Αναφορά σχολίου
Συμφωνούμε λοιπόν το ότι υπάρχει πρόβλημα σεξισμού - μεγάλο μάλιστα. Ιδίως στην ελληνική κοινωνία.

Συμφωνούμε ( ; ) ότι κάτι πρέπει να κάνουμε για να εξαλειφθεί αυτό το πρόβλημα.

Το ερώτημα είναι τι θα κάνουμε και πως.
Οι λύσεις είναι σίγουρα δύσκολες και πολύπλοκες, σε ένα τόσο σύνθετο πρόβλημα.

Δεν έχω - λόγω του φύλου μου - ούτε την αρμοδιότητα, ούτε το δικαίωμα ούτε τις ικανότητες να δώσω πιθανές λύσεις. Περιμένω να τις δώσετε εσείς.

Περιμένω μάλιστα με αδημονία και ανυπομονησία γιατί θέλω πραγματικά να αλλάξει η κατάσταση υπερ των γυναικών (έχω πολλούς λόγους γι' αυτό, αλλά δεν θέλω να τους αναπτύξω εδώ).

Το αν θα κάνετε επανάσταση, εξέγερση, το αν θα βάλετε τις φωνές, το αν θα φύγετε κλπ κλπ κλπ θα το αποφασίσετε εσείς και μόνο εσείς. Αλλά _κάτι_ πρέπει να κάνετε επί τέλους.

Η αδημονία / ανυπομονησία μου μετατρέπεται σε απελπισία όταν βλέπω ότι δεν θέλετε να κάνετε ΤΙΠΟΤΑ.

Ολίγος μαϊντανός σε προσωπικές συζητήσεις, μπόλικη κλαψομ....ίαση στα σόσιαλ μήδια (κλαψ λυγμ είμαστε αδικημένες) και μετά ΤΙΠΟΤΑ. Από δράση, μηδέν.

Και όχι μόνο δεν θέλετε να κάνετε τίποτα, αλλά πέφτετε πανεύκολα θύματα σε κάθε κατευθυνόμενη προσπάθεια αποπροσανατολισμού.
Η μόδα είναι κάργα αποπροσανατολισμός, το metoo επίσης. Υπάρχουν κι άλλα, πολλά.

Είμαι ο τελευταίος που θα κρίνει το τι (δεν) φοράτε. Πόσο μάλλον να επιβάλλει οτιδήποτε. Αλλά όταν βλέπω ότι τον περισσότερο χρόνο σας τον ξοδεύετε με το ερώτημα του τι σχήμα θα έχει το βρακί σας (τρίγωνο; κορδόνι; με δαντέλες; ) και τι χρώμα θα έχει το κραγιόν σας, με πιάνει μαύρη απελπισία. [*]

Πότε θα ασχοληθείτε με την ισότητα και τα δικαιώματα σας κορίτσια; Πριν αποφασίσετε ποιό χρώμα τσάντας ταιριάζει στις καινούργιες σας γόβες ή μετά;

[*] Θα με ρωτήσεις ίσως, πως μπορεί να ξέρει ένας αρσενικός πόσο χρόνο ξοδεύετε για το κάθε τι.
Θα σου απαντήσω με τον πίνακα περιεχομένων (και την λίστα σχολίων) της αγαπημένης μας lifo.
Και όλων των άλλων εντύπων, TV, ράδιο, γουατέβερ.

Δες πόσα άρθρα δημοσίευσε η lifo (η οποιοσδήποτε άλλο ΜΜΕ) σχετικά με την μόδα, την εμφάνιση σας, το νυφικό σας, την κουζίνα σας, τον αντρούλη σας.

Και μετά κάνε μια σύγκριση με τον αριθμό των άρθρων που αφορούν τα δικαιώματα σας ΜΑΖΙ με προτεινόμενες λύσεις (γιατί να να κλαψουρίζεις ότι σε αδικούν χωρίς να προτείνεις λύσεις, είναι 100% άχρηστο και δεν μετράει).

Τα ΜΜΕ ξέρουν το κοινό τους. Ο αριθμός των άρθρων για κάθε θέμα είναι ένας πολύ καλός δείκτης για να μάθουμε με τι ασχολείται το αναγνωστικό κοινό.
Κρίνοντας από τα άρθρα στα ΜΜΕ, οι γυναίκες ασχολούνται με κάθε χαζομάρα που μπορείς να φανταστείς, εκτός από τα δικαιώματα τους.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ