Σώσσωμη η ομάδα της Stoiximan και οι συνεργάτες της στην τελετή απονομής των Sports Marketing Awards. Μαζί τους, ο Σπύρος Γιαννιώτης, Ολυμπιονίκης και πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων.
Market News

Στην κορυφή των Sports Marketing Awards η Stoiximan με 6 σημαντικές διακρίσεις για την συμβολή της στον Ελληνικό Αθλητισμό

Με 1 Platinum, 3 Gold και 2 Silver στόλισε τον πάγκο των διακρίσεων της η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα

Σε μια λαμπερή τελετή που διοργανώθηκε για τρίτη χρονιά πραγματοποιήθηκαν τα φετινά Sports Marketing Awards την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου στον πολυχώρο τέχνης και πολιτισμού Gazarte. Η τελετή απονομής έλαβε χώρα παρουσία σημαντικών εκπροσώπων του αθλητισμού στη χώρα, κορυφαίων αθλητών, στελεχών των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων, δημοσιογράφων και στελεχών του αθλητικού Marketing.


Σε μια εκδήλωση που στόχο είχε να συγκεντρώσει, να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις βέλτιστες πρακτικές αλλά και τις καινοτόμες ιδέες που υλοποιήθηκαν για χάρη του ελληνικού αθλητικού οικοσυστήματος, η Stoiximan, η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη, αναδείχθηκε ανάμεσα στους μεγάλους νικητές της βραδιάς, αποσπώντας 6 συνολικά βραβεία για τις επιτυχημένες ενέργειες αθλητικού marketing που υλοποίησε το διάστημα του τελευταίου έτους.


Πιο συγκεκριμένα, η Stoiximan έλαβε 2 Gold στην ενότητα «Best Sports Marketing for Brands» για το video «ΠΑΕ ΠΑΟΚ – Έτσι χτυπάει η καρδιά του πρωταθλητή» αλλά και για το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Μικροί Ήρωες by Stoiximan», ενώ στην ενότητα «Best Sports Sponsorships» απέσπασε 1 Gold στην κατηγορία Χορηγία Αθλητή για τη συνεργασία της με τον Μίδα των κρίκων Λευτέρη Πετρούνια , 1 Silver στην ίδια κατηγορία για την υποστήριξη της ελληνικής ολυμπιακής αποστολής «Stoiximan Tokyo Team» και τέλος 1 Silver στην κατηγορία Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου για την μεγάλη χορηγία της ομάδας ΠΑΕ ΠΑΟΚ.


Μεγάλη στιγμή για τη Stoiximan υπήρξε η απονομή Platinum βραβείου στην ενότητα «Best Sports Marketing for Brands» για την υποψηφιότητα «Μικροί Ήρωες by Stoiximan», η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

 

Η ομάδα της Stoiximan πρωταγωνίστησε στα Sports Marketing Awards, και απέσπασε 1 Platinum, 3 Gold και 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες της διοργάνωσης.


Στη διάκριση αυτή αναφέρθηκε η κα Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Director της Stoiximan, η οποία σημείωσε χαρακτηριστικά «Η διάκριση του προγράμματος 'Μικροί Ήρωες by Stoiximan' έχει μεγάλη σημασία τόσο για εμάς, όσο και για τα περισσότερα από 26.000 παιδιά από όλη την Ελλάδα που έχουν μέχρι σήμερα την ευκαιρία να ζήσουν τις εκπαιδευτικές εμπειρίες που προσφέρει, αλλά και να γνωρίσουν τους μεγάλους αθλητές μας. Από τους χιλιάδες μαθητές των αστικών κέντρων μέχρι την Σίκινο, το Αγαθονήσι και τα άλλα οκτώ ακριτικά νησιά που έχουμε υιοθετήσει στο πλαίσιο του προγράμματος «οι Μικροί Ήρωες για την Ελλάδα», οι «Μικροί Ήρωες» μεγαλώνουν διαρκώς με τη συνεργασία σημαντικών οργανισμών, όπως η HopeGenesis, η Σύμπλευσις, το The Tipping Point. Και το γεγονός ότι μια επικοινωνία για δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης συγκέντρωσε το μεγαλύτερο μέσο όρο βαθμολογίας στην κατηγορία της, σημαίνει πολλά για όλους τους ανθρώπους της επικοινωνίας. Είναι μια νίκη όλων.»


Σε δήλωσή του ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer της Stoiximan, επεσήμανε «Στη Stoiximan στηρίζουμε τον αθλητισμό με κάθε τρόπο: από τις μεγάλες ομάδες μέχρι τους μεμονωμένους αθλητές, από τα πιο αγαπημένα σπορ στα λιγότερο δημοφιλή αθλήματα, από τις ιαχές των γηπέδων μέχρι τις μεγάλες διακρίσεις των Ολυμπιακών Αγώνων. O αθλητισμός είναι κομμάτι της Stoiximan από το ξεκίνημά μας είμαστε ευτυχείς και ευγνώμονες για όλες τις συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει στη μεγάλη αυτή οικογένεια του ελληνικού αθλητισμού. Από τον Λευτέρη, που πλέον για εμάς είναι ένας από τους μακροβιότερους φίλους της Stoiximan με συνεργασία από το 2014, την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, όπου η ιστορία μας ξεκινά από το 2017 και σηματοδοτήθηκε από την κατάκτηση του νταμπλ, μέχρι και την πολυπληθή ελληνική αποστολή Stoiximan Tokyo Team, με 17 αθλητές και αθλήτριες και 2 εθνικές ομάδες. Για μας αυτή η σχέση είναι πολύ πέρα από το marketing: είναι μια σταθερή, καθημερινή, ανθρώπινη στήριξη των αθλητών και των ομάδων, αυτών που αγωνίζονται για να πετύχουν κάθε μέρα το ακατόρθωτο, αυτών που μας χαρίζουν μεγάλες στιγμές διασκέδασης, περηφάνιας ή και τα δύο. Αυτών που εμπνέουν, αυτών που ενώνουν. Αν οι άνθρωποι του αθλητικού marketing έχουμε μια ευθύνη, αυτή είναι να προωθήσουμε το fair play, τις αξίες αυτές που κάνουν κάθε παιχνίδι καλύτερο.»

Market News

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα «Days of Play» επιστρέφουν για ακόμα μία χρονιά με προσφορές για τους φίλους του PlayStation σε όλο τον κόσμο

Market News Τα «Days of Play» επιστρέφουν για ακόμα μία χρονιά με προσφορές για τους φίλους του PlayStation σε όλο τον κόσμο

22.5.2020
Eurolife FFH: Μία νέα αρχή για την εταιρεία στον ελληνικό ασφαλιστικό κλάδο

Market News Eurolife FFH: Μία νέα αρχή για την εταιρεία στον ελληνικό ασφαλιστικό κλάδο

22.5.2020
Η νέα συλλογή μαγιό της Yamamay για το Καλοκαίρι 2020 έχει και πάλι αφετηρία την όμορφη Ιταλία

Market News Η νέα συλλογή μαγιό της Yamamay για το Καλοκαίρι 2020 έχει και πάλι αφετηρία την όμορφη Ιταλία

21.5.2020
Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5

Market News Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5

21.5.2020
Νέο smartwatch Huawei Watch GT 2e: Με αναβαθμισμένες λειτουργίες και 100 προγράμματα άθλησης

Market News Νέο smartwatch Huawei Watch GT 2e: Με αναβαθμισμένες λειτουργίες και 100 προγράμματα άθλησης

20.5.2020
Διαδικτυακή εκδήλωση για γονείς κι εφήβους στις μέρες του #μένουμε ασφαλείς

Market News Διαδικτυακή εκδήλωση για γονείς κι εφήβους στις μέρες του #μένουμε ασφαλείς

20.5.2020
Το Big Bold Jelly της SWATCH επιστρέφει με τη νέα γενιά στιλ

Market News Το Big Bold Jelly της SWATCH επιστρέφει με τη νέα γενιά στιλ

20.5.2020
Εκπαιδευτήρια Καίσαρη: Το πρόγραμμα Υποτροφιών Γυμνασίου & Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021

Market News Εκπαιδευτήρια Καίσαρη: Το πρόγραμμα Υποτροφιών Γυμνασίου & Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021

20.5.2020
Η σειρά Mega Meatless είναι πλέον διαθέσιμη και στα My Market

Market News Η σειρά Mega Meatless είναι πλέον διαθέσιμη και στα My Market

20.5.2020
Η ACS μεριμνά για τις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού και εν μέσω της πανδημίας

Market News Η ACS μεριμνά για τις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού και εν μέσω της πανδημίας

19.5.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια