Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO
Συνεντεύξεις

Κωνσταντίνος Σεπετάς: «Αυτή η δύσκολη συγκυρία δεν είναι ένας "αγώνας δρόμου" κινήσεων εντυπωσιασμού»

Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της ΒΙΚΟΣ μιλά για όλα όσα προσέφερε η εταιρεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τη σημασία της κοινωνικής αλληλεγγύης.

ADVERTORIAL

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και της κρίσης που ακολούθησε, η κοινωνία μας βίωσε εξαιρετικά πρωτόγνωρες συνθήκες, τόσο σε συλλογικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε μία νέα πραγματικότητα, συνεχώς εναλλασσόμενη, με έναν καταιγισμό πληροφοριών καθημερινά. Χρειάστηκε να αναθεωρήσουμε, να προσαρμοστούμε και να δείξουμε αλληλεγγύη, περισσότερο από κάθε άλλη χρονική στιγμή.

 

Παράλληλα, υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που ανέδειξαν την αξία της προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης, μέσα από μεγάλες εταιρείες, τις οποίες εμπιστευόμαστε εδώ και χρόνια. Μία τέτοια εταιρεία είναι και η ΒΙΚΟΣ, η οποία συνέβαλλε έμπρακτα στην κοινή προσπάθεια στήριξης της οικονομίας στην κοινωνίας και τον δομών υγείας. Με έντονο το συναίσθημα της κοινωνικής συνεισφοράς, της αλληλεγγύης και της υπευθυνότητας που τη χαρακτηρίζει διαχρονικά, η ΒΙΚΟΣ έθεσε σε προτεραιότητα την προστασία των υπαλλήλων της, αλλά και όλων όσων βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της μάχης.

 

Για όλα τα παραπάνω, μας μίλησε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της ΒΙΚΟΣ, όπως και για σημαντικές κινήσεις της εταιρείας με φιλανθρωπικό χαρακτήρα πριν από την πανδημία, αλλά και για τη νέα ξεχωριστή καμπάνια που φέρει ένα ιδιαίτερο και πολύ σημαντικό μήνυμα.

 

Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

 

—Η περίοδος που διανύσαμε μέχρι τώρα, υπήρξε αρκετά δύσκολη για όλους. Πώς ανταποκρίθηκε η Βίκος σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση; Ποιες ήταν οι δικές σας πρώτες σκέψεις;


Πράγματι, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη κατάσταση, κοινή για όλους μας. Κανείς δεν μπορούσε, ούτε μπορεί, με ακρίβεια να προβλέψει τη διάρκειά της, τις επιπτώσεις της στην Οικονομία και φυσικά στην Κοινωνική συνοχή. Ο τρόπος αντίδρασης των εταιρειών συγκεκριμένα, και ειδικά για το πρώτο διάστημα, ήταν επόμενο να είναι ανάλογος με τις διαχρονικές τους αξίες και θέσεις. Για το λόγο αυτό, περήφανα όλοι μας παρακολουθήσαμε, από την πρώτη κιόλας στιγμή, Ελληνικές εταιρείες να συνδράμουν στην κοινή προσπάθεια της χώρας μας, με τον τρόπο που η κάθε μία μπορεί να υποστηρίξει.

 

Η εταιρεία Βίκος άμεσα αναγνώρισε ποιους έπρεπε να στηρίξει ακόμα πιο εντατικά: Τους ανθρώπους που φρόντιζαν για την ασφάλειά μας, το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό της χώρας, ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, αλλά και τους ίδιους τους εργαζόμενους της εταιρείας μας. Οι εργαζόμενοι μας, όλο αυτό το διάστημα, διασφάλισαν την απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας, με στόχο τη συνεχόμενη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, πάντοτε τηρώντας τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας. Αποτέλεσαν συνδετικό κρίκο στην αλυσίδα τροφοδοσίας με τελικούς αποδέκτες χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.

 

Και εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για την θετική τους ενέργεια και τον επαγγελματισμό που επέδειξαν από την πρώτη κιόλας στιγμή και που συνεχίζουν να επιδεικνύουν με αμείωτο ζήλο. Η εταιρεία Βίκος είναι μια Ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, και ως οικογένεια αγκαλιάσαμε την προσπάθεια όλων στον αγώνα αυτό με τρόπο που επακολουθούσε των όσων εμείς διαχρονικά πρεσβεύουμε ως εταιρεία. Επομένως, θα μπορούσε να πει κάποιος πως για την Βίκος δεν ήταν τόσο προϊόν «σκέψης» όσο αυτονόητη και έμπρακτη ένδειξη προσφοράς σε μία περίοδο που η κοινωνία μας χρειάζεται στήριξη.

 

Αισθάνομαι όμως και την ανάγκη να τονίσω πως το αίσθημα της προσφοράς ακριβώς επειδή πηγάζει μέσα από τον καθένα μας, οφείλει να έχει συνέχεια. Αυτή η δύσκολη συγκυρία δεν είναι ένας «αγώνας δρόμου» κινήσεων εντυπωσιασμού, αλλά μπορεί να αποτελέσει αφύπνιση συνείδησης για όλους μας ώστε συλλογικά και με διαχρονικότητα να αναγνωρίζουμε τις ανάγκες γύρω μας και να προσφέρουμε πίσω στην κοινωνία.

 

—Η εταιρία ΒΙΚΟΣ διαχρονικά στηρίζει το κοινωνικό σύνολο με πλήθος δράσεων κοινωνικής προσφοράς, πολλές από τις οποίες δεn τις γνωρίζουμε καν. Τι έπραξε στον καιρό της πανδημίας;


Στην εταιρεία Βίκος, η έννοια της προσφοράς έχει για εμάς ιδιαίτερη αξία. Όχι όμως θεωρητικά, γιατί διακατέχει κάθε μας πράξη. Αρχίζοντας από την προσφορά μας στην ποιοτική υπεροχή των προϊόντων μας, η διάθεσή μας να προσφέρουμε φτάνει μέχρι την ουσιαστική κοινωνική ευθύνη και τη βαθιά ανθρώπινη συμμετοχή μας στα δρώμενα της ζωής γύρω μας. Αυτή η στάση δεν προέκυψε τον καιρό της πανδημίας αλλά πάντοτε αποτελούσε αναπόσπαστο στοιχείο της ίδιας μας της εταιρικής φιλοσοφίας.

 

Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε αλλά και αρκετοί συνάνθρωποι μας που τα τελευταία χρόνια έχουν δει να στεκόμαστε πραγματικοί αρωγοί στα σχέδια ή στις δυσκολίες τους. Δεν χρειάζεται να απαριθμώ ούτε να αναλύω τις δράσεις μας, γιατί ως εταιρεία αποφεύγουμε να «διαφημίζουμε» τη στήριξη που όλοι μας οφείλουμε να επιδεικνύουμε τόσο σε δύσκολες στιγμές, όσο όμως και στις χαρές της ζωής γύρω μας, γιατί είναι αυτές που μας γεμίζουν με αισιοδοξία για τα δύσκολα που συχνά έρχονται στο δρόμο μας.


Αυτό που μπορώ να πω μόνο είναι πως τους τελευταίους μήνες η εταιρεία ΒΙΚΟΣ συνέβαλε με τρόπο ουσιαστικό στην προσπάθεια όλων των ανθρώπων που έδωσαν το δικό τους αγώνα κατά του COVID-19. Και αυτό πιστεύουμε πως πρέπει να πράξουν όλες οι εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες στο σύνολο της Κοινωνίας, όταν υπάρχει ανάγκη.

 

Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

 

Το να προβούμε για παράδειγμα στην άμεση προσφορά προϊόντων (Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος και Φυσικά Μεταλλικά Αναψυκτικά Βίκος) στα νοσοκομεία αναφοράς για τον κορωνοϊό ήταν πράξη αυτονόητη για εμάς και έγινε από την πρώτη στιγμή. Το ίδιο πράξαμε σε συνεργασία με Κοινωνικά Παντοπωλεία ανά την Ελλάδα για οικογένειες που είχαν ανάγκη, ενώ μέσω δωρεάς Υγειονομικού Υλικού στην ΠΟΣΕΑ συνεχίζουμε και στηρίζουμε τις δράσεις αιμοδοσίας στη χώρα μας. Κάναμε πράξεις που απαντούν σε ανάγκες. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό πιστεύω.


Αισθάνομαι όμως και την ανάγκη να τονίσω πως το αίσθημα της προσφοράς ακριβώς επειδή πηγάζει μέσα από τον καθένα μας, οφείλει να έχει συνέχεια. Αυτή η δύσκολη συγκυρία δεν είναι ένας «αγώνας δρόμου» κινήσεων εντυπωσιασμού, αλλά μπορεί να αποτελέσει αφύπνιση συνείδησης για όλους μας ώστε συλλογικά και με διαχρονικότητα να αναγνωρίζουμε τις ανάγκες γύρω μας και να προσφέρουμε πίσω στην κοινωνία.

 

—Όπως είπατε, η έννοια της προσφοράς δεν είναι κάτι καινούριο για τη Βίκος. Μάλιστα, πριν την πανδημία, πραγματοποιήθηκε και μία μεγάλη δωρεά στους στρατιώτες στον Έβρο. Μπορείτε να μου πείτε μερικά λόγια την κίνηση αυτή;


Λίγο πριν την πανδημία, η εταιρεία ΒΙΚΟΣ βρέθηκε στον Έβρο για να συνδράμουμε με τα μέσα που διαθέτουμε στο έργο των φρουρών των συνόρων. Σε συνεργασία με άλλες ελληνικές εταιρείες, συμμετείχαμε στην πρωτοβουλία του Ομίλου των Παραπολιτικών, προσφέροντας στο Αστυνομικό Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης στην Ορεστιάδα τα προϊόντα μας. Αν χρειαστεί θα το ξανακάνουμε. Θα βρισκόμαστε πάντα όπου υπάρχει ανάγκη. Από τον Έβρο και την Κρήτη μέχρι την Κέρκυρα και το Καστελόριζο. Η εταιρία ΒΙΚΟΣ δημιουργήθηκε για να προσφέρει με αγάπη τα προϊόντα της και να εισπράττει την ίδια αγάπη και εμπιστοσύνη από τους αυστηρότερους κριτές της, που είναι οι ίδιοι οι πολίτες.

 

Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάθε χρόνο η εταιρεία μας να επενδύει στις εγκαταστάσεις, τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό της, και σαφώς στο ανθρώπινο δυναμικό της. Όλες αυτές οι επενδύσεις στη χώρα μας είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίο στη Βίκος είμαστε ειλικρινά υπερήφανοι.

 

—Πώς θα περιγράφατε το DNA της εταιρείας; Τη φιλοσοφία της, γενικότερα;

 

Η εταιρεία ΒΙΚΟΣ είναι μια Ελληνική οικογενειακή επιχείρηση που ορίζει τη λειτουργία και τις δράσεις της βάσει των διαχρονικών αξιών που πρεσβεύει. Η φιλοσοφία μας εμπνέεται από το νερό. Την πηγαία ορμή του. Την απρόσκοπτη και ανεμπόδιστη ροή του. Την ευελιξία και την δύναμή του. Πιστεύουμε στην αξία του νερού ως στοιχείο ζωής αλλά και ως συστατικού στοιχείου της ύπαρξής μας που οφείλουμε να προστατεύσουμε και να κληροδοτήσουμε στις επόμενες γενιές.


Αυτό το DNA της προστασίας και της ανάδειξης του νερού ως πηγής ζωής και συνεχούς εξέλιξης έχει γίνει και DNA των ανθρώπων μας. Εργαζόμαστε έχοντας ως γνώμονα μια βασική αρχή. Όπως το νερό μας δίνεται γενναιόδωρα από τη φύση, έτσι και εμείς ως εταιρεία οφείλουμε να το παραδώσουμε στους καταναλωτές ποιοτικά άρτιο, οικονομικά προσιτό και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.


Παράλληλα, στο DNA μας είναι και η καινοτομία. Καινοτομία στο να εισάγουμε νέα προϊόντα στην αγορά, στο να βρούμε νέους δρόμους παραγωγής και βιώσιμης ανάπτυξης. Στο να ανακαλύπτουμε νέα προϊόντα που μπορούν να ταυτιστούν με όμορφες στιγμές, οικογενειακές ιστορίες, χαρούμενες αναμνήσεις. Θεωρώ πως σε πολύ μεγάλο βαθμό το έχουμε καταφέρει. Και προφανώς θα συνεχίζουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο.


Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάθε χρόνο η εταιρεία μας να επενδύει στις εγκαταστάσεις, τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό της, και σαφώς στο ανθρώπινο δυναμικό της. Όλες αυτές οι επενδύσεις στη χώρα μας είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίο στη Βίκος είμαστε ειλικρινά υπερήφανοι.

 

 

 

—Το πρόσφατο διαφημιστικό της Βίκος, μιλά για το ότι όλοι «είμαστε νερό». Ποιο ήταν το σκεπτικό πίσω από την καμπάνια;


Στο επίκεντρο της εταιρείας μας ήταν πάντοτε ο άνθρωπος. Η ιδέα λοιπόν για το νέο μας τηλεοπτικό σποτ γεννήθηκε από την φιλοσοφία μας αλλά και την ίδια τη φύση του ανθρώπου. Ο άνθρωπος στη βιοχημική σύστασή του είναι κατά 60% νερό. Συνεπώς αναμενόμενο είναι να μοιράζεται κοινά χαρακτηριστικά με αυτό, όπως η ορμή, η ροή, η ευελιξία και η δύναμή του. Είναι ένας φόρος τιμής στον άνθρωπο που προσπαθεί, που δυναμώνει μέσα από κάθε δοκιμασία, που ξεπερνά κάθε εμπόδιο, που προχωρά πάντα μπροστά, ανεξάρτητα με τις συνθήκες γύρω του. Άλλωστε το νερό υποδηλώνει τον ίδιο τον αέναο κύκλο της ζωής.

 

Η επικοινωνία μας συνέπεσε με την συλλογική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Με αυτή τη χρονική περίοδο δηλαδή όπου όλοι μας δίνουμε καθημερινά τον καλύτερο μας εαυτό και όλοι μαζί σηκωνόμαστε και σηκώνουμε την χώρα μας λίγο ψηλότερα. Προσπαθούμε για να προστατεύσουμε τις ζωές μας και τη ζωή όσων έχουμε δίπλα μας, ξεπερνώντας τα εμπόδια και ανοίγοντας νέους δρόμους ελπίδας και αισιοδοξίας. Άνθρωποι της δικής μου γενιάς, νιώθουμε υπερήφανοι για την χώρα μας και αυτό γιατί έμπρακτα δείχνουμε την ανθρωπιά, την αλληλεγγύη και τον σεβασμό μας στην αξία της ζωής στον υπερθετικό βαθμό και σε όλον τον κόσμο. Έτσι και εμείς, όπως το νερό, αποδεικνύουμε την ένταση και την ορμή μας στο να υπερκεράσουμε τα εμπόδια.

 

—Πώς πιστεύετε πως θα αλλάξει τον κόσμο η μεγάλη αυτή κρίση της πανδημίας;


Δύσκολα μπορεί να γίνει με ακρίβεια μία τέτοια πρόβλεψη. Από παρατήρηση μέχρι στιγμής βλέπουμε πως σε αρκετούς τομείς της καθημερινότητάς μας διαμορφώνεται ένα νέο πλαίσιο διάδρασης μεταξύ μας και λειτουργίας. Όλοι μας θα χρειαστούμε περίοδο προσαρμογής σε όσα αυτό επιφυλάσσει αλλά με σύμμαχο την αισιοδοξία ο άνθρωπος πάντα μπορεί να αντεπεξέλθει αλλά και να μεγαλουργήσει μελλοντικά. Το ζητούμενο είναι να μείνουμε όρθιοι ως εταιρείες αλλά προπαντός ως Κοινωνία.

 

Όσον αφορά την εταιρεία ΒΙΚΟΣ, δεσμευόμαστε πως δεν θα σταματήσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα κάνοντας υπερήφανους τους Έλληνες σε όλον τον κόσμο. Οι διεθνείς βραβεύσεις που έχουμε αποσπάσει κατά καιρούς επικαιροποιούν άλλωστε αυτή μας την προσήλωση. Μπορεί να συνεχίσουμε να κρατούμε αποστάσεις μεταξύ μας για την ασφάλεια μας, δεν θα σταματήσουμε ωστόσο να παραμένουμε δίπλα στους πελάτες μας, στους συνανθρώπους μας και στο σύνολο της Κοινωνίας.

Συνεντεύξεις

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τζορτζ Πελεκάνος στη LiFO: «Υπάρχει γνήσιο κακό σε αυτό τον κόσμο»

Συνεντεύξεις Ο Τζορτζ Πελεκάνος στη LiFO: «Υπάρχει γνήσιο κακό σε αυτό τον κόσμο»

28.6.2020
Φοίβος Δεληβοριάς: Στους ολοκληρωτισμούς που έρχονται θέλω κι εγώ να αντιπαρατεθώ ολόκληρος

Συνεντεύξεις Φοίβος Δεληβοριάς: Στους ολοκληρωτισμούς που έρχονται θέλω κι εγώ να αντιπαρατεθώ ολόκληρος

26.6.2020
H Λυσιστράτη της Βίκυς Σταυροπούλου στο ελληνικό καλοκαίρι της συμφιλίωσης

Συνεντεύξεις H Λυσιστράτη της Βίκυς Σταυροπούλου στο ελληνικό καλοκαίρι της συμφιλίωσης

25.6.2020
Τζέφρι Ευγενίδης: «Ένας λογοτέχνης χρειάζεται να κρατά αποστάσεις από θέματα της επικαιρότητας»

Συνεντεύξεις Τζέφρι Ευγενίδης: «Ένας λογοτέχνης χρειάζεται να κρατά αποστάσεις από θέματα της επικαιρότητας»

24.6.2020
Βίκυ Παπαδοπούλου: «Ο Οικονομίδης με έκανε καλύτερη ηθοποιό»

Συνεντεύξεις Βίκυ Παπαδοπούλου: «Ο Οικονομίδης με έκανε καλύτερη ηθοποιό»

16.6.2020
Μάνος Χατζιδάκις: «Σήμερα δεν τολμάς πια να δοθείς. Αναγκάζεσαι διαρκώς να αλώνεσαι»

Συνεντεύξεις Μάνος Χατζιδάκις: «Σήμερα δεν τολμάς πια να δοθείς. Αναγκάζεσαι διαρκώς να αλώνεσαι»

15.6.2020
«Να σπουδάσεις παιδάκι μου, να γίνεις άνθρωπος!»

Συνεντεύξεις «Να σπουδάσεις παιδάκι μου, να γίνεις άνθρωπος!»

11.6.2020
Χρήστος Χωμενίδης: «Ζήσαμε έναν digital διχασμό»

Συνεντεύξεις Χρήστος Χωμενίδης: «Ζήσαμε έναν digital διχασμό»

7.6.2020
Αντωνία Τριχοπούλου: «Κάποτε είχαμε μια ευρηματικότητα στο φαγητό»

Συνεντεύξεις Αντωνία Τριχοπούλου: «Κάποτε είχαμε μια ευρηματικότητα στο φαγητό»

6.6.2020
Μια συνομιλία με τη Μάρτα Άργκεριχ, τη σημαντικότερη πιανίστρια του κόσμου

Συνεντεύξεις Μια συνομιλία με τη Μάρτα Άργκεριχ, τη σημαντικότερη πιανίστρια του κόσμου

5.6.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια