Ποιος θυμάται το φιδάκι στις παλιές συσκευές Nokia;
Tech&Science

Ποιος θυμάται το φιδάκι στις παλιές συσκευές Nokia;

Ο Φινλανδός Taneli Armanto είναι ο αφανής ήρωας πίσω από το gaming σε κινητές συσκευές.

O Taneli Armanto δεν θέλει να λέει ότι είναι ένας από τους ανθρώπους που άλλαξαν τον κόσμο, γιατί απλά δεν το πιστεύει. Ωστόσο, το σίγουρο είναι ότι τα παιδιά του θα καυχιούνται για τον πατέρα τους, γιατί είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε το "Snake", το λεγόμενο φιδάκι που ήταν το απόλυτο παιχνίδι για τις κινητές συσκευές της Nokia πριν μερικές δεκαετίες. 

 

To 1995, o Armanto αποφάσισε να εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού στην Nokia, που τότε ήταν μια ανερχόμενη εταιρία τεχνολογίας. Έχοντας ήδη μια σύντομη εμπειρία στον χώρο του gaming, τού ζητήθηκε να δημιουργήσει ένα "κουλ παιχνίδι" για την τότε περιζήτητη συσκευή της εταιρίας, το Nokia 6110. Μάλιστα, ο ίδιος αντιμετώπισε την εφεύρεσή του σαν τίποτα το πιο ιδιαίτερο ή εντυπωσιακό από άλλα αντίστοιχα εργαλεία, όπως το κομπιουτεράκι και το ημερολόγιο, που είχαν δημιουργήσει οι συνεργάτες τους στην εταιρία. 

 

Tο Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

Περίπου 25 χρόνια αργότερα, η εφεύρεσή του, το Snake - ένα παιχνίδι στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα μικρό φίδι που καταβροχθίζει διάφορες λιχουδιές στην προσπάθειά του να μεγαλώσει, χωρίς όμως να πρέπει να δαγκώσει την ουρά του - θεωρείται πλέον ως ένα σημείο-σταθμός στην ιστορία της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας μέσω κινητών συσκευών. Συγκεκριμένα, το Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. 

 

Όμως, ο Armanto κρατά ένα χαμηλό προφίλ και είναι αρκετά μετριόφρων, όταν μιλάει για την καριέρα του. "Είναι πάρα πολλοί οι άνθρωποι που ενθουσιάζονται, όταν μαθαίνουν ότι είμαι ο δημιουργός του Snake - πράγμα πολύ θετικό γιατί ακόμη ακούω τους ανθρώπους να μου λένε ότι έχουν διασκεδάσει πραγματικά παίζοντας το παιχνίδι μου". 

 

 

Mε στοιχεία από το Mel

 

 

Tech&Science

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Instagram: Οι χρήστες θα μπορούν να δουν ποιες εφαρμογές έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους

Tech&Science Instagram: Οι χρήστες θα μπορούν να δουν ποιες εφαρμογές έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους

16.10.2019
Εξερευνώντας τον μαγικό κόσμο της φυσικής μέσα από το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis

Tech&Science Εξερευνώντας τον μαγικό κόσμο της φυσικής μέσα από το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis

16.10.2019
Οι νικητές του World of Difference προσφέρουν στην κοινωνία με τη δύναμη της τεχνολογίας

Tech&Science Οι νικητές του World of Difference προσφέρουν στην κοινωνία με τη δύναμη της τεχνολογίας

16.10.2019
Τα πρώτα smartphones εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα στην Αφρική

Tech&Science Τα πρώτα smartphones εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα στην Αφρική

16.10.2019
«Ζέφυρος»: Ο Σταύρος Μαυράκης σχεδιάζει το αυτοκίνητο του μέλλοντος παίρνοντας έμπνευση από την Ελληνική μυθολογία

Tech&Science «Ζέφυρος»: Ο Σταύρος Μαυράκης σχεδιάζει το αυτοκίνητο του μέλλοντος παίρνοντας έμπνευση από την Ελληνική μυθολογία

14.10.2019
Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google;

Tech&Science Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google;

10.10.2019
Έρευνα: το 96% των deepfakes βίντεο αφορά πορνό

Tech&Science Έρευνα: το 96% των deepfakes βίντεο αφορά πορνό

8.10.2019
«Είναι ασέβεια προς τα άτομα με βαριές εξαρτήσεις να μιλάμε για εθισμό στο κινητό μας»

Tech&Science «Είναι ασέβεια προς τα άτομα με βαριές εξαρτήσεις να μιλάμε για εθισμό στο κινητό μας»

8.10.2019
Ο Δημήτρης, επαγγελματίας instagrammer, μας λέει πώς κατάφερε να έχει έσοδα απ’ το προφίλ του

Tech&Science Ο Δημήτρης, επαγγελματίας instagrammer, μας λέει πώς κατάφερε να έχει έσοδα απ’ το προφίλ του

4.10.2019
Έρχεται το Facebook Horizon: μια VR πλατφόρμα του Facebook με avatars

Tech&Science Έρχεται το Facebook Horizon: μια VR πλατφόρμα του Facebook με avatars

4.10.2019
1 Σχόλια
Aliki Lekou 18.9.2019 | 14:29
Πάντα μ'αρέσει να μαθαίνω για τους ανθρώπους που έχουν φτιάξει τέτοια "πραγματάκια" -και ότι είναι και τόσο μετριόφρονες. Εγώ πάλι θα ήθελα να μάθω ποιος είχε την ιδέα του rewind και του forward, γιατί τα θεωρώ πολύ επαναστατικές κινήσεις και μπορείς να δεις εφαρμογές τους παντού : εικόνα, ήχο, μηχανήματα και πόσα άλλα. Το έχω ψάξει αλλά δεν το έχω εντοπίσει...