H Αθήνα έχει ζωντάνια στον δρόμο όλη τη διάρκεια της μέρας, κίνηση οχημάτων, κινητικότητα ανθρώπων, πολλά μαγαζιά, όπως στο Ρίο.
Θέατρο

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη

Η βραζιλιάνικη ομάδα χορού πλαισιώνει την ανανεωμένη διανομή στην παράσταση του Νίκου Καραθάνου που επιστρέφει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.

Λίγες μέρες μετά την έναρξη των προβών οι Douglas Froog Alves De Paula, Tuany Nascimento, Vn Dançarino Brabo, André Oliveira Db, Marlon Brando De Oliveira Santos μιλούν για τη δική τους Αθήνα, την πόλη που άρχισαν να ανακαλύπτουν και να ερωτεύονται.

 

— Μπορείς να μας περιγράψεις την Αθήνα με 5 λέξεις;

Douglas: Θορυβώδης, όμορφη, ήσυχη, κρύα αλλά και ζεστή την ίδια στιγμή.

 

Marlon: Απίθανη, διαφορετική, όμορφη, διασκεδαστική, είναι μια πρόκληση.

 

Vinicious: Όμορφη, ενδιαφέρουσα, ήρεμη, θορυβώδης, πανέμορφη.

 

André: Ηρεμία, διασκέδαση, πρόκληση, Ακρόπολη, θέατρο.

 

André Oliveira Db © Χρήστος Σαρρής


— Μοιάζει η Αθήνα με το Ρίο;

Tuany: Μοιάζει. Οι άνθρωποι είναι ζωηροί. Έχει ζωντάνια στον δρόμο όλη τη διάρκεια της μέρας, κίνηση οχημάτων, κινητικότητα ανθρώπων, πολλά μαγαζιά, όπως στο Ρίο.

 

Douglas: Πολύ. Μου αρέσει να βγαίνω τα βράδια και εδώ παρατήρησα ότι οι άνθρωποι βγαίνουν, πάνε στα μπαρ και το βρήκα αυτό πολύ ωραίο. Μοιάζει πολύ με το Ρίο.

 

Marlon: Λίγο. Κάποιοι δρόμοι είναι αρκετά στενοί και μικροί, κάποια σημεία θυμίζουν τις φαβέλες του Ρίο.

 

André: Έτσι και έτσι. Έχουν τις διαφορές τους. Υπάρχουν μέρη που μοιάζουν και μέρη που δεν μοιάζουν, αλλά δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σαν ομοιότητα. Είναι πραγματικά πολύ διαφορετικές.

 

Vinicious: Στον θόρυβο, στον χαμό που επικρατεί. Και οι άνθρωποι μοιάζουν, γιατί και εδώ έχει και μαύρους και λευκούς. Οι άνθρωποι είναι ευγενικοί, αλλά επίσης είναι και θυμωμένοι, όπως και στο Ρίο. Νομίζω αυτά.


— Ποιος είναι ο ήχος της Αθήνας για σένα;

Marlon: Ήσυχος και ταυτόχρονα θορυβώδης, οι άνθρωποι μιλούν πιο δυνατά και άλλες στιγμές οι άνθρωποι μιλούν λίγο.

 

Douglas Froog Alves De Paula © Χρήστος Σαρρής


— Τι είχες ακούσει για την Αθήνα πριν έρθεις;

Tuany: Μόνο τις ιστορίες της μυθολογίας, για τον Δία, τους Θεούς.


— Ποια είναι η πρώτη εικόνα της Αθήνας που σου έκανε εντύπωση;

Tuany: Η Ακρόπολη, για μένα σίγουρα είναι η Ακρόπολη.

Douglas: Ο αριθμός των αυτοκινήτων που υπάρχουν στον δρόμο. Είναι τεράστιος ο αριθμός των αυτοκινήτων. Οι δρόμοι έχουν πολλή κίνηση.


— Πώς φανταζόσουν την Αθήνα πριν έρθεις;

Vinicious: Με ρατσισμό, αλλά δεν είναι.

 

Vn Dançarino Brabo © Χρήστος Σαρρής

 

Tuany Nascimento. © Χρήστος Σαρρής

 

Marlon Brando De Oliveira Santos © Χρήστος Σαρρής

 

Info

Οι «Όρνιθες» ενώνουν τη βραζιλιάνικη ομάδα χορού Passinho Carioca με τους Νίκο Καραθάνο και Χρήστο Λούλη, οι οποίοι περιστοιχίζονται πλέον από τους Αμαλία Μουτούση, Στεφανία Γουλιώτη, Θανάση Αλευρά, Κλέλια Ρένεση και Μάρθα Φριντζήλα, καθώς και δώδεκα ακόμη ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές από την Ελλάδα.

Παραστάσεις στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση (29 & 30/12) και στο διεθνές φεστιβάλ της Λατινικής Αμερικής στο Σαντιάγκο της Χιλής, Santiago a Mil (17-20/1/2020), κατόπιν επίσημης πρόσκλησης.

Θέατρο

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακούστε την Κατίνα Παξινού να διαβάζει ολόκληρη τη «Φόνισσα» του Παπαδιαμάντη (266 λεπτά)

Θέατρο Ακούστε την Κατίνα Παξινού να διαβάζει ολόκληρη τη «Φόνισσα» του Παπαδιαμάντη (266 λεπτά)

20.3.2020
Το θέατρο στο ίντερνετ: Η Μαντάμ Σουσού του Δημήτρη Ψαθά

Θέατρο Το θέατρο στο ίντερνετ: Η Μαντάμ Σουσού του Δημήτρη Ψαθά

18.3.2020
Ο Ανέστης Αζάς και η Λένα Κιτσοπούλου κάνουν φύλλο και φτερό το ελληνικό καλοκαίρι

Θέατρο Ο Ανέστης Αζάς και η Λένα Κιτσοπούλου κάνουν φύλλο και φτερό το ελληνικό καλοκαίρι

12.3.2020
Οι Αθώοι, Εγώ και η άγνωστη στην άκρη του επαρχιακού δρόμου

Θέατρο Οι Αθώοι, Εγώ και η άγνωστη στην άκρη του επαρχιακού δρόμου

11.3.2020
Κέλυφος δίχως ψυχή: Κριτική για τον «Μακμπέθ» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη

Θέατρο Κέλυφος δίχως ψυχή: Κριτική για τον «Μακμπέθ» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη

6.3.2020
16 παραστάσεις για όλα τα γούστα

Θέατρο 16 παραστάσεις για όλα τα γούστα

4.3.2020
Ανδρέας Κεντζός: O «Βασιλιάς Αλέξανδρος» είναι μια ιστορία μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, άνοιας και παράνοιας

Θέατρο Ανδρέας Κεντζός: O «Βασιλιάς Αλέξανδρος» είναι μια ιστορία μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, άνοιας και παράνοιας

4.3.2020
Δραματουργία και σκηνοθεσία. Του Δημήτρη Δημητριάδη

Θέατρο Δραματουργία και σκηνοθεσία. Του Δημήτρη Δημητριάδη

3.3.2020
«Το Σύστημα του Πόντζι»: Τέσσερις νέοι ηθοποιοί μιλούν για το χρήμα, την απληστία και το θέατρο

Θέατρο «Το Σύστημα του Πόντζι»: Τέσσερις νέοι ηθοποιοί μιλούν για το χρήμα, την απληστία και το θέατρο

3.3.2020
16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα

Θέατρο 16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα

2.3.2020