Eurokinissi
Ελλάδα

ΟΑΣΑ: Τα στοιχεία για όσους δεν επικυρώνουν εισιτήριο - Τι άλλαξε στους ελέγχους

Εντατικοποιούνται οι έλεγχοι εισιτηρίων στα ΜΜΜ από τον ΟΣΑΣΑ για την πάταξη της λαθρεπιβίβασης

Συνεχίζονται οι εντατικοί έλεγχοι εισιτηρίων, στα μέσα μαζικής μεταφοράς από τον ΟΑΣΑ με τα στοιχεία να μιλούν για έναν στους είκοσι επιβάτες να επικυρώνουν εισιτήριο μόνο στον ΟΣΥ.

 

Στόχος η πάταξη της λαθρεπιβίβασης, που δημιουργεί κάθε χρόνο «μαύρη τρύπα» πολλών εκατομμυρίων στα έσοδα των εταιρειών των αστικών συγκοινωνιών.

 

Ο ΟΑΣΑ ελέγχει καθημερινά τις ομάδες ελεγκτών που συστήνονται σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, ενώ το τελευταίο διάστημα ζήτησε από τους σεκιούριτι που βρίσκονται στα εκδοτήρια να μεταφερθούν στις ράμπες και να ελέγχουν ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα με «λαθρεπιβάτες» που σπρώχνουν για να περάσουν μαζί με όποιον πληρώνει εισιτήριο.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, τον Οκτώβριο υλοποιήθηκαν συνολικά 340.958 έλεγχοι από τους ελεγκτές ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Ο μέσος όρος ελέγχων ανά ελεγκτή έφτασε τους 162, ενώ συνολικά «κόπηκαν» 6.911 πρόστιμα. Σε σχέση με το μήνα Σεπτέμβριο σημειώθηκε αύξηση κατά 34% στο σύνολο των ελέγχων, 18,04% στον αριθμό των ελέγχων ανά ελεγκτή και 6,5% στα επιβληθέντα πρόστιμα.

 

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν την μεγάλη προσπάθεια που υλοποιείται, προκειμένου να υπάρξει αύξηση των εσόδων από την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής καθώς η κατάσταση όπως είχε διαμορφωθεί είχε οδηγήσει, τουλάχιστον στην ΟΣΥ, μόνο ένας στους 20 να επικυρώνει εισιτήριο.

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Γιάννης έχει αυτισμό και θα μπορεί να κολυμπά: Η viral ανάρτηση μιας μητέρας που μίλησε στον Μητσοτάκη

Ελλάδα Ο Γιάννης έχει αυτισμό και θα μπορεί να κολυμπά: Η viral ανάρτηση μιας μητέρας που μίλησε στον Μητσοτάκη

5.4.2020
Κορωνοϊός: Η θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη της πανδημίας - Κρούσματα, θάνατοι και τεστ

Ελλάδα Κορωνοϊός: Η θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη της πανδημίας - Κρούσματα, θάνατοι και τεστ

5.4.2020
Κορωνοϊός: Υπάλληλος εργοστασίου στην Αταλάντη, το πρώτο κρούσμα στην Φθιώτιδα

Ελλάδα Κορωνοϊός: Υπάλληλος εργοστασίου στην Αταλάντη, το πρώτο κρούσμα στην Φθιώτιδα

5.4.2020
Και δεύτερο επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊοϋ στη Μύκονο

Ελλάδα Και δεύτερο επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊοϋ στη Μύκονο

5.4.2020
Θετικός στον κορωνοϊό μετανάστης στη Μαλακάσα - Αποκλείστηκε η παλιά δομή φιλοξενίας

Ελλάδα Θετικός στον κορωνοϊό μετανάστης στη Μαλακάσα - Αποκλείστηκε η παλιά δομή φιλοξενίας

5.4.2020
Καιρός: Συνεχίζεται το χειμωνιάτικο σκηνικό με βροχές και κατιαγίδες

Ελλάδα Καιρός: Συνεχίζεται το χειμωνιάτικο σκηνικό με βροχές και κατιαγίδες

5.4.2020
Κορωνοϊός: Τι αγόρασαν οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας

Ελλάδα Κορωνοϊός: Τι αγόρασαν οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας

4.4.2020
Μόσιαλος: Αν δεν τηρήσουμε ευλαβικά τα μέτρα, δεν θα επιστρέψουμε σε «μερική κανονικότητα»

Ελλάδα Μόσιαλος: Αν δεν τηρήσουμε ευλαβικά τα μέτρα, δεν θα επιστρέψουμε σε «μερική κανονικότητα»

4.4.2020
Στο νοσοκομείο Παίδων 8χρονη με σφαίρα στο πόδι

Ελλάδα Στο νοσοκομείο Παίδων 8χρονη με σφαίρα στο πόδι

4.4.2020
Τσιόδρας: Προσοχή με τις μάσκες - Λάθος χρήση μπορεί να μολύνει τους υγιείς με κορωνοϊό

Ελλάδα Τσιόδρας: Προσοχή με τις μάσκες - Λάθος χρήση μπορεί να μολύνει τους υγιείς με κορωνοϊό

4.4.2020
8 Σχόλια
asmilon 15.11.2019 | 10:58
"Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, τον Οκτώβριο υλοποιήθηκαν συνολικά 340.958 έλεγχοι από τους ελεγκτές ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Ο μέσος όρος ελέγχων ανά ελεγκτή έφτασε τους 162, ενώ συνολικά «κόπηκαν» 6.911 πρόστιμα."

Αν τα νουμερα ισχυουν, ο ΟΑΣΑ εχει 2100 ελεγχτες; Που ειναι ολοι αυτοι βρε παιδια; Γιατι μυρίζομαι αργοσχολια;
Parisios 15.11.2019 | 12:41
Γιατί το άλλο; Που ο μέσος ελεγκτής έκανε 162 ελέγχους, δηλαδή έκανε έλεγχο σε (162/25 εργάσιμες μέρες=) περίπου 7 άτομα την ημέρα;
asmilon 15.11.2019 | 16:03
Για εμενα πιο πιθανο ειναι να ειναι γυρω στους 300 εξω και να κανουν 1136 ελεγχους ή 45 την ημερα μεσα σε 25 εργασιμες και οι υπολοιποι κομματικα βυσματα που καθονται σε καποιο γραφειο ή και σπιτι τους στην υγεια των κοροιδων. Δε γινεται να εχουμε 2100 ελεκτες στους δρομους και να μην τους βλεπουμε...
Claude_Shannon 15.11.2019 | 23:10
Έλεγχοι τον Οκτώβριο (25 εργάσιμες): 340.958
Έλεγχοι ανα ημέρα: 340.958/25=13.638 έλεγχοι/μέρα
13.638 έλεγχοι/165 (έλεγχοι/ελεγκτή)=82 ελεγκτές σε υπηρεσία ανα ημέρα
Το πιασες;



Claude_Shannon 15.11.2019 | 23:26
Να στο πάω και παραπέρα:
13.638 έλεγχοι ημερησίως / 1.000.000 επιβάτες ανα ημέρα,

Δηλαδή κάλυψη 1,36% των επιβατών. Δηλαδή κλάιν μάιν. Ο έλεγχος είναι μηδενικός. Το έχουν ψιλιαστεί οι περισσότεροι και περνάνε αεράτοι και χωρίς ντροπή...
λukum (το) 15.11.2019 | 13:43
Στον σταθμό Βικτώρια, τι έγινε, κλείσανε οι μπάρες ή ακόμα υπάρχει τεχνικό πρόβλημα;
avatar
Γκαργκάουλας 16.11.2019 | 20:03
Μπα το πρόβλημα επεκτάθηκε στα ασανσέρ και στις κυλιόμενες σκάλες τώρα..Αστα φίλε μπάχαλο το σύστημα του ΗΣΑΠ.
avatar
Γκαργκάουλας 16.11.2019 | 10:08
Δεν κοιτάνε να φτιάξουν πρώτα τα μηχανήματα εκδόσης τα οποία εκτός του ότι είναι πολύ αργά, δεν δουλεύουν και σωστά ? ( π.χ.δεν δίνουν ρέστα, βγάζουν απόδειξη αλλά όχι το εισιτήριο, φορτίζουν μόνο κάρτες αλλά δεν εκδίδουν εισιτήρια κλπ. κλπ. ) Επίσης οι μπάρες σε πολλούς σταθμούς "κολάνε" και δεν ανοίγουν ή και το αντίθετο "κολάνε" και μένουν μονίμως ανοικτές,σε πολλές περιπτώσεις ανοίγοκλείνουν ταχύτατα με κίνδυνο τραυματισμού των επιβατών .
Θα προσθέσω οτι εκτός απο τούς τσαματζήδες κυκλοφορούν στούς συρμούς πληθώρα ατόμων που κάνουν επαιτεία καθώς και καθε λογής κλεφτρόνια...αυτά δεν πρέπει να ελεγχθούν σε κάποια στιγμή?
Γενικά η εντύπωση που προκαλεί το όλο σύστημα είναι για κλάματα.