Αγαπητή Α, μπα;

Στο σημερινό «Α μπα»: μας αξίζει

Επίσης: ούτε φίλος, ούτε εχθρός

__________________
1.


Αγαπητή Α,μπα,
Εχω νευρα..πολλά νεύρα!!!
Εδώ και χρόνια δουλεύω από το σπίτι ως freelance γραφίστρια, και ειδικά τον τελευταίο χρόνο σχεδόν δεν δουλεύω καθόλου! Τα οικονομικά μου είναι άθλια και παλεύω να καλύψω τα απαραίτητα! Παρασκευή πρωί μου τηλεφωνεί φίλος, ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, λέγοντας «Σώσε με, σε παρακαλώ!!». Χρειάζεται άτομο για την γραμματεία και υποδοχή πελατών, και αν μπορώ να πάω εγω από την Δευτέρα να τον βοηθήσω αφου ξέρει ότι δεν εργάζομαι. Ευχαρίστως λεω, με μεγάλη χαρά!! (τα μάτια μου έκαναν ηδη το σημάδι του δολαρίου)
Μου εξηγεί τα καθήκοντα μου, το ωράριο, το ημερομίσθιο και ότι βέβαια ιδανικά θα ήθελε κάποιο άτομο με γνώσεις λογιστικής, οπότε παράλληλα θα ψάχνει οσο εγω είμαι εκει προσωρινά. (σκέφτηκα κιόλας ότι ουδεν μονιμότερο του προσωρινου!). Επίσης ότι συνήθως δυσκολεύεται να βρει κατάλληλο άτομο, και όσες φορές έχει ψάξει του παίρνει πάνω από δυο μήνες, οπότε να ξέρω να μην κλείσω κάποια άλλη δουλειά για αυτό το χρονικό διάστημα. Με παρακαλεί να είμαι πολύ περιποιημένη, με μαύρο παντελόνι και πουκάμισο.
Κλείνουμε και σχεδόν χοροπηδώντας ξεκινώ προετοιμασία. Πάω για νύχια, αποτρίχωση προσώπου (είμαι ολίγον μαλλιαρόκαμπια), αγοράζω βαφή μαλλιών, κατεβαίνω κέντρο να αγοράσω ένα δεύτερο μαύρο παντελόνι και κανα δυο πουκάμισα, χρησιμοποιώντας τα ελάχιστα χρήματα που είχα για να περάσω τον υπόλοιπο μήνα. Την Δευτέρα, περιχαρής, αφού έδωσα άλλα 13,50ευρώ για την κάρτα του μετρό, και με ένα κουτί ντόνατς στο χέρι, ανοίγω την πόρτα της νέας μου εργασίας για να με υποδεχτεί η νέα γραμματεάς!!!!
Σοκ εγω, νομίζω στράβωσε λιγάκι και το στόμα μου...Τι να πω και τι να εξηγήσω,.. φεύγω και παίρνω τον φίλο μου τηλέφωνο. Αχ , σε ξέχασα μου λεει... με πήρε ο τάδε και μου ζήτησε να προσλάβω την ανηψιά του, που ξέρει και λογιστικά κλπ κλπ... Ηθελα να τον βρίσω αλλά από την έκπληξη και το σοκ, ένα οκ, ευχαριστώ, καλημέρα, καλή συνέχεια μου βγήκε...
Σου γράφω λοιπόν, μπουκωμένη με τα ντόνατς , για να ζητήσω την συμβουλή σου. Να του πω ότι με κρέμασε ή δικαιολογείται επειδή είχε πει από την αρχή ότι θα ψάχνει; Είναι όμως γαϊδούρι που δεν με πήρε μεσα στο ΣΚ να με ενημερώσει.. Και τα λεφτά που έδωσα για να ετοιμαστώ εμφανισιακά; (γενικά δεν φοράω πουκάμισα, και δεν μπορώ να τα αλλάξω γιατί τα έπλυνα...) Μήπως φταίω εγώ που ενθουσιάστηκα με την προοπτική και πριν δω ποτάμι ξεβρακώθηκα; Νιώθω θυμο, απογοήτευση και αδικία, αλλά η λογική με κρατάει και λίγο πίσω από το να τον πάρω και να του ξηγηθώ...
Υ.Γ γενικά σε όλη μου την επαγγελματική ζωη, το είχα ως αρχη να μην δουλεύω με φίλους. Αυτή την φορά, λιγο η ανέχεια και λιγο ότι δεν θα είχε καμία επαφή το αντικείμενο της δουλειας με τον φίλο μου, με έκανε να πω το ναι....


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Ως συνήθως διαφωνώ με την χρήση της λέξης 'αδικία' (τι είναι δίκαιο; Να μη σου συμβαίνει ποτέ κάτι δυσάρεστο; Η δικαιοσύνη χρειάζεται ρύθμιση από κάποιον τρίτο. Χρειάζεται δικαστή. Όταν ο δικαστής είναι το Σύμπαν γίνεται κατάχρηση της λέξης), αλλά ο θυμός και η απογοήτευση είναι απολύτως δικαιολογημένα συναισθήματα. Ποια είναι η λογική που σε κρατάει να του εξηγηθείς; Δικαιολογείται που πήρε άλλη εφόσον σου είπε ότι θα έψαχνε, αλλά είναι απολύτως αδικαιολόγητος που δεν σε ειδοποίησε αμέσως μόλις βρήκε άλλη, μαζί με μια συγνώμη που σε έβαλε σε μπελάδες για να το ακυρώσει μια μέρα μετά. Άκου εκεί «το ξέχασα». Αν εσύ ξεχνούσες να πας και δεν είχε βρει άλλη τι θα έλεγε;

 

 

__________________
2.


Είμαι 24 χρονών και εδώ και 2 χρόνια ζω και εργάζομαι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιρατα ως αεροσυνοδός. Σε διαβάζω περίπου 3 χρόνια και τα ερεθίσματα που έχω πάρει και παίρνω από σένα έχουν παίξει μεγάλο ρόλο στην εξέλιξή μου ως ανθρωπος και σ ευχαριστώ πολύ γι αυτό.
Εδώ που βρίσκομαι και σ αυτή την δουλειά υπάρχει ένα κράμα από διαφορετικές εθνικότητες, θρησκείες, κουλτούρες κλπ. Επίσης επειδή πετάμε κάθε φορά με διαφορετικό πλήρωμα είμαστε ουσιαστικά άγνωστοι μεταξύ μας και λείπει αυτή η σύνδεση.
Στο θέμα μας τώρα, έχουμε φτιάξει ένα γκρουπ στο facebook για να ρωτάμε κάθε απορία μας σχετική ή άσχετη με την δουλειά και να βοηθιόμαστε μεταξύ μας. Χτες λοιπόν μια κοπέλα (μουσουλμάνα) κάνει ένα ποστ ότι σκέφτεται να κάνει πλαστική στην μύτη και ζητούσε πληροφορίες σχετικά με παρενέργειες, χρόνο ανάρρωσης, αν θα μπορεί να πετάξει μετά κλπ. Και βλέπω δεκάδες σχόλια απο κάτω ότι η μύτη της και η ίδια είναι όμορφη, να μην το κάνει, ότι είναι haram (!), ότι θα πονάει/αιμορραγεί πολύ και ότι θα το μετανιώσει μετά.
Και επειδή η κοπέλα δεν ζήτησε όλο αυτό και διαβάζω πολύ καιρό α μπα για να ξέρω τι σημαίνει να λέει ο καθένας την αποψαρα του σχολιάζω και εγώ. Λέω λοιπόν ότι παιδιά δεν αμφιβάλλω για τις καλές προθέσεις σας αλλά η κοπέλα δεν ζήτησε να πούμε ο καθένας ότι μας έρχεται στο μυαλό. Ότι μην προσπαθείτε να την επηρεάσετε/τρομάξετε γιατί είναι ένα ευαίσθητο θέμα και είναι δική της απόφαση και έχει φίλους και συγγενείς να την στηρίξουν. Τέλος την συμβούλεψα να πάρει συστάσεις για καλούς γιατρούς και να ρωτήσει εκείνους όλες τις απορίες της καθώς είναι οι πιο κατάλληλοι.
Πήρα μερικά like αλλά οι υπόλοιποι συνέχισαν το βιολί τους με αποκορύφωμα μια κοπέλα που της κάνει "Είναι κάτι το νοητικό, προσπάθησε να αγαπήσεις την μύτη σου". Εκεί δεν κρατήθηκα και απαντάω "Το να λες σε κάποιον που δεν του αρέσει η μύτη του να προσπαθήσει να την αγαπήσει έχει την ίδια επίδραση με το να λες σε κάποιον που είναι αγχωμένος ή θυμωμένος να ηρεμήσει. Δηλαδή μηδενική. Ας μην παίζουμε όλοι τους γιατρούς και τους ψυχολόγους με μια ψυχη".
Εκεί πήρα την απάντηση ποια είσαι εσύ "miss sociologist" που χώνεις την μύτη σου παντού και να κοιτάς την δουλειά σου.
Και αναρωτιέμαι: Έκανα λάθος που σχολίασα αρχικά ή που απάντησα σ αυτή την κοπέλα; Μήπως τελικά αυτά τα σχόλια την βοήθησαν και εγώ έκρινα λαθος; Μήπως όντως χώνω την μύτη μου εκεί που δεν με σπέρνουν;

~Miss sociologist~


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Όταν ρωτάς στο φέισμπουκ για παρενέργειες εγχείρησης, αυτά θα διαβάσεις.


Υπάρχουν θέματα που ενδείκνυνται για ψιλή κουβεντούλα και άλλα όχι. Αλλά δεν υπάρχει κανένα θέμα που μπορεί να συζητηθεί στα σοβαρά μεταξύ αγνώστων στα σόσιαλ μίντια. Μεταξύ συγκεκριμένων ανθρώπων, που γνωρίζονται και αναγνωρίζουν τον τόνο της φωνής του καθένα για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις του γραπτού λόγου, όταν υπάρχει και κάποιος που είναι σε θέση να λειτουργήσει εξισορροπητικά, ίσως. Αλλιώς θα διαβάσεις ό,τι κατεβαίνει στο μυαλό του καθένα, και τις μισές φορές δεν έχει καν σχέση με την αρχική ανάρτηση. Πάλι καλά που έμειναν σχετικά μέσα στο θέμα όλοι αυτοί.


Οπότε, δεν έκανες λάθος που σχολίασες αρχικά, αλλά πώς να σου το πω: ούτε καλά έκανες. Αυτά που έγραψαν οι άλλοι είναι τα αναμενόμενα, αλλά και αυτό που έγραψες εσύ είναι το αναμενόμενο επίσης. Εκτός συγκεκριμένου πλαισίου αυτές οι κουβέντες, αυτά τα σχόλια και αυτά τα λάικ είναι χαμένος χρόνος. Πιο χαμένο χρόνο από αυτόν δεν μπορώ να βρω. Δεν χρειάζεται να διορθώσεις όλους όσους πιστεύεις ότι έχουν άδικο στο ίντερνετ. Ούτε καν έναν. Ίσως μόνο αν έχεις στόχο, πλάνο, βεβαιότητα, και αρκετά μεγάλο κοινό.


Σε κάποια χρόνια ή εξιστόρηση καβγά άλλων στο φέις θα είναι αντίστοιχα βαρετή με την εξιστόρηση ονείρων άλλων. Ή μήπως έχει γίνει ήδη αυτό;


 

__________________
3.


Ποιον πρέπει να κάνεις κουμπάρο σου κάποιον που αγαπάς ή κάποιον που σ αγαπάει? Έχω έναν πολύ καλό φίλο που αγαπώ πολύ και θα ήθελα πολύ να με παντρέψει αλλά αυτός δε νιώθει ακριβώς το ίδιο, δε θα με έλεγε την καλύτερη του φίλη. Απ' την άλλη έχω μια επίσης καλή φίλη που θέλει πολύ και ζητάει να με παντρέψει! Ποιον διαλέγω?

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Κουμπάρο κάνεις κάποιον που αγαπάς και σ'αγαπάει κι αυτός. Κάποιον για τον οποίο πιστεύεις ότι η φιλία αυτή έχει μέλλον. Ειδικά για το δεύτερο χρειάζεται περίσκεψη γιατί συχνά συνδέουμε την μακροβιότητα με τις σχέσεις που έχουν παρελθόν, όμως ο χρόνος που έχει κυλήσει δεν είναι εγγύηση για το μέλλον. Ούτε χρειάζεται να είναι φίλος από το δημοτικό, ούτε να έχετε ανταλλάξει βραχιολάκια BFF. Συμβατότητα χρειάζεται, και μια δόση ρεαλισμού, γιατί είναι ωραία η κουμπαριά αλλά δεν είναι και συμβόλαιο που γράφτηκε με αίμα.


 

__________________
4.

 

Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: ειμασταν μια παρέα κολλητοι από το σχολείο (τώρα είμαστε στα 24) ανάμεικτη αγόρια κορίτσια. Κάποια στιγμή η κολλητή μου τα φτιάχνει με ένα αγόρι της παρέας επίσης πολύ καλό μου φίλο. Η σχέση τους έληξε και μέσα σ αυτήν υπήρχαν πολλές άσχημες συμπεριφορές του αγοριού προς τη κολλητή μου τις οποίες και μου είπε εκείνη. Η παρέα ωστόσο δεν επηρεάστηκε και δεν "έσπασε" μετά το χωρισμό τους αν και τα πράγματα μεταξύ τους δεν είναι και ιδανικά ειδικά από μέρος της κοπέλας και δικαιολογημένα-μετα απ' αυτά που είχε τραβήξει στη σχεση-. Κανένας απ τη παρέα,ούτε κι εγώ προσωπικά, δεν άλλαξε τη συμπεριφορά του προς το αγόρι, χωρίς όμως οι άλλοι να ξέρουν τι είχε γίνει μεσα στη σχέση, παρά μόνο εγω. Και ρωτάω τωρα, κάνω καλά που του φέρομαι σαν να μην έχει γίνει τίποτα? Αν ήταν ένας άγνωστος που τα είχε με τη κολλητή μου και της έκανε αυτά τα πράγματα ούτε που θα του ξαναμιλουσα μπορεί να τον έβριζα κιόλας, όμως τώρα μιλάμε για κάποιον που ήταν εξαρχής κι αυτός καλός μου φίλος και σε μένα δεν έχει κάνει κάτι! Εσύ τι λες αμπα? Πρέπει να βαρύνει περισσότερο μέσα μου η συμπεριφορά του προς την κολλητή μου ή να συνεχίσω να του φέρομαι σαν να μην έγινε τίποτα αφού εγώ απ' αυτόν σα φιλη δεν έχω παράπονο?
-Φίλη σε δίλημμα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Γιατί δεν του μιλάς για το θέμα; Χωρίς άλλους μπροστά. Οι δυο σας.


Αν μάθαινες κάπως ότι φέρθηκε πολύ άσχημα σε μια άγνωστη, θα το άφηνες έτσι;


Αν φοβάσαι ότι θα εκθέσεις τη φίλη σου, να μην φοβάσαι. Η σχέση της με αυτόν είναι ήδη διαλυμένη. Πες της το βέβαια πρώτα, και από την αντίδραση της θα καταλάβεις ακόμη περισσότερα.


 

__________________
5.


Αγαπημένη μου Αμπα, Σε ευχαριστούμε για όλα. Μας αλλάζεις, μας κάνεις καλύτερους. Παρόλα αυτά παραμένω ένας βλάκας, μια μαλακ*****νη , η οποία είναι σε σχέση ενός χρόνου με κάποιον που έχουν αποφασίσει ότι θέλουν να μείνουν μαζί και να κάνουν οικογένεια. Το τελευταίο διάστημα η σχέση είναι από απόσταση, γνωρίζω εδώ κάποιον που με εντυπωσιάζει σε χαρακτηριστικά που μου έλειπαν από το φίλο μου και πίστευα όμως ότι η έλλειψή τους δεν είναι deal breaker (είχα άδικο ή απλά γούσταρα κάποιον άλλον χωρίς να παίζει ρόλο αυτό?) Και εντωμεταξύ, ενώ περνούσα από χίλια κύματα με τα συναισθήματά μου , στη φάση που θεώρησα ότι θέλω να κρατήσω τη σχέση μου, του έστειλα για τη γιορτή του ένα δώρο που του γράφω όλα τα σχέδιά μας για το μέλλον μας μέχρι 'να γεράσουμε'. Το δώρο δεν έχει φτάσει ακόμα, κι εγώ μέσα σε αυτόν τον μήνα που το δώρο ετοιμάζεται και ταξιδεύει , έχω ξαναπέσει στον έρωτα για τον άλλον. Πόσο απερίσκεπτη, επιπόλαια, εγωίστρια, ανόητη είμαι. Τι να κάνω τώρα. Πώς να πάρω πίσω αυτά που είπα και πώς να ζήσω με τον εαυτό μου μετά από αυτό.
Σ ευχαριστώ πολύ που με διάβασες.
-Ειμαι ο/η για σκότωμα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Φαντάζεσαι να σου πει αυτός πρώτος ότι άλλαξε γνώμη;


Είσαι απερίσκεπτη, επιπόλαια, εγωίστρια, σίγουρα σε αυτή την ιστορία, τουλάχιστον. Ανόητη δεν θα έλεγα, γιατί κατάλαβες πολύ καλά πόσο απερίσκεπτα, επιπόλαια, και εγωιστικά φέρθηκες. Και πίσω θα το πάρεις, αν χρειαστεί, και με αυτό θα ζήσεις και με πολλά άλλα. Από λάθη, άλλο τίποτα. Αυτό που θα έπρεπε να σε απασχολήσει μετά από όλα αυτά είναι το γιατί δήλωσες ότι θα κάνεις οικογένεια με κάποιον που α) δεν εκτιμάς πάρα πολύ και β) μέσα σε ένα χρόνο από τη γνωριμία έφτασες στο «για πάντα». Νομίζω ότι ξεκίνησες από το βήτα για να πας στο άλφα, και αυτός είναι ο λόγος που τα έκανες μαντάρα.


Μήπως βιάζεσαι να φτάσεις στο «για πάντα» χωρίς να ξέρεις πώς θα πρέπει να είναι αυτός ο κάποιος; Θα ήθελα πολύ να μάθω ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που θεωρούσες ότι δεν ήταν deal breaker, αλλά τελικά είναι. Το πιο σημαντικό δεν είναι το τι θα κάνεις τώρα· δεν μπορείς να κάνεις κάτι που θα σε βγάλει λάδι, αυτό είναι βέβαιο, αλλά τι θα καταλάβεις από αυτό που έγινε. Έχει σίγουρα αυτά τα χαρακτηριστικά αυτός ο έρωτας, ή ήθελες να τα δεις για να φύγεις; Αυτή και άλλες πολλές ερωτήσεις πρέπει να απαντηθούν για να μάθεις κάτι για τον εαυτό σου.

 

 

__________________
6.

 

3 ερωτήσεις, καθαρά επιστημονικού ενδιαφέροντος: i) ανοιχτό wlan και βρέφος- ναι ή όχι
ii) μικροκύματα στην κουζίνα
iii) βαφή μαλλιών κι εγκυμοσύνη (στα 40+ η ρίζα ξεπροβάλλει κάτασπρη στο 20μερο)
Μερσί
-3Q


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Δεν υπάρχει επιστημονικό ενδιαφέρον στην άγνοια της επιστήμης.


 

_________________
7.

 

Γεια σου Λένα! Αναρωτιόμουν... όταν αγοράζει κάποιος βερνίκι νυχιών, θεωρείται εκ των προτέρων συμφωνηθέν/λογικό/αναπόφευκτο (τι από όλα;) ότι μοναχά η μισή ποσότητα από αυτή που εμπεριέχεται στο μπουκαλάκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί; 'Η κάνω κάτι λάθος και υπάρχει τρόπος να εξαντλήσουμε το περιεχόμενο;
-γιατί σου αξίζει


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Μου άρεσε τόσο πολύ αυτή η ερώτηση, και είναι από τις φορές που μένω με το στόμα ανοιχτό- δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, και δεν έχω και απάντηση.

 

 

133 Σχόλια
1234
Debbie2 4.4.2018 | 09:24
2. Είχα την εντύπωση οτι στις εταιρείες που πιθανόν να αναφέρεται προσλάμβαναν μόνο γυναίκες με πολύ συγκεκριμένη εμφάνιση, με βάση τις φωτογραφίες που κατακλύζουν το ίντερνετ (μοιάζουν όλες με μπάρμπι), οπότε ξαφνιάστηκα με την ερώτηση.
πόντια international 4.4.2018 | 11:54
Γιατί ξαφνιάστηκες; Το ότι την κρέμασε όπως την κρέμασε μάλλον επιβεβαιώνει αυτή την εντύπωση.
Σωστά τη λες εντύπωση όμως, δεν είναι γνώση, οπότε είναι εύκολο η αλήθεια να είναι διαφορετική, οπότε να το ξάφνιασμα σου. :)
Kαραβάν' 4.4.2018 | 21:52
Έχω την αίσθηση ότι η Debbie αναφέρεται στην ερώτηση με την μουσουλμάνα αεροσυνοδό με την μύτη αερόφρενο.
πόντια international 5.4.2018 | 01:41
Επίτηδες το έκανα για να δω αν παρακολουθείς, Καραβάν'.

(περιττό να πω για το μπέρδεμα στο μυαλό, θα πω μόνο "συγνώμη Debbie", αλλά για να απαντήσω, σωστά αυτή τη φορά, να πω ότι μέσω γνωστής μου που εργάζεται στην Emirates, είναι αρκετά πιεστικές κι ανυπόφορες οι συνθήκες για τις εργαζόμενες που δεν υπάρχει η πολυτέλεια να προσλαμβάνουν μόνο μπάρμπι. Κι εγώ είχα εντυπωσιαστεί που εργαζόταν εκεί γιατί εμφανισιακά τη λες συμπαθητική, κι αυτό επειδή είναι χαμογελαστή. Για την ακρίβεια την είδα σε φωτο με στολή και το πίστεψα.)
Maggie 4.4.2018 | 10:12
7
Από τα μισά και κάτω γέρνεις το μπουκαλάκι λίγο.
πόντια international 4.4.2018 | 11:56
Αν έχει πήξει, με το γέρσιμο (τζίσους, δεν το βγάζει λάθος, υπάρχει αυτή η λέξη???) το μόνο που καταφέρνεις είναι να κατεβάσεις καντήλια, όχι βερνίκι.
Maggie 4.4.2018 | 12:40
Όταν γίνεται έτσι ρίχνω μια σταγόνα αραιωτικό και γίνεται καινούριο για τουλάχιστον 6 μήνες.
Και το ρίχνω στο ..γέρσιμο πάλι!
(Ούτε εμένα το βγάζει λάθος, για δες)
avatar
Ανώνυμος/η 4.4.2018 | 16:05
Σκέφτηκα... Σκέφτηκα... Και το μόνο που συνειδητοποίησα, είναι ότι δεν έχω φτάσει ποτέ βερνίκι νυχιών στη μέση... Να πάρει.
:-(
dex_ 4.4.2018 | 20:07
Ο θρύλος λέει, πως αν πεις δυνατά τρεις φορες γέρσιμο, την ώρα που βάφεις τα νύχια σου μπροστά στον καθρέφτη, βγαίνει το φάντασμα της Μέι Μπελίν και σε τρώει.
idril 4.4.2018 | 17:48
Είμαι ομοιοπαθούσα με τη Σούση.

Μετά από καιρό(όοοοοοοο) βρίσκω το μπουκαλάκι πηγμένο, να μην ακούγεται καν η μπίλια, και αφού τα ψέλνω λίγο στον εαυτό μου, το πετάω.

Κι όχι μόνο αυτό, εξακολουθώ να αγοράζω καινούρια βερνίκια!

Προς Πόντια & Maggie:
Παρεμπιπτόντως, κι εγώ προβληματίστηκα και το τσέκαρα. Το Word βγάζει το γέρσιμο σωστό, με σχετική φράση "το γέρσιμο της πλάστιγγας" και συνώνυμα το λύγισμα, την κλίση, το πλάγιασμα, τη δύση. Κάνουν και ποίημα ολάκερο βρε! :)
Franny 4.4.2018 | 21:39
Λετε να υπαρχει τελικα και " ντρεψιμο"; να πουμε στον ζορό να μην ντρεπεται πλεον για εκεινο το "ντρεψου!" (Υποτεθήσθω οτι εχει και τετοιο συναισθημα, ο αρχοντας..)
de sou lew 4.4.2018 | 10:13
#7 Αχ, το έχω σκεφτεί πολλές φορές, τι θύματα πού είμαστε. Φυσικά και δεν είναι επισήμως συμφωνημένο, αλλά ποτέ καμιά δεν άδειασε μπουκαλάκι απο βερνίκι νυχιών (εκτός από τις επαγγελματίες, μάλλον). Ήδη μετά από 4-5 χρήσεις αρχίζει και χαλάει. Μια καλή ιδέα είναι να παίρνεις τα μικρά μπουκαλάκια (αυτά που στο Χόντο τα έχει συνήθως χύμα σε κάτι καλαθάκια). Έχουν λιγότερη ποικιλία στα χρώματα, αλλά τουλάχιστον τα βγάζουν τα λεφτά τους.
Lisa_Simpson 4.4.2018 | 11:51
De sou lew, θα διαφωνήσω! Προσωπικά έχω ολόκληρο βαλιτσάκι με συλλογή από μανό (ναι, έχω πρόβλημα, το ξέρω) κ πολλά από αυτά τα έχω 2-3 χρόνια.

Αν πάρει τα μικρά κ οικονομικά, τότε θα της ξεραθούν σε μηδαμινό χρόνο. Το θέμα είναι μια καλή ποιότητα (5-10 ευρώ εννοώ), να μην τα αφήνεις πολύ ώρα ανοιχτά κ το ΚΑΛΟ κούνημα. Επίσης, αν βάζεις πού κ πού λίγο καθαρό άχρωμο ασετόν μέσα, επαναφέρει τη ρευστότητα.
Maggie 4.4.2018 | 12:43
το ασετόν μπορεί να επαναφέρει τη ρευστότητα αλλά κάνει το βερνίκι να χάνει τη γυαλάδα του
BabyDoll 4.4.2018 | 12:49
Ακριβώς Lisa! Και το καλό μανό δεν σημαίνει πάντα ακριβό (εντάξει το μανό του 1€ από την λαική εννοείται οτι θα ξεραθεί γρήγορα). Εχω βρει σε τοπικό σουπερμαρκετ μανό white label που κοστίζει 3€ και έχω κάποια ήδη δύο χρόνια. Δεν είναι ακριβό αλλά είναι καλό. Αλλά επίσης έχω και μανό των 5€ τη μικρή συσκευασία που είναι καλύτερης ποιότητας από το φθηνότερο (στεγνώνει πιο γρήγορα, διαρκεί λίγο περισσότερο) αλλά ξεραίνεται με τον ίδιο ρυθμό. Το ασετόν πάντως βοηθά πολύ.
BabyDoll 4.4.2018 | 13:06
Maggie αν χρησιμποιείς διάφανο βερνίκι από πάνω εκτός από μεγαλύτερη διάρκεια δινει και γυαλάδα.
Maggie 4.4.2018 | 14:19
BabyDoll
Ναι χρησιμοποιώ στεγνωτικό που γυαλίζει αλλά πάλι εφόσον το αραιωτικό που είναι ειδικά φτιαγμένο για αυτή τη δουλειά και κανει την όζα καινούρια είναι τόσο φθηνό και διαρκεί χρόνια, γιατί να μην διατηρώ και γυαλιστερά τα βερνίκια;
Lisa_Simpson 4.4.2018 | 14:59
Maggie, όντως το γυαλιστικό βοηθάει όπως λέει η BabyDoll, αλλά ναι, πράγματι υπάρχει κ διαλυτικό στο εμπόριο.
Το σχόλιο το έκανα περισσότερο σχετικά με την ποιότητα. Τα πολύ φθηνά όχι μόνο ξεραίνονται γρήγορα, αλλά δεν κρατάνε κιόλας. Πλένεις 3 φορές τα χέρια σου κ αρχίζουν κ ξεκολλάνε κομματάκια χρώμα από τις άκρες. Το θέμα για μένα είναι να βγάλω 1 βδομάδα με περιποιημένο νύχι.
femme farfalle 4.4.2018 | 15:42
@Maggie
Διάβασα όοοολα τα σχόλια για το θέμα μέχρι να βρω τη λέξη ΟΖΑ.
Yeaaaaah!!!
Maggie 4.4.2018 | 17:47
femme farfalle
Είπα να κρατήσω τα προσχήματα και έγραψα "βερνίκι" αρχικά, αλλά μετά λέω, τραπεζάκι βάφουμε; γράψε Όζα εκεί να ξεσηκωθούμε τα Θεσσαλονικωτάκια.
Franny 4.4.2018 | 21:30
"όζα" διαβασα, καρντασι...
Χαχαχαχα!
Μίλτος Παπάρας 4.4.2018 | 14:16
De sou lew ,λίγο υπερβολική είσαι νομίζω .Οχι και 4-5 χρήσεις!Μου έχει τύχει να το αδειάσω ναι καλα μη φανταστείς ,στα 15 μπουκαλάκια ,αδειασα το 1.
Και στο βερνίκι δεν μετράει μόνο το πόσο καιρό θα κάνει να ξεραθεί αλλά και η υφή του ,να είναι πλούσιο και αδιαφανές κτλ.
Νομίζω οτι αυτά στα καλαθάκια δεν είνα τόσο value for money γιατι λες αντε να γλιτώσω 3-4ε και καταλήγεις να χάσεις και αυτά που εδωσες γτ ειναι ψιλομούφα ποιότητα.
Βέβαια για κανα παρδαλό μοδάτο χρώμα ,πάρε το φτηνο να κάνεις το κομμάτι σου και έξω απο την πόρτα!Για κάτι πιο κλάσσικό και ευχρηστο μπορείς να χαλάσεις και 2-3ε παραπάνω.
Προσοχή,δεν υπερασπίζομαι την αγορά βερνικιών προς ενα δεκάρικο το ένα νομιζω γύρω στο τάλιρο μπορεις να βρείς πολυ σοβαρή ποιότητα.
Κατι που θα ήθελα να δοκιμάσω αλλά πάντα το ξεχνάω ειναι να περάσεις με βαζελίνη το τοιχωμα του μπουκαλιού μολις το ανοιξεις πρώτη φορα,ετσι δεν θα κολλησει χρώμα στα τοιχωματα και θα κλεινει τέλεια για καιρό!Καλύτερο κλείσιμο ,λιγότερος αέρας και λιότερο στέγνωμα!
de sou lew 4.4.2018 | 16:34
Φίλες τι να σας πω, εμένα ποτέ δε μου κρατάει το μανικιούρ μια βδομάδα παρά μόνο το ημιμόνιμο. Τα κανονικά βερνίκια κρατάνε 3-4 μέρες το πολύ μέχρι να αρχίσουν να ξεκολλάνε κομματάκια (έχω δοκιμάσει και ακριβά και φτηνά και επαγγελματικά και απ' όλα, και βάσεις και γυαλιστικά και στερεωτικά. Ίσως φταίει το νύχι μου που δεν είναι πολύ γερό.)

Οπότε προτιμώ να επενδύω στα φτηνά, βγάζουν τα λεφτά τους και δεν τα λυπάμαι. Γενικά πάντως όλα τα βερνίκια μου ξεραίνονται μετά από μερικές χρήσεις (ίσως 4-5 ήταν υπερβολή, πάντως δεν έχω καταφέρει και να τα αδειάσω ποτέ). Αυτό το κόλπο με τη βαζελίνη πρώτη φορά το ακούω, θα το δοκιμάσω σίγουρα :)

ΥΓ. Δεν ξέρω αν δεν είναι σωστό να κάνω διαφήμιση αλλά αυτά που με έχουν βολέψει πολύ από σχέση ποιότητας-τιμής είναι τα rimmel, κανονικά έχουν 4 ευρώ αλλά κάποιες φορές τα βρίσκω 1+1 δώρο, κι έχουν πολύ ωραία χρώματα και υφή.
Madeline Ashton 4.4.2018 | 17:39
@de sou lew
Μου είχε πει μια φορά η κοπέλα στο ημιμόνιμο ότι συνήθως δεν μου κρατάνε λόγω λιπαρότητας. Και αυτό που έχω παρατηρήσει σε αυτήν σε σχέση με αλλιύ που έχω κάνει ( της οποίας μου κρατάει και πολύ περισσότερο) είναι ότι τα "καθαρίζει"/"στεγνώνει" ( δεν ξέρω πώς να το πω, τα κάνει και με σφουγγαράκι και κάτι άλλα εργαλεία) πολύ καλά και ξεκινάει αμέσως το βάψιμο.
(Τώρα, βέβαια, μπορεί να λέω μ@@@κίες και κάποιο νόμπελ να αυτοαναφλεγεται κάπου, σχωράτε με)
Maggie 4.4.2018 | 17:51
de sou lew
αν κάνεις τέλειο buffering με λίμα που από τη μια ξυνει πολύ ελαφρά την επιφάνεια του νυχιού και από την άλλη τη γυαλίζει, το νύχι θα λειανθεί τέλεια, οπότε θα κάτσει σωστά η όζα και δεν θα μπαίνει νερό, οπότε δεν θα ξεφλουδίζει. Εννοείται δυνατό στεγνωτικό γυαλιστικό από πάνω.
Franny 4.4.2018 | 21:35
Κοριτσια, δεν θελω να αας ταραξω, αλλα το ΤΕΛΕΙΟ βερνίκι, στοιχιζει μονο 2 ευρω και βρισκεται σε αρκετα σημεια πωλησης.
Οσο για την φιλη που ειπε οτι οσο πιο ακριβο , τοσο καλυτερο, αυτο που βρηκα ειναι πολυ καλυτερο απο οσα χαι εντ ειχα: σανελ, μανελ, ντιορ, εσσι, πιο ανθεκτικο απο ολα αυτα.
πόντια international 5.4.2018 | 01:53
Franny, δε θα δώσεις συνταγή καλής νοικοκυράς, πες μας καλέ!
Franny 5.4.2018 | 11:49
Φοβαμαι μη βρεθω στα κατεργα για διαφημιση.
Ειναι τα elixir των 40'' (δευτερολεπτων, στεγνωμα)
Con Chili 5.4.2018 | 10:45
Αυτό το θέμα είναι αγαπημένο μου. Βασικό είναι να μην αφήνεις το μπουκαλάκι για ώρα ανοιχτό. Κάνεις γρήγορα-γρήγορα τη δουλειά σου και μετά το κλείνεις. Μπορείς να το αρεώσεις αλλά όχι με ασετόν γιατί όντως αλλοιώνει το προϊόν και το χρώμα γίνεται θαμπό. Μπορείς να δοκιμάσεις καθαρό οινόπνευμα. Επίσης, άλλο ένα κόλπο είναι το πώς κουνάς το μπουκαλάκι για να αρεώσεις το προϊόν. Δεν το κουνάς πάνω κάτω (σαν να φτιάχνεις φραπέ) αλλά το τρίβεις με τις παλάμες σου. Υπάρχουν πολλά μανό στην αγορά, σε τιμές που ποικίλουν. Αυτό που εγώ έχω καταλάβει είναι ότι για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, χρειάζεται μία καλή βάση και ένα πολύ πολύ καλό top coat (αυτό ευθύνεται για την γυαλάδα, για την διάρκεια αλλά και για το πόσο γρήγορα θα στεγνώσει το προϊόν).
Τα χύμα μπουκαλάκια δεν είναι ό,τι καλύτερο γιατί όσο μικρότερη η ποσσότητα του προϊόντος τόσο πιο γρήγορα κοκαλώνει. Υπάρχουν μανό σε κανονική ποσότητα (12ml) με 2 ευρώ και τα βρίσκεις παντού (είναι αρκετές μάρκες). Εγώ αυτά προτιμώ γιατί τα λεφτά τα πολλά φεύγουν στη βάση και στο top coat.
Όσο για το ξεφλούδισμα που αναφέρεται επίσης εδώ, αυτό που χρειάζεται για να το αποφύγουμε είναι ένα γερό νύχι, που να μην λυγίζει ή να ξεφουδίζει εύκολα (άρα η βάση-θεραπεία είναι απαραίτητη ανά διαστήματα) και ένα καλό "κλείδωμα" στο μανό και το top coat (περνάς με το πινέλο την έξω άκρη του νυχιού).
Υπάρχουν άπειρα tutorial στο youtube για όποια έχει απορίες πάνω στο θέμα.
Σας ζάλισα το ξέρω αλλά είπαμε, αυτό το θέμα το αγαπώ!
BabyDoll 4.4.2018 | 10:36
#1 Απαράδεκτος ο φίλος σου γιατί δεν σε ειδοποίησε! Ακόμα και να μην είχες κάνει κάποιο έξοδο έπρεπε να σε ειδοποιήσει για να μην πας άδικα, ο χρόνος του καθενός είναι πολύτιμος. Οσο για σένα ενθουσιάστηκες υπερβολικά. Ο άνθρωπος σου είπε οτι είναι κάτι προσωρινό κι εσύ έπλασες στο μυαλό σου ολόκληρο σενάριο οτι θα είναι κάτι που θα διαρκέσει τουλάχιστον δυο μήνες ή περισσότερο. Δεν ήταν ανάγκη να αγοράσεις τόσα πράγματα ενώ δεν είχες καν ξεκινήσει τη δουλειά και δεν ήξερες ποσο θα κρατήσει. Εννοείται οτι πρέπει να του μιλήσεις γιατί δεν σε ειδοποίησε αφήνοντας όμως έξω τις αγορές, αυτές ήταν καθαρά δική σου πρωτοβουλία.
avatar
MagosTouOzz 4.4.2018 | 12:00
Έχω κατάστημα κοντά δύο χρόνια τώρα, και έχω κανονίσει με φίλη (μοντέλο ) να κάνει προώθηση ενός προϊόντος έξω από το μαγαζί μια συγκεκριμένη μέρα. Η κοπέλα ντύθηκε στολίστηκε, αλλά δυστυχώς μας τα χάλασε ο καιρός, εβρεχε καρέκλες όλη μέρα και το ακύρωσα. Προφανώς και πλήρωσα κανονικά την φίλη μου. Όταν έχεις οποιαδήποτε μορφής επιχείρηση φέρνεις και όλο το βάρος της ευθύνης για τις αποφάσεις σου. Υ.γ. Να μαντέψω ο φίλος της κοπέλας είναι ο κλασικός τζαμπατζης που ζητάει χαρές από γνωστούς και φίλους...και τους υπαλλήλους τους πληρώνει όταν έχει... γιατί ποτέ δεν βγαίνει...
avatar
Ανώνυμος/η 4.4.2018 | 16:58
Babydoll, η κοπέλα δεν αγόρασε όσα αγόρασε επειδή "ενθουσιάστηκε υπερβολικά ".
Το υποψήφιο αφεντικό της ειπε ξεκάθαρα
¨με παρακαλεί να είμαι πολύ περιποιημένη, με μαύρο παντελόνι και πουκάμισο. ´´
Εκεινος της έδωσε την εντολή ( υπο μορφή παράκλησης) επι της ουσίας να αγορασει η γυναικα οσα αγόρασε.
Επομένως εχει και εκείνος μερίδιο ευθύνης που την έβαλε σε καποια έξοδα και μετά το τερμάτισε με το να αμελησει να την ενημερώσει να μην πάει στη δουλειά .
BabyDoll 4.4.2018 | 17:45
Rudi ο ενθουσιασμός αναφέρεται στο ότι έφτιαξε τα νύχια της, έβαψε τα μαλλιά της, πήρε και δεύτερο παντελόνι, πουκάμισα και μηνιαία κάρτα μετρό. Εκανε δηλαδή και κάποια περιττά έξοδα. Αν δεν είχε ενθουσιαστεί θα είχε αγοράσει ένα πουκάμισο μέχρι να ξεκινήσει τουλάχιστον.

Κατα τ'αλλα ο φίλος της φέρθηκε απαράδεκτα δεν αντιλέγω αλλά ας μην τον κατηγορήσουμε γιατί η κοπέλα πηρε μηνιαία κάρτα κι οχι ένα εισιτήριο των δέκα διαδρομών πχ.
Kαραβάν' 4.4.2018 | 21:57
Κανένα από αυτά τα έξοδα δεν είναι περιττό. Η κάρτα/εισιτήριο μετρό είναι αναγκαία για να πάει και μιας διαδρομής ΔΕΝ πωλείται πουθενά (πουθενά που τέλος πάντων πηγαίνει ο κοινός θνητός).
Τα νύχια κι η βαφή μαλλιών (μπορεί να έχει λευκά ρε αδερφέ! πρέπει να πάει με τη ρίζα βγαλμένη;) εντάσσονται στα πλαίσια της περιποιημένης εμφάνισης.
Η αποτρίχωση εξίσου εφόσον αντιμετωπίζει θέμα όπως μας λέει. Φαντάζεσαι τι θα άκουγε αν πήγαινε με φαβορίτα και μουστακάκι;
avatar
rosa nera 4.4.2018 | 10:37
#2 Αγαπητή φίλη Καλημέρα!
Κατ αρχήν να εξηγήσουμε,για όσους πιθανώς δεν το γνωρίζουν, ότι χαράμ στα αραβικά σημαίνει απαγορευμένο και μια και ζεις εκεί, καταλαβαίνεις ότι η νοοτροπία τους ουδεμία σχέση έχει με την δική μας σε σχέση με τις απαγορεύσεις και από πού προέρχονται και επιβάλλονται αυτές.Οπότε,έχει μεγάλη σημασία η επίδραση της κουλτούρας,της δε θρησκείας, ακόμα περισσότερο.
Για να γράψει εκεί και να ζητήσει γνώμες επί του θέματος μάλλον είναι πολύ πιεσμένη και προβληματισμένη,θέλει να κάνει την επέμβαση και ψάχνει εναγωνίως κάποιον να την σπρώξει προς την κατεύθυνση που έχει ήδη σκεφτεί αλλά φοβάται ΚΑΙ λόγω της θρησκείας και φυσικά αναζητούσε συγκεκριμένες πληροφορίες. Η πάσης φύσεως πίεση που υφίστανται οι γυναίκες εκεί σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους είναι αδιανόητη σε μας.Καλά έκανες και της έγραψες και καλά θα κάνεις να συνεχίσεις να γράφεις σε παρόμοιες περιπτώσεις(εντός ορίων εξυπακούεται).Πέρα από την επικοινωνία(με ό,τι αυτή συνεπάγεται) που χαίρεσαι να έχεις όπως φαίνεται,
μπορεί να βοηθήσεις κάποιον ή μπορεί να βοηθηθεί καποιος από σένα,κάποια εν προκειμένω,όπως κι εσύ από την στήλη.Απλά να έχεις συναίσθηση των πλαισίων και των ορίων,το τονίζω αυτό,καθόλου τυχαία.
SailorMOUNA 4.4.2018 | 11:48
Thanks για την επεξήγηση rosa!
avatar
rosa nera 4.4.2018 | 12:57
Χαλάλι σου Sailor!(επίσης αραβικής προέλευσης λέξη το χαλάλι,
στα αραβικά σημαίνει αυτό που επιτρέπεται,πολύ γενικά μιλώντας).
avatar
Μέλια 4.4.2018 | 13:36
Έχω την εντύπωση ότι το χαραμ χρησιμοποιείται συχνά και με την μεταφορική έννοια, κάπως σαν το δικό μας "Αμαρτία από το Θεό δεν είναι;".
TGProject 4.4.2018 | 14:53
Αμαρτία σημαίνει. Εξόυ και και το Μπόκο Χαράμ. Που σημαίνει τα βιβλία είναι αμαρτία.
avatar
rosa nera 4.4.2018 | 15:22
Προφανώς.Απλά η αρχική του έννοια ανάγεται σ αυτό.
avatar
rosa nera 4.4.2018 | 15:28
TGProject αν δεν κάνω λάθος,τα βιβλία λέγονται αλλιώς στα αραβικά,κουτούμπ,(εκτός αν μιλάμε για διάλεκτο). Δεν επιμένω,αν επιμένεις ,κάτι θα ξέρεις.Αν καλά θυμάμαι, δουλεύεις με πρόσφυγες;
TGProject 4.4.2018 | 15:46
Ναι Rosa κούτουμπ λέγονται τα βιβλία στα αραβικά. Το μπόκο είναι μια λέξη που προέκυψε από ένα συνονθύλευμα γλωσσών, δεν είναι επίσημη λέξη και χρησιμοποιείται στην Αφρική κυρίως
avatar
MagosTouOzz 4.4.2018 | 20:28
Για TGProject και rosa nera, να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου. Είχα συμφοιτητές από Νιγηρία στην Αγγλία και θυμάμαι είχαν προσπαθήσει να μου μάθουν ένα κράμα αγγλικών και μια ντόπια διάλεκτο με επιρροές από τα αραβικά (με μεγάλη αποτυχία). Όμως εδώ το μποκο μαντεύω ότι έρχεται από το αγγλικό book, αλλά σε παράφραση. Φυσικά οι πιθανότητες είναι να κάνω λάθος.
Franny 4.4.2018 | 21:24
Χαράμι να σου γίνουν τα ξενύχτια μου
κι όλα τα δάκρυα μου που έχυσα ποτάμι
κι οι τόσες πίκρες που για χάρη σου ετράβηξα
χαράμι να σου γίνουνε χαράμι
τσουμπλέκια 4.4.2018 | 16:38
@Rosa nera, είχα την εντύπωση ότι παρά τους περιορισμούς,οι πλαστικές επεμβάσεις στις αραβικές χώρες είναι κάτι το συνηθισμένο και όχι ταμπού. Ό Vormieter μου ήταν Άραβας, μόλις είχε τελειώσει την ειδίκευση του στην πλαστική χειρουργική κι έφυγε για τη χώρα του,διότι εκεί είχε λέει γερές πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης. Μου έκανε φοβερή εντύπωση, υπέθεσα ότι ίσως κάτι παραπάνω ξέρεις σχετικά!
avatar
rosa nera 5.4.2018 | 03:11
Αγαπητή φίλη εξαρτάται από την αραβική χώρα μάλλον.Κουβέιτ με Αλγερία, Λίβανο και Μαρόκο, τυχαίες επιλογές,δεν νομίζω ότι μοιάζουν.
BabyDoll 4.4.2018 | 10:42
#2 Είπες την άποψή σου και σου απάντησαν. Στα social media όλοι την αποψάρα μας λέμε και χωρίς να μας ρωτήσουν πολλές φορές. Οταν ζητάς επιστημονική άποψη από ανθρώπους που δεν είναι επιστήμονες τότε πρέπει να περιμένεις όλων των ειδών τις απαντήσεις. Αν θες να πεις κι εσύ την δική σου πρέπει να είσαι προετοιμασμένη και για τις αντίστοιχες απαντήσεις. Δεν νομίζω οτι έχωσες τη μύτη σου εκεί που δεν έπρεπε, αν η σχολιάστρια δεν ήθελε σχόλια στο δικό της ποστ ας έστελνε ένα προσωπικό μήνυμα στην κοπέλα που ρώτησε. Το μεγαλύτερο μέρος των σχολιαστών δεν είναι ούτε ψυχολόγοι ούτε ειδικοί και η κοπέλα που ρώτησε το ξέρει αυτό.

Κι εγώ αποψάρα γράφω τώρα χωρίς να είμαι ειδική και μπορεί σε κάποιον να κακοφανεί και να το σχολιάσει αρνητικά. Ε ούτε θα βάλω τη γάτα μου να κλαίει ούτε θα αναρωτηθώ αν έκανα καλά που έγραψα. Ηθελα να σχολιάσω και το έκανα γνωρίζοντας τις συνέπειες.
avatar
rosa nera 4.4.2018 | 10:44
#1.Αφού είστε φίλοι,οφείλει να κατανοήσει ότι η αμέλεια(γαιδουριά) να ειδοποιήσει ότι βρήκε ακριβώς αυτό που αναζητούσε,σου στοίχισε το σύνολο του πενιχρού κομποδέματός σου ,με αποτέλεσμα να μην δύνασαι να ανταποκριθείς οικονομικά το υπόλοιπον του μήνα.Αυτό.Θα το πεις χωρίς επιτονισμό.Με ίσια φωνή.Χωρίς διάθεση για αντεγκλήσεις.Υποχρεούται σε εξηγήσεις και τουλάχιστον σε οικονομική διευκόλυνση. Τουλάχιστον.
granita lemoni 4.4.2018 | 14:12
Συμφωνώ και διαφωνώ.
Ο τύπος είναι γαϊδούρι (ξεκαπίστρωτο) και έπρεπε να ειδοποιήσει την κοπέλα εγκαίρως.
Το τι αγόρασε αυτή όμως με δική της πρωτοβουλία και το αν το κομπόδεμά της είναι πενιχρό ή μεγάλο είναι καθαρά δικό της θέμα. Προφανώς, λοιπόν, και ο εν λόγω κύριος δεν υποχρεούται σε κάτι περισσότερο από μια ειλικρινή συγνώμη, ίσως και μια επιπλέον χειρονομία μεταμέλειας, καθώς υποτίθεται ότι είναι φίλοι.
Όμως, τα προσωπικά έξοδα που κάνουμε για την (μελλοντική) δουλειά μας είναι καθαρά δικό μας θέμα.
Κι εγώ έκανα εποπτείες για συγκεκριμένο παιδί (δεν με ανάγκασε κανείς να το κάνω-εγώ ένιωσα την ανάγκη) και μετά από λίγο καιρό οι γονείς αποφάσισαν να σταματήσουν την παρέμβαση. Τι θα πει αυτό; Ότι πρέπει να τους ζητήσω τα χρήματα για τις εποπτείες;
avatar
rosa nera 4.4.2018 | 15:20
Αλλο αυτό,αγαπητή Γρανίτα!
Κατά πρώτον,ο τύπος,φίλος της ων,υποθέτω βάσιμα ότι γνώριζε σε ικανό βαθμό την οικονομική δυσπραγία της και γι αυτό εξάλλου της πρότεινε και την δουλειά.
Δεν γνωρίζουμε αν ήταν ενήμερος για τον βαθμό της οικονομικής της δυσκολίας.Σε κάθε περίπτωση όμως,δεν μεσολάβησαν τρεις αιώνες,άμεσα ζήτησε εργαζόμενο, άμεσα ανταποκρίθηκε αυτή.Τι ξέχασε δηλαδή;Δεν την ξέχασε,άλλο είναι το συμπέρασμα και για να μην υπερδαυλίζω πυρκαγιές,να τον φέρει προ των (φιλικών) ευθυνών του.Θα έλεγε σε άγνωστο έλα άμεσα και αχ,τι κρίμα ,πήρα άλλον, κ.τ.λ.; Και να το έλεγε ο τρίτος θα τα έκανε γης Μαδιάμ και καλά θα έκανε.Εχουμε χάσει την αίσθηση κάποιων πραγμάτων ένεκα κρίσης ίσως.Η συνέπεια και η ανθρωπιά παραμένουν ψηλά στο χρηματιστήριο αξιών.Τι να την κάνει την συγγνώμη;Πολύ με εξαγριώνουν κάτι τέτοιες ...άνετες συγγνώμες και ερμηνείες κατά το δοκούν του...ενόχου. Αυτή ήταν συνεπής.Και για να είναι συνεπής,έμεινε απένταρη σχεδόν.Βάσει ποιας λογικής ο φίλος της δεν έχει ευθύνη εφόσον η δουλειά αφορούσε στην επόμενη ΕΡΓΑΣΙΜΗ μέρα κι αυτός δεν ειδοποίησε;
Της τα χρωστάει τα χρήματα.Αν όχι βάσει νόμου,βάσει κώδικα ηθικής(και άγνωστη να ήταν,πολλώ δε μάλλον που ήταν φίλη).
Δεν σου επιτίθεμαι,επιχειρηματολογώ,για να μην παρεξηγούμαι.
idril 4.4.2018 | 18:04
Θα συμφωνήσω με τη rosa nera.

O "φίλος" που ζήτησε στην κοπέλα να τον βοηθήσει αναλαμβάνοντας καθήκοντα την επόμενη κιόλας εργάσιμη μέρα, έγινε αυτόματα εργοδότης με συγκεκριμένες απαιτήσεις περιβολής και συμπεριφοράς από την προσωρινή του υπάλληλο. Κρατώντας και την πισινή του παράλληλα ("θα συνεχίσω να ψάχνω").

Εφόσον το ίδιο κιόλας Σαββατοκύριακο (αν όχι την ίδια μέρα) προσέλαβε την ανηψιά του γνωστού του, με τα προσόντα που ήθελε εξαρχής, όφειλε να ενημερώσει την προσωρινή του υπάλληλο να μην εμφανιστεί τη Δευτέρα και να μην προβεί σε έξοδα ένδυσης και μετακίνησης.

Μάλιστα θα έπρεπε να είναι τόσο ενθουσιασμένος που βρήκε αυτό που ήθελε ώστε να την πάρει ευθύς αμέσως να της το πει! ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ "ΞΕΧΑΣΕΙ"

Οφείλει έμπρακτη συγνώμη και όχι λόγια του αέρα. Έχει όντως χαθεί κάθε έννοια φιλότιμου και βασικής ευγένειας! Μόνο η ερωτώσα το κατάπιε και παρέμεινε ευγενική... μπράβο, αλλά μην γίνεσαι και χαλί βρε καλή μου, εξήγησε σοβαρά και ήρεμα τι σου κόστισε αυτό και πώς θα ήθελες να το (είχε) αντιμετωπίσει.
Ο φίλος.
TGProject 4.4.2018 | 10:46
#1 Γαϊδούρι ολκής ο φίλος σου. Φυσικά και να του το πεις και να παραπονεθείς και να του πεις να σε συστήσει αλλού για να εξιλεωθεί :)
Μια που έκανες την αρχή όμως και έκανες την προετοιμασία, μήπως να αρχίσεις να κοιτάς και για δουλειές εκτός αντικειμένου; Όλο και κάτι θα βρεθεί, σαν τη δουλειά του φίλου σου.
BabyDoll 4.4.2018 | 10:49
#7 Αν βάφεις τα νύχια σου με ένα και μόνο βερνίκι και τα έχεις συνέχει βαμμένα τότε στατιστικά θα το τελειώσεις (τα νύχια πάνω κάτω αντέχουν μια βδομάδα μετά ξαναθέλουν βάψιμο). Διαφορετικά υπάρχουν και μικρές συσκευασίες μανό που είναι εύκολο να τελειώσεις. Επίσης, αν ρίξεις λίγο ασετόν στο μανό σου διαρκεί περισσότερο.

Προσωπικά χρησιμοποιώ πολλά μανό, δεν μου αρέσει να έχω παντα το ίδιο χρώμα και έχω διαφορετικα για το χειμώνα και το καλοκαίρι. Εχω μανό που τα έχω πάνω από δυο ακόμα και τρία χρόνια και πριν τα χρησιμποιήσω, όταν έχει περάσει καιρός, ρίχνω λίγο ασετόν, τα ανακαινίζω καλά και τα ζεσταινω στα χέρια μου. Τελευταία έχω αρχίσει να αγοράζω τις μικρότερες συσκευασίες και προτιμώ μανό από τα sephora γιατί αντέχουν περισσότερο.
πόντια international 4.4.2018 | 10:51
Μιας και κάθεσαι εγώ λέω να γράφεις. Τα γράφεις πολύ ωραία και καθόλου μίζερα, πολύ μου άρεσε και δεν αστειεύομαι, γράφε.

Ο φίλος σου μόνο στη δουλειά είναι έτσι; Είναι εντελώς παρτάκιας ως χαρακτήρας ο τύπος, πολύ αμφιβάλλω αν το παθαίνει μόνο στα επαγγελματικά. Πάω στοίχημα ότι είναι από εκείνους που αν τους τα χώσεις θα σου πουν "σου είπα εγώ να πας να αγοράσεις πουκάμισα; Και τι φταίω εγώ αν είσαι μαλλιαρόκαμπια;"
Αυτός ήθελε υπάλληλο για τη Δευτέρα οπωσδήποτε, σου άφησε υπονοούμενα ότι δε θα είναι για λίγο, γιατί αλλιώς φοβόταν μήπως δεν το πάρεις σοβαρά και εμφανιστείς με φόρμες και αξούριστη, στο μεταξύ εμφανίστηκε η κατάλληλη γραμματέας κι εσύ έπαψες να υπάρχεις γιατί εξαρχής ήσουν μια λύση ανάγκης και όχι μια προτίμηση. Αυτό δεν είναι δίκιο ή άδικο, είναι η πικρή αλήθεια. Το ότι δεν ήσουν μια προτίμηση, μια επιλογή.
Είχε ανάγκη από υπάλληλο, είχες ανάγκη από εισόδημα. Αν ήσουν πιο ψύχραιμη -πράγμα δύσκολο να κατακτήσει κανείς είναι η αλήθεια- και δεν ενθουσιαζόσουν από αυτή την αναπάντεχη ευκαιρία, όπως ήταν πολύ φυσιολογικό να συμβεί, θα διαπραγματευόσουν. Όχι ότι θα άλλαζαν τα πράγματα αλλά δε θα ένιωθες τόσο, να το πω κομψά, αδικημένη. Εκμεταλλεύτηκε την ανάγκη σου και σε πέταξε σαν στιμμένη λεμονόκουπα. Καλύτερα που δεν προχώρησε θα σου πω και να χαίρεσαι. Πιστεύω ότι είναι χάλια εργοδότης και στη θέση σου θα κανόνιζα κάποια στιγμή στο μέλλον ένα ραντεβού μαζί του για καφέ/ποτό, δε θα εμφανιζόμουν και όταν με έπαιρνε τηλ θα του έλεγα, α, ξέχασα ρε συ, δεν μπορώ να τελικά, σόρι. Κάποια άλλη βέβαια θα πήγαινε στη δουλειά με τις αποδείξεις των ρούχων και της αποτρίχωσης προσώπου. Ελπίζω κι εγώ κάποτε να γίνω αυτή.
avatar
Ανώνυμος/η 4.4.2018 | 12:12
Πόντια, κι εμένα μου άρεσε πολύ το γράψιμό της και μου θύμισε λίγο και το δικό σου γράψιμο. Συμφωνώ με τα υπόλοιπα.
πόντια international 4.4.2018 | 16:28
Αλήθεια; Ευχαριστώ, δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να το δω, τα γράφω γιατί θέλω να τα πω, αλλιώς θα σκάσω!
Χαίρομαι που συμφωνούμε btw.
1234

LIFOLAND ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ