Το YouTube κερδίζει ακόμα από κανάλια που προωθούν την παιδεραστία, την προπαγάνδα και τη ρητορική του μίσους
Ψηφιακή Ζωή

Το YouTube κερδίζει ακόμα από κανάλια που προωθούν την παιδεραστία, την προπαγάνδα και τη ρητορική του μίσους

Το CNN αποκαλύπτει ότι το YouTube επιτρέπει ακόμα τη δημιουργία εσόδων από διαφημίσεις σε κανάλια που προωθούν την παιδεραστία, τους Ναζί και την εξτρεμιστική προπαγάνδα.

Σύμφωνα με νέα αποκαλυπτική έρευνα του CNN οι διαφημίσεις 300 εταιρειών και οργανώσεων έτρεξαν σε κανάλια του YouTube, τα οποία προωθούν την παιδεραστία, την βορειοκορεατική προπαγάνδα, τους λευκούς εθνικιστές και τους Ναζί.

 

Τι ακριβώς συνέβη; Εταιρείες όπως το Facebook, η Amazon, η Hilton, το Netflix, το LinkedIn, η Mozilla, η Cisco και η Adidas (μεταξύ άλλων) που πλήρωσαν για να διαφημιστoύν στη μεγάλη βίντεο πλατφόρμα, βρήκαν τις διαφημίσεις τους να εμφανίζονται σε κανάλια του YouTube που προωθούν την παιδεραστία, τις θεωρίες συνωμοσίας, την προπαγάνδα και την λευκή εθνικιστική ρητορική του μίσους. Ακόμη χειρότερα, αρκετοί κυβερνητικοί οργανισμοί, όπως το Υπουργείο Μεταφορών και Κέντρα Ελέγχου Ασθενειών, έτρεξαν επίσης διαφημίσεις, οι οποίες εμφανίστηκαν ακούσια σε αυτά τα κανάλια.

 

Φυσικά, δεν είναι η πρώτη φορά που το YouTube βρίσκεται μπλεγμένο στη δική του βασανιστική θεωρεία συνωμοσίας, επειδή δεν μπορεί να προστατεύσει τους διαφημιζόμενους από αυτό το είδος περιεχομένου.

 

Βέβαια, στις αρχές του χρόνου η μεγάλη βίντεο πλατφόρμα της Google υποσχέθηκε ότι θα θεσπίσει ένα σχέδιο για την αποτροπή τέτοιου είδους ζημιών, περιορίζοντας τα αμφιλεγόμενα κανάλια που μπορούν να δημιουργήσουν έσοδα από διαφημίσεις. Και όλο αυτό ήταν μέρος ενός μεγάλου σχεδίου, και μιας ευρύτερης προσπάθειας για την «πρόληψη ενδεχομένως ακατάλληλων βίντεο από τη δημιουργία εσόδων».

 

Πολλές από τις εταιρείες που βρέθηκαν να παίζουν διαφημίσεις στα πιο προκλητικά και προβληματικά κανάλια του YouTube, δήλωσαν στο CNN πως αγνοούσαν ότι οι διαφημίσεις τους είχαν τοποθετηθεί σε αυτά τα κανάλια και πλέον, όλες τους διερευνούν ελέγχους για να καταλάβουν πώς κατέληξαν εκεί.

 

Εκπρόσωπος του YouTube δήλωσε στο CNN: «Συνεργαζόμαστε με τους διαφημιζόμενούς μας για να κάνουμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τη δημιουργία εσόδων (monetization) στο YouTube, με αυστηρότερες πολιτικές, καλύτερους ελέγχους και μεγαλύτερη διαφάνεια. Όταν διαπιστώνουμε ότι διαφημίσεις τρέχουν κατά λάθος σε περιεχόμενο που δεν συμμορφώνεται με τις πολιτικές μας, αφαιρούμε αμέσως αυτές τις διαφημίσεις. Γνωρίζουμε, επίσης, ότι ακόμα και όταν τα βίντεο πληρούν τις οδηγίες ώστε να είναι φιλικά προς τους διαφημιζόμενους, δεν μπορούν όλα τα βίντεο να είναι κατάλληλα για όλες τις μάρκες. Ωστόσο, δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με τους διαφημιστές μας για να το κάνουμε και αυτό σωστά».

 

Με όλα τα φώτα της δημοσιότητας και την όλη την προσοχή στραμμένη στο Facebook, η αποκάλυψη του CNN δεν θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη στιγμή, μιας και όπως έχουμε γράψει στο παρελθόν, η στιγμή που και οι υπόλοιπες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες θα καθίσουν στη θέση του Facebook έρχεται. Και απ' ότι φαίνεται, σύντομα.

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς η «Οικονομία της Προσοχής» γεμίζει τις τράπεζες δεδομένων

Ψηφιακή Ζωή Πώς η «Οικονομία της Προσοχής» γεμίζει τις τράπεζες δεδομένων

13.8.2019
Ακούστε τους ήχους του διαστήματος όπως έχουν ηχογραφηθεί από τη Νasa

Ψηφιακή Ζωή Ακούστε τους ήχους του διαστήματος όπως έχουν ηχογραφηθεί από τη Νasa

19.7.2019
Τα σκουπίδια με τα οποία το YouTube έγινε πάμπλουτο

Ψηφιακή Ζωή Τα σκουπίδια με τα οποία το YouTube έγινε πάμπλουτο

13.12.2018
Η βρετανική κυβέρνηση διεξάγει έρευνα για τη δραστηριότητα συγκεκριμένων influencers

Ψηφιακή Ζωή Η βρετανική κυβέρνηση διεξάγει έρευνα για τη δραστηριότητα συγκεκριμένων influencers

27.9.2018
Το τέλος του Instagram, όπως το ξέραμε, πλησιάζει

Ψηφιακή Ζωή Το τέλος του Instagram, όπως το ξέραμε, πλησιάζει

26.9.2018
Ο συνιδρυτής του WhatsApp αποκαλύπτει την κόντρα με τον Ζούκερμπεργκ και γιατί αποχώρησε από το Facebook

Ψηφιακή Ζωή Ο συνιδρυτής του WhatsApp αποκαλύπτει την κόντρα με τον Ζούκερμπεργκ και γιατί αποχώρησε από το Facebook

26.9.2018
Dragonfly - To μυστικοπαθές πρότζεκτ της Google στην Κίνα κατηγορείται για λογοκρισία και παρακολούθηση

Ψηφιακή Ζωή Dragonfly - To μυστικοπαθές πρότζεκτ της Google στην Κίνα κατηγορείται για λογοκρισία και παρακολούθηση

26.9.2018
Το Twitter αλλάζει τους κανονισμούς του για να μπλοκάρει τη δράση των νεοναζί

Ψηφιακή Ζωή Το Twitter αλλάζει τους κανονισμούς του για να μπλοκάρει τη δράση των νεοναζί

26.9.2018
Σεξιστικό κρίθηκε το διάσημο meme «Distracted Boyfriend»

Ψηφιακή Ζωή Σεξιστικό κρίθηκε το διάσημο meme «Distracted Boyfriend»

26.9.2018
Διαχειριστές στο Facebook απροστάτευτοι από βίαιο, πορνογραφικό και σοκαριστικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μήνυση

Ψηφιακή Ζωή Διαχειριστές στο Facebook απροστάτευτοι από βίαιο, πορνογραφικό και σοκαριστικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μήνυση

25.9.2018
2 Σχόλια
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 20.4.2018 | 11:39
Να ρωτησω το προβλημα είναι ότι υπηρξαν διαφημησεις σε παιδεραστικα βίντεο ή ότι υπάρχουν παιδεραστικα βίντεο; Δηλαδη ποια είναι ακριβως η εγνοια μας; γιατί θα μας τρελάνεται οι "κοινωνικα ευαισθητοι"

Εαν είναι νομιμα βιντεο τοτε δεν μπορει να είναι παιδεραστικα μιας και αυτα είναι ποινικο αδικημα (το μαρκετινκ είναι το λιγότερο), εαν είναι "νομίζω, θεωρω ότι προωθει με εμμεσο τροπο κτλ" είναι αλλο θεμα.

Ερωτηση: Είναι παιδεραστικα βιντεο και αν ναι γιατί δεν εχουν ασκηθει ποινικες διωξεις; και το κυριοτερο γιατί αντι να μας αγχωνει η ελλειψη ποινικης τους διωξεις μας αγχωνει το διαφημιστικο κοματι;

Με όλους αυτους τους social media moral activists που δεν κατανοουν την διαφορα "θεωρω, ερμηνευω κτλ" (social media moral activist είναι και ο Ανθιμος απλα αλλης εποχης) και "ποινικα είναι" η απορία μου Θεωρω ότι είναι δοκιμη.

Εαν δεν είναι αξιοποινες απο την Δικαιοσυνη πραξεις τοτε προς τι ο κοινωνικος στιγματισμος;

Συμπαθατε με αλλα όταν κατι παρουσιαζεται ως ποινικα αξιοποινο αλλα η τρεμουλα των κατεγγελοντων είναι οικονομικης αξιωσεως (διαφημησεις) προβληματίζομαι ή απλως γιναμε τελειως καπιταλισμες αμερικανοι οπου με ιδωτικες οικονομικες συμφωνίες αξιοποινες πραξεις δεν καταληγουν στα δικαστηρια (π.χ. όλες οι εξωδικαστικες οικονομικςε συμφωνίες/αποζημιωσεις θυματων σεξ. παρενόχλησης στην αμερικη).
avatar
nego 20.4.2018 | 14:56
https://www.youtube.com/watch?v=07Vq7yjIHYM
Ειναι καθαρά θεμα πολιτικης κορεκτίλας,κοινωνικού δικαιωματισμού,ακτιβισμού,επιβολής leftist και alt-left ατζεντας.Τα περι παιδεραστίας είναι για ξεκάρφωμα.