«Το πλαστικό δεν είναι στη φύση μας»: Το μήνυμα της Lidl Ελλάς με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της πλαστικής σακούλας
Market News

«Το πλαστικό δεν είναι στη φύση μας»: Το μήνυμα της Lidl Ελλάς με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της πλαστικής σακούλας

Απέσυρε πρώτη την πλαστική σακούλα μίας χρήσης το 2018 και έκτοτε εξοικονομεί ετησίως 842 τόνους πλαστικού.

Η Lidl Ελλάς, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας που ακολουθεί, συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Πλαστικής Σακούλας, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως πρωτοστατεί στη μάχη για την προστασία του περιβάλλοντος.


Την Παρασκευή 3 Ιουλίου με αγορές άνω των 20€ από τα καταστήματά της και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, η Lidl Ελλάς χαρίζει στους καταναλωτές μία πάνινη τσάντα πολλαπλών χρήσεων, δίνοντας το έναυσμα για τον αγώνα κατά του πλαστικού.


Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό και συγκεκριμένα ανήκει στο πεδίο δράσης REduce για τη μείωση χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο.


O όμιλος Schwarz με την πρωτοβουλία REset Plastic, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, έχει αναπτύξει μια ολιστική στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης. Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.


Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REset Plastic είναι τα εξής:
REduce / Μείωση
Μείωση χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο
REdesign / (Επανα)σχεδιασμός
(Επανα)σχεδιασμός προϊόντων ώστε να είναι ανακυκλώσιμα και να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας
REcycle / Ανακύκλωση
Συλλογή, διαλογή, ανακύκλωση και κλείσιμο του κύκλου ζωής των πρώτων υλών
REmove / Απομάκρυνση
Υποστήριξη εκστρατειών απομάκρυνσης πλαστικών απορριμμάτων από το περιβάλλον
REsearch / Έρευνα
Επενδύσεις στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημέρωση για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων


Η δέσμευσή της εταιρίας στα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής όπως και στα ειδικότερα ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος, είναι δεδομένη. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρία μέχρι το 2025 έχει δεσμευθεί για 20% λιγότερο πλαστικό στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στοχεύει στο μέγιστο ανακυκλώσιμες συσκευασίες στο 100% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.


Η Lidl Ελλάς, με αίσθημα ευθύνης, δεν σταματά να δίνει μάχη για τον πλανήτη μας, για το περιβάλλον, για τις μελλοντικές γενιές. Γιατί σε όλους αξίζει ένα καλύτερο αύριο.


Μάθετε περισσότερα για τη στρατηγική REset Plastic εδώ.

 

Market News

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η εταιρεία Μασούτης επικοινωνεί μηνύματα για την Ελλάδα μέσα από ένα ξεχωριστό δημιουργικό σε αεροδρόμια

Market News Η εταιρεία Μασούτης επικοινωνεί μηνύματα για την Ελλάδα μέσα από ένα ξεχωριστό δημιουργικό σε αεροδρόμια

5.8.2020
Η Sony ανακοινώνει ότι οι τρέχουσες σειρές τηλεοράσεων BRAVIA™ είναι ιδανικές για το PlayStation®5

Market News Η Sony ανακοινώνει ότι οι τρέχουσες σειρές τηλεοράσεων BRAVIA™ είναι ιδανικές για το PlayStation®5

31.7.2020
To brand Havaianas παρουσιάζει τη συλλογή Tradi Zori ως μία επανασχεδίαση του εμβληματικού σχήματος των flip flops

Market News To brand Havaianas παρουσιάζει τη συλλογή Tradi Zori ως μία επανασχεδίαση του εμβληματικού σχήματος των flip flops

31.7.2020
Άη Στράτης: Ο πρώτος σταθμός της δράσης «Το νερό είναι στα χέρια μας»

Market News Άη Στράτης: Ο πρώτος σταθμός της δράσης «Το νερό είναι στα χέρια μας»

31.7.2020
Βραβεία Βιβλίου Public 2020  Η ανακοίνωση των μεγάλων νικητών

Market News Βραβεία Βιβλίου Public 2020 Η ανακοίνωση των μεγάλων νικητών

31.7.2020
Για λίγο ακόμη ο διαγωνισμός smartphone φωτογραφίας της Huawei “Next Image Awards 2020” δέχεται τις δικές σου μοναδικές εικόνες

Market News Για λίγο ακόμη ο διαγωνισμός smartphone φωτογραφίας της Huawei “Next Image Awards 2020” δέχεται τις δικές σου μοναδικές εικόνες

30.7.2020
Προκήρυξη υποτροφίας από τo I.IEK της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και τη Upfield Hellas ΜΕΠΕ - ΑΛΤΙΣ

Market News Προκήρυξη υποτροφίας από τo I.IEK της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και τη Upfield Hellas ΜΕΠΕ - ΑΛΤΙΣ

30.7.2020
Η Nespresso δημιουργεί ειδικές ποικιλίες καφέ για μοναδικές Freddo συνταγές

Market News Η Nespresso δημιουργεί ειδικές ποικιλίες καφέ για μοναδικές Freddo συνταγές

30.7.2020
Το efood βρίσκεται πλέον και στη Θεσσαλονίκη

Market News Το efood βρίσκεται πλέον και στη Θεσσαλονίκη

30.7.2020
Λήγουν σήμερα οι συμμετοχές για το Idea Platform του CapsuleT

Market News Λήγουν σήμερα οι συμμετοχές για το Idea Platform του CapsuleT

30.7.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια