.

Είναι κακοποίηση ανηλίκου να εκβιάζεται το gender re-assignment του. Και στις μέρες μας και κυρίως εκείθεν του Ατλαντικού, από όπου συνήθως μας έρχεται το μέλλον, αυτό συμβαίνει σήμερα.

Συγγνώμη για την κυνικότητα αλλά κάποια κινήματα, όσο ορθά κι αν ξεκίνησαν (πριν απο 50-60 χρόνια), έχουν χάσει τον δρόμο τους και λένε μπούρδες. Κάποιος πρέπει να το πει αυτό και όχι από τον φόβο της λεκτικής κακοποίησης από ανθρώπους σαν κι εσένα να λέμε όλοι "ναι, ναι" σαν μαγνητισμένα, στο όνομα μιας δήθεν πολιτικής ορθότητας.

Ή κατάθλιψη δεν θεραπεύεται αν απλά βαφτίσουμε τον καταθλιπτικό "διαθεσιακά αποπροσανατολισμένο". Παραμένει καταθλιπτικός όσο και αν αλλάξουμε τον χαρακτηρισμό.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ. Δεν ήξερα να κάνω τεστ αλήθειας στον αρθρογράφο για να είσαι χαρούμενος εσύ.

Αν θεωρείς ότι το άρθρο είναι παραπλανητικό τα παράπονά σου στη διεύθυνση του μαγαζιού.

Περισσότερο εμπιστεύομαι το μαγαζί απο εσένα πάντως ανάφορικά με τα ποσοστά ειλικρίνειας.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια