Αγαπητή Α, μπα;

Στο σημερινό «Α μπα»: υπουργείο εξωτερικών

Επίσης: όλα σωστά είναι

__________________
1.


Κάπου έγραψες ότι για να κάνεις σωστή επιλογή συντρόφου, πρέπει να έχεις αυτογνωσία. Νιώθω ότι τη διαθέτω κι έχω δουλέψει πολύ με τον εαυτό μου, ιδίως τα τελευταία χρόνια. Και συνεχίζω να "δουλεύω" και να τον βελτιώνω. Ξέρω τι θέλω από άποψη συντρόφου (απλά, λογικά πράγματα), αλλά δεν μου έχει παρουσιαστεί ακόμη η ευκαιρία να τον βρω. Είμαι 33, δε βιάζομαι, δεν αγχώνομαι ούτε για γάμους και παιδιά. Το μόνο που θέλω είναι να βρω τον σωστό για εμένα σύντροφο και όλα τα υπόλοιπα να κυλήσουν ομαλά, όποτε και αν. Το θέμα μου είναι πώς και πού να τον βρω μέσα στην καθημερινότητά μου; Το πρόγραμμά μου είναι: σπίτι-δουλειά-χόμπυ (χορός, γυμναστήριο, εκμάθηση γλωσσών, σεμινάρια, συνέδρια, καφέδες και βόλτες με φίλες). Η ζωή μου κυλάει με αυτές τις δραστηριότητες, που με κάνουν χαρούμενη και που μου έχουν ανοίξει νέο κύκλο γνωριμιών (καινούριες φίλες). Ωστόσο, παρόλο που περνάω καλά, δεν έχει έρθει ακόμη στη ζωή μου ο κατάλληλος σύντροφος και νιώθω μέσα μου ότι λείπει ένα κομμάτι. Έχεις να μου δώσεις κάποια συμβουλή; Σ' ευχαριστώ! Και να είσαι καλά!
- μια φίλη της στήλης


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Η συμβουλή που έχω να δώσω είναι να συνεχίσεις να κάνεις ακριβώς αυτό που κάνεις. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο. Μην ανησυχείς. Κι εγώ, κουμπάρα.

 

 

__________________
2.


Αγαπητή α μπα,

σου είχα ξαναστείλει αλλά δεν πήρα απάντηση, ελπίζω να είμαι πιο τυχερή τώρα. Όταν κάποιος ασχολείται εμμονικά με σένα, και όχι πάντα με την καλή έννοια, τι μπορεί να θέλει? Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αποτελεί δικό του πρόβλημα και τρόπο να κρύψει κάποιο κόμπλεξ του. Κι απ την άλλη, αν εσύ συνεχίζεις να απαντάς ή να το παίζεις υπεράνω, μήπως τελικά του δίνεις τροφή? Μήπως η κατάλληλη αντίδραση είναι ένα χαστούκι και διαγραφή απ την καθημερινότητά σου? Γιατί αυτή η μανία λες?
-Ξανθιά


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Βρε Ξανθιά, μπορώ να φανταστώ γιατί δεν σου απάντησα. Δεν μας λες τίποτα, και θέλεις να μαντέψουμε. Ποιος είναι αυτός ο κάποιος; Τι παρελθόν έχετε; Τι παρόν; Με ποιον τρόπο συνδέεστε; Τι εννοείς «εμμονικά;» Η γκάμα είναι μεγάλη, και δεν ξέρω με ποιον τρόπο χρησιμοποιείς εσύ προσωπικά αυτή τη λέξη. Να πάρουμε τηλέφωνο την αστυνομία, ή μιλάς για κουτσομπολιό; Υπάρχει θέμα συκοφαντίας; Κινδυνεύει η δουλειά σου, η υπόληψή σου από την ασχολία αυτού του ανθρώπου;


Μην στέλνετε ερωτήσεις- τηλεγραφήματα ρε παιδιά. Θέλετε να κάνουμε όλοι τις προβολές μας στα λίγα που λέτε;


 

__________________
3.


Έχω μια θεία που ήταν πάντα η αγαπημένη μου. Ήταν η λίγο τρελούλα, αυτή που θα της έλεγες πάντα τα μυστικά σου και θα σου έπαιρνε λουκουμά όταν δεν ήταν εκεί η μαμά για να το απαγορέψει. Πλέον μεγάλωσα (εγώ 28), μεγάλωσε και αυτή (αυτή 50) και έχει εδώ και κανα δυο χρόνια facebook. Το θέμα είναι ότι εκεί ανεβάζει όλο και περισσότερο, ρατσιστικά posts (αναδημοσιεύσεις άλλων σελίδων), σεξιστικά posts (τύπου ανέκδοτα με θύμα του αστείου τη γυναίκα) και ολημερίς και ολονυκτίς τέρμα θεολογικά-χριστιανικά posts. Ειδικά τα ρατσιστικά και τα σεξιστικά με ενοχλούνε πάρα πολύ αλλά δεν έχω την όρεξη να διαπληκτιστώ μαζί της, είτε κάτω από τη δημοσίευση ούτε πρόσωπο με πρόσωπο. Με κάθε άλλο άτομο στο facebook μου που είχε αντίστοιχη συμπεριφορά, απλά το διέγραφα. Με αυτή τη θεία μου ντρέπομαι να κάνω το ίδιο όμως. Δυστυχώς πιστεύω ότι τα πιστεύει όλα αυτά που ανεβάζει και στεναχωριέμαι και ντρέπομαι. Έχεις μήπως κάποια συμβουλή για το πως θα μπορούσα να το διαχειριστώ; Ευχαριστώ όπως και να έχει, φιλιά!
- Ανιψιά

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Φυσικά και τα πιστεύει. Το «τρελούλα» μπορεί να βγει με διάφορους τρόπους, προς δεξιά αριστερά ή εκτός των ορίων, η θεία διάλεξε έναν σχετικά μέινστριμ. Κάνε unfollow για να μη τα βλέπεις. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

 

 

__________________
4.

 

Γιατι είμαι τόσο ασταθής στην προσωπική μου ζωή παρά το ότι είμαι 62. Αδιόρθωτος.
-Δημήτρης


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Αν μας έλεγες και τι εννοείς με το «ασταθής» ίσως είχαμε μια χρήσιμη απάντηση. Κάτι μου λέει ότι με το αδιόρθωτος εννοείς ότι εξαπατάς και κοροϊδεύεις για να πετύχεις αυτό που σε βολεύει, και το σκεπάζεις με τη λέξη «ασταθής». Αν έπεσα μέσα, είσαι αδιόρθωτος επειδή δεν είχες σοβαρές συνέπειες από τη συμπεριφορά σου – ποιος ξέρει γιατί, εσύ ίσως ξέρεις – και γι'αυτό δεν είχες κίνητρο να την αλλάξεις. Αν έπεσα έξω και εννοείς ότι θα ήθελες μια μακροχρόνια, ισότιμη σχέση, και δεν τα έχεις καταφέρει παρόλο τις ειλικρινείς σου προσπάθειες όλα αυτά τα χρόνια, θα εκπλαγώ ιδιαιτέρως.

 

 

__________________
5.


Και τελικά ισχυει αυτό που λενε οτι αν εχεις δωσει πολλα πράγματα σε κάποιον όταν χωρίσεις δεν μπορείς σε συντομο διαστημα να δώσεις πράγματα σε κάποιον άλλο ή είναι ένας τρόπος να μας πουν ότι δεν μας γουστάρουν και τόσο γι'αυτό μη περιμένεις πολλά πολλά ( πιστεύω το 2ο)
-Πιτσα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Ναι, αλλά επίσης και κυρίως ότι δεν έχουν ξεπεράσει τον προηγούμενο, και αυτό είναι ακόμη χειρότερο, γιατί δεν υπάρχει ελπίδα ακόμη και αν υπάρχει κάποιο ταίριασμα.


 

__________________
6.

 

Αμπα μου γεια σου,
Νομιζω πως ο συντροφος μου τρεφει συναισθηματα για καποια πρωην του.
Ανεβασει καποιες φορες τραγουδια αναλογου περιεχομενου στο προφιλ του στο φεισμπουκ και τις περισσοτερες φορες ειναι ξεκαθαρο οτι αναφερεται στο παρελθον. In real life δεν εχω καταλαβεί κατι τετοιο ομως.. και πως να το καταλαβω θα μου πεις?
Η ερωτηση μου ειναι το πως πρεπει να αντιδρασω κατα τη γνωμη σου?
Να του πω κατι? Να κανω θεμα κατι που βλεπω στο φεισμπουκ?
-Μπερδεμενη

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Το φέισμπουκ είναι κάτι πολύ χειροπιαστό που επηρεάζει εκλογικά αποτελέσματα, οπότε ελπίζω να μην το υποτιμάς ως κάτι αόριστο ή άυλο. Έχει σημασία τι κάνει εκεί όπως έχει σημασία τι κάνει οπουδήποτε αλλού.


Υπάρχει κόσμος που κάνει αμένσιοτα αράδα γιατί ελπίζει να τσιμπήσει κάποιος, ακόμα και κάποιος που δεν είχε υπολογίσει. Υπάρχει κόσμος που ανεβάζει αισθαντικά τραγούδια γιατί ελπίζει σε λάικ και στο βάθος του μυαλού του, σε κανένα τυχερό. Υπάρχει κόσμος που αφήνει διφορούμενα σχόλια ελπίζοντας ότι θα ανάψουν τα αίματα στα σχόλια. Το κοινό που έχουν όλοι αυτοί μεταξύ τους είναι ότι θέλουν να τραβήξουν την προσοχή.


Τι πιστεύεις ότι κάνει; Αναφέρεται στην πρώην, ή προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή οποιουδήποτε; Ή και τα δύο;


Πιστεύω ότι είναι σχεδόν αδύνατο να μην έχει ξεπεράσει κάποιος κάποιον και να καταφέρνει να μην αναφέρεται ποτέ σε αυτόν σε τρίτους. Συνήθως το αντίθετο γίνεται, το αντικείμενο του πόθου εμφανίζεται στη συζήτηση με πολύ παράξενες αφορμές. Αν δεν σου μιλάει ποτέ γι'αυτή, δε νομίζω ότι είναι αυτός ο λόγος που του αρέσει τόσο το careless whisper. Αν την αναφέρει με αθώες αφορμές όπως μια γεύση, μια μυρωδιά, ένα ανέκδοτο, τότε είναι άσχημα τα πράγματα.


 

_________________
7.

 

Μεταξύ των φίλων μου βρίσκονται και κάποιοι που έχουν μεταξύ τους ερωτική σχέση. Την προηγούμενη χρονιά, έτυχε δύο πολύ καλές μου φίλες (που σχετιζόταν αντίστοιχα με δύο καλούς μου φίλους) να μου πουν ότι με το σύντροφό τους συζητούσαν ποιος από τους δυο τους, έχει καλύτερη σχέση μαζί μου. Η Α μου το ανέφερε χαριτολογώντας μιας κι έτσι το ανέφεραν και μεταξύ τους. Η Β μου το ανέφερε νιώθοντας τύψεις και ντροπή λέγοντάς μου ότι το συζητούσαν για ώρα, με αρκετή ένταση και στα σοβαρά έχοντας κάνει αντίστοιχες συζητήσεις και για άλλους κοινούς του‚ φίλους. Μου είπε μάλιστα ότι είχε δει και σχετικό όνειρο. Όταν μου το είπαν ένιωσα αμηχανία κι αιφνιδιάστηκα χωρίς όμως να μπορώ να το κάνω πιο συγκεκριμένο κι άρα δεν είπα τίποτα. Οι άντρες των ζευγαριών δε μου έχουν αναφέρει κάτι σχετικό. Γνωρίζουν και οι τέσσερις πολύ καλά ότι εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις προσπαθώ κατά το δυνατόν να έχω ανεξάρτητη σχέση με τον κάθε φίλο μου. Θεωρείς ότι τα παραπάνω περιστατικά είναι κάποιο καμπανάκι για τις σχέσεις που δημιουργώ;

Και μια 2η ερώτηση! Συχνά αναφέρεις ότι όταν κάποιος έχει ζήτημα με τον πεθερό/ά του/της, τότε κατά πάσα πιθανότητα έχει ζήτημα με τον/ην σύντροφό του/της. Αν έχω καταλάβει καλά θεωρείς ότι το καλύτερο είναι το ζευγάρι να είναι ομάδα και να αντιμετωπίσει ενιαία, με κοινή στάση το γονιό. Αυτό που δεν πολυπιάνω είναι το εξής: γιατί δεν είναι εξίσου καλό τόσο για τη σχέση με το γονιό όσο και για τη σχέση του ζευγαριού, ο κάθε ένας του ζευγαριού να ορίσει μια διαφορετική σχέση με το γονιό;
Η ερώτηση είναι θεωρητική, δεν είμαι καν παντρεμένη, αυτό που περισσότερο προσπαθώ να καταλάβω είναι την έννοια της ομάδας και της αυτόνομης προσωπικότητας στις περιπτώσεις συμβίωσης.

*και μόλις τώρα σκέφτομαι, μήπως τελικά οι δύο ερωτήσεις δεν είναι και τόσο δύο; 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Δεν είναι!


Νομίζω ότι αυτό που είναι κοινό είναι η απορία σου, ή η δυσκολία σου, να εννοήσεις το ζευγάρι ως ομάδα με κοινό υπουργείο εξωτερικών. Προτιμάς να το βλέπεις ως ένωση δύο διαφορετικών προσωπικοτήτων. Αυτό που λες είναι και σωστό, και λάθος. Ισχύει όταν πρόκειται για φίλους. Όταν όμως μιλάμε για μια σχέση που έχει από πάνω της ένα συμβόλαιο, όπως είναι ο γάμος, υπάρχει ένωση υποχρεωτική για πολλά θέματα, και ένα από αυτά, και πολύ βασικό, είναι το οικονομικό. Τα οικονομικά του ενός επηρεάζουν τον άλλον με άμεσο, βίαιο τρόπο. Επειδή στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη αλληλεξάρτηση οικονομική – ή πρακτική, που είναι επίσης τελικά οικονομική – μεταξύ των γενεών, τότε είναι απολύτως απαραίτητο για την ψυχική υγεία των μελών του ζευγαριού να λειτουργούν ως κρατίδιο με εσωτερικούς κανόνες και κοινή εξωτερική πολιτική.


Αν πχ δεν υπάρχουν λεφτά για παιδικό σταθμό και το παιδί περνάει τα πρωινά του στη γιαγιά, είναι απολύτως αναγκαίο να υπάρχει μεταξύ του ζευγαριού κοινή πολιτική σχετικά με μύρια θέματα, όπως αν επιτρέπονται σοκολάτες για επιβράβευση. Αν η γιαγιά το θεωρεί σωστό, και το ζευγάρι λάθος, το ζευγάρι έχει πιθανότητες να εφαρμόσει τους κανόνες του. Αν η γιαγιά το θεωρεί σωστό, και ο γιος δεν ξέρει τι θέλει, αλλά προτιμάει να μην τσακώνεται με τη μαμά γιατί έτσι έχει μάθει, το ζευγάρι έχει πρόβλημα εξαιτίας της αδυναμίας του γιου να φέρει αντίσταση, και όχι εξαιτίας της γιαγιάς.


Δεν ξέρω αν μπορώ να το πω πιο αναλυτικά.

 

 

37 Σχόλια
12
BabyDoll 3.4.2018 | 10:28
#1 Αγαπητή φίλη της στήλης αυτό που πρέπει να κάνεις είναι υπομονή. Πέραν του γνωθι σαυτόν και της δημιουργίας των κατάλληλων περιστάσεων οι σχέσεις είναι και ζήτημα τύχης. Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις, το να κάνεις φιλίες και να γνωρίζεις κόσμος εκτός απ το να περνάς καλά πιθανόν να σε βοηθήσει να γνωρίσεις και κάποιον. Νομίζω στους περισσότερους έχει τύχει να γνωρίσουμε κάποιον ερωτικό σύντροφο μέσω κοινής παρέας ή γνωστών.
BabyDoll 3.4.2018 | 10:36
#5 Η μέχρι τώρα εμπειρία μου μου έχει δείξει οτι οταν πραγματικά θες να είσαι με κάποιον δεν σε εμποδίζουν ούτε πρώην, ούτε άσχημες εμπειρίες ούτε τίποτα. Αντίθετα όταν θέλουμε να βρούμε κάποιο εμπόδιο για να μην είμαστε με κάποιον αποκτούμε όλοι πρώην που μας σημάδεψαν/κεράτωσαν/υποτίμησαν, άσχημες εμπειρίες που δεν μας αφήνουν να προχωρήσουμε και να τα δώσουμε όλα και κατάλοιπα. Το ίδιο συμβαίνει οταν είμαστε κολλημένοι με τον πρώην και απλά ψάχνουμε κάποιον που ίσως μας βοηθήσει ως δια μαγείας να τον ξεπεράσουμε. Ο έρωτας περνά με έρωτα πολλές φορές όμως ο πρώην πρέπει να έχει τελειώσει μέσα μας.
τσουμπλέκια 3.4.2018 | 10:49
#4 Δημήτρη, άμα καμαρώνεις τόοοοσο για τον τρόπο ζωής σου, αυτός δεν πρόκειται να αλλάξει από μόνος του απλά επειδή πέρασαν τα χρόνια. Θέλει και λίγη δουλίτσα.
Where the wild roses grow 3.4.2018 | 10:54
Mood of the day: Πυθία (για #2, #4, και λίγο την #5).
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 3.4.2018 | 10:56
Αγαπητο 3 μετα απο μια ηλικεια και περα ισχυει η τακτικη αγαπα τον πλησιον σου με τα ελλατώματα του, στα 50 δεν υπάρχει η παραμικρη πιθανοτητα να αλλαξει μυαλα, εχει αγκυρωβολήσει, περιορίσου στις τρελιτσες της και απεφυγε τα περι ιδεων, αν προσπαθησεις να την "διδαξεις" θα τσακωνεστε.
avatar
Ανώνυμος/η 3.4.2018 | 14:39
Ποκοπίκο, μιλώντας ως εκπρόσωπος των 50+, δηλώνω ότι δεν είμαστε όλοι το ίδιο μπετόν αρμέ. Ξεκολλάμε ενίοτε (όχι όλοι) και αναιρούμε στερεότυπα όταν πρόκειται για αδικία, ανισότητα και ανθρώπινα δικαιώματα.

Στην περίπτωση αυτή όμως υπάρχει εμμονή με τη θρησκεία, εκτός από το ρατσισμό και το σεξισμό. Ανεβάζει ολημερίς και ολονυκτίς τέρμα θεολογικά-χριστιανικά posts (sic). Οπότε μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα για τη "θεία", να ανοίξει τους ορίζοντές της και να σκεφτεί λίγο διαφορετικά. Υποθέτω γι'αυτό και η Λένα δεν προτρέπει την ανιψιά να προσπαθήσει, με συζήτηση και επιχειρήματα, να την βοηθήσει αναθεωρήσει απόψεις, παρά μόνο προτείνει να της κάνει unfollow.

Και δύσκολα αγαπάς πια ένα τέτοιο άνθρωπο, ακόμα κι αν κάποτε σου έπαιρνε λουκουμά.
βλαχάκι (το) 4.4.2018 | 07:39
Πράγματι, θα είχα δει κάτι τέτοιο: http://www.efsyn.gr/arthro/katadiki-gia-ti-skordeli-gia-mahairoma-afganoy και δεν φαίνεται να συγκράτησα το "με αναστολή", σημαντική "detail"


avatar
Ανώνυμος/η 4.4.2018 | 18:45
βλαχάκι, αυτό που έχω καταλάβει, γιατί δεν έχω σπουδάσει σχετικά, είναι ότι όταν λένε φυλάκιση, εννοούν με αναστολή ή εξαγοράσιμη. Οταν πρόκειται να μπουν στη φυλακή λένε *κάθειρξη* και υπάρχει και η *κράτηση* που είναι για διάστημα μέχρι ενός μήνα. Αυτά γνωρίζω, χονδρικά, μπορεί να λέω και σαχλαμάρες.

Να σου ευχηθώ να περάσεις καλά στις αργίες και στον ελεύθερο χρόνο σου. Αν πας ταξίδι, να είναι τέλειο :)
βλαχάκι (το) 4.4.2018 | 22:23
Απ' ότι αντιλαμβάνομαι κάθειρξη είναι η ποινή στέρησης ελευθερίας άνω των πέντε ετών (και διακρίνεται στην προσωρινή και for life), ενώ φυλάκιση είναι μέχρι τα πέντε έτη. Αναστολή δίνεται, όντως, μέχρι τα 5 χρόνια, αλλά πρέπει να το κρίνει το δικαστήριο αφενός και να υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις αφετέρου (π.χ. μη προηγούμενη καταδίκη άνω του ενός έτους).

Ευχαριστό αγαπητό ολδ δογκ
Γιου του :-)
Ας μην ξεχνιώμαστε:
https://youtu.be/XnXTi0wzfyQ
avatar
Ανώνυμος/η 5.4.2018 | 09:00
♥ ♥ ♥
https://www.youtube.com/watch?v=_3cu8sDa90Y
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 3.4.2018 | 15:10
Μπετον αρμε είσαι και εσυ.

Ερωτηση: Μπορεις τωρα στα 50+ σου να γίνεις φασιστακι; να γίνεις θεουσα;

Απαντηση: Οχι, παει εχει μπετώσει (και για αυτο το ρήμα εσυ φερεις την ευθυνη).

Μην συγχεεις τα ραφιναρισμα των ηδη αποκτηθεντων αποψεων με ριζικη αλλαγη των υπο εξελιξη αποψεων.

avatar
Ανώνυμος/η 3.4.2018 | 15:36
χαχαχα, σκέφτομαι να αλλάξω nick και να το κάνω "τσιμεντένιος γερόσκυλος"!!!

Οχι, υπήρξα άθεη και αντιφα, εξ απαλών ονύχων, το έπιασες. Εν τούτοις, έχω δει συνομηλίκους μου να αλλάζουν πολύ, μεγαλώνοντας, και να γίνονται πιο προοδευτικοί και ανοιχτόμυαλοι.

Σκέψου να πάθω κανένα εγκεφαλικό, να το χάσω τελείως, και να με δεις (δε με ξέρεις κιόλας) δίπλα στη Σκορδέλη να κυνηγάμε μετανάστες. Να τα τινάξω καλύτερα!
βλαχάκι (το) 3.4.2018 | 18:42
Καλέ, η σκορδαλιά δεν είναι στης φυλακής τα σίδερα;

Το οπλισμένο σκυρόδεμα δεν κάνει διακρίσεις στην ηλικία.
avatar
Ανώνυμος/η 3.4.2018 | 20:47
@ βλαχακι, η Σκορδέλη είχε προφυλακιστεί μόνο για 7 μηνες και αποφυλακίστηκε το '14. Δεν νομίζω να ξαναμπήκε γιατί πριν λίγους μήνες συζητήθηκε μια ανάρτησή της στο fb
http://www.documentonews.gr/article/h-oemis-skordelh-dinei-th-xrysh-aygh-gia-thn-epithesh-sto-efeteio-synagwnistes-moy-sas-eyxaristw

H δικαιοσύνη είναι συνήθως πολύ επιεικής με ΧΑ και Aμβρόσιους.

Το σκυρόδεμα δεν κάνει διακρίσεις στην ηλικία, έχεις δίκιο κι έχει δίκιο και ο Ποκοπίκος ότι εγώ πια δύσκολα θα το γύριζα προς φασισμό. Αν όμως συνέβαινε κάτι τέτοιο, μετά τα 50, δε θα χαρακτηριζόμουν "φασιστάκι", όπως ευγενικά είπε, αλλά φασιστόγρια :(

thanks again ... ξέρεις :)
avatar
rosa nera 3.4.2018 | 16:16
Δεν πρόκειται για τρελίτσες.Οι πάσης φύσεως ρατσιστικές ιδέες δεν είναι χαριτωμένες.Είναι επικίνδυνες και ενοχλητικές στην καλύτερη περίπτωση.
βλαχάκι (το) 3.4.2018 | 18:36
Δεν νομίζω ότι είπε, κανείς, ότι ο ρατσισμός είναι μία χαριτωμένη τρελίτσα.

Οι "τρελίτσες" που αναφέρει ο ποκοπίκος, έχουν ευθεία συσχέτηση με την "τρελούλα" που λέει η γράφουσα και, προφανώς, το θετικό πρόσημο της αντισυμβατικότητας που υπονοούν και η γράφουσα και ο ποκοπίκος με το "τρέλα" ήταν/είναι (;) κάτι το ξεχωριστό απ' τις υπόλοιπες αρνητικές εκφάνσεις της θείας, οι οποίες έγιναν κατανοητές *τώρα* και που είτε δεν υπήρχαν σε τέτοιο βαθμό στο παρελθόν και βρήκαν πρόσφορο έδαφος, δια μέσου των σόσιαλ και της διαδικτυακής "παρεούλας", ή ήταν πάντοτε εκεί αλλά η γράφουσα δεν το είχε, για τον οποιονδήποτε λόγο, συνηδειτοποιήσει.
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 4.4.2018 | 10:43
Με καλυψε το Βλαχακι πληρως.

Σχετικα με το μπετον αρμε βλέπω ότι πολυ τσινισαν (όχι εσυ o.l.d.). Σκεφτητε γιατι στις Τεχνες η Ιστορία του ανθρωπου που αλλαζει είναι μια τοσο εμμονικη δομη; Γιατί δεν είναι συνηθες. Μην συνχεουμε την ελπιδα με την πραγματικότητα.

Π.χ. Ο επιρρεπης στον λαικισμο οσα κομματα και να αλλαξει επιρρεπης θα παραμενει, το ότι αλλαξε κομμα δεν σημαίνει ότι αλλαξε ως ανθρωπος. Σπανια ενας βιαιος ανθρωπος θα γίνει πραος. Σπανια ενας πραος θα γίνει βιαιος. Ενας επιρρεπης στο μεταφυσικο μπορει να αποκυρηψει τον χριστιανισμο αλλα θα βρει κατι αλλο για να ενδωσει την ροπη του κτλ. Πολλες φορες ξεγελιωμαστε γιατί σε περιόδους ηρεμίας ο πυρηνας δεν εκδηλώνετε τοσο εντονα αλλα είναι μονιμα εκει.

Οι ανθρωποι που αλλαξαν ριζικα είναι στατιστικες εξαιρεσεις που κανουμε προσωπικες προβολες/ευχες. Να γιατί πολλοι ανθρωποι παραμενουν "πεισματικα" σε κακοποιητικες σχεσεις...ευχονται οτι ο δικος τους ανθρωπος θα είναι η εξαιρεση στον κανονα....μονο που η πλειοψηφία μας δεν μπορει να είναι η εξαιρεση του κανονα.

Οπότε; 99 στους εκατο σχολιαστες της Α μπα, 99 στους 100 αναγνωστες της Α μπα είμαστε μπετον αρμε.

Ο πυρηνας της ανθρωπινης προσωπικοτητας διαφορφωνεται στην ηλικεια που όλοι υποπτευομαστε και ρίχνουμε ως κοινωνίες ολο το βαρος και τις ελπιδες.
avatar
acantholimon 3.4.2018 | 11:15
#6.Επιπόλαια,για σαχλαμάρα,για κουτσομπολιό μπορούμε να σκεφτούμε διάφορα για κάποιον,που ανεβάζει το "παντρεμένοι κι οι δυο" πχ.Για τα συναισθήματα του συντρόφου μας μάλλον έχουμε παραπάνω στοιχεία από μια ανάρτηση.Και κάτι άλλο θα έχουμε πιάσει στην ατμόσφαιρα,που να συνηγορεί στο "ουπς,κάτι τρέχει εδώ".Πάλι,δεν ξέρω.Δεν έχει για όλους την ίδια σημασία το fb και δεν το χρησιμοποιούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο.Ένα τραγούδι μπορεί να είναι η έμπνευση της στιγμής,κάτι που μας έχει κολλήσει,έτσι μας ήρθε εκείνη την ώρα και θέλουμε να το μοιραστούμε.Για άλλους ή υπό συγκεκριμένες συνθήκες μια ανάρτηση είναι και δήλωση κι έχει περισσότερο νόημα,να τη δημοσιοποιήσουν με την προσδοκία να βρει τους επιθυμητούς αποδέκτες,που θα αποκωδικοποιήσουν αυτό,που θέλουν να εκφράσουν.Σε κάθε περίπτωση,όταν έχεις τον άνθρωπο μπροστά σου,τον ζεις,περιμένεις να ανακαλύψεις στο fb στοιχεία για το τι σκέφτεται;Κάποια αντανάκλαση του εαυτού μας υπάρχει κι εκεί,αλλά η συζήτηση,η συναναστροφή,η καθημερινή τριβή δεν προσφέρουν πιο ευκρινή εικόνα;Δεν ξέρουμε ακόμα και τι θα μας φαινόταν εντελώς κουλό να δούμε στον τοίχο του φίλου μας;ΥΓ.Παιδιά,μη διστάσετε να μου το πείτε,αν είμαι πολύ παλιομοδίτισσα και δεν ξέρω πια τι συμβαίνει στον κόσμο.Αν δε μου το πείτε εσείς,που είστε φίλοι,ποιος θα με ξεστραβώσει;
BabyDoll 3.4.2018 | 14:14
Μπορεί απλά να του αρέσουν αυτά τα τραγούδια όμως αν ανεβάζει συνέχεια καψουροτράγουδα για παλιές αγάπες που δεν ακούει ή που δεν είχε ανεβάσει ποτέ πριν κάτι βρωμάει. Φυσικά πρέπει να υπάρχουν κι άλλες ενδείξεις όμως ίσως η Μπερδεμένη δεν τις έχει καταλάβει. Οπως πολύ σωστά είπε και η Λένα αν αναφέρει μια πρώην σε άσχετες στιγμές είναι σημάδι κινδύνου γιατί δείχνει οτι την σκέφτεται. Αν πχ ακούσει ένα τραγούδι και πει αυτό ήταν το αγαπημένο μιας πρώην μου είναι σημάδι κινδύνου που ίσως η 6 δεν έχει δώσει σημασία. Το facebook είναι ένα σημάδι, μια αφορμή και ίσως η 6 θα πρέπει να αρχίσει να παρατηρεί αν υπάρχουν κι άλλα σημάδια. Μικροπράγματα που ίσως να μην είχε προσέξει μέχρι τώρα.

Επειδή το facebook καλώς ή κακώς έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και είναι μέρος της η συμπεριφορά μας δείχνει πράγματα για την πραγματική ζωή. Και ίσως στο facebook κάνουμε πράγματα που δεν θα κάναμε στην πραγματική ζωή. Δεν θα αφιερώσω πχ στον τύπο που μου αρέσει τραγούδι όμως μπορει να το βάλω στο facebook να δω αν θα αντιδράσει ή σχολιάσει για να καταλάβω αν κι αυτός ενδιαφέρεται. Είναι πιο ασφαλές έτσι γιατί είναι έμμεσο και γινομαστε λιγότερο ευάλωτοι στην απόρριψη (που κι αυτή είναι έμμεση).
φούστα κλαρωτή 3.4.2018 | 14:55
κι εμένα το "παντρεμένοι κι οι δυο" μου ήρθε στο μυαλό και μάλιστα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο τόσο εξώφθαλμο που θα έδινε αφορμή για ζήλεια στη σύντροφο και νόημα στην πρώην.
Για πείτε καμιά άλλη ιδέα !
Anastasia vying 3.4.2018 | 11:49
πρωτη φορα στο αμπα βλεπω ιδια εικονα/ gifaki κατω απο διαφορετικη ερωτηση!
αμπα , τι επαθε η τρομερη βιβλιοθηκη σου? (γιατι ετσι την εχω στο μυαλο μου -ανεξαντλητη!)
_thenewclassic 3.4.2018 | 13:03
Ξαναδιάβασε τον σημερινό τίτλο....όλα σωστά είναι :)
Astronaut 3.4.2018 | 22:54
Μην προτρέχουμε Anastasia. Θα παραβιάσω την αρχή λενφου, αλλά μπορεί πολύ απλά να έσπασε το χωροχρονικό συνεχές από κάποιο ισχυρό βαρυτικό πεδίο και οι σημερινές φωτογραφίες εμφανίστηκαν αυτούσιες και στη χθεσινή στήλη.
Anastasia vying 5.4.2018 | 13:45
οχι οτι εχω εμμονες (!) αλλα καποιος πρεπει να τσεκαρει ολα τα αμπα για το ποσες φορες/ανα ποσα διαστηματα παρουσιαζονται ιδιες φωτογραφιες
Astronaut 5.4.2018 | 23:01
Ωραία, ανάλαβέ το εσύ Anastasia και να με ενημερώσεις άμεσα αν από την έρευνα προκύψουν παρατυπίες.
avatar
Ανώνυμος/η 3.4.2018 | 12:19
6. Μα τα περισσότερα τραγουδια στο παρελθόν αναφέρονται και μιλουν για έρωτες. Αυτο δεν σημαινει οτι οποιος ακούει ή ποστάρει στο facebook ενα ερωτικο τραγουδι οτι το κανει οπωσδήποτε επειδη εχει ερωτικα απωθημένα.
Υπάρχουν και αλλες εναλλακτικές εκδοχές.Η προφανής ειναι οτι του αρέσουν τα τραγουδια αυτα και θελει να το μοιραστεί με τους διαδικτυακούς φίλους του .
Μπορεί επισης και να θέλει να δείξει οτι ειναι ευαίσθητη ψυχή .
Δεν χρειαζεται να τον κολλήσεις στον τοιχο για αυτα που επιλεγει να κανει share στο fb. Αν υπήρχε καποιο περίεργο σχόλιο φίλου του κατω απο αυτα τα τραγουδια θα τον συζητούσαμε σε νέα βάση τον προβληματισμό σου.
avatar
Neverlander 3.4.2018 | 15:14
Εγώ πάντως σωστά είχα καταλάβει ότι τότε καψουροπρώην ανέβαζε έντεχνα όλο νόημα - μόνο που ΔΕΝ ήταν για μένα όπως νόμιζα νοσταλγική κ συγκινημένη, αλλά για άλλη πρώην... ουπς! Από τότε δεν κοιτάζω κανενός, ασταδιαλα πια
Πηνελόπη 3.4.2018 | 12:21
Deja vu στις φωτό, αλλά δεν πειράζει!
Η απάντηση στο #7 είναι το Α και το Ω της έγγαμης (και όχι μόνο) συνύπαρξης.
avatar
acantholimon 3.4.2018 | 12:34
#7.Μήπως,λέω,δεν ξέρω,δεν καλοβλέπουν πια και τόσο οι φίλες σου τη σχέση σου με τους συντρόφους τους;Μήπως θέλουν να σου πουν,ότι πρέπει να αποφασίσεις,να είσαι μόνο δική τους φίλη;Μερικές φορές είναι άβολο,να έχεις την ανάγκη να μιλήσεις για κάτι πιο προσωπικό,που μπορεί να αφορά τη σχέση σου,το σύντροφο σου και να σκέφτεσαι,ότι το πρόσωπο στο οποίο απευθύνεσαι βρίσκεται στη μέση.Θα κρατήσει ίσες αποστάσεις;Θα γίνει ένα παράπλευρο κανάλι επικοινωνίας,που δεν μπορείς να ελέγξεις τι και πώς θα το μεταφέρει;Κι απ'την άλλη,μήπως αισθάνονται στην απέξω στη σκέψη,ότι ο σύντροφος τους μπορεί να συζητήσει εκείνος κάτι προσωπικό μαζί σου;Κάτι που υποτίθεται,ότι θα έπρεπε να το μοιραστούν μέσα στη σχέση,να το εμπιστευτούν σε εκείνες,γιατί εκείνες είναι ο πιο κοντινός τους άνθρωπος.Ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι,γιατί είναι ζευγάρι.Υπάρχει αυτή αδιαόρατη απειλή,ότι μπορεί να έρθουν πιο κοντά σου ψυχικά από ό,τι με εκείνες.Και δεν είσαι ένας φίλος.Όχι επιθυμητό κι αυτό,αλλά περισσότερο ανεκτό,πιο υποφερτό.Είσαι γυναίκα.Η ψυχική επαφή έλκει και τα σώματα καμιά φορά.Συναγερμοί,καμπάνες,τα πάντα όλα χτυπάνε εκεί.Έχω την εντύπωση,ότι οι γυναίκες ίσως είμαστε πιο κτητικές σ'αυτό το κομμάτι.Όσο αφορά τις οικογένειες,το ζήτημα γίνεται πολύ πιο πρακτικό.Δεν είναι μόνο,ότι θεωρητικά ο άλλος θα πρέπει να είναι πιο κοντά με μας από ό,τι με το σόι του,αφού μαζί πια είμαστε οικογένεια.Είναι ότι δε λειτουργεί το πράγμα καλά διαφορετικά.Έχουμε μαζί ένα σπιτικό,κοινά περιουσιακά στοιχεία,μπορεί και παιδιά,μοιραζόμαστε μια ζωή.Πώς θα τα υπερασπιστούμε από κοινού,θα τα φροντίσουμε,όταν ο καθένας λέει και κάνει τα δικά του;Συνειδητά έχουμε επιλέξει στρατόπεδο και πρέπει να βρούμε κοινή γραμμή.Δε θα είναι σε όλα,δεν μπορεί να είναι σε όλα.Θα χρειαστούν συμβιβασμοί,αλλά πάνω απ'όλα είναι ο σύμμαχος μας.Αν δεν είναι έτσι,δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε παρέα.
avatar
ank1986 3.4.2018 | 13:24
Συμφωνώ. Κι εμένα η πρώτη μου σκέψη αυτή ήταν, για τις φίλες, ότι ίσως φοβούνται ή ζηλεύουν, έστω και υποσυνείδητα. Μα και οι δύο να ψάχνονται και μάλιστα η μία το βλέπει και στον ύπνο της, ε, πάει πολύ. Δεν ξέρω, δεν είμαστε μικρά παιδιά να βγάζουμε τις φιλίες μας και να τις μετράμε, τύπου "ποια είναι η καλύτερη σου φίλη, η Σούλα ή εγώ". Για κάποιο λόγο τις ανησυχεί τόσο πολύ και ενδεχομένως η μία παρέσυρε και την άλλη, αφού συζητάνε και μεταξύ τους. Χμ.
12
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

LIFOLAND ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ