Φωτογραφία που ανάρτησε το θύμα στο fb του
Ελλάδα

Άγριος ξυλοδαρμός σε βάρος 30χρονου στο Ρέθυμνο από Κρητικούς «λεβέντες»

Ο νεαρός μεταπτυχιακός φοιτητής φέρει σοβαρά τραύματα στο κεφάλι - Η Ν.Δ. καταδικάζει το περιστατικό

Βάναυση επίθεση σε βάρος 30χρονου από Κρητικούς «λεβέντες» σημειώθηκε το βράδυ της προηγούμενης Κυριακής στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου. Τρία άτομα με ακάλυπτα πρόσωπα επιτέθηκαν στον νεαρό μεταπτυχιακό φοιτητή και έναν φίλο του, την ώρα που επέστρεφαν στο σπίτι, και κατάφεραν να του προκαλέσουν σοβαρά τραύματα στο κεφάλι.

 

Ο 30χρονος έχει χτυπηθεί στο κεφάλι και το πρόσωπο, το ιατρικό προσωπικό του νοσοκομείου Ρεθύμνου του έκανε τουλάχιστον 8 ράμματα στο βλέφαρο και τα ζυγωματικά, έχει δύο μεγάλα αιματώματα και στα δύο μάτια και το ένα μάτι κλειστό από τις μελανιές.

 

Για την επίθεση διενεργείται προανάκριση από τις αστυνομικές αρχές, το θύμα όπως και ο φίλος του έχουν δώσει κατάθεση και περιγραφή των δραστών, ενώ έχουν γίνει προσαγωγές υπόπτων και το θύμα έχει κληθεί για τη διαδικασία αναγνώρισης των δραστών. Ήδη έχει αναγνωριστεί ο ένας απ' τους δράστες, ο οποίος και κρατείται και αναζητούνται οι άλλοι δύο.

 

Ο νεαρός που δέχθηκε την επίθεση μένει κατ' επιλογήν τα τελευταία χρόνια στο Ρέθυμνο έχοντας ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό του στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και εργάζεται στον τομέα του τουρισμού.

 

Ο ίδιος δηλώνει πως δεν μπορεί να γνωρίζει τον λόγο για τον οποίο έγινε στόχος από αγνώστους και αν η επίθεση σχετίζεται με τη σεξουαλική του ταυτότητα. 

 

Το περιστατικό

 

Σύμφωνα με την μαρτυρία του θύματος στην Κρητική Επιθεώρηση, το περιστατικό έλαβε χώρα περίπου 2.30 τα ξημερώματα της Δευτέρας. Ο ίδιος και ένας φίλος του επέστρεφαν στο σπίτι. Στη γωνία Πατριάρχου Γρηγορίου και Δημακοπούλου είδαν τρία άτομα να κατευθύνονται προς το μέρος τους. Επιτέθηκαν και στους δύο, ο ένας κατάφερε να διαφύγει όμως ο 30χρονος δεχόταν χτυπήματα με μπουνιές και με στόχο μόνο το κεφάλι. Οι δράστες της επίθεσης, σύμφωνα με τον ίδιο, του είναι παντελώς άγνωστοι και δεν έχουν συναντηθεί ποτέ.

 

«Επιτέθηκαν πρώτα στον φίλο μου και τον έριξαν πάνω σε ένα πεζούλι, χτύπησε αλλά μπόρεσε και σηκώθηκε και έτρεξε. Μου επιτέθηκαν στη συνέχεια οι δύο και με χτυπούσαν στο πρόσωπο, ο τρίτος κυνήγησε το φίλο μου, όταν κατάλαβε όμως ότι δεν θα τον έφτανε, γύρισε πίσω και μου επιτέθηκε και αυτός. Τα χτυπήματα είναι μόνο στο κεφάλι, δηλαδή η επίθεση ήταν καθαρά δολοφονική. Μια μόνο μπουνιά στο κεφάλι αν είναι σε λάθος σημείο μπορεί να σου κοστίσει τη ζωή. Εγώ προσπάθησα να καλυφθώ όπως μπορούσα, αλλά τα χτυπήματα ήταν ανελέητα», αναφέρει το θύμα, περιγράφοντας το περιστατικό.

 

«Νομίζω ότι αυτοί οι άνθρωποι ήθελαν να "εκτονωθούν" εκείνη την ώρα. Μας είδαν στον δρόμο να περπατάμε, τρώγαμε, μπορεί να σκέφτηκαν ότι είμαστε ζευγάρι και μας επιτέθηκαν γιατί θεώρησαν ότι είμαστε ευάλωτοι. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τη νοοτροπία που έχουν μεγαλώσει αυτά τα παιδιά, ότι οι υπόλοιποι άνθρωποι γύρω τους, οι μη κρητικοί, αυτοί που δεν είναι "δικοί" τους, οι διαφορετικοί, μπορούν να θεωρηθούν αντικείμενα και μπορούμε να τα κλοτσάμε, να τα χτυπάμε. Δεν είμαι από το Ρέθυμνο, τέλειωσα το μεταπτυχιακό μου εδώ και είναι επιλογή μου να ζήσω και να εργαστώ εδώ. Μάλιστα βγήκαμε 2 η ώρα τη νύχτα βόλτα στην παλιά πόλη για να δείξω στον φίλο μου που με επισκέφθηκε από το Ηράκλειο την ηρεμία και την ασφάλεια που νιώθει κανείς περπατώντας στα στενά της παλιάς πόλης. Η κουβέντα μας στην επιστροφή ήταν ακριβώς αυτή».

 

Οι δηλώσεις του πατέρα του θύματος

 

Ο πατέρας του θύματος μιλώντας στα «Ρεθυμνιώτικα Νέα» απηύθυνε δριμύ κατηγορώ σε όλους εκείνους που παριστάνοντας, όπως είπε, τους λεβέντες και τα παλικάρια, επιτίθενται χωρίς κανέναν λόγο σε όποιον βρεθεί μπροστά τους.

 

«Θέλω να μάθω το γιατί. Γιατί συμβαίνουν αυτά στο Ρέθυμνο; Γιατί μια μειοψηφία τρομοκρατεί και δέρνει όποιον του κάνει κέφι; Στέλνουμε τα παιδιά μας να σπουδάσουν και νιώθουμε πως είναι απροστάτευτα. Δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτό. Ζούμε με τον φόβο μην σκοτώσει κανείς τα παιδιά μας. Το δικό μου παιδί δεν πείραξε κανέναν. Είναι άριστος, κάνει διδακτορικό, έχει στόχους στη ζωή του, είναι φιλήσυχος. Όπως περπατούσε στον δρόμο ο γιος μου του επιτέθηκαν άναντρα και αναίτια. Τον έβαλαν κάτω και τον χτυπούσαν ανελέητα τρία άτομα. Δεν ήξερε κανέναν από τους τρεις. Την επόμενη φορά τι να περιμένω; Να θρηνήσω τον γιο μου; Κάποιος από το Ρέθυμνο να μου εξηγήσει το γιατί. Ποιοι είναι αυτοί που κάθε τόσο κάνουν τους παλικαράδες ανενόχλητοι; Σε ποιο μεσαίωνα ζουν όλοι αυτοί που βγαίνουν στον δρόμο και δέρνουν φοιτητές; Δεν είναι η πρώτη φορά, γνωρίζω ότι έχει συμβεί επανειλημμένα, θυμόμαστε ότι κάποιος έφτασε μέχρι δολοφονία φοιτητή για το τίποτα. Γιατί μας σκοτώνετε τα παιδιά μας; Ξέρω πως δεν είναι αυτή η Κρήτη. Αλλά κάποιοι φταίνε γι' αυτή την κατάσταση και δεν πάει άλλο. Μπορώ κι εγώ να αυτοδικήσω. Αλλά δεν θέλω να κάνω τον παλικαρά. Θέλω όμως να αναλάβει καθένας την ευθύνη του και να σταματήσει στο Ρέθυμνο αυτή η κατάσταση».

 

Η Νέα Δημοκρατία καταδικάζει το περιστατικό

 

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας μόλις εκδόθηκε σχετική ανακοίνωση για το περιστατικό:

 

«Η Νέα Δημοκρατία καταδικάζει με τον πιο απόλυτο τρόπο την επίθεση σε βάρος του τριαντάχρονου φοιτητή στο Ρέθυμνο και δηλώνει την αμέριστη συμπαράστασή της στο θύμα και τους οικείους του. Τέτοιες άθλιες συμπεριφορές μίσους δεν έχουν θέση στη σημερινή Ελλάδα. Είμαστε βέβαιοι ότι η Ελληνική Αστυνομία θα πράξει το καθήκον της και οι υπαίτιοι αυτής της αποτρόπαιας πράξης θα λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη».

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τρεις συλλήψεις για τη ληστεία μετά φόνου στην Αιτωλοακαρνανία - Είχαν δέσει ηλικιωμένο ζευγάρι

Ελλάδα Τρεις συλλήψεις για τη ληστεία μετά φόνου στην Αιτωλοακαρνανία - Είχαν δέσει ηλικιωμένο ζευγάρι

15.1.2021
Η ΕΛ.ΑΣ έπιασε τους δράστες της άγριας επίθεσης στον σταθμάρχη του μετρό - Οι πρώτες πληροφορίες

Ελλάδα Η ΕΛ.ΑΣ έπιασε τους δράστες της άγριας επίθεσης στον σταθμάρχη του μετρό - Οι πρώτες πληροφορίες

15.1.2021
Καλλιάνος: Χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα της Αττικής [ΒΙΝΤΕΟ]

Ελλάδα Καλλιάνος: Χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα της Αττικής [ΒΙΝΤΕΟ]

15.1.2021
Κακοκαιρία «Λέανδρος»: Τα σημεία του οδικού δικτύου που χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες

Ελλάδα Κακοκαιρία «Λέανδρος»: Τα σημεία του οδικού δικτύου που χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες

15.1.2021
Επιθεώρηση Εργασίας: Παρέμβαση για τον θάνατο υπαλλήλου σεκιούριτι και τον ξυλοδαρμό κούριερ

Ελλάδα Επιθεώρηση Εργασίας: Παρέμβαση για τον θάνατο υπαλλήλου σεκιούριτι και τον ξυλοδαρμό κούριερ

15.1.2021
Η Γλυφάδα θα δημιουργήσει το πρώτο ειδικό σχολείο για παιδιά στην πόλη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Ελλάδα Η Γλυφάδα θα δημιουργήσει το πρώτο ειδικό σχολείο για παιδιά στην πόλη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

15.1.2021
Ανοικτά καταστήματα: Πώς θα ψωνίζουμε από Δευτέρα - Τα ωράρια, οι κανόνες και τα όρια μετακίνησης

Ελλάδα Ανοικτά καταστήματα: Πώς θα ψωνίζουμε από Δευτέρα - Τα ωράρια, οι κανόνες και τα όρια μετακίνησης

15.1.2021
Παπαευαγγέλου: Ένας στους τρεις ασθενείς με κορωνοϊό στην Αττική

Ελλάδα Παπαευαγγέλου: Ένας στους τρεις ασθενείς με κορωνοϊό στην Αττική

15.1.2021
Lockdown: Πότε ανοίγουν οι εκκλησίες - Τι ισχύει για ψάρεμα, κυνήγι και μετακινήσεις

Ελλάδα Lockdown: Πότε ανοίγουν οι εκκλησίες - Τι ισχύει για ψάρεμα, κυνήγι και μετακινήσεις

15.1.2021
Χαρδαλιάς: Ψώνια με περιορισμούς στη μετακίνηση - Θα πρέπει να διατηρούμε το SMS

Ελλάδα Χαρδαλιάς: Ψώνια με περιορισμούς στη μετακίνηση - Θα πρέπει να διατηρούμε το SMS

15.1.2021
24 Σχόλια
avatar
σαλιγκάρι 18.10.2017 | 13:09
η λεβεντογέννα πάσχει βαριά αλλά κανείς δεν το λέει
όσοι την επισκέπτονται λένε τα καλύτερα αντί να πουν την αλήθεια
Κωτσοβασιλιάς 18.10.2017 | 14:12
Όταν γίνεται κάτι τραγικό λες τουλάχιστον να ευαισθητοποιηθούμε ώστε να μην επαναληφθεί. Σκοτώθηκε το παιδί στα Γιάννενα αλλά δεν φαίνεται να άγγιξε κάποιους... Κάτι πρέπει να κάνουν εκεί στην Κρήτη...
ημίθεος 18.10.2017 | 14:24
ναι, ισχύει - άλλωστε είναι η μοναδική πατρίδα της ομοφοβίας σε σχέση με όλη την υπόλοιπη χώρα που είναι ένα τεράστιο Σαν Φρανσίσκο... είναι θετικό πάντως που καταγγέλλονται τέτοια φαινόμενα και μάλιστα με φόρα παρτίδα την καταγωγή των δραστών, κάτι που είναι κοινή πρακτική σε όλα τα ΜΜΕ
avatar
johnnybravo 18.10.2017 | 17:01
σωστά τα λες, πάντως στην κρήτη τα πράγματα είναι όντως χειρότερα...οι 'λεβεντομαγκες' κυκλοφορούν ανενόχλητοι πουλώντας εκφοβισμό σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας...(και δυστυχώς η ευτυχώς είναι αρκετά εύκολο να διακρίνεις ποιοι είναι) αλλά κλασικά κανείς δεν κάνει τίποτα. αν βέβαια τους πας κόντρα συνήθως τους κόβεται η μαγκιά.
Mario86 18.10.2017 | 21:48
Σαφώς και η υπόλοιπη χώρα δεν είναι "Σαν Φρανσίσκο"...
Το θέμα όμως είναι, σε πόσα άλλα μέρη της Ελλάδας θα μπορούσε να συμβεί η αυτού του είδους απρόκλητη επίθεση??
Όχι σε πολλά...Σχεδόν πουθενά αλλού μη σου πω..
Απλά η Κρήτη είναι το χειρότερο μέρος για να συμβούν αυτοί οι αναιτιοι ξυλοδαρμοί..

Σίγουρα δεν είναι όλοι οι Κρητικοί κακοί..
Η έστω πολλοί από αυτούς..
Αλλά δυστυχώς αμέτρητοι από δαύτους είναι απλά απαίσιοι...
avatar
eles 19.10.2017 | 00:46
Η Κρήτη το μόνο μέρος της Ελλάδας που θα μπορούσε να συμβεί; Ζούμε στην ίδια χώρα; Γιατί αν το πάρεις έτσι η Κρήτη άργησε.

Την πέρασε η Μύκονος, το Παγκράτι, το Ζάππειο, η Ομόνοια, το Γκάζι. Περιστατικά που είναι γνωστά, αλλά για τα οποία ποτέ δεν δίνεται σαν αιτία η καταγωγή, μόνο για την έρμη την Κρήτη συμβαίνει αυτό.
Mario86 19.10.2017 | 02:00
Έγραψα σχεδόν πουθενά αλλού
οπότε έχει διαφορά.
Φυσικά κ συμβαίνουν και σ άλλα μέρη στην Ελλάδα, αλλά (επί το πλειστον) κάτω υπό διαφορετικές συνθήκες, και όχι έτσι απρόκλητα, στα καλά καθούμενα,
όπως συνέβη στον καημένο τον φοιτητή.

Η Κρήτη σίγουρα είναι "κομματακι" δα χειρότερη, τουλάχιστον στην ομοφοβικη αντιμέτωπιση των ομοφυλοφίλων που ζουν εκεί...
avatar
eles 19.10.2017 | 03:52
Αυτό που λες είναι λιγάκι προβληματικό, τι πάει να πει απρόκλητα; Και στο Παγκράτι απρόκλητα ήταν το '14 που έγινε.
Εδώ το άρθρο δεν διευκρινίζει καν αν η ομοφοβία ήταν η αιτία, δεν το ξέρουν ακόμα αυτό, μπορεί να ήταν πχ οι ουσίες.

Απλά το έξω ξαναπεί νομίζω και σε παλιότερο σχόλιο, στοχοποιείται ένα νησί για σπάνιες συμπεριφορές (που αν το πάρεις έτσι γίνονται και στη Νέα Υόρκη) και τα σχόλια βγάζουν μια κακία και μια ανιδεότητα για τη ζωή εκεί. Θα πω ένα παράδειγμα που γνωρίζω: σε πολύ μικρό χωριό ζει γκέι ζευγάρι και οι ντόπιοι ουδέποτε είπαν το παραμικρό.
Ειδικά ένα παρακάτω σχόλιο για τη ζωή των γυναικών, ότι δεν είναι ελεύθερες ή ανεξάρτητες, ειλικρινά απορώ με τέτοιου είδους απόψεις.
Mario86 19.10.2017 | 05:16
Ώστε δηλαδή, το νησί στοχοποιείται για σπάνιες(!) συμπεριφορες...?
Δεν νομίζω να είναι τόσο σπάνιες
όσο τουλάχιστον εσύ θέλεις να πιστεύεις...

Οκ, αλλά αυτο που αναφέρεις, είναι μόνο ΕΝΑ φωτεινό παράδειγμα ανάμεσα στα (ενδεχομένως) αρκετά υπόλοιπα άλλα ομοφοβικα παραδείγματα....

Εγώ πιστεύω πως πρέπει να ήταν όντως ομοφοβικη επίθεση... Είμαι σχεδόν σίγουρος γι' αυτό..

Απλα δεν φαντάζεσαι πόσο λειτουργικό gaydar έχουν...(τουλάχιστον πολλοί από αυτούς..)
Είναι experts ώστε να μπορούν πραγματικά να το καταλάβουν, αν κάποιος είναι gay ή όχι...
mr. pinkeyes 21.10.2017 | 02:22
Ας πω και εγώ ένα παράδειγμα που γνωρίζω.
Σε Κωμόπολη της Κρήτης ζει ένα παλικάρι τα τελευταία χρόνια μαζί με τον φίλο του τον οποίο γνώρισε στις σπουδές του στο εξωτερικό και τον οποίο συστήνει ως συνεργάτη του Όντως συνεργάζονται, όχι όμως με τους ντόπιους κατοίκους.
Στον άνθρωπο αυτό, οι περισσότεροι ντόπιοι δεν μιλάνε καθόλου, τα περισσότερα μαγαζιά δεν του πουλάνε κανένα προϊόν, όταν οι δυο τους περνούν έξω από κάποια καφενεία ξαφνικά κάποιοι πυροβολούν στον αέρα.. η μητέρα του δεν έχει περάσει Το Κατώφλι του σπιτιού ζει κλεισμένη μέσα στο σπίτι τα τελευταία χρόνια (5 τουλάχιστον) και οι ντόπιοι συζητούν συχνά μεταξύ τους την επιθυμία τους όταν πεθάνει η μάνα του να βάλουν φωτιά στο σπίτι του για να τους κάψουν και τους δύο ζωντανούς, καθώς ο οίκτος τους προς εκείνη είναι το μόνο που τους συγκρατεί από το να λυντσάρουν το ζευγάρι. Αυτά.
avatar
clerk 18.10.2017 | 21:30
Ζηταω συγγνωμη απο τον ατυχο νεο και απο την οικογενεια του, εκ μερους των υγειως σκεπτομενων Ρεθεμνιωτων,αλλα αυτο δεν αλλαζει τπτ δυστυχως.
Ντρεπομαι για την καταντια των νεων συμπολιτων μου,με τοσα περιστατικα που εχουν συμβει τα τελευταια χρονια,ξυλοδαρμοι,απειλες,εκφοβισμοι ,τραμπουκισμοι, και ακομα χειροτερα φονοι.
Θεωρω οτι το προβλημα ξεκιναει απο το σπιτι του καθενος.Υπαρχει ελλειμμα παιδειας,πρωτα στην οικογενεια μετα στο σχολειο και την κοινωνια.Δεν εχουν σεβασμο απεναντι στον συνανθρωπο τους και αυτο το βλεπουμε καθημερινα παντου.Ολοι αυτοι οι "κουραδομαγκες" που κανουν τους καμποσους μονο οταν ειναι πολλοι μαζι,η σιδερωμενοι, δυστυχως τυγχανουν μιας περιεργης μεταχειρησης απο τις αρχες.Αυτο τους εχει κανει να εχουν αποθρασυνθει τα τελευταια χρονια με οτι αυτο συνεπαγεται.Η κοινωνια δυστυχως σιωπα,απο φοβο ισως,αλλα ετσι θα διαιωνιζεται αυτη η κατασταση.Θεωρω οτι πρεπει να κινητοποιηθουν οι τοπικοι φορεις μηπως και αλλαξει κατι επιτελους,γιατι η πλειονοτητα των συμπολιτων μου ειναι υπερ της εξαλειψης τετοιων φαινομενων.
Mario86 18.10.2017 | 21:58
Έτσι ακριβώς. Συμφωνώ σε όλα.
Είναι πολύ λυπηρό να βλάπτουν την εικόνα της Κρήτης τέτοια σκαρτα άθλια άτομα σαν αυτούς τους αλήτες...
mr. pinkeyes 18.10.2017 | 23:50
Οι επισκέπτες/ τουρίστες έρχονται σε επαφή μόνο με τη φιλοξενία των Κρητικών...για αυτό και λένε τα καλύτερα και με το δίκιο τους..

δεν έρχονται σχεδόν ποτέ σε επαφή με το μείγμα τσαμπουκά/βιας/τρέλας και απίστευτα εντονου ρατσισμού/ομοφοβίας που δυστυχώς είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά της Κρητικής κοινωνίας.
Διότι η αντιμετώπιση των τουριστών από την αντιμετώπιση των ντόπιων αλλά και όποιου τολμήσει να μείνει εκεί ( και ειδικα αν είναι σε οτιδήποτε διαφορετικός ) είναι η μέρα με τη νύχτα.

είναι τρομερή, σχεδόν απίστευτη η διαφορά στην συμπεριφορά τους: από τη μία τρομερά ανοιχτοκαρδοι με τους ξένους και από την άλλη τόσο εχθρικοί και αγέλη και οπισθοδρομικοί με τους συντοπίτες τους, συχνά και με τους δικούς τους ανθρώπους, και κυρίως με οποιονδήποτε από τις παραπάνω κατηγορίες είναι ..σύγχρονος.

Ειδικά οι ομοφυλόφιλοι έχουν 2 επιλογές: η να ξενιτευτούν, ή να μείνουν ως παντρεμένοι(...).
Ειδάλλως, ο κοινωνικός αποκλεισμός και ο τραμπουκισμος πάνε σύννεφο πραγματικά.

Φυσικά θύματα ρατσισμού είναι και οι γυναίκες, οι οποίες αν θέλουν να εχουν ερωτικη ζωή αντιμετωπίζονται συχνά ως πορνιδια, για να τύχουν έπειτα καθολικής αποδοχής μόλις περάσουν την κουλούρα...από μια κοινωνία σκληρή, βίαιη, υποκριτική, φουλ καταπιεσμένη, μέσα στα απωθημένα.
Αααχ.
Mario86 19.10.2017 | 00:35
Συμφωνώ απόλυτα δυστυχώς... :(
Η Κρήτη είναι πανέμορφο νησί για διακοπές...
Φιλοξενία & ζεστασιά στους τουρίστες...

Αλλά πολύ διαφορετική προς το χείριστο,
αν τυχόν την ζήσεις εκ των έσω
(ειδικά δε) ως Έλληνας ομοφυλόφιλος... :(
avatar
Ανώνυμος/η 19.10.2017 | 01:27
Δεν κατανοώ την ευκολία με την οποία η "κρητική λεβεντιά" προσωποποιείται σε κάποιους διαταραγμένους ντόπιους στο μυαλό κάποιων. Το γράψαν κι άλλοι, και σε άλλα μέρη της Ελλάδας συμβαίνουν δυστυχώς αυτά.

Δεν ξέρω επίσης σε ποια εποχή αναφέρονται κάποιοι από τους σχολιαστές, αλλά η Κρήτη είναι από τα πιο γκέι μέρη στην Ελλάδα. Γενικεύσεις τύπου "μείγμα τσαμπουκά/βιας/τρέλας και απίστευτα εντονου ρατσισμού/ομοφοβίας" και "σκληρή, βίαιη, υποκριτική, φουλ καταπιεσμένη, μέσα στα απωθημένα" ως χαρακτηριστικά της κρητικής κοινωνίας, πραγματικά με κάναν έξαλλο βραδιάτικα! Αν ο περίγυρός σας είναι έτσι, απομονώστε τον ή φύγετε, κατεβείτε προς τις πόλεις ή την παραλία!
avatar
eles 19.10.2017 | 04:07
Πες τα Χρυσόστομε, κάθε φορά που αναφέρεται η Κρήτη εδώ τα σχόλια είναι πάνω κάτω γνωστά και με λυπούν ιδιαίτερα.
Αλλά και με τη λογική να το πάρεις, πόσο πίσω μπορεί να είναι ένα νησί που το '70 έμεναν χίπις; Ακόμα και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία έχουν δει πολλά με τόσο τουρισμό.
Mario86 19.10.2017 | 06:32
Και τι μ' αυτό δηλαδή..?
Αν είναι από τα πιο γκέι μέρη της Ελλάδας?
Δεν αναιρεί το γεγονός πως δεν
υπάρχει έντονη ομοφοβία & ρατσισμός στην Κρήτη... Το ένα δεν εξουδετερώνει απαραίτητα το άλλο...

Στην τελική, πολλοί ομοφοβικοι είναι διαπιστωμένα κρυφό GAY ζώντας σε αυταπάρνηση & στην υποκρισία για τον εαυτό τους...
avatar
Ανώνυμος/η 19.10.2017 | 21:22
Mario86, ελπίζω να καταλαβαίνεις πως αυτά που λες είναι χαρακτηριστικά της Ελλάδας γενικώς, και ακόμα πιο έντονα της ελληνικής επαρχίας. Στην Κρήτη προσωπικά θεωρώ, όπως το έχω ζήσει, πως τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα. Πουθενά δεν είναι όπως στα αμερικάνικα σίριαλ. It's a slow process.
βλαχάκι (το) 19.10.2017 | 10:01
…Προφανώς η παθογένεια δεν είναι ίδιον μόνον της Κρήτης και -αν και έχω ακούσει πολλά και διάφορα- και για την αντιμετώπιση των γυναικών και για τις (αναγκαστικές) διπλές ζωές των gay, δεν ξέρω αν στην πραγματικότητα ξεφεύγουν πολύ από τα standards μίας μέσης ελλαδικής επαρχίας. Επειδή, όμως, η κρητική λεβεντιά ™ είναι κάτι που προβάλλεται πολύ, σε σχέση -ας πούμε- με την …θεσπρωτιότικη ή ευρυτανιώτικη λεβεντιά, δημιουργείται μία επί πλέον αντίδραση ως προς την υποκριτική φύση της προβαλλόμενης λεβεντιάς.

Πάντως, όταν προβάλλονται τέτοιες εικόνες, μήπως το #notallcretans, θα έπρεπε να είναι το τελευταίο που να μας ενδιαφέρει; Ακόμη κι αν είναι ο τοπικισμός το πρώτιστό μας μέλημα, ας κοιτάξουμε -κυρίως- να καταδικάσουμε και να αντιταχθούμε σ’ αυτά τα φαινόμενα και όχι να βγάλουμε "τρελούς" αυτούς που λένε πως υπάρχουν κάποια παρατημένα φαινόμενα, δεν βοηθάμε τον τόπο μας έτσι, απλώς τα φασκελοκουκουλώνουμε, μέχρι να συμβεί το επόμενο ...και το επόμενο ...και το επόμενο περιστατικό.

___________________

Πέραν αυτών εγώ θα ήθελα να συγχαρώ και τον πατέρα του εν λόγω νεαρού. Αν αντιλαμβάνομαι σωστά δεν κάνει την «πάπια» και πάρα πολύ ορθώς πράττει, θα έπρεπε να είναι αυτονόητη γονεϊκή αντίδραση, αλλά επειδή -δυστυχώς- δεν είναι, θα του πω και πάλι μπράβο.
avatar
Ανώνυμος/η 19.10.2017 | 21:12
Τι είναι η κρητική λεβεντιά τέλος πάντων; Έχει γίνει ένας όρος, που αν τον γκουγκλάρεις θα βρεις, πέρα από μαντινάδες και λυράρηδες, κυρίως αντιπαραθέσεις του με αρνητικά περιστατικά - κρητική μαφία vs κρητική λεβεντιά, θανάσιμα τροχαία vs κρητική λεβεντιά, ξυλοδαρμός vs κρητική λεβεντιά. Λίγο καραμέλα για να οξύνονται οι άσχημες εντυπώσεις ή λίγο τουριστικό τρικ τύπου 'φιλότιμο'; Κι ενώ το άρθρο εδώ τους αποκαλεί "λεβέντες" (σε εισαγωγικά) πολύς κόσμος τελικά μένει στο Κρήτη/λεβεντιά = καφρίλα/μισογυνισμός/ρατσισμός. Άδικο.

Επίσης εγώ θεωρώ πως η κρητική κοινωνία είναι κατεξοχήν μητριαρχική.

Επί του παρόντος, 2 από τους δράστες έχουν ταυτοποιηθεί, αλλά έχουν αφεθεί ελεύθεροι. Ο ένας, λέει, έχει ξαναπασχολήσει τις αρχές. Οι ρεθυμνιώτες πρέπει να απαιτήσουν από τις αρχές πιο δραστική αντιμετώπιση για τέτοια περιστατικά, καθώς η ανοχή στην ανομία που επιδεικνύουν κοντεύει να γίνει πιο γραφική κι από την κρητική λεβεντιά. Μια νυχτερινή βόλτα στο Ρέθυμνο, χειμώνα, αν κι έχω αρκετά χρόνια να κάνω, αν δεν ήσουν από εκεί πάντα απαιτούσε έξτρα προσοχή - δεν ήξερες από πού θα σου ΄ρθει. #1 κανόνας ήταν να μην αντιμιλήσεις σε μαυροντυμένο ντόπιο για κανένα λόγο, κι ας έχεις δίκιο, γιατί θα είχε το θράσος να κάνει ό,τι του καπνίσει. Πέρα από θέμα παιδείας, είναι και θέμα πολιτικό.
βλαχάκι (το) 20.10.2017 | 13:46
...Αφηρημένη έννοια στην ουσία my friend, αλλά με ισχύ.

Ε, καλά τώρα και εσύ. Μητριαρχική η κρητική κοινωνία, πότε; Στην εποχή του μινωικού πολιτισμού; (κάτι το οποίο, επίσης, δεν είναι άνευ debate).

Πέραν της πλάκας, ακόμη και σε περιοχές όπου π.χ. περιουσιακά στοιχεία και διαχείριση μπορεί να περνούσε στα χέρια των γυναικών (λόγω π.χ. της απουσίας των ανδρών στο ναυτικό επάγγελμα, βλ. Άνδρος, Σίφνος κ.λπ.) αυτό που λέμε είναι πως οι εν λόγω κοινωνίες συμπεριλαμβάνουν *κάποια* μητριαρχικά χαρακτηριστικά, όχι ότι είναι μητριαρχικές, per se.

Στην πραγματικότητα επιβιώνουν ελαχιστότατες τέτοιες κοινωνίες στον κόσμο και δεν πρέπει να συγχέονται μ' άλλα θέματα οπως η "μητροτοπική" διαμονή, η "μητροκεντική" οικογένεια και η "μητρογραμμική" καταγωγή.
avatar
Ανώνυμος/η 20.10.2017 | 21:25
Εντάξει, σύμφωνοι, κακή χρήση της λέξης "μητριαρχική." Αυτό που εννοώ με απλά λόγια, μια και δεν είμαι ειδικός, είναι πως οι γυναίκες/μητέρες στην κρητική οικογένεια έχουν δύναμη, πυγμή και συνήθως αυτές τρέχουν την φάση, κάνουν, πως να το πω, κουμάντο κι έχουν respect από τους άντρες τους, όσο αγροίκοι και να είναι αυτοί. Προσωπική εκτίμηση βέβαια, όχι κάποια επιστημονικό συμπέρασμα.
Κωτσοβασιλιάς 20.10.2017 | 20:15
Προφανώς και δεν θέλω να τσουβαλιάσω όλους τους Κρήτες με το να λέω πως κάτι πρέπει να γίνει εκεί... Και αν φάνηκε κάτι τέτοιο δεν ήταν πρόθεση μου. Ακουσα πως η επίθεση έγινε από αλλοδαπούς (Γάλους;;;). Το σίγουρο είναι πως πρωτου κατηγορήσουμε πρέπει να έχουμε όλα τα δεδομένα. Παρόλα αυτά το περσινό συμβάν με τον Βαγγέλη και με σόκαρε και με Θύμωσε είναι τα αντανακλαστικά; είναι τα ΜΜΕ; είναι λίγο απ΄όλα; Υπάρχει όμως πιστέυω θέμα στην Κρήτη (όπως και αλλού στην χώρα) την οποία και λατρέυω και σίγουρα αφέρομαι στους λίγους..., απλά θα πρέπει οι πολλοί να μην μένουν απαθείς και εννοείται πως ισχύει παντού αυτό... Απλά επειδή η Κρήτη είναι γνωστή για τον ηρωισμό της (ιστορικά) κάποιοι λίγοι, μάλλον τον έχουν παρεξηγήσει με τον τραμπουκισμό. Προς Θεού δεν ήθελα επουδενί να κατήγορήσω του Κρήτες στο σύνολό τους.
avatar
eles 20.10.2017 | 21:17
Η ευκολία όμως που χωρίς καθόλου στοιχεία κατηγορείται μια περιοχή 600.000 ατόμων (αρκετά μεγάλη δηλαδή) για μένα είναι θλιβερή και τρομακτική.

Η υπόθεση Γιακουμάκη έχει περισσότερο να κάνει με την ψυχοσύνθεση των δραστών παρά με την καταγωγή τους, κι αυτό γιατί γενικά οι εκφοβιστές έχουν ιδιαίτερο ψυχολογικό προφίλ (π.χ. πάσχουν από κατάθλιψη, ΔΕΠΥ, έχουν υποστεί οι ίδιοι εκφοβισμό/κακοποίηση και άλλα πολλά).

Και ο εκφοβισμός συναντάται παντού, δεν είναι θέμα μόνο της Κρήτης. Αλλά και τότε πάλι τα βιτριολικά σχόλια για τους κρητικούς ήταν αμέτρητα.

Αν συνέβαιναν στην Κρήτη πολύ σοβαρά περιστατικά, όπως οι δολοφονίες που ακούς κατά καιρούς στην Αθήνα πχ, θα τους είχατε φτύσει όλους και θα λέγατε πάλι ότι φταίει η "κρητική λεβεντιά", ένας όρος που δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου στην Κρήτη.

Ειδικά ένα σχόλιο παραπάνω, ότι οι κρητικοί ξέρουν να κρύβουν καλά τα τόσα ένοχα μυστικά τους...ποιά μυστικά;
Τόσο καλοί ηθοποιοί είναι όλοι; Επειδή σε 2 μόνο χωριά υπάρχει σχετική ανομία; Αν το πάρεις έτσι, και τα Εξάρχεια έχουν πρόβλημα αλλά και το Μενίδι.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια