ΚΡΙΤΙΚΗ

Το Τρίτο Έγκλημα

The Third Murder

Το Τρίτο Έγκλημα
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Μυστηρίου
ΕΤΟΣ: 2017
ΧΩΡΑ: Ιαπωνία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 124
ΧΡΩΜΑ: ΕΓΧΡ.
Σκηνοθεσία: Χιροκάζου Κόρε-Έντα
Πρωταγωνιστούν: Φουκουγιάμα Μασαχάρου, Γιακούσο Κότζι
Ένας δικηγόρος αναλαμβάνει την υπεράσπιση ενός κατηγορούμενου για φόνο και κλοπή, ο οποίος είχε εκτίσει ποινή φυλάκισης και για έναν άλλο φόνο πριν από τριάντα χρόνια. Οι πιθανότητες να κερδίσει την υπόθεση είναι μικρές, αφού ο πελάτης του ομολογεί ελεύθερα την ενοχή του, αλλά σταδιακά αμφιβάλλει για το αν εκείνος είναι ο πραγματικός δολοφόνος.
ΚΡΙΤΙΚΗ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
18.10.2018

Ένας φόνος που φαίνεται σίγουρος αποδεικνύεται πρόκληση για τον παραδοσιακά σίγουρο δικηγόρο που αναλαμβάνει την υπεράσπιση ενός άνδρα που ομολόγησε κλοπή και δολοφονία. Η καταδίκη του είναι δεδομένη, και μάλιστα θα είναι η δεύτερη, αφού έχει εκτίσει ήδη παλιότερα ποινή για φόνο.

 

Το τρίτο έγκλημα του τίτλου προκύπτει από μια σοβαρή ανατροπή: αν αρνηθεί το έγκλημα, τότε θα του αποδοθεί η θανατική ποινή. Η σχέση του κατηγορουμένου με τον «υπερασπιστή» του αναπτύσσεται σε ένα δικαστικό δράμα πολλών αποχρώσεων που ξεφεύγει από το γνώριμο ύφος του Χιροκάζου Κορέεντα και συγγενεύει περισσότερο με τη θεματική του Ακίρα Κουροσάβα, ο οποίος έχει πραγματευτεί ντοστογιεφσκικά δράματα σε κάποιες από τις δυτικότροπες ταινίες του.

 

Η αισθητική του Ιάπωνα σκηνοθέτη είναι υψηλή, ο ρυθμός του αργός, και το Τρίτο Έγκλημα, που συμμετείχε στο 74ο Φεστιβάλ Βενετίας και σάρωσε στα βραβεία της ιαπωνικής Ακαδημίας, γοητεύει με την εσωτερική ανησυχία του, αν και αποφεύγει τους κραδασμούς του σασπένς

ΣΗΜΕΡΑ 9.4.2020

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CULTURE ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ