Περισσότερα Zara και H&M, αλλά θα κλείσουν πολλά καταστήματα
Οικονομία

Περισσότερα Zara και H&M, αλλά θα κλείσουν πολλά καταστήματα

Oι δύο μεγάλοι κολοσσοί Zara και H&M αλλάζουν το τοπίο των πωλήσεων

Καθώς το πέρασμα σε μια νέα ηλεκτρονική εποχή αγορών γίνεται όλο και πιο ορμητικό, μεγάλα εμπορικά σήματα μόδας όπως η H & M και η Zara αρχίζουν να προσκολλώνται στο νέο μοντέλο και κλείνουν φυσικά καταστήματά τους.

 

Η Hennes & Mauritz, η σουηδική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια της H&M και άλλων brand, καθώς και η Inditex με τα Zara, τα Bershka και άλλα γνωστά είδη ένδυσης, αρχίζουν να κλείνουν τα φυσικά καταστήματα προκειμένου να επεκταθούν σε online προσφορές, γράφει το περιοδικό Fortune.

 

Σύμφωνα με άρθρο τoυ Fortune, η H&M πάλεψε πέρυσι με τα κέρδη της, αλλά πέτυχε ανάκαμψη καθώς μείωσε τα καταστήματα λιανικής πώλησης κλείνοντας συνολικά 140 το περασμένο έτος. Ο κολοσσός της γρήγορης μόδας θα συνεχίσει αυτή τη στρατηγική, μειώνοντας τα νέα καταστήματα και κατά το τρέχον έτος θα υπάρξουν μόνο 130 καινούργιοι χώροι αντί για 170 που ήταν ο αρχικός σχεδιασμός. Ομοίως, η Zara έκλεισε 355 καταστήματα το περασμένο έτος και θα κλείσει άλλα 250, αν και σχεδιάζει να ανοίξει 300 νέους χώρους στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του χάρτη των σημείων πωλήσεων.

 

 

Παρόλο που οι δύο εταιρείες κλείνουν αρκετά καταστήματα, συνολικά ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων αναμένεται να αυξηθεί. Στόχος είναι άλλωστε τα ρούχα τους να φθάσουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη, σε αγορές που μέχρι τώρα ήταν απρόσιτες. Η H&M και η Inditex θα διοχετεύσουν περισσότερους πόρους στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Η Inditex έκανε πρόσφατα διαθέσιμες τις online αγορές για τη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Λίβανο, την Αίγυπτο, το Μαρόκο, το Ισραήλ, τη Σερβία και την Ινδονησία. Η H & M έχει υποσχεθεί τεράστιες αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της, συμπεριλαμβανομένης της βελτιωμένης πλοήγησης, καλύτερων περιγραφών προϊόντων και εικόνων καθώς και μικρότερων χρόνων παράδοσης.

 

 

«Θέλουμε να κάνουμε τις συλλογές μας διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες μας, όπου και αν βρίσκονται στον κόσμο», δήλωσε τον Μάιο, εκπρόσωπος των Zara, δείχνοντας ποια είναι η στρατηγική για το μέλλον των ρούχων που έχουν κατακλύσει την αγορά.

Οικονομία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΝΤ: O κοροναϊός απειλεί να καταστρέψει την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη

Οικονομία ΔΝΤ: O κοροναϊός απειλεί να καταστρέψει την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη

16.2.2020
«Χρυσή βίζα»: Εξώδικα από επενδυτές για καθυστερήσεις στη χορήγηση άδειας παραμονής

Οικονομία «Χρυσή βίζα»: Εξώδικα από επενδυτές για καθυστερήσεις στη χορήγηση άδειας παραμονής

16.2.2020
Φορολογικές δηλώσεις: Τι ισχύει φέτος για φόρο εισοδήματος και ακίνητα

Οικονομία Φορολογικές δηλώσεις: Τι ισχύει φέτος για φόρο εισοδήματος και ακίνητα

16.2.2020
Σχέδιο για μπόνους από τη χρήση πλαστικού χρήματος για συγκεκριμένες δαπάνες

Οικονομία Σχέδιο για μπόνους από τη χρήση πλαστικού χρήματος για συγκεκριμένες δαπάνες

15.2.2020
Ρύθμιση κόκκινων δανείων - Γεωργιάδης: Πάνω από 3.000 αιτήσεις πέρασαν το πρώτο στάδιο

Οικονομία Ρύθμιση κόκκινων δανείων - Γεωργιάδης: Πάνω από 3.000 αιτήσεις πέρασαν το πρώτο στάδιο

15.2.2020
Οι ΗΠΑ αυξάνουν στο 15% τους τιμωρητικούς δασμούς στα αεροσκάφη της Airbus

Οικονομία Οι ΗΠΑ αυξάνουν στο 15% τους τιμωρητικούς δασμούς στα αεροσκάφη της Airbus

15.2.2020
Πλειστηριασμοί: «Δεν θέλουμε να βγάλουμε τον κόσμο από τα σπίτια του» είπαν τα funds στον Σταϊκούρα

Οικονομία Πλειστηριασμοί: «Δεν θέλουμε να βγάλουμε τον κόσμο από τα σπίτια του» είπαν τα funds στον Σταϊκούρα

14.2.2020
Αλλαγές στη φορολοταρία: Λιγότεροι τυχεροί, μεγαλύτερα έπαθλα

Οικονομία Αλλαγές στη φορολοταρία: Λιγότεροι τυχεροί, μεγαλύτερα έπαθλα

14.2.2020
Αιχμές Σταϊκούρα κατά των τραπεζών- Για τη μη ρύθμιση «κόκκινων» δανείων

Οικονομία Αιχμές Σταϊκούρα κατά των τραπεζών- Για τη μη ρύθμιση «κόκκινων» δανείων

14.2.2020
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,9% στον πληθωρισμό- Σε ποια προϊόντα ανέβηκαν οι τιμές

Οικονομία ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,9% στον πληθωρισμό- Σε ποια προϊόντα ανέβηκαν οι τιμές

14.2.2020