Ανακοίνωση του Μάρκου Σεφερλή  - Ποιον κατηγορεί για την ακύρωση και τι αποκαλύπτει
Πολιτισμός

Ανακοίνωση του Μάρκου Σεφερλή - Ποιον κατηγορεί για την ακύρωση και τι αποκαλύπτει

Το αλαλούμ για την ακύρωση της παράστασης συνεχίζεται

Ο Μάρκος Σεφερλής, μετά τον σάλο που προκλήθηκε από τη ματαίωση της παράστασης «Ζητείται Ψεύτης» στο Θέατρο Παλλάς, εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση με την οποία επιχειρεί να εξηγήσει τη δική του θέση.

 

Ο ηθοποιός δηλώνει κατηγορηματικά ότι αποκλειστικός υπεύθυνος για την ακύρωση της συνεργασίας  είναι οι Θεατρικές Σκηνές και πως δεν είναι αυτός υπεύθυνος για την ματαίωση της παράστασης.

 

Με θλίψη και απογοήτευση παρακολουθώ μία προσπάθεια να εμφανιστώ εγώ ως υπεύθυνος για την απόφαση των «ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ» να ματαιώσουν την παράσταση «ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΨΕΥΤΗΣ».

 

Η αλήθεια είναι η εξής:

 

Τον Φεβρουάριο του 2018 πρότεινα στους εκπροσώπους των «ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ» την αναβίβαση της εν λόγω παράστασης. Η πρότασή μου έγινε δεκτή με ενθουσιασμό. Στα πλαίσια αυτά υπογράψαμε ένα απλούστατο έγγραφο δύο σελίδων, το οποίο στη μία σελίδα αποτύπωνε την οικονομική συμφωνία και μόνο και στην άλλη την παραχώρηση των πνευματικών μου δικαιωμάτων (επισυνάπτεται η συμφωνία προς αποφυγή κάθε παρανόησης). Το κείμενο αυτό είναι προφανέστατα ατελές, καθόσον μέρος μιας συνεργασίας δεν είναι μόνο οι οικονομικοί όροι. Προφορικά έγιναν και άλλες συμφωνίες ως προς αρκετά από τα λοιπά θέματα αυτής της συνεργασίας σχετικά με την παράσταση, συμφωνίες που επαναλήφθηκαν και τον Αύγουστο του 2018.

 

Έκτοτε ζητούσα επανειλημμένα από τις «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» να μου αποσταλεί η σύμβαση που θα αποτύπωνε το σύνολο της μεταξύ μας συμφωνίας και θα ρύθμιζε όλα τα συναφή θέματα. Είναι προφανές ότι συνεργασία χωρίς σύμβαση δεν μπορεί να υπάρξει! Δυστυχώς το σχέδιο της σύμβασης αυτής μου στάλθηκε για πρώτη φορά στις 26 Οκτωβρίου 2018.

 

Το σχέδιο αυτό είχε πολύ μεγάλες διαφορές από τα μεταξύ μας προφορικώς συμφωνηθέντα. Επαναλαμβάνω ότι τον Φεβρουάριο εγγράφως είχε αποτυπωθεί η οικονομική συμφωνία και μόνο, όχι όμως και ο τρόπος καταβολής της. Μαζί με τους συνεργάτες μου διορθώσαμε τη σύμβαση, ώστε να αποτυπώνει και τις προφορικές συμφωνίες και την αποστείλαμε αμέσως στις «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ».

 

Δυστυχώς ελάχιστα από αυτά που περιλάμβανε η δική μου πρόταση σύμβασης (και που αποτύπωναν τις μεταξύ μας προφορικές συμφωνίες) έγιναν δεκτά, με αποτέλεσμα να μην επέλθει ουσιαστικά καμία μεταξύ μας γραπτή συμφωνία. Οπότε για ποια αθέτηση από μέρους μου μιλάμε;

 

 

Τελικά οι «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» αποφάσισαν να μην πραγματοποιήσουν την εν λόγω παράσταση. Καλό θα ήταν εφεξής, όποιος αναφέρει ότι... «ο κος Σεφερλής δεν τήρησε τα συμφωνηθέντα» να γνωρίζει ποια ήταν αυτά.

 

 

Είναι λοιπόν προφανές, ότι η μη πραγματοποίηση της παράστασης αποτελεί απόφαση των «ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ». Με θλίβουν μάλιστα ιδιαίτερα τα όλως αβάσιμα και προφανώς κακεντρεχή σχόλια ότι... άφησα άνεργους 25 ηθοποιούς.

 

Υπεύθυνη για την απασχόληση των ηθοποιών αυτών είναι ολοφάνερα η εταιρία παραγωγής. Άλλωστε στη συγκεκριμένη παραγωγή κι εγώ ένας από του 25 ηθοποιούς είμαι, που ανατράπηκε πλήρως ο προγραμματισμός μου από την απόφαση αυτή. Η ματαίωση της παράστασης είναι κάτι που και εμένα με θλίβει ιδιαίτερα. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι δεν αποφάσισα εγώ να μην γίνει η παράσταση, αφού δεν ήταν δική μου η ευθύνη παραγωγής.

 

Καταληκτικά, άλλωστε, σημειώνω ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω απασχολήσει και εξακολουθώ να απασχολώ πληθώρα ηθοποιών, χορευτών και υπαλλήλων, τόσο στα 3 θέατρα που λειτουργώ (ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ, ΠΕΡΟΚΕ, CORONET) όσο και σε πολλές τηλεοπτικές παραγωγές. Ποτέ δεν έχω αφήσει ούτε έναν ηθοποιό, ούτε έναν εργαζόμενο απλήρωτο. Ποτέ δεν έχω αθετήσει καμία συμφωνία, είτε ως ηθοποιός είτε ως παραγωγός.

 

Πιστεύω λοιπόν, ότι ο κόσμος που με αγαπά και με στηρίζει με την παρουσία του στο θέατρο όλα αυτά τα χρόνια, καταλαβαίνει και την αλήθεια και τη λογική όσων αναφέρω.

 

Μάρκος Σεφερλής

Πολιτισμός

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δύο ελληνικά μουσεία διεκδικούν το βραβείο «Ευρωπαϊκό Μουσείο 2020»

Πολιτισμός Δύο ελληνικά μουσεία διεκδικούν το βραβείο «Ευρωπαϊκό Μουσείο 2020»

5.12.2019
Σπάνιο έργο που ίσως φιλοτέχνησε ο Ελ Γκρέκο ανακαλύφθηκε σε ναό στην Κρήτη

Πολιτισμός Σπάνιο έργο που ίσως φιλοτέχνησε ο Ελ Γκρέκο ανακαλύφθηκε σε ναό στην Κρήτη

5.12.2019
«Τρεις Αδελφές»: Ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθετεί Τσέχοφ - Δείτε το τρέιλερ της παράστασης

Πολιτισμός «Τρεις Αδελφές»: Ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθετεί Τσέχοφ - Δείτε το τρέιλερ της παράστασης

5.12.2019
Ριμέικ της «Γιορτής της Μπαμπέτ» ξεκινά ο Αλεξάντερ Πέιν μετά την ματαίωση της ταινίας του για το Netflix

Πολιτισμός Ριμέικ της «Γιορτής της Μπαμπέτ» ξεκινά ο Αλεξάντερ Πέιν μετά την ματαίωση της ταινίας του για το Netflix

5.12.2019
Ένα πορτρέτο του Stormzy ανάμεσα σε προσωπικότητες της βικτοριανής εποχής

Πολιτισμός Ένα πορτρέτο του Stormzy ανάμεσα σε προσωπικότητες της βικτοριανής εποχής

5.12.2019
Θερινό σινεμά και τα Χριστούγεννα: Κλασικές ταινίες με κουβέρτες, ζεστά ροφήματα και θέα στην Ακρόπολη

Πολιτισμός Θερινό σινεμά και τα Χριστούγεννα: Κλασικές ταινίες με κουβέρτες, ζεστά ροφήματα και θέα στην Ακρόπολη

4.12.2019
Τζέιμς Μποντ: Αυτό είναι το πρώτο επίσημο τρέιλερ του "No Time to Die"

Πολιτισμός Τζέιμς Μποντ: Αυτό είναι το πρώτο επίσημο τρέιλερ του "No Time to Die"

4.12.2019
Το νέο έργο του Μαουρίτσιο Κατελάν είναι μια μπανάνα κολλημένη στον τοίχο και κοστίζει 120.000 δολάρια

Πολιτισμός Το νέο έργο του Μαουρίτσιο Κατελάν είναι μια μπανάνα κολλημένη στον τοίχο και κοστίζει 120.000 δολάρια

4.12.2019
Η «Γυναίκα της Πάτρας» με πρωταγωνίστρια την Ελένη Κοκκίδου επιστρέφει μετά από 10 χρόνια

Πολιτισμός Η «Γυναίκα της Πάτρας» με πρωταγωνίστρια την Ελένη Κοκκίδου επιστρέφει μετά από 10 χρόνια

4.12.2019
Ανιές Βαρντά - Η ταινιοθήκη της Ελλάδος την αποχαιρετά με ένα αφιέρωμα στις ταινίες μυθοπλασίας της

Πολιτισμός Ανιές Βαρντά - Η ταινιοθήκη της Ελλάδος την αποχαιρετά με ένα αφιέρωμα στις ταινίες μυθοπλασίας της

4.12.2019
1 Σχόλια