Ο Καρέλιας μοίρασε και φέτος πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ σε παροχές στους εργαζομένους
Ελλάδα

Ο Καρέλιας μοίρασε και φέτος πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ σε παροχές στους εργαζομένους

Αυξήσεις μισθών, έκτακτες οικονομικές ενισχύσεις, υπολογιστές για τα παιδιά των εργαζομένων και bonus ανακοίνωσε σήμερα ο Ανδρέας Καρέλιας

Με έκτακτες οικειοθελείς παροχές για τους εργαζομένους της Καρέλιας που διέπρεψαν με την απόδοσή τους μέσα στην χρονιά που πέρασε κλείνει και φέτος τη χρονιά η καπνοβιομηχανία «Καρέλια Α.Ε.». Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν ο από τον διευθύνων σύμβουλο, Ανδρέα Καρέλια κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης πρωτοχρονιάτικης γιορτής που διοργανώνει κάθε χρόνο για το προσωπικό της η εταιρεία.

 

Οι παροχές αναμένεται να ξεπεράσουν και φέτος  το ποσό των € 3.000.000 ευρώ, ποσό το οποίο, όπως και το 2015, αποτελεί το μεγαλύτερο που έχει δώσει ποτέ η Εταιρεία.



Συγκεκριμένα, οι έκτακτες οικειοθελείς παροχές – αυξήσεις μισθών είναι οι εξής:


1. H ενίσχυση για το εορταστικό τραπέζι θα είναι και φέτος € 200,00 καθαρά για κάθε εργαζόμενο στην Εταιρεία.


2. Το επίδομα παρουσίας θα είναι και φέτος € 800,00 καθαρά. Αυτό το δικαιούνται όσοι δεν έλειψαν ούτε μία μέρα από την εργασία τους. Πέρσι το ποσό αυτό το έλαβε το 84% των εργαζομένων.


3. Ο κάθε εργαζόμενος, που έχει παιδιά που σπουδάζουν σε κρατικό Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ, θα λάβει έκτακτη οικονομική ενίσχυση € 1.500,00 καθαρά.


4. Οι εργαζόμενοι, των οποίων τα παιδιά πέτυχαν στα παραπάνω Ιδρύματα μέσα στο 2016, θα λάβουν επιπλέον ενίσχυση € 500,00 καθαρά.


5. Παράλληλα, η Εταιρεία θα κάνει δώρο έναν υπερσύγχρονο φορητό υπολογιστή Apple σε κάθε παιδί που πέτυχε την εισαγωγή του σε μία από τις παραπάνω σχολές.


6. Από 1ης Ιανουαρίου 2017, όλοι οι εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές μέχρι 2.500 ευρώ θα πάρουν αύξηση στις μηνιαίες αποδοχές τους κατά 100 ευρώ μικτά.


7. Πέραν όμως αυτού, οι εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές από € 2.501 και πάνω, θα λάβουν πρόσθετη έκτακτη οικονομική ενίσχυση € 1.000,00 καθαρά.


8. Εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές € 1.701 έως € 2.500, θα λάβουν έκτακτη οικονομική ενίσχυση € 500 ευρώ καθαρά.


9. Εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές από 1.201 έως 1.700 ευρώ, θα λάβουν έκτακτη οικονομική ενίσχυση € 1.000 καθαρά.


10. Εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές από 1.200 ευρώ και κάτω, θα λάβουν έκτακτη οικονομική ενίσχυση € 1.700 καθαρά


11. Εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές έως και € 1.200 και οι οποίοι έχουν από 2 ανήλικα παιδιά και πάνω, θα λάβουν επιπλέον € 450,00 καθαρά για κάθε ανήλικο παιδί.


12. Ο κάθε λαχνός της σημερινής γιορτής είναι € 800,00 καθαρά.

 

"Όπως κάθε χρόνο, όλες οι παραπάνω παροχές θα δοθούν καθαρές, με εξαίρεση την αύξηση των € 100,00 η οποία είναι μικτή. Δηλαδή, για τις υπόλοιπες παροχές, η Εταιρεία θα καλύψει με δικά της χρήματα, όλους τους φόρους και τις κρατήσεις που αναλογούν στους εργαζομένους.Όλες οι παραπάνω έκτακτες οικειοθελείς παροχές, καθώς και τα έκτακτα πρόσθετα bonuses για τους εργαζομένους που διέπρεψαν με την απόδοσή τους μέσα στην χρονιά που πέρασε, αναμένεται να ξεπεράσουν και πάλι το ποσόν των € 3.000.000 ευρώ, το οποίο, όπως και πέρσι, αποτελεί το μεγαλύτερο ποσόν που έχει δώσει ποτέ η Εταιρεία μας", είπε ο Ανδρέας Καρέλιας στην ομιλία του.

 

27 Σχόλια
avatar
LANTUS 30.12.2016 | 21:04
Αν και το κάπνισμα έπρεπε να απαγορεύεται σε όλο τον κόσμο, δεν μπορείς να μην επαινέσεις τέτοιες κινήσεις εκ μέρους της επιχείρησης. Δίνει επιπλέον κίνητρα στους εργαζομένους της.

Υ.Γ το επίδομα #2 πόσοι δημόσιοι υπάλληλοι θα το έπαιρναν ;
avatar
nassos 30.12.2016 | 21:36
Μπράβο!!!
Μπορώ να πω ότι ζηλεύω.
θα μου πείτε ναι, αλλα ποιος ξέρει τι δουλειά πατάνε, ανθυγιεινη εργασία κτλπ.
Ναι, και αλλού δουλεύουμε απο το πρωί μέχρι το βράδυ αλλα όχι ευρώ να δούμε σα δώρο αλλα ούτε ένα ευχαριστώ!!!
Starscream 31.12.2016 | 00:30
Γνωρίζω εργαζόμενο της εταιρείας που μόνο ανθυγιεινή δεν είναι η εργασία του τουλάχιστον στο πόστο του και πληρώνεται πολύ καλά + τα επιδόματα. Μπράβο στον Καρέλια, ούτε κι εγώ καπνίζω αλλά τα καλά μιας εταιρείας πρέπει να λέγονται.
avatar
Λαμπρος Κοντος 30.12.2016 | 21:51
Ειναι αποριας αξιον το οτι δεν εχει πτωχευσει ηδη αυτη η εταιρεια,οτι δεν εχει "συντριβει" απο τον ανταγωνισμο.
Διοτι αυτο θα επρεπε να εχει συμβει αφου παραβαινει συστηματικα τους βασικοτερους κανονες της (νεο)φιλελευθερης αγορας ! Αυξανει αντι να μειωνει τις αποδοχες των εργαζομενων της,επιβραβευει με χρηματικα επαθλα επιτευγματα εντελως ασχετα με την λειτουργια της εταιρειας(οπως την εισοδο παιδιων εργαζομενων στα ΑΕΙ)και αντι απολυσεων προχωρει σε προσληψεις !
Θα μου πειτε τωρα πως ειναι δυνατον να κανει ολς αυτες τις ...παραβιασεις των κανονων της "ελευθερης αγορας"και τα αποτελεσματα της να βελτιωνονται καθε χρονο,και μαλιστα εν μεσω οικονομικης κρισης και αντικαπνιστικης εκστρατειας !
Τι να σας πως.....Δεν ειμαι βεβαιος....
Ισως ομως η απαντηση στο ερωτημα αυτο να εδραζεται,κατ'εξαιρεσιν, στο πρωτο, και οχι στο δευτερο, σκελος της γνωστης ρησης :
"Η στραβος ειν'ο γιαλος,η στραβα αρμενιζουμε" !
avatar
SKYHOOK47 31.12.2016 | 02:24
Η εταιρία δεν έχει πτωχεύσει γιατί εδώ και χρόνια εξάγει το μεγαλύτερο ποσοστό της παραγωγής της.Επίσης έχει φροντίσει να μεριμνά για τους εργαζόμενους της και έτσι δεν υπάρχει έδαφος για να ευδοκιμήσουν οι διάφορες 《προοδευτικές》ιδέες οι οποίες και θα προκαλούσαν προβλήματα στη λειτουργία του εργοστασίου.Μάλλον οι φιλελέδες δεν είναι οι δαίμονες που θέλουν κάποιοι να παρουσιάζουν.Ίσως αν το κράτος δεν έκανε τέτοια άγρια επίθεση στον ιδιωτικό τομέα και οι υπόλοιπες ιδιωτικές επιχειρήσεις να ήταν σαν την παραπάνω επιχείρηση και αυτό να ήταν ο κανόνας όχι η εξαίρεση...Θα περιμένω με ανυπομονησία την αντίδραση των λαϊκών αγωνιστών και παραδοσιακών προστατών των εργατών...
Υ.Γ. Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το Κ.Κ.Ε. αντί να δώσει αυξήσεις στο προσωπικό που εργαζόταν στο τυπογραφείο του Περισσού τελικά τους απέλυσε και έκλεισε την επιχείρηση;;;
avatar
Λαμπρος Κοντος 31.12.2016 | 09:51
@SKYHOOK47

Κατ'αρχην καλωσοριζω το ανοιγμα ενος σοβαρου διαλογου μεταξυ μας,οπως καταδηλοι το πολιτισμενο υφος του σχολιου σου.
Ας δουμε,λοιπον,τα σημεια τα οποια θετεις.
Αν και το ερωτημα μου μου "γιατι δεν εχει πτωχευσει ακομη η εταιρεια"ηταν χιουμοριστικο/ειρωνικο,πρεπει να επισημανω τα εξης¨:
Το οτι ο ΚΑΡΕΛΙΑΣ εχει ,κατα βασιν,εξαγωγικο προσανατολισμο,δεν ανιρει,βεβαια,τις επιπτωσεις της ααντικαπνιστικης εκστρατειας στις πωλησεις της.Μαλλον τις ενισχυει.
Αν και δεν το εκανες σκοπιμως ,καταφερες μεσα σε μια φραση να εκφρασεις πολυ καλυτερα απο εμενα ολες τις επιφυλαξεις/αντιρρησεις που θα μπορουσε καποιος να θεσει για τις "νεοφιλελευθερες"πρακτικες.
Διοτι λεγοντας """...έχει φροντίσει να μεριμνά για τους εργαζόμενους της και έτσι δεν υπάρχει έδαφος για να ευδοκιμήσουν οι διάφορες 《προοδευτικές》ιδέες οι οποίες και θα προκαλούσαν προβλήματα στη λειτουργία του εργοστασίου""",κατεδειξες αψογα οτι: η"μεριμνα"για τους εργαζομενους ειναι εγγυηση παραγωγικοτητας και υψηλης αποτελεσματικοτητας !
Οταν,ως γνωστον τοις πασι,οι νεοφιλελευθερες πρακτικες προβλεπουν ως δομικο στοιχειο της "επιχειρηματικης επιτυχιας" την συμπιεση του κοστους παραγωγης μεσω της δραστικης μειωσης των λειτουργικων εξοδων, το μεγιστο τμημα των οποιων ειναι η μισθοδοσια ! Εκτος εαν συνιστουν "μεριμνα"για τους εργαζομενους οι πρακτικες των συνεχων μειωσεων απολαβων ,των απεριοριστων απολυσεων προκειμενου να προσληφθουν νεοι,και πολυ "φθηνοτεροι",εργαζομενοι,και οταν και αυτο δεν ειναι "αρκετο", η μεταφορα των επιχειρησεων σε χωρες εξαιρετικα χαμηλου εργατικου κοστους,οπως αυτες της ανατολικης Ασιας !
Τα περι "φιλελεδων"και "δαιμονων"δεν με αφορουν,αλλα τα περι "κρατους και αγριας επιθεσης του στον ιδιωτικο τομεα"(..υποθετω οτι εννοεις μεσω υψηλης φορολογιας και μεγαλων ασφαλιστικων εισφορων) εγειρουν καποιες ευλογες αποριες ανφορικα με το επιχειρημα σου.
Πρωτον ,ο ΚΑΡΕΛΙΑΣ δεν εχει υποστει ακριβως τις ιδιες επιθεσεις ; Γιατι δεν εθιγη ;
Δευτερον σε γειτονες χωρες,οπως η Βουλγαρια,η φορολογια και οι εργοδοτικες εισφορες ειναι εξαιρετικα χαμηλες.Εαν εξαιρεσει καποιος την "φυγη"ελληνικων εταιρειων προς την Βουλγαρια ακριβως για τους λογους που ανεφερες,ποιες αλλες σοβαρες επενδυσεις εχουν γινει στην χωρα αυτη τις τελευταιες δεκαετιες ; Και ποια ειναι η οικονομικη της κατασταση και το μεσο βιοτικο επιπεδο των κατοικων της,οταν εκει δεν υπαρχει ουτε "μνημονιακη κριση",ουτε "εξωτερικος ελεγχος" ;
Τελειωνοντας αναφερεσαι στους "λαικους αγωνιστες"προστατες των εργατων.Εαν με αυτο εννοεις τους συνδικαλιστες,τους κομματικους επαγγελματιες συνδικαλιστες,απλα θα ξαναγραψω κατι το οποιο εχω γραψει και στο παρελθον.Οτι θεωρω την λειτουργια τους ,το modus operandi τους,και τα εξ αυτης παραγομενα αποτελεσματα, μια απο τις μεγαλυτερες πληγες αυτου του τοπου τις τελευταιες δεκαετιες.
Οσον αφορα ,τελος,την αναφορα σου στο ΚΚΕ και τις "εσωτερικες πρακτικες του" κηρυσσω εαυτον παντελως αναρμοδιο να σχολιασω,ως μη εχοντα την παραμικρη σχεση με τον χωρο αυτον . Αν και ο πειρασμος ειναι μαλλον μεγαλος....
Vernedead 31.12.2016 | 09:56
Έχει και τυπογραφείο στον Περισσό; Βρε τι μαθαίνουμε. Είναι μάλλον δίπλα στο δωμάτιο με τις λίρες και τα κότερα του Φλωράκη.

Υ.γ.: Καλή χρονιά με λιγότερο τρίψιμο σε γκλίτσες.
Ο Νοών... νοείτω 31.12.2016 | 13:33
Πρώτον, ο Καρέλιας βάσει της συμπεριφοράς του δεν μπορεί να χαρακτηριστεί φιλελές (άλλοι είναι αυτοί...) και δεύτερον, όσο αφορά το τυπογραφείο του Περισσού, εκείνο δεν παρήγαγε κέρδη παρά μόνο χασούρα με χαρτούρα.
avatar
SKYHOOK47 31.12.2016 | 20:06
@Verndead. Δεν έχει καμία σημασία αν η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ βρισκόταν στον Περισσό ή όχι.Μην κάνεις τον Κινέζο...
Υ.Γ. Για να μιλάς για γκλίτσες και πως χρησιμοποιούνται φαντάζομαι θα έχεις προσωπική εμπειρία...
avatar
SKYHOOK47 6.1.2017 | 00:42
@ Λάμπρος Κοντός http://statbank.gr/karelias-tobacco-2/
Η συνέντευξη είναι από το 2015 αλλά μπορεί να σας λύσει τις όποιες απορίες μπορεί να έχετε σχετικά με το λόγο που η εταιρία παραμένει σε κερδοφορία παρά την κρίση.
Η Βουλγαρία που αναφέρεσθε αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται και οι μισθοί μπορεί να μην είναι ακόμα στο επίπεδο της χώρας μας,αλλά πολύ σύντομα θα το φτάσουν(αν και ακούω ότι ήδη κάποιες εταιρίες προσφέρουν ήδη μισθούς που φθάνουν το επίπεδό μας).Η δική μας οικονομία δυστυχώς βρίσκετε σε καθοδική πορεία και το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο...
Ανάφερα ότι περιμένω την απάντηση των αυτόκλητων υπερασπιστών των δικαιωμάτων των εργαζομένων γιατί κατά καιρούς έχουν εκφραστεί αρνητικά σχετικά με αυτή την πρακτική της εταιρίας. https://leftg700.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html?m=1 http://www.nostimonimar.gr/mirazi-lefta-o-karelias/ http://www.capital.gr/story/1942132
Ashton Heston III 31.12.2016 | 07:59
"Αυξήσεις μισθών, έκτακτες οικονομικές ενισχύσεις, υπολογιστές για τα παιδιά των εργαζομένων και bonus ανακοίνωσε σήμερα ο Ανδρέας Καρέλιας" Πηγή: www.lifo.gr

Λαμπρος Κοντος: "αυτη η εταιρεια [...] παραβαινει συστηματικα τους βασικοτερους κανονες της (νεο)φιλελευθερης αγορας !"

Δηλαδή κύριε Κοντέ, τα μπόνους που παίρνουν οι τραπεζίτες της Wall Street είναι ενάντια στους κανόνες της ελεύθερης αγοράς;

Μπράβο κύριε Κοντέ.
skeletor 31.12.2016 | 18:24
Άστον Χέστον, το να καταλαβαίνει κάποιος τη λειτουργία των μηχανισμών επιβράβευσης σε μία εταιρεία, προϋποθέτει να καταλαβαίνει τους μηχανισμούς και τους νόμους λειτουργίας της αγοράς. Όταν κάποιος δεν ξέρει τι είναι η προσφορά και η ζήτηση, λογικό δεν είναι να καταλήγει σε ότι να ναι συμπεράσματα;
---
avatar
Λαμπρος Κοντος 2.1.2017 | 19:28
@Ashton Heston III
Αποτελει βασικη αρχη μου το να ειμαι ευγενης και διαλλακτικος προς οσους συνσχολιαστες μου κανουν την τιμη να μου απευθυνουν τον λογο με σοβαροτητα και ευγενεια.
Για τον λογο αυτο,και παρα την ειρωνικη καταληξη του σχολιου σου,θα τηρησω την συνηθη πρακτικη μου.
Φοβαμαι,λοιπον,οτι δεν εχεις μεγαλες εμειριες απο εταιρικα περιβαλλοντα,και μαλιστα απο αυτα των χρηματοπιστωτικων κολοσσων της Wall Street.
Επιτρεψε μου,λοιπον,να σου μεταφερω καποιες εμπειριες απο ενα χωρο,και τοπο,τον οποιο εχω γνωρισει αρκετα καλα.
Κανεις ενα κεφαλαιωδες σφαλμα.Συγχεεις τις οικονομικες απολαβες του management με αυτες των employees.
Τα bonuses(...η,επι τπο ορθοτερον,boni)των ανωτερων εταιρικων στελεχων(...οπως και οι μισθοι..) δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση με τις απολαβες του "απλου" προσωπικου.Διοτι ειναι ολα performance related ,βασιζονται στην κερδοφορια της εταιρειας και σε αυτη του τομεα στον οποιο προισταται εκαστος εξ αυτων,και προβλεπονται λεπτομερως ,τουλαχιστον οσον αφορα καποια "βασηη",στα συμβολαια τους με την εταιρεια.Δεν ειναι διολου ασυνηθες ενα ανωτεροο στελεχος να λαβει bonus υψους εκατομμυριων δολλαριων,ενω το κατωτερο προσωπικο τιποτα,η κατι συμβολικο.Η συνηθης αμοιβη των απλων υπαλληλων ειναι,καττα κανονα,να...διατηρησουν την δουλεια τους !
Οταν,λοιπον,αναφερομαστε στις παροχες μιας εταιρειας οπως ο Καρελιας επισημαινουμε ως μη συμβατο με τις νεοφιλελευθερες πρακτικες οτι λαμβανει "δωρα"και παροχες πασης μορφης το απλο,υπαλληλικο και εργατικο,προσωπικο ,και μαλιστα στο συνολο του.Οχι επιλεκτικα.Και χωρις κανενα απο αυτα να προβλεπεται στις συμβασεις εργασιας τους.
Κατα τα αλλα ολα οσα εγραψα οτι αποτελουν βασικους πυλωνες της νεοφιλελευθερης οικονομικης θεωριας και πρακτικης(...και οχι του καπιταλισμου ,συμφωνα με τον John Maynard Keynes τουλαχιστον...)και ισχυουν απολυτως.Κατι το οποιο μπορεις ευκολα να διαπιστωσεις,αν το επιθυμεις.
avatar
Ανώνυμος/η 3.1.2017 | 01:41
Κύριε Κοντέ καταρχάς bonuses δεν δίνει μόνο ο τραπεζικός τομέας, αλλά είναι ευρέως διαδεδομένα στις επιχειρήσεις της Αμερικής, στο manufacturing πχ--ανάλογα με το πόσο καλά πήγε η χρονιά, βέβαια. Βλέπε Apple ή Google, αλλά και πολύ μικρότερες επιχειρήσεις (πχ, τα profit sharing plans σε διάφορα startups). Επιπλέον, bonuses δεν παίρνουν μόνο οι executives ή οι managers αλλά δίνονται και στο professional level, ακόμα και στο μισθωτό "non-exempt" προσωπικό, ή και στο τεχνικό προσωπικό σε πολλές περιπτώσεις (συνήθως βάσει team productivity).

Όντως έχετε δίκιο όταν παρατηρείτε ότι δεν είθισται να δίδονται bonuses εκτός συμβολαίου, ή σε όλους τους εργαζομένους ανεξαιρέτως, όπως έγινε στην περίπτωση του κυρίου Καρέλια. Αλλά θα πρότεινα να περιμένουμε να δούμε κατά πόσο αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρότυπο business/management model, προτού ν' αρχίσουμε τις ατεκμηρίωτες ειρωνείες*** προς την "(νεο)φιλελεύθερη αγορά". Για την ώρα πρόκειται στην ουσία περί μίας δωρεάς του κυρίου Καρέλια προς τους εργαζομένους της εταιρείας του, η οποία μπορεί να γίνεται από γενναιοψυχία (λόγω κρίσεως) ή για λόγους αυτοδιαφήμισης και καλών δημοσίων και ενδοεταιρικών σχέσεων, ή και για όλους αυτούς τους λόγους μαζί.

Από αυτήν την άποψη, είμαι σίγουρος ότι και στην"(νεο)φιλελεύθερη αγορά" υπάρχουν αντίστοιχα παραδείγματα γενναιόψυχων εργοδοτών. Άλλοι κάνουν δωρεές στους εργαζομένους τους, άλλοι κάνουν φιλανθρωπίες, άλλοι δίνουν στις τέχνες ή στις επιστήμες--εάν ξέρουν τι κάνουν, οι επιχειρήσεις τους δεν πτωχεύουν.

*** Γράψατε: "...παραβαινει συστηματικα τους βασικοτερους κανονες της (νεο)φιλελευθερης αγορας ! Αυξανει αντι να μειωνει τις αποδοχες των εργαζομενων της, [...] αντι απολυσεων προχωρει σε προσληψεις !..."
Ashton Heston III 3.1.2017 | 02:23
*γενναιόδωρων/γενναιοδωρία, ήθελα να γράψω (όχι γενναιόψυχων--που ποιός ξέρει, μπορεί να ισχύει επίσης)
avatar
Λαμπρος Κοντος 3.1.2017 | 11:15
Αγαπητε Ανωνυμε/η

Κατ'αρχην ουδεποτε ειπα εγω οτι αναφερομαι μονον στον τραπεζικο τομεα.Ειναι προφανες οτι αναφερομαι στον εταιρικο τομεα συνολικα στς ΗΠΑ..
Απλα εντοπισα την αναφορα του Ashton Heston στις μεγαλες τραπεζες της Wall Street ,την οποια και χρησιμοποιησα απλα ως βαση ενρξης του σχολιου μου.
Δευτερον,επισημανα το οτι τα bonuses ειναι ενα "εταιρικο εργαλειο"το οποιο οι εταιρειες χρησιμοποιουν κατα το δοκουν.Ομως οσοι γνωριζουν στοιχειωδως την νεοφιλελευθερη φιλοσοφια και την εταιρικη πρακτικη γνωριζουν καλα οτι αυτη δεν περιλαμβανει σχεδον ποτε,σε νεοφιλελευθερο περιβαλλον,μεριμνα για αξιοπρεπεις παροχες στο clerical και στο blue collar staff.Το αντιθετο,μαλιστα.Διοτι αυτη η κατηγορια προσωπικου ειναι απολυτως αναλωσιμη καιευκολως αντικαταστασιμη,αφου σε αυτην δεν απαιτουνται special skills ,οπως στο managerial level.
Η δε πρακτικη της συνεχους συμπιεσης του λειτουργικου κοστους μεσω μειωσης προσωπικου,η μειωσης του συνολικου μισθολογιου του low leven staff ειναι πασιγνωστη και πασιδηλη στα νεοφιλελευθερα περιβαλλοντα. Φυσικα υπαρχουν και εταιρικες εξαιρεσεις,αλλα αυτες ειναι παντοτε στοχευμενες και για συγκεκριμενους λογους.
Οσον αφορα στην "πρακτικη Καρελια" δυο επισημανσεις.Πρωτον δεν ειναικαινουργια,αφου εφαρμοζεται επι αρκετα χρονια στην εν λογω εταιρεια.Δευτερον εαν γινοταν για λογους διαφημισης της εταιρειας θα ειχε φροντσιει η ιδιοκτησια να προβληθει σε πολυμεγαλυτερη εκταση απο τα ΜΜΕ,ειδικα δε απο τηλεοπτικα καναλια.Κατι το οποιο,αν και πολυ ευκολο να γινει,η ιδιοκτησια δεν το επραξε.
Και μια τελευταια επισημανση.Η οποια γινεται,κυριως-αλλα οχι μονον- για να καταδειχθει οτι διαβαζω με προσοχη τα σχολια των συνσχολιαστων μου.
Το να κανει ο "Ανωνυμος/η"ενα φραστικο λαθος στο απευθυνομενο προς εμε σχολιο του("γενναιοψυχοι")και να προβαινει στην σχετικη διορθωση σε "γενναιοδωροι/γενναιοδωρια"ο....Ashton HestonIII ειναι κατι ,ας πουμε,"ασυνηθιστο",το οποιο μαλλον εξηγειται απο την...προχωρημενη ωρα συγγραφης του σχολιου !
Ισως ,βεβαια,να ειναι και καταδεικτικο καποιων αλλων πραγματων.Πλην ομως η ,κατα βασιν,ευγενης και σοβαρη διατυπωση του σχολιου σου,η οποια απο εμενα τουλαχιστον κρινεται ως πρωτευον ζητημα,καθιστα ανεπικαιρο τον οποιονδηποτε περαιτερω σχολιασμο απο μερους μου.
Καλη σου ημερα.
Ashton Heston III 3.1.2017 | 17:18
Δικά μου ήταν και τα δυο σχόλια (των 1:41 και 2:23) κύριε Κοντέ. Για κάποιο λόγο το πρώτο καταχωρήθηκε ως ανώνυμο.
Maggelan 30.12.2016 | 22:33
Κάτι τέτοια διαβάζουν τα παιδιά που παίρνουν 480 και 680 ευρώ τον μήνα σε διάφορες δήθεν 'μουράτες' επιχειρήσεις και είναι να βάζουν τα κλάματα.
Μπράβο στον Καρέλια. Respect
Iasonas Canalis 30.12.2016 | 23:07
Στις εταιρείες τσιγάρων έχει απαγορευτεί η οποιαδήποτε διαφήμιση σε έντυπα και τηλεοπτικά μέσα και αυτές οι παροχές είναι ένας έμμεσος τρόπος, ένα τρικ από την Καρέλιας για να παίξει παντού. Έτσι αναρωτιέμαι, μήπως να απαγορευτεί σε όλες τις εταιρείες η διαφήμιση!!
avatar
SKYHOOK47 31.12.2016 | 04:01
Οι παροχές αυτές υπήρχαν πολύ πριν απαγορευθούν οι διαφημίσεις των προϊόντων καπνού.Δεν είναι προσπάθεια διαφήμισης...Αν και είναι διαφήμιση ορθής εργοδοτικής πρακτικής.
Maggelan 31.12.2016 | 08:12
Άμα 'δεν το'χει' το αφεντικό, ότι και να γίνει, ο κόσμος να χαλάσει, δεν πρόκειται να δεις αύξηση και μπόνους. Είναι στον άνθρωπο.
Στα 'καλά χρόνια' υπήρχαν αφεντικά που προτιμούσαν να 'κάψουν' πέντε χιλιάδες ευρώ στις λουλουδούδες και στα ουίσκια κάθε Σαββατόβραδο, παρά να χαλαλίσουν μία έξοδο και να μοιράσουν ένα από αυτά τα πεντοχίλιαρα ευρώ στους υπαλλήλους τους. Άστο.
avatar
SKYHOOK47 31.12.2016 | 13:54
Η εταιρία ΠΑΝΤΑ έδινε τέτοιου είδους παροχές στους εργαζομένους.Απλά τα τελευταία χρόνια το πήραν χαμπάρι τα media.Δεν έχει ανάγκη να κάνει τέτοιου είδους διαφήμιση.Η εταιρία στοχεύει τις αγορές εκτός Ε.Ε. γι αυτό και δεν έχει σοβαρές απώλειες από την αντικαπνιστική εκστρατεία.
mr. pinkeyes 31.12.2016 | 15:10
Αγαπητέ Iasona σκεφτομαι ότι και 1 εκατομμύριο ευρώ παροχές αντί για 3 να έδινε, πάλι θα έπαιζε παντού.. Γι αυτό τείνω να πιστεύω ότι το κάνουν από πεποίθηση, απο νοοτροπια, κάτι που το βρίσκω αξιοθαυμαστο..
Εκτός αν το κάνουν για φορολογικούς λόγους, δεν ξέρω, αν ξερει κάποιος σχετικα ας μας πει.
Υ.Γ.
Καθε χρόνο που διαβάζω αυτη την είδηση, η πρωτη μου σκέψη είναι ότι το κάνουν από ενοχές επειδή τόσοι άνθρωποι αρρωσταίνουν και πεθαίνουν από το κάπνισμα!!
ασχημάντρας 31.12.2016 | 09:53
Πολύ ωραία ολα αυτά και μπράβο που σέβεται τους υπαλλήλους του ο Καρέλιας και του χρόνου πάλι με υγεία.Μακάρι ειλικρινά όλα τα αφεντικά και οι εργοδότες να σας μοιάζανε έστω στο ελάχιστο και να ακολουθούσαν το παράδειγμα σας.

Θα παρακαλέσω όμως σαν πελάτης σας εδώ και χρόνια (κοινώς και εγώ συνέβαλα στο να μοιραστούν αυτα τα 3 εκατομμύρια) , το καπνό των 30γραμμαρίων που το ακριβήνατε και το φθάσατε στα 7ευρώ σχεδών , να υπολογίζετε 3-4 γραμμάρια παραπάνω στο σακούλι και για εμας τα φτωχά πελατάκια γιατι σε κάθε σακούλι κάθομαι και βγάζω κλωναράκια,αγκαθάκια , και το σακούλι πόσο ζυγίζει ?? μην πληρώνω λοιπόν 7 ευρώ για 23γραμμάρια ρε παιδιά, κρίμα είμαι και γω φτωχός άνθρωπος και πελάτης σας χρόνια. Μετα αναρωτιούνται κάποιοι γιατι οι πιο πολλοι αγοράζουν καπνά αγρινίου με 20ευρώ το κιλό. εεμμ

Οσοι δε καλοπροαίρετοι μου συνιστήσουν να το κόψω. Οχι κύριε, για εμενα το φτωχό δυο απολαύσεις μου μείνανε σε αυτην την ρημαδοζωή, ενα τσιγαράκι και ενα πιοτάκι. Δηλαδή με το έτζι θέλω σας θα μου τα κόψετε αυτά ??

Οσο δε για τα εξοδα νοσοκομείου που θα έχω αμα βγάλω καρκίνο τα έχω χιλιοπληρώσει ήδη εις την εκατοστή με ΙΚΑ, εισφορές ΤΕΒΕ και μετέπειτα ΟΑΕΕ , και για να τρώνε και να γλεντοκοπάνε τώρα οι του δημοσίου και οι πολιτικοί. Και του χρόνου εδώ να μαστε με υγεία να τα λέμε παιδιά! Καλη πρωτοχρονιά!!
avatar
Λαμπρος Κοντος 1.1.2017 | 12:44
@ασχημαντρας
Θα ηθελα να σταθω μονον σε μια φραση σου.Και μαλιστα ως πρωην καπνιστης.
Γραφεις,λοιπον,οτι¨:""Οσο δε για τα εξοδα νοσοκομείου που θα έχω αμα βγάλω καρκίνο τα έχω χιλιοπληρώσει ήδη εις την εκατοστή με ΙΚΑ, εισφορές ΤΕΒΕ και μετέπειτα ΟΑΕΕ"".
Εδω ακριβως βρισκεται η ολη ουσια του θεματος.
Τα ασφαλιστικο συστημα υγειας,κρατικο η,κυριως,ιδιωτικο,θα καρπωθει τις εισφορες ενος εργαζομενου,οι οποιες στην πορεια μιας μακρας "επαγγελματικης σταδιοδρομιας"μπορει να ειναι και τεραστιες ,ανεξαρτητως του αν ο εν λογω φορεας θα υποχρεωθει καταβαλει πολλα,λιγα,η και ελαχιστα για φαρμακα και νοσηλειες του.Εδω και χρονια,μαλιστα,προστεθηκαν στα ασφαλιστικα συμβολαια καποιων εταιρειων ειδικοι επιβαρυντικοι η/και περιοριστικοι οροι για τους καπνιστες,οι οποιοι ειτε επιβαρυνουν σημαντικα τα ασφαλιστρα τους, ειτε εξαιρουν εντελως την νοσηλεια απο καρδιαγγειακες η συναφεις με το αναπνευστικο παθησεις, οι οποιες χαρακτηριζονται smoking related diseases(SRD).
Ειναι δε ενδιαφερον το οτι το τεραστιο αυτο οικονομικο ωφελος για τους παροχους ασφαλειων υγειας δεν συνιστα ταυτοχρονα και απωλεια εσοδων για τους παροχους υπηρεσιων υγειας,οπως νοσοκομεια και κλινικες,αφου ο τυχον πασχων απο SRD απλα θα κληθει να καταβαλει εξ ιδιων το σχτικο κοστος.Αν εχει,βεβαια,Aν δεν εχει μπορει,απλα και ελευθερα,να πεθανει !
Δεν ειναι τυχαιο το οτι σε 'αναπτυσσομενες'χωρες,ητοι σε χωρες με διαδεδομενη φτωχεια και χαμηλο βιωτικο επιπεδο,οι αντικαπνιστικες εκστρατειες και οι σχeτικοι κανονισμοι ειναι πολυ ηπιοτερες απο αυτες των προοδευμενων χωρων.Εως και σχεδον ανυπαρκτες.Διοτι εκει τα μεν κρατικα συστηματα υγειας ειναι υποτυπωδη,ενω η ιδιωτικη ασφαλιση ειναι απροσιτη για την συντριπτικη πλειονοτητα του πληθυσμου.
Γραφοντας αυτα ,βεβαια,μαλλον "κομιζω γλαυκαν ες Αθηνας",διοτι υπηρξαν αντικειμενο αναλογιστικων μελετων οι οποιες ειχαν διεξαχθει ,πρωτα στις ΗΠΑ,απο την δεκαετια του 1980.Με εντολη ,φυσικα,των εκει ιδιωτικων ασφαλιστικων κολοσσων.
Ο δε σχεδιασμος της αντικαπνιστικης εκστρατειας και νομοθεσιας ειχε ολοκληρωθει πολυ πριν γινει η εναρξη τους,στις αρχες της δεκαετιας του '90.Οπως και η μεταφορα του κυριως ογκου καταναλωσης καπνικων προιοντων εκτος συνορων.
Ολα αυτα δεν σημαινουν ,φυσικα,οτι το καπνισμα δεν βλαπτει.Καθε αλλο.Απλα καταδεικνυουν οτι η κατα του καπνισματος εκστρατεια και νομοθετηση μονον με ενδιαφερον για την υγεια και την ευημερια των καπνιστων δεν συνδεεται !
ασχημάντρας 2.1.2017 | 06:41
προφανώς και έχεις δίκιο φίλε μου, σιγά μην κόπτονται ολοι αυτοί αν εγώ ζώ η πεθαίνω. Η τσέπη η δικιά τους και των παιδιών τους είναι γεμάτη ; Τρών και πίνουν και γλεντοκοπάνε ; Ναί ; ε τότε ολα μια χαρούλα.Ετσι είναι ο άνθρωπος δυστυχώς.

Ενδιαφέροντα και κατατοπιστικά αυτά που αναφέρεις, να είμαι ειλικρινής δεν τα γνώριζα.Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία να έχουμε !
avatar
TSNKS 31.12.2016 | 11:28
Και του χρόνου με το καλό.