Οι νέοι γυρίζουν την πλάτη στο Facebook - YouTube, Instagram και Snapchat στην κορυφή της δημοφιλίας
Ψηφιακή Ζωή

Οι νέοι γυρίζουν την πλάτη στο Facebook - YouTube, Instagram και Snapchat στην κορυφή της δημοφιλίας

Έρευνα του Pew Research Center.

Μέχρι πρόσφατα, το Facebook κυριάρχησε στο τοπίο των social media μεταξύ των νέων στις ΗΠΑ, αλλά δεν είναι πλέον η πιο δημοφιλής ηλεκτρονική πλατφόρμα μεταξύ εφήβων, σύμφωνα με νέα έρευνα του Pew Research Center.

 

Σήμερα, σχεδόν το ήμισυ (51%) των Αμερικανών εφήβων ηλικίας 13 έως 17 λένε ότι χρησιμοποιούν το Facebook, αριθμός αισθητά μικρότερος από αυτός των χρηστών του YouTube, του Instagram ή του Snapchat.

 

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

 

Τα στοιχεία της έρευνας

 

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

 

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

 

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν smartphone, έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

 

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς».

 

Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια.

 

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

 

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

 

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς η «Οικονομία της Προσοχής» γεμίζει τις τράπεζες δεδομένων

Ψηφιακή Ζωή Πώς η «Οικονομία της Προσοχής» γεμίζει τις τράπεζες δεδομένων

13.8.2019
Ακούστε τους ήχους του διαστήματος όπως έχουν ηχογραφηθεί από τη Νasa

Ψηφιακή Ζωή Ακούστε τους ήχους του διαστήματος όπως έχουν ηχογραφηθεί από τη Νasa

19.7.2019
Τα σκουπίδια με τα οποία το YouTube έγινε πάμπλουτο

Ψηφιακή Ζωή Τα σκουπίδια με τα οποία το YouTube έγινε πάμπλουτο

13.12.2018
Η βρετανική κυβέρνηση διεξάγει έρευνα για τη δραστηριότητα συγκεκριμένων influencers

Ψηφιακή Ζωή Η βρετανική κυβέρνηση διεξάγει έρευνα για τη δραστηριότητα συγκεκριμένων influencers

27.9.2018
Το τέλος του Instagram, όπως το ξέραμε, πλησιάζει

Ψηφιακή Ζωή Το τέλος του Instagram, όπως το ξέραμε, πλησιάζει

26.9.2018
Ο συνιδρυτής του WhatsApp αποκαλύπτει την κόντρα με τον Ζούκερμπεργκ και γιατί αποχώρησε από το Facebook

Ψηφιακή Ζωή Ο συνιδρυτής του WhatsApp αποκαλύπτει την κόντρα με τον Ζούκερμπεργκ και γιατί αποχώρησε από το Facebook

26.9.2018
Dragonfly - To μυστικοπαθές πρότζεκτ της Google στην Κίνα κατηγορείται για λογοκρισία και παρακολούθηση

Ψηφιακή Ζωή Dragonfly - To μυστικοπαθές πρότζεκτ της Google στην Κίνα κατηγορείται για λογοκρισία και παρακολούθηση

26.9.2018
Το Twitter αλλάζει τους κανονισμούς του για να μπλοκάρει τη δράση των νεοναζί

Ψηφιακή Ζωή Το Twitter αλλάζει τους κανονισμούς του για να μπλοκάρει τη δράση των νεοναζί

26.9.2018
Σεξιστικό κρίθηκε το διάσημο meme «Distracted Boyfriend»

Ψηφιακή Ζωή Σεξιστικό κρίθηκε το διάσημο meme «Distracted Boyfriend»

26.9.2018
Διαχειριστές στο Facebook απροστάτευτοι από βίαιο, πορνογραφικό και σοκαριστικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μήνυση

Ψηφιακή Ζωή Διαχειριστές στο Facebook απροστάτευτοι από βίαιο, πορνογραφικό και σοκαριστικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μήνυση

25.9.2018