EUROKINISSI
Οικονομία

Καμία μείωση του ειδικού φόρου στα καύσιμα

«Δεν υπάρχει προς το παρόν κανένας σχεδιασμός της κυβέρνησης για μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα»

Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός της κυβέρνησης για μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα.

 

Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ. Όπως είπε, σε αυτό το ζήτημα δίνεται έμφαση στους ελέγχους για να αποφευχθούν φαινόμενα νοθείας και φοροδιαφυγής.

 

Στο θέμα της φορολογίας η κυβέρνηση, όπως τόνισε, έχει δώσει προτεραιότητα στη μείωση των φόρων για την εργασία, όπως και των φόρων για τις επιχειρήσεις, με στόχο επενδύσεις, που θα φέρουν θέσεις εργασίας. Από το δεύτερο εξάμηνο θα έχουμε και μία σημαντική μείωση στην εισφορά αλληλεγγύης.

 

Οι μειώσεις στους φόρους, που αφορούν την κατανάλωση θα έρθουν σε δεύτερο χρόνο και επομένως για την ώρα δεν υπάρχει θέμα μείωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα.

 

Στο μεταξύ, την περασμένη εβδομάδα αυξήθηκαν σταδιακά οι τιμές στα καύσιμα λόγω της κρίσης στην Μέση Ανατολή και την εφαρμογή της νομοθεσίας για την βιοαιθανόλη.

 

Στο θέμα της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας, ο κ. Πέτσας σημείωσε ότι η ονοματολογία πλήττει το κύρος του Προέδρου της Δημοκρατίας, με την ταυτόχρονη παρατήρηση ότι η κυβέρνηση είναι η μόνη που δεν επιδόθηκε σε ονοματολογία το διάστημα αυτό.

 

 

 

Οικονομία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γυναικών Συνεργασία: Όταν η Γυναικεία επιχειρηματικότητα αναδεικνύει τα Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα με τον καλύτερο τρόπο

Οικονομία Γυναικών Συνεργασία: Όταν η Γυναικεία επιχειρηματικότητα αναδεικνύει τα Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα με τον καλύτερο τρόπο

22.2.2020
ΤΑΙΠΕΔ: Εννιά επενδυτές εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη ΔΕΠΑ

Οικονομία ΤΑΙΠΕΔ: Εννιά επενδυτές εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη ΔΕΠΑ

21.2.2020
Αναβάθμιση Στουρνάρα στην ΕΚΤ - Αναλαμβάνει πρόεδρος της Επιτροπής Επιθεώρησης

Οικονομία Αναβάθμιση Στουρνάρα στην ΕΚΤ - Αναλαμβάνει πρόεδρος της Επιτροπής Επιθεώρησης

21.2.2020
Συντάξεις: Νομοθετική ρύθμιση για τα αναδρομικά - Τι προβλέπει

Οικονομία Συντάξεις: Νομοθετική ρύθμιση για τα αναδρομικά - Τι προβλέπει

21.2.2020
Πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες δεν πλήρωσαν τα τέλη κυκλοφορίας 2020

Οικονομία Πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες δεν πλήρωσαν τα τέλη κυκλοφορίας 2020

21.2.2020
AirBnB: Κίνδυνος δυσανάλογης φορολόγησης - Λήγει η προθεσμία για τις δηλώσεις

Οικονομία AirBnB: Κίνδυνος δυσανάλογης φορολόγησης - Λήγει η προθεσμία για τις δηλώσεις

21.2.2020
Βουλή: Αύξηση του κατώτατου μισθού βλέπει το Γραφείο Προϋπολογισμού

Οικονομία Βουλή: Αύξηση του κατώτατου μισθού βλέπει το Γραφείο Προϋπολογισμού

20.2.2020
ΣΕΒ: Υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης - 1 στα 2 ευρώ καταλήγουν σε φόρους

Οικονομία ΣΕΒ: Υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης - 1 στα 2 ευρώ καταλήγουν σε φόρους

20.2.2020
Κόκκινα δάνεια: «Κούρεμα» ύψους 20%-30% από τους διαχειριστές

Οικονομία Κόκκινα δάνεια: «Κούρεμα» ύψους 20%-30% από τους διαχειριστές

20.2.2020
ΔΕΗ: Ετοιμάζει εφαρμογή κινητού - Για τη μέτρηση ρεύματος και την πάταξη της ρευματοκλοπής

Οικονομία ΔΕΗ: Ετοιμάζει εφαρμογή κινητού - Για τη μέτρηση ρεύματος και την πάταξη της ρευματοκλοπής

20.2.2020
1 Σχόλια
asmilon 13.1.2020 | 13:16
Και ομως μια μειωση στον φορο των καυσιμων θα οφελουσε τοσο τους καταναλωτες οσο και την επιχειρηματικη δραστηριοτητα.

Ακομα πιο χρησιμη κατα την γνωμη μου θα ηταν μια προβλεψη ωστε ο φορος να αυξανεται οταν μειωνεται η τιμη των καυσιμων και αντιστοιχα να μειωνεται οταν αυξανεται, ωστε το κρατος να περιμενει σταθερα εσοδα απο τον φορο, αλλα και ολοι εμεις να μην πληρωνουμε αυξημενο κοστος οποτε γινεται αυξηση οπως τωρα με την κριση στο Ιραν.