Περισσότερα Zara και H&M, αλλά θα κλείσουν πολλά καταστήματα
Οικονομία

Περισσότερα Zara και H&M, αλλά θα κλείσουν πολλά καταστήματα

Oι δύο μεγάλοι κολοσσοί Zara και H&M αλλάζουν το τοπίο των πωλήσεων

Καθώς το πέρασμα σε μια νέα ηλεκτρονική εποχή αγορών γίνεται όλο και πιο ορμητικό, μεγάλα εμπορικά σήματα μόδας όπως η H & M και η Zara αρχίζουν να προσκολλώνται στο νέο μοντέλο και κλείνουν φυσικά καταστήματά τους.

 

Η Hennes & Mauritz, η σουηδική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια της H&M και άλλων brand, καθώς και η Inditex με τα Zara, τα Bershka και άλλα γνωστά είδη ένδυσης, αρχίζουν να κλείνουν τα φυσικά καταστήματα προκειμένου να επεκταθούν σε online προσφορές, γράφει το περιοδικό Fortune.

 

Σύμφωνα με άρθρο τoυ Fortune, η H&M πάλεψε πέρυσι με τα κέρδη της, αλλά πέτυχε ανάκαμψη καθώς μείωσε τα καταστήματα λιανικής πώλησης κλείνοντας συνολικά 140 το περασμένο έτος. Ο κολοσσός της γρήγορης μόδας θα συνεχίσει αυτή τη στρατηγική, μειώνοντας τα νέα καταστήματα και κατά το τρέχον έτος θα υπάρξουν μόνο 130 καινούργιοι χώροι αντί για 170 που ήταν ο αρχικός σχεδιασμός. Ομοίως, η Zara έκλεισε 355 καταστήματα το περασμένο έτος και θα κλείσει άλλα 250, αν και σχεδιάζει να ανοίξει 300 νέους χώρους στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του χάρτη των σημείων πωλήσεων.

 

 

Παρόλο που οι δύο εταιρείες κλείνουν αρκετά καταστήματα, συνολικά ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων αναμένεται να αυξηθεί. Στόχος είναι άλλωστε τα ρούχα τους να φθάσουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη, σε αγορές που μέχρι τώρα ήταν απρόσιτες. Η H&M και η Inditex θα διοχετεύσουν περισσότερους πόρους στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Η Inditex έκανε πρόσφατα διαθέσιμες τις online αγορές για τη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Λίβανο, την Αίγυπτο, το Μαρόκο, το Ισραήλ, τη Σερβία και την Ινδονησία. Η H & M έχει υποσχεθεί τεράστιες αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της, συμπεριλαμβανομένης της βελτιωμένης πλοήγησης, καλύτερων περιγραφών προϊόντων και εικόνων καθώς και μικρότερων χρόνων παράδοσης.

 

 

«Θέλουμε να κάνουμε τις συλλογές μας διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες μας, όπου και αν βρίσκονται στον κόσμο», δήλωσε τον Μάιο, εκπρόσωπος των Zara, δείχνοντας ποια είναι η στρατηγική για το μέλλον των ρούχων που έχουν κατακλύσει την αγορά.

Οικονομία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Zara: Πώς ένα πουά φόρεμα των 45 ευρώ εκτόξευσε τις πωλήσεις

Οικονομία Zara: Πώς ένα πουά φόρεμα των 45 ευρώ εκτόξευσε τις πωλήσεις

15.9.2019
Γιατί η Ισπανία είναι η καλύτερη χώρα για έναν τουρίστα;

Οικονομία Γιατί η Ισπανία είναι η καλύτερη χώρα για έναν τουρίστα;

15.9.2019
Έρευνα: Οι Ελληνες «συντηρούν» τα ενήλικα παιδιά τους

Οικονομία Έρευνα: Οι Ελληνες «συντηρούν» τα ενήλικα παιδιά τους

15.9.2019
Τι αλλάζει σε πληρωμές με κάρτες - Νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές

Οικονομία Τι αλλάζει σε πληρωμές με κάρτες - Νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές

14.9.2019
ESM: Από το 2020 η συζήτηση για τα πλεονάσματα

Οικονομία ESM: Από το 2020 η συζήτηση για τα πλεονάσματα

13.9.2019
Ελληνικό διαβατήριο με επένδυση 2 εκατ. ευρώ σε ακίνητα; Οι κυβερνητικές «ασκήσεις επί χάρτου»

Οικονομία Ελληνικό διαβατήριο με επένδυση 2 εκατ. ευρώ σε ακίνητα; Οι κυβερνητικές «ασκήσεις επί χάρτου»

13.9.2019
Οι καπνοβιομηχανίες είναι πιο κερδοφόρες από ποτέ παρ'όλες τις εκστρατείες κατά του καπνίσματος

Οικονομία Οι καπνοβιομηχανίες είναι πιο κερδοφόρες από ποτέ παρ'όλες τις εκστρατείες κατά του καπνίσματος

13.9.2019
ΔΝΤ: Οι υψηλοί δημοσιονομικοί στόχοι λειτουργούν ως βαρίδι για την Ελλάδα

Οικονομία ΔΝΤ: Οι υψηλοί δημοσιονομικοί στόχοι λειτουργούν ως βαρίδι για την Ελλάδα

12.9.2019
Το Παρίσι αρνείται να εγκρίνει την ανάπτυξη του κρυπτονομίσματος Libra της Facebook σε ευρωπαϊκό έδαφος

Οικονομία Το Παρίσι αρνείται να εγκρίνει την ανάπτυξη του κρυπτονομίσματος Libra της Facebook σε ευρωπαϊκό έδαφος

12.9.2019
H EKT ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης και μείωσε το επιτόκιο

Οικονομία H EKT ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης και μείωσε το επιτόκιο

12.9.2019