Σεραφείμ: Όποιος βουλευτής ψηφίσει την αλλαγή φύλου να μην ξαναπατήσει σε εκκλησία
Ελλάδα

Σεραφείμ: Όποιος βουλευτής ψηφίσει την αλλαγή φύλου να μην ξαναπατήσει σε εκκλησία

Προειδοποιεί ο Μητροπολίτης Πειραιώς

Να μην ξαναπατήσει στην εκκλησία οποίος βουλευτής ψηφίσει το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου προειδοποίησε σήμερα ο μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ, χαρακτηρίζοντας την πρωτοβουλία της κυβέρνησης «πυροτέχνημα» με στόχο να «χαϊδέψει τα αφτιά του αριστερού κόσμου».

 

Ο Μητροπολίτης προειδοποιεί πως θα πρέπει να αποκλείονται από την Εκκλησία οι βουλευτές που θα ψηφίσουν το αμφιλεγόμενο για τον ίδιο νομοσχέδιο ενώ απεύθυνε έκκληση προς όλους να σεβαστούν την δημιουργία του Θεού και να τιμούν το φύλο που τους χάρισε.


Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ εξέφρασε την κάθετη αντίθεσή του απέναντι στο νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου και προειδοποίησε πως όποιος βουλευτής ψηφίσει τη διάταξη δεν θα πρέπει να ξαναπάει στην Εκκλησία.

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανοικτά καταστήματα: Πώς θα ψωνίζουμε από Δευτέρα - Τα ωράρια, οι κανόνες και τα όρια μετακίνησης

Ελλάδα Ανοικτά καταστήματα: Πώς θα ψωνίζουμε από Δευτέρα - Τα ωράρια, οι κανόνες και τα όρια μετακίνησης

15.1.2021
Παπαευαγγέλου: Ένας στους τρεις ασθενείς με κορωνοϊό στην Αττική

Ελλάδα Παπαευαγγέλου: Ένας στους τρεις ασθενείς με κορωνοϊό στην Αττική

15.1.2021
Lockdown: Πότε ανοίγουν οι εκκλησίες - Τι ισχύει για ψάρεμα, κυνήγι και μετακινήσεις

Ελλάδα Lockdown: Πότε ανοίγουν οι εκκλησίες - Τι ισχύει για ψάρεμα, κυνήγι και μετακινήσεις

15.1.2021
Χαρδαλιάς: Ψώνια με περιορισμούς στη μετακίνηση - Θα πρέπει να διατηρούμε το SMS

Ελλάδα Χαρδαλιάς: Ψώνια με περιορισμούς στη μετακίνηση - Θα πρέπει να διατηρούμε το SMS

15.1.2021
Σκληρό lockdown στον δήμο Αχαρνών - Σε ποιες περιοχές παρατείνονται τα πιο αυστηρά μέτρα

Ελλάδα Σκληρό lockdown στον δήμο Αχαρνών - Σε ποιες περιοχές παρατείνονται τα πιο αυστηρά μέτρα

15.1.2021
Ένα πάρκο αποκλειστικά για σκύλους στον δήμο Νέας Σμύρνης

Ελλάδα Ένα πάρκο αποκλειστικά για σκύλους στον δήμο Νέας Σμύρνης

15.1.2021
Λιανεμπόριο: Ανοικτά από Δευτέρα καταστήματα, κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής - Αναλυτικά όλα τα μέτρα

Ελλάδα Λιανεμπόριο: Ανοικτά από Δευτέρα καταστήματα, κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής - Αναλυτικά όλα τα μέτρα

15.1.2021
Άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων: Πότε επιστρέφουν οι μαθητές στα θρανία

Ελλάδα Άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων: Πότε επιστρέφουν οι μαθητές στα θρανία

15.1.2021
Κορωνοϊός: Ο «χάρτης» των 610 νέων κρουσμάτων - 187 στην Αττική, 77 στη Θεσσαλονίκη

Ελλάδα Κορωνοϊός: Ο «χάρτης» των 610 νέων κρουσμάτων - 187 στην Αττική, 77 στη Θεσσαλονίκη

15.1.2021
Κορωνοϊός: Live οι ανακοινώσεις για την πανδημία και το άνοιγμα του λιανεμπορίου

Ελλάδα Κορωνοϊός: Live οι ανακοινώσεις για την πανδημία και το άνοιγμα του λιανεμπορίου

15.1.2021
25 Σχόλια
A guy somewhere north 9.10.2017 | 10:29
"Κι όποιος πάει ξανά σε νοσοκομείο, ούτε κι αυτός να ξαναπατήσει στην εκκλησία. Να τιμούν την ασθένεια που τους έστειλε ο Θεός! Εκείνος, ξέρει. , Ορίστε μας. Μάθαμε, τώρα..."
avatar
Γκαργκάουλας 9.10.2017 | 12:42
και η ειρωνεία πάει σύνεφο....
avatar
Vorrior 9.10.2017 | 12:45
Καταλαβαίνω την ένστασή σου. Αν σε ενδιαφέρει μια ορθόδοξη χριστιανική απάντηση, Στη Γένεση 1:28, λέει ο Θεός προς τους ανθρώπους: "αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς καὶ ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς". Αυτό ερμηνεύεται ως εξής: ο Θεός δίνει τη δικαιοδοσία στον άνθρωπο να δαμάσει τη φύση και τα μυστήριά της. Συνεπώς, η θρησκεία δεν είναι αντίθετη με την επιστήμη και την εξερεύνηση.
A guy somewhere north 9.10.2017 | 13:19
Vorrior, δεν με ενδιαφέρει καμία άποψη μιας θεωρίας η οποία επίσης πιστεύει ότι μία παρθένα μύρισε ένα λουλούδι και έκανε παιδί, το οποίο όταν μεγάλωσε δολοφονήθηκε ώστε τα δισεκατομμύρια που έμελλε να γεννηθούν μετά να συγχωρεθούν επειδή μια γυναίκα κάπου κάποτε έφαγε ένα μήλο που της έδωσε ένα φίδι που μιλούσε, αλλά μετά από 3 μέρες αναστήθηκε και ανέβηκε σε ένα σύννεφο και έφυγε, και τώρα είναι στους ουρανούς και κάθεται και παρακολουθεί εμένα νύχτα-μέρα, για να με κρίνει αν αγγίζομαι κάτω απ'τα σεντόνια μου. Επίσης, μια θεωρία που όλα όσα ξέραμε τα έγραψαν βοσκοί ακόμα και 300+ χρόνια μετά τη γέννηση του γιου, ο οποίος είχε πατέρα, αλλά στην ουσία ήταν ο ίδιος. Ειδικα μου αρέσει το χωρίο όπου ο γιος ήταν μόνος στο Όρος των Ελαιών και μιλούσε από μέσα του με τον πατέρα του, και κάποιος που δεν ήταν εκεί μας έγραψε τη συνομιλία με κάθε λεπτομέρεια.
Τίποτε απ'όσα λένε τα αρλουμπο-βιβλία δεν βγάζει νόημα και είτε θα πιστέψεις αυτά είτε την επιστήμη. Και τα δύο μαζί είναι συνηθέστατα ασύμβατα. Δεν θα ζω εγώ σήμερα με τις ιδεοληψίες μιας κοινωνίας αμόρφωτων βοσκών στη Μέση Ανατολή πριν από 2000 χρόνια. Είναι τα περισσότερα αντίθετα με την κοινή λογική και εντελώς εκτός πραγματικότητας. Αν είναι να πιστεύουμε τα αρλουμπο-βιβλία, δεν πρέπει ούτε οστρακοειδή να τρώμε, ούτε να κουρευόμαστε, ενώ μπορούμε να ανταλλάξουμε την κόρη μας με 3 κατσίκες.

Όποιος τα πσιτεύει ας ζήσει τη ζωή του έτσι. Και ας τα εφαρμόζει ΟΛΑ. Όποιος δεν τα πιστεύει, δεν θα ρωτήσει την εκκλησία για το πώς θα ζήσει. Και η πολιτεία οφείλει να νομοθετεί για όλους.
ΥΓ: εγώ θα συνεχίσω να αγγίζομαι κάτω απ'τα σεντόνια μου, που πολύ μου αρέσει κιόλας.
Ashton Heston III 9.10.2017 | 22:17
Σε παρακολουθεί που αγγίζεσαι κάτω από τα σεντόνια και ταυτόχρονα αφήνει αυτιστικά παιδάκια να τα βασανίζουν μέχρι θανάτου, ανθρώπους να τους καίνε ζωντανούς σε κλουβιά στην Συρία, να τους γδέρνουν ζωντανούς στο Αφγανιστάν και αλλά τέτοια ωραία. Ή είναι κατά βάθος κακός, ή είναι ανίκανος σαν τον Τσίπρα, ή δεν Τον νοιάζει τίποτα. Ίσως βέβαια και να μην υπάρχει.
A guy somewhere north 10.10.2017 | 01:04
@Ashton Heston: Έτσι ακριβώς. Στέλνει καρκινο σε παιδάκια και παράλληλα ασχολείται με το αν εγώ έφαγα κρέας την Παρασκευή.
Τι να πεις για τέτοιο θεό; Ashton, Heston... Αυτό να πεις...
avatar
El_rio 18.10.2017 | 09:42
Λέξη κλειδί: ερμηνεύεται.
Δλδ με άλλα λόγια, τι θέλει να πει ο ποιητής - Μωυσής ? Το κείμενο σας μιλάει για την κυριαρχία επί της γης όχι επί της φύσης. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο και όχι δεν βρήκατε ένα παραθυράκι για να δικαιολογήσετε το γεγονός ότι δέχεστε και απολαμβάνετε την ιατρική επιστήμη. Η οποία παρεμπιπτόντως εμπεριέχει την ακτινολογία, την μικροβιολογία και την φαρμακολογία, δλδ ουσιαστικά την πυρηνική φυσική, την βιολογία και την χημεία. Επιστήμες βάση των οποίων εξηγούμε την δημιουργία του σύμπαντος και της ζωής στον πλανήτη μας. Θεωρίες που εσείς τις απορρίπτετε βάση της Γένεσις!!!!
Heuristically programmed ALgorithmic computer 10.10.2017 | 08:33
@Ashton Heston III

ή είναι (λέω εγώ) μια ανώτερη δύναμη που δεν σκέφτεται όπως ένας άνθρωπος, εκτός αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι 365 μέρες τον χρόνο και 24/7, βάζει αυτί και ακούει την παπάντζα του καθενός ή στεναχωριέται, με τον θάνατο που συμβαίνει κάθε δευτερόλεπτο.

Δεν είμαι άθεος αλλά έχω την νοημοσύνη να αντιλαμβάνομαι, ότι για τον δημιουργό του σύμπαντος, είμαι ένα κουκίδα στο άπειρο..

Heuristic, ήπιος.. "Χριστιανοταλιμπάν".
Ashton Heston III 10.10.2017 | 16:42
HAL, το άρθρο και η συζήτηση αφορούν την Ιερά Σύνοδο, άρα εμμέσως τον χριστιανικό θεό όπως περιγράφεται από τους παπάδες. Ένα χαρακτηριστικό του οποίου είναι και το ότι νοιάζεται για το δημιούργημά του--άρα το δημιούργημά του δεν είναι κουκκίδα στο άπειρο, όπως λες (ειδάλλως δεν θα είχε νόημα η ύπαρξη Εκκλησίας και παπάδων και προσευχής και "ήπιων Χριστιανοταλιμπάν"--αν όντως είμαστε κουκκίδα στο άπειρο όπως ισχυρίζεσαι).

Επισημαίνω λοιπόν κάποιες αντιφάσεις στον χαρακτήρα του χριστιανικού θεού. Πολύ θεμελιώδεις αντιφάσεις όμως. Πιό θεμελιώδεις, κατά την γνώμη μου, από το αν όντως ισχύουν τα μυθολογικά στοιχεία της Αγίας Γραφής (περί Αμώμου Συλλήψεως, Αναστάσεως κλπ), γιατί οι αντιφάσεις αυτές αφορούν την εσωτερική λογική του χριστιανισμού.

Δεν προσπάθησα να απαντήσω σε βασικά υπαρξιακά ερωτήματα μέσα σε τρεις σειρές, αλίμονο.
Ashton Heston III 10.10.2017 | 17:05
Παρεμπιπτόντως οι παπάδες "λύνουν" την αντίφαση ανάμεσα στον Παντοδύναμο Θεό από την μια μεριά και στην ύπαρξη του Κακού στον κόσμο από την άλλη, λέγοντας πολύ απλά πως το Κακό είναι απόδειξη ύπαρξης του Διαβόλου/Σατανά (εισάγουν δηλαδή έναν άλλο χαρακτήρα στο κείμενο) ο οποίος θα χάσει την μάχη όταν έλθει το "πλήρωμα του χρόνου". Άρα όσοι πιστεύουν στον χριστιανικό θεό οφείλουν να πιστεύουν και στην ύπαρξη του διαβόλου.
avatar
Ανώνυμος/η 10.10.2017 | 20:19
@Heuristically, όλες οι θρησκείες που πιστεύουν σε θεό-Δημιουργό, είναι βαθύτατα ανθρωποκεντρικές, και σε καμία περίπτωση δεν υιοθετούν την άποψη πως είτε η ανθρωπότητα, είτε κάθε άνθρωπός ξεχωριστά δεν έχουν σημασία επειδή είναι "κουκκίδες άμμου μπροστά στην αιωνιότητα και στο άπειρο". Αυτές είναι δικές σου απόψεις και μαγκιά σου, εγώ συμφωνώ, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την άποψη που έχει είτε ο Χριστιανισμός, είτε οποιαδήποτε άλλη θρησκεία.

@Ashton. Έχεις συναντήσει ποτέ Χριστιανό που να πιστεύει στο θεό, αλλά όχι στο διάβολο; Εγώ όχι, και δεν μου κάνει και καμιά εντύπωση, αφού ακριβώς ο διάβολος τους δίνει φιλοσοφικό άλλοθι για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη του κακού σε έναν κόσμο που έχει φτιάξει ένας πανάγαθος και παντοδύναμος θεός.
Heuristically programmed ALgorithmic computer 10.10.2017 | 23:31
@Ashton Heston III, G0OGamingLair

Παίδες έγραψα την προσωπική μου άποψη (ίσως λίγο εκτός θέματος) αλλά συμφωνώ με ότι λέτε.

Σέβομαι την Ορθοδοξία, προσπαθώ να ακολουθώ τις γραμμές της, πιστεύω στον Χριστό και αυτά που δίδαξε αλλά, στέκομαι ξανά σε αυτό που ανέφερα, ότι ο δημιουργός του σύμπαντος δεν μίλησε στον.. Charlton Heston στο βουνό με μπάσα φωνή (χαχα..) ούτε κάθεται και αφουγκράζεται τι συμβαίνει σε μια κουκίδα που λέγεται γη μέρα νύντα ή αξιολογεί, τις προσευχές μου, για να μου δώσει αυτό που του ζήτησα..

Αυτή η συστηματική τάση των Θρησκειών να αποδίδουν στον Θεό (όποιος και αν είναι αυτός) ανθρώπινα χαρακτηριστικά και φύση, είναι μέρος της τεχνικής, να οδηγούμε το ποίμνιο στις κατευθύνσεις που θέλουμε.. Παράλληλα η προηγούμενη πρόταση αφορά και τους άθεους, στα 10 τρις πλανήτες (μόνο του γαλαξία μας), περιμένετε το υπέρτατο Ον να δείχνει συμπόνια για το παιδάκι που κόπηκε στα δύο στην Συρία και αυτό να αποτελεί απόδειξει ότι δεν υπάρχει; Give me a break..
avatar
Ανώνυμος/η 11.10.2017 | 01:38
@Heuristically,

Οι άθεοι δεν περιμένουμε τίποτα από ένα ον που δεν πιστεύουμε πως υπάρχει. Απλό δεν είναι;

Αυτοί που λένε πως και υπάρχει, και είναι σίγουροι οι ίδιοι αλλά θέλουν να πείσουν και εμάς πως έχει τα χαρακτηριστικά "παντοδύναμος" και "πανάγαθος", προφανώς και θέλουμε να μας απαντήσουν για το παιδάκι στη Συρία. Αυτοί, όχι ο θεός. Α, και ένα ον που είναι παντοδύναμο, εξ ορισμού μπορεί να ασχοληθεί με όλα τα πλάσματα στα τρισεκατομμύρια πλανήτες του κάθε γαλαξία ταυτόχρονα, αν θέλει - και αν είναι πανάγαθο, πάλι εξ ορισμού, θέλει.
avatar
Ανώνυμος/η 9.10.2017 | 10:57
Καλά σας λέει ρε...Σπίτι του είναι,ότι γουστάρει θα κάνει!Άκου εκεί...
avatar
Vorrior 9.10.2017 | 12:46
Αμ δεν είναι σπίτι του. Όπως το Πανεπιστήμιο δεν είναι ιδιοκτησία του Καθηγητή, έτσι και η Εκκλησία δεν είναι ιδιοκτησία του Μητροπολίτη.
avatar
Ανώνυμος/η 9.10.2017 | 16:52
Τι λέτε κύριε ,σπίτι του είναι,εμένα μια φορά με είχε διώξει γιατί του λέρωσα το χαλί με τα παπούτσια μου...
avatar
Vorrior 9.10.2017 | 12:40
Δεν πάει έτσι, δέσποτα.
Η Εκκλησία είμαστε ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, κλήρος και λαός.
Δεν έχεις δικαίωμα να μου απαγορεύσεις να εκκλησιάζομαι επειδή διαφωνώ μαζί σου, γιατί η Εκκλησία ΔΕΝ είναι το μαγαζί σου.
Έγινε κατανοητό;
Όταν ο Χριστός μπινελίκωνε τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους ως υποκριτές, δεν μπινελίκωνε μόνο το ιερατείο της εποχής του επίγειου βίου Του, αλλά διαχρονικά.
Οπότε, σεβασμιότατε, για ξαναδιαβάστε το Κατά Ματθαίον κγ', και κυρίως εκεί που λέει: "Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν" (23:14).
Heuristically programmed ALgorithmic computer 10.10.2017 | 08:36
Δεν συμφωνώ. Εκκλησία, είναι το "μαγαζί" που έστησαν αυτοί. Ο Χριστός, μίλησε για Πίστη, δεν ίδρυσε Εκκλησίες. Με λίγα λόγια, του πέφτει λόγος..
avatar
Ανώνυμος/η 9.10.2017 | 14:15
Φυσικά και ο εν λόγω... άνθρωπος αναφέρεται στους βουλευτές και όχι στο πιστό ποίμνιο. Γιατί σκέφτηκε ότι δεν τον νοιάζει το να χάσει τα κεριά που ανάβουν οι πολιτικοί στην εκκλησία, είναι πολύ λίγα σε σχέση με τα κεριά , τα τάματα και όλα τα υπόλοιπα που προσφέρουν οι ''γεμάτοι καλοσύνη '' χριστιανοί. Και οι οποίοι φυσικά και είναι μαζί του και συμφωνούν με τις απόψεις του, και έσοδα προσφέρουν στην εκκλησία.
avatar
tktk 9.10.2017 | 15:09
Μακάρι να γίνει αυτό. Όσο λιγότεροι πάνε σε εκκλησίες, τόσο το καλύτερο για τον λαό και το κρατος αυτό.
Μακάρι να μην ξαναπάταγε κανείς στους ναούς του μίσους και της ελλειψης λογικής.
Είμαστε 2017. Θα πρεπε ήδη να χει καταργηθεί η λατρεία των παραμυθιών.
Heuristically programmed ALgorithmic computer 10.10.2017 | 08:36
Όπου παπαδαριό, ο tktk από κοντά χαχα..
avatar
Aline 9.10.2017 | 18:23
Η ρητορική μίσους που εξαπολύει σε κάθε ευκαιρία, είναι γνωστή. Να λοιπόν μία αμαρτία,να δίνονται σε τέτοιους ανθρώπους, τέτοια αξιώματα.
avatar
Ανώνυμος/η 10.10.2017 | 06:56
Μα είναι γνωστό ότι έχει πόρτα το κλαμπ του συγκεκριμένου και μάλιστα ακραία!
avatar
ΕΛΠΟ 10.10.2017 | 21:06
Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ είναι κήρυκας χριστιανικής αγάπης ή κήρυκας εκδίκησης και μίσους ;

Αν αισθάνεται ότι είναι καλός ποιμένας και έχει πείσει το ποίμνιό του για την δύναμη του λόγου του θεού που και αυτός πιστεύει, γιατί απαγορεύει σε κάποιον που - καλώς ή κακώς - διαφωνεί μαζί του, να πηγαίνει στην εκκλησία ;

Φοβάται κάτι ;

cooluser 11.10.2017 | 02:54
ντροπή.

αν είναι έτσι, θα πρέπει όμως να μην ξαναβγεί και εκείνος (και οι όμοιοι του) σε μέρη που μπορεί να έχει βουλευτές ή τρανς
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια