EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Ελλάδα

Συνεργασία ΕΜΠ - Δήμου Αθηναίων για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος στο κέντρο

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας έδωσε το πράσινο φως για την εκπόνηση ενός ερευνητικού προγράμματος από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με στόχο την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πρωτεύουσας

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας έδωσε το πράσινο φως για την εκπόνηση ενός ερευνητικού προγράμματος από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με στόχο την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πρωτεύουσας.

 

Για πρώτη φορά, ο Δήμος των Αθηναίων, προχωρά σε συνεργασία με ένα από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας, για την διερεύνηση σύγχρονων, πρότυπων λύσεων τόσο του κυκλοφοριακού όσο και του προβλήματος της στάθμευσης. Πρόκειται για την μελέτη μίας από τις μεγαλύτερες παρεμβάσεις που έχουν γίνει για την αντιμετώπιση του προβλήματος και έχει ως στόχο την εύρεση λύσεων, μέσω πρακτικών που ακολουθούνται σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες της Αθήνας. Την πρωτοβουλία αναλαμβάνει ο Δήμος Αθηναίων έπειτα από πολλά χρόνια επιδείνωσης του προβλήματος -καθώς οι τελευταίες παρεμβάσεις έγιναν το 2004- προκειμένου να δοθεί οριστική λύση για την κυκλοφορία και την στάθμευση σε ολόκληρο το κέντρο και όχι μόνο σε συγκεκριμένα σημεία του, με ρυθμίσεις που αλλάζουν ριζικά τον κυκλοφοριακό χάρτη της πρωτεύουσας και καθιστούν το κέντρο της προσβάσιμο για όλους.

 

Η έρευνα έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση των σύγχρονων και «έξυπνων» τρόπων με τους οποίους θα αντιμετωπιστεί ο κυκλοφοριακός φόρτος των δρόμων της πόλης, η αύξηση της χρήσης δίκυκλων με την ταυτόχρονη έλλειψη χώρων στάθμευσής τους, η αύξηση της κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων χωρίς τους ανάλογους χώρους για την προσωρινή στάθμευσή τους αλλά και η ανεμπόδιστη κυκλοφορία των πεζών σε πεζοδρόμους και πεζοδρόμια χωρίς την ύπαρξη σταθμευμένων οχημάτων. Η συνεργασία με το ΕΜΠ εντάσσεται στο πλέγμα των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει ο Δήμος για μία συνολική λύση με μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον αλλά και για τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την επίτευξη του στόχου.

 

«Ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα, δεν λύνεται αποσπασματικά, ούτε με την αλλαγή της κατεύθυνσης κυκλοφορίας. Θέλει δομικές λύσεις που θα αλλάξουν ριζικά την κουλτούρα και τον τρόπο που κυκλοφορούμε στην πόλη» τόνισε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης και πρόσθεσε: «Θέλουμε το κέντρο της Αθήνας να μην αποτελεί εφιάλτη για τον κάτοικο και τον επισκέπτη. Επιδιώκουμε να μετατραπεί σε ένα σημείο πλήρως προσβάσιμο, χρήσιμο και χρηστικό. Προσπαθούμε να δώσουμε στην καθημερινότητα την αξία που χρειάζεται, την ποιότητα ζωής που έχουμε ανάγκη όλοι μας».

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έρευνας, εξετάζονται και όλες οι θετικές επιπτώσεις που θα προκύψουν από τις παρεμβάσεις, στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου με στόχο την εξομάλυνση της κυκλοφορίας, την τόνωση της επιχειρηματικότητας, την αύξηση των επισκέψεων στην πόλη και την προστασία του περιβάλλοντος με τη μείωση του θορύβου και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σ. Αραβία: Τάνκερ ελληνικών συμφερόντων χτυπήθηκε από νάρκη

Ελλάδα Σ. Αραβία: Τάνκερ ελληνικών συμφερόντων χτυπήθηκε από νάρκη

25.11.2020
Ομόνοια: 26 συλλήψεις σε οίκο ανοχής - Εργαζόμενοι και πελάτες κλειδώθηκαν για να διαφύγουν τον έλεγχο

Ελλάδα Ομόνοια: 26 συλλήψεις σε οίκο ανοχής - Εργαζόμενοι και πελάτες κλειδώθηκαν για να διαφύγουν τον έλεγχο

25.11.2020
Κορωνοϊός: Κοτανίδου και Αρχιεπισκοπή απαντούν στις φήμες για «φάρμακο από την Αμερική» στον Ιερώνυμο

Ελλάδα Κορωνοϊός: Κοτανίδου και Αρχιεπισκοπή απαντούν στις φήμες για «φάρμακο από την Αμερική» στον Ιερώνυμο

25.11.2020
ΕΣΥ: Λείπουν κρίσιμες ειδικότητες - Αξιοποιούνται ελάχιστοι ιδιώτες γιατροί

Ελλάδα ΕΣΥ: Λείπουν κρίσιμες ειδικότητες - Αξιοποιούνται ελάχιστοι ιδιώτες γιατροί

25.11.2020
«Κορωνο-πάρτι» στο Πήλιο: Δικογραφία και πρόστιμα 4.200 ευρώ - Ο πρώην που «πρόδωσε» το πάρτι

Ελλάδα «Κορωνο-πάρτι» στο Πήλιο: Δικογραφία και πρόστιμα 4.200 ευρώ - Ο πρώην που «πρόδωσε» το πάρτι

25.11.2020
Σταμπουλίδης: Τουλάχιστον έως 6/12 το lockdown - Πώς θα ψωνίζουμε με «click away»

Ελλάδα Σταμπουλίδης: Τουλάχιστον έως 6/12 το lockdown - Πώς θα ψωνίζουμε με «click away»

25.11.2020
Γεωργιάδης: Κλιμακωτό άνοιγμα καταστημάτων - Με μάσκα παντού

Ελλάδα Γεωργιάδης: Κλιμακωτό άνοιγμα καταστημάτων - Με μάσκα παντού

25.11.2020
Θα απονείμει χάρη ο Τραμπ στον εαυτό του;

Ελλάδα Θα απονείμει χάρη ο Τραμπ στον εαυτό του;

25.11.2020
Δικαίωμα στη λήθη: Όλοι οι Ευρωπαίοι μπορούν να ζητούν από την Google τη διαγραφή links με ευαίσθητα δεδομένα

Ελλάδα Δικαίωμα στη λήθη: Όλοι οι Ευρωπαίοι μπορούν να ζητούν από την Google τη διαγραφή links με ευαίσθητα δεδομένα

25.11.2020
Η Ελλάδα θέλει να θέσει «εκτός λειτουργίας» την τουρκική αεράμυνα με Rafale και F-35: Κόστος και προοπτικές

Ελλάδα Η Ελλάδα θέλει να θέσει «εκτός λειτουργίας» την τουρκική αεράμυνα με Rafale και F-35: Κόστος και προοπτικές

25.11.2020
1 Σχόλια
και όμως γυρίζει 21.11.2019 | 15:02
Το μετρό είναι δίκαια το δημοφιλέστερο μέσο και μπορεί να μειώσει και άλλο τα τροχοφόρα στο κέντρο. Αρκεί τα δρομολόγια να είναι συχνά. Αντίθετα, μήνες τώρα η συχνότητα των συρμών υποχωρεί.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια