ΚΡΙΤΙΚΗ

Gemini Man

Gemini Man
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Περιπέτεια
ΕΤΟΣ: 2019
ΧΩΡΑ: ΗΠΑ/Κίνα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 117
ΧΡΩΜΑ: ΕΓΧΡ.
Σκηνοθεσία: Ανγκ Λι
Πρωταγωνιστούν: Γουίλ Σμιθ, Μαίρη Ελίζαμπεθ Γουίνστεντ, Κλάιβ Όουεν
Ένας πενηντάχρονος συνταξιούχος δολοφόνος καταδιώκεται από τον εξίσου θανάσιμο εικοσιτετράχρονο κλώνο του.
ΚΡΙΤΙΚΗ: ΤΑΣΟΣ ΜΕΛΕΜΕΝΙΔΗΣ
10.10.2019

Στον Ανγκ Λι δεν είναι καθόλου άγνωστοι οι χαρακτήρες και η ψυχολογία τους, οι διάλογοι και ο στοχασμός ακόμη ‒ είναι ο άνθρωπος που υπέγραψε το Λογική και Ευαισθησία και το Brokeback Mountain.

 

Επειδή η τεχνική δείχνει πλέον να τον απασχολεί ευρέως, ο βραβευμένος με Όσκαρ για τη Ζωή του Πι στο Gemini Man ποντάρει πολύ στα αντιγηραντικά εφέ που οδηγούν την corps a corps μονομαχία του άσου σκοπευτή και δολοφόνου Χένρι Μπρόγκαν με τον 25χρονο κλώνο του. Ο 50χρονος θέλει (και δεν τον αφήνουν) να αποσυρθεί, αλλά το αφεντικό και πονηρός μπαμπάκας του ανίδεου νεαρού Κλέι, ο Κλέιτον Βέρις (Κλάιβ Όουεν), έχει δασκαλέψει τον τζούνιορ να εξουδετερώσει τη γηραιότερη εκδοχή, παραποιώντας στοιχεία.

 

Η πραγματική σύγκρουση της ταινίας και του Λι είναι ανάμεσα στο καινό και στο κοινό: το επεξεργασμένο πρόσωπο του Σμιθ λειτουργεί όσο περνάει η ώρα, αλλά η μπαναλιτέ της υπόθεσης κυριαρχεί και το κήρυγμα περί συνείδησης και ηθικών διλημμάτων μένει σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο και δεν διαποτίζει καθόλου δημιουργικά μια περιπέτεια που δεν διαθέτει καν το λούστρο και την ένταση που χαρακτηρίζουν τους κινηματογραφικούς λεονταρισμούς του παραγωγού Τζέρι Μπρουκχάιμερ.

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CULTURE ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ