H 18χρονη που βρήκε τραγικό θάνατο από τα χέρια του πατέρα της
Ελλάδα

Τη σκότωσε επειδή είχε σχέση - Συγκλονίζουν τα στοιχεία για την δολοφονία 18χρονης απ' τον πατέρα της στην Ξάνθη

Σήμερα το πρωί ο ιατροδικαστής θα διενεργήσει νεκροψία νεκροτομή στις σορούς

Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες για την νέα οικογενειακή τραγωδία που σημειώθηκε στη Σμίνθη Ξάνθης, όπου ένας 49χρονος πατέρας δολοφόνησε την 18χρονη κόρη του και στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

 

Σήμερα το πρωί ο ιατροδικαστής θα διενεργήσει νεκροψία νεκροτομή στις σορούς της άτυχης κοπέλας και του 49χρονου άντρα προκειμένου να διαπιστωθεί κάτω από ποιες συνθήκες τελέστηκε το άγριο έγκλημα και η αυτοκτονία.

 

Ο Ιατροδικαστής Νίκος Κιφνίδης που εξέτασε τις δύο σορούς, σε δήλωσή του στο xanthi2.gr ανάφερε ότι διαπίστωσε σοβαρές κακώσεις στο κεφάλι και την τραχηλική χώρα της κοπέλας που προκλήθηκαν πιθανότατα από μαχαίρι. Όπως σημείωσε ήταν ένας βίαιος θάνατος.

 

Η 18χρονη βρέθηκε νεκρή τα ξημερώματα της Παρασκευής μετά το θανάσιμο τραυματισμό που της επέφερε με μαχαίρι ο 49χρονος πατέρας της.

 

Η τραγωδία με τη νεαρή κοπέλα, που έχει συγκλονίσει ολόκληρη τη Ξάνθη, έγινε γνωστή το πρωί της Παρασκευής, όταν τη νεαρή βρήκε αιμόφυρτη μέσα στο σπίτι η θεία της.

 

Ο 49χρονος μετά την αποτρόπαια πράξη του έδωσε τέλος στη ζωή του, καθώς βρέθηκε κρεμασμένος σε παρακείμενη δασική έκταση.

 

Ο δράστης και αυτόχειρας, σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές, άφησε και ιδιόχειρο σημείωμα με το οποίο εξηγεί την πράξη του φέρνοντας ως δικαιολογία ότι δεν συμφωνούσε με τη σχέση που είχε συνάψει η κόρη του.

 

Ο πατέρας της 18χρονης φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες να την είδε στη μοτοσικλέτα με κάποιον νεαρό. Ο δράστης και αυτόχειρας, σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές, στο ιδιόχειρο σημείωμα αναφέρει ότι δεν συμφωνούσε με τη σχέση που είχε συνάψει η κόρη του. Σύμφωνα με τον ALPHA, όπως αναφέρεται στο σημείωμα ήθελε να την προστατεύσει από το δεσμό που είχε με έναν νεαρό με μοτοσυκλέτα.

 

Ο πατέρας της άτυχης κοπέλας, που είχε ψυχολογικά προβλήματα νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική του Νοσοκομείου Δράμας και φέρεται να είχε πάρει άδεια για τις γιορτές.

 

Η 18χρονη ήταν η μικρότερη από τις πέντε αδελφές, ενώ η μητέρα των κοριτσιών είχε πεθάνει πριν από χρόνια.

 

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΥΠΑ: Ακυρώσεις πτήσεων και τροποποιήσεις στα δρομολόγια Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή

Ελλάδα ΥΠΑ: Ακυρώσεις πτήσεων και τροποποιήσεις στα δρομολόγια Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή

24.11.2020
Κάπα Research: Ένας στους 4 δηλώνει πως δεν θα κάνει το εμβόλιο

Ελλάδα Κάπα Research: Ένας στους 4 δηλώνει πως δεν θα κάνει το εμβόλιο

24.11.2020
Φωτιά σε δάσος στην Αρκαδία- Ισχυρές δυνάμεις στο σημείο

Ελλάδα Φωτιά σε δάσος στην Αρκαδία- Ισχυρές δυνάμεις στο σημείο

24.11.2020
Θεσσαλονίκη: Επεισόδια μεταξύ νεαρών και αστυνομικών - Επιχείρησαν να βεβαιώσουν πρόστιμα λόγω lockdown [ΒΙΝΤΕΟ]

Ελλάδα Θεσσαλονίκη: Επεισόδια μεταξύ νεαρών και αστυνομικών - Επιχείρησαν να βεβαιώσουν πρόστιμα λόγω lockdown [ΒΙΝΤΕΟ]

24.11.2020
Κορωνοϊός: Ο «χάρτης» των 2.135 νέων κρουσμάτων - 607 νέα κρούσματα Θεσσαλονίκη, 401 Αττική

Ελλάδα Κορωνοϊός: Ο «χάρτης» των 2.135 νέων κρουσμάτων - 607 νέα κρούσματα Θεσσαλονίκη, 401 Αττική

24.11.2020
Κορωνοϊός: Νέο αρνητικό ρεκόρ στις ΜΕΘ - 2.135 κρούσματα και 101 θάνατοι σε 24 ώρες

Ελλάδα Κορωνοϊός: Νέο αρνητικό ρεκόρ στις ΜΕΘ - 2.135 κρούσματα και 101 θάνατοι σε 24 ώρες

24.11.2020
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό - Πώς θα κινούνται τα οχήματα

Ελλάδα Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό - Πώς θα κινούνται τα οχήματα

24.11.2020
Η Τουρκία εξέδωσε τρεις Navtex - Ζητά αποστρατικοποίηση έξι ελληνικών νησιών

Ελλάδα Η Τουρκία εξέδωσε τρεις Navtex - Ζητά αποστρατικοποίηση έξι ελληνικών νησιών

24.11.2020
Έγκλημα στις Σπέτσες: Προθεσμία για τον 22χρονο - Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από δόλο

Ελλάδα Έγκλημα στις Σπέτσες: Προθεσμία για τον 22χρονο - Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από δόλο

24.11.2020
Θεσσαλονίκη: 3.857 παραβάσεις και δεκάδες συλλήψεις από την αρχή του lockdown

Ελλάδα Θεσσαλονίκη: 3.857 παραβάσεις και δεκάδες συλλήψεις από την αρχή του lockdown

24.11.2020
21 Σχόλια
avatar
pane 23.12.2017 | 13:59
έχουν ξεφύγει άσχημα τα σερνικά. Πλέον δεν τους φτάνει να δέρνουν τις γυναίκες που νομίζουν ότι τους ανήκουν, τις σκοτώνουν κιόλας
avatar
Mpouki 23.12.2017 | 23:14
Ο,τι χειροτερο εχει συμβει στη γυναικα: ο αντρας.
Ισαβέλλα Κύκνου 24.12.2017 | 03:00
Ακριβώς.
Ακόμα και η αξία σου ως ον φαίνεται να προσδιορίζεται όχι από το γεγονός ότι είσαι άνθρωπος, αλλα από τη σχέση σου με κάποιον άνδρα. Πχ ακούω συχνά να λένε "Σεβασμός στη γυναίκα, θα μπορούσε να είναι κόρη/μάνα/σύζυγος/αδερφή σου", ενώ η πρόταση θα έπρεπε να σταματά στο κόμμα.
Ανέκαθεν είχαν ξεφύγει και δυστυχώς όταν το λες ή αγωνίζεσαι να το διορθώσεις νομίζουν ότι ξεφέυγεις κι εσύ, και τα "μουνόδουλε", "φεμιναζί", "μίσανδρη" πάνε σύννεφο...
Scotland for Holidays 24.12.2017 | 01:00
Πηρε πολλες αρνητικες αυτο το σχολιο αλλα το σκελος 'που νομιζουν οτι τους ανηκουν' ειναι σχεδον αληθεια. Πολλοι αντρες νομιζουν οτι οι γυναικες τους, κορες τους, αδερφες τους τους ανηκουν. Ακομα και σε εξελιγμενες κοινωνιες. Η θεση των γυναικων σε αυτο τον κοσμο ειναι αυτη που ειναι και απλως καποιες ειναι τυχερες που γεννιουνται μεσα σε υγιεις οικογενειες ή σε κοσμικες χωρες. Σε καποιες αλλες δεν τυχαινει τοσο καλη ζαρια. Ειδικα αν υπαρχει και ψυχολογικη διαταραχη μεσα στην εξισωση.
Φάε το φαγητό σου 23.12.2017 | 20:55
Ήθελε να την προστατεύσει από το αγόρι κι έτσι...τη σκότωσε. Fuck logic!
avatar
Μαριάννα Θ. 24.12.2017 | 01:21
«Ο αριθμός των αμερικανικών στρατιωτών που σκοτώθηκαν στο Αφγανιστάν και το Ιράκ μεταξύ 2001 και 2012 ήταν 6.488. Ο αριθμός των αμερικανών γυναικών που δολοφονήθηκαν από συντρόφους ή πρώην άνδρες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ήταν 11.766, δηλ σχεδόν διπλάσιος αριθμός θυμάτων από τα θύματα των πολέμων που αναφέρθηκαν.
Οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό να πέσουν θύματα ενδοοικογενειακής βίας. Ττο 85% των θυμάτων οικιακής βίας είναι γυναίκες και ένα ποσοστό 15% άνδρες.»
(Πηγή: https://www.huffingtonpost.com/2014/10/23/domestic-violence-statistics_n_5959776.html)

Στην Ευρώπη η ενδοοικογενειακή βία έχει καταστεί για τις Ευρωπαίες μεταξύ 15 και 44 χρόνων, η πρώτη αιτία αναπηρίας και θανάτου, αφήνοντας πίσω ακόμη και τα αυτοκινητικά δυστυχήματα ή τον καρκίνο.

«Στην Ελλάδα, σύμφωνα με το τελευταίο Ευρωβαρόμετρο, το 34% των Ελλήνων γνωρίζει στον περίγυρο ή στη γειτονιά κάποια γυναίκα που έχει πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας.»
(Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/2015/12/17/koinonia-emfyli-via_n_8737666.html)

Αν και δε γνωρίζω για τη συγκεκριμένη υπόθεση πέρα από το άρθρο της Lifo, φαντάζομαι εύκολα ότι, από τη «διαφωνία» για το ότι η κόρη συσχτίστηκε με κάποιον που δεν ενέκρινε ο πατέρας, θα ξεκίνησε κάποιος καβγάς, κι επειδή η κόρη δεν θα έκανε αυτό που ήθελε αυτός, τη σκότωσε. Είναι θέμα εξουσίας. Στην πατριαρχία υπάρχει ανισότητα εξουσίας, ο άνδρας έχει παραδοσιακά την εξουσία και όποιος αμφισβητεί τις αποφάσεις του, έχει να αντιμετωπίσει κυρώσεις.

Η βία κατά των γυναικών είναι επιδημία και χρειάζονται αλλαγές στους «παραδοσιακούς ρόλους μεταξύ των δύο φύλων για να εξαλειφθεί αυτό το φαινόμενο.
avatar
Ανώνυμος/η 24.12.2017 | 02:39
Tους τελευταίους 3 μήνες, εχω μετρήσει πέντε ελληνόπουλα (δυο έφηβες, ενα νήπιο και δυο μικρά παιδιά) που βρήκαν απρόκλητα βίαιους θανάτους από τα χέρια των γονιών τους. Μπορεί να είναι και περισσότερα τα θύματα. Μην κανετε παιδιά αν δεν ειστε άξιοι να σεβαστείτε τουλάχιστον το δικαίωμά τους στη ζωή!
avatar
Mpouki 25.12.2017 | 02:48
Οχι γονιων. Πατεραδων.
avatar
Ανώνυμος/η 26.12.2017 | 00:00
Το πρωτο θύμα ηταν εφηβη που σφαχτηκε με μαχαίρι από τη μανα της, η οποία ειχε κλειδώσει τον αντρα της κσι πατέρα της κόρης της στο υπόγειο. Επομενως όχι, η παιδοκτονία δεν είναι αποκλειστικοτητα των ανδρών. Εχουμε και τη Μήδεια, φαίνεται ζήλεψαν και σύγχρονες μητέρες.
avatar
boxer 24.12.2017 | 15:28
To σεβαστό λαϊκό δικαστήριο πιο πάνω, αποτελούμενο από γυναίκες έβγαλε την απόφαση: Φταίνε οι άνδρες και η πατριαρχία.
Μάλιστα. Δεν φταίει το ότι ο δολοφόνος ήταν σχιζοφρενής, φταίει γιατί είναι άνδρας.
Το μίσος και ο ακραίος ρατσισμός ορισμένων γυναικών απέναντι στο ανδρικό φύλο δεν κρύβεται.
Ότι χειρότερο για τις γυναίκες είναι οι άνδρες, λέει η μια.
Ακριβώς! συμφωνεί η άλλη.
Είναι καθαρά θέμα εξουσίας, προσθέτει και η άλλη πιο κάτω, συμπληρώνοντας το σουρεαλιστικό θλιβερό λαϊκό δικαστήριο.
Το γεγονός ότι ο τύπος ήταν ψυχοπαθής και μπαινόβγαινε στο ψυχιατρείο δεν μέτρησε καθόλου φυσικά. Το ότι τα κορίτσια του κάθονταν εκ περιτροπής στο σπίτι για να τον φυλάνε επίσης δεν τους λέει τίποτα.
Εκεί! κολλημένες! Φταίνε οι άνδρες.
Σύμφωνα μ'αυτές, οποιοσδήποτε φόνος γυναίκας έχει σαν αιτία την πατριαρχία.
Φυσικά κανένα σχόλιο για τη φόνισσα που σκότωσε το ναυτικό άνδρα της και τον έβαλε στον καταψύκτη.
Ούτε για την άλλη που εκτέλεσε τον άνδρα της στον ύπνο του.
Ούτε και την άλλη στην Κρήτη που τον περασμένο μήνα σκότωσε το γείτονα της. Εκείνη ήταν τοξικομανής, είχε ελαφρυντικό. Αυτός εδώ που ήταν ψυχοπαθής όμως δεν έχει ελαφρυντικά, εκφράζει την πατριαρχία.
Ακόμα και για την άλλη που σκότωσε με μαχαίρι τη πρώην του φίλου της, εδώ δίπλα στο Κοροπί και όχι στη μακρινή Ξάνθη. Σιγή ιχθύος!
Είναι τέτοιο το μίσος τους προς το ανδρικό φύλο, που ξεπερνούν και εκείνο των φασιστοειδών που επικέντρωσαν τα φαρμακερά τους σχόλια όχι στην πατριαρχία, αλλά στη θρησκεία του φονιά.
Τέτοια περιστατικά βγάζουν στην επιφάνεια αρρωστημένες καταστάσεις και ακόμα πιο αρρωστημένα μυαλά. Αυτές που μισούν και σιχαίνονται τόσο τους άνδρες κυκλοφορούν ανάμεσα μας.
Στάζουν ρατσισμό, σεξισμό, μίσος και χολή.
Οχετός σκέτος.
avatar
Μαριάννα Θ. 24.12.2017 | 17:41
Επαναλαμβάνω, "Οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό να πέσουν θύματα ενδοοικογενειακής βίας. Ττο 85% των θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας είναι γυναίκες και ένα ποσοστό 15% άνδρες". Δε λέμε ότι φταίς εσύ Boxer, αλλά ότι όλοι μας -κι εσύ- αγνοώντας το πρόβλημα που λε΄γεται πατριαρχία, διαιωνίζουμε αυτά τα φαινόμενα βίας. Ακόμη κι ένας ψυχοπαθής, χρειάζεται ένα υπόβαθρο ιδεολογίας (π.χ.οι γυναίκες κάνουν μόκο όταν μιλάει ο άντρας) για να φτάσει στο φόνο.
Αλλά τι να σου λέμε τώρα; Μια χαρά ζεις εσύ που έχεις την εξουσία κι θα συνεχίσεις να την έχεις.
Επίσης, μπορούμε να μισούμε όσο θέλουμε το γένος που μας βασανίζει. Σιγά μην πούμε κι ευχαριστώ από πάνω που η σντριπτική πλειοψηφία φόνων,βίας,πολέμων γίνονται από άνδρες.
avatar
boxer 25.12.2017 | 01:25
Έδειξα τα σχόλια στη γυναίκα μου και στην κόρη μου. Μου είπαν να μην ασχολούμαι. Έχουν δίκιο.
Πόσο δυστυχισμένες είναι μερικές για να ξερνάνε τόσο μίσος και μάλιστα χριστουγεννιάτικα!
avatar
s.o.m.e.o.n.e 25.12.2017 | 01:31
Μαριάννα Θ. ένας ψυχοπαθής μπορεί να σκοτώσει επειδή νομίζει ότι συνάντησε έναν εξωγήινο που του είπε ότι θέλει να τον στέψει βασιλιά του γαλαξία υπό τον όρο να κάνει φόνο. Το παράλογο δεν έχει λογικό υπόβαθρο.
Ισαβέλλα Κύκνου 25.12.2017 | 14:18
Ναι και επειδή ήταν ψυχοπαθής σημαίνει ότι τα όσα είπε η Μαριάννα δεν ισχύουν.
Ή ότι το τεράστιο ποσοστό ανδρών που σκοτώνουν τις συντρόφους τους για τέτοιους λόγους σαν αυτούς που αναφέρθηκαν δεν υπάρχει.Σε αυτό με το υπόβαθρο ιδεολογίας συμφωνώ, και μάλιστα ίσως έπαιξε ρόλο και το θρήσκευμά του, πιστεύω, όσο ρατσιστικό και να ακουστεί αυτό.
Ναι, αυτός ήταν ψυχοπαθής. Αυτός όμως που βίαζε γυναίκες στους Αμπελοκήπους δεν ήταν,ούτε όσοι στα δικαστήρια καταδίκασαν τις γυναίκες που αμύνθηκαν απέναντι σε άνδρες που τις έβαλαν σε κίνδυνο, ούτε τόσοι εκατοντάδες.

Ας πει κάποιος σε μερικούς ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί...
avatar
s.o.m.e.o.n.e 25.12.2017 | 19:46
Ισαβέλλα Κύκνου δεν αμφισβητώ τα στατιστικά δεδομένα που παρουσιάζει η Μαριάννα, όμως είναι εντελώς εκτός θέματος.

Ο άνθρωπος ήταν ψυχοπαθής. Οι πράξεις ενός ψυχοπαθή δεν στηρίζονται σε κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο, κοινωνικό, θρησκευτικό ή ό,τι άλλο.

Δεν υπάρχει λογική εξήγηση στην τρέλα, τι ψάχνετε;
avatar
Απλά Μαθηματικά 25.12.2017 | 12:15
Ακριβώς αυτά σκεφτόμουν και εγω.
Ο φανατισμός έχει οδηγήσει ορισμένες να βλέπουν σεξισμό παντού, αγννοώντας οτι υπάρχουν άνθρωποι που είναι απλά για δέσιμο, σαν την άλλη τις προάλλες που έσφαξε την κόρη της.
Στείλτε dislike τώρα κάργα, η λύση είναι λιθοβολισμός οχι κοινή λογική.
avatar
Ανώνυμος/η 26.12.2017 | 00:35
Όπως έλεγε και ο Βιτγκενστάιν υπάρχει συντακτικό στη σχιζοφρένεια, δηλ. υπαρχει μια εγγενής λογική, που δεν είναι η κοινή λογικη αλλά μια συνέπεια στη σκεψη του ψυχασθενή, με την οποία η μια σκέψη ακολουθει την αλλη. Δεν ξέρω αν το άτομο αυτό ήταν ψυχασθενές σε βαθμό που να μην αντιλαμβάνεται τη βαρύτητα της πραξης του ή που τα κινητρα του να μην προκαθοριζονται από κάποια κοινωνικά μηνύματα πατριαρχικής καταβολής. Άλλωστε και άφησε γραπτό μηνυμα που ο ίδιος εξηγούσε τι τον ενόχλησε (πατριαρχική ιδέα εξουσίας πανω στις γυναίκες που επέκτεινε στην κόρη του) και αυτοκτόνησε λόγω αισχύνης (αλλη κοινωνική ς καταβολης ιδεα που σχετίζεται με την παιδοκτονία). Ψυχασθενής μπορεί να ήταν, η ψυχασθένεια ομως δεν υφίσταται παντα εκτος κοινωνίας, ειναι άλλωστε και δικο της προϊόν. Κατά τα άλλα δεν συμμερίζομαι το γενικευμένο μισανδρισμό πολλών σχολίων εδώ.
Ισαβέλλα Κύκνου 26.12.2017 | 01:25
someone Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, αλλά διαφωνώ κάθετα με την τέταρτη πρότασή σου. Δε μπορούμε να βάζουμε κιόλας όλους όσους καλούμε "ψυχοπαθείς" για διάφορους λόγους στο ίδιο τσουβάλι. Μην το θεωρείς απίθανο σε μερικές τέτοιες περιπτώσεις να παίζει ρόλο το ιδεολογικό υπόβαθρο και ανάλογοι παράγοντες. Επιπλέον, η περίπτωση της γυναίκας που αναφέρεται στο άλλο σχόλιο(αν κατάλαβα καλά η αεροσυνοδός στο Μαρκόπουλο)είναι διαφορετική, μιλάμε για έγκλημα που έγινε σε πολύ μικρότερο χρόνο πάνω σε κυριολεκτική κρίση τρέλας. Στην περίπτωση του πατέρα εδώ όμως έχουμε το σημείωμα που εξήγησε την πράξη του (άρα ο δράστης πιθανώς είχε περισσότερο χρόνο σκέψης), αλλά και πληροφορίες για τη ζωή της οικογένειας που έχουν να κάνουν με μια συγκεκριμένη κουλτούρα (οι αδερφές της άτυχης κοπέλας είχαν παντρευτεί πριν κλείσουν τα 18). Με βάση όλα αυτά και την ίδια την "ομολογία" του δεν είναι και πολύ δύσκολο να συμπεράνεις ότι η αντίληψη περί "τιμής" του κοριτσιού σίγουρα έπαιξε κάποιο ρόλο στο συμβάν. Ίσως από μόνη της να μην αδηγούσε σε τέτοια αποτελέσματα, αλλά σε συνδυασμό με τα ψυχολογικά προβλήματα πυροδοτήθηκε δυστυχώς αυτή η αντίδραση.Μακάρι να κάνω λάθος στην εκτίμησή μου, αλλά δεν το νομίζω.
Προς τον κύριο(;) τώρα, παρακάτω, που ρωτά με ειρωνικό υφάκι, επειδή έχω απαντήσει τόσες πολλές φορές και προσπαθήσει εις μάτην να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας σε ανθρώπους με παρωπίδες, τον προτρέπω απλά να ενημερωθεί για ζητήματα που επιμελώς αγνοεί.Btw δε χρειάζεται κάτι να έχει συμβεί στον περίγυρό μου για να πειστώ για την ύπαρξή του στον (δυτικό)κόσμο γενικότερα, αλλά ξέρω πολλές περιπτώσεις γυναικών που παρενοχλήθηκαν ή κακοποιήθηκαν με κάποιο τρόπο, πράγμα που επίσης αρνούνται να πιστέψουν άτομα σαν εσένα.Το γεγονός ότι κάποιοι επιλέγουν να ανοίξουν τέτοιες συζητήσεις κάτω από μια τέτοια είδηση με ξεπερνάει(βλέπε τι είχε πει και ο μεγάλος Carlin για το θέμα).

Τέλος, ως λευκή μπορώ κι εγώ να επιλέξω να πιστεύω στην ψευδαίσθηση ότι κάθε είδους ρατσισμός έχει εξαλειφθεί πλέον στην κοινωνία μας, αλλά μερικές φορές σκέφτομαι ότι αν ήμουν μαύρη θα ένιωθα στο πετσί μου το ακριβώς αντίθετο.
avatar
Μαριάννα Θ. 25.12.2017 | 14:53
boxer, ναι όντως υπάρχουν κάποιες πολύ δυστυχισμένες.(..). Κι οι υόλοιπες είμαστε δυστυχισμένες για τους ίδιους λόγους: επειδή περιβαλλόμαστε από μισογύνιδες.
avatar
boxer 25.12.2017 | 18:53
E αφού δεν αντέχεις τους άνδρες και είσαι δυστυχισμένη, βρες μια γυναίκα να συζήσεις μαζί της και άσε εμάς ήσυχους.
Θα έλεγα ότι είστε γραφικές, αν δεν εκτοξεύατε τέτοιο ρατσιστικό λόγο μίσους, που σας κάνει επικίνδυνες.
Βαριέμαι να συζητώ με φανατικές ημιμαθείς που υποστηρίζουν ξεδιάντροπα λέγοντας ψέματα ότι είναι τεράστιο το ποσοστό ανδρών που σκοτώνουν τις συντρόφους τους.
Πόσο τεράστιο δηλαδή? Για πες μας εσύ που το παίζεις και ενημερωμένη. Πόσους άνδρες ξέρεις από τον περίγυρο σου να έχουν σκοτώσει τις γυναίκες τους?
Πόσους άνδρες ξέρεις γενικά?

Ζήστε λοιπόν στη δυστυχία σας και αφήστε μας να είμαστε ευτυχισμένοι έχοντας δίπλα μας ισορροπημένες γυναίκες, που τις αγαπάμε και μας αγαπάνε.
avatar
Μαριάννα Θ. 26.12.2017 | 17:28
boxer, επειδή με ρωτάς προσωπικά, κι επειδή έχω μια άλφα ηλικία κι εμπειρία, κι επειδή επιΛέγω να μιλάω ανοιχτά για αυτά τα θέματα και να ρωτάω
πολλές γυναίκες, είτε τις ξέρω καλά είτε τις ξέρω λίγο, ξέρω ότι συμβαίνει κατά κόρον η βία από άντρες σε γυναίκες, ακόμη και φονικά ξέρω που έγιναν στη γειτονιά μου. Όχι ότι είναι απαραίτητο να έχει κάποιος δική του άμεση εμπειρία για να καταλάβει τι συμβαίνει στην κοινωνία(γιατί όλες οι στατιστικές παγκοσμίως αυτό δείχνουν όσο και να θέλει κανείς να φοράει παρωπίδες), αλλά μιας και ρώτησες. Τα πράγματα αλλάζουν αλλά πάρα πολύ αργά. Οπότε κι εσύ κι εγώ κι οι κόρες σου σε πατριαρχία θα ζούμε.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια