Eurokinissi
Ελλάδα

Ταχιάος: Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό μέχρι τον Απρίλιο του 2023

Την εκτίμηση ότι η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό στο σύνολο της βασικής γραμμής και με το σταθμό Βενιζέλου μέχρι τον Απρίλιο του 2023 εξέφρασε ο Νίκος Ταχιάος

Τη διαβεβαίωση ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει το μετρό στο σύνολο της βασικής γραμμής και με το σταθμό Βενιζέλου να λειτουργεί μέχρι τον Απρίλιο του 2023, έδωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος.

 

Μιλώντας από το βήμα ημερίδας που διοργάνωσε η «ΜτΚ» και το makthes.gr, με τίτλο «Σχέδιο Θεσσαλονίκης» ο κ. Ταχιάος συμφωνώντας με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα ο οποίος ζήτησε περισσότερα έργα και λιγότερες συζητήσεις, υπογράμμισε: «δεν μπορεί να αναλωνόμαστε άλλο σε συζητήσεις» ξεκαθαρίζοντας ότι «θα τα κάνουμε όλα με ανοιχτά χαρτιά». Κατά την ομιλία του, ο κ. Ταχιάος επισήμανε ότι «κακώς» ενοχοποιείται η απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου και υπογράμμισε ότι «με την απόσπαση και επανοτοποθέτηση των ευρημάτων δεν διακινδυνεύει η ακεραιότητά τους περισσότερο από ότι θα διακινδύνευε με την διαδικασία την in situ παραμονής τους.

 

«Ο τυχόν κίνδυνος από την απόσπαση των ευρημάτων από τον σταθμό Βενιζέλου, θα ήταν στην χειρότερη περίπτωση ισοδύναμος με την in situ παραμονή», επισήμανε. Υπογράμμισε ότι «ήδη εδώ και μια βδομάδα ο ανάδοχος έχει υποβάλλει αίτημα στην Αττικό Μετρό για παράταση της συνολικής προθεσμίας του έργου μέχρι τον Μάρτιο του 2025, εφόσον συνεχίσει η εκτέλεση του έργου με τους σημερινούς ρυθμούς και με τη λύση η οποία σήμερα είναι εν ισχύει. Και μην εκπλαγείτε όταν επισημάνω ότι η λύση που είναι εν ισχύει δεν είναι της in citu παραμονής των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου», ενώ είπε ότι «η συμβατική υποχρέωση του αναδόχου είναι η μελέτη του 2006, αφού ακόμη δεν έχει λάβει εντολή ο ανάδοχος για κατασκευή του έργου με την in situ παραμονή των αρχαιοτήτων».

 

Διευκρίνισε, ότι με το έγγραφό του ο ανάδοχος ζήτησε παράταση μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025 εφόσον ακολουθηθεί η λύση της In situ κατασκευής στον Σταθμό Βενιζέλου. Ακόμα, στην ομιλία του ο κ. Ταχιάος, επισήμανε ότι η επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» δεν έχει μελετηθεί κυκλοφοριακά και επισήμανε ότι «δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο εάν καλύπτει τις ανάγκες ή απλώς τέθηκε επί τάπητος προκειμένου να δείξουν οι προηγούμενοι ότι προχωρά το θέμα». Μεταξύ άλλων, μίλησε για την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης των πραγμάτων και με βάση μελέτες, ανέφερε ότι η τελευταία κυκλοφοριακή μελέτη που έγινε στην Θεσσαλονίκη ήταν το 2000 και επισήμανε ότι «πρέπει να δούμε και ποιος θα λειτουργήσει το έργο του μετρό».

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιερώνυμος: Όλοι θέλουμε να γιορτάσουμε το Πάσχα, αλλά πρέπει να υπακούσουμε

Ελλάδα Ιερώνυμος: Όλοι θέλουμε να γιορτάσουμε το Πάσχα, αλλά πρέπει να υπακούσουμε

3.4.2020
Κορωνοϊός στην Ελλάδα: Αυξήθηκαν κι άλλο οι νεκροί σε 24 ώρες - Οι τελευταίες πληροφορίες

Ελλάδα Κορωνοϊός στην Ελλάδα: Αυξήθηκαν κι άλλο οι νεκροί σε 24 ώρες - Οι τελευταίες πληροφορίες

3.4.2020
Τζίνα Βογιατζή: Το 20χρονο μοντέλο έχασε τη ζωή του στη Θεσσαλονίκη - Η ανάρτηση του πρακτορείου

Ελλάδα Τζίνα Βογιατζή: Το 20χρονο μοντέλο έχασε τη ζωή του στη Θεσσαλονίκη - Η ανάρτηση του πρακτορείου

3.4.2020
Και η Ελλάδα στην παγκόσμια επιστημονική μάχη για τον κορωνοϊό - Μελέτη στην Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ

Ελλάδα Και η Ελλάδα στην παγκόσμια επιστημονική μάχη για τον κορωνοϊό - Μελέτη στην Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ

3.4.2020
Συρίγος για Τουρκία: Ανησυχούμε μήπως μας στείλει επίτηδες φορείς του κορωνοϊού

Ελλάδα Συρίγος για Τουρκία: Ανησυχούμε μήπως μας στείλει επίτηδες φορείς του κορωνοϊού

3.4.2020
Σε πέντε ξενοδοχεία οι 230 επιβάτες του «Ελευθέριος Βενιζέλος» - Θα μπουν σε καραντίνα

Ελλάδα Σε πέντε ξενοδοχεία οι 230 επιβάτες του «Ελευθέριος Βενιζέλος» - Θα μπουν σε καραντίνα

3.4.2020
Έγκλημα στην Ηλεία: Προφυλακιστέος ο 68χρονος - Πυροβόλησε και σκότωσε 77χρονο

Ελλάδα Έγκλημα στην Ηλεία: Προφυλακιστέος ο 68χρονος - Πυροβόλησε και σκότωσε 77χρονο

3.4.2020
Τσιόδρας: Νέο πειραματικό φάρμακο κατά του κορωνοϊού - «Το πιο αποτελεσματικό έως τώρα»

Ελλάδα Τσιόδρας: Νέο πειραματικό φάρμακο κατά του κορωνοϊού - «Το πιο αποτελεσματικό έως τώρα»

3.4.2020
Σχολείο στη Ρόδο δημιουργεί προστατευτικές μάσκες μέσω 3D εκτυπωτή

Ελλάδα Σχολείο στη Ρόδο δημιουργεί προστατευτικές μάσκες μέσω 3D εκτυπωτή

3.4.2020
«Ελ. Βενιζέλος»: Το επιχειρησιακό σχέδιο για τα 121 κρούσματα στο πλοίο

Ελλάδα «Ελ. Βενιζέλος»: Το επιχειρησιακό σχέδιο για τα 121 κρούσματα στο πλοίο

3.4.2020
3 Σχόλια
Lucretius 21.10.2019 | 16:13
Στάνταρ. Η Θεσσαλονίκη θεωρητικά θα είχε μέτρο από το 2012/2015/2019/2021. Σαν το παράδοξο του Αχιλλέα και της χελώνας, κάθε φορά που πλησιάζουμε τον στόχο, αυτός μετακινείται λιιιιγο παραπέρα.
avatar
Dimimor28 21.10.2019 | 17:06
Έχει καταντήσει αστείο!!! Μην ανακοινώνεται Πότε θα λειτουργήσει γιατί δε σας πιστεύει κανείς πια!!!!
Citellus citellus 21.10.2019 | 18:03
Εννοεί ότι η επέκταση του μετρό προς αεροδρόμιο μπορεί και να μην γίνει;

Η Θεσσαλονίκη ζει το εξής εξωφρενικό: τα κύρια μέσα μετακινησης από και προς άλλες πόλεις είναι το αεροπλάνο και το ΚΤΕΛ. Για το δεύτερο δεν υπάρχει καν σκέψη να συνδεθεί με την πόλη με μέσο σταθερής τροχιάς, ενώ η σύνδεση με το αεροδρόμιο υπαρχει μόνο ως ιδέα!