Αυτές τις γιορτές επιλέξτε τα Johnnie Walker “A Song of Ice” και Johnnie Walker “A Song of Fire”
Market News

Αυτές τις γιορτές επιλέξτε τα Johnnie Walker “A Song of Ice” και Johnnie Walker “A Song of Fire”

Δύο ξεχωριστές προτάσεις δώρων για τους λάτρεις του ουίσκι και τους απανταχού φίλους της δημοφιλούς σειράς Game of Thrones®

Το Johnnie Walker παρουσιάζει ένα διασκεδαστικό feature για τις δύο συλλεκτικές εκδόσεις του από τη συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο HBO®, το "A Song of Ice" και το "A Song of Fire" που θα ενθουσιάσει τους φανατικούς θαυμαστές της σειράς και όχι μόνο. Χάρη στην AR τεχνολογία, ο Ανταρόλυκος και ο Δράκος «ζωντανεύουν» από τις φιάλες στις οθόνες των κινητών τηλεφώνων.


Τα δύο νέα αυτά σκοτσέζικα ουίσκι, αντικατοπτρίζουν την περίπλοκη σχέση μεταξύ των δύο Οίκων Stark και Targaryen, της βραβευμένης τηλεοπτικής σειράς του HBO®, με έμβλημα των Ανταρόλυκο και τον Δράκο αντίστοιχα.


Οι φίλοι της σειράς και του κορυφαίου Scotch ουίσκι παγκοσμίως*, μπορούν να ζήσουν τη νέα αυτή AR εμπειρία μπαίνοντας από το κινητό τους στο www.got.johnniewalker.com. Αυτό που χρειάζεται να κάνουν στη συνέχεια μέσα από το digital αυτό περιβάλλον, είναι να σκανάρουν με το κινητό τους τη συλλεκτική φιάλη και να δουν ένα από τα δύο μυθικά πλάσματα να παίρνει «σάρκα και οστά» στην οθόνη τους. Μέσω της εμπειρίας AR, οι χρήστες εκτός από την ευκαιρία να μεταφερθούν στον συναρπαστικό κόσμο του Game of Thrones®, μπορούν επίσης να απομονώσουν και να κατεβάσουν σκηνές από αυτό που εκτυλίσσεται στο κινητό τους και να μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media.

 


Ο John Williams, Global Brand Director του Johnnie Walker, δήλωσε: «Η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας του Johnnie Walker, για εδώ και περίπου 200 χρόνια. Συνεχίζουμε να είμαστε πρωτοπόροι στον χώρο αναζητώντας διαρκώς νέους τρόπους και μεθόδους για να παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας στην αγορά».


«Με τη χρήση της τεχνολογίας AR, ερχόμαστε να προσθέσουμε ακόμα ένα στοιχείο που θα ενθουσιάσει τους θαυμαστές της σειράς, πηγαίνοντας παράλληλα ένα βήμα παραπέρα την ήδη επιτυχημένη συνεργασία μας με την πιο δημοφιλή τηλεοπτική σειρά όλων των εποχών. Είμαστε σίγουροι ότι οι φίλοι του Johnnie Walker και του Game of Thrones®, θα λατρέψουν αυτό το νέο feature που θα τους δώσει την ευκαιρία να αποκτήσουν το δικό τους μυθικό πλάσμα, εύκολα από τον καναπέ του σπιτιού τους!».


Το Johnnie Walker A Song of Ice περιλαμβάνει single malts ουίσκι από το Clynelish, ένα από τα βορειότερα αποστακτήρια της Σκοτίας, προσδίδοντας μια έντονη φρεσκάδα στο τελικό απόσταγμα. Αυτό το νέο ουίσκι εμφιαλώνεται στους 40.2% αλκοολικούς βαθμούς και ο εντυπωσιακός σχεδιασμός της φιάλης, με τις μπλε-γκρι αποχρώσεις του προσομοιάζουν τον παγωμένο Βορρά της δημοφιλούς σειράς -που φημίζεται για τα αρκτικά τοπία και τους χειμώνες με έντονο πολικό ψύχος.

 


Το Johnnie Walker Song of Fire έχει πλούσια και γεμάτη γεύση, η οποία αναδεικνύει τις χαρακτηριστικές νότες καπνού από τα malts με βύνη που προέρχονται από το αποστακτήριο του Caol Ila και εμφιαλώνεται στους 40.8% αλκοολικούς βαθμούς. Με τις βαθύ-κόκκινες αποχρώσεις της, εμπνευσμένες από τους τρομακτικούς και με τη φλογερή ανάσα δράκους του Οίκου Targaryen, ο σχεδιασμός της φιάλης αντικατοπτρίζει ένα συναρπαστικά πύρινο σκηνικό.


Οι δύο αυτές συλλεκτικές φιάλες Johnnie Walker "A Song of Ice" και "Α Song of Fire", διαδέχονται τη συλλεκτική φιάλη White Walker by Johnnie Walker, που λανσαρίστηκε το 2018. Είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα, σε περιορισμένο αριθμό και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων με προτεινόμενη τιμή λιανικής των 700ml, τα 36,38€ και 36,52€ με 40,2% και 40,8% αλκοόλ κατ' όγκο αντίστοιχα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε το https://www.johnniewalker.com/el-gr/.

 

*IWSR, 2018

Market News

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H KLINEX στηρίζει την εθνική προσπάθεια του Υπ. Παιδείας και των Δήμων για καθαρά και ασφαλή σχολεία

Market News H KLINEX στηρίζει την εθνική προσπάθεια του Υπ. Παιδείας και των Δήμων για καθαρά και ασφαλή σχολεία

1.6.2020
Ο ΑΝΤ1 απέσπασε δύο Ασημένια Βραβεία στον 41ο Διεθνή Διαγωνισμό Telly Awards

Market News Ο ΑΝΤ1 απέσπασε δύο Ασημένια Βραβεία στον 41ο Διεθνή Διαγωνισμό Telly Awards

1.6.2020
Αυτοδιαχείριση: Μία ανακοίνωση σχετικά με τη συμφωνία του φορέα με τη συνδρομητική υπηρεσία Cosmote TV

Market News Αυτοδιαχείριση: Μία ανακοίνωση σχετικά με τη συμφωνία του φορέα με τη συνδρομητική υπηρεσία Cosmote TV

1.6.2020
Ο υπεύθυνος λυκείου των εκπαιδευτηρίων Δούκα, Νίκος Α. Κούκης, επελέγη Πρόεδρος του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού

Market News Ο υπεύθυνος λυκείου των εκπαιδευτηρίων Δούκα, Νίκος Α. Κούκης, επελέγη Πρόεδρος του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού

29.5.2020
Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού: Η Kayak προσφέρει τις εισπράξεις των πωλήσεων από τις πιο δημοφιλείς παιδικές γεύσεις στην Κιβωτό του Κόσμου

Market News Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού: Η Kayak προσφέρει τις εισπράξεις των πωλήσεων από τις πιο δημοφιλείς παιδικές γεύσεις στην Κιβωτό του Κόσμου

29.5.2020
«Τα λέμε εκεί!»: Η νέα πρωτοβουλία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για την υποστήριξη της επανεκκίνησης του κλάδου της εστίασης

Market News «Τα λέμε εκεί!»: Η νέα πρωτοβουλία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για την υποστήριξη της επανεκκίνησης του κλάδου της εστίασης

29.5.2020
Υποδεχόμαστε το καλοκαίρι με τη νέα συλλογή Havaianas για τη φετινή χρονιά

Market News Υποδεχόμαστε το καλοκαίρι με τη νέα συλλογή Havaianas για τη φετινή χρονιά

28.5.2020
Η FrieslandCampina Hellas – NOYNOY πρόσφερε περισσότερα από 1.900.000 ποτήρια γάλα και 140.000 κύπελλα γιαουρτιού ΝΟΥΝΟΥ στην πανδημία

Market News Η FrieslandCampina Hellas – NOYNOY πρόσφερε περισσότερα από 1.900.000 ποτήρια γάλα και 140.000 κύπελλα γιαουρτιού ΝΟΥΝΟΥ στην πανδημία

27.5.2020
H KAFEA TERRA αλλάζει λογότυπο

Market News H KAFEA TERRA αλλάζει λογότυπο

27.5.2020
H Chiquita ενώνει τις δυνάμεις της με το Spotify σε μία σειρά από διαδραστικά μουσικά αυτοκόλλητα

Market News H Chiquita ενώνει τις δυνάμεις της με το Spotify σε μία σειρά από διαδραστικά μουσικά αυτοκόλλητα

26.5.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια