Οι άνθρωποι της P&G και του κινητού πλυντηρίου για αστέγους Ithaca ένωσαν τις δυνάμεις τους στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
Market News

Οι άνθρωποι της P&G και του κινητού πλυντηρίου για αστέγους Ithaca ένωσαν τις δυνάμεις τους στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Η Ithaca συμμετείχε για πρώτη φορά ως συνεργαζόμενος φορέας του ΣΕΓΑΣ

Με ένα ηχηρό μήνυμα αξιοπρέπειας «έντυσε» τη φετινή της συμμετοχή στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, ο οργανισμός Ithaca χάρη σε όσους επέλεξαν να στηρίξουν το σκοπό του οργανισμού και την ενίσχυση της λειτουργίας των κινητών πλυντηρίων ρούχων για αστέγους.

 

Η P&G συνοδοιπόρος της Ithaca για δεύτερη χρονιά μέσω της καμπάνιας Αriel#PODforgood, στήριξε περαιτέρω το πρόγραμμα, με τη βοήθεια των εργαζομένων και των οικογενειών τους, που αγκάλιασαν το σκοπό και πήραν μέρος στους αγώνες για την ευαισθητοποίηση ακόμα περισσότερων πολιτών γύρω από το θέμα τις αστεγίας.

 

Η Ithaca συμμετείχε για πρώτη φορά στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ως συνεργαζόμενος φορέας του ΣΕΓΑΣ.

 

Στο Χωριό των Χορηγών το κινητό πλυντήριο της Ithaca, με το οποίο οι άνθρωποί της εξυπηρετούν εκατοντάδες αστέγους συνανθρώπους μας, μεταμορφώθηκε σε σημείο ενημέρωσης όλων των δρομέων του Μαραθωνίου για το έργο και το όραμα της οργάνωσης.

 

 

Η P&G μαζί με το Ariel Pods, στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια της Ithaca από το 2016, ενώ από το 2018 μέχρι σήμερα, με την καμπάνια Ariel #PODforgood, η λειτουργία του κινητού πλυντηρίου έχει ενισχυθεί και με την συμμετοχή όλων των καταναλωτών, καλύπτοντας πλέον τις ετήσιες ανάγκες της Ithaca, και προσφέροντας 22 τόνους καθαρών ρούχων σε ένα χρόνο.

 

O Θάνος Σπηλιόπουλος, ιδρυτής της Ithaca, αναφερόμενος στη συνεργασία με το Ariel Pods και την πρωτοβουλία των εργαζομένων της P&G, ανέφερε: «Θέλουμε να περάσουμε ένα μήνυμα: ότι τρέχουμε για την αξιοπρέπεια, τρέχουμε για να κάνουμε γνωστό το πρόβλημα της αστεγίας και να αναδείξουμε πόσο σημαντικό είναι, οι άνθρωποι που ζουν σε συνθήκες δρόμου να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες υγιεινής. Οι εργαζόμενοι της P&G μας στηρίζουν από την πρώτη στιγμή και με τη συμμετοχή τους μας βοηθούν να αναδείξουμε ακόμα περισσότερο το έργο της Ithaca.»

 

 

 

Η Κορίνα Λάζαρη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας της P&G, ανέφερε: «Όλοι εμείς στην P&G είχαμε ένα επιπλέον κίνητρο να συμμετέχουμε στον Μαραθώνιο και αυτό είναι η στήριξη του σκοπού του Ariel και του κινητού πλυντηρίου για αστέγους, Ithaca. Θέλουμε έτσι να διαδώσουμε το μήνυμα ότι τα καθαρά ρούχα που για εμάς είναι κάτι δεδομένο, για κάποιους είναι μια βασική ανάγκη. Όταν οι άνθρωποί μας αγκαλιάζουν τις πρωτοβουλίες και τα προγράμματα της εταιρίας και των προϊόντων μας ο αντίκτυπος είναι ακόμα μεγαλύτερος. Μέσα από τη συμμετοχή μας που άγγιξε τους 100 δρομείς αυξήσαμε ακόμα περισσότερο τη στήριξη στον οργανισμό ώστε να ενισχυθεί το έργο τους προς όφελος των άστεγων συνανθρώπων μας».

Market News

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Τα δικά μας γλυκά»: Η alfa κυκλοφόρησε τέσσερα νέα γλυκά με σπιτικές γεύσεις

Market News «Τα δικά μας γλυκά»: Η alfa κυκλοφόρησε τέσσερα νέα γλυκά με σπιτικές γεύσεις

8.4.2020
Η ΔΩΔΩΝΗ στηρίζει το «Μένουμε Σπίτι» και προσκαλεί το κοινό να βρει μοναδικές συνταγές στο Youtube κανάλι της

Market News Η ΔΩΔΩΝΗ στηρίζει το «Μένουμε Σπίτι» και προσκαλεί το κοινό να βρει μοναδικές συνταγές στο Youtube κανάλι της

7.4.2020
Η M·A·C Cosmetics Ελλάδος μέσω του M·A·C VIVA GLAM προχωρά σε δωρεά 100.000€ για την καταπολέμηση του Covid-19

Market News Η M·A·C Cosmetics Ελλάδος μέσω του M·A·C VIVA GLAM προχωρά σε δωρεά 100.000€ για την καταπολέμηση του Covid-19

7.4.2020
Η Βιολάντα στο πλευρό των ευπαθών ομάδων του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι Plus» του Δήμου Αθηναίων

Market News Η Βιολάντα στο πλευρό των ευπαθών ομάδων του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι Plus» του Δήμου Αθηναίων

7.4.2020
Η μητρική εταιρεία του brand Havaianas προσφέρει 250 χιλιάδες μάσκες και πάνω από 250 ζευγάρια παπουτσιών σε ευάλωτες κοινότητες

Market News Η μητρική εταιρεία του brand Havaianas προσφέρει 250 χιλιάδες μάσκες και πάνω από 250 ζευγάρια παπουτσιών σε ευάλωτες κοινότητες

6.4.2020
Η Κωτσόβολος προσέφερε 200.000 νοσηλευτικές μάσκες και ιατρικά γάντια στο Υπουργείο Υγείας και την Περιφέρεια Αττικής

Market News Η Κωτσόβολος προσέφερε 200.000 νοσηλευτικές μάσκες και ιατρικά γάντια στο Υπουργείο Υγείας και την Περιφέρεια Αττικής

6.4.2020
Το ΙΑΣΩ προσφέρει 70 κλίνες στο ΦΙΛΟΚΤΗΤΗ και πλήρη εξοπλισμό για δύο θέσεις ΜΑΦ

Market News Το ΙΑΣΩ προσφέρει 70 κλίνες στο ΦΙΛΟΚΤΗΤΗ και πλήρη εξοπλισμό για δύο θέσεις ΜΑΦ

6.4.2020
Η Vodafone προσφέρει στους καταναλωτές 10 GB για κάθε online ανανέωση ή ενεργοποίηση του My Vodafone App και του My CU App

Market News Η Vodafone προσφέρει στους καταναλωτές 10 GB για κάθε online ανανέωση ή ενεργοποίηση του My Vodafone App και του My CU App

3.4.2020
Το BCA διοργανώνει μια σειρά διαδικτυακών διαλέξεων για το ευρύ κοινό

Market News Το BCA διοργανώνει μια σειρά διαδικτυακών διαλέξεων για το ευρύ κοινό

3.4.2020
Η σειρά ντοκιμαντέρ «Σύγχρονοι Γέροντες» κάνει πρεμιέρα στο COSMOTE TV

Market News Η σειρά ντοκιμαντέρ «Σύγχρονοι Γέροντες» κάνει πρεμιέρα στο COSMOTE TV

2.4.2020