Ένα μικρό εμπόδιο αναφορικά με το ψηφιακό περιεχόμενο, που αναρτούν οι influencers, μπορεί να επηρεάσει την πνευματική τους υγεία.
Tech&Science

Περίπτωση Christine Sydelko: Γιατί οι influencers του Youtube καταρρέουν ψυχολογικά;

Η περίπτωση της Christine Sydelko είναι μία από τις πολλές που δεν άντεξαν το βάρος της έκθεσης στο Διαδίκτυο

Τα τελευταία χρόνια, η ιδέα του να αναρτάς βίντεο με τον εαυτό σου στο Διαδίκτυο και να αμείβεσαι από αυτό ακούγεται αρκετά δελεαστική και γι'αυτόν τον λόγο ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι - και ιδίως παιδιά - επιλέγουν να γίνουν επαγγελματίες influencers μέσω του Youtube. Ωστόσο, η δημοφιλής youtuber Christine Sydelko θέλει να καταλάβουν επιτέλους οι άνθρωποι ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν είναι τόσο ονειρεμένο όσο φαντάζει 

 

Στην πραγματικότητα, η ίδια αποφάσισε να εγκαταλείψει το επάγγελμα της influencer χαρακτηρίζοντάς το ως ασήμαντο, καθώς δεν εκπλήρωνε τον συναισθηματικές της ανάγκες και πίστευε επίσης πως ήταν η βασική αιτία του άγχους και της κατάθλιψης που βίωνε. Άλλωστε, ένα μικρό εμπόδιο αναφορικά με το ψηφιακό περιεχόμενο, που αναρτούν οι influencers, μπορεί να επηρεάσει την πνευματική τους υγεία. 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

hi sisters

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christine Sydelko (@csydelko) στις

 

 

Η Sydelko ξεκίνησε το vlogging το 2015 και σήμερα έχει πάνω από 1,3 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι της. Ωστόσο, παρά τη δημοφιλία της, στις 6 Σεπτεμβρίου αποφάσισε να ενημερώσει τους συνδρομητές της μέσω του Twitter ότι θα εγκαταλείψει την προσπάθεια που κάνει τόσα χρόνια στο Διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη ανάρτηση ουσιαστικά αποτελεί συνέχεια ενός άλλου post, που είχε κάνει τον Ιούνιο στο οποίο ανακοίνωσε την απόφασή της να συνεχίσει μια πιο "κανονική ζωή". 

 

H Sydelko δεν είναι όμως η πρώτη influencer που νιώθει αυτό το "βάρος", που συνεπάγεται η μεγάλη έκθεση μέσω Διαδικτύου. Τον περασμένο Ιανουάριο, το Insider δημοσίευσε ένα κείμενο το οποίο εστίαζε σε διάφορους Youtube influencers, που λόγω του ότι είχαν πιεστεί ψυχικά, ένιωσαν την ανάγκη να εγκαταλείψουν οριστικά την μέχρι τότε πορεία τους στο Διαδίκτυο και τα social media. 

 

Με στοιχεία από το Futurism

 

 

Tech&Science

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Instagram: Οι χρήστες θα μπορούν να δουν ποιες εφαρμογές έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους

Tech&Science Instagram: Οι χρήστες θα μπορούν να δουν ποιες εφαρμογές έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους

16.10.2019
Εξερευνώντας τον μαγικό κόσμο της φυσικής μέσα από το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis

Tech&Science Εξερευνώντας τον μαγικό κόσμο της φυσικής μέσα από το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis

16.10.2019
Οι νικητές του World of Difference προσφέρουν στην κοινωνία με τη δύναμη της τεχνολογίας

Tech&Science Οι νικητές του World of Difference προσφέρουν στην κοινωνία με τη δύναμη της τεχνολογίας

16.10.2019
Τα πρώτα smartphones εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα στην Αφρική

Tech&Science Τα πρώτα smartphones εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα στην Αφρική

16.10.2019
«Ζέφυρος»: Ο Σταύρος Μαυράκης σχεδιάζει το αυτοκίνητο του μέλλοντος παίρνοντας έμπνευση από την Ελληνική μυθολογία

Tech&Science «Ζέφυρος»: Ο Σταύρος Μαυράκης σχεδιάζει το αυτοκίνητο του μέλλοντος παίρνοντας έμπνευση από την Ελληνική μυθολογία

14.10.2019
Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google;

Tech&Science Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google;

10.10.2019
Έρευνα: το 96% των deepfakes βίντεο αφορά πορνό

Tech&Science Έρευνα: το 96% των deepfakes βίντεο αφορά πορνό

8.10.2019
«Είναι ασέβεια προς τα άτομα με βαριές εξαρτήσεις να μιλάμε για εθισμό στο κινητό μας»

Tech&Science «Είναι ασέβεια προς τα άτομα με βαριές εξαρτήσεις να μιλάμε για εθισμό στο κινητό μας»

8.10.2019
Ο Δημήτρης, επαγγελματίας instagrammer, μας λέει πώς κατάφερε να έχει έσοδα απ’ το προφίλ του

Tech&Science Ο Δημήτρης, επαγγελματίας instagrammer, μας λέει πώς κατάφερε να έχει έσοδα απ’ το προφίλ του

4.10.2019
Έρχεται το Facebook Horizon: μια VR πλατφόρμα του Facebook με avatars

Tech&Science Έρχεται το Facebook Horizon: μια VR πλατφόρμα του Facebook με avatars

4.10.2019
2 Σχόλια
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 17.9.2019 | 16:29
Επειδη παρακολουθω χρονια αρκετους youtubers υπαρχει ενα μοτιβο.

Οι youtubers που εχουν καναλι με θεματικη μια εξωγενη ενασχοληση (π.χ. μουσικη, παιχνιδια, κριτικη κτλ πιασατε το νοημα) δεν παρουσιαζουν ψυχολογικες καταρευσεις, όταν όμως εχουν καναλι με "real life", "να σας πω τι εγινε στην ζωή μου" είναι θεμα χρονου.

Ο λογος είναι ότι κανουν τις προσωπικες τους ζωες εμπορευμα, και το εμποριο πιεζει για νεα προιοντα...πως ομως μπορεις να παρουσιαζεις την ζωή σου σαν κολεξιον; και μαλιστα πως διαχειριζεσε την κριτικη του απογοητευμενου καταναλωτη, ή ακομα χειροτερα; αυτου που θεωρει το προιον βαρετο; Στην πρωτη κατηγορια youtubers είναι ευκολο, ότι ισχυει ετσι κι αλλιως πχ στην τιβι, αν δεν αρεσει σε καποιους η περιγραφη του ματς στην τιβι ο ανταποκριτης δεν καταρεει ψυχολογικα. Οι δευτεροι κανουν την προσωπικη ζωη δημοσια και πληρωνουν το τιμημα, το ιδιο δεν βλεπουμε και με διασημοτητες εκτος youtube αλλωστε;

Το να κανεις το προσωπικο δημοσιο είναι τοσο επιβλαβες οσο και να κανεις το δημοσιο προσωπικο. Οταν δεν διαχωριζεις τους κοσμους ολα θα πανε κατα διαολου.
Ugg-α-μπ-Uggas 22.9.2019 | 21:34
Λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο από την στιγμή που παύουν να δημιουργούν περιεχόμενο με προσωπικό ενδιαφέρον, αλλά δέχονται τις πιέσεις της αγοράς.