H δημοσιογράφος Μ. Δεναξά κατήγγειλε ταβέρνα στη Σύρο-Το κείμενο έγινε viral και σήμερα εξηγεί γιατί το έκανε και τι συνέβη μετά
Ελλάδα

H δημοσιογράφος Μ. Δεναξά κατήγγειλε ταβέρνα στη Σύρο-Το κείμενο έγινε viral και σήμερα εξηγεί γιατί το έκανε και τι συνέβη μετά

Ο λογαριασμός στην ταβέρνα που προκάλεσε συζητήσεις και οι αντιδράσεις μετά την καταγγελία

Η δημοσιογράφος, Μαρία Δεναξά που έκανε φέτος διακοπές στη Σύρο, δημοσίευσε πριν από λίγες μέρες ένα καταγγελτικού ύφους κείμενο για μια ταβέρνα στο νησί.

 

Σε μία έξοδο της για φαγητό η δημοσιογράφος περιγράφει πώς την «πάτησε» σαν τουρίστας καθώς όταν είδε το λογαριασμό για αυτά που παρήγγειλαν της φάνηκε υπερβολικός. Στη συνέχεια εξιστορεί όλα όσα συνέβησαν στο κατάστημα αυτό και υπογραμμίζει τα κακώς κείμενα.

 

Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος έγραψε:

 

«Είπαμε να βγούμε για μεζέ και την «πατήσαμε»... σαν τουρίστες!
1 κομμάτι χταπόδι (1 μικρό πλοκάμι), 18 ευρώ! Τα δύο 36! 5 ροδέλες καλαμάρι τηγανητό 11 ευρώ, συν ένα μπουκάλι νερό και κουβέρ 54,50 ευρώ! Και φυσικά ούτε το δείγμα χταποδιού αλλά ούτε και το καλαμάρι ήταν φρέσκα.

Κι όχι δεν τα ζύγισαν μπροστά μας γιατί δεν είναι ΤΟ εστιατόριο. Ένα μικρό μαγαζί είναι στριμωγμένο μεταξύ ενός γωνιακού καταστήματος και ενός ιχθυοπωλείου, σε δρόμο περαστικό που οδηγεί στα μανάβικα της Ερμούπολης, σε χρώματα και διακόσμηση τυποποιημένου φολκλόρ.

Στο άκουσμα των γαλλικών η σερβιτόρα μας πέρασε για ξένους, παρόλο που διευκρινίσαμε ότι μιλάμε άπταιστα ελληνικά. Εκείνη έκανε πως δεν άκουσε. Όπως δεν άκουσε ότι ζητήσαμε τιμοκατάλογο τουλάχιστον τρεις φορές. Άρχισε να αραδιάζει τι έχει το κατάστημα και χαλαροί από τις διακοπές, αλλά κυρίως ανυποψίαστοι, παραγγείλαμε τα παραπάνω...

Η γεύση τυποποιημένη, όχι όμως οι τιμές όπως διαπιστώσαμε λίγη ώρα αργότερα. Παρόλο που δεν ήταν ευκολοχώνευτες, ζητήσαμε ως ... καλοί «τουρίστες», να πληρώσουμε με τραπεζική κάρτα αλλά όπως μας είπαν το κατάστημα δεν διαθέτει POS και παίρνει μόνο μετρητά, ενώ στην απόδειξη δεν υπάρχει καμία αναφορά από τα πιάτα που παραγγείλαμε.

Όποιος ψάξει να βρει στο κατάστημα (στο οποίο τρώνε πολλοί τουρίστες), που υπάρχουν αναρτημένες οι τιμές, απλά θα χάσει τον χρόνο του, τουλάχιστον μέχρι σήμερα...

Σύρος, Αύγουστος 2017».

 

To κείμενο και η φωτογραφία της απόδειξης έγιναν viral προκαλώντας πολλές συζητήσεις στα social media. Πολλοί την επικρότησαν που υπογράμμισε το περιστατικό, αλλά κάποιοι υπήρξαν δύσπιστοι με την ιστορία της.

 

Η απάντηση της υπεύθυνης της ταβέρνας >>>

 

 

Δύο μέρες μετά, και ενώ το κείμενό της έχει αναπαραχθεί σωρηδόν, η Μαρία Δεναξά απαντά σε όσους την αμφισβήτησαν και αφηγείται τι συνέβη μετά την πρώτη της ανάρτηση:

 

Μικρογραφία της ελληνικής νοοτροπίας


Εκείνο που μου έκανε εντύπωση στην ανάρτηση που έκανα για το κατάστημα με τις αστρονομικές τιμές στη Σύρο, είναι ότι πολλοί ξένοι παραθεριστές που βρίσκονται στο νησί κι έτυχε να τη διαβάσουν, μου έστειλαν ευχαριστήρια μηνύματα για την προειδοποίηση.
Αντιθέτως ορισμένοι ντόπιοι το είδαν διαφορετικά κι αντί να σταθούν σε μια από τις πιο ανίατες πληγές του ελληνικού τουρισμού, έβαλλαν εναντίον μου, κατηγορώντας ότι πρόθεση ήταν να δυσφημήσω τον τόπο μου τον οποίο υπεραγαπώ, επειδή στην χώρα όπου η δικαιοσύνη έχει πολλές φορές αποδειχθεί τυφλή και παράλογη, δεν «έδωσα» το όνομα του καταστήματος, που όμως μέσα από την περιγραφή «φωτογραφίζω».


Μάλιστα κατ΄εκείνους έπρεπε να αποσιωπηθεί το περιστατικό και να καταγγελθεί μόνο στις αρμόδιες υπηρεσίες -όπως και προηγουμένως έγινε- αλλά οι αρχές επέδειξαν πλήρη αδιαφορία. Αυτό στάθηκε και η αφορμή για την ανάρτηση την οποία έκανα κατόπιν παρότρυνσης του συζύγου μου, ο οποίος είναι ξένος.


Επιθυμία μας μπροστά στη γενικότερη αδιαφορία και απραξία της ελληνικής πραγματικότητας, ήταν όχι να βρούμε το μπελά μας, αλλά να καταγγείλουμε την καταχρηστική συμπεριφορά κάποιων που βλάπτουν εξαιρετικούς εστιάτορες της Σύρου, στους οποίους έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη και ήταν ο κύριος λόγος που στο εν λόγω κατάστημα δεν επιμείναμε για να μας φέρουν τιμοκατάλογο.
Άλλωστε πόσες φορές σε ταβερνάκια οι βιαστικοί σερβιτόροι δεν λένε: να σας φέρω κατάλογο ή να σας πω τι έχω;


Πουθενά μέσα στο κείμενο δεν κατηγορώ ή δυσφημώ τη Σύρο, αλλά έναν καταστηματάρχη που με τις πρακτικές του εξαπατά καθημερινά ανυποψίαστους τουρίστες, οι οποίοι αν νιώσουν δυσαρεστημένοι από τον τόπο που επισκέπτονται, να είστε σίγουροι ότι δεν θα ξαναγυρίσουν και θα τον δυσφημίσουν όπου βρεθούν κι όπου σταθούν, εντός κι εκτός Ελλάδας.


Τελικά σε μια κοινωνία, σε έναν τόπο, σε μια χώρα που θέλει να εξαφανίσει τέτοιες απαράδεκτες νοοτροπίες και να πάει μπροστά, ποιος κάνει περισσότερο κακό; Εκείνος ο οποίος θέλει να τις αποσιωπήσει...να τις κρύψει κάτω από το χαλάκι ή εκείνος που τις καταγγέλλει;.


ΥΓ. Μας εξέπληξε επίσης το γεγονός ότι οι παραθεριστές εντόπισαν με ιδιαίτερη ευκολία μέσα από την περιγραφή το κατάστημα, ενώ ορισμένοι συμπατριώτες μου που με κατηγορούν για δυσφήμιση, φαίνεται να το ψάχνουν ακόμα...


Στην τελευταία φωτογραφία με έχουν επικηρύξει κιόλας

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Τα έγγραφα για τις μετακινήσεις μετά τις 00:30 - Οι εξαιρέσεις

Ελλάδα Απαγόρευση κυκλοφορίας: Τα έγγραφα για τις μετακινήσεις μετά τις 00:30 - Οι εξαιρέσεις

23.10.2020
Βρετανία: «Ασφαλής» η Μύκονος- Η τελευταία ελληνική περιοχή που ήταν στη λίστα καραντίνας

Ελλάδα Βρετανία: «Ασφαλής» η Μύκονος- Η τελευταία ελληνική περιοχή που ήταν στη λίστα καραντίνας

23.10.2020
Στη ΓΑΔΑ πέρασαν τη νύχτα οι χρυσαυγίτες - Πώς θα οδηγηθούν στη φυλακή

Ελλάδα Στη ΓΑΔΑ πέρασαν τη νύχτα οι χρυσαυγίτες - Πώς θα οδηγηθούν στη φυλακή

23.10.2020
Μάσκες παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας τη νύχτα: Πού ισχύουν τα μέτρα και ποιες περιοχές εξαιρούνται

Ελλάδα Μάσκες παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας τη νύχτα: Πού ισχύουν τα μέτρα και ποιες περιοχές εξαιρούνται

23.10.2020
Καιρός: Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας, έως τους 26 βαθμούς

Ελλάδα Καιρός: Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας, έως τους 26 βαθμούς

23.10.2020
Χαρδαλιάς: Εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία- On alert oι Σέρρες

Ελλάδα Χαρδαλιάς: Εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία- On alert oι Σέρρες

22.10.2020
Στη ΓΑΔΑ μεταφέρεται ο δολοφόνος του Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς

Ελλάδα Στη ΓΑΔΑ μεταφέρεται ο δολοφόνος του Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς

22.10.2020
Λαγός: Θα επικαλεστώ πρόταση και μαρτυρία της εισαγγελέως στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

Ελλάδα Λαγός: Θα επικαλεστώ πρόταση και μαρτυρία της εισαγγελέως στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

22.10.2020
Πώς θα εορταστεί η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Ελλάδα Πώς θα εορταστεί η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

22.10.2020
Επίθεση υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής σε φωτορεπόρτερ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ελλάδα Επίθεση υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής σε φωτορεπόρτερ (ΒΙΝΤΕΟ)

22.10.2020
18 Σχόλια
pistolero 19.8.2017 | 13:19
Κλασική περίπτωση αισχροκερδιας ελληνικής τουριστικής επιχείρησης που με την αρπαχτή δυο μηνών θέλει να περάσει όλη τη χρονιά αραχτός.
byronwilliams 19.8.2017 | 13:24
Την πιστεύω 100% θυμάμαι πριν 2 χρόνια στη Σύρο είχα κάνει θέμα με εστιάτορα για να πάρω απόδειξη η οποία τελικά ήρθε αφού πλήρωσα και μετά διαπίστωσα πως λείπαν τα μισά πιάτα και όλα τα ποτά/αναψυκτικά.. φυσικά έκανα επώνυμη κααγγελία στην οικονομική αστυνομία

βέβαια ένα νορμάλ μαγαζί με νορμάλ τιμές με τη φορολογία που πέφτει δεν βγαίνει, αν τα βάλεις κάτω μπαίνει μέσα

όταν όμως χρεώνεις 18 ευρώ το χταπόδι και το θες και μαύρο ε πας γυρεύοντας

asmilon 19.8.2017 | 13:34
Προφανως δεν μιλαμε για μεμονωνμενα περιστατικα και οποιος εχει την μυγα μυγιαζεται, εξου και οι επιθεσεις στην κα Δεναξα. Ωραιοι, ως νεοελληνες, για αλλη μια φορα...
avatar
Ανώνυμος/η 19.8.2017 | 13:34
Δυστυχώς αυτός είναι ο κανόνας και αν τους ρωτήσεις το γιατί θα σου πουν ότι η σεζόν είναι μικρή και δε βγαίνουν οικονομικά.

Επίσης, υπάρχουν λίγοι δυστυχώς καλοί επαγγελματίες που ξέρουν τη δουλειά του εστιάτορα. Οι υπόλοιποι είδαν χρήμα και "επένδυσαν" στον τουρισμό.
avatar
Ανώνυμος/η 19.8.2017 | 14:17
Μόνο με τέτοιους ανθρώπους θα πάει η χώρα μπροστά.
Δώρο άδωρο όλη η διαφήμιση και η προσπάθεια όταν ο τουρίστας φύγει για το σπίτι του απογοητευμένος με αυτήν την ξινόπικρη γεύση ότι τον αδίκησαν.

Και για ένα να είστε σίγουροι, πως όταν προσφέρεις ποιότητα δεν θα αρνηθεί κάνεις να δώσει το κατιτίς παραπάνω. Αλλά το πως αντιλαμβάνεται κανείς την ποιότητα, μάλλον, το ότι είναι υποκειμενική η ποιότητα για μερικούς θεωρώ μεγαλύτερη παρεξήγηση.
dimtax 19.8.2017 | 17:16
Δεν το θεωρω ακριβο το χταποδι. Στην εταιρεια που δουλευω πουλαμε το κατεψυγμενο χταποδι πλοκαμι(τιμη κιλου) στις ταβερνες , 13 ευρω+ φπα .
Εχουμε 2 δεδομενα: α) οτι υπαρχει 15-20% επιπαγος,αρα 800-850 γραμμαρια καθαρο βαρος.
β) το χταποδι μαζευει στο ψησιμο....
Πρακτικα στο κιλο(800 γρ. καθαρο) βγαζει 3-4 μεριδες . Προσθεστε το κοστος μαγειρεματος,το ποσοστο που αντιστοιχει στα εξοδα του καταστηματος(μισθοι,ενοικια,ΔΕΗ κτλπ) φτανεις στην τιμη που πληρωσαν τη μεριδα. Γενικως τα χταποδια τα μαγαζια τα χρησιμοποιουν σαν κραχτη γιατι δεν αφηνουν κερδος.
Και αν αμφισβητειτε την τιμη που ανεφερα, δειτε τιμη στον Βασιλοπουλο http://www.ab.gr/click2shop/KATEPsYGMENA-TROFIMA/PsARIA-and-ThALASSINA/ChTAPODIA-KALAMARIA-SOYPIES/ChTAPODI-PLOKAMI-KATEPsYGMENO-SYSKEYASMENO-1-000-GR-PERIPOY/p/7072833
avatar
etsap 19.8.2017 | 23:15
Θα ήθελα να βγει ένας από όσους σας έβαλαν αρνητική να μας εξηγήσει το γιατί.
Μάλλον άδικα θα περιμένω ...
Είναι πιο trendy να πηγαίνεις με το ρεύμα
Βάγγος 20.8.2017 | 00:00
Στην μερίδα πάντως όπως το λέτε αναλογούν ~6-7 ευρώ κόστος (αν το πλοκάμι είναι 200 - 300 gr). Μέχρι το 18 έχει 11 ευρώ απόσταση. Δεν είναι και λίγο... Και σε τελική με τις ίδιες τιμές παίζουν και όλοι οι άλλοι εστιάτορες και βγαίνουν με πολύ χαμηλότερη τιμή πιάτου.
dimtax 20.8.2017 | 13:11
Συμφωνω οτι η διαφορα ειναι μεγαλη, αλλα δεν γνωριζω ποσο αγοραζει το συγκεκριμενο καταστημα. Δουλευω ηπειρωτικη Ελλαδα. Στα νησια το κοστος ειναι μεγαλυτερο απο οτι ανεφερα.Για να εχει ο εμπορος να τροφοδοτησει τα καταστηματα,θα πρεπει να πληρωσει να μπει νταλικα-ψυγειο στο πλοιο. Αυτο το κοστος μετακυλειεται στο καταστημα και κατ'επεκταση στον πελατη.Και μιλαμε παντα για κατεψυγμενο πλοκαμι.
Τωρα οσον αφορα το φρεσκο.
Φρεσκο χταποδι δυσκολο να δουλεψεις. Πρεπει να ειναι μεγαλου μεγεθους(3-3,5 κιλα) για να εχει μεγαλου μεγεθους πλοκαμια και φυσικα εκει εχεις και το κοστος του υπολοιπου του χταποδιου(το κυριως σωμα). Εαν δεν δουλευεις χταποδοκεφτεδες, τοτε κυριολεκτικα πετας το μισο.
Για δε τα καλαμαρια ροδελες, να ξερετε ειναι θραψαλο. Ροδελα εαν αγοραζει το καταστημα εχουν απο 20-35% επιπαγο,δηλαδη 650-800 γραμμαρια καθαρο στο κιλο. Ειναι προτιμοτερο να δουλευει ολοκληρο θραψαλο(15% επιπαγο) και να το κοβει. Εκει παλι υπαρχει το εξης,τα πλοκαμια ,πολυ δεν τα τρωνε.
Εαν δεν τα μαγειρευει(τηγανιζει η' να τα κανει κεφτεδες θαλασσινων) παλι δουλευει πετωντας πρωτη υλη.
Γενικα εαν ειμαστε εκτος χωρου,δεν μπορουμε να γνωριζουμε τι εξοδα εχει το καταστημα.
Θεωρω οτι η Δεναξα χειριστηκε την υποθεση με λαθος τροπο. Θα μπορουσε, ως δημοσιογραφος, να κανει μια ερευνα και ισως να εβγαζε ενα καλο θεμα για τον τροπο λειτουργιας και κοστολογησης . Προτιμησε ομως την ευκολη λυση, να ποσταρει στο διαδικτυο. Και δυστυχως ειναι πολυ αυτοι που εχοντας αγνοια κανουν like , μοιραζονται και υπερθεματιζουν.
avatar
Ανώνυμος/η 20.8.2017 | 13:13
βαση του ΦΕΚ/2044/Β’/2013) ο επιπαγος δεν μπορει να ξεπερνα το 15%, αρα οταν εσυ θεωρεις ως δεδομενο οτι μπορει να παει και 20%, μαλλον ή δεν ξερεις καλα την δουλεια σου ή ανηκεις στην κατηγορια της Κυρία Ματθαίου. Οπως και να εχει...
dimtax 20.8.2017 | 18:12
Δυστυχως γνωριζω τη δουλεια μου. Υπαρχουν στην αγορα πολλα προιοντα εισαγωγης με το ποσοστο επιπαγου που αναφερω. Ενα διαστημα κυκλοφορουσαν ισπανικες ροδελες θραψαλο με επιπαγο 40%. Αυτοι που δεν κανουν τη δουλεια τους σωστα, ειναι τα τελωνεια και οι καθε λογης υπηρεσιες που πρεπει να ελεγχουν.
avatar
Ανώνυμος/η 21.8.2017 | 17:37
Απαντώντας στο δευτερο σχολιο του dimtax, να πουμε οτι η Κυρια Δεναξα δεν αρθρογραφεί σε Ελληνικά εντυπα εδω και χρονια καθως ζει στο Παρισι, συνεπώς πολυ κακως δεν εκανε ερευνα για να δημοσιεύσει .

Δεν καταλαβα ποτε γιατι χανεις το δικαιωμα σου να παραπονεθείς ως ιδιωτης στην προσωπικη σου σελίδα στο facebook? Mαλλον δεν το χανεις .

Food for thought, ποτε έγινε υποχρέωση εγκατάσταση των συγκεκριμένων μηχανημάτων στα καταστήματα μαζικής εστίασης?

Και δυστυχώς ειναι πολυ αυτοι που εχοντας αγνοια μπαινουν σε μια διαδικασία να υπερασπιστούν κατι που αφενως ειναι εξόφθαλμα υποπτο και εφετερου δεν το κανει καν αυτος που τον κατηγορούν.

Μνημονια μεχρι να σβησει ο Ηλιος...
avatar
greakbeat 21.8.2017 | 11:32
Μιας και αναφέρθηκε κάποιος στις τιμές των θαλασσινών σε προηγοούμενο σχόλιο, να διευκρινιστεί ότι τα μαγαζιά στα νησιά και σε παραθαλάσσιους τουριστικούς προορισμούς γενικότερα ΔΕΝ αγοράζουν λιανική όπως αναφέρεται (από ΑΒ ή εταιρίες διανομής που ούτως ή άλλως σπάνια δραστηριοποιούνται σε τέτοια μέρη), αλλά χονδρική και τις περισσότερες φορές "μαύρα" (από ντόπιους ψαράδες). Για όσους δεν ξέρουν, μιλάμε για 7-10 ευρώ το κιλό (μαξ), χτυπημένο. Χαρακτηριστικό γεγονός είναι ότι στην απόδειξη ΔΕΝ αναφέρεται το είδος του φαγητού, γιατί φυσικά θα έπρεπε να δικαιολογηθεί με αντίστοιχο τιμολόγιο αγοράς, σε ενδεχόμενο έλεγχο.

Εντελώς εσφαλμένη είναι όμως και η αντίληψη ότι το υπόλοιπο "σώμα" του χταποδιού (η λεγόμενη κατσούλα) είναι σκάρτο κομμάτι. Αντιθέτως, θεωρείται ιδιαίτερα εκλεκτός μεζές, παρότι σχεδόν ποτέ δεν προσφέρεται σε τουρίστες.

Πέρα από αυτά, εφόσον έχει κοπεί απόδειξη, καλώς ή κακώς έχουμε ελεύθερη αγορά και δεν υπάρχει άνω όριο στις τιμές. Όπως όμως ο κάθε μαγαζάτορας έχει το δικαίωμα να κοστολογεί όσο θέλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, ΈΤΣΙ έχει το δικαίωμα και ο κάθε δημοσιογράφος να θίγει κάποιες υπερβολές (με ήθος πάντα). Και για να μη στεκόμαστε μόνο στο χταπόδι ή στο καλαμάρι, ας θυμηθούμε ότι 7.5 ευρώ του λογαριασμού αντιστοιχούν σε ένα μπουκάλι νερό και κουβέρ (ψωμί δηλαδή)! Ούτε αυτό είναι υπερβολή?

Να σημειώσουμε τέλος ότι δεν είναι ΤΟΣΟ χαζός ο κόσμος, ώστε να κακοχαρακτηρίσει ολόκληρη τη Σύρο και τους κατοίκους της, εξαιτίας ενός περιστατικού (γιατί αναφέρθηκε κάτι τέτοιο).
Konstantina Dekavalla 19.8.2017 | 23:12
Επειδη ακριβως κ.Δεναξα δε μιλαμε για μεμονωμενα περισταρικα, αλλα για μια γενικοτερη κατασταση που δημιουργειται ιδιως τετοιους καιρους σε τουριστικα μερη, η "καταγγελια" σας θα επρεπε να γινει στον ιδιο τον καταστηματαρχη κ εν συνεχεια σε αρμοδιους φορεις. Το μονο στοιχειο που κατονομαζεται στη δηλωση σας ειναι το νησι, αυτοι ειναι οι τιτλοι του αρθρου κι ετσι εχει γινει viral. Μην γελιομαστε, γνωριζεται το παιχνιδι των media κ πως κυλουν τα πραγματα. Το θεμα θα γινοταν γνωστο ως "οι συριανοι μάς κλεβουν" κ μην τρελαθουμε, μιλαμε για ενα νησι που δεν ερημωνει οπως αλλα κυκλαδονησια το χειμωνα κ γι'αυτο το λογο δε δεχομαι κ τις δικαιολογιες περι αυξημενων τιμων λογω εποχης ή επειδη το χταποδι ειναι ακριβο κ στη χονδρικη. Οι τιμες δεν καθοριζονται αποκλειστικα απο την τιμη χονδρικης, ειναι σαφως ενας δεικτης κινησεως, αλλα προσαρμοζονται στις προσταγες της εποχης. Σαφως κ δεν επιδοκιμαζει κανεις λοιπον συμπεριφορες παραβατικες οπως λετε ή "αισχροκερδιας"(οπως το
VITROUVIOS 20.8.2017 | 11:28
Μια χαρά σχόλιο, δεν καταλαβαίνω τα 41 (προς το παρόν) ΟΧΙ.
Lumidy 20.8.2017 | 10:27
Και μετά θα κλαψουρίζει ο εστιάτορας που δεν θα έχει κόσμο. Και όχι τίποτα άλλο, παίρνει και η μπάλα τους σωστούς και επαγγελματίες.
Haifischnet 21.8.2017 | 12:43
Δεν διαφωνώ ότι υπάρχει και κυριαρχεί η αισχροκέρδεια, ειδικά σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και κυρίως σε τουριστικά μέρη. Αυτό τουλάχιστον ως Ελληνίδα το γνωρίζετε.

Η κυρία Δεναξά, αφού είναι και ντόπια, θα έπρεπε να το παίξει αλλιώς. Εφόσον ζήτησε τρεις φορές τιμοκατάλογο και την αγνόησαν, θα έπρεπε να φερθεί ως Ευρωπαία και είτε να τον απαιτήσει φωναχτά ή να αποχωρήσει από το κατάστημα. Αντιθέτως έμεινε και την πάτησε ως "κουτόφραγκος".

Όποιος μπαίνει σε μαγαζί χωρίς να έχει πληροφορηθεί τις τιμές και πληρώνει αδιαμαρτύρητα περνάει το μήνυμα ότι δεν υπολογίζει τα χρήματα και τον πιάνουν κώτσο.

Και έχεις και την ταβερνιάρισσα να σε τρολλάρει μετά.
tropique 21.8.2017 | 14:47
To λάθος της κ.Δεναξά ήταν ότι δεν ανάφερε το όνομα της ταβέρνας και το ότι δεν το έκανε σε ένα παγκόσμια ισχυρό σάιτ όπως το tripadvisor, foursquare κλπ, όπου θα είχε το σχόλιο της πολύ μεγαλύτερη ισχύ. Οσο για τις τιμές, για να τις έχει το μαγαζί σημαίνει ότι το παίρνει τα τις έχει. Αν δεν το έπαιρνε, δε θα τις είχε. Απλά δεν το συμφέρει να χει πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια