Αγαπητή Α, μπα;

Στο σημερινό «Α μπα»: για να τολμήσουμε να ονειρευτούμε

Επίσης: ροζ χακί

__________________

1.


Πφφ ακου τωρα Α, μπα μου γιατι νομιζω μολις εκανα ομοφοβικη παρεμβαση. Ειμαστε στρατο και μολις μπηκε καινουρια σειρα. Αναμεσα στους καινουριους εχει ερθει ενας ομοφυλοφιλος. Καπως αφελης. Στις πρωτες μερες λοιπον προτου σχηματιστει καποιος σταθερος πυρηνας παρεας για χαβαλε ή και πριν ακομα γνωριστουμε ολοι καλα καλα ο συγκεκριμενος κανει συνεχως σχολια οριακα(;) σεξουαλικης παρενοχλησης στη χειροτερη, αμηχανα στην καλυτερη, πχ πωπωω τι μεγαλο που ειναι... το οπλο σου, εκανα μπανιο και αισθανομαι σεξι. Το αποτελεσμα αμηχανια απο τους γυρω με καποια σχολια "να μαζευτει". Ευτυχως δεν υπαρχει καποιο αιχμηρο ξεσπασμα εναντιον του (προς το παρον). Μετα απο ενα τετοιο περιστατικο τον επιασα και μιλησαμε οι δυο μας. Βασικα αυτο που του ειπα ειναι να μην κανει σχολια που προκαλουν αυτη την αμηχανια γυρω του οχι τοσο για τη δυσκολη θεση που ερχονται οι αλλοι αλλα κυριως για αυτοπροστασια σ εναν πολυ συντηρητικο χωρο. Με πολυ ηρεμο και δεκτικο τονο η συζητηση και φανηκε οτι το ληξαμε πολυ ωριμα και χωρις παρεξηγησεις. Τωρα σκεφτομαι οτι εκανα αυτη την κουβεντα μονο και μονο επειδη το παιδι ειναι ανοιχτα ομοφυλοφιλος. Οταν καποιος στρεητ κυκλοφορησει με το σωβρακο δε θα γινει ποτε αφορμη για τετοια σχολια ενω αν το κανει αυτος θα το σχολιασουν ως υστεροβουλια ή απλα για κραξιμο.
Εγω εντωμεταξυ κρυφος ομοφυλοφιλος και με πραγματικη διαθεση να τον προφυλαξω. Πραγματικη οριοθετηση ολων των υπολοιπων δε ειναι δυνατη οποτε επελεξα την οριοθετηση του ενος. Για την ιστορια εχω καποιες παραπανω αρμοδιοτητες και ευθυνες απο τους υπολοιπους και γι αυτο και εκανα εγω αυτη την κουβεντα.
Δεν ξερω, θεωρεις οτι επραξα με ομοφοβικα κριτιρια; Στην εξω ζωη μας θα απαντουσα ναι αλλα σε συνθηκε υποχρεωτικης συμβιωσης νομιζω οτι επραξα σωστα. Πως το βλεπεις;
- Ροζ&Χακι


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Πολύ καλά έκανες. Θα ήταν τουλάχιστον αφέλεια να φερόμαστε σα να μην υπάρχει ομοφοβία επειδή θα θέλαμε να είναι έτσι. Δεν θα εξαφανίσουμε συστημικές ανισότητες προκαλώντας την τύχη μας. Πάνω από όλα η ασφάλεια. Ελπίζω να κατάλαβε τι του είπες και γιατί το είπες.


Επίσης, όσο καλή διάθεση και να έχεις, δεν είναι πάντα αστείο να σου λέει κάποιος ουσιαστικά άγνωστος σε χώρο ουσιαστικά μόνιμης κράτησης ότι είναι μεγάλο το ...όπλο σου, είτε είσαι ομοφυλόφιλος είτε όχι. Χρειάζεται και λίγο να αφουγκράζεσαι το κοινό. Όταν γνωριστείτε όλοι μεταξύ σας μπορεί να αλλάξουν πολλά. Για την ώρα ο καθένας έχει τον πόνο του εκεί μέσα και ίσως καμιά όρεξη για αστεία.

 

 

__________________
2.


Τον τελευταιο καιρο κανω παρεα με αρκετο κοσμο στην επαρχιακη πολη που σπουδαζω . Μεσα στην παρεα γνωρισα και μια κοπελα που απο την αρχη κατι μεσα μου μου ελεγε να κρατησω αποστασεις. Θες το θρασσος της; θες η τσαμπα μαγκια - ατερμονη αγενεια της;; (πχ πηραμε ταξι και ειπε στον ταξιντζη αυτολεξει"πριν φτασουμε στον προορισμο θα σταματησουμε καπου να παρω κατι" ουτε που ουτε τι, να γινει εστω πιο συγκεκριμενη και αφού ο ανθρωπος μας αφησε στον προορισμο αρχισε να του φωναζει αουτ οφ νοουερ και να τον βριζει που δεν εκανε αυτη την πολυ σημαντικη ενδιαμεση σταση... εχω αρκετα αλλα παραδειγματα θρασσους- αγενειας και νεοελληναρισμου αλλα θελω να μπω στο κυριως θεμα.
Σε καποια φαση ημασταν μαζι στο κτελ για αθηνα και χαζολογουσαμε γενικως κ αοριστως.. δε θυμαμαι πως το εφερε η κουβεντα αλλα της ειπα οτι εχω τιντερ . Μου ειπε οτι δεν της αρεσει καθολου σαν ιδεα αλλα θα ηθελε να κανει απο περιεργεια και για να σπασει πλακα στα λιγουρια που κυκλοφορουν(μου ειπε να μην το πω πουθενα) . Η ιδια εχει σχεση την οποια υπερδιαφημιζει σε ολα τα κοινωνικα δικτυα. Ο γκομενος της ειναι πολυ ευκαταστατος και η ιδια φροντιζει να μας το θυμιζει αρκετα συχνα στις συζητησεις μας. Γενικως πουλαει μουρη. Μας λεει οτι ειναι ο αντρας της ζωης της, η καλυτερη σχεση που ειχε κλπ... καθε φορα που βγαινουμε φλερταρει με τους παντες ομως. Και δεν μιλαω μονο για βλεμματα ,χαμογελα κλπ , μιλαει κιολας κ πολλες φορες το χοντραινει. Οταν ο αλλος της ζηταει τηλεφωνο ομως το ξεκοβει λεγοντας "εχω σχεση". Ειναι πολυ ομορφη κοπελα, οντως την κοιταζουν παρα πολλοι αλλα εχει απίστευτη αναγκη για επιβεβαιωση... τις προαλλες βγηκαμε 3,4ατομα κ αυτη μαζι κ πηγαμε για ποτα. Συζητησαμε κ για το τιντερ και ολοι ηταν πολυ κατα του να γνωριζεται ο κοσμος έτσι ακομη και η ιδια που θελει να κανει στα κρυφα αρχισε να μιλαει με τα χειροτερα λογια για οσους εχουν.. (και για μενα δηλαδη) ..Σε καποια φαση τους λεω ειναι ενας απεναντι που με κοιταει. Τι ηθελα και μιλαγα; ολο το βραδυ εριχνε ματιες πισω της για να τον σαγινευσει (μην τυχον και "φλερταριστει" καμια αλλη γυναικα απ την παρεα και οχι η ιδια) σημειωση , εγω ειμαι η ασχημη της παρεας, κοντη και χοντρη (αλλα εχω καλη καρδια, αυτο δε μετραει αλλωστε;!) Μου την εχει πει για τα κιλα μου αρκετες φορες (η ιδια ειναι αδυνατη, κανει χημικες διαιτες και παιρνει σκευασματα αδυνατισματος που βρησκει απο δω απο κει χωρις να ξερει τι ακριβως ειναι το καθετι, τις προαλλες ειπε κιολας "πως θα κρατησω εναν τοσο πλουσιο γκομενο αν δεν ειμαι σουπερ αδυνατη και ομορφη... μετα πηγε να το μαζεψει, λεγοντας οτι κανει πλακα και δεν το εννοουσε προσπαθοντας πολυ για να μας πεισει..) με εχει κουρασει αυτη η κατάσταση, τι να κανω; να αλλαξω παρεες ; με τους αλλους δεν εχω κανενα προβλημα. ..
- Callmefatamy


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Ξεκινάς λέγοντας ότι κάνεις με πολύ κόσμο παρέα. Άρα δεν είναι δύσκολο να την αποφύγεις. Δεν την αποφεύγεις όμως, και κάθεσαι και αναλύεις τι κάνει και τι δεν κάνει, γιατί κάτι προσπαθείς να αποδείξεις. Βρες τι είναι αυτό, αν και θα έπρεπε να σου είναι προφανές, και σταμάτα να το προσπαθείς. Μην αποκαλύπτεις προσωπικά δεδομένα σε ανθρώπους που έχουν φανερά εχθρική διάθεση. Μην προσπαθείς να «τους δείξεις εσύ». Δεν θα αλλάξουν επειδή θα θαμπωθούν από την Αλήθεια σου. Αντιθέτως θα εκμεταλλευτούν ό,τι αδύναμο σημείο βρουν και θα το κάνουν βούκινο.


 

__________________
3.

 

Βγάζει συχνες κακιες μια φιλη μου και απαιτει να την παιρνω τηλ να δω τι κανει! μα με το ζορι? οταν ο αλλος σε εχει χιλιοβρισει γτ να θελω εγω ενα τετοιο ατομο στη ζωη μου?δε θελω ουδεμια επαφη! μου εχει δυημιουργηθει το αγχος οτι θα δω μνμ της να με βριζει!εχουμε ο καθενας μας μια ζωη που τρεχει~στα 31 μου δε θελω να ψυχαναγκαζομαι και με το ζορι να δινω σημασια σε ατομα που πλεον δεν τιαριαζω. Ερωτηση...δεν ειναι αυτονοητο? ειναι νορμαλ να βριζεις τον αλλον κ μετα να του λες γτ δεν ερχεσαι να παμε για καφε?
- Απορία ολικής-


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Η απορία ολκής είναι γιατί αποκαλείς φίλη κάποια που σε χιλιοβρίζει συστηματικά.


 

__________________
4.


Καλησπέρα,
Έχω λίγο καιρό που διαβάζω τη σελίδα και μου αρέσει ο τρόπος σκέψης σου οπότε είπα να στείλω κι εγώ. Φαντάζομαι θα αργήσει να ανέβει και ίσως έχω βρει την απάντηση μέχρι τότε αλλά ένα ακόμη καθαρό μυαλό δε βλάπτει ποτέ.
Είμαι μαζί με ένα παιδί εδώ και δύο μήνες. Μικρό διάστημα, αλλά νιώθω ερωτευμένη μαζί του. Είναι η πρώτη μου σχέση και από όσο ξέρω είμαι η πρώτη του σοβαρή σχέση. Νιώθω τυχερή, και ευτυχισμένη που είμαι μαζί του.
Το μόνο που με απασχολεί είναι το ποσό διαφορετικές απόψεις έχουμε. Δεν με πειράζει συνήθως. Το βρίσκω βαρετό να συμφωνώ συνέχεια με τους γύρω μου. Βρίσκω όμως ότι σε κάποια πράγματα είναι πολύ κυνικός, πολύ άδικος, και μαζεύεται μόνο όταν συνειδητοποιεί ότι αυτά που λέει μπορεί να πληγώσουν τους απέναντι του. Να δώσω ένα παράδειγμα για να γίνω σαφής. Συζητάμε τα πάντα μαζί. Τις προάλλες συζητήσαμε το θέμα της αυτοκτονίας. Και παρότι δεν είπε κάτι τρομακτικό, κάτι του τύπου "είναι απλώς δειλοί", ήταν πολύ σκληρός, και κυνικός. Δε θυμάμαι συγκεκριμένες φράσεις είναι η αλήθεια. Το θέμα αυτό είναι ευαίσθητο για μένα γιατί έχω βρεθεί στο mindset αυτό. Οπότε δεν ήμουν όσο συγκεντρωμένη θα ήθελα.
Προσπάθησα να επιχειρηματολογήσω και να του δώσω μια άλλη οπτική μα δεν νομίζω να τα κατάφερα, είμαι πολύ κοντά σε αυτό το θέμα για να το κάνω σωστά. Εκείνος μαλάκωσε όταν του είπα πόσο με αγγίζει το θέμα. Πάντα το κάνει, και το θεωρώ προς τιμήν του το ότι ξέρει πότε να σταματήσει, χωρίς να φοβάται συγχρόνως να πει την άποψη του. Ο σκοπός στο κάτω κάτω δεν είναι να ακούω αυτό που θέλω να ακούσω.
Περνάμε στην ερώτηση. Δύο άνθρωποι με τόσο διαφορετικές οπτικές για τη ζωή μπορούν να είναι μαζί; Δεν σκέφτομαι να τον χωρίσω σε καμία περίπτωση. Αναρωτιέμαι όμως: από την πλευρά μου θα ήθελα αυτή η σχέση να κρατήσει. Και εκείνος το ίδιο από ότι μου δείχνει. Μήπως όμως οι τόσες διαφορετικές απόψεις (γιατί είναι πολλές) δημιουργήσουν πρόβλημα στην πορεία; Οι γύρω μου λένε πως ναι. Εγώ δεν ξέρω. Πιστεύω πως μπορείς να εισαι ερωτευμένος, ακόμη και να αγαπάς κάποιον με τον οποίον δε συμφωνείς απαραίτητα. Από την άλλη δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο στοιχείο κοινής αντιμετώπισης της πραγματικότητας για να κρατήσει μια σχέση; Θα μου πεις τα παρασκεφτομαι. Ναι, σαφέστατα. Πάντα έτσι είμαι. Θα ήθελα όμως απάντηση από κάποιον τρίτο και αμερόληπτο σε αυτή την ερώτηση, κι ας είναι υπερβολική, κι ας είναι ενδεχομένως νωρίς για να την κάνω.
- Confuses


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Θέλεις να κρατήσει αυτή η σχέση επειδή θέλεις να κρατήσει αυτή η σχέση. Είσαι ερωτευμένη με τη σχέση επειδή έχεις σχέση και θέλεις να κρατήσει γιατί έχεις ανάγκη όλα αυτά να ισχύουν και να είναι τέλεια. Είναι όλα πολύ κοινά γιατί όσο πιο μικροί είμαστε, τόσο πιο δύσκολα δεχόμαστε την αποτυχία. Αυτό που θέλεις είναι να είναι όλα καταπληκτικά γιατί εσύ είσαι καταπληκτική, άρα θα κοιτάξεις να είναι.


Ο σκοπός δεν είναι να ακούσεις αυτά που θέλεις να ακούσεις αλλά να ακούσεις πράγματα που δεν περίμενες να ακούσεις, πράγματα που δεν ήξερες, πράγματα που θα σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο. Η διαφωνία για την διαφωνία δεν έχει καμία αξία. Δεν είναι βαρετό να συμφωνείς με τους γύρω σου, όπως δεν είναι συναρπαστικό να διαφωνείς συνέχεια. Έχεις ένα σύστημα αξιών που καλό είναι να προσπαθήσεις να βελτιώσεις. Δεν θα το βελτιώσεις μαζί με έναν άνθρωπο που χαρακτηρίζεις κυνικό και άδικο. Δεν θα βελτιωθείς προσπαθώντας να τον βελτιώσεις. Δεν θα αλλάξει κανείς από τους δυο σας.


Εμένα δεν μου φαίνεται κυνικός και άδικος. Μου φαίνεται αφελής και απαίδευτος. Και τώρα ερχόμαστε στο πραγματικά σημαντικό. Αν πραγματικά έχεις βρεθεί σε αυτό το mindset, πρέπει να το φροντίσεις ώστε να μην ξαναβρεθείς, και αυτό δεν θα γίνει περιμένοντας να μην ξαναγίνει. Πρέπει να μιλήσεις σε επαγγελματία.

 

 

__________________
5.


Αγαπητή Α, μπα
έχω καταλήξει ότι μόνο και μόνο η διαδικασία να σου γράψω μια ερώτηση με βοηθά να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά ή έστω να τα περιγράψω (μεγάλο πράγμα :-). Θα ήθελα τη γνωμη σου για την παρουσία των παιδιών στις των διαφωνίες των γονέων. Για να κάνω τα πράγματα πιο συγκεκριμένα, έχω δύο παιδάκια, ο μεγάλος είναι 4 και έχει τύχει να είναι μπροστά σε αρκετές από τις διαφωνίες που έχουμε με τον μπαμπά του. Όλα γίνονται πολύ πολιτισμένα, δεν βρίζουμε, δεν υποτιμάμε ο ένας τον άλλον απλά ανεβαίνουν οι τόνοι. Από τη μία λέω ότι είναι καλό γιατί καταλαβαίνει ότι άνθρωποι είμαστε και εμείς, και παλεύουμε για τη σχέση μας όπως όλοι (εγώ δεν θυμάμαι ποτέ τους γονείς μου να μαλώνουν -φαντάζομαι το έκαναν όταν δεν είμασταν μπροστά- και έκανα πολύ μεγάλο αγώνα να αποδεχτώ ότι και αυτά μέσα στη ζωή είναι, και δεν έγινε και κάτι φοβερο), από την άλλη κανα δυο φορές έχει μπει στη μέση λέγοντας μη μαλώνετε ή αρχίζει να κάνει τρέλες σκανταλιές -γενικά είναι πολύ ήρεμο παιδάκι- για να μας τραβήξει την προσοχη και αυτό με έχει προβληματίσει πολύ για το κατά πόσο τελικά κάνουμε καλά εκείνη τη στιγμή. Όταν το συζήτησα σε άσχετη στιγμή μαζί του μου είπε ότι δεν θέλει να μαλώνουμε και του εξήγησα ότι μπορεί να διαφωνούμε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αγαπάμε ο ένας τον άλλον πάρα πολύ. Βεβαια δεν υπάρχει και απόλυτα σωστή λύση, όπως και δεν υπάρχει και τελειος γονιός (σε ευχαριστώ πολύ για τη στήλη :-) Να χαίρεσαι το α,μπάκι.
- μωρομάνα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Είναι πολύ ευαίσθητο θέμα και θα βρω τον μπελά μου αλλά θα το τολμήσω. Δεν θα σου αρέσει καθόλου αυτό που θα σου πω.


Πιστεύω ότι ζητάς εξωπραγματικά πράγματα από ένα τετράχρονο παιδί. Του ζητάς να καταλάβει τι είναι ο γάμος, και τι θα πει «είμαστε άνθρωποι και παλεύουμε για τη σχέση μας». Αυτά είναι τουλάχιστον αλαμπουρνέζικα για το παιδάκι. Αυτό που νιώθει είναι ότι απειλείται η ασφάλεια του, και δεν έχει ιδέα τι σημαίνει αυτό για το μέλλον του. Το κάνετε να φοβάται. Αυτό κάνετε. Δεν μαθαίνει τίποτα χρήσιμο από τις φωνές σας. Αντιθέτως μαθαίνει ότι είναι εντάξει να φωνάζεις για να λύσεις τις διαφορές σου.


Οι διαφωνίες είναι μέσα στη ζωή. Ο καβγάς όμως δεν είναι οκ. Ο καβγάς είναι πρόβλημα επικοινωνίας. Και αν το παιδί σας μπαίνει στη μέση και κάνει σκανταλιές για να σας τραβήξει την προσοχή, δεν έχετε πολιτισμένη διαφωνία. Τσακώνεστε. Όταν το συζήτησες μαζί του σου είπε να μη μαλώνετε. Σημασία έχει τι βλέπει αυτός, και όχι τι νομίζετε εσείς ότι κάνετε.


Δεν είναι απλό το «απλά ανεβαίνουν οι τόνοι». Τα παιδιά βιώνουν τη φωνή διαφορετικά από τους μεγάλους, ακριβώς επειδή δεν μπορούν να ερμηνεύσουν τα λόγια. Σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει απόλυτα σωστή λύση. Είναι από αυτές τις σπάνιες φορές. Σταματήστε να φωνάζετε μπροστά στα παιδιά σας.


Διάβασε αυτό.

 

__________________
6.


Α,μπα μου γεια σου ?
Απο τις σπουδές μου και μετά παιδεύομαι πάρα πολύ με τα 25 παραπάνω κιλά μου.Πηγα σε πολλούς διαιτολόγους μα οι δίαιτες που μου έδιναν είχαν πάντα μόνο τα γνωστά βραστά,ψητά, μαρουλοσαλατες και ούτε ένα μικρό έστω γλυκάκι μια φορά τον μήνα και κάπως έτσι όπως καταλαβαίνεις τα παρατουσα. Ξες μου έφταιγε και το ότι ενώ συνήθιζα να πεινάω πάρα πάρα πολύ ,στο τέλος του κάθε μήνα ήμουν μόλις 2,5-3 κιλά κάτω στο ζύγισμα και ούτε καν έχανα λίπος ε και έτσι μπαι μπαι διατα.
Το τελευταίο δίμηνο επισκεφτομαι μια διαιτολόγο και χωρίς να πεινάω καθόλου έχω ηδη χάσει 10 ολόκληρα κιλά και 3% ποσοστό λίπους. Η μέθοδος της πολύ απλή από την πρώτη μέρα που ξεκίνησα μαζί της. Αυτό λέει που θα κάνεις είναι να τρως το οποιοδήποτε κανονικά μαγειρεμένο σου φαΐ και κάθε εβδομάδα θα αφαιρείς μια κουταλιά ή πιρουνια από το πιάτο ώστε να το κάνεις μια κανονική μερίδα. Έπειτα επειδή δεν μου αρέσει να στερείται κάνεις τίποτα, θες σοκολάτα ;Φάε αλλά όχι την κατοστάρα. Ξεκίνα τρώγοντας μια 70αρα τις δύο πρώτες εβδομάδες και μετά πάρε μια 30αρα.Τρως πίτα με γύρο και πόσες; Συνήθως της λέω τρώω ένα πιτογυρο και μια πατατοπιτα, μου λέει αυτό τον μήνα φάε το πιτογυρο με μια μερίδα πατάτες.
Και όπως ήδη θα φαντάζεσαι Λένα το πράγμα πάει έτσι με κάθε τροφή. Μετά μου είπε ότι έτσι δεν σοκάρουμε τον οργανισμό και μπαίνει σιγά σιγά σε μια ροή που είναι κανονική και μου είπε απλώς ποτέ μα ποτέ μα ποτέ να μην πέσω κάτω από τις 1600 θερμίδες ημερησίως.
Και πράγματι Λένα δεν πείνασα καθόλου και δεν μου έχει λείψει απολύτως τίποτα αλλά αναρωτιέμαι και ίσως σου φανεί από τις πιο χαζές ερωτήσεις αλλά πιστεύεις ότι αυτή η μέθοδος μπορεί να διατηρηθεί; Ίσως να μου πεις μα δεν το βλέπεις από τον εαυτό σου ότι ναι δείχνει εντάξει;
Αλλά ξέρω κι εγώ; Γιατί δεν το κάνουν κι άλλοι διαιτολόγοι αυτό και προτιμούν να προτείνουν μόνο βραστά και ψητά; Και όχι προς θεού δεν τρώω μόνο μακαρονάδες και πιτογυρα. Θα φάω και τα φασολάκια μου και τον αρακά μου και τα φρούτα μου αλλά σε σωστή ποσότητα και κανονικά μαγειρεμένα με την σαλτσιτσα τους όχι νερόβραστα όπως μου είχαν προτείνει τόσοι και τόσοι.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Μπράβο στη διαιτολόγο. Σε ψυχολόγησε άριστα και πρότεινε αυτό που σου ταιριάζει. Συνέχισε έτσι. Μην θεωρείς όμως δεδομένο ότι οι άλλοι βρίσκουν νόστιμα αυτά που θεωρείς εσύ νόστιμα. Αυτά που λες νερόβραστα άλλοι τα τρώνε πραγματικά επειδή τους αρέσουν.


 

_________________
7.

 

Στο θέμα μας: έχω κόμπλεξ με το επάγγελμά μου. Είμαι σερβιτόρα.

Στην Ελλάδα σπούδασα Οικονομικά. Διάλεξα τη σχολή γιατί ηλιθιωδώς έκρινα στα 18 μου πως θα μου εξασφαλίσει δουλειά. Πράγμα που φυσικά δε συνέβη. Το μεταπτυχιακό θα μπορούσε να είναι μια καλή επιλογή ώστε να εξειδικευτώ σε έναν τομέα που θα έβρισκα πιο ενδιαφέρων , δυστυχώς όμως δεν έκανα για οικονομικούς λόγους (η οικογένεια δεν έχει μια, για υποτροφία δεν έχω βαθμό και ο δανεισμός με τρομάζει σαν προοπτική γιατί μέχρι να ξεχρεώσω θα χάσω 10 χρόνια απ' τη ζωή μου απ' το στρες).

Μετά από 5 χρόνια ανεργίας κι εργασιών του ποδαριού στην Ελλάδα, πήρα τη μεγάλη απόφαση να μεταναστεύσω στη Γερμανία, έχοντας βαρεθεί να φυτοζωώ και να ζω μέσα στη μιζέρια στην Ελλάδα. Όπως και πολλοί άλλοι Έλληνες, ήρθα στη Γερμανία μόνη, δουλεύω 2 χρόνια σέρβις σε ξενοδοχεία, συντηρώ τον εαυτό μου και κατάφερα για πρώτη φορά στη ζωή μου να έχω 4ψήφιο ποσό χρημάτων στην τράπεζα. Δεν είναι κανένα τρομερό επίτευγμα, είναι όμως μια κάποια εξέλιξη. Υπάρχει το ενδεχόμενο να κάνω κάποια μαθητεία ώστε να βελτιώσω τα εργασιακά μου. Δυστυχώς όμως το οικονομικό, η γλώσσα και η απουσία στήριξης με δυσκολεύουν, οπότε έχω αποδεχτεί το γεγονός πως ίσως και να μείνω σερβιτόρα για πάντα.

Πριν λίγο καιρό λοιπόν, γνώρισα τον Γιώργο. Ο Γιώργος απ' όσο κατάλαβα είναι από αρκετά ευκατάστατη οικογένεια. Ασχολείται με τον προγραμματισμό. Ενώ κέρδιζε καλά χρήματα στην Ελλάδα, αποφάσισε να κάνει μεταπτυχιακό στη Γερμανία. Αφού τελείωσε το μεταπτυχιακό, έπιασε δουλειά στη Γερμανία κερδίζοντας καλά χρήματα. Με λίγα λόγια λοιπόν, με ένα συνδυασμό ικανοτήτων, δουλειάς και οικ. στήριξης από την οικογένεια, έχει μέχρι στιγμής μια καλή επαγγελματική πορεία.
Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, ακούγοντας τι δουλειά κάνω, άρχισε τα σχόλια τύπου: και τι κάνεις στη δουλειά; /και πόσα κερδίζεις; /βγάζεις όσα έβγαζα εγώ όταν ήμουν φοιτητής. /για πες στον Κώστα τι δουλειά κάνεις (στη φάση αυτή εγώ κατάλαβα πως επιχείρησε να με κριτικάρει και να με χλευάσει μαζί με τον Κώστα, οπότε του το έκοψα μαχαίρι). Αναγνωρίζω με τη λογική μου πως αυτός ο άνθρωπος έχει πλήρη άγνοια για τις συνθήκες της ζωής μου και τον χαρακτήρα μου- που είναι εκ διαμέτρου αντίθετα από το δικό του χαρακτήρα και συνθήκες. Αναγνωρίζω επίσης πως ίσως‚ είναι λίγο βλάκας και στην κοσμάρα του. Αναγνωρίζω επίσης πως η δουλειά δεν είναι ντροπή και πως δεν πρέπει να ντρέπομαι για ό,τι έχω κάνει ως τώρα.

Διαπιστώνω όμως ότι ντρέπομαι. Νιώθω λίγη. Το όλο σκηνικό δε, με στενοχώρησε και μου άφησε μια πικρή σχέση στο στόμα για κάνα 2ήμερο. Δεν ξέρω τι φταίει. Ο στενός κι ευρύτερος περίγυρός μου που συνεχώς σχολιάζει πόσο λυπηρό είναι που ασχολούμαι με σερβίρισμα και λάντζες; Οι γονείς μου που κλαίγονται που το κοριτσάκι τους σπούδασε και σερβίρει μπύρες; Εγώ η ίδια που δεν έχω κάποιο εργασιακό πάθος κι εργάζομαι μόνο για την επιβίωση;

Διαβάζω πάλι αυτό που έγραψα και νιώθω κομπλεξικό βούρλο. Πώς να αντιμετωπίσω όλους αυτούς τους ανθρώπους που κάνουν κρα να με κριτικάρουν για ένα θέμα που με πονάει; Να πάψει να με πονάει;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Ωραία δεν θα ήταν;


Ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα, που είναι ο Γιωργάρας. Ελπίζω να έχεις κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να μην τον ξαναδείς ποτέ στη ζωή σου.


Λίγα ακόμα εύκολα: θα σε μαλώσω. Δεν έχει σημασία τι έχει πετύχει ο Γιώργος. Το θράσος δεν είναι κάτι που επιτρέπεται ανάλογα με τα προσωπικά επιτεύγματα. Ο Γιώργος είναι ακοινώνητο γαϊδούρι που δεν έχει ελπίδα να γίνει άνθρωπος, και δεν μου φταίνε τα γαϊδούρια, είναι πολύ συμπαθή και έξυπνα ζώα (όχι όμως ο Γιώργος). Έπρεπε να του το κόψεις μαχαίρι πολύ πριν προσπαθήσει να ξεκινήσει κανονικό μπούλινγκ. Για να σχολιάζει πόσα βγάζεις, θα πει ότι του απάντησες στην ερώτηση πόσα βγάζεις, και δεν μπορώ να καταλάβω πώς αποκαλύπτεις ένα πολύ ευαίσθητο δεδομένο σε κάποιον που έχει εχθρική διάθεση. Μην το κάνεις ποτέ ξανά αυτό. Δεν έχει σημασία αν είναι κάτι για το οποίο ντρέπεσαι, αν είναι κάτι για το οποίο δεν θα έπρεπε να ντρέπεσαι, ή αν είναι κάτι για το οποίο είσαι περήφανη. Όταν βλέπεις εχθρικό άνθρωπο, μην απαντάς σε προσωπικές ερωτήσεις. Ό,τι λες θα γυρίσει εναντίον σου. Ό,τι και να πεις. Γι'αυτό, μίλα για τον καιρό, μέχρι να καταφέρεις να φύγεις από εκεί που είσαι.


Και τώρα στα δύσκολα.


Δεν έχει σημασία αν είναι καλή κακή ή μέτρια δουλειά να είσαι σερβιτόρα. Σημασία έχει ότι εσύ δεν θέλεις να είσαι σερβιτόρα. Οπότε πρέπει να βρεις τον τρόπο για να μην είσαι στο μέλλον, και οι δικαιολογίες που έχεις βρει για να εξηγήσεις γιατί δεν γίνεται να κάνεις κάτι άλλο από αυτό που κάνεις είναι πολύ σαθρές και ολόιδιες με τις δικαιολογίες που έχεις βρει για να δικαιολογήσεις το γιατί δεν έκανες μεταπτυχιακό. Τι κοινό υπάρχει ανάμεσα σε αυτά τα δύο; Η προσπάθεια να βελτιώσεις τη ζωή σου. Βρίσκεις δικαιολογίες για να μην το προσπαθήσεις καν.


Εκτός του ότι και μεταπτυχιακό μπορείς να κάνεις, ακόμη και τώρα, δεν υπάρχει περίπτωση να με πείσεις ότι σε μια χώρα σαν τη Γερμανία δεν υπάρχει κανένας απολύτως τρόπος για να προχωρήσεις επαγγελματικά. Πρέπει να βελτιώσεις τη γλώσσα. Βρες πώς, αν και μου φαίνεται αυτονόητο ότι όσο ζεις εκεί, θα βελτιώνεται έτσι κι αλλιώς. Το οικονομικό τι είδους επιχείρημα είναι; Πώς παίρνουν προαγωγές οι άνθρωποι; Πληρώνοντας; Και η απουσία στήριξης τι είναι; Ποιος σε στήριξε για να πας στη Γερμανία; Ποιος σε στήριξε για να ζεις τον εαυτό σου; Τι παραπάνω χρειάζεται για να καταλάβεις ότι έτσι κι αλλιώς όλα μόνη σου τα έκανες; Ως πότε θα περιμένεις στήριξη από τους γονείς σου, άλλωστε;


Ξέρεις ποια κόμπλεξ δεν φεύγουν με τίποτα; Αυτά που χρειαζόμαστε ως δικαιολογίες για να μην τολμήσουμε να ονειρευτούμε.


 

63 Σχόλια
Συννεφιά 3.5.2018 | 09:58
#6 μετά από μια ολόκληρη 20ετία βασανισμού με το θέμα των κιλών, δίαιτες αδυνατίσματος με μαρούλια και ψητά, και επισκέψεις σε δεκάδες διαιτολόγους έχω να πω το εξής: οι δίαιτες με το ένα μαρούλι το ένα καρότο και το μισό στήθος κοτόπουλου βραστό, είναι εντελώς γελοίες (είναι σωστές ως προς το διατροφικό concept αλλά είναι γελοίες). Δεν ξέρω γιατί δεν το καταλαβαίνουν οι διαιτολόγοι αλλά είναι τελείως γελοίο και ανέφικτο να τραφεί ένας υπέρβαρος/παχύσαρκος αποκλειστικά με μαρούλια και ψητά από τη μια μέρα στην άλλη. Θα το κάνει. Για λίγο. Θα χάσει λίγο. Και μετά θα πάρει και αυτά που έχασε, και άλλα τόσα.
That being said, ΠΡΟΣΕΞΕ!!! Η σωστή διατροφή αυτή είναι. Τα μαρούλια, τα καρότα, η βρώμη, τα βραστά, τα ψητά. Όχι τα πιτόγυρα και οι πίτσες. Όχι οι τούρτες και οι πάστες. Αλλά για να φτάσει κάποιος να τρώει μανιωδώς πιτόγυρα και πίτσες και να φτάσει να είναι 130 κιλά (ενώ θα έπρεπε να είναι 60... μιλάω για τον εαυτό μου τώρα), δεν έχει ΜΟΝΟ διατροφικό πρόβλημα. Έχει ΚΑΙ ψυχολογικό. Μπορεί να μη βοηθάει ο θυρεοειδής (δικαιολογίες φτηνές) μπορεί να μην βοηθάει ο μεταβολισμός (δικαιολογίες σαχλές). Μπορεί. Το βασικό όμως είναι ότι δεν βοηθάει η ψυχή και το μυαλό!!!!!
Οπότε όταν πηγαίνεις στον διαιτολόγο, ενώ το προηγούμενο βράδυ έχεις φάει 3 πιτόγυρα, και παίρνεις το διαιτόχαρτο που σου λεει: πρωϊνό - 1 φρυγανιά σικάλεως με μέλι (χωρίς βούτυρο) και ένα φλυτζάνι τσάϊ, και πας να ξεκινήσεις το επόμενο πρωί τη δίαιτα, έχεις ήδη αποτύχει. Γιατί ούτε το σώμα σου, αλλά κυρίως (ούτε κατά διάνοια) το μυαλό σου, δεν είναι έτοιμα γι'αυτό.
Αυτό που χρειάζεσαι πρώτα είναι ένας ψυχολόγος. Να μιλήσεις, να αναλύσεις τον εαυτό σου, να τον καταλάβεις και να κατανοήσεις γιατί καταφεύγεις στο φαγητό. Γιατί το κακό, λιπαρό (και πάρα πολύ γευστικό) φαγητό σε ανακουφίζει. Να αρχίσεις να σε αγαπάς, και να θέλεις να σε καλυτερέψεις. Και τότε, η νοοτροπία σου θα αλλάξει. Γιατί αυτό πρέπει να γίνει για να μπορέσεις να φτάσεις στο σημείο να τρώς το βραστό και να το ευχαριστιέσαι. Πρέπει να εμπεδώσεις ότι το βραστό κοτόπουλο ή το ψητό ψάρι ή το μπρόκολο στον ατμό, είναι αυτό που θα σου δώσει τα θρεπτικά που χρειάζεσαι χωρίς να σε φορτώσει τοξίνες και πάχος. Και μετά θα βλέπεις το πιτόγυρο και θα ανατριχιάζεις, όπως βλέπει ο μη-καπνιστής το τσιγάρο. Και αν σε όλη αυτή την εξίσωση βάλεις μέσα και άσκηση (βγες στον δρόμο και περπάτα γρήγορα μισή ώρα την ημέρα πχ.), τότε τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά inside out!! Πίστεψέ με!!! Άκουσέ με!!
Lisa_Simpson 3.5.2018 | 11:12
Συννεφιά μου, τα λες ωραία. Αλλά αυτή είναι περίπου η παρεξήγηση που τρομάζει όσους θα επιθυμούσαν να χάσουν βάρος, όμως δεν ξεκινούν καν την προσπάθεια.

Όχι, δε χρειάζεται να τρως μόνο μαρούλια κ γιαούρτα για να αδυνατίσεις. Μπορείς να τρως κ μακαρόνια με κιμά ΚΑΙ να βάζεις σοκολάτα στη βρώμη σου. Κ όλα αυτά να είναι ΥΓΙΕΙΝΑ ταυτόχρονα, αρκεί να υπάρχει ένας άνθρωπος να σε καθοδηγήσει πώς να το κάνεις αυτό σωστά.

Η "αποτοξίνωση" κ το "clean eating" είναι ψευδοεπιστημονικές μ____ίες που έχουν γεμίσει το ίντερνετ κ τα περιοδικά κ απλά ταλαιπωρούν τον κόσμο.
Συννεφιά 3.5.2018 | 14:19
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αλλά έχω πάει σε τόσους πολλούς διαιτολόγους (και έχω ξοδέψει τόσα πολλά χρήματα) που μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η προσέγγιση των περισσοτέρων στο θέμα είναι μόνο το clean eating, ανεξάρτητα από το ποιον έχουν απέναντί τους. Είτε αυτός είναι 5 κιλά plus, είτε αυτός είναι 15 κιλά plus, είτε είναι 30 κιλά plus, είτε είναι 20 ετών είτε 60 ανεξαρτήτου φύλου! Έχω πάει σε διαιτολόγο μαζί με την αδελφή μου (εγώ τότε 110 κιλα, εκείνη 70) και μας έδωσε το ίδιο διαιτολόγιο με πολύ μικρες αποκλισεις στις μερίδες (η αδελφή μου είχε 20 γραμμάρια κρέας στο βραδυνό παραπάνω από μένα). Έχω πάει έγγυος σε αλλο διαιτολόγο για να με βοηθήσει να χάσω και να τρέφομαι πιο σωστά και μου έδωσε πάλι να τρώω 100 γραμμάρια βραστό κοτόπουλο με 200 γραμμάρια νερόβραστα χόρτα. Έχω πάει σε τουλάχιστον τρεις διάσημους διαιτολόγους της Αθήνας (με πολύ ακριβή επίσκεψη) που δεν είχαν καμιά διαφορά στην προσέγγιση από τους πιο "κοινούς". Ο ένας από αυτούς μου είχε δώσει ένα ανεκδιήγητο διαιτολόγιο που δεν κατάφερα να παλέψω ούτε για μήνα. Στο δεκατιανό είχε ενάμιση αμύγδαλο! ΕΝΑΜΙΣΗ!!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΑΜΥΓΔΑΛΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ!!! και το έτρωγα ολόκληρο (μάλλον γι'αυτό απέτυχε εκείνη η δίαιτα). Τότε ήμουν 125 κιλά. Αχ, μακάρι να μπορούσα να σου δείξω τα αμέτρητα διαιτολόγια που έχω στο αρχείο μου! Πρόσφατα τα έβγαλα και τα κοιτούσα και με φρίκη διαπίστωσα ότι είναι ΟΛΑ ΙΔΙΑ!

Και αυτό που λέω είναι το εξής: ότι δεν λένε λάθος οι διαιτολόγοι (οκ, υπάρχουν και κακοί επαγγελματίες φυσικά όπως αυτός ο ακριβοπληρωμενος με το μισό αμύγδαλο). Σωστές τροφές προτείνουν (με ΛΑΘΟΣ ποσότητες). Απλώς δεν αρκεί ένα στερητικό διαιτολόγιο για να αδυνατίσει κάποιος, ιδίως όταν είναι παχύσαρκος. Χρειάζεται εκ βαθέων αλλαγή ιδιοσυγκρασίας και διατροφικών συνηθειών. Δεν θέλω να τρομάξω κάποιον. Αλλά οφείλω να πω την αλήθεια. Είδες τι έλεγε χθες εκείνος ο φοιτητής που έχει πείσει τον εαυτό του ότι τρώει σουβλάκια γιατί δεν έχει κουζίνα, δεν έχει ψυγείο, τα σουβλάκια έχουν 2 ευρώ ενώ η σαλάτα 5, έχει υποθυρεοειδισμό, το κλίμα είναι κρύο, τα σύννεφα πυκνά και ο Ερμής ανάδρομος??? Πιστεύεις ότι σε αυτόν πρέπει να του χαϊδεύουμε τα αυτιά και να μην του πούμε ότι πρέπει να αλλάξει 180 μοίρες νοοτροπία? Ο άνθρωπος τρώει κάθε μέρα σουβλάκια και νομίζει ότι έχει καλή δικαιολογία που το κάνει. Αυτός κι αν χρειάζεται ψυχολόγο!!!!
caravan 3.5.2018 | 14:44
Ξέρεις γιατί προτείνουν τα νερόβραστα;
Η απλούστατη εξήγηση γιατί οι περισσότεροι διαιτολόγοι συστήνουν τα νερόβραστα όπως λες είναι γιατί με μια τέτοια διατροφή "σοκ" ο μέσος άνθρωπος έχει ένα άμεσο αποτέλεσμα απώλειας υγρών από τον οργανισμό μετρήσιμο στην ζυγαριά του.
Επομένως success story: του διατροφολόγου κι όχι του πελάτη εν προκειμένω που όπως ξεφούσκωσε έτσι και θα ξαναφουσκώσει.

Eδώ ο (διατροφολόγος; really;) H.Σ@κκ_ς είχε κάνει ολόκληρη καριέρα αποτρέποντας από το γάλα στον καφέ τους διάσημους πελάτες του γιατί -λέει- γίνεται δύσπεπτη η πρωτεϊνη του γάλακτος (καζεΐνη) και παχαίνεις. Δηλαδή από πού να το πιάσεις και πού να το χτυπήσεις αυτό το σαθρότατο ψευδοεπιστημονικό επιχείρημα!
Η άλλη διάσημη διαιτολόγος των σταρς που δυστυχώς πέθανε πρότεινε ματζούνια σε ανρθώπους σαν την Μπάρμπα και δεν είχε καν πτυχίο.
Κι ένας άλλος διάσημος "νηστειολόγος" πρότεινε "ξηρασία" (ούτε νερό σχεδόν για βδομάδες!) σε φίλη η οποία έχασε καμμιά 30αριά κιλά σε ενάμιση μήνα κοντεύοντας να πεθάνει και φυσικά τα ξαναπήρε άμεσα μόλις άρχισε να τρώει. Εκεί πάλι είχαμε βάση "σε Ιπποκρατική μέθοδο" (αυτή η μάστιγα της ελληνολαγνείας)

Όλα για τα φράγκα γίνονται λοιπόν. Μετρημένοι είναι οι πραγματικά σοβαροί. Όπως και σε κάθε επάγγελμα άλλωστε. Απλά όταν παίζεις με τον πόνο του άλλου είναι κάπως πιο κυνικά τα πράγματα...
Συννεφιά 3.5.2018 | 15:53
Ναι Κάραβαν. Δίκιο έχεις. Όλα για τα λεφτά γίνονται. Προφανώς. Αλλά Εγώ δεν μιλάω για τέτοιους κομπογιαννίτες. Μιλάω για ανρθώπους με καλές συστάσεις (τις περισσότερες φορές), με σχετικές σπουδές κλπ. Κάθε φορά πήγαινα με την ελπίδα ότι κάποιος από αυτούς θα με καταλάβαινε και θα με βοηθούσε. Αλλά κάθε φορά τελικά με αντιμετώπιζαν με τον ίδιο τρόπο. Roughly: είσαι χοντρή και θες να γίνεις λεπτή? θα τρώς ένα μαρουλόφυλο τη μέρα. Αυτά!

Δε μιλάω από το κεφάλι μου. Έχασα σχεδόν 45 κιλά (και συνεχίζω) ΜΟΝΗ μου! Χωρίς διαιτολόγους, χωρίς ειδικούς, χωρίς χαπια, χωρίς υπερβολές. Με ψυχοθεραπεία, ενταντική άσκηση και αλλαγή νοοτροπίας στη διατροφή η οποία έγινε σταδιακά. Γι'αυτό μιλάω έτσι!
Lisa_Simpson 3.5.2018 | 20:52
Ρε συ Συννεφιά, μακάρι να μπορούσα να σου κανω μια αγκαλιά τώρα, αλήθεια...

Δεν το εχω αναφέρει αν κ σχολιάζω αρκετό καιρό στη στήλη (δεν υπήρχε κανένας λόγος), αλλά σήμερα με έκανες να νιώσω την ανάγκη να το πω, μόνο κ μόνο για να δώσω τη βαρύτητα που πρέπει στα λόγια μου, μπας κ σώσουμε κανέναν... Η επαγγελματική μου ιδιότητα είναι κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος, με δεύτερη ειδίκευση την ιατρική ψυχολογία. Ασκώ το επάγγελμα 8 χρόνια. Κ δηλώνω υπεύθυνα:

1) Δεν υπάρχει διαιτολόγος που δεν τρώει σουβλάκι, γλυκά ή δεν πίνει μπύρα

2) ‎Το να περιμένει κανείς από έναν άνθρωπο που τρώει 3.500 θερμίδες την ημέρα να τη βγάλει καθαρή με 1.200, είναι κάτι παραπάνω από γελοίο

3) Το να ζητάει ένας άνθρωπος βοήθεια κ κάποιος να του κάνει μπούλινγκ κάνοντας τον να νιώθει άχρηστος, είναι τουλάχιστον ντροπή για την ανθρώπινη πλευρά του

4) Το να διασπείρει μπούρδες περί αποτοξίνωσης κ συναφών εννοιών είναι ντροπή για την επιστήμη που σπούδασε, ΑΝ σπούδασε (στην Ελλάδα ζούμε, ό,τι δηλώσεις είσαι)

5) Η ασχετοσύνη με το αντικείμενο υπάρχει κ σε αυτόν τον κλάδο. Όλοι δεν ξέρετε κάποιον που κάνει το ίδιο επάγγελμα με εσάς, αλλά δεν ξέρει την τύφλα του;

6) Το φαγητό δεν είναι καλό ή κακό. Είναι φαγητό. Η ορθή χρήση του είναι απαραίτητη ΚΑΙ για τη σωματική ΚΑΙ για την ψυχική μας υγεία.

Συνοπτικά, όπου ακούτε διαιτολόγο να σας μιλάει για τα μυστικά που διώχνουν την κυτταρίτιδα, να τρέχετε. Προς την αντίθετη κατεύθυνση.
caravan 4.5.2018 | 19:51
Lisa ν'αγιάσει το στόμα σου (το πληκτρολόγιό σου)!
Εκτιμώ πολύ τους ανθρώπους που μιλούν ανοιχτά κι άνευ περιστροφών σε όλους τους τομείς. Τυχεροί οι ασθενείς/πελάτες σου. Μπράβο!
avatar
Yours Sincerely 3.5.2018 | 16:22
Αυτό που είναι πιο γελοίο είναι η πεποίθηση οτι αν κάνει κάποιος δίαιτα για να χάσει κιλά θα διατηρήσει το καινούριο βάρος όταν ξαναρχίσει να τρώει κανονικά, μετα την δίαιτα δηλαδή. Ειναι απλή αριθμιτική. Σταμάτησε ο Χ να τρώει πολύ και αδυνάτισε. Ξανάρχισες να τρώει σταδιακά και οπότε σταδιακά ξαναπήρε τα κιλά (η λεγόμενη συντήρηση). Τι δεν είναι ξεκάθαρο σε αυτό? Η μόνη μακροχρόνια λύση είναι αλλαγή διατροφικών συνηθειών και άσκηση.
Λένα Φουτσιτζή 4.5.2018 | 04:13
Lisa simpson, μπορείς μήπως να μου στείλεις ένα μειλ στο [email protected];
πόντια international 4.5.2018 | 09:32
Συννεφιά πολλά μπράβο που δεν το έβαλες κάτω!
Κρίμα που δεν μπορούν να το κάνουν αυτό όλοι, που αδυνατούν να κρίνουν σωστά, που βιάζονται.
Άλλωστε κάτι που φαντάζει δύσκολο και δυσάρεστο και ξεβολευτικό, ποιος θέλει να κρατήσει πολύ;
Μακάρι οι διαιτολόγοι να σέβονταν το επάγγελμα τους. Δηλαδή παπούτσια παίρνεις, και διαλέγεις τα κατάλληλα για το πόδι σου!
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 10:16
#1 Χαμογελάω σκεπτόμενη ότι αφενός είσαι καλός χαρακτήρας,προσπαθείς να τον προστατέψεις πριν τον τσακίσουν και αφετέρου,βλέπεις ενδεχομένως κάποια ευάλωτη πλευρά σου σ αυτόν και ασυνείδητα την διαφυλάσσεις.Επραξες άριστα.Ο νεαρός(έχω την αίσθηση ότι είναι νεαρός αρκετά)έχει μάλλον και μία αρκούντως ισχυρή αυτοκαταστροφική πλευρά. Πιθανόν α μπορούσες να του το επισημάνεις με έμμεσο ,μαλακό τρόπο.(Δεν ξέρω αν υπάρχει η πιθανότητα να παιχτεί κάτι μεταξύ σας,δεν αναφέρεις τίποτα για σένα.Εάν έχει ελάχιστη βάση το προηγούμενο και δημιουργείς σχέσεις με σημείο αναφοράς την εξουσία,είναι ένα θέμα που ίσως θα ήταν καλό να δεις εσύ).Σε διακίνησε συναισθηματικά πάντως και όχι μόνο λόγω ίδιων προτιμήσεων.Αξίζει να το σκεφτείς περαιτέρω.
avatar
rosa nera 3.5.2018 | 13:05
Από Rosa Nera,δεν ξέρω γιατί δημοσιεύθηκε ως ανώνυμη.
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 14:37
Απο το " διακίνησε συναισθηματικά" εγω παντως σε κατάλαβα.
avatar
rosa nera 3.5.2018 | 16:21
Γεια σου Rudi!
Συννεφιά 3.5.2018 | 10:22
#7 έχεις κάνει τόσα πολλά βήματα προς το να καλυτερεύσεις τη ζωή σου! Βήματα που ο Γιώργος ούτε που θα τολμούσε να διανοηθεί αν δεν είχε τις πλάτες του μπαμπάκα του. Ποιος ξέρει? Μάλλον ο μπαμπάκας ξέρει τι χαλβά γιο έχει και προσπαθεί, ο κακομοίρης, να τον κάνει άνθρωπο στέλνοντάς τον στη Γερμανία!!!
Στα δικά μου μάτια (και πολλών άλλων είμαι βέβαιη) θέλει τεράστια κότσια αυτό που έχεις κάνει. Μην το υποτιμάς σε καμιά περίπτωση! Οι γονείς σου είναι φοβισμένοι και δεν ξέρουν πως να σε βοηθήσουν. Δεν μπορούν να βγουν έξω από το κουτί τους και να σου δώσουν κουράγιο να συνεχίσεις γιατί σκέφτονται με περιορισμένο τρόπο: το μικρό μας απροστάτευτο κοριτσάκι που πήγε στη μακρυνή Γερμανία ΜΟΝΟ ΤΟΥ, και ενώ έχει σπουδάσει και είναι επιστήμονας, κατάντησε να σερβίρει καφέδες κι εμείς δεν είμαστε καν εκεί να το προστατεύσουμε! Σου μιλάω σαν μαμά που όταν διάβαζε αυτά που έγραψες, αυτά ήταν η παρόρμησή μου. Ντρέπομαι, αλλά το ομολογώ. Έβαλα την κόρη μου στη θέση σου και μου ήρθε ανατριχίλα. ΑΛΛΑ, συνήλθα γρήγορα. Και θα σου πω αυτό που θα έλεγα (ελπίζω) στην κόρη μου (που τώρα είναι 8 αλλά κάποια στιγμή θα μπορούσε να είναι στη θέση σου): Δεν θα είσαι σερβιτόρα για πάντα γιατί είσαι ανησυχο πνεύμα που αναζητά την εξέλιξη. Είμαι 100% σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις. Ξεκίνα από τη γλώσσα. Εκεί που πήγες είναι ΠΟΛΥ βασικό εφόδιο. Μπορεί να τη χρησιμοποιείς στην καθημερινότητα αλλά για να την μάθεις καλά και γρήγορα δεν αρκεί να μιλάς με τους πελάτες και τους συναδέλφους. Πρέπει να κάνεις μαθήματα. Επένδυσε αρχικά σε αυτό. Και μετά άρχισε να ψάχνεις για δουλειά στο αντικείμενό σου. Δεν θα έχεις άγχος γιατί δεν είσαι άνεργη, οπότε έχεις χρόνο. Όταν τη βρεις (γιατί θα τη βρεις), και μόλις αρχίσεις να κερδίζεις περισσότερα χρήματα, ξεκίνα μεταπτυχιακό. Αυτό θα έρπεπε να είναι το πλάνο σου. Οπότε, σταμάτα τη γκρίνια, πέταξε τις δικαιολογίες από το παράθυρο σήμερα, και ξεκίνα. Θα τα καταφέρεις!!!
avatar
Μανδάμ Φρου Φρου 3.5.2018 | 11:42
Συννεφιά,
σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, που πραγματικά είναι σαν χάδι.

Έχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα των γονέων, νομίζω κι εγώ πως έτσι ακριβώς αισθάνονται (συνυπολογίζοντας πως οι ίδιοι δεν έχουν εργαστεί ποτέ έξω). Τι τραβάνε κι αυτοί από το μίζερο βλαστάρι τους!

Όπως αναφέρω και σε σχόλιο, θα ξεκινήσω άμεσα μαθήματα γερμανικών, με την οικονομική στήριξη της εταιρείας που δουλεύω. Ομολογώ πως είναι η πρώτη φορά που νιώθω ο κόπος μου να αναγνωρίζεται κι είναι υπέροχο συναίσθημα.

Καλημέρα εύχομαι και πάλι ευχαριστώ :)
Συννεφιά 3.5.2018 | 14:26
Να είσαι καλά και να σκέφτεσαι πάντα θετικά. Έχεις κότσια και καρδιά. Το σερβιτοριλίκι σου να το έχεις σαν τιμητικό μετάλειο και όχι σαν ντροπή, γιατί είναι το σκαλι που θα σε πάει στο όνειρό σου. Σου δίνει εμπειρία ζωής, σε φέρνει σε επαφή με στιγμές και καταστάσεις που πολλοί καλοαναθρεμένοι ούτε καν έχουν υποψιαστεί. Θα σε κάνει να εκτιμάς αυτά που έχεις και να μη τα θεωρείς δεδομένα.
Καλή συνέχεια! :)
caravan 3.5.2018 | 14:50
Άντε κοπέλα μου πάρε κουράγιο. Τα δύσκολα (το απόλυτο ξεβόλεμα) τα έχεις ΗΔΗ κάνει. Η γλώσσα δεν είναι τίποτα μπροστά σ'αυτό. Θα έρθει και θα έχεις μεγαλύτερες ευκαιρίες σύντομα. Είσαι πολύ δυνατή. Καλή σου επιτυχία!
τσουμπλέκια 3.5.2018 | 12:54
Αχ πέστα, Συννεφιά! Είμαι περίπου στην ίδια θέση με τη γράφουσα, έκανα θεωρητικές σπουδές στην Ελλάδα και λόγω κρίσης ήρθα Γερμανία, και η πρώτη μου δουλειά ήταν σερβιτοριλίκι (μετά από διάφορους κύκλους αυτό κάνω και τώρα). Έχω να πω ότι οι γονείς μου αν και στεναχωριούνται που μετά τόσα χρόνια σπουδών κάνω αυτή τη δουλειά, είναι περήφανοι για μένα. Διότι ξέρουν πόσο καλομαθημένη ήμουν, δεν είχα δουλέψει σχεδόν καθόλου πριν έρθω εδώ, ήμουν πάντα με τις ανέσεις μου και ξαφνικά προσγειώθηκα ανώμαλα σε μια σκληρή πραγματικότητα. Πήγα να κάνω μια δύσκολη σωματικά δουλειά, σε ένα δύσκολο πόστο κι αντί να τα παρατήσω (όπως με συμβούλευε ο τότε φίλος μου -ένας "Γιώργος"), το έβαλα πείσμα, βελτίωσα τη γλώσσα, άλλαξα πόστα, πήρα αύξηση και τουλάχιστον έγινα οικονομικά ανεξάρτητη. Οι γονείς μου χαίρονται που δεν τους βγήκα τεμπέλα και φυγόπονη, που δεν τα παράτησα να γυρίσω στο πατρικό μου και να κλαίγομαι για τη μαύρη μου τη μοίρα.
Όσο για την κοπέλα: όπως σου γράφουν όλοι, μάθε τη γλώσσα. Ακόμη κι αν έχεις ελάχιστο χρόνο, προσπάθησε να γραφτείς σε κάποιο μάθημα. Ακόμη καλύτερα, άσε τους Γιώργους και τους Κώστηδες και προσπάθησε να πιάσεις φιλίες με Γερμανούς.
Επίσης, υπάρχουν οργανισμοί που σε βοηθούν στην αναζήτηση εργασίας, και θα σε συμβούλευα να πας ΑΜΕΣΑ. Δεν ξέρω σε ποιο κρατίδιο είσαι, εγώ είμαι στην NRW και πήγα σε έναν μάνατζερ στην TERTIA (αυτός ο φορέας συνεργάζεται με την Arbeitsagentur, έτσι κατέληξα εκεί). Οι μάνατζερ ξέρουν την αγορά εργασίας, μπορούν να σου προτείνουν τομείς όπου μπορείς να εργαστείς με τα προσόντα σου ή όπου μπορείς να κάνεις κάποιο Ausbildung. Επίσης, θα σου προτείνουν τον σωστό τρόπο να κάνεις αιτήσεις ή πώς να στήσεις σωστά το βιογραφικό σου. Θα είχα βοηθηθεί σημαντικά αν είχα πάει νωρίτερα εκεί! Τέλος πάντων, έξτρα πληροφορίες: το κόστος αυτής της υπηρεσίας το αναλαμβάνει η Arbeitsagentur αν είσαι άνεργη, ωστόσο ανέλαβαν π.χ. και τα δικά μου έξοδα κι ας δουλεύω φουλταημ επειδή το συμβόλαιό μου ήταν μικρής διάρκειας. Σε περίπτωση που έπρεπε να τα πληρώσω από την τσέπη μου το κόστος θα ήταν περίπου 54 ευρώ το ραντεβού, το οποίο θεωρώ ότι δεν είναι δυσθεώρητο, ειδικά αν ο μάνατζερ είναι καλός τα χρήματα πιάνουν τόπο.
Υ.Γ. Αν πας στην Arbeitsagentur και σου προτείνουν να κάνεις μετεκπαίδευση-schulische Ausbildung με τα έξοδα πληρωμένα από εκείνους ΜΗΝ το κάνεις. Θα χάσεις χρόνο, θα απέχεις 2 χρόνια από την αγορά εργασίας και με την αποφοίτηση θα έχεις ένα χαρτί χωρίς πραγματικό αντίκρυσμα.
Καλή τύχη σου εύχομαι, όλα θα πάνε καλά, θα δεις :)
φούστα κλαρωτή 3.5.2018 | 14:53
Μπράβο Τσουμπλέκια και Μαντάμ!Μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι να έρθουν όλα όπως τα θέλετε. Αν και πιστεύω ότι δε χρειάζεστε τις ευχές μου.
Επειδή το έχω τιμήσει κι εγώ το σερβιτοριλίκι (καθώς και άλλες δουλειές του ποδαριού) ούσα φοιτήτρια και απόφοιτος, ξέρω ακριβώς τη φάση σας. Αν θέλετε ένα πρακτικό tip: μετά από το πέρας κάποιων μηνών στην εκάστοτε δουλειά ζητήστε μια συνάντηση με τον προϊστάμενο/αφεντικό κλπ. Ευχαριστείστε τον κατ' αρχήν για την ευκαιρία που σας έδωσε, παρουσιάστε του μια εικόνα για τα καθηκόντά σας και ποια είναι τα δυνατά σας σημεία. Στη συνέχεια ενημερώστε τον ότι ενδιαφέρεστε να μάθετε και για άλλα πόστα στην εταιρεία γιατί θέλετε να έχετε εξέλιξη και να σας έχει υπόψη του αλλά και γιατί θέλετε να έχετε μια πιο σφαιρική άποψη του κλάδου. Αν έχετε σπουδάσει πχ οικονομικά, ζητήστε του περάσετε κάποια πρωινά βοηθώντας στο λογιστήριο. Λέω τώρα ένα πολύ αδρό παράδειγμα, αλλά you get the picture. Ετσι χτίζεται η εμπειρία και κατ' επέκταση και η προυπηρεσία.
avatar
Mother Earth 4.5.2018 | 01:09
Συγχαρητήρια και στις δύο σας!κι εγώ επιστημονική μετανάστρια ειμαι σε άλλο κλάδο. Οπότε κατανοώ τις δυσκολίες απόλυτα.
Αγαπητό #7, η αλλαγή που έκανες στη ζωή σου είναι αξιέπαινη. Στο μόνο στο οποί ο θα σταθώ είναι αυτο που αναφέρει η Λένα, ότι από όσα γράφεις δε δείχνεις να είσαι ιδιαίτερα ανήσυχο πνεύμα και αυτο είναι το πιο δύσκολο από όλα όσα έχεις να διαχειριστείς. Όπως που σωστα αναφέρουν τα τσουμπλεκια, λύσεις υπάρχουν πολλές στ η χώρα που είμαστε για αυτό το μόνο που θα σου συστήσω είναι να αφήσεις κατά μέρος τη μοιρολατρία.
Καλή επιτυχία σε όλα!
avatar
MagosTouOzz 3.5.2018 | 13:15
Συμφωνώ σε όλα. Άστον τον Γιώργο και τους γονείς σου, τόσο φτάνουν τα μάτια τους, τόσα αντέχει η καρδιά τους. Συγκεντρώσου να βελτιώσεις την δική σου ζωή, βγάλε σχέδιο και ακολούθησε το ευλαβικά. Έχεις κάνει ήδη το άλμα στο κενό, αφού σηκώθηκες και πήγες μόνη στην Γερμανία, χωρίς τίποτα σίγουρο να σε περιμένει. Μην υποτιμάς ποτέ τον εαυτό σου, να τον προσέχεις και τον αγαπάς. Από μένα έχεις τον απέραντο σεβασμό μου, και γράψε μας πάλι όταν μπορέσεις.
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 10:53
#2 και #3
Ααααχ, η γυναικεία φιλία!
avatar
MagosTouOzz 3.5.2018 | 13:15
Ααααχ είσαι σε λάθος στήλη....
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 3.5.2018 | 10:53
Αγαπητο 1, υπερβολικα πολυ καλα εκανες για δυο λογους, ο ενας είναι η προστασία του ο αλλος είναι όντως η σεξουαλικη παρενοχληση, εφ οσον το κανει σε όλους με το ζορι, για φαντασου καθε κινηση καθε γυναικας να την μετατρεπω σε σεξουαλικο "υπονομουμενο";

Καλα εκανες και εκατσες και του μιλησες πολιτισμενα. Και εγω στο στρατο συναντησα ομοφυλοφιλους , δυο μαλιστα γιναν και ζευγαρι τον εναν τον πηραμε σωγαμπρο στον λοχο μας για να κοιμουνται μαζι, διπλανες κουκετες αλλα απο τα ολοτελα καλη και η παναγιωτενα, υπηρχε ομως μια διαφορα...ηταν ευπρεπεις στις συμπεριφορες τους απεναντι σε ολους τους αλλους. Το προβλημα του εν λογο ανθρωπου δεν είναι ότι είναι ομοφυλοφιλος αλλα ότι δεν σεβεται τον εαυτο του και αρα δεν θα τον σεβαστουν. Είναι θεμα συμπεριφορας όχι ομοφυλοφιλίας, παρε παραδειγμα αυτο που είπες για το σωβρακο...αμα ο ίδιος ολα και όλους τα αντιμετωπίζει "ασοβαρα" πως να τον αντιμετωπίσουν; σοβαρα; στον στρατο εγω διαπιστωσα πως η πλειοψηφία (παντα υπαρχει και η μειοψηφία) οι ανθρωποι συμπεριφερονται ενστικτωδως δικαια, όχι τοσο σε επιπεδο πολιτικης ορθοτητας αλλα σε πιο θεμελιακο ή ισως αν προτιμας πιο πρωτογονο, δηλαδη τον δικαιο θα τον σεβαστουν, τον αδυναμο θα τον προστατεψουν (θυμαμαι ποσο γρηγορα στιγματιστικαν μερικοι που αρχισανε να κανουν καζουρα σε τρεις στο στρατοπεδο που ξεκαθαρα δεν είχαν θεση εκει λογο νοητικης καταστασης), το ευπρεπη θα τον αφησουν ησυχο,τον ενοχλητικο θα τον κοροιδεψουν, τον αδικο θα τον εκδικηθουν με τον εναν ή τον αλλο τρόπο, αυτα τα είδα να γινονται ασυναισθητα. Βεβαια παιζει ρολο και το μεγεθος του στρατοπεδου, εμεις είμασταν με το ζορι 200 νοματεοι, σε μεγαλυτερα σιγουρα είναι διαφορετικα.
TGProject 3.5.2018 | 10:56
#1 Πολύ καλά έκανες και μίλησες γιατί δεν είναι σωστή η συμπεριφορά του. Τελεία. Όχι γιατί είναι γκέυ ή γιατί πρέπει να τον προστατέψεις. Δεν φερόμαστε έτσι σε αγνώστους. Όποιος και αν είναι ο σεξουαλικός προσανατολισμος μας, οφείλουμε να είμαστε ευγενείς.
Είχα πρόσφατα παρόμοιο περιστατικό με συνάδελφο ο οποίος στο όνομα του " είμαι ανοιχτά γκευ" παρενοχλούσε και δημιουργούσε άσχημο κλίμα για εργασιακό περιβάλλον. Το να είσαι ανοιχτά γκευ δεν σου δίνει το δικαίωμα να είσαι στο απυρόβλητο με όποια συμπεριφορά και έχεις.
avatar
rosa nera 3.5.2018 | 13:09
Βέβαια τέτοια συμπεριφορά επισύρει "κυρώσεις" από το περιβάλλον ,αργά ή γρήγορα.Με άλλα λόγια,πάει γυρεύοντας γενικώς.Θα τραβήξει και πάρα πολλή επιθετικότητα εκτός των άλλων και ενδεχομένως ακατέργαστη.
caravan 3.5.2018 | 14:54
Το θέμα είναι ότι ένας ήδη ενήλικος gay το γνωρίζει ότι θα τραβήξει επιθετικότητα με ανάλογη συμπεριφορά λόγω όλων όσων έχει περάσει στο σχολείο. Επομένως το βαθύτερο κίνητρο αυτής της συμπεριφοράς είναι...; Για να το βασανίσουμε λίγο.
Μήπως να πάρει απολυτήριο κάπως πιο πρόωρα ή κάποια μετάθεση πιο ευνοϊκή στα μάτια του;
βλαχάκι (το) 3.5.2018 | 16:23
Αυτή η συμπεριφορά, ενδεχομένως, να είναι 100% πηγαία εκπορευόμενη και ασυναίσθητη. Το έχω ξανακούσει (παρεμπιπτόντως δεν υπήρχε τίποτε που μπορούσε να κερδηθεί από άποψη ευνοϊκότερης θέσης τουλάχιστον) και θα μπορούσα να προτείνω μία ακόμη εκδοχή, πέραν (του, δυστυχώς, λογικού σεναρίου) των "αυτοκαταστροφικών" στοιχείων κι αυτό είναι: η «επίθεση ως άμυνα» τρόπον τινά, δια μέσου ΣΟΚ value. Ο μέσος (αντρίλας-βαρβατήλας) έχει τα μπράτσα του για "όπλο" και τις «ανδρικές του συμμαχίες», ίσως ο τόσο απροκάλυπτα "ξεφωνημένος" χρησιμοποιεί ως «όπλο» την σοκαριστική-αφοπλιστική «sassyness»: Κάποιοι θα τον αφήσουν ήσυχο και δεν θα τον πολύ πλησιάσουν, καν, γιατί τους "απειλεί" την σεξουαλικότητα (έστω και κάπως παρενοχλητικά), επίσης να τον κουτσομπολέψουν και να τον κοροϊδέψουν, για πόσο; Αφού τους τα τρίβει στα μούτρα όλα, φόρα παρτίδα.
avatar
rosa nera 3.5.2018 | 16:25
Οχι.Το ξέρει δεν το ξέρει,η συμπεριφορά του θα έχει αυτό το αποτέλεσμα(να ελκύσει τα χίλια μύρια),στο στρατό είναι όχι στο κολέγιο.Δεν θα ήθελα να επεκταθώ ,πάει πολύ μακριά.Σκέψου τι χαρακτήρας θα συμπεριφερόταν έτσι ώστε να τραβήξει χύμα επιθετικότητα.
caravan 3.5.2018 | 17:32
Ηθικός μαζοχιστής Rosa; Η αυτο-τιμωρητική διάθεση εκεί με παραπέμπει. Ενοχικότητα με την σεξουαλικότητά του;

Η θεωρία του shock value που αναφέρεις Bλαχάκι είναι ενδιαφέρουσα αλλά δυνητικά μοιραία στο στρατό όπου σε μεγάλα στρατόπεδα βόσκει κάθε καρυδιάς καρύδι.
Lisa_Simpson 3.5.2018 | 11:02
#6: Ε, δεν γίνεται να μην σχολιάσω και ΑΥΤΗ την ερώτηση.

Οι άλλοι διαιτολόγοι απλά δεν έχουν καταλάβει ποια είναι η ουσία του επαγγέλματος τους κ επιπλέον βαριούνται να ασχοληθούν με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Είναι μακράν πιο εύκολο να έχεις έτοιμες φωτοτυπίες με 1.200 θερμίδες από μαρουλάκια κ γιαουρτάκια, από το να κάτσεις να σχεδιάσεις ένα ολόκληρο διατροφικό πλάνο για τον καθέναν, έχοντας υπόψιν σου ένα κάρο παράγοντες. Για να μην πω για την πληθώρα "διαιτολόγων" στην Ελλάδα, που μόνο διαιτολόγοι δεν είναι.

Για να σου απαντήσω στην ερώτησή σου, ναι δουλεύει αυτό που κάνεις για ΕΣΕΝΑ κ να το συνεχίσεις. Κ στο λέω επιστημονικά μιλώντας, δεν είναι η αποψάρα μου ;)

Κ επειδή ακριβώς είναι ρεαλιστικό, θα το κάνεις κ μετά, οπότε να η μόνιμη λύση του προβλήματος! Κ αυτό είναι το νόημα, να βρεις μια ισορροπία μεταξύ υγιεινής διατροφής κ απόλαυσης. Αυτό εννοούσα κ στο σχόλιο μου για το χθεσινό #1.

Συγχαρητήρια κ συνέχισε την προσπάθειά σου!!
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 3.5.2018 | 11:05
Αγαπητο 2, είσαι κοντη και χοντρη, ξερεις ποσους ξερω που κυριολεκτικα τα ποθουν αυτα τα δυο χαρακτηριστικα; ενας φίλος γυμνασμενος κτλ μου είχε πει "ρε τι να την κανω την αλλη αμα είναι να φοβαμαι μην μου σπασει;"(για τις αδυνατες) μαντεξε πισω απο ποιες τρεχει και ποια παντρευτικε; κοντες και χοντρες, κοντη και χοντρη τωρα εχουν και εναν γιο και δεν είναι ο μονος που γνωρίζω. Μη μασας.

Τωρα οσον αφορα την "φιλη" σου, ψωνισες απο σβερκο και εχει και τιντερ και το αξιοποιει μια χαρα και με την σχεση της δεν ειναι καλα.
Double Helix 3.5.2018 | 11:06
#1. Πολύ καλά έκανες γιατί ο φίλτατος εξάδελφος είχε ξεπεράσει κάποια όρια και έφτανε στο επίπεδο της σεξουαλικής παρενόχλησης: και δεν έχει σημασία αν είναι ομοφυλόφυλος ή όχι: σε μια παρέα αγνώστων μόνο οι (τουλάχιστον για να μην πω κάποιο χειρότερο χαρακτηρισμό) αφελείς θα κάνουν τέτοια αστεία. Δεν καταλαβαίνω που ακριβώς είναι η ομοφοβία.
Double Helix 3.5.2018 | 11:23
#6 αγαπητή εξαδέλφη που τα γνωρίζετε αυτά τα αστέρια;
mitsi 3.5.2018 | 11:28
#7 Δεκαπέντε χρόνια δασκάλα και τετραψήφιο νούμερο στην τράπεζα δεν έχω. Έτσι απλά για να καταλάβεις ότι το είδος της δουλειάς δεν έχει πάντα άμεση σχέση με την αμοιβή της. Και πολύ κακώς αισθάνεσαι άσχημα, έχεις μια δουλειά που σε βιοποριζει και δεν πρέπει να απολογεισαι σε κανέναν. Και αν δε σου αρέσει η δουλειά σου μπορείς παράλληλα να ψάχνεις για κάτι άλλο .
Shotgun (η) 3.5.2018 | 11:33
#6
Ο βασικότερος στόχος του διαιτολόγου είναι να σε εκπαιδεύσει ώστε να τρως σωστά και υγιεινά. Δεν είναι μόνο το θέμα του βάρους, είναι και το θέμα της υγείας. Δεν γίνεται να τρως καθημερινά πιτόγυρα με τηγανητές πατάτες και μετά σολάτες για επιδόρπιο, γιατί ακόμα κι αν δεν παχαίνεις, θα δεις τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδιά σου να χτυπάνε κόκκινο.
Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου!!!
avatar
RedSonja 3.5.2018 | 11:36
#7 ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ από μένα για όλα αυτά που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα ΜΟΝΗ ΣΟΥ!
Αυτό το μπράβο πρέπει να το δώσεις η ίδια στον εαυτό σου, να δεις την πορεία σου μέχρι τώρα και όσα η ίδια έχει καταφέρει μέχρι τώρα!
όταν θα νοιώσεις καλά με τον εαυτό σου αποδεχθείς την μέχρι τώρα πορεία σου, θα βάζεις τέτοιους τύπους στην θέση τους αυτόματα ή δεν θα σε επηρεάζουν αυτά που λένε.
Σου έδωσε καλές συμβουλές και η Λένα και οι λοιποί σχολιαστές.
Αν θέλεις να εξελιχθείς πρέπει να προσπαθήσεις ναι κι άλλο.
avatar
Μανδάμ Φρου Φρου 3.5.2018 | 11:44
Καλημέρα σε όλη την παρέα.

Α, μπα,
έγραψα την ερώτηση 7. Όλα τα χρόνια που σε διαβάζω- και είσαι η καθημερινή πρωινή μου συνήθεια- σε έχω σε βαθύτατη εκτίμηση για τη διορατικότητα, την ευστροφία και την καλλιέργειά σου. Μετά την απάντησή σου αυτή όμως, νιώθω ότι σε αγάπησα λιγάκι (αλήθεια!). Σ’ ευχαριστώ για την ευαισθησία και την ευθύτητα με την οποία αντιμετώπισες εμένα, όπως και όλους τους υπόλοιπους θεματοθέτες . Είσαι μεγάλο δώρο.

Έχεις δίκιο σε όλα. Τον Γιώργο φυσικά και δεν τον ξαναείδα, και να πάει να χ€στεί κι αυτός και η μισθάρα του, και η ζωάρα και το γιόλο. Μεγάλο νούμερο.

Επίσης στη δουλειά ο διευθυντής μου, αφού μου έκανε πρόσφατα αύξηση, μου πρότεινε να κάνω μαθήματα γερμανικών και το κόστος να αναλάβει η εταιρεία. Δεν είναι κι άσχημα.

Έγραψα την ερώτηση όντας στο τέλος και την κορύφωση μιας περιόδου μεγάλης φόρτισης, πίεσης και κούρασης (λόγω διαφόρων παραγόντων, αλλά μη σας πρήζω). Με μονολόγους γκρίνιας σε φίλους και μαμά/αδερφή, τόσο γκράντε που ο Ξανθόπουλος δεν πιάνει μια μπροστά μου (αν και του δίνω ένα κρέντιτ γιατί αυτός πάλεψε και με αρκούδα). Τώρα όμως είμαι καλύτερα. Και δε θα πάψω να προσπαθώ για το ακόμη καλύτερο και να εξελίσσομαι. Όταν τα παίξω πάλι, μπορεί να με ξαναδιαβάσετε.

Φιλιά πολλά σε Α, μπα και σχολιαστές!
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 17:13
Μανδάμ είσαι πολύ άξια κοπέλα και μπράβο για όσα κατάφερες! Οι γονείς σου είμαι σίγουρη ότι είναι πολύ περήφανοι για σένα. Λες ότι δεν έχεις κάποιο εργασιακό πάθος, εγώ αντιθέτως βλέπω έναν άνθρωπο γεμάτο επιμονή και όνειρα. Καλή επιτυχία σου εύχομαι και μην εγκαταλείψεις ποτέ τους στόχους σου!
avatar
Η μπλε ώρα 3.5.2018 | 18:13
Κούκλα μαντάμ φρού φρού!
Είσαι άξια και μέσα από την ερώτηση σου αυτή σε εκτίμησα κ εγώ κ ας μη σε ξέρω! Κράτα γερά κ σύντομα θα ανταμειφθούν οι κόποι σου!φιλιά!
avatar
rsrs 3.5.2018 | 19:20
Συγχαρητήρια και καλές επιτυχίες! Προσπάθησε εκτός από τη δουλειά και τα μαθήματα να κάνεις και πράγματα που σε ευχαριστούν. Να τα περνάς όσο καλύτερα μπορείς. Έτσι θα περιορίζεις και θα ελέγχεις και τις στιγμές φόρτισης.
Σανάνθη 3.5.2018 | 21:02
Γεια σου,ρε Μανδάμ Φρου Φρου, τσίφτισσα και καραμπουζουκλού! Μην μασάς καθόλου από ποζεράδες Γιώργηδες και λοιπούς κακοθελητές, έτσι όπως πας σε λίγα χρόνια βλέπω να τους τρως όλους για muesli στο πρωινό σου. Ολοι εμείς που δεν κρεμιόμασταν από κανέναν πατρικό όρχι, από το μηδέν ξεκινήσαμε. Εγώ πχ στην αρχή, ήμουν το παιδί για τις φωτοτυπίες. Εχω βγάλει στα νιάτα μου τόσες φωτοτυπίες (και ακόμη βγάζω κάμποσες, δεν λέω, είναι μέρος της δουλειάς μου) που αν τις έβαζα τότε σελίδα- σελίδα στο δρόμο, άνετα θα έφταναν από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη :) Κάθε μέρα να συγχαίρεις τον εαυτό σου για τα όσα έχεις καταφέρει μέχρι τώρα, τα οποία δεν είναι και λίγα: ξεκίνησες μόνη σου από το μηδέν σε μια ξένη χώρα, και τώρα όχι μόνο ξέρεις να μιλάς τη γλώσσα, αλλά θα τη μάθεις και τέλεια, καθώς φαίνεται. Ησουν ταπί και ψύχραιμη και τώρα έχεις λεφτά στην τράπεζα. Δεν εξαρτιέσαι από κανέναν και σου ανοίγονται συνέχεια καινούργιες προοπτικές. Τα δύσκολα είναι πίσω σου. Συγχαρητήρια αξίζουν σε σένα αλλά και στους γονείς σου που σε μεγάλωσαν με αρχές και αξίες. Πες τους να μην στεναχωριούνται, έχεις πάρει άξιο δρόμο. Είσαι τρομερή και φτου σου! Να σε χαίρεσαι!Φιλιά πολλά :)
idril 4.5.2018 | 10:29
Μανδάμ Φρου-Φρου

Εσύ σίγουρα θα πας μπροστά. Οι διευθυντές δεν σε καλούν για να σε παινέψουν και να σε ανταμείψουν αν δεν έχουν δει εξαίρετα δείγματα γραφής. Και ειδικά στη Γερμανία όπου τιμούν την εργατικότητα αλλά και την ευρηματικότητα, δηλαδή να μη δουλεύεις σαν σκυλί αν μπορείς να κάνεις κάποια καθήκοντα πιο έξυπνα ή να τα συνδυάσεις.

Τα μαθήματα Γερμανικών με έξοδα της εταιρείας είναι σοβαρή επένδυση στις ικανότητές σου, και είμαι σίγουρη ότι θα το δεις έτσι :)

Σε τέτοιον διευθυντή μη διστάσεις να συζητήσεις τα όνειρά σου λίγο αργότερα, και να ζητήσεις ευκαιρίες να δεις πώς λειτουργεί το αντίστοιχο τμήμα στην επιχείρηση! Ακόμη και λίγη μαθητεία χωρίς ανταμοιβή θα είναι σπουδαία κατάκτηση.

Κάθε επιτυχία εύχομαι, και να νιώθεις περήφανη για τον εαυτό σου και τη ζωή που χτίζεις χωρίς καμία βοήθεια :)
avatar
acantholimon 3.5.2018 | 11:49
#7.Έχεις κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα.Πήρες τη ζωή σου στα χέρια σου.Θα μπορούσες να μείνεις στην Ελλάδα,να ζεις με τους γονείς σου για πάντα και να περιμένεις να συνωμοτήσει το σύμπαν.Το έχουμε πει εδώ,ότι δεν πιάνουν αυτά,έτσι;Αποφάσισες να βγεις έξω και να το παλέψεις,όπως μπορείς.Έχει και χοντρό τσαλάκωμα η απόφαση σου.Κακά τα ψέματα.Σπούδασες,για να έχεις καλύτερες ευκαιρίες.Δεν είναι ντροπή να είσαι σερβιτόρα,αλλά τον κόπο σου να πάρεις ένα πτυχίο,δεν τον έχεις εξαργυρώσει.Θα μπορούσες να κάνεις την ίδια δουλειά χωρίς τα ξενύχτια για διάβασμα και τα έξοδα των γονιών σου.Μια πικρία μένει και σε σένα και στους γονείς σου και δεν μπορούμε να την παραβλέψουμε σαν κάτι ασήμαντο.Το κέρδος σου όμως είναι η ενηλικίωση.Η ωριμότητα να αντιμετωπίσεις την πραγματικότητα και να σταθείς στα πόδια σου ανεξάρτητη.Πρέπει να είσαι περήφανη γι'αυτό.Και ακριβώς σ'αυτό πρέπει να στηριχτείς,για να δημιουργήσεις καλύτερες προϋποθέσεις για τον εαυτό σου.Ψάξου να βρεις το πώς.Δεν ξέρω τι παίζει στη Γερμανία,δεν έχω ζήσει εκεί.Κάποιοι από τους σχολιαστές ίσως έχουν να σου δώσουν πιο χειροπιαστές συμβουλές.Έχεις κι ένα πλεονέκτημα,επειδή βρίσκεσαι εκεί.Μπορείς πιο εύκολα να απομονώσεις φωνές,όπως του Γιώργου ή της μαλακισμένης γειτόνισσας.Εκεί είσαι απλά μια εργαζόμενη γυναίκα,μετανάστης.Δεν είσαι η Μαρία του τάδε,που σπούδασε και τι έκανε τελικά,μια τρύπα στο νερό.Δε σερβίρεις το συμμαθητή σου,που τα έξυνε και τώρα επειδή κάπως τρύπωσε στο δήμο σου αφήνει με υποτιμητικό τρόπο κι ένα ευρώ φιλοδώρημα.Η ανωνυμία μπορεί να βγάλει πιο εύκολα από πάνω σου το βάρος από τις προσδοκίες των άλλων.Που χεσμένη σε έχουν,αλλά χαίρονται πάρα πολύ,όταν κάποιος δεν τα καταφέρνει και τόσο καλά με την πρώτη και πρέπει να κάνει ένα μικρό πισωγύρισμα και να ξεκινήσει απ'την αρχή από λίγο πιο χαμηλά.Τα δικά τους κομπλεξιλίκια δροσίζονται κάθε φορά,που συναντούν έναν άνθρωπο,που είχε τις προδιαγραφές για κάτι καλύτερο,πιθανότατα είναι και πολύ καλύτερος από τους ίδιους,αλλά δε στάθηκε και πολύ τυχερός.Ή ήταν απλά ρεαλιστής κι έκανε αυτό,που μπορούσε και δεν περίμενε από τον ουρανό εκείνο,που του αξίζει.Χαιρεκακία,αλλά και ζήλια μαύρη,γιατί στο βάθος φοβούνται,ότι εσύ έστω και με επιπλέον κόπο,θα τα καταφέρεις.Και δεν το θέλουν.Πρέπει να σου σπάσουν την ψυχολογία.Δε θα το επιτρέψεις.Είσαι δυνατή κι εκτός από αυτούς υπάρχουν άλλοι τόσοι,που εκτιμούν και σέβονται την προσπάθεια σου.
Parousa 3.5.2018 | 12:26
Λένα είσαι θησαυρός!!!
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 13:13
#5

Είναι πολύ καλό που το παιδάκι σου λέει τι σκέφτεται και δεν είναι κλειδαμπαρωμένο. (Που είναι σε επαφή με συναισθήματα του και τα επικοινωνεί-για να το πω με τον τρόπο που ίσως θεωρείς πιο έγκυρο)
Αυτό σημαίνει ότι κάτι κάνεις καλά.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΘΙ όμως για να απενοχοποιήσεις το λάθος που κάνετε και αφήνετε τους τόνους ν'ανέβουν μπροστά στο παιδάκι. Ένας μικρός άνθρωπος είναι το παιδί σου, όπως όλα τα παιδιά, μην του φέρεσαι σαν να είναι ο Εκλεκτός, όσο κι αν νιώθεις πως είναι.
Πρόσεχε πότε να χρησιμοποιείς το "Βεβαια δεν υπάρχει και απόλυτα σωστή λύση, όπως και δεν υπάρχει και τελειος γονιός", γιατί αν το τσοντάρεις σε λάθος σημεία μπορεί να χαλάσεις ό,τι με κόπο προσπαθήσεις να χτίσεις. Τα λάθος σημεία είναι αυτά που αντίστοιχα λέμε "ε, άνθρωπος είμαι", για να δικαιολογήσουμε κάτι που κάναμε από έλλειψη αυτοελέγχου.

Για τους τόνους, όταν αισθάνεσαι ότι θα ανέβουν, κόψε τη συζήτηση λέγοντας ότι θα τα πείτε μετά αλλά πείτε τα όντως μετά. Πιθανότατα να τα βρείτε κιόλας, αν τα πείτε αργότερα.

avatar
ank1986 3.5.2018 | 13:29
#7 Δε ξέρω από πόσο ευκατάστατη οικογένεια είναι ο Γιώργος και πως έμαθες αυτή την πληροφορία (φρόντισε ο ίδιος μάλλον) αλλά μου μυρίζει νεοπλουτισμός από χιλιόμετρα. Έχω γνωρίσει ευκατάστατους ανθρώπους, αυτοδημιούργητους και μη, που σε κοινωνικές συναναστροφές δε μιλούν με τίποτα για χρήματα, ποτέ, για κανένα λόγο. Σε σημείο που να μην μπορείς να προσδιορίσεις την οικονομική τους κατάσταση, ακόμα και αν ξέρεις τη δουλειά που κάνουν. Αυτοί λοιπόν οι κύριοι, δε θα έφερναν ποτέ κάποιον σε δύσκολη θέση λόγω επαγγέλματος. Ο Γιώργος δεν είναι ένας από αυτούς.
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 13:41
5
ΑΝ γίνει καυγάς μπροστά στο παιδί, η ΣΥΜΦΙΛΊΩΣΗ πρέπει να γίνει, επίσης, μπροστά στο παιδί.
Δουλέψτε το.
Πολύ.
Μίλτος Παπάρας 3.5.2018 | 14:05
6.Αγαπητό 6 αρχικά να σου πουμε οτι όλες οι μέθοδοι δίαιτας μπορούν να διατηρηθούν.Και τα μοντέλα τρωνε μισο κριτσίνι τη μέρα ,μετα το ρίχνουν στις κόκες και ετσι πάει για χρόνια.
Το θεμα μας όμως δεν είναι ολες οι δίαιτες ,αλλα η δικιά σου.
Εχοντας και εγώ κανει τα χιλιόμετρά μου στους διαιτολόγους (επισκέφθηκα τον πρώτο στα 13 με θαυμαστή αποτυχία!) θα σου πώ οτι όλα τα πλάνα καλά ειναι αρκεί να βρεθεί καποιος να τα κάνει.Το θεμα ειναι ο διαιτολόγος να αφουγκραστεί τις ανάγκες σου και τις αδυναμίες σου και να φτιάξει ενα πρόγραμμα που μπορείς να ακολουθήσεις για πάντα.Ουσιάστικά το θεμα δεν ειναι η απωλεια κιλών αλλα η αλλαγή νοοτροπίας απέναντι στο φαγητό.Ο διαιτολόγος δεν ειναι παιδονόμος να στις βρέξει αν δεν είσαι καλό παιδάκι και τρως πολλα γλυκά ,έιναι ενας συνεργάτης που σε εντάσσει σε μια καινούργια ρουτίνα.
Μπράβο σου που έχασες ολα αυτά τα κιλά ,αλλά ελπίζω να μην έγραψες το γράμμα για να κάνουμε σύγκριση στις δίαιτές μας και να βγάλουμε τη μις ελλας.Διαφορετικοι ανθρωποι διαφορετικες αναγκες .Εχω δει προγράμματα διατροφης που εγω δεν θα καταδεχόμουν ουτε να τα κανω για μια μερα και άλλοι να τα κανουν για ενα χρονο με καλά αποτελέσματα.(Καλά ,σε μια θεοκουλη γνωστή μου αναφέρομαι ,αλλά είδες?ο κουλος ο ανθρωπος κουλό προγραμμα θέλει).
Vasilis21 3.5.2018 | 14:30
#1 Έκανες πάρα πολύ καλά και του μίλησες. Αυτό που λέει δεν είναι καν αστείο αλλά καφριλίκι. Δεν έχει σημασία η σεξουαλικότητα του ανθρώπου που αναφέρει κάτι τέτοιο. Αν ήταν στρέιτ, φαντάζομαι ότι αντίστοιχα πεσίματα θα έκανε σε κοπέλες. Καλά έκανες και του υπενθύμισες σε ποιο χώρο βρίσκεται και δεν έχει να κάνει μόνο με συντηρητισμό. Εφόσον συμβιώνει μαζί με άλλους ανθρώπους, οφείλει να σέβεται την προσωπικότητά τους. Ακόμη, πρέπει να καταλάβει ότι ο σκοπός που είστε εκεί δεν είναι για να βρει γκόμενο ή να π@@@@@, αλλά να υπηρετήσετε μια θητεία και να φύγετε. Καλά έκανες και του τόνισες την αυτοπροστασία, μπας και ταρακουνηθεί, καθώς σε ένα στρατόπεδο με σειρές 800-1000 ή και 2000 ατόμων δεν ξέρεις πώς μπορεί να αντιδράσει ο καθένας και τίθεται σε κίνδυνο η σωματική του ακεραιότητα. Για να επιστρέψω στα της θητείας, αν δεν ταρακουνηθεί από αυτά που του είπες, πες του ότι το επόμενο περιστατικό θα αναφερθεί σε αξιωματικό με όποιες συνέπειες θα έχει κάτι τέτοιο. Δεν είναι ομοφοβικά τα κριτήρια που σε έκαναν να του μιλήσεις. Ήταν παραινέσεις που θα μπορούσες να τις κάνεις σε κάθε άνθρωπο. Αν δεν το βάλει καλά στο μυαλό του ότι αυτό που κάνει είναι ανάρμοστη συμπεριφορά, τότε δεν θα περάσει και καθόλου καλά στη διάρκεια της θητείας του.
Vasilis21 3.5.2018 | 14:37
#2 Οι άλλοι δεν εκνευρίζονται από αυτή τη στάση που κρατάει; Κάνε ό,τι σου είπε η Λένα και μην της αποκαλύπτεις πράγματα για τον εαυτό σου. Η κοπέλα είναι απίστευτα ξιπασμένη και ό,τι πεις θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου.
Vasilis21 3.5.2018 | 14:39
#3 Δεν είναι φίλη σου. Την επόμενη φορά πες της "Άντε γεια και μην τολμήσεις να μου ξαναστείλεις ή να με πάρεις".
Parisios 3.5.2018 | 14:57
Αγαπητό 6, καταρχήν μπράβο για την προσπάθεια που κάνεις, και καλή επιτυχία. Από τη στιγμή που τα βρήκες με τη διαιτολόγο σου, μπορείς να ακολουθήσεις το πρόγραμμα που σου έβαλε, και βλέπεις αποτελέσματα, είσαι σε καλό δρόμο. Μην αγχώνεσαι.
Αν αργότερα δεις ότι ακολουθείς το πρόγραμμα αλλά δεν έχεις αποτέλεσμα, ή δεν μπορείς πια να το ακολουθήσεις, ένα πράγμα πρέπει να κάνεις. Να το πεις στη διαιτολόγο σου. Έξυπνη φαίνεται, θα σου βρει αυτή λύση. Αν δεν πιάνει η λύση, πες της το. Να δοκιμάσει κάτι άλλο. Συνεργασία θέλει.
Μπορεί να είναι αυτονόητο αυτό που λέω, αλλά βλέπω πολλούς να μην μπορούν να ακολουθήσουν τη δίαιτα που τους έβαλαν, και αντί να το πουν, να τη βάζουν στο συρτάρι και να κάνουν του κεφαλιού τους
avatar
Mad Hatter 3.5.2018 | 15:21
#6
Υποθέτω δεν επιτρέπεται η διαφήμιση στη στηλη, αλλα θα το ρισκάρω.
Αγαπητ@ 6, αν διαβαζεις, ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΥ!!!
Ευχαριστούμε εκ των προτερων!
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 15:39
#1 Πόσο νιος είναι, για να μην πω τον ομοφοβικό στρατιωτικό όρο! Αυτό που κάνει είναι σαν αντίστροφη παρενόχληση, όπως θα του έλεγε κάποιος στρ8 ειρωνικά να πάει μαζί του ή να προσέχει το σαπούνι, έτσι και αυτός κάνει παρόμοιο από τη δική του μεριά. Μπορεί αυτά τα σχόλια να γίνονται μεταξύ στρέιτ φαντάρων για χαβαλέ, όμως εκεί όλοι έχουν τη συναισθηση του χαβαλέ. Όπως είναι άσχημο να λες ψυχάκια έναν με ψυχολογικά προβλήματα ή καθυστερημένο έναν με νοητικά, έτσι είναι άσχημο να επιτίθεσαι για τον προσανατολισμό του (και στο στρατό πηγαίνουν όλων των ειδών οι άνθρωποι - αρσενικού γένους). Ουσιαστικά με την αμηχανία σας εσείς νιώθετε επιτιθέμενοι για τον προσανατολισμό σας (άσχετο αν είστε στρ8). Για αυτό μου κάνει και λίγο εντύπωση πώς δεν αντέδρασε κανείς σας πιο άσχημα απέναντι του.

Καλά έκανες και έκανες την κουβέντα. Αν το πεις σε ανώτερο, μπορεί να τον επιπλήξει ή ακόμα και να τον τιμωρήσει, ακριβώς όπως θα τιμωρούσε εσας για το αντίστροφο (και ναι, πλέον τα τιμωρούν αν και συνήθως από φόβο). Στον ομοφυλόφιλο όμως θα είναι σαν τιμωρία λόγω προσανατολισμού (παρότι αυτός έκανε την αρχή), με αποτέλεσμα, αν θέλει, να βάλει σε μπελάδες και να ρεζιλέψει όλη την μονάδα. Για αυτό πιστεύω ότι κάτι τέτοια περιστατικά πρέπει να εξετάζονται κατά περίπτωση.
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 15:45
1# Αστερίσκος σε πιο πάνω σχόλιο, το ότι είσαι κι εσύ δεν έχει τόση σημασία, ακόμα και στρ8 να ήσουν πάλι το ίδιο έπρεπε να κάνεις. Ιδανικά, για να είναι αποτελεσματική μια μονάδα πρέπει οι υπομονάδες-φαντάροι να είναι ενωμένοι, εξού και το υγιές της συμπεριφοράς σου. Αλλιώς υπάρχει και το don't ask, don't tell, με όλα τα πρακτικά και ηθικά του θέματα...
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2018 | 15:51
#3 Ανάλογα με το μέσο επικοινωνίας που χρησιμοποιεί, φραγή, μπλοκ, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
Ανώριμος/η 3.5.2018 | 15:54
2. σου κανει εντυπωση που παιρνει τοση προσοχη ενας ανθρωπος που δεν τα εχει βρει καθολου με τον εαυτο του ε; μη σου κανει, ετσι εχουμε κανει την κοινωνια μας. κοιταμε την εικονα και παραβλεπουμε την ουσια γιατι για καποιο λογο νομιζουμε οτι ο κοσμος μας ανηκει. ξερεις, ευκολες λυσεις του ποδαριου. χημικες διαιτες, παιχνιδακια διεκδικησης, ψεματακια, κοροϊδιες, τελεια φωτο στο ινσταγκραμ αλλα η αγωνια μη δεν παρω λαηκ μπορει να με αρρωστησει (αρα οχι τοσο τελεια και αυθορμητη τελικα..) και λες εσυ "ειμαι η χοντρη ασχημη με καρδια" αλλα πως γινεται αυτη να εχει τα παντα? δεν εχει τα παντα, της λειπει η ψυχικη της ηρεμια και η ισορροπια (δεν το λεω για κακο, σε ολους σχεδον, σε καποιο βαθμο μας λειπει και αιωνιως την ψαχνουμε). αν η αυτοπεποιθηση που "Δειχνει" ηταν αυθεντικη, θα ειχε την αυτοπειθαρχια να κανει κανονικη διαιτα με στερησεις, θα μετραγε τον γκομενο βασει του χαρακτηρα του και οχι επειδη εχει λεφτα αισθηματα (ωχ σορρυ, λεπτά). αν ειχε οντως αυτοπεποιθηση δε θα ζητιανευε για ευκολη προσοχη ενω εχει την ασφαλεια του "εχω γκομενο". οταν δεν εχει ειναι τοσο ανετη? οταν δεν εχει μπακαπ τη συναισθηματικη ασφαλεια του χορηγου, ειναι τοσο ανετη? για ρωτα τη..
αν ειχε οντως αυτοπεποιθηση δε θα ελεγε ψεματα, γιατι οι ανθρωποι που εχουν δεν λενε. γιατι μπορουν να δικαιολογησουν τις αδυναμιες τους επειδη ξερουν οτι εχουν αδυναμιες και ξερουν οτι ολοι οι ανθρωποι γυρω μας εχουν αδυναμιες και το οτι προσπαθουν με τοσο κοπο να το παιξουν κουλ,εξυπνοι,νταηδες,καθωσπρεπει,σταρ ή ντιβες ειναι αστειο..
κι εσυ ομως ισως εχεις να αναρωτηθεις γιατι συγκρινεσαι μαζι της? και γιατι λες ¨εχω καρδια, αυτο δε μετραει αλλωστε?" φυσικα και μετραει, αλλα μετραει μονο αυτο? εσυ κοιτας τον αντρα μονο λογω της καρδιας του? αν θελουμε ο αλλος να ειναι ωραιος, γινομαστε κι εμεις ωραιοι. οχι για τον αλλον αλλα για μας. οπως μπορει ο καθενας και με ο,τι εχει. δεν ειναι καλο να αφοριζουμε ομως, φυσικα και δε μετραει μονο η εικονα αλλα αυτο να το πει οποιος δε θα την σκεφτει ποτε (και δε νομιζω πως υπαρχει κανεις..)
avatar
boxer 3.5.2018 | 17:58
#2
Νάσαι σίγουρη ότι αν μπείτε στο tindr θα βρείτε μέσα και τον "άνδρα της ζωής της".
Κράτα απόσταση τουλάχιστον ενός μέτρου.
Εφοδιάσου με:
- Υπογλώσσια
- Οξυγόνο
- Αριθμό τηλεφώνου πρώτων βοηθειών
- Αποθήκευσε και το 166 στο κινητό σου για να μη πληκτρολογείς την ώρα που η άλλη θα βγάζει αφρούς από το στόμα.
Για παν ενδεχόμενο πάρε και:
- Λιγο αγιασμό
- Βιβλίο με εξορκισμούς
- Ένα πιστόλι με ασημένιες σφαίρες.
πόντια international 4.5.2018 | 10:01
Στην πόλη μου ήταν 1 μόνο διαιτολόγος. Λαϊκό προσκύνημα, 80 ευρώ η δίαιτα και μειωνόταν το κόστος της συνεδρίας μήνα το μήνα. Και ενώ τα λεγανε μεταξύ τους όσες πήγαιναν, ΕΒΛΕΠΑΝ ότι τους δίνει τα ίδια, συνέχιζαν. Η μια κολλητή μου πήγε 3 φορές, υπολογίστε κόστος. Ποτέ δεν αδυνάτισε φυσικά για πάνω από 4-5 μήνες.
Ανοίγει δεύτερη, γνωστή μου, υπέρβαρη σε όλη της τη ζωή που αδυνάτισε όσο σπούδαζε. Λέω ωραία, να και κάποια που θα ξέρει. Πάει η κολλητή μου, φίλες γαρ μας όλες. Βλέπω τη δίαιτα, φέρε και τις παλιές λέω, ίδιες. Η κολλητή φυσικά έβλεπε διαφορές.
Η πρώτη έκανε επιτυχία με το σλόγκαν "διαλέγεις εσύ τι θα φας" και η δεύτερη με το ότι είχε αδυνατίσει η ίδια και ήταν έτσι πιο σοβαρή και κρύα, η άλλη ήταν φιλική προς τον χρήστη. Τιμές ίδιες.

Γνωρίζω τον άντρα μου, εργένης, εργαζόμενος στην Αθήνα. Ζωή με μηδέν καταχρήσεις, με γυμναστήριο και διατροφή εργένη που δεν τρώει απ'έξω αλλά δεν είναι και μάγειρας, με υγιεινά του και τα όλα του. Μόνο κακό το ότι ήταν αδύνατον να τρώει πριν τις 8 και πολλές φορές 10 το βράδυ. Λόγω κατακόρυφης πίεσης στη δουλειά, κρίσης κλπ, έβαλε λίγα κιλά σε κάποια φάση.

Επειδή δεν είμαι εγώ εκεί, του λέω, πήγαινε σ'έναν διατροφολόγο να σου κάνει ένα μενού, γιατί ο τρόπος ζωής και τα κιλά σου είναι δυσανάλογα, ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, να σου δώσει ένα μενού προσαρμοσμένο στην καθημερινότητα σου.

Και πάει, συμπτωματικά, σε παλιό συμμαθητή, ψιλογείτονα, και πρόεδρο των διατροφολόγων κλπ. Και του δίνει το ίδιο μενού με της κολλητής ρε παιδιά. Με φασολάκια ξέρω'γω για μεσημεριανό.



πόντια international 4.5.2018 | 13:35
Λάθος παράδειγμα. Με ρεβύθια για μεσημεριανό, ψάρι και διάφορα άλλα που προϋποθέτουν ότι α) τα μαγειρεύεις, β) μπορείς να τα φας σε γραφείο. Ενώ έχει πει τι μαγειρεύεις πάνω-κάτω και ότι στο γραφείο ΔΕΝ μπορείς να φας για πρακτικούς λόγους από ταπεράκι.

Δηλαδή αν είναι δύσκολο να πετύχεις επαγγελματία να φροντίσει το φαγητό σου, φαντάσου πόση προσοχή θέλει για να βρεις αυτόν που θα φροντίσει την ψυχή σου. Πώς να μη φαίνεται βουνό, τόσοι κλάδοι και παρακλάδια.
BabyDoll 4.5.2018 | 10:48
#1 Περαν του οτι αυτό που κάνει θεωρείται και σεξουαλική παρενόχληση ως ένα σημείο (τουλάχιστον εγώ θεωρώ σεξουαλική παρενόχληση το να σχολιάζει ένας άγνωστος τα γεννητικά μου όργανα) είναι μια συμπεριφορά που κάνει τους υπόλοιπους να αισθάνονται άσχημα. Αν πχ ήταν θρησκόληπτος και κάθε μέρα σας έκανε κύρηγμα δεν θα τον έπιανες να του πεις να το περιορίσει; Το ίδιο αντίκτυπο έχουν και τα σχόλια που κάνει. Και πέραν τούτου τον προφυλάσσεις γιατί κακά τα ψέμματα ο στρατός δεν είναι και ο πιο φιλελεύθερος χώρος κι αν συνεχίσει έτσι δεν νομίζω να του βγει και πολύ σε καλό.

Οπότε πολύ καλά έκανες. Βοήθησες κι αυτόν και τους υπόλοιπους

LIFOLAND ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ