Πώς συμφύρονται όλοι οι αστικοί μύθοι σ' ένα πασίγνωστο κοκτέιλ με φασίζουσα γεύση, που φέρει την ονομασία ''Αγάπη μόνο''
Δελφινάριο

Στο "Αγάπη μόνο" του Σεφερλή: Τρικυμία εν κρανίω και αφρίζουσα αγραμματοσύνη

Το καλοκαίρι του 2016 είχαμε κρίνει πολύ πιο αυστηρά μια παράσταση του Σεφερλή - χωρίς να έχει κάνει μήνυση, όπως τώρα έκανε για την Έλενα Ακρίτα. Ας την ξαναδιαβάσουμε...

Αγάπη μόνο'' ονομάζεται η καινούργια επιθεώρηση του Μάρκου Σεφερλή που παρουσιάζεται στο Δελφινάριο του Φαλήρου και που θέλει να σατιρίσει, ως επιθεώρηση που είναι, την ''πρώτη φορά Αριστερά'' κυβέρνηση, τον Τσίπρα, τον Φίλη κλπ.

Να καυτηριάσει επίσης τη ''νέα γερμανική Κατοχή'', ονομάζοντας έναν ολόκληρο λαό ''παιδιά του Χίτλερ και των δολοφόνων'' και εκφράζοντας ταυτόχρονα τα πιο κακόγουστα εθνικιστικά κλισέ, αφού ''όταν εμείς χτίζαμε Ακροπόλεις, εκείνοι έμεναν στις σπηλιές''.

Να μην αφήσει εκτός ούτε και τους πρόσφυγες πολέμου από τη Συρία, που ''επαναστάτησαν, όταν τους κόπηκε για δέκα λεπτά η σύνδεση wi-fi''...

Να μας υπενθυμίσει όλα τα σεξιστικά - φαλλοκρατικά στερεότυπα της συζύγου ως ''χοντρής φακλάνας - μπαζόλας'', εφόσον δεν διαθέτει καλλίγραμμο κορμί, αλλά και του γκέι που ''γυαλίζει τα πόμολα'' και άρα μόνο γέλιο μπορεί να προσφέρει στη ζωή αυτή.

Να φωνάξει, επίσης, ''Να καεί το μπουρδέλο η Βουλή'' ή κάπως έτσι, δια στόματος του δημιουργού της στο ρόλο του Κεραύνιου Δία - ένας Δίας που ενίσταται για την κατάργηση των θρησκευτικών στα σχολεία και θυμάται με νοσταλγία την Αγία Λαύρα και την Επανάσταση του 1821.

Με άλλα λόγια, τρικυμία εν κρανίω και αφρίζουσα αγραμματοσύνη, στην οποία συμφύρονται αστικοί μύθοι (μόνο το 666, η Ομάδα Ε. και η Λέσχη Μπίλντεμπεργκ έλειπαν) σ' ένα πασίγνωστο κοκτέιλ με φασίζουσα γεύση, που φέρει την ονομασία ''Αγάπη μόνο'', τάχα μου.

 

Κάθε φορά που ο Σεφερλής ικανοποιεί την εθνικοφροσύνη του κοινού, εκεί τα πράγματα αρχίζουν και γίνονται τρομαχτικά σχεδόν, λες και βρίσκεσαι σε κάποια μάζωξη ακροδεξιάς...γιάφκας.

 

Στο δια ταύτα τώρα, ο τελευταίος που θα εδικαιούτο να ομιλεί περί δημοκρατίας, κακών Γερμανών και αριστερών, είναι ο Σεφερλής που η εμπορικότατη καριέρα του στο τηλεοπτικό στερέωμα, δεν του παρέχει την - ως φαίνεται πολυπόθητη - ιδεολογική και καλλιτεχνική εξιλέωση.

 

Κι ας τού έπλεξε το εγκώμιο κάποτε ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, that' s life. Απ' την άλλη, για να μη γίνει κι η κριτική αυτή το ίδιο προβλέψιμη με τη σάτιρα του, οφείλουμε να πούμε πως ο Σεφερλής είναι ταλαντούχος.

 

Αναμφισβήτητα. Θυμίζει την ψυχή της παρέας στο Γυμνάσιο, τον βασιλιά του χαβαλέ. Και της κωλοφαρδίας, θα λέγαμε, αφού κατάφερε να το κάνει επάγγελμα όλο αυτό, να κατακτήσει το πανελλήνιο και να βγάλει λεφτά με τη σέσουλα. Μαγκιά του! Ένας άνθρωπος δαιμόνιος, πανέξυπνος, που γνωρίζει καλά πως μία παράσταση τετράωρης (!) διάρκειας δε βγαίνει μόνο με αναμασήματα των τηλεοπτικών κλισέ του, αλλά χρειάζεται και το πολιτικό σχόλιο.

 

Εκεί είναι που τα κάνει σαλάτα! Διότι, αν έμενε στις πορδές επί σκηνής ή στον άκρατο σεξισμό του (εντάξει, σεξισμός κάργα υπάρχει και στα έργα του Αριστοφάνη, μη γινόμαστε πια και τόσο politically correct όπως μας συμφέρει), όλα θα ήταν cool.

 

Το ''πρόβλημα'' ξεκινάει απ' τη στιγμή που ο ίδιος, ένας που δεν είναι αριστερός, αποτυγχάνει να εκφράσει τον μέσο δυσαρεστημένο, απελπισμένο ή απογοητευμένο αριστερό, μια και τα αστεία του αφενός θα έκαναν ευτυχισμένο τον αχώνευτο Αμβρόσιο και αφετέρου αντλούν έμπνευση από την πιο λούμπεν πλέμπα.

 

Τι ανάγκη έχει ωστόσο ο Σεφερλής από τον μέσο αριστερό; Και γιατί να τον χαϊδέψει; Μια ματιά γύρω μου, στο κοινό του κατάμεστου Δελφινάριου (περιμένεις μια ώρα στην ουρά, όπως έμαθα, μπροστά στο ταμείο και άλλη μισή ώρα, όπως διαπίστωσα, για να πάρεις ένα μπουκαλάκι νερό από τα κυλικεία του θεάτρου), με έπεισε πως αυτό ακριβώς το κοινό απαρτίζεται στην πλειοψηφία του από οικογένειες με τα παιδάκια τους, ηλικιωμένους με μαύρα t-shirts που έγραφαν ''Αγάπη μόνο'' (ναι, το είδαμε κι αυτό), σικάτες κυρίες και φουσκωτούς νεαρούς με τατουάζ. Πολύ τατουάζ, όμως, βρε παιδί μου!

 

Αν συνυπολογίσεις δε και τα μαζικά χειροκροτήματα κάθε φορά που ο Σεφερλής ικανοποιεί την εθνικοφροσύνη του κοινού, εκεί τα πράγματα αρχίζουν και γίνονται τρομαχτικά σχεδόν, λες και βρίσκεσαι σε κάποια μάζωξη ακροδεξιάς...γιάφκας. 

 

Για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής, σε κάποια σκετς, σαν αυτό με τον μποξέρ, γέλασα με την καρδιά μου, παραδομένος στο ''βουβό'' μπουφόνικο ταλέντο του.

 

Ίσως το παιχνίδι είναι εξ αρχής χαμένο, πάντα μιλώντας από καλλιτεχνικής άποψης. Δε βαφτίζεις μία ολόκληρη επιθεώρηση ''Αγάπη μόνο'', δεν τη βασίζεις πάνω σε ένα ανάξιο λόγου μιντιακό - ιντερνετικό πυροτέχνημα που έγινε viral για δύο 24ωρα. Κι ας καυχιέσαι ότι πρόκειται για δική σου ανακάλυψη κιόλας!

 

Είναι κάτι που επίσης γνωρίζει ο δαιμόνιος - επαναλαμβάνω - Σεφερλής, γι' αυτό και καθ' όλη τη διάρκεια της παράστασης αναλώνεται στα γνωστά του αστεία, τα οποία, όταν δεν θέλουν να πολιτικολογήσουν, είναι απλώς ανεκτά. Για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής, σε κάποια σκετς, σαν αυτό με τον μποξέρ, γέλασα με την καρδιά μου, παραδομένος στο ''βουβό'' μπουφόνικο ταλέντο του.

 

Παρακάμπτω τα απαραίτητα μεν, ολότελα ανέμπνευστα δε, μπαλέτα και κρατάω την παρουσία δίπλα στον Σεφερλή του Γιάννη Καπετάνιου, ενός συμπαθούς κωμικού, γνωστού από την τηλεόραση κυρίως. 

 

Κρατάω ακόμη τη μικρή κόντρα του Σεφερλή με μία κυρία από το κοινό - ''Συριζαία'' τη χαρακτήρισε ο κωμικός - που δε δίστασε να δηλώσει τη δυσαρέσκεια της για τα πολιτικά του comments. Να ήταν στημένη η φάση;

 

Πιθανώς, αφού έγινε αφορμή για να τον κάνει εν συνεχεία διστακτικό (τάχα μου) στην κυβερνητική σάτιρα του, όπως και απολογητικό απέναντι στο κοινό του: ''Εγώ δεν ανήκω σε κανένα κόμμα και δεν τά'χω πάρει από κανέναν'' είπε ο Σεφερλής ουκ ολίγες φορές κατά τη διάρκεια της παράστασης. Μη σου πω ότι εν προκειμένω έχει δίκιο. Η παράσταση του δεν ευτύχησε ιδιαίτερα από πλευράς παραγωγής.

 

Το όλο θέαμα δεν είναι πλούσιο από πλευράς σκηνικών και κοστουμιών συγκριτικά με αντίστοιχες επιθεωρήσεις του παρελθόντος. Θυμίζει ένα κακό ''σόου του ΑΝΤ1'' με τη χορηγία του γνωστού κολλαγόνου και προϊόντων διατροφής αδυνατίσματος να παρεμβαίνουν ακόμη και στη δράση ως φυσικά ντεκόρ μερικών σκετς. 

 

Δε μπορώ να πω, η διοργάνωση μας περιποιήθηκε ως μέσο. Με έβαλαν κι έκατσα πρώτη σειρά, μπροστά - μπροστά, με τον κίνδυνο να εκτεθώ στα αστεία του Σεφερλή, εφόσον τον είχα σε απόσταση αναπνοής απέναντι μου - να ένας μόνιμος φόβος που έχω για να αποφεύγω σόου τύπου Μάρκου Σεφερλή και Τζίμη Πανούση.

 

Στο διάλειμμα, μάλιστα, όταν δήλωσα ευγενικά τη θέληση μου να αποχωρήσω, μου σύστησαν να μείνω για να μη χάσω το τελευταίο σκετς με τον θίασο σύσσωμο επί σκηνής ως αρχαιοελληνικό Δωδεκάθεο. Είχαν δίκιο οι άνθρωποι και τους ευχαριστώ! Η κριτική μου διαφορετικά δεν θα ήταν ολοκληρωμένη.

 

Κι αν υποτεθεί πως βρέθηκα στο Δελφινάριο για να διαπιστώσουμε με τι γελάει σήμερα ο Νεοέλληνας (ένα κομμάτι του τουλάχιστον) και από τι εμπνέονται οι επιθεωρησιογράφοι, δε θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να πιστέψω πως ο Νεοέλληνας που σκάει τα 20 ευρώ από το υστέρημα του σε τέτοιου είδους φτηνά και λαϊκίστικα θεάματα, είναι ο ίδιος που κόπτεται για τον αφανισμό των αρχαίων ελληνικών και της Αντιγόνης, της Εκάβης ή του Οιδίποδα από τα σχολεία.

 

Αντίθετα, για τη θρησκεία, τον ''δεύτερο πυλώνα του Έθνους'', σύμφωνα με τον Σεφερλή, θα το πίστευα και με το παραπάνω! Εν κατακλείδι, μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις...

 

Θέατρο ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ

Ακτή Πρωτοψάλτη, Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, Πειραιάς

Τηλ: 210 4176402, 210 4176404, 213 0333157

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Τρίτη έως Κυριακή 9.15 μ.μ

 

Εισιτήρια στο www.happydeals.gr/deals.php?id=1452

και στο www.regroup.gr/default/388/city/1/deals/3655/markos-seferlis-agapi-mono/


Θέατρο

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νέα εποχή του Εθνικού Θεάτρου υπό τον Δημήτρη Λιγνάδη

Θέατρο Η νέα εποχή του Εθνικού Θεάτρου υπό τον Δημήτρη Λιγνάδη

14.10.2019
Η «Υπνοβάτις»: μια όπερα με ψήγματα ψυχαναλυτικών προσεγγίσεων και μελωδίες ανείπωτης ευαισθησίας

Θέατρο Η «Υπνοβάτις»: μια όπερα με ψήγματα ψυχαναλυτικών προσεγγίσεων και μελωδίες ανείπωτης ευαισθησίας

11.10.2019
Βάσω Καμαράτου: «Μιλάτε, γιατί χανόμαστε»

Θέατρο Βάσω Καμαράτου: «Μιλάτε, γιατί χανόμαστε»

11.10.2019
«Ο χορός της φωτιάς»: Η εξόντωση των Ποντίων από τους Νεότουρκους στη νέα παράσταση του Άρη Μπινιάρη

Θέατρο «Ο χορός της φωτιάς»: Η εξόντωση των Ποντίων από τους Νεότουρκους στη νέα παράσταση του Άρη Μπινιάρη

8.10.2019
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου ανεβάζει την «Αποκάλυψη» του Ιωάννη σαν ένα επείγον κάλεσμα για αλλαγή – Πρώτες εικόνες

Θέατρο Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου ανεβάζει την «Αποκάλυψη» του Ιωάννη σαν ένα επείγον κάλεσμα για αλλαγή – Πρώτες εικόνες

29.9.2019
Σπεράντζα Βρανά: «Ευτύχησα να πηδηχτώ καλά όταν έπρεπε!..»

Θέατρο Σπεράντζα Βρανά: «Ευτύχησα να πηδηχτώ καλά όταν έπρεπε!..»

29.9.2019
Η Στέγη Ιδρύματος Ωνάση αποκαλύπτει το πρόγραμμά της για τη σεζόν 2019-2020

Θέατρο Η Στέγη Ιδρύματος Ωνάση αποκαλύπτει το πρόγραμμά της για τη σεζόν 2019-2020

25.9.2019
Ο Κωνσταντίνος Χατζής παιδεύεται με τον Ντοστογιέφσκι από 11 χρονών

Θέατρο Ο Κωνσταντίνος Χατζής παιδεύεται με τον Ντοστογιέφσκι από 11 χρονών

24.9.2019
Μεγάλες όπερες, κλασική μουσική και εξαιρετικές παραστάσεις χορού έρχονται στην Αθήνα

Θέατρο Μεγάλες όπερες, κλασική μουσική και εξαιρετικές παραστάσεις χορού έρχονται στην Αθήνα

24.9.2019
Φιλοθέη, η αρχοντοπούλα των Αθηνών

Θέατρο Φιλοθέη, η αρχοντοπούλα των Αθηνών

20.9.2019
41 Σχόλια
123
avatar
jacob 17.7.2016 | 11:18
πάντα η επιθεώρηση σχολίαζε την κυβερνητική πολιτική! Εντονα. Αν δεν το κάνεις τώρα που η κυβέρνηση είναι επιθεώρηση πότε θα το κάνεις; Κατα τα άλλα συμφωνώ προσωπικά μου είναι αφόρητος (όπως και ο Λάκης και ο Τζίμης και Χαρυ) Κάπως έτσι όμως δεν είναι η εποχή μας; Το χιούμορ έχει δώσει τη θέση του στο καλαμπούρι χωρίς καμμιά έμπνευση!!Κρύα αστεία παντού με ανθρώπους να ξεκαρδίζονται με το παραμικρό.
skeletor 17.7.2016 | 12:21
Τι να κάνει ο Σεφερλής; Να πουλήσει πολιτισμό; Πως; Στη χώρα που έχει πιστοποιημένα 62% αμοιβάδες; Θέλει να ζήσει την οικογένειά του ο άνθρωπος.
Anonymous Guest 17.7.2016 | 14:15
Ξέρει τι πουλάει και αυτό δίνει, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Παλιότερα είχε καλύτερες παραστάσεις

Ευχαριστώ ω τέλεια πανσοφε skeletor με τα ψαγμένα σου σχόλια και που προφανώς πάντοτε ρίχνει μόνο σωστή ψήφο, που επεσήμανες πως το 62% των Ελλήνων συμπολιτών σου είναι αμοιβάδες. Μπράβο φίλε. Θα το μεταφέρω και στον ξάδερφο μου, φίλους, τον παππού μου και....α οχι στον τελευταίο οχι γτ εχει και κυνηγετική καραμπίνα. Πες ό,τι θες, live μην τα λες μόνο, δεν θαχει καλό αποτέλεσμα, εκτός και αν είσαι και εσύ εξωτερικό τότε άφοβα, δεν μας εκτιμάνε και πολύ έξω έτσι και αλλιώς.
avatar
OuAm 17.7.2016 | 16:47
Τι μου θύμισες τώρα ...
Διάβαζα τις προάλλες αποκόμματα εφημερίδων από την Κατοχή και, κατά ένα περίεργο τρόπο, τα ίδια γράφανε για τους ... "διαφωνούντες" αυτοί που σήμερα τους αποκαλούμε "προδότες".
Δον Ιδιώτης 17.7.2016 | 12:40
Μπορεί να είναι ταλαντούχος ο Σεφερλής αλλά η αισθητική του είναι η αισθητική του σκυλάδικου, του Πολάκη που καπνίζει σε κλειστούς χώρους, του τύπου που παρκάρει όπου βρει, του Νεοέλληνα με λίγα λόγια. Γι αυτό και έχει τέτοια επιτυχία. Και μη ξεχνάμε ότι έχει αντιγράψει από ανέκδοτα μέχρι Monty Pythons.

Όσο για τον Αριστοφάνη που τον χαρακτηρίζετε σεξιστή, θα έλεγα ότι θα έπρεπε να τον δείτε στο ιστορικό πλαίσιο που ανήκει και όχι να τον κρίνετε με σημερινά κριτήρια.
skeletor 17.7.2016 | 13:41
Για τον Αριστοφάνη έχεις απόλυτο δίκιο.
Είναι σαν κάτι αεριτζίδικες κριτικές αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που από ολόκληρα συστήματα ηθικής απομονώνουν την αποδοχή της δουλείας και ρίχνουν συλλήβδην άκυρα.
Σουβλίτσα 17.7.2016 | 13:53
Σε αντίθεση με το Σεφερλη που θα έπρεπε να κρίνεται για τα σημερινά σεξιστικα του σχόλια Και λυπάμαι που ο συντάκτης το μόνο πρόβλημα που εντοπίζει είναι αν είναι η όχι politically correct.
Anonymous Guest 17.7.2016 | 14:05
Ξέρει τι πουλάει και αυτό δίνει. Πάντως οι επιθεωρήσεις παλιότερα ήταν πιο καλές απ ό,τι αυτές των τελευταίων 2-3 χρόνων όπου συν την είσοδο στην TV φάνηκε απλά η ανάγκη για χρήματα.

Για τον Αριστοφάνη συμφωνώ, ατυχής σύγκριση.
avatar
Ανώνυμος/η 17.7.2016 | 22:58
αν διαβασεις το κειμενο προσεκτικα ,ο γραφων δε το γραφει αρνητικα,ισα ισα , απλα λεει οτι και ο Αριστοφάνης σεξιστης ήταν , δε χρειαζεται να ήμαστε πολιτικώς ορθοί .
the good alicia 17.7.2016 | 12:58
Βαρέα και ανθυγιεινά...
Rozaly* 17.7.2016 | 13:20
Κι εσύ απ το Σεφερλη τι περιμένες..
_ Finnegans Wake _ J.J. 17.7.2016 | 13:54
Παίρνοντας αφορμή από το άρθρο, θα πρέπει να ειπωθούν ορισμένες διαπιστώσεις και δια-τυπώσεις για το φαινόμενο (sic!) Σεφερλής. Και γενικότερα, θα ήταν καλό να τοποθετούνται τα πράγματα στη σωστή τους βάση: το προϊόν που παράγει ο Σεφερλής - ετεροπροσδιοριζόμενο από δημοσιογράφους ή/και θεατές, αυτοπροσδιοριζόμενο από τον...δημιουργό του - είναι ένα και το αυτό μέσα στο πέρας των ετών. Δεν είναι κάτι περισσότερο, ούτε κάτι λιγότερο (...μπορεί κάτι χειρότερο from time to time, indeed...). Ότι δεν αποτελούσε πηγή ριζοσπαστικής, χιουμοριστικής σάτιρας, πέρα από τα στενά, στείρα κοινωνικά κλισέ του μέσου τηλε-θεατή, είναι μια διαπίστωση πρωτογενείς και εύκολη. Όσο η κοινωνία ανεχόταν και χώνευε αμάσητο τον κοινωνικό ρατσισμό, τα "αστειάκια" για τους ομοφυλόφιλους, τα στερεότυπα για τις "χοντρές συζύγους" και λοιπά τερατουργήματα της αμόρφωτης και α-κουλτουρης μάζας, τόσο και ο "κωμικός" (εδώ ζητώ τη συγχώρεση από την παγκόσμια ελίτ της κωμικής σάτιρας "διά την χρήσιν του όρου") έπλεε μαζί της μέσα στο βόθρο της εύπεπτης αποχαύνωσης. Ούτε κάτι καινούργιο είναι, ούτε και κάτι που θα εκλείψει ποτέ από την ελληνική κοινωνία. Επομένως, δεν θα έπρεπε να αποτελεί είδηση (τουλάχιστον υπό την έννοια του "νέου" ή του "ξαφνικού που πρέπει να γίνει γνωστό") ότι ο Σεφερλής συνεχίζει τις γνωστές, "υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικές αναζητήσεις του". Ωστόσο, θα είχε ενδιαφέρον, να χαρτογραφηθεί ο κοινωνικός καμβάς που απλώνεται στα πόδια του Σεφερλή σε κάθε παράσταση ή τηλε-παράστασή του. Δεν έτυχε να πάω ποτέ στο θέατρό του (ουδεμιά ειρωνεία σε αυτό του σημείο, θα μπορούσα να πάω καθαρά από περιέργεια), επομένως, έστω και απλοποιημένα, θα ήταν ωραίο να ξέραμε τους...τύπους των ανθρώπων που πληρώνουν και...γελάνε με τον αχταρμά της έμπνευσης του Σεφερλή.
Πολύ καλό άρθρο, κατά τα άλλα.
Gargarokrotida 18.7.2016 | 08:59
Εχω αναλάβει μια πρωτοβουλία να ενημερώνω τον κόσμο για τη σωστή χρήση του sic. Το χρησιμοποιείς οταν κανεις αναφορά σε άλλο κείμενο και μεταφέρεις αυτούσια μια λέξη με πιθανά λάθη νοηματικά ή ορθογραφικά όποτε χρησιμοποιείς το λατινικό πρόθεμα sic ωςτε να ενημερώσεις τους αναγνώστες οτι δεν πρόκειται για δικιά σου επιλογή. Αυτά τα λίγα
Bushido 17.7.2016 | 14:11
Πήγα και τον είδα και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Ήταν λίγα τα αστεία σημεία στα σκετσάκια, αλλά διαρκώς επαναλάμβανε τα ίδια και τα ίδια με επιθεωρήσεις προηγούμενων χρόνων. Το Δωδεκάθεο που έκανε χαλούσε όλη την προηγούμενη συμπαθητική αλλά κάπως ανέμπνευστη παράσταση. Στο Δωδεκάθεο αναπαρήγαγε όλα τα κλισέ που μπορούμε να φανταστούμε, δηλαδή ότι όταν εμείς κάναμε πολιτισμό, αυτοί ήταν σε σπηλιές, η θρησκεία πυλώνας του έθνους, τους Γερμανούς, το ΝΑΙ/ΌΧΙ, τα θρησκευτικά στα σχολεία, τα αρχαία ελληνικά και το χειρότερο μας έβγαλε την Κωνσταντοπούλου και τον Βαρουφάκη λέγοντας ότι μόλις σήκωσαν κεφάλι, πήραν δρόμο. Γενικότερα ήταν μια παράσταση κάτω του μετρίου.
Hysteria 17.7.2016 | 14:42
Καμία διαφωνία στα γραφόμενα. Δεν καταλαβαινω όμως γιατι όλοι οι κριτικοί τρέχουν αμέσως να θάψουν το Σεφερλή (που στο κατω κατω χρόνια τωρα ειναι ο ίδιος) και δεν άκουσα λέξη (περίεργη σιωπή) για την εξοργιστικά απαράδεκτη παράσταση του Κιμούλη "πλούτος". Τουλάχιστον απο το Σεφερλή ξερεις τι θα δεις. Απο οτι φαίνεται οι "έντεχνοι κουλτουριάρηδες" απολαμβάνουν ασυλιας
alexandrosss 17.7.2016 | 19:22
Νομίζω πως βρίσκεσαι σε σύγχυση. Γιατί και από Μπέζο, Φιλιππίδη, Κιμούλη ξέρεις τι να περιμένεις. Δεν ξέρω αν κάποιος θεωρεί κουλτούρα τους παραπάνω, αλλά όποιος το θεωρεί μάλλον δεν έχει γνώση του θέματος. Υπάρχουν εξαιρετικοί Έλληνες ηθοποιοί και εξαιρετικές παραστάσεις που ο κόσμος δεν γνωρίζει γιατί ακολουθεί πιστά τις διαφημίσεις. Δεν υπάρχει μόνο ο Πλούτος και ο Αγάπη μόνο σε αυτόν τον κόσμο. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα κάποια θεάματα που αξίζουν τον κόπο.
annibas 17.7.2016 | 21:45
Επίσης οι τρεις αυτοί ηθοποιοί-Κιμουλης Φιλιππίδης Μπεζος- παίζουν πλέον σαν να βαριούνται και να σου κάνουν χάρη και για τον Κιμουλη είναι θλιβερό γιατί τον είχα δει στο μακρινό παρελθόν σαν Μάκβεθ και ήταν πάρα πολύ καλός.
avatar
Ανώνυμος/η 3.8.2016 | 14:07
ο Κιμουλης ειναι πολυ καλος ηθοποιος αξιοπρεπης αλλα μεχρι 1 μετρο απο Αρχαιο δραμα. Και ο Μπεζος καλος για κωμωδια - οχι αρχαια . Τον φιλιππιδη τον θεωρω κατι βελυιωμενο του Σεφερλη.
avatar
Ανώνυμος/η 3.8.2016 | 14:03
Συμφωνω απολυτα. Αλλα για Κιμουλη δεν τολμαμε γιατι κανει τζιζζζ. Εκει συμπεριφερονται στο ευκολο. στον Αμβροσιο. ποσο Σεφερληδες καποιοι
annibas 17.7.2016 | 15:28
Έχει διαβάσει κανείς Αριστοφάνη που όπως λέτε στο πλαίσιο του δεν είναι ούτε σεξιστής ούτε ομοφοβικός.
Γιατί αυτά που ανεβαίνουν κάθε χρόνο είναι επιθεωρήσεις που της βάζουν σε μια πλοκή Αριστοφάνη.
Εκτός και αν ο Καλαβρύτων ήταν και δεσπότης π.Χ.
Εμένα μου αρκεί που ο Αριστοφάνης κοροϊδεύει τον Ευριπίδη και τον λέει και στο ίδιο πλαίσιο, μισογύνη.
Τον Ευριπίδη που έχει γράψει το:
"Τα μάτια τους σε κρίνουν πριν την ψυχή σου δουν"
ή στις Τρωάδες:
"να γράψετε στο μνημείο "το παιδί αυτό το σκότωσαν γιατί το φοβήθηκαν"
επίγραμμα ντροπής για τους Αργείους.

Τώρα εμένα το χιούμορ Σεφερλής που απευθύνετε σε παιδιά του σχολείου με ενοχλεί λιγότερο μια και δεν θα πάω να δω παράσταση του, από την Ορέστεια; του Χουβαρδά που είδα και κλαίω τα λεφτά και την ταλαιπωρία μου και όχι τον θάνατο του Αγαμέμνονα αλλά του Αισχύλου.
avatar
Ανώνυμος/η 17.7.2016 | 21:52
Τώρα εμένα το χιούμορ Σεφερλής που απευθύνετε σε παιδιά του σχολείου Πηγή: www.lifo.gr

Υποτιμάς την αισθητική των παιδιών.
annibas 18.7.2016 | 01:08
Μάλλον ζεις μακριά από σχολείο.
geopap 17.7.2016 | 16:51
Σεφερλής: Θλίψη μόνο (και πολιτιστική κατάντια).
123